Melding "maxcolumnsize_exceeded" bij posten bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi

Ik heb in het fps forum de topicstart gemaakt van het topic [Multi] Left 4 Dead - Deel 3
Echter ik wilde net het een en ander veranderen en kreeg toen de melding
(interne identificatie: message::update::maxcolumnsize_exceeded)
Wat ik wilde posten is dus te groot lijkt me. De startpost is opgebouwd zoals hieronder aangegeven. Dit zodat ik beetje overzicht hou. Ik kan natuurlijk al die spaties en tabs er ook uit slopen maar dan wordt het echt een onoverzichtelijke klere bende.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[table]
    [tr]
        [td]
          tekst tekst tekst
          tekst tekst tekst
          tekst tekst tekst
        [/td]
    [/tr]
[/table]

Ik heb op heel veel plekken bij de cellen align="left" erin moeten plempen dit omdat het er IE, opera, safari er anders heel raar uitziet. Alleen firefox schijnt het wel goed weer te geven.
Modjes enzo kunnen mischien wel grotere post maken maar om nou elke keer als ik iets wil wijzigen aan de TS een modje te vragen om het dan te posten is wel erg omslachtig.

Ik zoek dus een manier dat ik de ts kan aanpasen en ook verder aanvullen/uitbreiden zonder dat ik steeds tegen die post limiet aanloop. Is daar een manier voor of moet ik toch bericht aapassen en spaties/tab verwijderen?

bedankt :)

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:00
Maximale grootte van een post is 64KiB (65-duizend-nogwat tekens). Dat ligt aan MySQL en ook modjes kunnen niet grotere posts maken. Je kunt je post over meerdere posts verspreiden.

En ben je wel tabellen nodig? In plaats van cellen met gekleurde achtergrond voor de headers, kun je ook gewoon de headers gebruiken (h1, h2 en h3).

De 'naar boven' link kun je ook wel weg laten, daar zit een knop voor op je toetsenbord; Home.

Ook je wapens en systeemeisen secties kunnen anders. In plaats van headers kun je 'tier 1', 'tier 2', etc ook in de lijst zelf zetten zoals in de Tweakblogs.net faq; De Tweakblogs.net F.A.Q. (de lijst onder inhoud).

[ Voor 34% gewijzigd door NitroX infinity op 28-03-2009 00:33 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Whitespace strippen van je 'ruwe' post zal voor de geparsede versie weinig uitmaken. Wat wellicht wel zal helpen is je plaatjes een korte of zelfs lege title te geven; zonder expliciete title wordt de URL voor zowel het alt- als het title-attribuut gebruikt in de geparsede versie.

Ik zie zo al 79(!) plaatjes in je post; bij een gemiddelde lengte van 60 bytes voor de URL (krap genomen) bespaar je met een lege title al minstens 79 * 2 * 60 = 9480 bytes in de geparsede versie :)

Intentionally left blank