Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
NB voltage 1.350
Multiplier nu op 14 x
dus alle drie iets verhoogd, geen idee of je als je de multiplier verhoogt je dan de processor voltage en de NB voltage moet doen maar dat zal ik wel merken.
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Nieuwsdiscussie
Betekent dit dat ik aan mijn max zit of zo ?
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Echt veel verder dan 3GHz zal je niet komen.Le_Freak ! schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:26:
Deze: QuadCore AMD Phenom Black Edition 9850, 2500 MHz (12.5 x 200) (zie voor verdere specs onderaan mijn posts)
Dus misschien houdt het bij jouw al op met 2,8GHz maar dat lijkt me wel weinig dus verhoog het voltage eens naar 1,5 Volt kom je dan wel verder?
AMD Nieuwsdiscussie
mocht het nog niet helemaal stabiel zijn moet er dan nog een stapje voltage bij of ?
En inderdaad the_RJ ik ben het met je eens dat de pc 24/7 stabiel moet draaien.
[ Voor 13% gewijzigd door Le_Freak ! op 10-04-2009 06:38 ]
En waarmee test je eigenlijk of de PC stabiel is? Zo te zien laat je hem alleen maar wat idlen.
Kijken of de CPU stabiel is doe je met bijvoorbeeld Orthos, SP2004, Prime95, OCCT of IntelBurnTest.
AMD Nieuwsdiscussie
Ik laat het nog even weten.
Redelijk is teveel eerder matige test.Le_Freak ! schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:22:
aah ok, dat ga ik 2 daarvan ook even proberen, ik game er ook mee is toch ook een redelijke test ?
Ik laat het nog even weten.
AMD Nieuwsdiscussie
Of gewoon de multiplier iets terugzetten ?
[ Voor 14% gewijzigd door Le_Freak ! op 11-04-2009 22:47 ]
Dat is wel erg warm toch ?
Dit kan wel, maar in dit geval zal de snelste kaart zich aanpassen aan de langzaamste kaart, dus zal de 4890 in dit geval op 4870 snelheid gaan draaien, dus tenzij je geld kwijt moet, kan je beter een 4870 erbij kopen, aangezien je met een 4890 erbij geen snelheidswinst zal hebben.Nemesish3d schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:06:
Even een apart vraagje hierover. Is het beter om 2x een 4870 in CF te plaatsen, of is een 4870 icm een 4890 ook een prima oplossing? Ik weet dat het laatste wel gewoon mogelijk is, maar ik vraag me af of dat wel een 'ideale' combinatie is.Misschien is snelheidswinst gewoon optimaal bij 2 identieke kaarten?
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Wat kan ik doen om hem op 2.8 ook stabiel te krijgen nog ?
EDIT: lees net dit op de frontpage: nieuws: AMD brengt maandag nieuw Phenom II-vlaggenschip uit
Kan die ook in een Asus M3A32-MVP Deluxe (2 PCI, 4 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394) ?
[ Voor 27% gewijzigd door Le_Freak ! op 18-04-2009 09:08 ]