Toon posts:

Nieuwe Computer Samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal,

Ik heb de best buy guide eens bekeken maar ik heb zelf ook eens iets in elkaar gezet wat mij voor deze prijs een goed aanbod leek. Ik vroeg me af of ik misschien iets over het hoofd zie aan dit systeem, wilde er graag jullie mening over hebben. (heb ik eigenlijk een diskette nodig voor me harddisk drivers?)

Wat ik er mee wil doen: games spelen op high, zoals gta 4, dat leek me met dit systeem wel mogelijk, en photo en mogelijk videobewerking, flash, etc. programma's tegelijk draaien. Is dan een quadcore (Q6600 bijvoorbeeld) beter?

Processor: Intel® Core™ 2 Duo E8400
Moederbord: GigaByte EP45-DS3
Grafische Kaart: XFX GF9800GTX+
Intern Geheugen: Buffalo 4 GB DDR2-1066 Kit
Voeding: Cooler Master RealPower M620
Harde Schijf: Samsung HD753LJ
Behuizing: Cooler Master CM 690
Totaal: € 765.0 (alleen kast)

Speakerset: Logitech X-530
Monitor: Samsung 2443BW
Totaal: € 308.0

Link naar pc: Klik hier

Ik heb op alternate met pc builder deze in elkaar gezet (die voeding in de link is zelfde prijs alleen ander type omdat de Cooler Master RealPower M620 niet bij pcbuilder aanwezig was)

Alvast bedankt voor de reacties ;) Groetjes Simon

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 00:55 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] High-end gamesysteem maart 2009. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.