Hallo,
Ik heb een vraag over de ophanging. Je kunt natuurlijk de officiele muurbeugel van Samsung kopen voor 100 euro, maar ik zag in een krantje van PlentyParts het volgende staan:
Specificaties:
• Afemtingen TV: min. 32" max. 55" (82-140cm)
• Gewicht TV: max. 50 kg.
• Afstand tot de muur: 14.5 mm
• Materiaal: staal / plastic
• VESA: max 400x400
Deze kost nog geen 40 euro
Nu weet ik dat het scherm alleen zonder voet lang geen 50 Kg werkt (met doos is 23 Kg).
Verder is die Vesa competibale, namelijk 400x400.
Dus waarom is deze zo goedkoop, kan me voorstellen dat het iets ander materiaal is, maar is max 50 KG.
Heeft iemand ervaring met dit ophangsysteem van HQ of kan iemand me een reden geven waarom ik deze veel goedkopere oplossing niet zou kopen?
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag over de ophanging. Je kunt natuurlijk de officiele muurbeugel van Samsung kopen voor 100 euro, maar ik zag in een krantje van PlentyParts het volgende staan:
Specificaties:
• Afemtingen TV: min. 32" max. 55" (82-140cm)
• Gewicht TV: max. 50 kg.
• Afstand tot de muur: 14.5 mm
• Materiaal: staal / plastic
• VESA: max 400x400
Deze kost nog geen 40 euro
Nu weet ik dat het scherm alleen zonder voet lang geen 50 Kg werkt (met doos is 23 Kg).
Verder is die Vesa competibale, namelijk 400x400.
Dus waarom is deze zo goedkoop, kan me voorstellen dat het iets ander materiaal is, maar is max 50 KG.
Heeft iemand ervaring met dit ophangsysteem van HQ of kan iemand me een reden geven waarom ik deze veel goedkopere oplossing niet zou kopen?
Alvast bedankt!
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"