Als dergelijke serie nummers zo belangrijk zijn dan kan er nog een hoop verbeterd worden door de fabrikanten en verkopende partijen. Op iedere bon kan je wel een dergelijke regel mee laten printen die een consument daarop wijst, scheelt verkopende partijen ook weer in een welles nietes verhaal. Maar het mooiste zou zijn als fabrikanten dat gewoon meenemen op hun PCB, zo moeilijk lijkt me dat niet.LucidWaker schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:35:
Ik ga in ieder geval beter op mijn serienummers letten vanaf nu
Succes met je bon. Netjes opgelost door Azerty achteraf maar men had wellicht beter kunnen communiceren naar de klant toe.
Verder zie ik door de loop der jaren een steeds slechtere service door bedrijven, groot en klein. Amper telefonisch te bereiken, email verkeer word amper op gereageerd en grote bedrijven die chat sessie's hanteren voor online hulp nemen een standpunt in en sluiten de sessie af.
Zoals al eerder werd voorspeld in 2008, de webshops hebben hoogtij dagen gehad en de consument zoekt weer meer de winkel op vanwege de service en de direkte communicatie