Ik heb geen leuke ondertitel.
'project'
allerlei mensen die allemaal wat anders denken XD wat een zooitje ongeregeld.......
eerst zien en dan geloven is het devies
allerlei mensen die allemaal wat anders denken XD wat een zooitje ongeregeld.......
eerst zien en dan geloven is het devies
"De Cookie draait op Windows Mobile 6.1 + S-Class flash UI"
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Oke, ik heb even verder gekeken dan mijn neus lang isthijsje66 schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:59:
http://www.mylgcookie.com/index.php?topic=1184.0
Voor de mensen die van Android houden, is er nu een projectje om Android naar de LG Cookie te porten. Het ziet er veelbelovend uit!

En ik heb ontdekt dat er al hele mooie thema's voor de cookie zijn, het is nartuurlijk niet zo perfect als een volledig OS maar het komt in de buurt
Voor de thema's en hoe het precies moet, moet je maar hier even kijken > http://www.mylgcookie.com/index.php/board,22.0.html
Spekker, heeft nu een mooi iPhone thema'tje
[ Voor 35% gewijzigd door Spekker op 15-04-2010 20:44 ]
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Mijn Cookie is weg voor reparatie. Viel vaak uit en Liep vast. en op het laatst deed hij helemaal niks meer nog meer mensen die dit gehad hebben?
Wie niet?Olslov schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:32:
Mijn Cookie is weg voor reparatie. Viel vaak uit en Liep vast. en op het laatst deed hij helemaal niks meer nog meer mensen die dit gehad hebben?
Verwijderd
*knip* Linken naar met copyright beschermde firmware-files mag niet.
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 21-06-2010 10:00 ]
En wat zijn precies de verbeteringen in deze nieuwe firmware?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Verwijderd
Ik heb begrepen dat de accu toch wel een wat zwak onderdeel is (zowel letterlijk als figuurlijk). Zijn er gebruikers die al eens een zwaardere accu overwogen/gebruikt hebben?
Zelf heb ik deze gevonden . Als je op de foto klikt om hem te vergroten, dan kun je volgens mij nog net 1800mAh zien staan.
Maar dan vraag ik me weer af, kan de oplader dat wel aan?
Graag reacties!
Zelf heb ik deze gevonden . Als je op de foto klikt om hem te vergroten, dan kun je volgens mij nog net 1800mAh zien staan.
Maar dan vraag ik me weer af, kan de oplader dat wel aan?
Graag reacties!