[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1)

Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste
Acties:
  • 612.354 views

Onderwerpen

Alle 76 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Rukapul schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:28:
[...]

Met perfect werken bedoel je ook een acceptabele snelheid?
De snelheid is een stuk beter maar nog steeds te traag vindt ik.
Bij mij ging het om een bug waardoor ik geen enkele pagina meer kon openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 21:03

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

TheVMaster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:59:
[...]

Eh..hoezo hij houdt de PS niet bij?! Misschien verkeerde instelling? 't kan toch niet zo zijn dat die Philips TV's niet werken met een PS3/XBOX? :)
Ik heb op de nieuwe tv een andere HDMI kabel geprobeert, een andere playstation. Probleem blijft. Ik merk zelfs dat het geluid en beeld bij bluray niet synchroon lopen. Ben benieuwd wat philips nu voor oplossing gaat bieden. Ik hoef iig geen philips meer bij mijn volgende aankoop. Want op de philips uit de 5000 serie van een maat van me werkt alles perfect.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:07
kromme schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:33:
[...]

Ik heb op de nieuwe tv een andere HDMI kabel geprobeert, een andere playstation. Probleem blijft. Ik merk zelfs dat het geluid en beeld bij bluray niet synchroon lopen. Ben benieuwd wat philips nu voor oplossing gaat bieden. Ik hoef iig geen philips meer bij mijn volgende aankoop. Want op de philips uit de 5000 serie van een maat van me werkt alles perfect.
Zet als je beeldverbeteraars uit zoals Natural Motion, Pixel Plus etc. Want het is een bekend probleem dat philips lcd's niet meer synchroon lopen als er teveel beeldbewerkingen gedaan moet worden. Ik heb zelf de PF7603 en ps3 etc werken gewoon perfect en synchroon (zonder de beeldverbeteraars). Eigenlijk heb je de beeldverbeteraars neit nodig, want de ps3/xbox360 sturen al een mooi plaatje uit.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
kromme schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:33:
[...]

Bij geluid uit de tv, of via externe speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt zo wispelturig als ik-weet-niet-wat. Eers gefocussed op de 42pfl8404, toen maar overgestapt op de 42pfl9664.... Met de 42pfl9664 zat ik in de prijsklasse van 1500,- en toen zag ik ook de Samsung UE40B7020. Volgens mij gevoel kan ik beter die Samung kopen dan, ofniet? Hij staat wel mooi bij me rooie muur die Samsung en het is ook een LED tv. Philips is lijkt wel iets te commercieel bezig om van z'n LCD meuk af te komen om daarna de LED-tv's erin te gooien. Kan iemand me nog tegen houde om vreemd te gaan met Samsung? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Samsung zal zeker geen verkeerde keuze zijn maar let wel even op. De slogan "Led TV" klopt niet helemaal. Het gaat hier namelijk gewoon om een LCD tv met LED's als backlight ipv CCFL.
Dat wat oa de 9803 ook heeft en de komende 9704 ook.

Samsung plaats de ledjes geloof ik alleen niet recht achter het beeld maar haaks. Op die manier kunnen ze het scherm nog net wat platter houden, maar als je de tv gewoon op de voet laat staan ipv aan de muur bevestigd ben je die paar mm meteen weer kwijt.

Led's maken een iets groter kleurbereik mogelijk, maar dan meestal alleen met kunstmatige "beeld verbeteraars" aan, iets wat doorgaans niet echt optimaal is. Met dynamisch contrast is led ook wat veelzijdiger dan ccfl, maar ook met led's blijf ik persoonlijk van mening dat dynamisch contrast het best uit kan blijven voor het beste beeld gedurende de hele kijk periode.
Wat stroom verbruik zit er ook geen noemenswaardig verschil als je bij beide types tv het dynamisch contrast uit laat. 1 ledje verbruikt wellis waar minder stroom dan 1 ccfl, maar bij een dergelijke tv zijn er "slechts 6 tot 7 ccfl's in gebruik en doorgaans heel wat ledjes die samen een gelijk stroom verbruik hebben als de paar ccfl's.
Wel kan met behulp van led's het licht egaler over het gehele oppervlak verdeeld worden dan met behulp van ccfl's. Dit is dat ook het enige echte voordeel van led's tov ccfl indien men de kunstmatige zaken uit laat.

Ik weet niet wat het intro schema voor de 9700 serie is een ook niet de daarbij horende prijzen anders zou de 9704 nog een alternatief kunnen zijn als je toch ook ambilight zou willen, of bijv. net-tv.
Anders kan ik alleen adviseren om de Philips en de Samsung in een winkel te gaan vergelijken, bij voorkeur een speciaal zaak waar je zelf de tv's kunt af / instellen ipv zaken als MM / Its / BCC. Als je dan de een beter vindt dan de ander dan is je keuze bepaald, al dan niet voor de Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 00:29:
De Samsung zal zeker geen verkeerde keuze zijn maar let wel even op. De slogan "Led TV" klopt niet helemaal. Het gaat hier namelijk gewoon om een LCD tv met LED's als backlight ipv CCFL.
Dat wat oa de 9803 ook heeft en de komende 9704 ook.

Samsung plaats de ledjes geloof ik alleen niet recht achter het beeld maar haaks. Op die manier kunnen ze het scherm nog net wat platter houden, maar als je de tv gewoon op de voet laat staan ipv aan de muur bevestigd ben je die paar mm meteen weer kwijt.
Ter aanvulling. De Samsung is een zogenaamde edge backlit LED scherm, wat betekent dat de LED's rond het scherm zitten en niet er achter. Hierdoor is local dimming minder goed te realiseren dan bij een scherm waar de LED verlichting echt achter het scherm zit. Dit merk je als slechts delen van het scherm donker zijn en andere juist fel verlicht.
De verhalen over de Samsung U7020 zijn wisselend. De een is laaiend, de ander kan maar geen goede instellingen vinden. De U7020 is echter wel "voordelig" t.o.v. de 9704 serie, want van die laatste wordt verwacht dat de 40 inch rond de 2000 euro over de toonbank moet gaan. En dat pas vanaf augustus.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon73
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-08 17:46
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:49:
... Hij staat wel mooi bij me rooie muur die Samsung ...
1: Een Philips met Ambilight zou wat minder mooi uitkomen voor een gekleurde muur.
2: Let op dat de Samsung UE40B7000 een rode rand heeft (en goedkoper is), de UE40B7020 juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 10:05
Ben nu sinds twee weken in het bezit van een 42PFL7404, voldoet prima op een ding na: bij het aansluiten van mijn PS3 via HDMI krijg ik zwart scherm met de melding 'Niet-ondersteund videoformaat'.

PS3 ziet HDMI bron, aangezien 'ie met de melding komt om over te schakelen naar HDMI. PS3 op een Samsung TFT aangesloten via HDMI, werkt! Mijn laptop en Humax HD decoder op de 7404 aangesloten via HDMI, werkt ook...! Vervolgens de PS3 weer aangesloten op de 7404, weer melding 'Niet-ondersteund videoformaat'... zucht.

Inmiddels Philips support gebeld, hebben getest met hun 42PFL7404 en PS3, werkt zonder problemen. Laatste firmware verhelpt probleem ook niet. Philips zegt dat LCD waarschijnlijk DOA is, dus ik terug naar de It's met het verhaal. Na een weekje hebben ze een nieuwe 42PFL7404 binnen, kan langskomen met m'n PS3. PS3 aansluiten wat denk je... melding 'Niet-ondersteund videoformaat'!!! Halen de HDMI kabel uit de LCD en steken 'm in een andere LCD merk XXX, meteen beeld!!!

Dus nu al bij twee schermen waar de melding bij optreed. Ik weet het niet, It's weet het niet...iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:33
steeg370 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:23:
Ben nu sinds twee weken in het bezit van een 42PFL7404, voldoet prima op een ding na: bij het aansluiten van mijn PS3 via HDMI krijg ik zwart scherm met de melding 'Niet-ondersteund videoformaat'.

PS3 ziet HDMI bron, aangezien 'ie met de melding komt om over te schakelen naar HDMI. PS3 op een Samsung TFT aangesloten via HDMI, werkt! Mijn laptop en Humax HD decoder op de 7404 aangesloten via HDMI, werkt ook...! Vervolgens de PS3 weer aangesloten op de 7404, weer melding 'Niet-ondersteund videoformaat'... zucht.

Inmiddels Philips support gebeld, hebben getest met hun 42PFL7404 en PS3, werkt zonder problemen. Laatste firmware verhelpt probleem ook niet. Philips zegt dat LCD waarschijnlijk DOA is, dus ik terug naar de It's met het verhaal. Na een weekje hebben ze een nieuwe 42PFL7404 binnen, kan langskomen met m'n PS3. PS3 aansluiten wat denk je... melding 'Niet-ondersteund videoformaat'!!! Halen de HDMI kabel uit de LCD en steken 'm in een andere LCD merk XXX, meteen beeld!!!

Dus nu al bij twee schermen waar de melding bij optreed. Ik weet het niet, It's weet het niet...iemand?
En je hebt HDMI op de PS3 ook juist ingesteld? En zijn ook de laatste updates op de PS3 aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
steeg370 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:23:

Hmm..wel heel vaag. 'k heb met de 42PFL8404 icm m'n XBOX 360 geen enkel probleem via HDMI...wel vaag dat de PS3 icm de 7404 'raar' doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06 12:02
Ik heb inmiddels een 37pfl9604 binnen en de volgende op- en aanmerkingen.

1. Zaken afspelen met je USB stick werkt prima maar TV ondersteund geen ondertiteling (srt)
2. Audiosync van mijn Philips Home Cinema Set gaat maar tot 20ms. Dit is te weinig als je alle toeters en bellers van de HD Engine verbeteraars aan hebt staan. Erg jammer dat voor mijn home cinema geen verbeterde firmware uitkomt die de audiosync nog meer kan oprekken. 25 ms zou waarschijnlijk prima zijn geweest.
3. Je PC kan je als media center gebruiken (via Windows Media Player) zodat je Philips TV bestanden kan afspelen. Ook hier wordt geen .srt (of andere) ondertiteling ondersteund. Bovendien wordt .avi in de helft van de gevallen schokkerig (weinig fps) afgespeeld.
4. Je PC aansluiten met een DVI-HDMI kabel plus stereo audio kabel werkt perfect! Verbluffend beeld én synchrone audio met video (vanwege speciale PC audio ingang op TV). Ondertiteling regel je via je PC dus ook daar geen problemen. Ook PC games kan je zo op je TV spelen op hoge resolutie (mits goede videokaart en draadloze gamepad oid). Prachtig beeld hierbij maar wel stereo geluid jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jarnold schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:43:
Ik heb inmiddels een 37pfl9604 binnen en de volgende op- en aanmerkingen.

1. Zaken afspelen met je USB stick werkt prima maar TV ondersteund geen ondertiteling (srt)
2. Audiosync van mijn Philips Home Cinema Set gaat maar tot 20ms. Dit is te weinig als je alle toeters en bellers van de HD Engine verbeteraars aan hebt staan. Erg jammer dat voor mijn home cinema geen verbeterde firmware uitkomt die de audiosync nog meer kan oprekken. 25 ms zou waarschijnlijk prima zijn geweest.
3. Je PC kan je als media center gebruiken (via Windows Media Player) zodat je Philips TV bestanden kan afspelen. Ook hier wordt geen .srt (of andere) ondertiteling ondersteund. Bovendien wordt .avi in de helft van de gevallen schokkerig (weinig fps) afgespeeld.
4. Je PC aansluiten met een DVI-HDMI kabel plus stereo audio kabel werkt perfect! Verbluffend beeld én synchrone audio met video (vanwege speciale PC audio ingang op TV). Ondertiteling regel je via je PC dus ook daar geen problemen. Ook PC games kan je zo op je TV spelen op hoge resolutie (mits goede videokaart en draadloze gamepad oid). Prachtig beeld hierbij maar wel stereo geluid jammer genoeg.
Enneh...hoe werkt het afspelen van WMV bestanden!? (via punt 3) Met DivX bestanden heb ik inderdaad ook dat het toch vaak of niet werkt of idd schokkerig wordt afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 10:05
Wouter! schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:39:
[...]

En je hebt HDMI op de PS3 ook juist ingesteld? En zijn ook de laatste updates op de PS3 aanwezig?
Ja, zoals je kunt lezen werkt de PS3 op andere LCD tv's wel, HDMI staat juist ingesteld anders was dit ook niet gelukt. De PS3 en 7404 hebben de meest recente firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:56:
Vandaag de 42 PFL 8404 bij de Media Markt in Den Haag gezien. Nou...daar moet je ook niet heen gaan om hem in actie te zien. Wat stond dat ding slecht afgesteld. Pixel galor en wat was dat beeld aan het hakken! Het leek wel een ouderwetse klok...

Wel jammer, want ik keek voor de 37 en wilde het beeld wel eens bekijken.

De 42 kost 1399,- bij de MM in D-H.
Ik ben vandaag ook wezen kijken bij MM in Den Haag. Inderdaad een waardeloos beeld (instelling?) op de 42PFL8404. Doorgereden naar BCC (Oude Haagweg) alwaar een 42PFL8404 stond en een 32PFL8404.
De 32 inch gaf hier een mooi beeld en de 42 inch liet weer zeer matige beelden zien???
Helaas de 37pfl8404, waar ik naar op zoek ben om te bekijken in Den Haag,stond bij beide zaken nog niet :(
Ik ben eerlijk gezegd een beetje aan het twijfelen geslagen omtrent deze 8404 serie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:49:
Ik ben echt zo wispelturig als ik-weet-niet-wat. Eers gefocussed op de 42pfl8404, toen maar overgestapt op de 42pfl9664.... Met de 42pfl9664 zat ik in de prijsklasse van 1500,- en toen zag ik ook de Samsung UE40B7020. Volgens mij gevoel kan ik beter die Samung kopen dan, ofniet? Hij staat wel mooi bij me rooie muur die Samsung en het is ook een LED tv. Philips is lijkt wel iets te commercieel bezig om van z'n LCD meuk af te komen om daarna de LED-tv's erin te gooien. Kan iemand me nog tegen houde om vreemd te gaan met Samsung? :P
Ik ben echt geen fan van de Samsung...
OK, hij speelt scherp beeld en hoog contrast, maar de kleuren zijn ZO commercieel... en als je ze aanpast krijg je ofwel enorm fletse kleuren, ofwel op standaard bijna fluogroen gras... ze zijn echt niet in balans te krijgen(ik heb het al geprobeerd bij 2 x 40", en 55" ook.
de kleuren bij philips zijn veel natuurlijker. (de 9664 hebben we nog niet binnen, ik kan enkel vergelijken met de 37" 9604)

maar de philips heeft aansluitingen die uitsteken naar achter, en bij de samsung steken de hdmi's opzij uit, dat de kabel bijna voorbij de kader komt 8)7

afwerkingsfoutjes, maar als verkoper let je daar op(zeker als je Loewe hebt staan in de winkel)

de Philips is tevens veel steviger afgewerkt, de samsung hagt heel fragiel op zijn voetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:54:
Ik ben vandaag ook wezen kijken bij MM in Den Haag. Inderdaad een waardeloos beeld (instelling?) op de 42PFL8404. Doorgereden naar BCC (Oude Haagweg) alwaar een 42PFL8404 stond en een 32PFL8404.
De 32 inch gaf hier een mooi beeld en de 42 inch liet weer zeer matige beelden zien???
Helaas de 37pfl8404, waar ik naar op zoek ben om te bekijken in Den Haag,stond bij beide zaken nog niet :(
Ik ben eerlijk gezegd een beetje aan het twijfelen geslagen omtrent deze 8404 serie ?
Ik denk dat ze bij de MM in Den Haag dat ding gewoon op een zeer slechte bron hebben staan (mag ik hopen iig). Hij staat niet voor niets tussen de dozen. Vandaag zeiden een paar vrienden van mij ook al dat ik bij de BCC moest gaan kijken. Doe ik van de week wel. Ik zoek ook de 37". Deze staat op de site van De Block, dus wellicht staat hij daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnold schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:43:
doe daar maar een factor 10 overheen. Met alle toeters en bellen zit de Philips eerder rond de 200 ms delay als rond de 20 als ik me goed herinner. 5 ms verschil in audiovertraging hoor/zie je nog niet.
De PC mode betekent dat de beeldverbeteraars uitstaan. Dit geeft inderdaad wel synchroon beeld (en is eigenlijk essentieel om met de muis te kunnen bedienen), maar dan moet je dus geen 24p film afspelen op je PC, want dan staat juist natural motion weer uit (of je moet daar tegen kunnen, maar dan kun je het op andere bronnen net zo goed ook uitzetten waardoor de vertraging daar ook te verwaarlozen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
jakob schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:21:
[...]
(de 9664 hebben we nog niet binnen, ik kan enkel vergelijken met de 37" 9604)
Enig idee of de 9664 al onderweg is naar de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Raymond schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:25:
[...]

Bij geluid uit de tv, of via externe speakers?
bij externe speakers, met een optische kabel. De oude tv van me werkte dat perfect.pfl7603

@Rainesh: het zal toch niet zo moeten zijn dat ik alles iederre keer moet veranderen als ik tv kijk en dan weer ps3

[ Voor 20% gewijzigd door kromme op 08-06-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
kromme schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:34:
[...]

bij externe speakers, met een optische kabel. De oude tv van me werkte dat perfect.pfl7603
Dat is een bekend feit. 't is geen probleem, want het heeft gewoon een bekende reden. Dat je oude tv het niet had*, komt paradoxaal genoeg omdat het een simpeler tv is. Reden en oplossing staan heel vaak in dit topic genoemd (volgens mij inc startpost en meerdere keren door mij). Dus leef je uit :)

*die tv heeft het ook, maar zoveel minder dat het je niet is opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnold
  • Laatst online: 11-06 12:02
TheVMaster schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:21:
Enneh...hoe werkt het afspelen van WMV bestanden!? (via punt 3) Met DivX bestanden heb ik inderdaad ook dat het toch vaak of niet werkt of idd schokkerig wordt afgespeeld.
Dit werkt in de meeste gevallen wel en dan is het beeld vloeiend. TV herkent helaas niet alle .wmv bestanden.
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:08:
doe daar maar een factor 10 overheen. Met alle toeters en bellen zit de Philips eerder rond de 200 ms delay als rond de 20 als ik me goed herinner. 5 ms verschil in audiovertraging hoor/zie je nog niet.
200 ms klopt idd. Maar is voor mij nog niet genoeg. Heb hem liever dus richting 250ms maar dat kan dus niet op mijn Philips home cinema setje.
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:08:
De PC mode betekent dat de beeldverbeteraars uitstaan. Dit geeft inderdaad wel synchroon beeld (en is eigenlijk essentieel om met de muis te kunnen bedienen), maar dan moet je dus geen 24p film afspelen op je PC, want dan staat juist natural motion weer uit (of je moet daar tegen kunnen, maar dan kun je het op andere bronnen net zo goed ook uitzetten waardoor de vertraging daar ook te verwaarlozen is).
Heb je ook gelijk in. Perfect Natural Motion en 100Hz staan uit. Andere snufjes staan nog wel aan. Kortom het is of met je USB stick in je DVD speler kijken met lichte audiovertraging of geen vloeiend beeld met 100Hz. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jarnold schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:05:
[...]

Dit werkt in de meeste gevallen wel en dan is het beeld vloeiend. TV herkent helaas niet alle .wmv bestanden.

[...]
Ehh....ik heb hier een aantal WMV bestanden geprobeert, maar krijg niet echt duidelijk welke beperkingen er zijn m.b.t. resolutie/bitrate/audiostream etc.

Heb gisteravond even met Philips Support gesproken over de ondersteuning van DLNA en het afspelen van video formaten via de 'tv browser'. Volgens de Tech.Support zou het afspelen van media via zowel DLNA als de tv-browser gewoon mogelijk moeten zijn. Dus H264, WMV, VC1, DiVX, etc.

Het is dus (volgens deze meneer) niet alleen mogelijk om je media via USB af te spelen, maar ook gewoon via het netwerk. Ik wordt hierover donderdag nog teruggebeld, want hij wilde de problemen die ik had met het afspelen even aan de technische mensen voor leggen.

Overigens was hij niet bekend met Windows 7 (De bekende Play-To functionaliteit), maar dat zou volgens hem ook wel moeten werken. En als het nu niet zou werken dan zou dat zeker in de toekomst het geval moeten zijn aangezien deze phililps serie ('k heb de 84004) toch wel voorzien was van de allerlaatste snufjes op het gebied van multimedia...

We wachten het dus rustig even af...

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 09-06-2009 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 07:40:
[...]

Ehh....ik heb hier een aantal WMV bestanden geprobeert, maar krijg niet echt duidelijk welke beperkingen er zijn m.b.t. resolutie/bitrate/audiostream etc.

Heb gisteravond even met Philips Support gesproken over de ondersteuning van DLNA en het afspelen van video formaten via de 'tv browser'. Volgens de Tech.Support zou het afspelen van media via zowel DLNA als de tv-browser gewoon mogelijk moeten zijn. Dus H264, WMV, VC1, DiVX, etc.

Het is dus (volgens deze meneer) niet alleen mogelijk om je media via USB af te spelen, maar ook gewoon via het netwerk. Ik wordt hierover donderdag nog teruggebeld, want hij wilde de problemen die ik had met het afspelen even aan de technische mensen voor leggen.

Overigens was hij niet bekend met Windows 7 (De bekende Play-To functionaliteit), maar dat zou volgens hem ook wel moeten werken. En als het nu niet zou werken dan zou dat zeker in de toekomst het geval moeten zijn aangezien deze phililps serie ('k heb de 84004) toch wel voorzien was van de allerlaatste snufjes op het gebied van multimedia...

Ook ik ervaar de schokkerige beelden bij het afspelen van een divx (op mijn 37pfl9604). verder blijft het beeld zwart bij .wmv en .ts bestanden. .mkv wordt al helemaal niet herkent?!? wat mij dunkt toch het erg gangbaar is voor streaming media.

Ben benieuwd naar de reactie van de support desk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:15
Bij ons werkt Net-TV al een paar dagen niet. Kan de philips server niet vinden zegt hij. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik verwacht dat niemand hier jouw philips server kan vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

@Jakob, is dat Loewe niet ook een beetje allemaal maar verhaaltjes? Net zoals B&O ? van binnen is het allemaal dezelfde materialen als waar de andere fabrikanten mee werken..is het niet? Ik moet ook zeggen dat de designs van Loewe mij persoonlijk niet aan spreken. Beetje lomp zeg maar. Wat is nou het verschil tussen een Loewe en bijvoorbeeld een 9703 kwa tv. En laten we het ambilight even varen

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Goh, Loewe is wel degelijk verschillend van een Philips, het beeld is over het algemeen rustiger en aangenamer om naar te kijken. Er zit ook veel verschil in de beeldverwerking, en vooral klank. Dat is ook een van de redenen waarom een Loewe doorgaans wat dikker is dan andere merken. Maar het draait ook om de persoonlijke benadering van de klant, het is geen product dat in winkels zoals mediamarkt wordt verkocht. Dat hoort allemaal bij het plaatje. Loewe is trouwens volledig duits design en fabricage.

Om maar nog een verschil te noemen, de aansluitingen zitten bij alle Loewes achter een afdekplaatje, waardoor ze plat tegen de muur te hangen zijn. Dat is wel jammer dat Philips die kans heeft laten liggen om dat zelf te doen.

De 9703 vind ik persoonlijk wel een goeie TV, als je de pixel plus functies wat terugschroeft komt er zeker mooi beeld uit. nu zijn er nog cashbacks op geloof ik

Kwestie van functionaliteit biedt de Philips meer, maar je moet Loewe vooral in zijn eigen plaatje zien, als een product dat van zichzelf al fantastisch speelt, goeie klaank geeft, en de benadering naar de klant toe speelt ook een rol. de mensen die een Loewe kopen gaan niet zelf alles gaan uitpluizen op internet om dan de goedkoopste te gaan opzoeken. De klant legt vertrouwen in de dealer :)

[ Voor 3% gewijzigd door jakob op 09-06-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Raymond schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:40:
[...]

Dat is een bekend feit. 't is geen probleem, want het heeft gewoon een bekende reden. Dat je oude tv het niet had*, komt paradoxaal genoeg omdat het een simpeler tv is. Reden en oplossing staan heel vaak in dit topic genoemd (volgens mij inc startpost en meerdere keren door mij). Dus leef je uit :)

*die tv heeft het ook, maar zoveel minder dat het je niet is opgevallen.
Dan ga ik dit eens even doorspitten, en het probleem van de ps3 en deze tv. Heeft hier nog iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 08:52:
waarom heeft niemand ovder de 42pfl8684???

ik heb gelezen dat deze boxxen 2x12W en de 8404 de 2x10W , kwa uiterlijk is deze ook mooier. Eerder in deze topic had iemand hierover alleen de meesten gaven aan dat deze dezelfde als de 8404 was alleen een serie voor de verschillende europese landen. Dus het is niet zo er ziten verschillen in.Voor de geintereseerden ga naar MM in Rotterdam
Zoals ik hier begrijp staat de 42plf8684 in de MM in Rotterdam.
Dit zou dus een beschermd typenummer zijn dat niet bij "prijsvechters" zou mogen staan.

Als er iemand iets weet over de prijs van de 42pfl8684 dan hoor ik dat graag.
Ik denk dat ik dan ook voor de 8684 ga i.p.v. de 8404

:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

jakob schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:25:
Goh, Loewe is wel degelijk verschillend van een Philips, het beeld is over het algemeen rustiger en aangenamer om naar te kijken. Er zit ook veel verschil in de beeldverwerking
Ik denk dat dat laatste vooral tussen je oren zit ;) Loewe gebruikt precies dezelfde beeldverwerking als Philips, namelijk de NXP PNX5100. Het zou op z'n hoogst aan andere standaard settings kunnen liggen. Bovendien heb ik bij een BCC de Loewe en 9703 naast elkaar gezien en vond ik de Loewe niet slechter maar ook niet beter.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobalicious
  • Laatst online: 13-09 21:37
Exirion schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:21:
[...]

Ik denk dat dat laatste vooral tussen je oren zit ;) Loewe gebruikt precies dezelfde beeldverwerking als Philips, namelijk de NXP PNX5100. Het zou op z'n hoogst aan andere standaard settings kunnen liggen. Bovendien heb ik bij een BCC de Loewe en 9703 naast elkaar gezien en vond ik de Loewe niet slechter maar ook niet beter.
Hoe weet je dat?? Kun je ergens in een menu zien welke beeldverwerking er in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Nee, dat is intensief googlewerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Dus de beste oplossing is een reciever met lipsync aan te schaffen. Ik ga eerst eens afwachten wat philips te zeggen heeft hierover. Vooral over dat ps3 verhaal, want dat ets me nog het meest. Kan niet spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al iemand die de 37PFL9604 in de huiskamer heeft hangen die die via een webshop heeft gekocht ipv de reguliere winkel. Het schiet bij de webshops nl nog niet echt op met de bevoorraading, levering bij mij is wederom uitgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:15:
[...]

Zoals ik hier begrijp staat de 42plf8684 in de MM in Rotterdam.
Dit zou dus een beschermd typenummer zijn dat niet bij "prijsvechters" zou mogen staan.

Als er iemand iets weet over de prijs van de 42pfl8684 dan hoor ik dat graag.
Ik denk dat ik dan ook voor de 8684 ga i.p.v. de 8404

:? :? :?
Die speciale modellen zijn juist voor fysieke winkels als: mediamarkt, saturn en expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Raymond schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:02:
Nee, dat is intensief googlewerk.
Niet eens. Ik werk zelf bij NXP, maar je kunt het gewoon online vinden ja.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:16:
Is er trouwens al iemand die de 37PFL9604 in de huiskamer heeft hangen die die via een webshop heeft gekocht ipv de reguliere winkel. Het schiet bij de webshops nl nog niet echt op met de bevoorraading, levering bij mij is wederom uitgesteld...
ik heb hem sinds afgelopen zaterdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Exirion schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:11:
[...]

owjah, da's waar ook (kan je dan zo maar melden dat loewe van de pnx5100 gebruik maakt?)
Ik was ff in de war met al het speurwerk dat in eerdere topics is gedaan op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobalicious
  • Laatst online: 13-09 21:37
Exirion schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:11:
[...]

Ah ja, inderdaad:

http://www.nxp.com/news/content/file_1450.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:15
Raymond schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:25:
Ik verwacht dat niemand hier jouw philips server kan vinden :P
Nee, dat komt omdat ik die niet heb :P

Heeft philips een server draaien voor net-tv of bedoelen ze mijn router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Exirion schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:21:
[...]

*deuk in mijn imago |:(
goed, we leren alle dagen bij! Als je genre Spheros of Individual gaat doet het filterglas wel zijn werk in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:16:
hehe, ik dacht dat de vertegenwoordiger had gezegd dat de 9 serie niet via online retailers verkocht mocht worden 8)7

of toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik kan terug vinden verschillen de 8654, 8684 en 8694 niets ten opzichte van elkaar. Tov de 8404 beschikken de modellen over meer mogelijkheden en meer vermogen op audio gebied, BBE en 2 watt meer.
Volgens de specs zou ook het stroom verbruik 56Watt minder zijn, maar dat is denk ik meer een verschil in meten.
De afstandsbediening van e 8404 oogt ook wat goedkoper, meer plastic, dan die van de 86x4 modellen.

Beeld technisch lijkt er geen verschil.
In het spec blad wordt nog de indruk gewekt dat er verschil in Ambilight is, maar dat schuif ik eerder onder de noemer drukfout.
De 8404 zou ambilight spectra hebben en de anderen spectra 2. Dat zou betekenen dat op dat punt de 8404 uitgebreider zou zijn. Spectra is nl de uitvoering zoals dat bij de Aurea gebruikt wordt, helemaal rondom en per zijde meerdere kleurzones. Spectra 2 is alleen links en rechts welk verdeeld zijn in meerdere zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
jakob schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:55:
[...]

hehe, ik dacht dat de vertegenwoordiger had gezegd dat de 9 serie niet via online retailers verkocht mocht worden 8)7

of toch?
Duitse/Franse inkoop. Ze zijn in overvloed te vinden in elk geval, voor 300 Euro minder dan de winkelprijs :).
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:47:
Zover ik kan terug vinden verschillen de 8654, 8684 en 8694 niets ten opzichte van elkaar. Tov de 8404 beschikken de modellen over meer mogelijkheden en meer vermogen op audio gebied, BBE en 2 watt meer.
Volgens de specs zou ook het stroom verbruik 56Watt minder zijn, maar dat is denk ik meer een verschil in meten.
De afstandsbediening van e 8404 oogt ook wat goedkoper, meer plastic, dan die van de 86x4 modellen.

Beeld technisch lijkt er geen verschil.
In het spec blad wordt nog de indruk gewekt dat er verschil in Ambilight is, maar dat schuif ik eerder onder de noemer drukfout.
De 8404 zou ambilight spectra hebben en de anderen spectra 2. Dat zou betekenen dat op dat punt de 8404 uitgebreider zou zijn. Spectra is nl de uitvoering zoals dat bij de Aurea gebruikt wordt, helemaal rondom en per zijde meerdere kleurzones. Spectra 2 is alleen links en rechts welk verdeeld zijn in meerdere zones.
de 37PFL8404 heeft Spectra, dat is dus alleen links en rechts Ambilight.

http://www.p4c.philips.co...37pfl8404h_12_pss_nld.pdf

[ Voor 62% gewijzigd door Wouter! op 09-06-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 20:30
taz3d_nl schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:25:
Zojuist de nieuwe firmware geladen en NetTV werkt weer perfect. _/-\o_
Als philips ook een changelog zou plaatsen wat er precies veranderd bij de nieuwe firmware builds. Zou wel makkelijk zijn. ;)
De Engelse release notes bevat wel de lijst van fixes, zie hier voor 32pfl9604.

