| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Gisteren voor het eerst de arena ingedoken; feral druid en frost mage (ik). Allebei rond de 550 resilience. 4 van de 10 potjes werden gewonnen. Niet slecht voor een eerste keer. En man!! Wat kan zo´n feral druid dps doen zeg!! Heerlijk om als mage bliksemafleider te zijn. Een beetje te sheepen, snaren en impr. counterspellen, terwijl die gast bizarre dps er op gooit. We waren allebei erg enthousiast en gaan dit zeker voortzetten.
Ook nog even snel VoA 10 man ingedoken. Helaas net mis gerolled op de mage legs. Volgende week maar weer.
Dit weekend nog even de 84 resilience trinket van wintergrasp oppakken en de +50 resilience bonus pakken op de mage pvp set. Dan kan ik volgende week met ± 700 resilience de arena weer in
Scorch / Molten Armor / FireballSMulTiE schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:51:
[...]
Op de wowwiki las ik dat je met die spec Mage Armor pakt... maar kon ik me haast niet voorstellen, vandaar de vraag!
In 3.1 word dat Living bomb / molten armor / fireball
Arcane spec (alles om je AB / AM te boosten is wel mage armor glyph omdat je aso snel door je mana gaat.
Toen we klaar waren zag ik dat ik zelfs nog m'n Moa'ki Thresherhide Tunic aan had. Ik had al een paar levels daarvoor Dark Arctic Chestpiece gemaakt... (pants had ik al aan, had dus 15 crit bijgekomen).
Maar goed, gistermiddag was al duidelijk dat ik niet m'n nadenk-dag had
Wel mijn LW naar 420 gegooid en in Dalaran langs meneer Stoutbeard geweest voor een aantal mooie patterns. Ik heb nu ongeveer 12 blue en 4 purple extra items die ik kan maken die nog op oranje staan
When all else fails, resurrect and start over
K, verder gewoon scorch en LB ophouden en PB bij proc?ImdaMned schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:08:
[...]
Scorch / Molten Armor / Fireball
In 3.1 word dat Living bomb / molten armor / fireball
Arcane spec (alles om je AB / AM te boosten is wel mage armor glyph omdat je aso snel door je mana gaat.
Zal 'm eens proberen!
Daarna snel iemand gezocht voor Trollwoven leather stuff (2 items).
Stonden ook op AH voor ongeveer 500g BO per stuk.
Maar 20 Heavy Borean leather, 11 Eternal Fire (5 van mijn bank), 11 Eternal Shadow (11 van mijn bank) en 2 frozen orbs (100g p/st) en een 80g tip is dan toch stuk goedkoper.
Nu even snel mats voor een titandestroyer dan ook nog een 1000 FAP erbij, nu nog met dat karazhan stokje aan het lopen. Veel strength en flink wat hit (kom daar wel wat te kort nu), dus moet mijn agi/crit ergens anders vandaan halen, maar goed, zat op 36% met dat Trollwoven spul.
Moet dan iig al rond de 5k FAP zitten, self buffed, voor tanken nog eens kijken wat ik allemaal kan vinden, al zat ik met het gribus spul wat ik had op ongeveer 3k AP, 30% crit and 29k Armor en 22k Health. Maar heb nog andere pants (met sloot stamina) en ook die Titan Destroyer zou vast wat moeten helpen met 105 Stamina der op. Zal er vanavond iig nog eens verder naar kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door cannibal op 13-03-2009 09:20 ]
Bij ons hadden we flinke problemen met Sarth2DBokkie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:52:
[...]
gisteren failnight, waar sarth3d op farm zou moeten zijn anderhalf uur lopen wipenen nog niet down >_<
toen maar een sloppy malygos die net 8 seconden te lang duurde

Uiteindelijk dus gelukkig toch nog neer en daarna ben ik snel uitgelogd. Had echt geen zin meer om nog verder te spelen die avond.
Het geeft niets, nog 2 WG symbooltjes en ik kan Epic Boots van daar krijgen.
Verder natuurlijk netjes mijn dailies gedaan en wat ingekocht bij AH om wat zwakkere items te vervangen door wat betere level 80 items. Alleen mijn boots, een ring en een trinket die ik nog moet vervangen door iets beteres. De boots is eind dit weekend gebeurd. Die andere twee zijn eigenlijk minor.
Ook nog even de cooking daily van Dalaran doen voor een nieuw recept te scoren. Maar goed, real life is catching up fast. Ik moet nog een @!#$load aan werk doen thuis en dat gaat voor vind ik.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Toch wel?Auredium schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:23:
Gisteren een hoop dailies gedaan. ook Ik moet nog een @!#$load aan werk doen thuis en dat gaat voor vind ik.
We spend our years as a tale that is told
Ja, maar de keuze is erg moeilijk hoor.
Ik bdenk me trouwens net dat ik nog mijn laatste Major Glyph moet aanschaffen anders mis ik gewoon op een domme manier voordelen in de gevechten.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Waarom den je dat ze VOA25 doenDutchman! schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:41:
Gisteren met mijn lvl 71 retri palladin alt en een paar lvl 70/71 guildie alts voor het eerst UK normal ingedoken, en man wat ben ik teleurgesteld in sommige lvl 80 spelers. Overall iets van 850 DPS met 1000-1100 op de bosses terwijl ik nauwelijks instance ervaring als melee speler heb. Als ik op mijn 80 holy priest VoA 25 doe dan zie ik level 80's die dat niet halen!
Eerste wat ik deed met mijn hunter die ik farmstyle naar 80 gegrind had was een pug 25 man voa lastig vallen met mijn green shit, lvl 75 pet en 900 dps

VoA is zeg maar de free epics voor kansloze alts/spelers
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De achievement-goals zijn nog niet af, sterker nog, ze slaan nu nog vaak nergens opViggen schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 00:31:
Ik hoop dat ze geen soortgelijke 'verplichte' achievement gaan implementeren @ Ulduar.... want 't heeft imho weinig met skills te maken en een hele hoop met geluk... Sure, highend guilds maken er meer kans op maar 't gaat te vaak fout vanwege lag of een disconnect (wat dus niets met skill te maken heeft)...
lol nvm... 3 minuten later lees je 'patchnotes':
# The Undying, Part Two (Within one raid lockout period, defeat every boss in Ulduar on Normal Difficulty without allowing any raid member to die during any of the boss encounters.)
zal vast ook wel heroic versie van komen...
en hmmmm @ He's Not Getting Any Older (Defeat Yogg-Saron within 22 minutes on Normal Difficulty.)
22 minuten zou dus een snelle kill moeten zijn, klinkt interessant
• Iron Dwarf, Medium Rare (Defeat 1000 Iron Dwarves with Razorscale's Flame Breath within 2 seconds on Normal Difficulty.)
