De screenprotector heb ik er na een maand weer afgehaald, waardeloos. Het zag er leuk uit, maar er kwamen steeds meer krassen in, ook al ben ik supervoorzichtig. Zelfs met de stylus en plectrum. Maar voor nog geen euro was het leuk om te proberen. Maar ik weet niet of ik zo snel weer iets koop daar. Ik ben bang dat ik net zo snel krassen krijg in het echte scherm, dan in die screenrpotector. Durf nu dus helemaal niet meer te schuiven met iets anders dan alleen mijn vingers. Aantippen doe ik wel met de stylus of het plectrum.
Ziet er heel leuk uit, maarree... is dit niet voor onze grote concurrent de I-ph...???
Ik zou zoiets voor de nokia 5800 heel gaaf vinden en heb daar best een paar euro's voor over.
Nog een vraag aan iemand die het voor elkaar heeft gekregen na een update naar v30, en een harde reset, dat er een e-mailnotificatie in het hoofdscherm staat.
Kan iemand misschien hieronder met me nalopen of ik hier iets niet goed heb ingevuld?
Ga naar: Berichten --> e-mailbox naar keuze (bijv. 'thuis') --> opties --> e-mailinstellingen:
-gebruikersinstellingen --> melden bij nieuwe e-mail: AAN
-instellingen voor ophalen: berichten en bijlagen
-automatisch ophalen --> e-mailwaarschuwingen: uitgeschakeld, en e-mail ophalen: uitsl. eigen netwerk, en: ophaaldagen: elke dag, etc.
Of moet ik ergens anders in de telefoon iets instellen wat betreft deze notificatie???
Ik heb daarnaast ingesteld: instellingen --> persoonlijk --> startscherm --> startschermthema --snelkoppelingsbalk. En: (menu terug) startscherm --> alle 5 opties aangevinkt (snelkoppelingen, zoeken, muziekspeler, radio, agenda). Bij snelkoppelingen (ikonen die je op homescreen ziet) heb ik gewoon 4 appl. gezet die ik leuk vind om snel te kunnen openen, geen e-mailgerelateerde dingen.
Ik hoop dat iemand voor mij de oplossing heeft, zou het toch leuk vinden om deze notificatie te zien!
B.v.d!!