Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
Ik heb hem ook gekregen. hier wordt weer duidelijk gevraagd om ergens in te loggen. dat is juist een indicatie dat het een fake is. maar het komt dan wel weer van een adres dat lijkt te kloppen. beetje raar allemaal, je kunt helemaal niets meer vertrouwen tegenwoordig wat van blizzard lijkt te komen. ik heb liever dat ze zoiets meteen ook op de frontpage van de website zetten, zodat je weet dat het van hun komt.

[ Voor 44% gewijzigd door Michaelbuuu op 28-03-2009 21:41 ]

<Got>Endurat#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Is geen fake imo. Je wordt nergens gepushed om in te loggen. Alleen dat er een administratieve wijziging is en als je het er niet mee eens bent stop je ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Michaelbuuu schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:36:
Ik heb hem ook gekregen. hier wordt weer duidelijk gevraagd om ergens in te loggen. dat is juist een indicatie dat het een fake is. maar het komt dan wel weer van een adres dat lijkt te kloppen. beetje raar allemaal, je kunt helemaal niets meer vertrouwen tegenwoordig wat van blizzard lijkt te komen. ik heb liever dat ze zoiets meteen ook op de frontpage van de website zetten, zodat je weet dat het van hun komt.
je hoeft alleen maar in te loggen als je je account wilt cancellen. en er is toch sowieso geen reden om dat te doen in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zucht weer geen Essence of Gossamer trinket uit AN.

Nou ja ga nu maar lekker feesten in de stad in een Irish Bar waar ook wat Schotten komen.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue post @ dat mailtje: Klikkie!

Meerdere mensen hebben het gekregen en het komt daadwerkelijk van Blizzard.

Ik heb overigens gezocht in de iTunes app store naar de Mobile Authenticator maar die is op dit moment nog niet beschikbaar voor ons Europeanen. Als ie er eenmaal is neem ik hem wel, we moeten toch vroeg of laat overstappen op een B.net account. Rondzoekend kwam ik overigens een talent calculator en een armory app tegen, nooit geweten dat er meerdere WoW-programma's waren voor de iPod/iPhone.

Verder met mijn druid lvl 40 aangetikt en die is nu dus een ruimtekip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
SinergyX schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:11:
Ik ben zeker 1 van de weinige die nog steeds de ouderwetse UI heeft? :P
Heb dan wel omen, recount, questhelper etc, dan nog die aura erbij en vind het wel best.
Ik werk ook nog met de vanilla UI, die ligt me nog steeds het beste na al die jaren.
Voor de rest heb ik uiteraard wel de noodzakelijke raid add-ons.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Ik zou het niet meer kunnen met de standaard UI. Gebruik nu X-Perl als UI addon samen met Titanpanel en Bartender4. Kost misschien wat meer geheugen en CPU snelheid, maar ik heb toch graag wat meer invloed op mijn UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:42

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 01:00:
Blue post @ dat mailtje: Klikkie!

Meerdere mensen hebben het gekregen en het komt daadwerkelijk van Blizzard.

Ik heb overigens gezocht in de iTunes app store naar de Mobile Authenticator maar die is op dit moment nog niet beschikbaar voor ons Europeanen. Als ie er eenmaal is neem ik hem wel, we moeten toch vroeg of laat overstappen op een B.net account. Rondzoekend kwam ik overigens een talent calculator en een armory app tegen, nooit geweten dat er meerdere WoW-programma's waren voor de iPod/iPhone.

Verder met mijn druid lvl 40 aangetikt en die is nu dus een ruimtekip :P
Ik heb hem al geinstalleerd (uit de US Store) maar nog niet uitgeprobeerd:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vogb5BvCXEBuBnQ01hnG5tvh/full.png

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Nitai schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:00:
[...]

Ik heb hem al geinstalleerd (uit de US Store) maar nog niet uitgeprobeerd:
[afbeelding]
Voor EU en US hebben ze volgens mij andere authenticators, dus pas op met het aanmelden. Aanmelden kan via de site, maar als het niet werkt moet je hem afmelden via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik had eerst dus ontzettende lag. Nou heb ik een programmatje gedownload FasterPing. Nou je zult het wel niet geloven maar.

Eerst ping 500-750
Nu ping 30-60

Dit is echt een winst van wtf! Ik heb totaaaal geen lag meer. Het werkt ook gewoon op vista (ik heb 64bit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke enchant doet 65 attack power toevoegen?

Ik heb een [Tidebreaker Trident] die wat beter wil maken :)

Laat maar: al gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 30-03-2009 00:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Het zal er eindelijk van komen deze week; mijn druid zit op 79,5 :)

Ik zal overigens de meest koppige hunter ooit zijn. Ik ben altijd al BM geweest en zal het ook altijd blijven. Dat leverde in vanilla veel discussies op. Raiden deed je alleen met een MM hunter, dat kon niet anders. Not in my book, en dat bleef ook zo. Menige instance goed gebruik kunnen maken van mijn pet om toch geen wipe te krijgen op een onbenullige baas waar de tank toch rap om viel. Duurt dan wat langer, als dat beestje maar blijft staan is het wel best :P

Tot slot nog over disc priests. Dit weekend; we gingen de daily in Icecrown doen waar je met zo'n misbaksel (wat ben ik slecht in namen zeg) een grote zooi scourge moet opblazen. Je kan best je levende bom er zelf in laten lopen, maar daar is niets aan :D Ik loop als druid gewoon in bear form het gebied in en pak zoveel mogelijk aggro van zoveel mogelijk mobs. Summon bom en bam, I can fly! ;) Ik vlieg een end weg en mid-air hoor ik naast me: uhm, ik heb er 5 op me, help?!
Eer dat ik was geland, mezelf in de goede richting had gezet en onderweg was, had ze er zelf al twee plat en kon ik de rest oppikken die al flink toegetakeld waren door de holy nova's en al het andere geweld dat ze kon verzinnen :+ Zelf was ze nog niet eens halverwege haar health, kan best werken een disc priest volgens mij ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weekendboekje,

heel het weekend met de nacht gestaan en dus overdag geslapen.... killer voor je intern klokje ( dat nog eens veranderd is door de uurwijziging) en volledig alleen maar in de zetel gehangen als ik wakker was. Zondag toch maar aangelogd voor een paar uurtjes en voor de allereerste keer sinds een anderhalf jaar tijd gaan PVP'en met een paar real life friends. Na de eerste battlegrounds weeral een achievement of tien rijker. A honorable kill , damage control , win dit , win dat. Heb wel het idee als PVE specced frost tank DK dat de healers het niet zo grappig vinden maar ik wordt wel 10 x meer gehealed dan vroeger op men druid :)
Dus uiteindelijk WSG als flag carrier met debuff en drie healers die me in level houden. Best wel fun !

Overig tussen de BG's tussendoor men fishing nu nog eens geleveld naar 390. Vanaaf 400 en dan maar eens muntjes uit die fontein gaan vissen. oh btw : heb gisteren ook nog Old Crafty opgevist, twee maal in hetzelfde uur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:59
Vrijdagavond wilde ik mijn extra bankspace terug, die opgevreten was door de lockboxes van ravenholdt.

Ik ben maar syndicate mobs gaan slopen. 7 uurtjes gefarmed van het weekend, revered geworden..
Meteen dus die ~350 lockboxes ingeleverd, en nu 4k in revered ofzo. Het "fijne" is dat je niet die quest kan spamcompleten, je krijgt een item wat unique is. Telkens eerst weer dissen, en dan opnieuw completen.
Ravenholdt is dan nogsteeds de minst beroerdste om te doen, nu het confirmed is dat goblin rep niet tracked blijft als je eigen rep verlaagt.
DMF komt ook wel goed, hoef nog maar 72 decks! Heb er nog 30 in mijn bank liggen, maar ik ben zo'n beetje door mijn gold voorraad heen. Had uitgerekend dat het me gemiddeld 35k ging kosten, en zou nu pas op 1/3 zitten..
Soms zie je wel goedkope librams op de AH, en die koop ik dan op. Misschien maar eens een trip naar DM om al die dingen een keer in te leveren, wordt een veel te grote puinhoop in mijn bank.

We komen er wel, ooit. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Ligt het aan mij, of worden heroic PuGs gewoon steeds slechter? Ik heb het idee dat de meeste 'goeie' spelers nu al lang 80 zijn en in een raid group zitten, en het enige wat nog heroics doet de kanslozen zijn, met hier en daar een alt van iemand. Heb van het weekend wat pugs lopen doen omdat ik de rep van Argent Crusade en Ebon Blade naar exhalted wil hebben, maar damn wat ging dat kut zeg. Mensen die midden in een bossfight "sry gtg" gaan en uitloggen, mensen die niks van hun class snappen, en bovenal: groups waarbij de tank bovenaan staat met z'n 1200 dps. Ik heb een DK gezien die het voormekaar kreeg 900 DPS op bosses te doen, die stond letterlijk de helft van de tijd te autoattacken.

