Toon posts:

Sony Bravia 40w4000 ivm AC module en Ziggo HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Deze week wil ik 2 stuks Sony 40w4000( LCD full HD dvb-c HD) aanschaffen.

Hierbij neem ik het abbonoment Ziggo all in one met betaalzenders zoals film 1 en discovery HD enz.

Hierbij koop ik een AC module, waar ik de smartcard die ik ontvang bij het abbonoment in kan steken.

Ik had deze in gedachten: De Alphacrypt Classic Module 3.18

Mijn vragen:

- Is deze AC Module goed voor deze tv? Kan deze in mijn CI van me 40w4000 en ontvang ik hiermee HD kanalen?

- Kan ik 2 smartcards krijgen op 1 abbonoment omdat ik 2 tv's heb, en hebben mijn beide tv's in huis dan het zelfde zenderpakket? Of moet voor elke tv een apart abbonoment nemen?

- Als ik een abbonoment neem bij ziggo, kan ik dan zorgen dat ik die HD kastjes t.w.v 100 euro per stuk niet krijg (en zo niet hoeft te betalen)?

- Mis ik nu nog wat? Kan ik nu als ik deze dingen koop, gaan genieten?

Alvast bedankt

Groeten, dave

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Film1/Sport1 moet je twee keer voor betalen. Moet van de filmmaatschappijen per TV voor betaald worden..schandalig maargoed..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-02 16:20
Weet je dat wel heel zeker? Dit zou per 1 mei toch veranderen?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Waar staat dat dan? En is dat alleen bij Ziggo? Volgens mij was dat een eis van de filmmaatschappijen..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
Glashelder schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:21:
Waar staat dat dan? En is dat alleen bij Ziggo? Volgens mij was dat een eis van de filmmaatschappijen..
Ik heb inderdaad ook een brief gekregen van Ziggo dat ik maar 1 keer moet gaan betalen voor alle extra pakketten.

Dit tot een maximun van (geloof ik) 3 smartcards.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 17:02
Gezien de commotie over de gebruikte beveiliging bij Ziggo zou ik óf afwachten óf een W5500 halen. Die laatste doet nl CI+ waar de geruchten over gaan dat Ziggo dat gaat gebruiken.

EDIT: check anders dit topic eens, deze kan ook geen kwaad.

[ Voor 36% gewijzigd door Loekie op 31-03-2009 15:10 ]

specs

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

jbcyber schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:55:
[...]

Ik heb inderdaad ook een brief gekregen van Ziggo dat ik maar 1 keer moet gaan betalen voor alle extra pakketten.

Dit tot een maximun van (geloof ik) 3 smartcards.
Dat klopt ook wel, maar als het goed is met uitzondering van Film1 en Sport1 (tenzij Ziggo daarvoor een aparte deal heeft, maar dat lijkt me sterk. UPC mag het ook niet).

Verwijderd

Topicstarter
Loekie schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:01:
Gezien de commotie over de gebruikte beveiliging bij Ziggo zou ik óf afwachten óf een W5500 halen. Die laatste doet nl CI+ waar de geruchten over gaan dat Ziggo dat gaat gebruiken.

EDIT: check anders dit topic eens, deze kan ook geen kwaad.
De 40W4500 is natuurlijk wel wat duurder, zo een 400 euros meer. De CI(+) Modules zijn nog geen zekerheid, volgens mij kan ik beter gewoon een kastje nemen, die wel zekerheid geeft over de toekomst. Enige nadeel is een 2e afstandbediening.

Mee eens?
Pagina: 1