Wat bedoel je met "ik kan de tv niet op 4:3 zetten"? Dat je niet ouderwetse 4:3 uitzendingen in hun orginele formaat kan weergeven, met als resultaat dat je verticale balken aan weerszijden van het beeld krijgt? Dat kan ik echt niet geloven... Zelfs mijn cheap ass 19 inch van Philips van 2 jaar terug kan dat! Misschien toch nog maar even de handleiding lezen?Sparks.nl schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:52:
Nou de 9604 staat voor het eerst aan. Alvast wat eerste reacties.
AB is dus geweldig. Ik heb de lampen meteen uitgezet, sfeerverlichting kan ik zelf ook wel los kopen als dat nodig is (wist ik vooraf al). De eerste tegenvaller is ook meteen een feit. Ik kan de tv niet op 4:3 zetten. Dit is enorm balen aangezien ik nu al die uitgerekte koppen krijg bij 4:3 uitzendingen. Misschien dat ik hem alleen hier al om naar de slaapkamer zet (hangt van de rest af). Mijn buis kon dit wel (ook Philips). Ik kan wel via mijn recorder 4:3 voor elkaar krijgen aangezien daat een slimme optie inzit die rekening houdt met tv's die het niet kunnen instellen.
De kleurinstellingen wijken compleet af van wat normaal zou moeten zijn, dit wordt een hele klus. Ik voel een calibratiesessie aankomen. Later meer.
Misschien staat ie standaard wel op breedbeeld en dan krijg je inderdaad allemaal breedbekkikkers op je scherm!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters