Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Prijzen PW van alleen een bepaalde shop weergeven.

Pagina: 1
Acties:

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Veel mensen hebben voorkeurswinkels, oftewel ze kopen liever wel bij winkel A en C, maar niet bij winkel B en D. Maar als je nou een productoverzicht neemt, bijvoorbeeld http://tweakers.net/pricewatch/cat/662 krijg je de prijzen van alle winkels in de database. Misschien is het een mogelijkheid om bij zoeken een apart vakje toe te voegen waarin je shops kan selecteren, zodat alleen producten bij die shops eruit worden gefiltert. (én dat, als je met je muis over de prijs gaat, je alleen de prijzen ziet van deze bepaalde winkels.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat is een abo feature volgens mij.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, dat is het niet, tenminste ik ben de functie nog nooit tegen gekomen. Het is volgens mij gewoon veel werk en daarom is het niet mogelijk.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dirk schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:46:
Nee, dat is het niet, tenminste ik ben de functie nog nooit tegen gekomen. Het is volgens mij gewoon veel werk en daarom is het niet mogelijk.
Volgens mij ben jij geen developer bij t.net, dus misschien kunnen we even wachten op acm (profiel) die wel kennis heeft van de pricewatch code ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je kan toch sowieso instellen:
Landfilter
Filtert de prijzen in de pricewatch op gekozen land of regio.
Dus als dat mogelijk is zal het waarschijnlijk ook wel mogelijk zijn om op shops te kunnen filteren, of iig shops met een bepaalde score er uit te filteren.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even een zijnoot: wanneer je momenteel meerdere producten wilt kopen en hierbij het winkelmandje gebruikt, kun je al er voor kiezen om slechts bij shops te bestellen met een bepaalde shopreview socre.

• Dirk

Dirk

moto-moi schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:51:
[...]

Volgens mij ben jij geen developer bij t.net, dus misschien kunnen we even wachten op acm (profiel) die wel kennis heeft van de pricewatch code ;)
Oeps, het was niet mijn bedoeling om op zo'n manier over te komen, maar voorzover ik me kan herinneren is een dergelijke vraag wel eens eerder afgewezen met het bovenstaande argument. Dat was alles wat ik ook wilde zeggen.
Ik zal een volgende keer proberen duidelijker te wezen ofwel mijn mond te houden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dirk schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 00:43:
[...]

Oeps, het was niet mijn bedoeling om op zo'n manier over te komen, maar voorzover ik me kan herinneren is een dergelijke vraag wel eens eerder afgewezen met het bovenstaande argument. Dat was alles wat ik ook wilde zeggen.
Ik zal een volgende keer proberen duidelijker te wezen ofwel mijn mond te houden.
In dat geval is het logischer om even de posting waarin een devver het zegt te linken :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dirk

Dirk

Bij deze dan: Longbeard in "Misbruik Pricewatch"

Geen devver, maar longbeard en ook het argument had ik niet goed onthouden, maar het was al eerder afgewezen :P

Pagina: 1