• Stokin' the Furnace (Defeat Ignis the Furnace Master in 2 seconds on Normal Difficulty.)
• Rubble and Roll (Defeat Kologarn with 6000 Rubble creatures alive on Normal Difficulty.)
Ja, en?m0nk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:57:
VoA moeten ze afschaffen. Gaat helemaal nergens over. Zie je iemand lopen met allemaal greenies en wat quest rewards blues en dan 2 parts Tier7.5.. Of met 3/4 parts deadly en 1300 arena rating..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Op level 60 hebben we momenteel alle minor glyphs geleerd op het level en zijn nu bezig om lvl 65 te geraken om zo de volgende stap in inscription te kunnen gaan leren.
Betekend dit dat je dan ook weer nieuwe minor glyphs kan leren.
Ik gebruik eigenlijk voor elke profession ackis recipy list, echter ik kwam tot de conclusie dat glyphs (minor & major) die door research geleerd moeten worden niet in de lijst stonden.
Net zo kansloos als met een alt door NAXX 25 gedragen worden in green gear en er met epics uitkomen.m0nk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:57:
VoA moeten ze afschaffen. Gaat helemaal nergens over. Zie je iemand lopen met allemaal greenies en wat quest rewards blues en dan 2 parts Tier7.5.. Of met 3/4 parts deadly en 1300 arena rating..
Wat is het verschil
[ Voor 32% gewijzigd door sabriel op 13-03-2009 10:04 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dus, de haul van gisteravond:
- Champion of the Frozen Wastes title
- Paar achievements (o.a. safety dance)
- Healer Mace van Loatheb (toch weer een dikke 53 spellpower extra)
- Genoeg valor emblems om een nieuwe cloak te kopen.
2013 base spellpower nu! /flex
Selfbuffed heb ik nu 1000 spirit, en dat levert nog eens een extra 150 healing spell power op
https://niels.nu
Verwijderd
Kansloze mensen die niet meer hun best doen voor de rest ftl!Bokkie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:52:
[...]
Waarom den je dat ze VOA25 doen
Eerste wat ik deed met mijn hunter die ik farmstyle naar 80 gegrind had was een pug 25 man voa lastig vallen met mijn green shit, lvl 75 pet en 900 dpsen dan vrolijk met T7.5 chest weglopen omdat je enige hunter bent
![]()
VoA is zeg maar de free epics voor kansloze alts/spelers
Hoe kun je in godsnaam zo weinig dps doen? Toen ik VoA25 inging toen ik net een kwartiertje 80 was gedinged met mijn hunter (zonder main die epics voor me koopt) deed ik een kleine 1900 dps....
Ook fijn zijn de fury warrior in full epic die , telt U mee, in heroics 784 dps doen... hoe kan dat? Stelletje slackers... mijn mage deed op level 60 meer dps ...
Verwijderd
Guildie aan z'n Bronze Drake geholpen in CoS, ik rollde 5 !!!
Zo'n instance gaat wel hard als alle dps op 2,5-3k dps zit en de tank op 1,8k.
Ik kwam eigenlijk alleen online om te checken of de raid van vanavond doorgaat, maar dat weet ik nog steeds niet... boeit niet, als het niet doorgaat speel ik wel weer wat anders. (Simcity 4 ftw)
Is het duidelijk dat ik even verveeld ben met het spel?
had ik laatst was met een pug die bestond uit de beste spelers van guilds mee en waren 3 mensen met full BOE greens aansabriel schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:02:
Even een vraagje over glyphs.
Op level 60 hebben we momenteel alle minor glyphs geleerd op het level en zijn nu bezig om lvl 65 te geraken om zo de volgende stap in inscription te kunnen gaan leren.
Betekend dit dat je dan ook weer nieuwe minor glyphs kan leren.
Ik gebruik eigenlijk voor elke profession ackis recipy list, echter ik kwam tot de conclusie dat glyphs (minor & major) die door research geleerd moeten worden niet in de lijst stonden.
[...]
Net zo kansloos als met een alt door NAXX 25 gedragen worden in green gear en er met epics uitkomen.
Wat is het verschil
10 seconden in enrage, 2 pro tanks en ok healingVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:09:
[...]
Kansloze mensen die niet meer hun best doen voor de rest ftl!
Hoe kun je in godsnaam zo weinig dps doen? Toen ik VoA25 inging toen ik net een kwartiertje 80 was gedinged met mijn hunter (zonder main die epics voor me koopt) deed ik een kleine 1900 dps....
Ook fijn zijn de fury warrior in full epic die , telt U mee, in heroics 784 dps doen... hoe kan dat? Stelletje slackers... mijn mage deed op level 60 meer dps ...
Slacking ftw, Heb mijn hunter echt gepowergrind, 0 instances gedaan alleen questen en grinden. pet was lvl 75 en was net sv gespecced

Nu doet ie ongeveer 2800 met wat raid leftovers van altruns
Wat jullie al verwachtten dus, helaasch!Answer: Unfortunately, once a mount/pet is learned by a character, we are unable to reimburse/swap the mount with another or for the original purchase price. Unfortunately we are unable to remove the item record from the character. I'm truly sorry for any inconvenience this has caused.
Should you require further assistance, please submit another help request the next time you are online. We hope you continue to enjoy your experience in World of Warcraft!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Zo begon ik met mijn Shaman alleen krijg ik die nu met moeite over de 2000 DPS heen momenteel. Er moeten wel nog een hoop enchants op maar dan nog doe ik voor mijn gevoel veel te weinig damage voor de gearlevel die ik momenteel heb. Patchwerk heb ik overigens wel een keer 2800 gehaald maar verder is het over het algemeen tussen de 1800-2100 in 25 man raids. 10 man of heroics zakt het zelfs terug naar 1600-1800.Bokkie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:17:
[...]
10 seconden in enrage, 2 pro tanks en ok healing
Slacking ftw, Heb mijn hunter echt gepowergrind, 0 instances gedaan alleen questen en grinden. pet was lvl 75 en was net sv gespecceddps was triest ja. want ik stond niet eens onderaan
stonden nog 2 mages en een lock onder me.
![]()
Nu doet ie ongeveer 2800 met wat raid leftovers van altruns
Dit is mijn Armory link voor mn Shaman : http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Outland&n=Stonewater
Even niet op de Enchants letten, daar komt binnenkort verandering in
Rotatie van spells: Stormstrike, Earth Shock, Lava Lash en random white damage. Lightning Bolt (single Target) of Chain Lightning (meerdere targets) wanneer Maelstrom op 5x staat. Totems die ik gebruik zijn Mana Spring, Flametongue, Strength of Earth en Wind Fury. Weapon enchants zijn Wind Fury op mn mainhand en Flametongue op mijn offhand.
Als er andere Enhancement Shamans me meer kunnen vertellen dan hoor ik het graag
haxx demo specBosmonster schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:12:
[...]