Q5492_0.26.33.12
• Reliability for Net TV improved.
Q5492_0.26.33.9
• Improvement.avi media via WIFI in the Netherlands.
• Sound improvements for France.
• Possibility to swith off the digital channel update in standby mode.
Q5492_0.26.29.6
• For France:Canal+decoder:solution for the preset sometimes skipped after
using back key or after standby.
• Improvement on the startup behavior of the NetTV functionality .
• This software is RiksTV certified.
• Improved installation behaviour for DVB-C countries Netherlands & Austria.
• DGTVi certified.
Q5492_0.26.24.8
• HD simulcast presets are not misplaced anymore by an overnight update
installation.
• improved USB Browse stability.
• DVB-T MPEG4 support for Slovenia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter! schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:48:
[...]

Duitse/Franse inkoop. Ze zijn in overvloed te vinden in elk geval, voor 300 Euro minder dan de winkelprijs :).

[...]

de 37PFL8404 heeft Spectra, dat is dus alleen links en rechts Ambilight.

http://www.p4c.philips.co...37pfl8404h_12_pss_nld.pdf
Spectra en spectra 2 zijn allebei uitvoeringen met alleen ambilight aan de zijkant. De spectra heeft aan 1 zijde twee onafhankelijke kleurblokken en de spectra 2 vier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zover mij bekend is is Ambilight spectra de versie zoals die bij de Aurea en Aurea II wordt toegepast. Rondom , tevens naar voren, en daarbij ook per zijde meerdere zones.

Aan dat type hebben ze vervolgens Spectra 2, links en rechts met meerdere zones, en Spectra 3, links / recht / boven met meerdere zones aan toe gevoegd. Dit ter vervanging van het oudere 2- en 3-kanaals dat per zijde maar een kleur kon aannemen. Vanwaar ze nu bij de 8404 opeens het type "Spectra" toepassing
Het lijkt alles weg te hebben van "type fout". Net als bij het "Amerikaans Engels" spec blad van de 42PFL8684H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-09 15:00
Duitse/Franse inkoop??? Hoe herken ik deze dan? Wat zijn de haken en ogen hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
nlrb schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:20:
[...]

De Engelse release notes bevat wel de lijst van fixes, zie hier voor 32pfl9604.

Q5492_0.26.33.12
• Reliability for Net TV improved.
Q5492_0.26.33.9
• Improvement.avi media via WIFI in the Netherlands.
• Sound improvements for France.
• Possibility to swith off the digital channel update in standby mode.
Q5492_0.26.29.6
• For France:Canal+decoder:solution for the preset sometimes skipped after
using back key or after standby.
• Improvement on the startup behavior of the NetTV functionality .
• This software is RiksTV certified.
• Improved installation behaviour for DVB-C countries Netherlands & Austria.
• DGTVi certified.
Q5492_0.26.24.8
• HD simulcast presets are not misplaced anymore by an overnight update
installation.
• improved USB Browse stability.
• DVB-T MPEG4 support for Slovenia.
dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:15:
Zover mij bekend is is Ambilight spectra de versie zoals die bij de Aurea en Aurea II wordt toegepast. Rondom , tevens naar voren, en daarbij ook per zijde meerdere zones.

Aan dat type hebben ze vervolgens Spectra 2, links en rechts met meerdere zones, en Spectra 3, links / recht / boven met meerdere zones aan toe gevoegd. Dit ter vervanging van het oudere 2- en 3-kanaals dat per zijde maar een kleur kon aannemen. Vanwaar ze nu bij de 8404 opeens het type "Spectra" toepassing
Het lijkt alles weg te hebben van "type fout". Net als bij het "Amerikaans Engels" spec blad van de 42PFL8684H/12
Kijk hier maar eens op bladzijde 5. Daar zie je het verschil tussen spectra en spectra2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:15:

Als ik het goed bekijk staan in de specs van zowel de 8404 als de 8684 dat bij de 42" wel gebruik wordt gemaakt van spectra 2
:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Troxel schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:19:
- Een iets andere voet lijkt 't
- Andere afstandsbediening die meer op de 9000 serie lijkt (dus geborsteld uiterlijk);
- BBE digital sound als extra en 12 watt ipv 10 watt
- Perfect Natural Motion in plaats van HD Natural Motion.
Hier nogmaals de verschillen ik ik een maand geleden via de specsheets heb kunnen ontdekken. Niet veel verschil dus. Ik verwacht dus geen verschillen bij de ambilight ... is ook stug trouwens dat dat anders zou zijn.

Verder komt mijn 37pfl8404 vandaag! Toch maar bij Plasmadiscounter besteld, helaas was Digitalstreet nog steeds onbekend met levertijden. Nou ja, die paar euri extra maakt 't 'm ook niet meer! Ophangen gaat waarschijnlijk van 't weekend gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

spannend Troxel, ... ff lekker douchen, scheren..haartjes kammen...tanden poetsen... nette kleertjes aan .. en voor het raam gaan zitten wachten op de bezorger :)

schiet je nog even een fototje straks als hij hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer tevreden over 37pfl9604, ook WD NAS aangeschaft met twonkyvision media server om dlnla beter tot zijn recht te laten komen maar iemand een idee of je via deze weg ook (geripte) dvd's kan afspelen op de lcd (met ondertitels)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:
Zeer tevreden over 37pfl9604, ook WD NAS aangeschaft met twonkyvision media server om dlnla beter tot zijn recht te laten komen maar iemand een idee of je via deze weg ook (geripte) dvd's kan afspelen op de lcd (met ondertitels)?
Werkt dit bij jou goed? ik heb exact de zeflde setup wd nas en 37pfl9604.

Mijn ervaring tot nu toe:
Tot nu toe alleen divx kunnen spelen. echter hij start niet altijd.
als de divx afspeelt is het beeld schokkerig, ook als hd natural motion uit staat.
verder stopt de divx met spelen na ongeveer 20 min. en daarna wordt twonky niet meer gezien door de tv.

Verder de .mkv files worden niet herkent en de .ts bestanden blijven op zwart. Als ik hierna terug schakelt naar de hdmi of antenne blijft het beeld zwart. Het beeld komt alleen terug nadat de tv uit en aan is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
Zelf heb ik een setup met een QNAP NAS met Twonky en een 32pfl9604 en een 37pfl8404.

Het afspelen van .avi bestanden werkt van begin tot eind. Echter, het opstarten duurt soms heel lang (wacht gerust een halve minuut) en veel bestanden worden schokkerig afgespeeld.

M.b.t. afspelen van DVDs: het is geen probleem om VOB bestanden af te spelen, maar IFO wordt niet ondersteund (dus ook geen ondertitels).

De meest opvallende verschillen tussen de 8404 en 9604 zijn
- natuurlijk de 'looks'
- de afstandsbediening (vorm en kwaliteit)
- het geluid - dat is bij de 9604 stukken beter (8404 klinkt dan relatief blikkerig)

Verder is het beeld bij beiden erg goed. Nu moet ik alleen nog analoog kijken, hopelijk werkt snel de DVB-C decoder met Ziggo. Wat dat betreft: achter op de 8404 zit een sticker waarop staat "DVB-C NL Ziggo".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:53:
[...]

Kijk hier maar eens op bladzijde 5. Daar zie je het verschil tussen spectra en spectra2.
Daargeven ze inderdaad een ander verschil aan tussen spectra en spectra 2. We zullen het maar daar van over nemen, maar blijft de onduidelijkheid omtrent de 8684, zoals te zien in de link naar de Amerikaans Engelse spec data.

