Ik heb gisteren de demo's getest en ben daarna richting ouderlijk huis gegaan omdat pa gamen nogal leuk vind, maar een simpel nettopje heeft. Ik geloofde mijn ogen niet, alle games werkten geweldig!
Lag was er bijna niet en het was allemaal goed speelbaar, en dan te bedenken dat de servers alleen nog in amerika en Canada staan. Aangezien mijn vader (en ik ook wel) meteen wilde betalen na het spelen van een stuk of 14 spellen heb ik contact gezocht met de customer service, omdat er nog geen nederlandse creditcards worden geaccepteerd.
Hier werd aangegeven dat vanaf 22 september de server in London werd geopend en er dan misschien mogelijkeden zijn om europese betalingen te doen.
voor 9,99 dollar kun je gebruik maken van het gamespack met een stuk of 40 spellen (die je bij wijze van spreke overal kan spelen, inclusief tv). Ook al heb ik een redelijke high end pc, ga ik ervoor betalen. Wellicht later op je tablet de nieuwste games spelen!
Ik ben helemaal om en raad aan de trials eens te proberen, binnen 5 minuten ben je aan het gamen.
Super is daarnaast dat je met alle schermen kan meekijken! (of zelfs een stuk of 24 schermen in een keer bekijken) Zodra je iemand spectate kun je ook met diegene communiceren!
//
Volgens mij snappen veel mensen de werking ook nog niet van Onlive... van het spel downloaden is geen sprake, je streamt enkel beeld en key input.
Kijk deze tablet video : ==>
http://www.engadget.com/2...tablets-meets-the-public/
[
Voor 19% gewijzigd door
GeNiTaLiX op 15-09-2011 17:27
]