Ik moet zeggen; ik vind het wel grappig, boeit me op zich weinig omdat ik niks uit die instances nodig heb en trashmobs bijna nog beter zijn voor je rep dan andere dingen. Maar ik heb echt niet de illusie dat "Resto, only going for achievements" in je note helpt, die mensen zien dat eerder als een aanmoediging heb ik het idee.

Het toppunt was wel dat ik gewhispered werd door iemand met alleen "sp?". Ik zat in de VH queue, en antwoord gewoon "2k base". Word ik geinvite; zit diezelfde persoon de resto shammy in de group (geinvite als healer kennelijk) te vertellen dat mijn 2k SP wel genoeg is voor VH, en de spellpower van de shammy, 1500, niet. Wie moest dat vertellen? Een "DPS DK" in crappy greens. Heb nadat de shammy weg was die kerel vriendelijk doch dringend verzocht zichzelf van een klif te werpen en ben die group uitgegaan. Bah :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:38

vhal

ಠ_ಠ

Weekend update, geen zin om een verhaal te tikken

> ZG had een reset dus tigerboss gekilled (geen Mount, duh). Daarna raptorboss geprobeerd die nog makkelijker was dan ik had gedacht. Ook hier geen mount. Dinsdag opnieuw proberen, dan kan ik gelijk Gazranka (oid) opvissen voor mijn achievement :)

> Laatste twee achievements voor Heroic: Glory of the Raider gehaald (Shocking! en 3min PW). De Black Protodrake ziet er best wel leuk uit :9

> Een charge @ Thaddius van een melee resulteerde in een failed Immortal. Jammer voor de mensen die alleen nog de Immortal achievement nodig hebben voor hun mount.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:43

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow deze week was matig.

Wederom The Old Kingdom gedaan en ik was voor de eerste keer partyleader, iets wat ik dus absoluut niet wil zijn. maar schijnbaar was ik de enige met enige ervaring in the old kingdom. het was overigens op normal. Deze keer voorbij de boss gekomen maar onze veel te zwakke tank deed constant pullen terwijl het niet gevraagt was en daarna hebben we de instance afgeblazen. Het is gewoon een instance die grote is dan ik eigenlijk zou willen. Maar het was verder ook gewoon een slechte partysamenstelling. Even ter vergelijking ik deed pakweg 1200 DPS, de 'tank' iets van de helft wat ik deed...eigenlijk had ik hem eruit moeten knikkeren en moeten vervangen door een echte tank. Dat een tank op level 75 uberhaupt zo weinig DPS kan doen. :(

Nog een run UK HC. Die ging best aardig, tot na de dual header boss op wat trash een wipe door een foute pull en daarna viel de party uit elkaar. Beetje jammer aangezien we de endboss op HC hadden kunnen clearen. Nahja, toch weer wat soulshards en heroic badges erbij.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 17:28
Hydra schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:17:
... en bovenal: groups waarbij de tank bovenaan staat met z'n 1200 dps. Ik heb een DK gezien die het voormekaar kreeg 900 DPS op bosses te doen, die stond letterlijk de helft van de tijd te autoattacken.
Dit weekend in Heroic VH hetzelfde, een tank met1200 dps en een rogue die iets meer dan 900 dps deed. Vraag je je toch af wat die rogue precies aan het doen is. Zelf kwam ik op ~1700 dps met BM spec en slechts 5 epics, rest blues. Gisteren omgespect naar SV en het lijkt dat m'n dps hier wel omhoog van gaat. Nog geen instance met deze spec gedaan, maar het zag er goed uit op de training dummies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:48

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Afgelopen woensdag kon ik niet meedoen met Naxx25 wegens RL verplichtingen. Ze hadden een goede raid avond gehad woensdag, want voor het eerst waren er 3 wings in 1 avond gecleared. Vrijdag hoefden we dus alleen nog maar Military en Sapph + KT. Razuvious (oneshot) en Gothik (2 tries) gingen goed. 4HM weet ik ff niet meer, maar die ging ook neer. Sapph was problematisch, er was weinig focus, dus na een paar tries zijn we er maar mee gestopt in de hoop dat het zondag beter zou gaan.

Zaterdagavond met mijn DK de zaterdag groep Naxx10 gejoined. Op zaterdagmiddag organiseert een guildie altijd een Naxx10 run voor de liefhebbers (meestal alts). In de 'middagsessie' hadden ze de Spider en Plauge wings neer + Razuvious. We startten dus met Gothik. Dit ging prima, 1 try was voldoende. 4HM was zeer problematisch. Achterin hadden we een Holy pala en een Retri pala als tanks, maar die kregen het niet voor elkaar om in leven te blijven en om de switch goed te doen. Na een aantal wipes hadden meerdere mensen (waaronder ik) er genoeg van aangezien er geen verbetering in zat.

Daarna ben ik maar een groep gestart voor HC Gundrak (daily) voor de emblems. Uiteindelijk 4 guildies bij elkaar geraapt. We wilden er niet teveel tijd mee kwijt zijn, dus ben ik maar flink aan het chainpullen gegaan. Dat is toch erg leuk spelen, een klein half uurtje later stonden we alweer buiten. Lekker snel 7 emblems verdiend :). Ik zit nu op 53 emblems, dus nog 12 te gaan voor de Bloodied Arcanite Reaper O+ voor mijn Paladin alt.

Daarna een PuG OS25 gejoined. Ging goed, dus kon ik daarna voor 25 Valors de Platinum Mesh Cloak halen.

Gisteren was het weer Naxx25 tijd. Helaas hadden we behoorlijk last van falende healers. Sapph kregen we na meerdere wipes (allemaal doordat de tank doodging) nog wel neer, maar KT wilde niet lukken (combinatie van pech en fail her en der). Vanavond gaat'ie hopelijk neer (zonder mij, want ik ga lekker sporten).

Vraagje aan mijn collegae warlocks:
Gisteren heb ik van Sapph de trinket mogen looten die kans geeft op extra damage als je DoT's ticken (ik kan ff niet op de naam komen en ben firewalled). Erg leuke trinket voor Affliction locks. Probleem is echter, dat ik nu nog een blauw trinket heb met 74 hit rating. Momenteel heb ik geen Suppression/Cataclysm in mijn spec zitten, dus alle hit is van mijn gear/gems/enchants afkomstig. De 6 talent punten die hierdoor beschikbaar worden zitten in ISB en Molten Core. Die trinket kan ik dus eigenlijk alleen maar goed gebruiken als ik respec naar Suppression/Cataclysm. Wat ik me dus afvraag is of ik er qua DPS dan nog wel op vooruit ga. Heeft iemand hier een advies voor me?

Armory

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
waarom 16% hit o_O hebben jullie nooit een moonkin/spriest mee ofzo :X
en waarom ISB en Molten Core, als afliciotn is je filler SB, molten core is dus wasted

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Michaelbuuu schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:36:
Ik vind het vooral mooi om die filmpjes op youtube te zien om snel gold te verkrijgen.
sommige filmpjes hebben wel goede tips om wat extra gold te kunnen krijgen, maar als je aankomt met ' stuur met deze code //////gold.code_(()(*// (en dan je account naam) ,/.,/'/,''''';;,. (wachtwoord van je account) naar het mail adres Blizz@rd@usa.com en dan komt het helemaal goed.

Heb zelfs 1 berichtje gezien met het bericht dat als je na het versturen van je mail een uur wacht weer inlogt zul je meer gold op je carracters hebben, mocht dit niet zo zijn dan is er iets fout gegaan. lol

En dan zie je dat alle berichten onder het filmpje weg gehaald zijn door de adverteerder. lol
echt te triest. net of je ooit je account naam en wachtwoord zult vrijgeven.

Het meest trieste vind ik altijd nog dat er dan altijd nog mensen zijn die daar intrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kort dagboek,

Dit weekend met een paar lui uit de guild en wat random bekenden (met ervaring) Sarth3D 10m geprobeert.

Vantevoren al bang gemaakt vanwege de extreme moeilijkheidsgraad.

De warlock was een oude bekende van me uit een vorige guild die met zijn voidwalker Sartharion ging tanken in het begin terwijl wij ons van de drakes verloste. 90k hp op een voidwalker ... das best lekker moet ik zeggen :) Goed, hij heeft wel veel meer healing nodig maar het scheelt behoorlijk :)

Ik moest de adds tanken wat op zich geen probleem is. Normaal doe ik de drakes maar nu was er meer hp nodig op de tank omdat er mogelijk 2 drakes tegelijk up zouden zijn. Onze reguliere beer nam die rol op zich.

Eerste try ging redelijk goed, alleen 2 keer door een lava wall geraakt om een add van de VW healer af te plukken :( Wipe uiteindelijk omdat er een healer omviel door een voidzone.