Hmm geen idee eigenlijk precies, ons forum ligt al 3 weken op zn gat en kan niet meer bij de WWS reportsMaar wat zal het zijn 5-5.5K ofzo?
Geloof niet dat ik recent mn profile heb gelinked:
http://armory.wow-europe.....xml?r=Runetotem&n=Rigryn
Nog wel heel wat kleine verbeteringen mogelijk in de gear, maar over het algemeen ben ik prima tevreden.
Raidbuffed 3063 SP zonder procs
Op patch haal ik over het algemeen 5k met deep destro
Gister met feral dr00d VoA25 gepugged en met T7.25 chest eruit gekomen, mooie upgrade voor me BoJ chest van lvl 70
"Don't let your dreams be memes"
Gister dus 80 gedinged, nog 40 tokens gekocht voor Sons of Hodir rep, tank + dps shoulderenchant gekocht + nieuwe shoulders (die ik 20min later wel weer verving door de Trollwoven....), was zo'n 300g, toen even nieuwe spells kopen 400g (loopt aardig op tegenwoordig) en toen nog mats aanvullen voor Trollwoven setje (viel me mee), voor zo'n 300g.
1k verder, maar kan nu selfbuffed iig qua dps op 1400 komen op een dummy (nu 4k FAP, 36% crit).
Eens kijken of ik of ik net zo'n geluk kan hebben als Wootlock en in wat VoA runs nog wat gear krijgen en zorgen dat ik snel een paar heroics kan doen, zij het als Tank, zij het als dps.
Normaal bied ik me aan als tank, maar ze hadden tanks genoeg dus kreeg ik de vraag wat met AP was, blijkbaar kende de raidleader feral dr00ds niet: ik reageer netjes met 8k apcannibal schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:57:
Toch wel handig om wat centen te hebben trouwens.
Gister dus 80 gedinged, nog 40 tokens gekocht voor Sons of Hodir rep, tank + dps shoulderenchant gekocht + nieuwe shoulders (die ik 20min later wel weer verving door de Trollwoven....), was zo'n 300g, toen even nieuwe spells kopen 400g (loopt aardig op tegenwoordig) en toen nog mats aanvullen voor Trollwoven setje (viel me mee), voor zo'n 300g.
1k verder, maar kan nu selfbuffed iig qua dps op 1400 komen op een dummy (nu 4k FAP, 36% crit).
Eens kijken of ik of ik net zo'n geluk kan hebben als Wootlock en in wat VoA runs nog wat gear krijgen en zorgen dat ik snel een paar heroics kan doen, zij het als Tank, zij het als dps.
Met buffs toen 11k ap gehaald met savage roar, toch best impressive ^^
edit: spam bovenaan me scherm

Volgens Elitistjerks is windfury op beide wapens meer dps dan flametongue op offhand.redfoxert schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:30:
[...]
Zo begon ik met mijn Shaman alleen krijg ik die nu met moeite over de 2000 DPS heen momenteel. Er moeten wel nog een hoop enchants op maar dan nog doe ik voor mijn gevoel veel te weinig damage voor de gearlevel die ik momenteel heb. Patchwerk heb ik overigens wel een keer 2800 gehaald maar verder is het over het algemeen tussen de 1800-2100 in 25 man raids. 10 man of heroics zakt het zelfs terug naar 1600-1800.
Dit is mijn Armory link voor mn Shaman : http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Outland&n=Stonewater
Even niet op de Enchants letten, daar komt binnenkort verandering inOverigens ga ik alleen de Naxx (en andere) epics enchanten. De rest van de gear is waarschijnlijk toch snel genoeg vervangen en vind ik de enchants niet waard, tenzij ik ze over houdt van mn Priest die aan het levellen is op Vellums
Rotatie van spells: Stormstrike, Earth Shock, Lava Lash en random white damage. Lightning Bolt (single Target) of Chain Lightning (meerdere targets) wanneer Maelstrom op 5x staat. Totems die ik gebruik zijn Mana Spring, Flametongue, Strength of Earth en Wind Fury. Weapon enchants zijn Wind Fury op mn mainhand en Flametongue op mijn offhand.
Als er andere Enhancement Shamans me meer kunnen vertellen dan hoor ik het graag
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
En voor lvlen.. zit nu op lvl 71 en ben nog niet uit of WF/WF of WF/FT moet gaan.. meeste redeneren met goede kwaliteit gear.. maar daar zit ik nog niet op..SnoeiKoei schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:04:
[...]
Volgens Elitistjerks is windfury op beide wapens meer dps dan flametongue op offhand.
En is die info geupdate sinds WotLK want ik heb me juist laten vertellen dat WF/FT (met een snelle offhand) tegenwoordig meer DPS geeft. Ik heb het zelf nog niet getest op een dummie maar ik krijg in ieder geval wel die indruk.SnoeiKoei schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:04:
[...]
Volgens Elitistjerks is windfury op beide wapens meer dps dan flametongue op offhand.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Mijn vraag is dus eignelijk of dat dat aan de server ligt, omdat het PVE is, of dat het overal (andere servers) gewoon zo rustig is qua mensen die wat willen doen?
Niet perse zoals ik en vele anderen op mijn server weigeren een PuG te doenBetthen schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:15:
Ik ben sinds wotlk op een PvE server gaan spelen ipv PvP, maar ik merk dat er ondanks dat de server op full staat, max 3 groep up zijn in bg's zoals strand/wsg en soms 1tje in AV. Verder ook voor het heroics 5man gedeelte, zie je voor de daily wel groepen staan maar voor de andere die niet dialy zijn, zijn er haast nooit groepen in de LFG tool..... (ook niet vh, cot of die andere zooi die maar 20mins duurd).... mijn PVE server staat op High qua mensen die er spelen... (ik ben een healer, en gisteren 4 uur in queueu gehangen voor VH maar niets)
Mijn vraag is dus eignelijk of dat dat aan de server ligt, omdat het PVE is, of dat het overal (andere servers) gewoon zo rustig is qua mensen die wat willen doen?
Voor achievments etc kan ofc ook met pug's maar ze kiezen eerder een guildrun dan een pug
ik denk dat het ook aan de server ligt maar pug 5 mans is ook moeilijk op mijn server. 25 man enzo niet die zijn makkelijk te puggen en vaak ook goed. BG's zijn bij mij ook prima bijna altijd binnen een minuut etc.Betthen schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:15:
Ik ben sinds wotlk op een PvE server gaan spelen ipv PvP, maar ik merk dat er ondanks dat de server op full staat, max 3 groep up zijn in bg's zoals strand/wsg en soms 1tje in AV. Verder ook voor het heroics 5man gedeelte, zie je voor de daily wel groepen staan maar voor de andere die niet dialy zijn, zijn er haast nooit groepen in de LFG tool..... (ook niet vh, cot of die andere zooi die maar 20mins duurd).... mijn PVE server staat op High qua mensen die er spelen... (ik ben een healer, en gisteren 4 uur in queueu gehangen voor VH maar niets)
Helaas geen WWS stats. Maar de 3 enh shamans in het guilde hebben allen gedurende de raid WF/FT combo.
Nog geen fatsoenlijke langzame offhands gezien in de lijst voor Ulduar, dus krijg het idee dat Blizz vind dat we maar naar snelle moeten gaan.
linkje armory http://eu.wowarmory.com/c...r=Doomhammer&n=Donderwolk
Ik heb gelezen dat ze juist willen dat Enh Shamans de slow weapons als voorkeur moeten aanhouden. Dat ook omdat Flametongue genormaliseerd gaat worden.UdiBenLudi schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:27:
FT geeft ook een spelpower bonus en profiteert verder dus ook van spellpower an sich. Ligt dus ook een beetje aan de raid setup. Persoonlijk speel ik met mainhand WF offhand FT. Zit op patch tegen 4k2 dps.
Helaas geen WWS stats. Maar de 3 enh shamans in het guilde hebben allen gedurende de raid WF/FT combo.
Nog geen fatsoenlijke langzame offhands gezien in de lijst voor Ulduar, dus krijg het idee dat Blizz vind dat we maar naar snelle moeten gaan.
linkje armory http://eu.wowarmory.com/c...r=Doomhammer&n=Donderwolk
Had ergens nog een half vergeten lvl 14 pally, die laatst afgestoft en de volgende gear gegeven:
- Tuxedo Pants met uiteraard Nethercleft Armor er op
- Polished Spaulders of Valor met daarop Deze enchant (ook op lvl 1 is dat +30 sta en +15 res lol)
- Helaas is enti's quenched sword nu lvl 70, dus nu maar Bloodied Arcanite Reaper halen en crusader er op zetten
En aangezien ik nog staaaapels vanilla-wow enchant mats + vellums heb, denk ik er ook over een voorraadje +sta / +str enchants voor gloves, boots etc. te maken.
* Gniffel *

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Diverse recruits erbij gehaald de laatste weken, zodat we voorzichting wederom naar een Naxx10 run kunnen gaan kijken zijn er al weer recruits weg.
Verloop is echt dramatisch gewoon
Mensen die na een avondje Naxx anub uitproberen gelijk /gquit doen, PuG's die na 1 try het gelijk voor gezien houden.
Is de mentaliteit veranderd ofzo ? Met TBC Karazhan hadden we veel minder dit soort toestanden van mensen die na 1 avond of 1 try het gelijk voor gezien houden.
Ow server is Wildhammer en guild heet "The Dark Flame".
Exploring the island of Tsushima
VoA is best leuk, je moet alleen niet met een volle groep gaan, met 14 man is het best een challengem0nk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:57:
Gezien vrijwel alle content van dit moment te puggen is kan ik me voorstellen dat de loyaliteit tov vroeger een stuk minder is ja.Katwijck1 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:44:
Sigh het leed wat recruitement heet..
Diverse recruits erbij gehaald de laatste weken, zodat we voorzichting wederom naar een Naxx10 run kunnen gaan kijken zijn er al weer recruits weg.
Verloop is echt dramatisch gewoon![]()
Mensen die na een avondje Naxx anub uitproberen gelijk /gquit doen, PuG's die na 1 try het gelijk voor gezien houden.
Is de mentaliteit veranderd ofzo ? Met TBC Karazhan hadden we veel minder dit soort toestanden van mensen die na 1 avond of 1 try het gelijk voor gezien houden.
Bnet pindle#2913
Mjah, als je als guild op Anub10man gaat whipen... zou 't voor mij ook ophouden.Katwijck1 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:44:
Dat doe je met 9 randoms en je muis links nog met twee vingers in de neus....
Als in: met 14 man moet je +- 4.6-5k dps eruit persen anders haal je het nietDennism schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:47:
[...]
VoA is best leuk, je moet alleen niet met een volle groep gaan, met 14 man is het best een challenge
Wij hebben hem met 17 man gedaan en hij ging net 2 sec in de enrage dood
IddSMulTiE schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:14:
[...]
Mjah, als je als guild op Anub10man gaat whipen... zou 't voor mij ook ophouden.
Zelfde als op thaddius je eigen debuf niet kunnen zien.....of niet van de ramp naar beneden springen
nvmSMulTiE schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:14:
[...]
Mjah, als je als guild op Anub10man gaat whipen... zou 't voor mij ook ophouden.
[ Voor 5% gewijzigd door Katwijck1 op 13-03-2009 12:34 ]
Exploring the island of Tsushima
Vorige week 2 failers die de sprong niet eens haalden .... Met autowalk kom je nog goed terechtMektheb schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:28:
[...]
Idd
Zelfde als op thaddius je eigen debuf niet kunnen zien.....of niet van de ramp naar beneden springen

haha ja...en vervolgens te laat terug komen en met een - buff de plus in rennen...redfoxert schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:35:
[...]
Vorige week 2 failers die de sprong niet eens haalden .... Met autowalk kom je nog goed terecht
die vliegen er gelijk uit haha
Alleen als je aspect of the pack hebt, anders echt niet hoor ;predfoxert schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:35:
[...]
Vorige week 2 failers die de sprong niet eens haalden .... Met autowalk kom je nog goed terecht
I want to live forever, so far.. so good.
Je eigen debuf niet kunnen zien is helaasch een veel voorkomende ziekteMektheb schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:28:
[...]
Ik heb zelfs meegemaakt dat mensen mét SolarianAlarm niet doorhadden dat ze de debuff hadden. . . .
"LOL soz guys I didn't notice"
je.
scherm.
is.
blauw.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
hahaha ja dat is echt erg....zo heb ik wat wipes gehad op zulke bossesSeraphin schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:53:
[...]
Je eigen debuf niet kunnen zien is helaasch een veel voorkomende ziekte
Ik heb zelfs meegemaakt dat mensen mét SolarianAlarm niet doorhadden dat ze de debuff hadden. . . .
"LOL soz guys I didn't notice"
je.
scherm.
is.
blauw.
Solarion
Twins
Thaddius
En hoop gkicks en dkps verloren gegaan haha ( geloof ik 1x op twins het verneukt had...)
14 man is ons record, en dat is nog met een alt en wat recruits erbij ook nog, ook geen hero volgens mij. Lastig is het niet, we hadden er echter wel 2 tries voor nodig. eerste try een taunt te laat, 2 man dood, 5% wipe, eerste keer dat ik daar de enrage zag, die is best hard.Wootlock schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:14:
[...]
Als in: met 14 man moet je +- 4.6-5k dps eruit persen anders haal je het niet
Wij hebben hem met 17 man gedaan en hij ging net 2 sec in de enrage dood
2de try neer volgens mij 20 sec voor enrage oid.
Dat zou bij mij niet door me keel gaan zou er 1x om kunnen lachenIncognitow schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:58:
bij ons komt het veel voor dat mensen gecombat ressed worden bijv bij thad en dan dood gaan of nadat hij dood is iedereen snel loot wil hebben bam weer 10 doodof mensen die dus na tijd geressed worden en zelfs als ik 6x roep "dont accept the res" in /rw doen ze het toch nog hehe thad is fun.
2e ook nog wel
3e keer betaal je echt wel de repairbills
Ja, met 30 seconden cooldown tussendoorWarbringer schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:50:
warlock teleport circle neerleggen en je kunt zo vaak proberen als je wilt
En echt, wat is die reclame spam nu weer bovenin het topic :-/
[ Voor 12% gewijzigd door HolyCorn op 13-03-2009 13:04 ]
Wat is er mis met Combat ressen bij thaddius?Incognitow schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:58:
bij ons komt het veel voor dat mensen gecombat ressed worden bijv bij thad en dan dood gaan of nadat hij dood is iedereen snel loot wil hebben bam weer 10 doodof mensen die dus na tijd geressed worden en zelfs als ik 6x roep "dont accept the res" in /rw doen ze het toch nog hehe thad is fun.
niks, maar aangezien 50% niet oplet hoe de buffs zijn etc en rennen met hun - zo de + in hahaDennism schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:04:
[...]
Wat is er mis met Combat ressen bij thaddius?
Nee iedereen wil graag pewpew epics...Katwijck1 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:44:
Idem met hero runs: 1 wipe door domme pech (bijv. healer gefeared vol in een WW (Hero Nexus))
Gaan er ineens 2 uit de group

Ja ik ben misschien een ouwe l*l, maar vroegâh avond na avond Strat & Scholo runnen om de dugeon set parts te krijgen en dan het tergende farmen om deze dan te kunnen upgraden naar de 0.5 set
Nee men wil zodra men level 80 is direct de hero's in, niet wipen maar wel janken

Ja vroegâh was het beter, de mentaliteit ook.
En daarom is m'n ignore list vaak te klein
Er is ook goed nieuws...
Ik ben nog lekker aan het minen geweest
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
das fail ja.Mektheb schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:05:
[...]
niks, maar aangezien 50% niet oplet hoe de buffs zijn etc en rennen met hun - zo de + in haha
Wanneer thad is neer, zoek ik als eerste onze MT op, en kijk ik of zijn polarity anders is dan de mijne, en dan ga ik boven op hem staan!, maar ja hij heeft meer health dan ik in mijn cloth armor op me mage....Incognitow schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:58:
En ik weet dat hij precies hetzelfde doet das het mooi
aye die reclame is wel fucking irritant zeg..
[ Voor 3% gewijzigd door Valkyre op 13-03-2009 13:19 ]

Ik vind dat normaal een heerlijk functie in minimalist.
Laatste 4x geressed na een kill, dat is een leuke repairbill
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Vroegah was het betah verhalen ftwchromeeh schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:06:
[...]
Ja vroegâh was het beter, de mentaliteit ook.
En daarom is m'n ignore list vaak te klein
TBH denk ik dat de classes / specs een stuk beter tot hun recht komen dan in vanilla wow.
In Vanilla wow waren de rollen van de diverse classes toch wel redelijk rigide (uitzonderingen / die-hards daargelaten):
Warrior = tank
Mage, Lock, Rogue = pewpew
Hunter = sukkel
Rest = healer
Ik ben blij dat ik sinds 2.0 ook andere dingen mag doen op mn druid behalve healen. En rep farmen a la Timbermaw was gewoon shit. Niet "vereist inzet / doorzettingsvermogen" maar gewoon s - h - i - t
Tegenwoordig lijkt idd wel de totale skill van de playerbase gelijk te zijn aan 4 jaar geleden, terwijl de populatie nogal is toegenomen
Na Patchwork heb je die groene slimes waar je doorheen moet en waar zo nu en dan mensen op wipen. Mensen die dood gaan krijgen uiteraard een ress, maar wel aan de kant van patchwork
Dat blijft leuk
Dat is gewoonweg domCarnagy schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:21:
Wat in mijn guild de healers doen in naxx is ook leuk
Na Patchwork heb je die groene slimes waar je doorheen moet en waar zo nu en dan mensen op wipen. Mensen die dood gaan krijgen uiteraard een ress, maar wel aan de kant van patchwork![]()
Dat blijft leuk
Kost je alleen maar tijd.
Carnagy schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:21:
Na Patchwork heb je die groene slimes waar je doorheen moet en waar zo nu en dan mensen op wipen. Mensen die dood gaan krijgen uiteraard een ress, maar wel aan de kant van patchwork![]()
Dat blijft leuk
Heerlijk dat soort grapjes
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
zo'n instant combat ress in het slijm pad is ook lachen. volgens mij nature's swiftness en dan rebirth ofzo?Carnagy schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:21:
Dat blijft leuk
Bijna goedSeraphin schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:21:
[...]
Vroegah was het betah verhalen ftw
TBH denk ik dat de classes / specs een stuk beter tot hun recht komen dan in vanilla wow.
In Vanilla wow waren de rollen van de diverse classes toch wel redelijk rigide (uitzonderingen / die-hards daargelaten):
Warrior = tank
Hunter = sukkel
Rest = healer
Ik ben blij dat ik sinds 2.0 ook andere dingen mag doen op mn druid behalve healen. En rep farmen a la Timbermaw was gewoon shit. Niet "vereist inzet / doorzettingsvermogen" maar gewoon s - h - i - t
Tegenwoordig lijkt idd wel de totale skill van de playerbase gelijk te zijn aan 4 jaar geleden, terwijl de populatie nogal is toegenomen
Warrior = tank + dps
De dps die pro warriors eruit pompten in MC/BWL was echt aso.
Verwijderd
Vroeger leek het ook alsof de meeste warriors ook echt konden tanken. Ik weet wel dat we toen ook een scholo run hebben gedaan met druidtank en pallytank... erg lastig was datSeraphin schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:21:
[...]
Vroegah was het betah verhalen ftw
Warrior = tank
Hunter = sukkel
Rest = healer
Maar vroeger was alles beter... tja. Allereerst zijn de skills en dedication van de mensen inderdaad achteruit gegaan (enorm). Ten tweede zijn ook alle socials skills weg... niemand beseft meer dat je met mensen speelt, allemaal zo egocentrisch geworden. Vroeger maakte je een run altijd af en waren er voor alle instances groepen te vinden. Loot werd gewoon eerlijk verdeeld en simpelgezegd er was minder gezeik over alles...
Instance run? Iedereen ging naar de instance ipv nu 1 iemand bij de stone staat en 4 mensen zeggen dat ze gesummoned willen worden
Healer of tank nodig? Warriors tanken, druid/paladin/priest healt en het ging eigenlijk altijd goed...
Wipe? Kan gebeuren, iedereen terug naar binnen, buffen en weer gaan... nu gezeur en gezeik.
Ik baal soms serieus van de attitude van de mensen in het spel...
Idd kost alleen maar tijd, heb meer wings te clearen op een avondWootlock schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:27:
[...]
Dat is gewoonweg dom
Inderdaad. Zie de humor d'r ook niet van in. De eerste keer is frogger wel grappig maar daarna is het gewoon frustrerend.
Helemaal mee eens. WOW is ontzettend massaal geworden en enorm "dumbed down" om de massa tevreden te stellen. Gevolg is dat mensen op 80 hun klasse echt niet beheersen en al helemaal niet weten wat andere klasses kunnen... Tactieken opzoeken voor een baas is al helemaal iets van het verleden.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:30:
Verhaal...
Ik speelde hunter in Vanilla en ben sinds TBC overgestapt op Warrior, en dan alleen als tank. De hoeveelheid retards die je nu tegenkomt is gewoon niet normaal. Op een baas als Loken faalt serieus niet minder dan 60 - 70% van de DPSers. Als ik geluk heb blijft de healer wel overeind. Het gebeurd zo vaak dat ik die boss samen met de healer neerhaal, laatst vanaf 70%. Natuurlijk gaan mensen nu roepen blijf lekker in de nova en heal de schade, maar dat kan alleen als je de gear ervoor hebt.
En dat is meteen weer zo'n punt. Bij ieder PUG: hoeveel HP heb je? heb je T7.25? Voor een fucking heroic! En vaak zijn 't dan mensen die zelf net aan 1K DPS trekken in hun questgreens... Het aantal mensen dat lui door een heroic getrokken wil worden is echt groot, net als het aantal mensen dat in CAPS loopt te spammen in ieder channel waar ze in komen
Gelukkig zit ik nu in een redelijke casual guild met goede spelers en ken ik flink wat mensen in progress guilds, maar de lol raakt er toch wel snel af zo...
/rant
Denk dat dat vooral het gehalte is van casual vs meer serious kind of play..Hydra schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:38:
[...]
Inderdaad. Zie de humor d'r ook niet van in. De eerste keer is frogger wel grappig maar daarna is het gewoon frustrerend.
Wil toch echt Naxx 25 + Os + Maly in 1 avond doen wat makkeljik kan, maar met teveel van die wipes etc haal je de focus uit je group en duurt het te lang
Ik ben gewoon gelijk Naxx 25 ingedoken met me Sunwel/tier6 gear heb paar dingen verandert tijdens lvlen en daar gewoon me gear geloot, heroic's nooit echt gedaan behalve voor me protodrakeMorrar schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:41:
[...]
Helemaal mee eens. WOW is ontzettend massaal geworden en enorm "dumbed down" om de massa tevreden te stellen. Gevolg is dat mensen op 80 hun klasse echt niet beheersen en al helemaal niet weten wat andere klasses kunnen... Tactieken opzoeken voor een baas is al helemaal iets van het verleden.
Ik speelde hunter in Vanilla en ben sinds TBC overgestapt op Warrior, en dan alleen als tank. De hoeveelheid retards die je nu tegenkomt is gewoon niet normaal. Op een baas als Loken faalt serieus niet minder dan 60 - 70% van de DPSers. Als ik geluk heb blijft de healer wel overeind. Het gebeurd zo vaak dat ik die boss samen met de healer neerhaal, laatst vanaf 70%. Natuurlijk gaan mensen nu roepen blijf lekker in de nova en heal de schade, maar dat kan alleen als je de gear ervoor hebt.
En dat is meteen weer zo'n punt. Bij ieder PUG: hoeveel HP heb je? heb je T7.25? Voor een fucking heroic! En vaak zijn 't dan mensen die zelf net aan 1K DPS trekken in hun questgreens... Het aantal mensen dat lui door een heroic getrokken wil worden is echt groot, net als het aantal mensen dat in CAPS loopt te spammen in ieder channel waar ze in komen
Gelukkig zit ik nu weer in een redelijke casual guild en ken ik flink wat mensen in progress guilds, maar de lol raakt er toch wel snel af zo...
/rant
Maar het is erg verandert sinds lvl 60 ten goede en ten slechte, maar irriteer me nog het meeste dat PvP gewoon onmogelijk is om leuk te vinden, ja als je een pally / dk / druid heb is het lachen gieren brullen
maar als Clothie met 700 res word je nog ge 2 shot... QQ
/yawn
[ Voor 66% gewijzigd door Mektheb op 13-03-2009 13:44 ]
Als ik healer was en ik zou weten dat iemand autoaccept on res aan heeft staa zou ik hem nonstop ressenBlaasvis schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:19:
nou ja ik moet onthouden om auto res accept uit te zetten op thaddius
Ik vind dat normaal een heerlijk functie in minimalist.
Laatste 4x geressed na een kill, dat is een leuke repairbill
En failen op frogger

Aangezien ik geen 'Hardcore' gamer ben maakt me dat geen zak uit. Bovendien kan ik de 30 seconden die het me 'kost' wel missenWootlock schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:27:
[...]
Dat is gewoonweg dom

haha dat is een goeieBokkie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:42:
[...]
Als ik healer was en ik zou weten dat iemand autoaccept on res aan heeft staa zou ik hem nonstop ressen
En failen op froggerwel leuk met eyes of the best je pet offeren om een slime te triggeren
"hardcore" is relatief sinds de lichking aangezien iedereen met 3 hersencellen de content kan uitspelen...Carnagy schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:43:
[...]
Aangezien ik geen 'Hardcore' gamer ben maakt me dat geen zak uit. Bovendien kan ik de 30 seconden die het me 'kost' wel missen
En als het 30sec is ala, maar gebeurd vaak zat 2 / 3 mensen dood gaan daar en het blijft gewoon irritant
Ik heb precies hetzelfde, maar toen bedacht ik me ineens: ben ik niet gewoon kieskeuriger geworden? Als je voor de zoveelste keer 2-3 pug nubs erbij hebt die bij wijze van naast de instance aan het grinden/questen/minen/whatever zijn, en ze vragen om summon, had ik ze vroeger netjes gezegd "je bent dichterbij, blabla, waarom ga je zelf niet?". Tegenwoordig "lazy slacker" kick. Denk dat m'n boiling point ook gewoon eerder bereikt isVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:30:
[...]
Instance run? Iedereen ging naar de instance ipv nu 1 iemand bij de stone staat en 4 mensen zeggen dat ze gesummoned willen worden
Healer of tank nodig? Warriors tanken, druid/paladin/priest healt en het ging eigenlijk altijd goed...
Wipe? Kan gebeuren, iedereen terug naar binnen, buffen en weer gaan... nu gezeur en gezeik.
Bnet pindle#2913
nah ja, ik rekende dat nog een beetje onder de uitzonderingen.ImdaMned schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:30:
[...]
Bijna goed
Warrior = tank + dps
De dps die pro warriors eruit pompten in MC/BWL was echt aso.
Nef werd pre-TBC ook al door een paar feral druids getanked, zelfs tijdens druid class call. Maar dat zullen ongetwijfeld dik gegearde ferals + dik gegearde healers zijn geweest
Ik ben niet "hardcore" maar je laat zo wel 24 andere op je wachten wat ronduit irritant is.Carnagy schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:43:
[...]
Aangezien ik geen 'Hardcore' gamer ben maakt me dat geen zak uit. Bovendien kan ik de 30 seconden die het me 'kost' wel missen
Alsof je de trash na frogger niet met 24 man kunt doenWootlock schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:01:
[...]
Ik ben niet "hardcore" maar je laat zo wel 24 andere op je wachten wat ronduit irritant is.
Bij ons is besloten om maly + sarth op 1 dag te doen en naxx op een andere dag. Deze dagen rouleren tussen wo/do/zo/ma/di. Malygos + sarth3D is dus een half uurtje en naxx zonder achievements in 2 uur. Alles kan wel in 1 x maar nu heb je nog iets te doen : )Mektheb schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:41:
[...]
Denk dat dat vooral het gehalte is van casual vs meer serious kind of play..
Wil toch echt Naxx 25 + Os + Maly in 1 avond doen wat makkeljik kan, maar met teveel van die wipes etc haal je de focus uit je group en duurt het te lang
Ok, maar de DPS die sunwell heeft gedaan haalde op lvl 70 al 2000+ dps.[...]
Ik ben gewoon gelijk Naxx 25 ingedoken met me Sunwel/tier6 gear heb paar dingen verandert tijdens lvlen en daar gewoon me gear geloot, heroic's nooit echt gedaan behalve voor me protodrake
Welke trash ? oh je bedoelt die 7 mobs die kan je idd met 24 man doen.HolyCorn schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:02:
[...]
Alsof je de trash na frogger niet met 24 man kunt doen
Oh ik snap hem al, jij bent natuurlijk zo'n frogger falerWootlock schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:06:
[...]
Welke trash ? oh je bedoelt die 7 mobs die kan je idd met 24 man doen.

True ja dat is zo zat toen inderdaad al tegen dat aan,ImdaMned schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:06:
[...]
Bij ons is besloten om maly + sarth op 1 dag te doen en naxx op een andere dag. Deze dagen rouleren tussen wo/do/zo/ma/di. Malygos + sarth3D is dus een half uurtje en naxx zonder achievements in 2 uur. Alles kan wel in 1 x maar nu heb je nog iets te doen : )
[...]
Ok, maar de DPS die sunwell heeft gedaan haalde in op lvl 70 al 2000+ dps.
ja ik ben meer zo van laten we de content ZSM doen, zodat we tijd hebben mensen te gearen casual 10man of gewoon voor fun blacktemple / sunwell en andere achievments kunnen doen
Ik ben er slechts één maal doodgegaan, en dat was omdat de Rogue voor mij dus faalde en ik uit moest wijken
Net als de Heigar dance, de eerste keer dat je dat doet en je gaat dood denk je 'Oooooooh, zo zit dat' om er vervolgens nooit meer te wipen. Ongeveer 80% van onze guild dacht exact hetzelfde, de overige 20% blijft falen... (Overigens gisteren wel weer 'The safety dance' gehaald, dus men leert wel!)
Surfin' paradise!
Helaasch niet nee. maar ik irriteer me aan mensen die tussen de 4 rijen froggers het presteren om 2 keer dood te gaanHolyCorn schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:08:
[...]
Oh ik snap hem al, jij bent natuurlijk zo'n frogger faler
3 rijen. En soms kan je er geen drol aan doen. Loop je perfect alleen, zonder iemand in de buurt, precies door het midden en ga je alsnog dood. Klopt gewoon nietWootlock schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:13:
[...]
Helaasch niet nee. maar ik irriteer me aan mensen die tussen de 4 rijen froggers het presteren om 2 keer dood te gaan
Kan wel eens helpen om dat in /ra te melden
failer alert!ImdaMned schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:16:
[...]
3 rijen. En soms kan je er geen drol aan doen. Loop je perfect alleen, zonder iemand in de buurt, precies door het midden en ga je alsnog dood. Klopt gewoon niet
werkt iceblock niet trouwens?
Haha dat was letterlijk mijn allereerste reactieSnappie88 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:11:
Net als de Heigar dance, de eerste keer dat je dat doet en je gaat dood denk je 'Oooooooh, zo zit dat' om er vervolgens nooit meer te wipen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Icons are overrated
Ik heb even 2,5 dag op dit forum overgeslagen ivm griep. Dit was natuurlijk niet ideaal, maar stiekem ook wel weer lekker om een keer de student uit te hangen en een dagje te slacken op wow. Gister voelde ik me goed genoeg om achter de pc te zitten dus heb ik ontzettend veel gespeeld. Ik zal wat momenten met jullie delen.
Ik was op mijn hunter en een maatje op zoek naar een heroic. Een paladin healer whisperde ons of we 2k+ dps deden... Dat doen we allebei, en zelfs een beetje meer. Na wat aarzeling nodigde hij ons uit voor zijn party. Toen begon de pret. Hij had een guildie hunter die IMBA dps zou doen, we hadden alleen nog een tank nodig, het plan was heroic CoS timed. De paladin zou ons allemaal 75 gold geven als we de mount zouden passen... Ik geef helemaal niks om die bende dus prima! Vijf minuten later joined er een warrior ‘Deathwarior’ – oh joy!
We beginnen de run, de warrior blijkt behoorlijk goed te zijn, hij is snel, pakt goed aggro en let op als er een keer iets los rondloopt. Ik en mn maatje kunnen vol los en zitten als snel boven de 3k dps. De IMBA hunter daarentegen haalt net aan de 1100dps, best knap als je volledig in de epix zit. De tank maakt er een opmerking over: ‘I really like your dps’, hij antwoordt: ‘about time someone likes my dps!’…
Met 3 minuten op de klok komen we bij de baas aan, het gaat goed en we halen de achievement. De paladin vraagt ons om hem te traden voor 75 gold – maar hij mag de mount sowieso wel hebben, gold verdienen we wel op een andere manier... Opeens drukt zn guildie hunter NEED, wint de roll en leaved de party
Ik had het wel met die kerel te doen maar kon er ook wel om lachen, daarnaast heb ik een snelle tank aan deze run overghouden, iets dat je ook niet verwacht bij de naam ‘Deathwarior’.
Gistermiddag ben ik met t huntertje een heroic Naxx pug gejoined. Spiderwing ging vlotjes, Raz was na 4 keer proberen ook dood. De 4HM blijken toch te moeilijk voor sommige spelers... Na 5 wipes was de raidleader/ masterlooter opeens d/c en niet te bereiken. PUGs blijven ongelooflijk... hoe kan een mage volledig in epic gear inclusief AoE op trash 1300 dps uitkomen? En hoe kan een warrior vol in de epix 1000 dps halen? Bleken later de vriendin en het zusje van de raidleader te zijn, ‘no wonder’ dat ze mee mochten en geen kick kregen. Het was voor mij de eerste keer dat ik mijn hunter serieus kon testen in een 25mans raid. Op bosses zat ik tussen de 2700-3000 dps, op trash rond de 3000-3200. Best goed vond ik en (helaas) stond ik dan meestal ook in de top 3 op bossfights en uiteindelijk nummer 2 overall. Naxx puggen kan prima, maar het duurt wel echt ontzettend lang!
Op de priest heb ik niet veel gedaan...dinsdagavond nog wel de T7,5 hands gewonnen. Ik heb nu 4 pieces T7,5 alleen de boots, bracers en neckpiece zijn nog toe aan vervanging, verder ben ik helemaal klaar voor Ulduar, dat t snel mogen komen!
Een lange lap tekst, mijn excuses!
Of je rent er als DK met icebound Fortitude gewoon doorheen (Feral Druids & DK tanks kunnen zowieso 2 slimes gewoon overleven)... Of je laat een shaman totems maken waar de slimes komen. De totems blijven leven, maar de slimes gaan dood.Helmet schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:23:
Of je loopt gewoon achter een van de slimes in plaats van voorlangs (kan de lag je nooit de das om doen ;-))
* Seraphin doet ogen uitpuilenhulkie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:29:
Opeens drukt zn guildie hunter NEED, wint de roll en leaved de partyEcht te fucking triest en ongelooflijk, je eigen guildie ninja’en – iets dat ik nog nooit eerder heb gezien!
Ik had de mentale popcorn al gereserveerd voor een goeie rant op die warrior (idd, met zo'n naam verwacht je geen stoere dingen, toch mooi dat eerste indrukken mee kunnen vallen).
Stiekem ben ik nu dus wel benieuwd naar de gchat van die pallie.... doe ff kijken of die hunter nog in datzelfde guild zit
Ik wou overigens dat ik (ook) kon zeggen dat ik nog nooit een inguild-ninja heb meegemaakt.... vroegah was niet alles beter
Klinkt bekend hier... 3 guildies, de healer & 2 dps. De andere dpser was van mijn guild en ik zelf als tank.hulkie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:29:
Met 3 minuten op de klok komen we bij de baas aan, het gaat goed en we halen de achievement. De paladin vraagt ons om hem te traden voor 75 gold – maar hij mag de mount sowieso wel hebben, gold verdienen we wel op een andere manier... Opeens drukt zn guildie hunter NEED, wint de roll en leaved de partyEcht te fucking triest en ongelooflijk, je eigen guildie ninja’en – iets dat ik nog nooit eerder heb gezien!
Wij hoefde beide die mount al maanden niet, dus toen ie ons /w of we CoT H wilden doen en of we konden passen was dat natuurlijk geen probleem. We krijgen een invite van 1 van de guildies (de ret pally) en opzich was de DPS wel ok, Iedereen deed rond de 3.4K DPS dus de run was lekker snel (nog 10 minuten voor de pull). Op het moment dat ik naar hem toe loop verandert de pally de loot naar masterlooter, ik zag het niet dus killde hem gewoon. Hij loot de drake naar zichzelf en laat zijn 2 guildies gapen, die wel de mount nodig hadden.
Verwijderd
Bij ons in de guild een subiete /gkick, geen discussie.Paprika schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:57:
[...]
Klinkt bekend hier... 3 guildies, de healer & 2 dps. De andere dpser was van mijn guild en ik zelf als tank.
Wij hoefde beide die mount al maanden niet, dus toen ie ons /w of we CoT H wilden doen en of we konden passen was dat natuurlijk geen probleem. We krijgen een invite van 1 van de guildies (de ret pally) en opzich was de DPS wel ok, Iedereen deed rond de 3.4K DPS dus de run was lekker snel (nog 10 minuten voor de pull). Op het moment dat ik naar hem toe loop verandert de pally de loot naar masterlooter, ik zag het niet dus killde hem gewoon. Hij loot de drake naar zichzelf en laat zijn 2 guildies gapen, die wel de mount nodig hadden.
Yup. Ik heb niks meer nodig kwa gear uit heroics, maar ik wil wel de 4 factions op exhalted hebben. Dan heb ik ook geen zin in gekut met mensen die in alles keihard failen.porn* schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:58:
Ik heb precies hetzelfde, maar toen bedacht ik me ineens: ben ik niet gewoon kieskeuriger geworden? Als je voor de zoveelste keer 2-3 pug nubs erbij hebt die bij wijze van naast de instance aan het grinden/questen/minen/whatever zijn, en ze vragen om summon, had ik ze vroeger netjes gezegd "je bent dichterbij, blabla, waarom ga je zelf niet?". Tegenwoordig "lazy slacker" kick. Denk dat m'n boiling point ook gewoon eerder bereikt is
In veel gevallen is het gewoon puur latency. Je moet al compenseren door vlak achter de 1e blob te lopen, maar je zit regelmatig dat mensen het helemaal goed doen en dan toch splot gaan. Of ook leuk; ingehaald worden door een pally in een bubble. Echt, rot op. De eerste keer was het grappig, maar nu ben ik weer al m'n buffs kwijt.Snappie88 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:11:
Sowiezo... Als je onderhand nog steeds niet door Frogger heen komt zonder dood te gaan faal je best wel
Da's dus kut als je er net langsheen loopt en een shammy er snel ff een totem neer kwakt. Nee, gewoon iedereen rennen en de personen die het niet halen ressen we gewoon aan de andere kant. Met al dat gekut maak je het eerder moeilijker dan makkelijker.Paprika schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:41:
Of je rent er als DK met icebound Fortitude gewoon doorheen (Feral Druids & DK tanks kunnen zowieso 2 slimes gewoon overleven)... Of je laat een shaman totems maken waar de slimes komen. De totems blijven leven, maar de slimes gaan dood.
Echt bizar dat je je guildies naait voor een fucking mount.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:00:
Bij ons in de guild een subiete /gkick, geen discussie.
[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 13-03-2009 15:06 ]
Dit topic is gesloten.