Kort dagboek,
Dit weekend met een paar lui uit de guild en wat random bekenden (met ervaring) Sarth3D 10m geprobeert.
Vantevoren al bang gemaakt vanwege de extreme moeilijkheidsgraad.
De warlock was een oude bekende van me uit een vorige guild die met zijn voidwalker Sartharion ging tanken in het begin terwijl wij ons van de drakes verloste. 90k hp op een voidwalker ... das best lekker moet ik zeggen

Goed, hij heeft wel veel meer healing nodig maar het scheelt behoorlijk
Ik moest de adds tanken wat op zich geen probleem is. Normaal doe ik de drakes maar nu was er meer hp nodig op de tank omdat er mogelijk 2 drakes tegelijk up zouden zijn. Onze reguliere beer nam die rol op zich.
Eerste try ging redelijk goed, alleen 2 keer door een lava wall geraakt om een add van de VW healer af te plukken

Wipe uiteindelijk omdat er een healer omviel door een voidzone.
Tweede try ... .alles ging wonderbaarlijk erg goed en een paar minuten later was ik een title rijker

Om nou heel eerlijk te zijn, was het nou echt zo moeilijk???? Nee dus! Goeie coordinatie en gewoon uitkijken voor Lava Walls en Void Zones.... das alles. Uiteraard, je gear moet niet blauw zijn ofzo, redelijk geared moet je toch wel zijn maar om nou te zeggen dat het echt zo heel erg moeilijk was... niet echt.
Daarna later die avond in de guild nogal wat drama van mensen die graag mee gewild hadden. Dit waren tevens de mensen die op Sarth2D 25m continu omvallen door 1. Lava Walls of 2. Void Zones .... raaaaaar dat we die niet meenemen zeg.
Gistermiddag nog even Naxx25 leeggepoetst, in het begin hadden we maar 20 man dus even Military wing "The Dedicated Few" gedaan voor de laatste 2 bosses, op Saph en KT na. Aan het einde mn nieuwe FrostRes setje ingewerkt op Saph en KT. Moet zeggen dat KT tanken een stuk leuker is als wachten op de adds op 45%. Eerder van de week was het wel spannend aangezien beide add tanks plus een melee dps mindcontrolled werden op zo'n 10%. De melee ging de maintank te lijf en legde deze om omdat ik en de andere tank de healers teveel bezig hielden. Uiteindelijk stonden er nog 2 man overeind nadat ik met veel moeite KT overgenomen had van de andere tank die ook was omgevallen. Tijdens de mindcontrol had ik ook nog Vigilance op KT gecast ... wtf ?
Anyway ... weer een enerverend weekendje gehad. Ohjah, zaterdag ochtend ook nog Malygos normal met 8 man gedaan
Deze week maar eens aan wat meer achievements werken zoals Glory of the Hero waar ik nog veeeeel teveel voor moet doen. Ik hoop dat 3.1 nog eventjes duurt
(toch niet zo kort ... )