Zoiets had ik wel meegekregen, maar ik wil hem eigenlijk niet jailbreaken....alles werkt nu heerlijk..
De kans dat hij vaker crasht enzo durf ik eigenlijk niet aan...
De kans dat hij vaker crasht enzo durf ik eigenlijk niet aan...
Verwijderd
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 22-04-2011 21:28 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door JME op 01-08-2011 10:20 ]
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Helaas maar dat klopt niet: de iPhone apparaten worden nooit als Mass Storage Device gezien voor muziek, enkel voor foto's. De autoradio, voor muziek te kunnen spelen vanaf iPod of iPhone via USB, moet voorzien zijn van het Made for iPod of Made for iPhone logo:Preatorium schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:54:
2. Nee, de autoradioknoppen zijn niet ingesteld om een externe bron aan te sturen. Wel erkent jouw autoradio wellicht de iPhone als externe MP3-bron en kun je op die wijze vanaf je radio die externe muziekbron bedienen.
3. Niet nodig als jouw radio de iPhone als externe muziekbron erkent met USB.
[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 01-08-2011 11:26 ]
[ Voor 30% gewijzigd door JME op 01-08-2011 14:52 ]
Dit is op te lossen met een jailbreak, door NoAccessorySplash te installeren. Helaas is die er nog niet untetheredzalex schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:57:
Bij de automaterialenwinkel hebben ze me allerlei Alpines, Kenwoods en JVC's laten zien, die, eenmaal aangesloten op de iPhone, de bediening van de iPod-functie overnamen. Dit is voor mij, zeker gezien de Siri functionaliteit op de 4S, een dealbreaker. Voor de rest werkt het allemaal vlekkeloos, maar dat wil ik gewoon niet hebben. Siri is zo'n beetje gemaakt voor de auto, en dan ga ik dat niet het raam uitgooien.
Die optie heeft de revue nog niet gepasseerd. Ik ga me even in Parrot verdiepen. Bedankt.dataSlut schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:52:
Een Parrot van de MKi serie kan in elk geval pairen via bluetooth en ook via de dockconnector verbinden met je iPhone. De Parrot sluit je aan op je huidige radio.
Ik heb zelf de MKi9000 al een tijd, heb Siri er nog niet mee getest.
Ik weet dat ik op GoT zit, maar mijn brand new iPhone jailbreaken is een no-go area voor mij. Een paar keer eerder gedaan, en het resultaat was elke keer een erg instabiel besturingssysteem. Thx voor de reactie thoughMaegrim schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:57:
[...]
Dit is op te lossen met een jailbreak, door NoAccessorySplash te installeren. Helaas is die er nog niet untethered.
Post je bevindingen dan hier weer even alsjeblieft? Wel eigenlijk precies dezelfde functionaliteit en bijna alle systemen van autoradios tot systemen van automerken zelf nemen de controle over wat super vervelend is. Al helemaal omdat ik voornamelijk spotify gebruik en niet de iPod wat een hoop van deze oplossingen niet snappen. Ik was dus ook uitgekomen bij een parrot icm de iPhone maar kon nergens reviews vinden van hoe goed dit over Bluetooth werkt met de iPhone voor stereo muziek.zalex schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:47:
[...]
Die optie heeft de revue nog niet gepasseerd. Ik ga me even in Parrot verdiepen. Bedankt.
Toevallig laatst bij iemand in de auto gezeten die zijn iPod had verbonden met de Parrot. Er kwam prima geluid uit, niets op aan te merken.smeerbartje schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:24:
Aangezien de Parrot MKI9200 tussen de radio en de speakers in gaat zitten (hij heeft als het ware z'n eigen versterker) vroeg ik me af hoe het geluid dan is. Iemand hier ervaring mee?
Persoonlijk vind ik de geluidkwaliteit zelfs beter dan dat van de radio zelf. (Performance audio, Volvo C30)smeerbartje schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:24:
Aangezien de Parrot MKI9200 tussen de radio en de speakers in gaat zitten (hij heeft als het ware z'n eigen versterker) vroeg ik me af hoe het geluid dan is. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb contact gehad met carkitstunter.nl en autoradiostore.nl en beiden geven negatief antwoord op de vraag of ze radio's hebben die iPod besturing niet overnemen.Lt. Marx schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:38:
[...]
Post je bevindingen dan hier weer even alsjeblieft? Wel eigenlijk precies dezelfde functionaliteit en bijna alle systemen van autoradios tot systemen van automerken zelf nemen de controle over wat super vervelend is. Al helemaal omdat ik voornamelijk spotify gebruik en niet de iPod wat een hoop van deze oplossingen niet snappen. Ik was dus ook uitgekomen bij een parrot icm de iPhone maar kon nergens reviews vinden van hoe goed dit over Bluetooth werkt met de iPhone voor stereo muziek.
Dank voor je bericht. De JVC KD-R821BT heeft inderdaad een '2-way' iPod control functie. Gelijk even naar Mediamarkt geweest en je kunt inderdaad kiezen tussen beide opties. Maar de Pioneer DEH-7300BT heeft het blijkbaar ook (al gechecked). Al met al is de oplossing in zicht. Dank voor de hulp.Pinky-H9 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:05:
JVC FTW!
Ik heb een JVC radio die zowel via BT als via een dock (of gewoon je Iphone USB kabel) kletst met de telefoon. Wil je bellen via de radio is BT verplicht (appel staat bellen blijkbaar niet toe via de USB dock) en telefoon laat zich goed bedienen via de radio incl Siri.
Heb momenteel een ouder type meen 821 oid maar mijn volgende radio gaat op zijn minst weer een JVC worden.
Thanks! Wil eigenlijk wel mijn iPhone testen icm een parrot mki9200. Zijn er winkels/dealers waar dit kan?zalex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:39:
[...]
Ik heb contact gehad met carkitstunter.nl en autoradiostore.nl en beiden geven negatief antwoord op de vraag of ze radio's hebben die iPod besturing niet overnemen.
Ik heb de laatste een brandmail teruggestuurd dat ze maar iets beter hun best moeten doen en ik geen genoegen neem met een 'helaas daar is momenteel nog geen oplossing voor', met de tip het eens in de Parrot hoek te zoeken. Keep you posted.
zalex schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:49:
[...]
Ik weet dat ik op GoT zit, maar mijn brand new iPhone jailbreaken is een no-go area voor mij. Een paar keer eerder gedaan, en het resultaat was elke keer een erg instabiel besturingssysteem. Thx voor de reactie though
Verwijderd
euh....
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq