Toon posts:

Alienware Pc's

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben van plan binnenkort een nieuwe pc aan te schaffen, budget €1500,-

Ik heb wat tips gekregen om te kijken bij "Alienware" computers
Alienware is een dochterbedrijf van Dell en schijnt echt Beestencomputers te maken. Weet 1 van jullie hier misschien iets van? en of het verstandiger is om van 1500 euro een alienware computer te kopen, of om 1 samenstellen? of 1 kant en klare van een ander merk?

Ik ben opzoek naar een Supersnelle krachtige pc die geen problemen heeft met HD.. Multiscreens veel dingen te gelijk doen..

Alvast bedankt!

Hier een link naar ALienware PC's http://www.alienware.com/products/desktop-computers.aspx

ik had me oog op de Area-51 die met wat upgrades €1500,- kost.

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-01 18:44
Alienware levert voor zo ver ik weet helemaal niet in Nederland.

Ik zou ook eens kijken naar de bbg, zoals degene boven me al verteld heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door tumke op 08-03-2009 18:07 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Alienware is zwaar overpriced. Voor minder geld kan je een beter systeem krijgen als zelf iets samenstelt. Die link van danielv is een goed begin.

Mijn advies: Koop geen Alienware, je betaald veel extra voor de naam.

Verwijderd

Topicstarter
xtremekiller schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:06:
Alienware levert voor zo ver ik weet helemaal niet in Nederland.

Ik zou ook eens kijken naar de bbg, zoals degene boven me al verteld heeft.
Ze leveren voor 60 euro extra in nederland.

ik heb de link bekeken snap het nog niet echt .. het is namelijk zo dat ik echt NIKS van computers af weet en dus niet weet waar ik goed aan doe.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:09:
[...]

Ze leveren voor 60 euro extra in nederland.

ik heb de link bekeken snap het nog niet echt .. het is namelijk zo dat ik echt NIKS van computers af weet en dus niet weet waar ik goed aan doe.
Dan is een van te voren samengestelde pc wel zo handig. Wil je je echter enigszins verdiepen en uitzoeken welke onderdelen het beste voor jou geschikt zijn, dan kost dat tijd en moeite, maar ben je uiteindelijk goedkoper en beter uit. En dan is de best buy guide wel weer een goed begin om eens te kijken wat je allemaal nodig hebt.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-01 21:07
Ik zou zeggen pak die link van Danielv, In de eerste post staan alle onderdelen van de pc. Ga daarmee naar een pc winkel en laat ze dat voor je in elkaar zetten. Heb je een goede pc, die sneller is dan dat je kunt krijgen bij alienware voor die prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door mach2 op 08-03-2009 18:16 ]

Hallo

Verwijderd

Topicstarter
mach2 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:15:
Ik zou zeggen pak die link van Danielv, In de eerste post staan alle onderdelen van de pc. Ga daarmee naar een pc winkel en laat ze dat voor je in elkaar zetten. Heb je een goede pc, die sneller is dan dat je kunt krijgen bij alienware voor die prijs.
Top Idee _/-\o_

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:53
Alienware pc's zijn echt veel veel te duur voor wat je krijgt. Niet doen dus, je kan beter zelf samenstellen en laten assembleren als je dit laatste niet zelf kunt. Eventueel samenstellen met behulp van dit forum, kijk ook eens de best buy guide's door.

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Ik zou veel liever zelf een pc samenstellen. een Alienware met q9550 en een GTX260, slechts 2 GB RAM en een harde schijf van 500 GB kost je al ruim 1700 bij Alienware

#ProductPrijsSubtotaal
1be quiet! Dark Power Pro 750W€ 133,45€ 133,45
1Club3D GTX 260€ 226,-€ 226,-
1Cooler Master CM 690 Zwart€ 62,18€ 62,18
1Intel Core 2 Quad Q9550€ 255,-€ 255,-
1Logitech G5 Laser Mouse€ 34,07€ 34,07
1Microsoft Windows Vista Ultimate€ 149,03€ 149,03
1MSI P7N SLI Platinum€ 117,-€ 117,-
1OCZ Alchemy Elixir€ 17,95€ 17,95
1OCZ Gold OCZ2G800R22GK€ 30,54€ 30,54
1Samsung SH-S223F€ 16,74€ 16,74
1Scythe Mugen 2 - SCMG-2000€ 32,30€ 32,30
1Seagate Barracuda 7200.10 ST3500630A€ 82,95€ 82,95
ImporterenTotaal€ 1.157,21

Andere kast, heb er maar 1 gekozen die velen hier op Tweakers hebben, waaronder ikzelf. 600 euro prijsverschil met de Alienware. heb er ook maar een goede koeler voor de processor bijgedaan. maar nog liever: volg idd die link van danielv. Ik heb gewoon die Alienware specs gevolgd.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] High-end gamesysteem maart 2009. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Een Alienware kost bakken met geld en je betaald enorm veel voor alleen de naam. Beter bouw je zelf een PC, eventueel kan de shop die tegen een kleine meerprijs wel inelkaar zetten zodat je een kant-en-klare PC krijgt, maar wel 1 die helemaal op jou eisen is afgestemd. Dus probeer eens wat inelkaar te zetten met behulp van deze best buy guide om daarna om wat extra hulp cq. goedkeuring te vragen van de experts hier in [BBG Aanschaf] High-end gamesysteem maart 2009

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.