Dat is dan niet gelukt.
er wordt niets gecontroleerd, echt niet. stukje OCR software over de foto heen, en de acceptgiro rolt uit de printer. ik krijg de indruk dat jij een mening hebt over dit probleem zonder je een beetje fatsoenlijk geinformeerd te hebben.
In die radarauto's wordt wel degelijk gecontroleerd. Dat het uitschrijven van de boete automatisch gaat, so what; dat zegt niets over hoe de overtreding is geconstateerd. De apparatuur wordt wel degelijk geijkt.
offtopic:
En trouwens bedankt voor de volgende steek onder water, ik denk dat ik maar eens een negeeractie ga doen.
er zullen heus wel eens overtredingen worden gemaakt, maar om te weten of je zelf de fout in bent gegaan of niet moet je even naar het bewijs kijken. snap jij dat nou echt niet?
Zit je wel eens op de weg? Er wordt door heel veel mensen te hard gereden, en heel erg bewust. Maar toch ontkennen, protest aantekenen, etc. Daar zijn hele websites op gebaseerd, protest aantekenen geeft grote kans op seponeren. Die "inconvenient truth" ben je nog geen enkele keer op in gegaan.
offtopic:
Mwoh, "gelul" is nog steeds niet gericht tegen de persoon, maar puur op de bijdrage. Vandaar dat ik ook geen probleem heb dat er "gelul" terug gezegd wordt (al kwam er helaas geen enkele onderbouwing bij), maar dat is nog geen reden om op de man te gaan spelen.
Bekijk het voor de grap eens vanaf de kant van de gedupeerden, niet alleen maar vanuit het scum. Niet iedereen is per definitie slecht. Een voorbeeldje, voor zover we van hieruit kunnen zien: de TS

Die heeft inderdaad last van het systeem, en dat is jammer. Al was dat wel een heterdaadje door twee agenten, niet de "automatische" detectie waar zo tekeer tegen wordt gegaan.
Ik zou er zelf ook vanuit gaan dat die twee getuigen ten goeder trouw zijn, maar het kan een kantje boordje zijn. Het is jammer dat er mensen tussen wal en schip vallen, maar dat zegt niet dat het hele systeem gelijk fout is, en iedere boete onterecht
[
Voor 30% gewijzigd door
gambieter op 13-03-2009 03:00
]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.