Tweede try ... .alles ging wonderbaarlijk erg goed en een paar minuten later was ik een title rijker :) Om nou heel eerlijk te zijn, was het nou echt zo moeilijk???? Nee dus! Goeie coordinatie en gewoon uitkijken voor Lava Walls en Void Zones.... das alles. Uiteraard, je gear moet niet blauw zijn ofzo, redelijk geared moet je toch wel zijn maar om nou te zeggen dat het echt zo heel erg moeilijk was... niet echt.

Daarna later die avond in de guild nogal wat drama van mensen die graag mee gewild hadden. Dit waren tevens de mensen die op Sarth2D 25m continu omvallen door 1. Lava Walls of 2. Void Zones .... raaaaaar dat we die niet meenemen zeg.

Gistermiddag nog even Naxx25 leeggepoetst, in het begin hadden we maar 20 man dus even Military wing "The Dedicated Few" gedaan voor de laatste 2 bosses, op Saph en KT na. Aan het einde mn nieuwe FrostRes setje ingewerkt op Saph en KT. Moet zeggen dat KT tanken een stuk leuker is als wachten op de adds op 45%. Eerder van de week was het wel spannend aangezien beide add tanks plus een melee dps mindcontrolled werden op zo'n 10%. De melee ging de maintank te lijf en legde deze om omdat ik en de andere tank de healers teveel bezig hielden. Uiteindelijk stonden er nog 2 man overeind nadat ik met veel moeite KT overgenomen had van de andere tank die ook was omgevallen. Tijdens de mindcontrol had ik ook nog Vigilance op KT gecast ... wtf ? :)

Anyway ... weer een enerverend weekendje gehad. Ohjah, zaterdag ochtend ook nog Malygos normal met 8 man gedaan :)

Deze week maar eens aan wat meer achievements werken zoals Glory of the Hero waar ik nog veeeeel teveel voor moet doen. Ik hoop dat 3.1 nog eventjes duurt :)

(toch niet zo kort ... )

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Thommmyy schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:03:
[...]

Ik vind het vooral mooi om die filmpjes op youtube te zien om snel gold te verkrijgen.
sommige filmpjes hebben wel goede tips om wat extra gold te kunnen krijgen, maar als je aankomt met ' stuur met deze code //////gold.code_(()(*// (en dan je account naam) ,/.,/'/,''''';;,. (wachtwoord van je account) naar het mail adres Blizz@rd@usa.com en dan komt het helemaal goed.

Heb zelfs 1 berichtje gezien met het bericht dat als je na het versturen van je mail een uur wacht weer inlogt zul je meer gold op je carracters hebben, mocht dit niet zo zijn dan is er iets fout gegaan. lol

En dan zie je dat alle berichten onder het filmpje weg gehaald zijn door de adverteerder. lol
echt te triest. net of je ooit je account naam en wachtwoord zult vrijgeven.

Het meest trieste vind ik altijd nog dat er dan altijd nog mensen zijn die daar intrappen.
Nogal kansloos ja ...

Van het weekend een ninja-save gehad voor Naxx25. Gingen Naxx10 doen maar hij stond op heroic en dr was al iemand binnen. Hop, You are now saved to this instance .... #@#*@*@@*!@

Ticket gemaakt en savonds een berichtje van een GM gehad. Hij moest daarvoor inloggen op mijn character, of ik even wilde uitloggen en op een alt wilde inloggen, op hetzelfde account. Heb m nog gezegd dat account sharing illegal was en dat ie niet moest gaan spammen in /2 zodat ik gebanned zou worden. Daar kon ie de humor wel van inzien :) Had m ook nog gevraagd of ie snel wat gold kon farmen.

Toen ik terug mocht om het boeltje te controleren bleek dat ie geen tijd gehad had helaas. Uiteindelijk wel mn raid ID verwijdert gekregen dus :)

Om hiermee op het vorige verhaal in te haken: Blizzard employees vragen je NOOIT om je password. Tenzij je account al gehacked is, dan zal je wel het een en ander moeten overleggen, maar niet je ingame password. Wel je secret question en answer (die ik overigens niet meer weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bokkie schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:49:
waarom 16% hit o_O hebben jullie nooit een moonkin/spriest mee ofzo :X
en waarom ISB en Molten Core, als afliciotn is je filler SB, molten core is dus wasted
Mjah, leuke fillers als je toch al zo goed als hitcapped bent (Molten Core boost je Immo een beetje, en die gebruik ik, dus niet helemaal wasted imo)... Een moonkin of spriest hebben we over het algemeen wel mee ja, dus op zich zou 14% hit voldoende moeten zijn. Ik heb nog steeds een beetje een dwangmatige neiging om zo dicht mogelijk tegen de hitcap aan te willen zitten, dat moet maar eens afgelopen zijn :P.

Maargoed, even los van of je nu voor 11, 14, 17, whatever procent hit moet gaan, is voor mij vooral de vraag wat beter is: al je hit van gear/gems/enchants en dus talent punten over om nog was DPS increase te kunnen speccen, of speccen in Suppression/Cataclysm en verder aanvullen met gear/gems/enchants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-BB- schreef op maandag 30 maart 2009 @ 07:37:
Menige instance goed gebruik kunnen maken van mijn pet om toch geen wipe te krijgen op een onbenullige baas waar de tank toch rap om viel. Duurt dan wat langer, als dat beestje maar blijft staan is het wel best :P
Zelfs met mijn gorilla en volledig defence/stamina focused was hij weinig match meer voor een doorsnee HC, soms kon ik nog wel een mobje hier en daar oppakken, maar daarna wordt het echt 3-4 hit en hij is plat. Op 70 was het nog aardig te doen, maar hoe verder hoe groter het gemis van dodge/parry/defence op een pet werd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar!

WoW bores me ;<!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulduar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:26

Valkyre

Kitesurf FTW!

Inderdaad Ulduar mag wel komen...

Dit weekend wel mooi, ik was op mijn paladin weer even prot gespecced, en sons of hodir dailies aan het doen. pikte iets van 4 mobs ofzo op in de buurt welke ik nodig had voor een quest.
alliance hunter komt aanvliegen land en begint op mij in te schieten, en eigenlijk dacht ik dat ik hartstikke dood zou gaan. (was net aan het looten waar ik een Blue JC design aan het looten was, dus die moest ik sowieso looten voordat ik dood zou gaan)
toen toch het gevecht aan gegaan. aan het einde van de rit waren de 4 mobs + de hunter dood.. en had ik nog 63% hp over...

Suckte deze hunter nu gewoon heel erg? of zijn prot palas gewoon goed tegen hunters... (blijkbaar werkt mijn mitigation ook tegen hunter shots?)

overigens in mijn rondje dailies 2x een JC pattern mogen looten welke ik nog niet had, de ene was dacht ik iets van +8parry en 9stamina, en die andere was niet echt bijzonder.

Exhalted geworden met Kirin tor! yaay spelldmg recipe :)

[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 30-03-2009 10:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
redfoxert schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:10:

Tweede try ... .alles ging wonderbaarlijk erg goed en een paar minuten later was ik een title rijker :) Om nou heel eerlijk te zijn, was het nou echt zo moeilijk???? Nee dus! Goeie coordinatie en gewoon uitkijken voor Lava Walls en Void Zones.... das alles. Uiteraard, je gear moet niet blauw zijn ofzo, redelijk geared moet je toch wel zijn maar om nou te zeggen dat het echt zo heel erg moeilijk was... niet echt.
Encounter is niet gemaakt om te tanken met een voidwalker. Iets wat ze bij blizz over het hoofd hebben gezien. Met een normale tank issie toch een stukje moeilijker. Maar een void zal in de toekomst geen boss meer kunnen tanken. Dat is iets waar ze bij blizz nu wel voor zorgen.

Succes dus met je achievements in uldaur : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lief dagboekje,

dit weekend nieuw videokaartje geinstalleerd, wat een feest als je van nV naar Ati gaat (maar niet heus :( ). Goed dat was me zaterdag, weinig zin gehad daarna nog veel te doen. 's Avonds laat toch nog meer ff gelogd, waren 2 vrienden een Naxx altrunnetje gejoined. Ik ook mee als tank op m'n 3e alt, warrior, die ik wel ff naar tank moest respeccen. Dps suckte wel een beetje maar was net voldoende, de boel uiteindelijk in iets meer dan 3,5 uur plat, niet slecht voor een bijna complete pug. (Fijn ook om nog een pug met aardige mensen tegen te komen).
Gisteren wilden we een 25 man altraid starten (guild), maar de opkomst was te laag, en om nou 15 pugs erbij te zoeken daar had niemand veel zin in. Dus even voten en ja we konden evt. 10 man doen want iedereen had nog wel een unsaved alt. Uiteindelijk nog wel wat probleempjes gehad, we hadden een nieuwe healer die net 80 was en gingen maar met 2en (ik was de andere), vergat ze ff dat de tanks geswitched werden voor Thaddius. Ik vroeg me al af waarom ze hem niet healde, magoed geen range check, Grid? Wasda? Daana oneshot. Ging verder aardig tot aan Sapphiron, we hadden geen dispeller en dat doet toch wel pijn. 3k HPS en nog was het niet genoeg, bovendien kon de ander er maar zo'n 1,5k HPS uitpersen waardoor ik het toch nooit vol zou houden tot 0% en maar gecalled. Ach andere healer wel zo'n 6 epics rijker dus die kan de volgende keer ook volwaardig mee :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:00:
[...]

