Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Prijs per gigbyte bij opslagmedia

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Topicstarter
Hallo devvers :)

Na wat rondgezocht te hebben kon ik hier niets over vinden. Wat mij erg handig lijkt is bij de harde schijven en wellicht in nog meer categorien een prijs/gigabyte sortering erbij te maken. Dan kun je snel zien bij welke schijf je de meeste opslag voor je geld krijgt. Ik maak aardig wat gebruik van de pricewatch en dat lijkt mij iig een handige optie. Op bvb alternate.nl gebruiken ze het ook en dat systeem vind ik erg mooi.

Nu ik hier toch post heb ik ook nog een request voor de pricewatch in z'n algemeen. Is het mogelijk om een sorteerveldje erbij te maken waar je kunt aangeven bij welke shops je wilt zoeken naar spullen. Op dezelfde manier als je kiest voor een merk of een productserie.

Ik vind de pricewatch namelijk véél handiger met zoeken dan veel webshops hun website. (zie dat als compliment :) ) Ik bestel mijn spullen namelijk maar bij 3 winkels en ik zou het ook fijn vinden als alle producten die niet bij een van die drie te koop zijn weggefilterd kunnen worden.

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is. Zoniet wil ik het wel verduidelijken met screenshots. Maar ik hoop dat jullie mijn insteek snappen :)

Youtube Download ubersnel.nl

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:10
Ik snap wat je wil, en het lijkt mij ook erg handig. De meeste webshops hebben toch een ietwat minder doorzoekbare website dan de Pricewatch :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor wat betreft de prijzen per GB zie PW - HD's sorteren op prijs per GB

En ook over het selecteren van bepaalde shops is al eerder wat gezegd: \[fp/feat] Prijzen PW van alleen een bepaalde shop weergeven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Prijs per 100 GB ofzo, prijs per GB gaat zo snel snel naar benede dat je over paar jaar in tienden moet gaan reknenen om het verschil goed te zien.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zie de topics die DirkW aanhaalt :)

Verder is het niet echt handig om meerdere requests in 1 topic te plaatsen, ik stel voor dat je daarvoor een nieuw topic maakt (als er al niet zo'n request eerder gedaan is, er staat mij wel iets van bij).

Dit topic is gesloten.