Wel apart dat ze de naam van het bij de aurea gebruikte versie nu "hergebruiken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
RoyK schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:05:
spannend Troxel, ... ff lekker douchen, scheren..haartjes kammen...tanden poetsen... nette kleertjes aan .. en voor het raam gaan zitten wachten op de bezorger :)

schiet je nog even een fototje straks als hij hangt?
Pff heb ik weer :(. Zending was alleen "voorgemeld", ofwel dat ding was weer eens niet meer op voorraad :(. Nu maar bij Komplett besteld, en zou morgen ook binnen moeten komen. Nou we wachten maar weer af O-)

Verder goed nieuws die sticker! Dat is min of meer wel een bevestiging dat de Philips 8404 serie sowieso compatible wordt met Ziggo! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

bummer... dag vrij voor niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
Knap die sticker van Ziggo. Terwijl op het Ziggo forum wordt aangegeven dat ze met de Philipsmodellen nog bezig zijn en de testfase nog niet is afgerond (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11034). Zijn ze dan niet wat voorbarig geweest bij Philips of praten ze alleen maar over het analoge gedeelte en niet de digitale ontvangst???? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
kasteleman schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:48:
Knap die sticker van Ziggo. Terwijl op het Ziggo forum wordt aangegeven dat ze met de Philipsmodellen nog bezig zijn en de testfase nog niet is afgerond (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11034). Zijn ze dan niet wat voorbarig geweest bij Philips of praten ze alleen maar over het analoge gedeelte en niet de digitale ontvangst???? ;-)
Nou ja, op de sticker staat DVB-C, dus zou moeten betekenen het digitale gedeelte he...
RoyK schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:59:
bummer... dag vrij voor niets?
Nee gelukkig niet. Had de TV op het adres van mijn ouders laten afleveren, aangezien die lekker al in de VUT zitten en keurig kunnen wachten op mijn bestellingen :P haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb een vraagje, op dit moment ben ik aan het twijfelen tussen de LG 42LH5000 en de Philips 42PFL8404H over beide tv’s lees ik wat gemengde reacties op het tweakers forum.

Mbt de LG LH5000 hoor ik nogal wat mensen klagen over wazige hoofden/ onscherpe beelden bij snelle reacties in bv een voetbal wedstrijd (digitaal signaal) of actiefilms op dvd, en bij de Philips tv hoor ik weer mensen klagen over een blokkerig beeld (dit zijn mensen die hem in de winkel hebben zien staan).

Helaas ben ik beide tv’s in mijn woonomgeving nog niet tegengekomen kan hier dus zelf geen oordeel over vellen.

Dus mijn vraag is: Is het beeld van de Philips werkelijk zo blokkerig of valt dit in de thuis situatie wel mee?!? & Heeft de Philips ook last van wazige/ onscherpe beelden bij snelle bewegingen in bv een voetbal wedstrijd of snelle actie film!? Graag een reactie van mensen die daadwerkelijk in het bezit zijn van een ..PFL8404.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T2JD1967
  • Laatst online: 15-05 12:02
Ik volg dit draadje al een tijdje en heb vorige week eindelijk de knoop doorgehakt en de 42PFL8404 opgehaald bij de bekende schermen discounter. Eerste indruk is dat het scherm heel mooi is, het geluid goed (zonder dat het fantastisch te noemen is) en de ambilight heel mooi (vooral ’s avonds). Ook NetTV is aardig, wel een beetje langzaam. Over vertraging bij de game modus heb ik nog niets kunnen merken, de XBOX 360 via de HDMI kabel werkt in elk geval prima.

Wat mij wel opvalt is dat bij bepaalde programma’s (satelliet beeld via SCART opgeschaald) er wat lichte en donkere delen als het ware “blijven staan” als het TV beeld veranderd zoals bij een draaiende camera , met name bij een blauw kleur zoals lucht. Om het beeldscherm te testen heb ik vervolgens de laptop via de VGA aangesloten op HD resolutie 1080p en een kleurgenerator gebruikt. In elk geval geen dode pixels, echter wel bij met name cyaan lichte/donkere strepen verticaal. Het is heel licht (mijn vrouw ziet het niet), vooral zichtbaar bij een kijkhoek >60 graden. De vraag is dus of dit aan de CCFL verlichting ligt (ik neem aan dat er meerdere tubes worden gebruikt?

Voordat mensen afhaken na dit verhaal, het effect is heel licht en ik ben echt heel kritisch (zeg maar gewoon een zeikerd). Iemand anders soortgelijke ervaringen met een Philips of ander merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

Roydriguez schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:46:
Ik heb een vraagje, op dit moment ben ik aan het twijfelen tussen de LG 42LH5000 en de Philips 42PFL8404H over beide tv’s lees ik wat gemengde reacties op het tweakers forum.

Mbt de LG LH5000 hoor ik nogal wat mensen klagen over wazige hoofden/ onscherpe beelden bij snelle reacties in bv een voetbal wedstrijd (digitaal signaal) of actiefilms op dvd, en bij de Philips tv hoor ik weer mensen klagen over een blokkerig beeld (dit zijn mensen die hem in de winkel hebben zien staan).

Helaas ben ik beide tv’s in mijn woonomgeving nog niet tegengekomen kan hier dus zelf geen oordeel over vellen.

Dus mijn vraag is: Is het beeld van de Philips werkelijk zo blokkerig of valt dit in de thuis situatie wel mee?!? & Heeft de Philips ook last van wazige/ onscherpe beelden bij snelle bewegingen in bv een voetbal wedstrijd of snelle actie film!? Graag een reactie van mensen die daadwerkelijk in het bezit zijn van een ..PFL8404.
Zag de 37pfl8404 in een winkel, zag er minder uit. De ab lag er naast en ik zie dat het profiel oid op intensief staat. Nadat ik m op Film zette zag het opeens prima uit. Het heeft mij ieg overtuigd van het feit dat de juiste instellingen doorslaggevend zijn en dat de beelden in winkels vaak niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
instellingen zijn inderdaad op Philips zeer belangrijk. het was met de 03 zo en nu met de 04 nog steeds. een hyperactieve Pixel Plus(gelijk welke variant), dat het beeld veel te veel gaat vern*ken.
Maar als tweaker zijnde is dat niet onoverkomelijk :P

jammer dat niet alle winkels tijd nemen om de tv's goed af te regelen(en zelfs niet zomaar op film of intensief ofzo...)

Om maar even de vergelijking door te trekken naar Samsung, die spelen standaard dan heel wat scherper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Roydriguez schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:46:

Ik heb een 8404 en ik kan je vertellen dat het beeld (i.c.m. een SD Digitale decoder van Ziggo (aangesloten via SCART!)) niet blokkerig is.....eigenlijk gewoon superstrak! Films kijken we meestal via de XBOX 360 op Full HD (aangesloten via HDMI) en ook die zijn gewoon superstrak.