Encounter is niet gemaakt om te tanken met een voidwalker. Iets wat ze bij blizz over het hoofd hebben gezien. Met een normale tank issie toch een stukje moeilijker. Maar een void zal in de toekomst geen boss meer kunnen tanken. Dat is iets waar ze bij blizz nu wel voor zorgen.

Succes dus met je achievements in uldaur : P
Komt wel goed :) Realm firsts gaan we toch niet krijgen, daarvoor zijn we te casual. Als we nu al 3-4 keer moeten wipen op Sarth2D 25m ... teveel mensen die nog een void of wall eten.

Voor 10m hebben we wel genoeg geinteresseerde en gemotiveerde lui, alleen zijn daar geen realm firsts mee te verdienen. Wel jammer, maar ik vind het wel goed zo op zich. Heb ook geen zin om nog meer hardcore te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:49:
Suckte deze hunter nu gewoon heel erg? of zijn prot palas gewoon goed tegen hunters... (blijkbaar werkt mijn mitigation ook tegen hunter shots?)
Alles wat kan healen en plate armor heeft heb ik het moeilijk tegen :P Die mana-drain sting haalt ook echt 0,0 uit op zoveel mana (en mp5 regen), terwijl ik het tegen een priest/druid nog wel even vol kan houden.

Maar ik ben ook iets meer van de ninja-schiet style.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister Malygos25 gedaan gaat hij dood op de enrage, kom ik terug de instance om zijn heart of magic te looten, geen heart of magic in dat ding (Ticket gemaakt krijg ik een GM response: known issue :s, maar hij zou het in de mail stoppen en 10 min later had ik hem)
Equipped en toen poof: [Epic!] eindelijk full ilvl213 en ondertussen 4 ilvl226 items :+
Daarna hebben we heel de avond try's gedaan op sarth25 met 2 drakes. helaas niet down gegaan omdat de DPS zichzelf doodnuked op het moment dat de 2de draak zijn portal opent.
Iemand tips/truc's hiervoor ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:08:
[...]

Alles wat kan healen en plate armor heeft heb ik het moeilijk tegen :P Die mana-drain sting haalt ook echt 0,0 uit op zoveel mana (en mp5 regen), terwijl ik het tegen een priest/druid nog wel even vol kan houden.

Maar ik ben ook iets meer van de ninja-schiet style.
Volgens mij heeft hij die mana sting ding niet gebruikt, en prot pala heeft van zich zelf maar ongeveer 5.5k mana dus dat is ansich zo gedrained ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01-2020
Kwam er gisteren achter dat slow-fall ook werkt bij party-members

Erg veel lol mee gehad in EOTS, op iedereen zetten voordat het begint, met een beetje timing dondert je halve raid uit de lucht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Gisteren zoals gebruikelijk met de guild Maly25 gedaan. Raid begint om 19.00 uur, ik ben er altijd pas om 20.30 vanwege andere afspraken. Bleek dat ze net als vorige week hebben gewiped totdat ik kwam. Daarna oneshot :). Disc priest FTW O-) (ja, ik heb T7 head ;) )

Daarna OS met slechts 1 drake up (Tenebron) omdat onze MT (pala met alles BiS) er niet was. Ging ook weer lekker met 1 death. Volgende week wordt het weer tijd om 2 drakes te doen.

Verder nog de daily (UK) op mijn DK gedaan. Voor de elfde keer achter elkaar geen legs :( Tegen de tijd dat ik die heb, ben ik al volledig naxx geared denk ik... :(

Wat professions betreft: op mijn priest koop ik nu gewoon adder's tongue en mill deze. Grote kans op icy pigment, die ik gebruik voor kaarten. De azure pigment maak ik allemaal tot ink of the sea en verkoop deze voor 25g tot 40g per stack. Zo heb ik mijn Adder's tongue ook weer deels terugverdiend..

M'n DK is nu 437 JC en 450 mining. De titansteel maak ik elke dag. Is de icy prism het waard om ook elke dag te maken? Je kan natuurlijk geluk hebben met 3x scarlet ruby en 1x dragon's eye, maar die kans is redelijk klein :). Cobalt verkoop ik en Saronite prospect ik, hier houd ik het meest aan over.

Iemand anders ervaringen met deze tradeskills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ice Prsim kan ook een een dragons eye bevatten? dat wist ik niet en ben er nu al een tijdje mee bezig :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Admon schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:20:
Kwam er gisteren achter dat slow-fall ook werkt bij party-members

Erg veel lol mee gehad in EOTS, op iedereen zetten voordat het begint, met een beetje timing dondert je halve raid uit de lucht _/-\o_
Water walking + AN = ook leuk :D
Dat gat waar je naar beneden springt gewoon op iedereen die je niet mag water walking casten :P
*flats* "wtf"
>:) O-)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

chromeeh schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:23:
[...]

Dat gat waar je naar beneden springt gewoon op iedereen die je niet mag water walking casten :P
*flats* "wtf"
geloof dat dat gefixed is... sowieso als je naar beneden kijkt duik je gewoon onder water, maar een leuke trick was het wel :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gohan-san schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:25:
[...]
geloof dat dat gefixed is... sowieso als je naar beneden kijkt duik je gewoon onder water, maar een leuke trick was het wel :)
Vanaaf ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:18:
Volgens mij heeft hij die mana sting ding niet gebruikt, en prot pala heeft van zich zelf maar ongeveer 5.5k mana dus dat is ansich zo gedrained ;)
Vroegah wel, nu is die sting dus %-based, dus jou geval 16% van je 5.5k. (4% per 2 sec). Dan zelfs nog gelimiteerd tot hunter's MP (32%), wat in mijn geval tegen een 20k mana priest bv maar 3200 zo zijn (ik heb zo'n 10k).

In 90% van de gevallen, compleet nutteloos.

(al wordt dacht ik de 3.1 patch er een buff aan de hunter toegevoegd, die het op zijn beurt terug krijgt).

Nader inzien, ik had heel die 3.1 testnotes niet willen lezen. Dat wordt weer respeccen :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:37:
Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar! Uldar!

WoW bores me ;<!
Ga wat nuttigs doen dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:22:
Ice Prsim kan ook een een dragons eye bevatten? dat wist ik niet en ben er nu al een tijdje mee bezig :D
Yup, ik heb er met mijn JC al een paar gehad. Ik maak ze alleen niet meer omdat ik er geen zin in heb om elke keer de Frozen Orbs te blijven kopen. Misschien als de prijzen omlaag duiken na 3.1 dat het weer interessant word. Sowieso zijn de uncut groene gems bij ons nogal vrij prijzig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

redfoxert schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:30:
[...]

Yup, ik heb er met mijn JC al een paar gehad. Ik maak ze alleen niet meer omdat ik er geen zin in heb om elke keer de Frozen Orbs te blijven kopen. Misschien als de prijzen omlaag duiken na 3.1 dat het weer interessant word. Sowieso zijn de uncut groene gems bij ons nogal vrij prijzig :)
10 badges is 1 frozen orb, met die badges doe ik toch geen ene ruk meer :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend niet echt veel gespeeld.

Zaterdag even een daily heroic en nog een heroic VH erachteraan.

Zondag met een maat wat TBC heroics ingedoken als een Discipline Priest / Fury Warrior combo. Gaat prima, al zijn grote pulls nog wel lastig! Denk maar aan de meeste trash die toch nog voor 6k critten. Twee maal door een foute pull gewiped, en twee maal zo'n foute pull overleefd. Krijg je over TS horen: "Oh fuck, dit gaat fout...", dan gaat mijn motivatie alleen maar omhoog en overleven we 't :P
Flink wat shards erbij en badges *woot*. Kijken hoe dat verkoopt...

We kwamen er trouwens ook achter, na de kamer niet volledig gecleared te hebben, dat het aanvallen van de Prince in Mana-Tombs net zo'n effect heeft als SM Cathedral, en dan weet iedereen wel waarover ik het heb :P het is wel gelimiteerd tot z'n kamer zelf, maar we kregen dus zo'n 3 trash groepen op onze dak, samen met de baas. Met fears, ProM (I <3 that spell!) en shields is het ons wel gelukt!

