Toon posts:

Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag Heren / Damens,

Ben voor het eerst bezig om een eigen computer samen te stellen.

Behuizing: Antec Twelve Hundred Retail, Zwart, Window Kit

Hardware:

Moederbord: Asus P6T Deluxe Retail, FW, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX
Voeding: Zalman ZM850-HP Retail, 4x PCIe, Kabel-Management, Heatpipe
Videokaart: Sapphire HD4870 Light-Retail, TV-Out, 2x DVI, CrossFireX
Hardeschijf: Samsung HD642JJ Bulk, SpinPoint F1, NCQ ( 2 x in een 0 raid )
Geheugen: Corsair DIMM 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit Kit, TR3X6G1333C9
Processor: Intel® Core i7-920 Boxed, FC-LGA4, "Bloomfield"

Daarbij nog als software : Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit SystemBuilder, SP1

Kom nu ongeveer op een bedrag van 1500 euro uit bij Alternate. ( dat is ook ongeveer het Buget )

Reden van de moederbord is dat ik de i7 processor erin wil hebben en dat ik later over will stappen naar Crossfire.

Zou dit systeem bij elkaar goed kunnen lopen en de nieuwere games goed kunnen draaien?

Als jullie nog iets beters weten zeg het me :)

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen _/-\o_

Alvast bedankt.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] High-end gamesysteem maart 2009.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:56

Thandor

SilverStreak

Welkom op GoT :)

Zoals het CSL beleid ons laat zien, zijn dit soort standaard 'welke moet ik nemen?'-topics eigenlijk niet de bedoeling op GoT. Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.