De LG ken ik niet, maar de Philips heeft wel alle moderne snufjes die je maar kunt wensen :+
'k heb alleen een probleem met DLNA (tv is 1.0 compatible...en windows 7 wil graag babbelen met 1.5 compatible dlna device), maar volgens de man van Philips wordt het wel allemaal ondersteund (alle videoformaten die in de specs op de Philips website genoemd worden), zowel via USB (harddisk) als via de netwerkaansluiting en dan dus via uPNP/DLNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 15:19
Ik heb de knoop doorgehakt en ga niet voor een 2009/2010 model. Van het weekend wist ik het al, maar vandaag zeker! Ik zag 'm even snel voor onder de 1300 euro en pats boem, meteen besteld.
Ik ga voor de Essence met DVB-C tuner. Ik laat 'm uit Frankrijk overkomen voor iets minder dan 1400 euro incl verzendkosten. Ik hoop dat het hele bestel en lever proces niet al te lang duurt en ik gauw van mijn nieuwe Philips kan genieten!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:52
kromme schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:53:
Ik heb de 37pfl8404 gekregen omdat mijn oude 37pfl6703 teveel problemen had. Heb gisteren de playstation aangesloten en hij houd het beeld niet bij. Strepen,blokken, op een bepaald moment liep hij zelfs vast en viel uit. Heb philips al een boze mail gestuurd :( . Zoveel zeik al gehad met philips. Heb er serieus spijt van dat ik me zo een ding heb gekocht. Tussen de aanschaf waarde van vorig jaar oktober en nu zit ook nog eens 300-400 euro. Terwijl die oude nooit goed gewerkt heeft.
Ik ben niet in het bezig van dezelfde serie als u, maar bij mij had ik in het begin exact hetzelfde probleem.
Ook PS3 aangesloten en last van haperende games. Bij mij was het probleem verholpen toen in de spelmodus inschakelde. Heb je overigens geprobeerd om de beelduitvoer van de PS3 al eens te wijzigen. Die kan je namelijk op 720p/i of 1080p/i zetten. Misschien dat het werkt als je daar eens mee speelt?! En anders eens proberen om via component te spelen, dus even HDMI eruit en alles via component aansluiten. Werkt het dan wel?!
Succes ermee..

owja ik heb overigens de Essence 42"

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
FoxzMan schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:31:
Ik heb de knoop doorgehakt en ga niet voor een 2009/2010 model. Van het weekend wist ik het al, maar vandaag zeker! Ik zag 'm even snel voor onder de 1300 euro en pats boem, meteen besteld.
Ik ga voor de Essence met DVB-C tuner. Ik laat 'm uit Frankrijk overkomen voor iets minder dan 1400 euro incl verzendkosten. Ik hoop dat het hele bestel en lever proces niet al te lang duurt en ik gauw van mijn nieuwe Philips kan genieten!
Ik heb mijn Essence hier in NL gewoon gehaald voor €1250 ongeveer. (vakantiegeld actie van MediaMarkt [16% eraf] _/-\o_ )
Waarom zou je hem helemaal uit Frankrijk laten komen?!
Als je goed rondkijkt op internet heb je hem ook al voor minder: Plasma-discounter en ook daar kun je hem gewoon ophalen of laten bezorgen. ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Alphacrypt werkt waarschijnlijk in de toekomst niet meer dus ik zou niet zo snel meer kiezen voor een variant met DVB-C als die geen CI+ ondersteunt.

Kan iedereen trouwens ook z'n schermdiagonaal erbij vermelden? Ik lees steeds bijvoorbeeld "de 8404" maar die is er in verschillende maten. Het lijkt me wel zo handig om te weten over welk model we precies praten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

DonJunior schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:42:
[...]

Ik ben niet in het bezig van dezelfde serie als u, maar bij mij had ik in het begin exact hetzelfde probleem.
Ook PS3 aangesloten en last van haperende games. Bij mij was het probleem verholpen toen in de spelmodus inschakelde. Heb je overigens geprobeerd om de beelduitvoer van de PS3 al eens te wijzigen. Die kan je namelijk op 720p/i of 1080p/i zetten. Misschien dat het werkt als je daar eens mee speelt?! En anders eens proberen om via component te spelen, dus even HDMI eruit en alles via component aansluiten. Werkt het dan wel?!
Succes ermee..

owja ik heb overigens de Essence 42"
Wat bedoel je hier mee?" Bij mij was het probleem verholpen toen in de spelmodus inschakelde". Zit er op de tv een spelmodus?Ik ga het uiteraard niet aansluiten via component. Het moet toch fijn werken via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
@Kromme: Bij mijn instelling zit onder menu een optie: Spelmodus. Hiermee verdwijnt de 'lag' als het ware en is ook het slechte beeld wat beter. Ik zeg al, ik weet niet of uw tv dit ook heeft maar de Essence heeft deze optie wel. Ik begrijp ook wel dat u het niet wilt aansluiten via component, maar daarmee valt wel te achterhalen of het probleem echt bij HDMI ligt of ergens anders. Snapt u?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
DonJunior schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:44:
[...]

Ik heb mijn Essence hier in NL gewoon gehaald voor €1250 ongeveer. (vakantiegeld actie van MediaMarkt [16% eraf] _/-\o_ )
Waarom zou je hem helemaal uit Frankrijk laten komen?!
Als je goed rondkijkt op internet heb je hem ook al voor minder: Plasma-discounter en ook daar kun je hem gewoon ophalen of laten bezorgen. ;)
`

Das wel goedkoop! Maar de essence in Nederland heeft geen DVB-C-tuner. Die heeft alleen een T-tuner. De modellen uit Frankrijk hebben die DVB-C tuner wel, dat was mijn grootste beslispunt.

Tsja.. dat Ziggo over gaat stappen op CI+..... dat zien we dan wel weer.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
FoxzMan schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:39:
[...]

`

Das wel goedkoop! Maar de essence in Nederland heeft geen DVB-C-tuner. Die heeft alleen een T-tuner. De modellen uit Frankrijk hebben die DVB-C tuner wel, dat was mijn grootste beslispunt.

Tsja.. dat Ziggo over gaat stappen op CI+..... dat zien we dan wel weer.....
Ik vrees voor je dat je geen 2 jaar meer gebruik kunt maken van je Alphacrypt hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

FoxzMan schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:39:
[...]
Hadden ze in Frankrijk geen SECAM i.p.v. PAL? Geen idee of dat heden ten dage nog relevant is, maar misschien wel even het uitzoeken waard?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Mijn 37PFL8404 zit in het aflevercircuit dus komt vandaag :)!!

Even een snelle vraag tussendoor (kon 't niet meer terug vinden hier) ... ik heb dus al digitale TV van Ziggo besteld. Echter heb ik nu al een CAM nodig om mijn smartcard in te pluggen, of kan ik de gratis digitale zenders van Ziggo ook zonder CAM (en dus zonder ingeplugde smartcard) ontvangen?

Ik begrijp dat de analoge zenders sowieso ontvangen kunnen worden zonder smartcard. Maar het zou mooi zijn, om tot de tijd dat Ziggo hun CI+ CAM vrijgeeft, ook digitaal al te kunnen kijken direct via de TV. Anders moet ik nu voor 'n paar maanden een Alphacrypt CAM aanschaffen ... dat zou ik zonde vinden van de centjes!

Thnx voor jullie antwoorden!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
Analoog kun je natuurlijk altijd kijken... ;-)
Tja en zonder CAM mag je nederland 1 digitaal kijken that's it....Of natuurlijk indien je al digitaal hebt van Ziggo: Nog ff geduld en de "oude" vertrouwde decoder (van Ziggo) ertussen en dan helaas 2 afstandsbedieningen tenzij je natuurlijk een universal hebt van bv Logitech

Zie hier de stand van zaken:

http://ziggo-gebruikers.n...hread.php?t=11034&page=55

Ik wacht ondertussen geduldig (niet dus ;-) ) de levering van mijn 37PFL9604 af om vervolgens op Ziggo te wachten totdat de CAM verkrijgbaar is en waardeer des te meer mijn Logitech Harmony om daarmee de digitale decoder aan te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Vandaag op ibood.nl een leuke streambak voor de liefhebbers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 07:40:
[...]

En nog antwoord gehad?

Ik heb nog verder getest nu met ushare ipv twonky.

Maar mijn conclusie tot dusver is dat het streaming gedeelte van de 37pfl9604 nog niet af is.

Als ik films probeer af te spelen komt het voor dat de televisie uit en aan gaat!?!. Ook verslikt hij zich regelmatig in de streaming films en heb ik geen beeld meer als ik terug schakel naar tv of hdmi, alleen uit en aanzetten van de televisie helpt dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

DonJunior schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:32:
@Kromme: Bij mijn instelling zit onder menu een optie: Spelmodus. Hiermee verdwijnt de 'lag' als het ware en is ook het slechte beeld wat beter. Ik zeg al, ik weet niet of uw tv dit ook heeft maar de Essence heeft deze optie wel. Ik begrijp ook wel dat u het niet wilt aansluiten via component, maar daarmee valt wel te achterhalen of het probleem echt bij HDMI ligt of ergens anders. Snapt u?
Ok voor te achterhalen ja. Dacht even voorgoed. Dat is namelijk geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
ppaddo schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:55:
[...]