Verder andere spellen gespeeld... merk aan mezelf dat ik gewoon geen zin meer heb in andere dingen dan heroics. En dat laatste is bijna onmogelijk, gezien het kleine aantal guildies dat online is de laatste tijd. Iedereen is bored lijkt het.
PuG's doe ik soms, maar nu had ik er geen zin in. Tijd voor andere spellen dus.

Ik ga denk ik ook wachten op Ulduar... misschien vanavond nog Naxx10 afmaken, maar verder kan het me niet veel meer boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Gohan-san schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:31:
[...]

10 badges is 1 frozen orb, met die badges doe ik toch geen ene ruk meer :)
Met die badges kun je dalijk toch de epic gems kopen? Of was dat alleen rumour.

Njah, frozen orbs koop ik vaak voor <60G en de green gems heb ik er nog 1000+ van ofzo :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

chromeeh schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:23:
[...]

*flats* "wtf"
Rofl, toen ik daar de eerste keer was vertrouwde ik de sprong niet dus deed ik slow fall casten. Nou, dat duurde dus wel eventjes voordat ik beneden was. Wilde hem ook niet cancellen want zag pas op laatste moment dat het diep water was. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 10-09 22:10

Seraphin

Meep?

Auredium schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:32:
Zow deze week was matig.

Wederom The Old Kingdom gedaan en ik was voor de eerste keer partyleader, iets wat ik dus absoluut niet wil zijn. maar schijnbaar was ik de enige met enige ervaring in the old kingdom. het was overigens op normal. Deze keer voorbij de boss gekomen maar onze veel te zwakke tank deed constant pullen terwijl het niet gevraagt was en daarna hebben we de instance afgeblazen. Het is gewoon een instance die grote is dan ik eigenlijk zou willen. Maar het was verder ook gewoon een slechte partysamenstelling. Even ter vergelijking ik deed pakweg 1200 DPS, de 'tank' iets van de helft wat ik deed...eigenlijk had ik hem eruit moeten knikkeren en moeten vervangen door een echte tank. Dat een tank op level 75 uberhaupt zo weinig DPS kan doen. :(

Nog een run UK HC. Die ging best aardig, tot na de dual header boss op wat trash een wipe door een foute pull en daarna viel de party uit elkaar. Beetje jammer aangezien we de endboss op HC hadden kunnen clearen. Nahja, toch weer wat soulshards en heroic badges erbij.
ehm... doe hoeveelheid DPS die een tank doet boeit niet, zolang hij maar goed aggro houdt. 1200 DPS is nog steeds niet heel indrukwekkend voor een lvl 80 mage, ook al zou je alleen maar green gear hebben. Old Kingdom "te groot"? Doe eens een paar keer BRD / BRS full runs ;)

En ik denk niet dat je soulshards hebt geloot.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:27
mijn persoonlijke oww f*ck moment van vandaag

na 7 dagen broeden mn eitje geopend en een leuke proto-drake pet oww cool die gaan voor 300g op de server

ik hem naar mn bank gemailed en wil hem op ah zetten

een muisklick verkeerd en mn bank alt had een nieuw achievement erbij..... zucht nou ja een bank met een leuke pet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Seraphin schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:55:
[...]

ehm... doe hoeveelheid DPS die een tank doet boeit niet, zolang hij maar goed aggro houdt. 1200 DPS is nog steeds niet heel indrukwekkend voor een lvl 80 mage, ook al zou je alleen maar green gear hebben. Old Kingdom "te groot"? Doe eens een paar keer BRD / BRS full runs ;)

En ik denk niet dat je soulshards hebt geloot.
Ik weet dat mijn DPS niet hoog is. :P Daar wordt aan gewerkt maar dat was ook wel duidelijk aangezien ik hier met regelmaat advies vraag. Agro hield de tank totaal niet. Met moeite bij de adds op de eerste boss, tank zelf gaf al aan bij de tweede blij te zijn dat er geen adds waren omdat ie daar moeite bij had. BRD/BRS heb ik al post TBC joiner geen ervaring mee, geen grote anyhoo's. Je mag me best casual noemen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Locks schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:59:
mijn persoonlijke oww f*ck moment van vandaag

na 7 dagen broeden mn eitje geopend en een leuke proto-drake pet oww cool die gaan voor 300g op de server

ik hem naar mn bank gemailed en wil hem op ah zetten

een muisklick verkeerd en mn bank alt had een nieuw achievement erbij..... zucht nou ja een bank met een leuke pet lol
Die protodrake whelp gaat bij ons op de server voor 1200-1800G op AH.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:27
hier niet zoveel meer helaas maarja het is ook wel grappig om te zien een lvl 1 met een rare pet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik heb hem zelf gebruikt, vind het toch wel een erg toffe pet :D

Gisteren sartharion25 gegaan met een pug. Had toch niks beters te doen en was nog niet saved. Met de guild doen we hem normaal op donderdag maar vanwege slechte opkomst was dit deze week niet het geval. En gisteren gingen ze ook niet en aangezien ik maandag niet raid en de guild op dinsdag niet raid ben ik maar een pug gejoined.

Ging verbazend simpel, stond aan het einde van de run zelfs top dps met mijn frost pvp spec. Tot mijn verbazing dropte sartharion allebei zijn trinkets. Dus ik was al aan het hopen op een goede roll. Eerst de melee versie die naar een hunter ging. Toen de caster versie en ik rollde 85, genoeg om te winnen :D Dus weer een BiS trinket erbij :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Dit weekend altje gestart, een paladin.
Gisteren 42 gedinged, gaat snel

RaF ftw!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Het is mij gisteren gelukt om in Azeroth met een flying mount te vliegen op een officiele WOW server. Best geinig. Tussen Ashara en Winterspring. Omhoog vliegen en slow fall op jezelf casten en je komt een heel eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Carnagy schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:48:
Het is mij gisteren gelukt om in Azeroth met een flying mount te vliegen op een officiele WOW server. Best geinig. Tussen Ashara en Winterspring. Omhoog vliegen en slow fall op jezelf casten en je komt een heel eind :)
Dit valt onder not-intended use.
Hier kun je voor ge-banned worden, idem voor dingen als onder IF / SW gaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SnoeiKoei schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:01:
[...]

Die protodrake whelp gaat bij ons op de server voor 1200-1800G op AH.
Heb mijn tweede verkocht voor 500G, maar veel meer is het niet bij ons. De anderen gaan voor 10-30G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 14:46

ShadowBumble

Professioneel Prutser

chromeeh schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Under SW is best grappig met 80 man daar eens Naked races gehouden met me oude Guild op Turalyon. was zelfs een GM destijds die kwam kijken maar hiervoor hebben we nooit een waarschuwing gehad.

Old Ironforge ben ik helaas nog nooit geweest , maar zoals ik al zei ik wist niet dat daar tegenwoordig een Ban op stond.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een nieuwe pet op m'n Hunter :)

Shy-Rotam!

Maakt lieve gaap-geluidjes... hij gaapt best veel :P
(Tijgers zijn m'n lievelingsdieren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Intussen ben ik met men mage op 77,5 beland. Het gaat weer bang afwachten worden op het 80 zijn. Ik ben intussen een magneet voor sucky guilds. Van de 4 guilds waar ik zat was er maar 1tje met een toekomst ... tot ie van dag 1 op dag 2 gewoon disbanded is zonder enige info. De andere guilds liepen gewoon leeg.

Het meest storende voor mij als casual is het feit dat iedereen ervaren spelers zoekt op vlak van raids/instances. Ik kan geod begrijpen dat het niet fijn is om telkens weer mensen de strat uit te leggen, maar ik zie steeds requests voorbij komen met daarin "must know tacts, ...". Nuja we zien wel. Eens 80 direct beginnen met heroics (heb nog maar 1 instance van heel WOTLK gedaan) en gearen. En dan maar hopen dat ik een goede guild tegekom :P.

Hebben de mages hier een goede link naar "raid ready gear"? Ik had eens op woweurope ten tijde van TBC een topic gevonden waarin mage gear stond uit crafted/heroics/rewards die een goed startpunt waren om mee te beginnen raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Jormungandr schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:29:
Intussen ben ik met men mage op 77,5 beland. Het gaat weer bang afwachten worden op het 80 zijn. Ik ben intussen een magneet voor sucky guilds. Van de 4 guilds waar ik zat was er maar 1tje met een toekomst ... tot ie van dag 1 op dag 2 gewoon disbanded is zonder enige info. De andere guilds liepen gewoon leeg.

Het meest storende voor mij als casual is het feit dat iedereen ervaren spelers zoekt op vlak van raids/instances. Ik kan geod begrijpen dat het niet fijn is om telkens weer mensen de strat uit te leggen, maar ik zie steeds requests voorbij komen met daarin "must know tacts, ...". Nuja we zien wel. Eens 80 direct beginnen met heroics (heb nog maar 1 instance van heel WOTLK gedaan) en gearen. En dan maar hopen dat ik een goede guild tegekom :P.

Hebben de mages hier een goede link naar "raid ready gear"? Ik had eens op woweurope ten tijde van TBC een topic gevonden waarin mage gear stond uit crafted/heroics/rewards die een goed startpunt waren om mee te beginnen raiden.
Op elitist Jerks op het mage subforum staan een paar topics die je verder kunnen helpen. Ik kan er niet bij vanachter deze firewall.
chromeeh schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Hmmz, dat wist ik niet. Toch maar even snel de picz weghalen van een website.

Truc was geinig. Op een strand tussen winterspring en Azshara. Gesummoned worden door een lock. Via een mage portal naar Shattrah gaan. Daarna op je flying mount gaan en de summon accepten. Zodra je niet in de zone kwam kon je op je mount vliegen.

[ Voor 18% gewijzigd door Carnagy op 30-03-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Carnagy op 30-03-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ben trouwens eens voor de gein weer terug gespecced naar 0/41/30. nu ik een beetje gear heb is de dmg output belachelijk hoog i.t.t 2/17/56.
Raidbuffed zit ik op een slordige 3300 spellpower wat kan oplopen tot 4k(!!!!) spellpower.
Glyphs: Immolate/Felguard/Agony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Kijk hier eens:

Cloth armor
Misc armor (cloaks, rings, neck)
Weapons spell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:50:
Ben trouwens eens voor de gein weer terug gespecced naar 0/41/30. nu ik een beetje gear heb is de dmg output belachelijk hoog i.t.t 2/17/56.
Raidbuffed zit ik op een slordige 3300 spellpower wat kan oplopen tot 4k(!!!!) spellpower.
Glyphs: Immolate/Felguard/Agony
2/17/56? :+

Maar idd, 0/41/30 is de hoogste DPS build momenteel, uiteraard na affliction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:03:
[...]

2/17/56? :+

Maar idd, 0/41/30 is de hoogste DPS build momenteel, uiteraard na affliction.
zeker waar :)
VoA10 gedaan en ik topte alles, met weinig buffs toch een dps van 3.3k terwijl de rest bleef hangen rond 2.3-2.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:22:
Ik heb trouwens een nieuwe pet op m'n Hunter :)

Shy-Rotam!

Maakt lieve gaap-geluidjes... hij gaapt best veel :P
(Tijgers zijn m'n lievelingsdieren)
deze blijft toch mijn favoriet, mooie rode oogjes (glow). Maar loop nu rond met de TBC wolf, die eruit ziet als een mount (warhound). Best grappig hoeveel reacties je krijgt hoe 'de fok' ik rond loop met een mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 10-09 22:32
Gister server first Immortal gehaald :o

Je schrikt toch wel even als na een MC er 4 mensen in een frosttomb komen. Stond net iets uit range, maar kon nog net de boel redden met een NS + chain heal :D

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Doet me eraan denken dat ik gister in Dalaran de clown heb zitten uit hangen door te proberen om in het horde district te komen...met succes dat wel.

Merkte dat ik wel redelijk ver kon komen met wat truukjes. Invisable, hielp niet, werd toch gepakt. Mount en blink gebruiken, ook niet. Het verst kom je dan door Mirror Image->Blink->Ice Block te gebruiken maar zodra je klaar bent met ice block wordt je toch terug geteleport.
De enige goede manier is door je flying mount te pakken bij de landingsplaats, en dan direct horde district in te vliegen. Je kan dan vervolgens veilig een kamer in vliegen. Volgens mij kan je zelfs de Horde WG portal bereiken met je flying mount (iig zeker de locatie). Nog niet geprobeerd om er zo in te komen maar heb een vaag vermoeden dat Blizzard de portal zo heeft gemaakt dat alleen horde mensen er doorheen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Auredium schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:53:
Doet me eraan denken dat ik gister in Dalaran de clown heb zitten uit hangen door te proberen om in het horde district te komen...met succes dat wel.

Merkte dat ik wel redelijk ver kon komen met wat truukjes. Invisable, hielp niet, werd toch gepakt. Mount en blink gebruiken, ook niet. Het verst kom je dan door Mirror Image->Blink->Ice Block te gebruiken maar zodra je klaar bent met ice block wordt je toch terug geteleport.
De enige goede manier is door je flying mount te pakken bij de landingsplaats, en dan direct horde district in te vliegen. Je kan dan vervolgens veilig een kamer in vliegen. Volgens mij kan je zelfs de Horde WG portal bereiken met je flying mount (iig zeker de locatie). Nog niet geprobeerd om er zo in te komen maar heb een vaag vermoeden dat Blizzard de portal zo heeft gemaakt dat alleen horde mensen er doorheen kunnen.
Ik zag gisteren horde spelers in de BG room van het alliance deel staan. Ze konden die kerel met de daily pvp dotten/nuken. Kregen hem toch niet neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Carnagy schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:03:
[...]

Ik zag gisteren horde spelers in de BG room van het alliance deel staan. Ze konden die kerel met de daily pvp dotten/nuken. Kregen hem toch niet neer.
Rofl. :P

Ben benieuwd hoe ze dat hebben bereikt, het is nou niet echt een makkelijke plaats om te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

veel leuker om zelf uit te zoeken: http://www.lootrank.com/w...&i9=0&j1=0&j2=0&j6=0&j8=0 alleen wel even zelf nog wat pielen met de waardes voor spel power stamina int hast en crit e.d. want daar heb ik zomaar wat ingevuld.

Heb ik vanmorgen toch een mooi lief proto drake pet uit het ei geloot vanmorgen :> Lekker zelf geleerd want gold heb ik toch niet echt hard nodig (mammoet is onzin).

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Nog ff mijn vraag van 2 pagina's terug herhalen, iemand een idee?
MrHuge schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:16:
Maargoed, even los van of je nu voor 11, 14, 17, whatever procent hit moet gaan, is voor mij vooral de vraag wat beter is: al je hit van gear/gems/enchants en dus talent punten over om nog was DPS increase te kunnen speccen, of speccen in Suppression/Cataclysm en verder aanvullen met gear/gems/enchants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 09:32
Auredium schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:12:
[...]

Ben benieuwd hoe ze dat hebben bereikt, het is nou niet echt een makkelijke plaats om te bereiken.
waren vast allemaal rogues/druids :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Carnagy schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:03:
[...]
Het is een Sanctuary, daar kun je een PvP enabled player niet eens aanvallen.
Wel leuk, beetje Horde jennen :P

[ Voor 0% gewijzigd door chromeeh op 30-03-2009 15:42 . Reden: typo gnomes :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
chromeeh schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:39:
[...]

Het is een Sanctuary, daar kun je een PvP enabled player niet eens aanvallen.
Wel leuk, beetje Horde jennen :P
Ik kon de horde spelers inderdaad niks doen. Zij konden de alliance NPC (weet z'n naam niet) wel dotten en nuken. Het waren een stuk of 5 spelers waaronder een Lock, Mage en shaman volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Er zijn meer plekken waar het ingesteld staat als Sanc, de naam van de locatie wordt dan ook licht blauw boven op je minimap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:38:
Nog ff mijn vraag van 2 pagina's terug herhalen, iemand een idee?

[...]
Ik zou er nu niet teveel meer over nadenken, aangezien in 3.1 de hit-talents compleet anders zijn. Dan is het eigenlijk alleen voor Affliction nog een zinvolle talent (en eventueel deep destro).

Waar je in feite rekening mee kunt houden dan is dat de 3 talentpoints een 3% hit geven, wat neer komt op 78 hitrating. Dit is ongeveer het equivalent van 93 spellpower. Daarmee is het over het algemeen een van de betere DPS-talents.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:12:
[...]

Volgens mij kun je er gewoon invliegen, tenminste, heb ik ook welles per ongeluk gedaan (alt tab tijdens terugvliegen, klinkt bekend? ;) ).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Websnake schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:27:
[...]

Shaman 1: 69% chainheal |:(, geen één lesser healing wave, 19 riptides in een hele raid? 38% overhealing :'(
Shaman 2: Shaman 2, snapt het iets beter, gebruikt meer zijn riptide/lhw combo zo te zien. Maar heeft waarschijnlijk te veel spellpower en te weinig haste (ch 50% overhealing, betekent dat die teveel healed per hit en te langzaam cast) en gebruikt ene rare glyph (glyph of healing wave, dat is geen pve glyph).
Ik gebruik heel veel chainheal en LHW. Riptide is alleen leuk voor mezelf of wanneer je een tank moet healen.

Overhealing done heeft niet alleen met haste te maken.
  • Juiste targets healen. (een chain heal op een target met 90% hp heeft weinig nut)
  • Heal op tijd afkappen. (Als iemand je voor was ... )
  • Zoveel mana regen hebben dat het niet meer boeit.
Mijn overhealing verschilt enorm per gevecht, soms 20% soms 50%.
Great-Storm schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Als wij een guildrun doen dan ziet het plaatje er meestal als volgt uit qua healing:
#1 - Paladin.
#2 - Druid/Holy Priest.
#3 - Disc priest.
Bij ons in het guild komen de priests en paladins totaal niet in de buurt van de shamans.Het ziet er bij ons meestal zo uit:
  1. Shaman
  2. Shaman
  3. Druid (hier een groot gat naar de rest)
  4. iemand anders

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
SinergyX schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:23:
[...]

deze blijft toch mijn favoriet, mooie rode oogjes (glow). Maar loop nu rond met de TBC wolf, die eruit ziet als een mount (warhound). Best grappig hoeveel reacties je krijgt hoe 'de fok' ik rond loop met een mount :P
http://petopia.brashendea...ml/skins/skin_harkoa.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Kleine update. Donderdag en vrijdag Naxx25 gedaan, en daar een aantal mooie spullen mee kunnen nemen (heb op 4 andere drops gepast):
Broken Promise
Greaves of Turbulence
Bracers of the Unholy Knight
Na de enchantments & juwelen was ik een kleine 2k lichter, maar goed, ik denk dat ik dit wel een tijdje hou (misschien ruil ik de broek uiteindelijk wel om tegen een valor exemplaar in als ik de token krijg). Het viel me op dat alleen Raz beduidend anders was dan op normaal, de rest was op heroisch vrijwel identiek aan de normale zwaarte. Tijdens de eerste run klikte ik verkeerd, en rende ik direct af op Raz (terwijl ik mijn start-CD's op wilde starten). Per slag zo'n 40.000 damage, dus dat was in 2 slagen het einde.

Gistermiddag werd ik nog gevraagd voor Maly, maar daar heb ik voor gepast: ik kan nog steeds geen juiste tactiek formuleren aan de hand van de diverse guides en films op youtube/tankspot. Dat vind ik jammer, ik zou het graag wel kunnen/doen maar zolang ik niet zeker van mezelf ben (en direct de schuld krijg als er iets fout gaat met tanken) hou ik liever de boot af.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:23:
[...]

Ik wil die Spirit Beast nog vangen. Die zijn vet :P
Maar momenteel loop ik rond met een Devilsaur of een Rhino.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nitroglycerine schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:59:
Kleine update. Donderdag en vrijdag Naxx25 gedaan, en daar een aantal mooie spullen mee kunnen nemen (heb op 4 andere drops gepast):
Broken Promise
Greaves of Turbulence
Na de enchantments & juwelen was ik een kleine 2k lichter, maar goed, ik denk dat ik dit wel een tijdje hou (misschien ruil ik de broek uiteindelijk wel om tegen een valor exemplaar in als ik de token krijg). Het viel me op dat alleen Raz beduidend anders was dan op normaal, de rest was op heroisch vrijwel identiek aan de normale zwaarte. Tijdens de eerste run klikte ik verkeerd, en rende ik direct af op Raz (terwijl ik mijn start-CD's op wilde starten). Per slag zo'n 40.000 damage, dus dat was in 2 slagen het einde.

Gistermiddag werd ik nog gevraagd voor Maly, maar daar heb ik voor gepast: ik kan nog steeds geen juiste tactiek formuleren aan de hand van de diverse guides en films op youtube/tankspot. Dat vind ik jammer, ik zou het graag wel kunnen/doen maar zolang ik niet zeker van mezelf ben (en direct de schuld krijg als er iets fout gaat met tanken) hou ik liever de boot af.
waar ben je onzeker van dan? Ik ben de eerste keer gewoon gegaan zonder ook maar iets te weten. wat mij werd uitgelegd was "you tank the drake". ik failde wel behoorlijk op het stacken van de debuff maja als je niet voor 6 minute gaat boeit dat ook niet zo.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Zo lastig is het tanken van maly is niet zo lastig als het lijkt.
(En nooit proberen leer je ook nooit gewoon aangeven dat je eerste keer maly tanking is)

Raid staat in princiepe in het midden, als er spark in noorden aan komt drag je maly naar het zuiden.
Zodat de spark eerst door de raid moet voordat deze malygos kan bereiken
Een spark gaat altijd voor malygos, en zijn tail is ook genoeg om hem de debuff geven, is niet echt dodelijk maar wel jammer als het gebeurt
En ja, je zult zeker als nieuwe tank een paar keer wipen om dragen van malygos vrij lastig is door huge hitbox.
Dat plus goede communicatie ( wij pingen waar de spark vandaan komt, ik ga dan alvast andere kant op)
Vergeet niet dat malygos soms bugged, als gebeurt jammer maar volgende reset better.
Ook 1 keer gehad ging zonder reden gezellig de raid breathen :(

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 30-03-2009 16:12 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Katala schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:55:
[...]

Ik gebruik heel veel chainheal en LHW. Riptide is alleen leuk voor mezelf of wanneer je een tank moet healen.

Overhealing done heeft niet alleen met haste te maken.
  • Juiste targets healen. (een chain heal op een target met 90% hp heeft weinig nut)
  • Heal op tijd afkappen. (Als iemand je voor was ... )
  • Zoveel mana regen hebben dat het niet meer boeit.
Mijn overhealing verschilt enorm per gevecht, soms 20% soms 50%.

[...]

Bij ons in het guild komen de priests en paladins totaal niet in de buurt van de shamans.Het ziet er bij ons meestal zo uit:
  1. Shaman
  2. Shaman
  3. Druid (hier een groot gat naar de rest)
  4. iemand anders
Ik vind zelf riptide zo slecht nog niet, vanwege de snelheid en tidwal wave proc. Verder is healers onderling vergelijken gewoon lastig, zeker gezien de moeilijkheid van de content. Alleen bij Sart3D10 heb ik echt het uiterste uit m'n shaman moeten halen om 't te kunnen healen (wij doen met 2 healers). Voor alle overige encounters werkt 100% chain heal spam prima. Het doet zeker z'n werk, afhankelijk van andere healers in je raid.

Zelf gebruik ik zowel RT, LHW als CH. Een andere shaman in mijn guild spamt bijna alleen maar CH, en doet meestal ongeveer evenveel healing. Maar wat zeggen meters voor healers? |:(

http://wowwebstats.com/qgbavapee4iqq

^ laatste naxx run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Teunis schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:10:
Zo lastig is het tanken van maly is niet zo lastig als het lijkt.
(En nooit proberen leer je ook nooit gewoon aangeven dat je eerste keer maly tanking is)

Raid staat in princiepe in het midden, als er spark in noorden aan komt drag je maly naar het zuiden.
Zodat de spark eerst door de raid moet voordat deze malygos kan bereiken
Een spark gaat altijd voor malygos, en zijn tail is ook genoeg om hem de debuff geven, is niet echt dodelijk maar wel jammer als het gebeurt
En ja, je zult zeker als nieuwe tank een paar keer wipen om dragen van malygos vrij lastig is door huge hitbox.
Dat plus goede communicatie ( wij pingen waar de spark vandaan komt, ik ga dan alvast andere kant op)
Vergeet niet dat malygos soms bugged, als gebeurt jammer maar volgende reset better.
Ook 1 keer gehad ging zonder reden gezellig de raid breathen :(
Lock met raid assist is win :D

Demonic circle op de grond
Maly doet vortex
pew pew lock op de grond en meer dan genoeg tijd om de spark te marken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Important!
These beasts are exotic! In order to tame them, you must have the 51-point Beast Mastery talent.
M'n Hunter is Surv. :>

Maar hij is inderdaad mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
FreakR schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:12:

Zelf gebruik ik zowel RT, LHW als CH. Een andere shaman in mijn guild spamt bijna alleen maar CH, en doet meestal ongeveer evenveel healing. Maar wat zeggen meters voor healers? |:(
Doorgaans zeggen de meters niet veel voor healers, maar als je echt een groot gat hebt dan zegt dat wel wat. Het kan bijvoorbeeld zijn dat sommige alleen tanks healen en de rest vd raid negeren of tijdens trash gewoon afk zijn. (Ik heb een hekel aan dat laatste)

Ooh en ik vergat natuurlijk Earth Shield, ik vind dat echt een krachtige spell :P Is vaak goed voor 10-20% van m'n totaal healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Glyph of Earth Shield O+

Zit nog te twijfelen of ik Water Shield glyph ga houden, of dat ik de mana tide versie neem. Of misschien zelfs healing stream.

In ieder geval wordt het ES + CH glyph voor 3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wootlock schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:13:
[...]