Hadden ze in Frankrijk geen SECAM i.p.v. PAL? Geen idee of dat heden ten dage nog relevant is, maar misschien wel even het uitzoeken waard?
Nu je het zegt, er staat me ook hier iets van bij. Maar gelukkig dat is geen probleem. De tuner die er in zit, kan NTSC, SECAM en PAL aan. :-)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:53

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik wil zo graag ergens de 32PFL9604 halen, maar nergens voor een behoorlijke prijs op voorraad. Ik hoef niet voor een dubbeltje (in dit geval 850 euro) op de eerste rang te zitten, maar ik weiger om bij de mediamarkt 1200 euro voor dat ding neer te leggen (dat is de enige winkel waar hij al wel op voorraad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:09:
Ik wil zo graag ergens de 32PFL9604 halen, maar nergens voor een behoorlijke prijs op voorraad. Ik hoef niet voor een dubbeltje (in dit geval 850 euro) op de eerste rang te zitten, maar ik weiger om bij de mediamarkt 1200 euro voor dat ding neer te leggen (dat is de enige winkel waar hij al wel op voorraad is)
Zelfde situatie hier, ben benieuwd of de 9604 serie uberhaupt nog bij de discount (web)shops komen.
Duurt wel erg lang.. de 8404 is al wel bij de webshops te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
We Are Borg schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:09:
heb je daarin de 16% korting die ze nu hebben al meegerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:06:
[...]

heb je daarin de 16% korting die ze nu hebben al meegerekend?
Deze korting geldt alleen voor de oude modellen, moet je maar ff de voorwaarden lezen op de website van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Allemachtig, dat is me een partij waardeloos! 't is niet dat ze zo'n scherpe prijs hebben dat het er helemaal niet af kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
En dan hier wat foto's van de 37pfl8404 voor de liefhebbers. De zwakke schakel is het fototoestel.

Alle digitale zenders van Ziggo worden gevonden...
Afbeeldingslocatie: http://i613.photobucket.com/albums/tt213/nlrb/th_37PFL8404_1.jpg
En dan heb je veel kanalen om uit te kiezen...
Afbeeldingslocatie: http://i613.photobucket.com/albums/tt213/nlrb/th_37PFL8404_2.jpg
De sticker achter op het toestel: DVB-C NLD: ZIGGO...
Afbeeldingslocatie: http://i613.photobucket.com/albums/tt213/nlrb/th_37PFL8404_3.jpg
Een 1080p signaal van de CFULLHDMAi via HDMI...
Afbeeldingslocatie: http://i613.photobucket.com/albums/tt213/nlrb/th_37PFL8404_4.jpg
Gewoon analoog signaal (want de digitale kanalen kunnen nog niet gedecodeerd worden)...
Afbeeldingslocatie: http://i613.photobucket.com/albums/tt213/nlrb/th_37PFL8404_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel hdmi aansluiten de 8404 nu heeft? De ene keer lees ik 3 en de andere keer 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik overweeg de 32PFL9604 of de 32PFL9613 (daar lees ik niet veel over, waarom?). De 32" is een moetje want ik heb nog Digitenne van KPN (en ik houd wel van kleinere tv's). Ik verwacht ook wel gebruik te gaan maken van Ambilight en Net tv. Kan iemand me een onderbouwd advies geven welke van de modellen de voorkeur zou moeten hebben? En hoe 'dodelijk' is Digitenne i.c.m. zo'n tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:23:
Weet iemand hoeveel hdmi aansluiten de 8404 nu heeft? De ene keer lees ik 3 en de andere keer 4?
Lijkt er op dat er 3 aan de achterkant zitten. Een aansluiting aan de zijkant lijkt erop, maar bij de specificaties staat dat er 3 zijn.

Zie afbeeldingen op:
http://www.consumer.phili...UMER/LCD-TV+42PFL8404H-12

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
[mes meer optie 8,noline]RoLu schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:42[/message]:
Hallo, ik overweeg de 32PFL9604 of de 32PFL9613 (daar lees ik niet veel over, waarom?). De 32" is een moetje want ik heb nog Digitenne van KPN (en ik houd wel van kleinere tv's). Ik verwacht ook wel gebruik te gaan maken van Ambilight en Net tv. Kan iemand me een onderbouwd advies geven welke van de modellen de voorkeur zou moeten hebben? En hoe 'dodelijk' is Digitenne i.c.m. zo'n tv?
Heb zelf de 37pfl9604 en mijn ouders hebben de 32pfl9613. ;)
Qua beeld kwaliteit vindt ik dat het niet veel uitmaakt maar de pfl9604 heeft wat meer extra's dan de pfl9613 zoals NetTV en en 5e hdmi poort.
Persoonlijk vindt ik de pfl9613 qua looks wat minder, dikkere rand met een soort van plexiglas omhulsel.
Digitenne is toch ook digitale tv ? dit zou goed moeten wekren volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:42:
Ik zou persoonlijk altijd voor de 9604 gaan. Meer features en beter beeld. Met name de kijkhoek vind ik slecht bij de oude. Bovendien heeft de nieuwe een mooier en minder spiegelend design. Dit is trouwens geschreven met de browser van de 9604. Geen pc meer nodig hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sparks.nl schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:48:
[...]Dit is trouwens geschreven met de browser van de 9604. Geen pc meer nodig hiervoor.
Super, dank. Vraagje, volgens Philips site zijn er zo´n 31 providers voor Net tv, maar daar staat tweakers niet bij. Hoe kan jij dan via je 9604/browser antwoorden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:02:
[...]

Super, dank. Vraagje, volgens Philips site zijn er zo´n 31 providers voor Net tv, maar daar staat tweakers niet bij. Hoe kan jij dan via je 9604/browser antwoorden??
Je kunt er ook 'gewoon' op internetten (net als bij mijn 8404 :+)...url intypen wordt wat lastig, maar het kan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

nlrb schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:40:
En dan hier wat foto's van de 37pfl8404 voor de liefhebbers. De zwakke schakel is het fototoestel.

Alle digitale zenders van Ziggo worden gevonden...
....mooie plaatjes...
Bedankt voor de foto's. Ziet er strak uit. Wat voor een standaard gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
PK schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 07:45:
[...]

Bedankt voor de foto's. Ziet er strak uit. Wat voor een standaard gebruik je?
Gewoon een simpel TV-meubeltje van de Karwei :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Ik heb vandaag mijn 37pfl8404 in spelmodus gezet maar het beeld blijft stotteren en er valt dus echt niet te spelen op mijn ps3. Snap het niet dat daar niemand last van heeft. (zeer etsend dat ik nu al 2,5 week geen assasins creed kan spelen). Philips heeft na 8 dagen nog niet gereageerd. Ga vanmiddag maar eens bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:24:
[...]

En nog antwoord gehad?

Ik heb nog verder getest nu met ushare ipv twonky.

Maar mijn conclusie tot dusver is dat het streaming gedeelte van de 37pfl9604 nog niet af is.

Als ik films probeer af te spelen komt het voor dat de televisie uit en aan gaat!?!. Ook verslikt hij zich regelmatig in de streaming films en heb ik geen beeld meer als ik terug schakel naar tv of hdmi, alleen uit en aanzetten van de televisie helpt dan nog.
Ik heb inderdaad weer contact gehad, maar er staan nog steeds een paar vragen open van mijn kant uit :+ Dit wordt verder uitgezocht en ik word weer teruggebeld.
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:23:
3 aan de achterkant en 1 aan de zijkant :+

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 12-06-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag gisteren een LED lux van samsung bij MM. Ik neem aan dat dit de veel besproken OLed Scherm is? Nu zie ik dat Philips die ook gaat krijgen aldus de startpost, waarom wacht niemand daarop? Het beeld zou vele malen beter zijn en energiezuiniger?
Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.