Lock met raid assist is win :D

Demonic circle op de grond
Maly doet vortex
pew pew lock op de grond en meer dan genoeg tijd om de spark te marken :+
Is het niet veel handiger om een DK de sparks te laten deathgrippen en Chains of Ice erop te casten zodat je de sparks kunt stacken? Ik geloof dat in de keren dat ik Malygos nu gedaan heb (5-6 keer) we nog nooit Malygos hebben hoeven verplaatsen zodat hij geen spark op zich zou krijgen. We 1 of 2 keer de raid naar de andere kant van hem moeten verplaatsen zodat men daar in een spark kon staan maar meer dan dat ook niet. Malygos tanken we normaliter dwars gezien ten opzichte van de portal.

Daarna in P2 gewoon van bubble naar bubble rennen en de melee op de eerste discs achter de casters aan nadat de melee mobs zijn neergenuked door hen.

In P3 is het niet veel anders dan 1-1-2 casten (misschien 1-1-1-2 ofzo maar niet meer) en zorgen dat je genoeg energy overhoudt voor je Flame Shield (5??) voor wanneer hij je drake target. En uiteraard als complete groep verplaatsen. Wij gaan altijd naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
redfoxert schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:28:
[...]
Is het niet veel handiger om een DK de sparks te laten deathgrippen en Chains of Ice erop te casten zodat je de sparks kunt stacken? Ik geloof dat in de keren dat ik Malygos nu gedaan heb (5-6 keer) we nog nooit Malygos hebben hoeven verplaatsen zodat hij geen spark op zich zou krijgen. We 1 of 2 keer de raid naar de andere kant van hem moeten verplaatsen zodat men daar in een spark kon staan maar meer dan dat ook niet. Malygos tanken we normaliter dwars gezien ten opzichte van de portal.
Beetje afhankelijk van aantal DK's dat je meeneemt je kan max 2 spark in 1 vortex periode krijgen.
Dus als 2 dks hebt kan het, alleen is er bij ons de veronderstelling als je de spark door maly heen gribt dat hij als nog de buff krijgt.
Bij 1 DK, altijd de 2de spark door een dk laten doen, zodat je de spark prima kan plaatsen op degene die er al is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al staat mijn Disc Priest meestal niet veel lager dan andere healers, toch lijkt het me logisch dat ze in endgame content nog lager staan dan de andere. (exponentieel enzo)
Maar dat ligt niet aan skill, maar aan mechanismen, en dat wordt alleen maar erger in 3.1, als shields geen 4sec CD meer hebben en ze een grotere roll hebben voor Rapture talent. Denk dus maar aan: Elke 15sec shield op tank, bij elke verwachte inkomende damage shield op een raidmember. Tussendoor healen. Alleen het laatste zal op de meters te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Katala schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Doorgaans zeggen de meters niet veel voor healers, maar als je echt een groot gat hebt dan zegt dat wel wat. Het kan bijvoorbeeld zijn dat sommige alleen tanks healen en de rest vd raid negeren of tijdens trash gewoon afk zijn. (Ik heb een hekel aan dat laatste)
Het kan ook best zijn dat de betreffende healer voor de trash wat overbodig is en dus uit armoe maar gaat dpssen... (ik ben daar 1 van). Ik heb toch niet genoeg haste om de palas en holy priests bij te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
HanH schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:40:
[...]

Het kan ook best zijn dat de betreffende healer voor de trash wat overbodig is en dus uit armoe maar gaat dpssen... (ik ben daar 1 van). Ik heb toch niet genoeg haste om de palas en holy priests bij te houden...
Oh nee hoor, die doen geen dps ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Nitroglycerine schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:59:
Broken Promise
Greaves of Turbulence

wat ze al zeiden boven mij gewoon doen, het enige belangrijk is dat je gelijk na de vortex, hem bij de raid vandaan tank. omdat zijn breaths de raid 1shotten.

Na een vortex 1 kan kiezen en daarvoor gaan, elke dps die dan mee loopt is het zijn/haar eigen schuld.

(en tsja een pinger is wel fijn om te hebben.)

dit is ook zo een beetje het enigste gevecht waar TPS een probleem kan zijn, probeer echt maximaal threat te doen. ranged attacks in de vortex tijd (geen idee of DK's die hebben)

en in P2 probeer zoveel mogelijk te tanken, en te taunten. thats about it.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek!

Nadat ons guild aardig uit elkaar gevallen was en een aantal officers een bevriend raid guild hadden gejoined ben ik een tijdje afhankelijk geweest van het puggen van alles wat puggable was (m.a.w. alle heroics en 10/25mans raids behalve EoE / Sarth3D, waar voor beide alleen altijd om mensen met achievement wordt gevraagd). Nu kwam er afgelopen vrijdag een dps-spot vrij in datzelfde raid guild en omdat hun raid tijden aardig overeen komen met wat ik nog acceptabel vind / het niet te die-hard is voor mij heb ik hun uitnodiging (ik had hen al wel eens geholpen als ze te weinig dps hadden voor een raid en ik kende de helft van het guild al van een TBC raid alliance) geaccepteerd. Dit guild is dus niet rete-fanatiek maar heeft Sarth25 3D 1x neer gekregen en ook EoE10 1x.

Vrijdag kon ik mee voor een Sarth1D raid en dat was nogal een push-over moet ik zeggen, ik had Sarth nog nooit gedaan met 1 of meerdere drakes up maar 1D (25man) is nog geen uitdaging imho. Ik neem aan dat dat met 2D al een stuk lastiger is. Daarna een stuk Naxx25 gedaan en een paar leuke upgrades gelewt.

Zondag mee met hun eerste EoE25 pogingen (en mijn eerste keer EoE überhaupt). Ik had me wel ingelezen op tactics dus ik ging gelukkig niet 1x dood in phase 1 of 2. Over het algemeen gingen die phases helemaal wel goed en bij 90% van de pogingen wipeten we uiteindelijk doordat Maly in p3 in enrage ging, dps was in die phase gewoon te laag en teveel mensen sneuvelden door die attack van hem. Uiteindelijk hebben we hem dus niet neergekregen maar dat gaat vast snel gebeuren. Gisteren zouden we de pogingen hervatten maar er konden te weinig mensen raiden dus werd het EoE10. Helaas ging dat minder goed; veel pogingen eindigden al in een whipe in p1 omdat Maly meerdere sparks achter elkaar at. 1x hebben we Maly tot 6% gekregen in P3 maar dat was dus het beste wat we voor elkaar kregen. We hebben duidelijk meer dps en meer oefening nodig nog maar hopelijk hebben we Maly snel op farm.

Tactiek vor Maly was hetzelfde als hierboven beschreven was: tanken in t midden, DKs death grippen sparks, Maly dwars op portal getanked. Locks gebruiken hun teleport om uit vortex te komen. Shaman popt heroism op 50% health van Maly. Phase2; rennen van bubble naar bubble, lords van disks afknallend. Melee op disks, snel de casters afschieten. Phase 3; macro gebruiken (keybound!) voor /follow op raid leader + /target Malygos (=1 macro met 2 regels); dps spamt 112 en 5 voor shield als Malygos op speler focust. Blijkbaar is dat een geeikte tactiek dus uiteindelijk moet dit goedkomen!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:58:
Tactiek vor Maly was hetzelfde als hierboven beschreven was: tanken in t midden, DKs death grippen sparks, Maly dwars op portal getanked. Locks gebruiken hun teleport om uit vortex te komen. Shaman popt heroism op 50% health van Maly. Phase2; rennen van bubble naar bubble, lords van disks afknallend. Melee op disks, snel de casters afschieten. Phase 3; macro gebruiken (keybound!) voor /follow op raid leader + /target Malygos (=1 macro met 2 regels); dps spamt 112 en 5 voor shield als Malygos op speler focust. Blijkbaar is dat een geeikte tactiek dus uiteindelijk moet dit goedkomen!
Hehe op aanraden van iemand (Bos ofzo?) ben ik ipv 112 met 5 als je focused wordt, ook overgestapt op 1123 1123 omdat je dan minder energy spendeert aan je shield. Werkt ok :)

[ Voor 0% gewijzigd door porn* op 30-03-2009 17:29 . Reden: Dan ga ik er trouwens vanuit dat je capabele healers hebt en iedereen netjes bij elkaar blijft ;) ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

NoTimeRemains

I know

Bosmonster kan je jou char naam en server posten. Even inspecten :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NoTimeRemains schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:58:
Bosmonster kan je jou char naam en server posten. Even inspecten :)
http://armory.wow-europe.....xml?r=Runetotem&n=Rigryn

Verre van BiS nog (met name trinkets en ringen kunnen wel wat verbetering gebruiken), maar weinig tijd gehad voor de farm-runs de laatste weken :) En ach, Ulduar komt eraan (hoop dat ik daar wat meer tijd voor heb) :)

edit: armory is beetje plat op het moment geloof ik...

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2009 18:06 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.