[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1)

Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste
Acties:
  • 612.386 views

Onderwerpen

Alle 76 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Philips 32PFL9604H. Ik heb ondertiteling (OT) 'aan' staan in configuratie en ik dacht dat dan automatisch de OT aan zou gaan (indien van toepassing bij een programma), maar mooi niet... Ik moet iedere keer handmatig selecteren via TT en 888. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roydriguez schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:38:
[...]

Ik geloof het wel, volgorde zoals het nu is via een losse setup-box.
Op enkele Sony TV's is een brakke "Ziggo" firmware per ongeluk geïnstalleerd, waarna de betreffende gebruikers hun zenderindeling niet meer konden aanpassen. Bij Philips is dit niet het geval, je kunt de zenders in eigen volgorde zetten. Maar Ziggo ziet het liever anders. Je moet dan met favorietenlijstjes werken. Ik zet liever de basislijst in eigen volgorde.
Overigens schijnt Ziggo met Sony naar een oplossing te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dribbel schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:13:
[...]

Ik heb de 9664 en kan gewoon teletext van de tv zelf gebruiken, terwijl ik tv kijk met de digitale decoder. Ik heb geen coax kabel op de tv aangesloten.
Via scart neem ik aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:28
Via scart ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slecht nieuws als je een 40 inch wilt
http://www.hear.nl/nieuws...ips_52pfl9704_led_lux_tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de 46" ook zo te lezen... :S Spreekt wel een beetje andere berichten tegen dat de 46" eerst op de markt komt? Die is nota bene ook nog de grote winnaar van de EISA awards en zou (zoals eerder geschreven) uiterlijk in september te koop moeten zijn? Ik geloof dit bericht dus niet helemaal... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg eerst zien dan geloven. Voorheen is het altijd nog zo geweest dat de groter modellen later op de markt kwamen dan de kleinere modellen. Er gaan momenteel zoveel de verhalen in het rond, waaruit ook blijkt dat bij Phillips niet alles duidelijk is, dat het bij mijn niet duidelijk is dat de modellen in september op de markt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_uberer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-07 09:18
Kan iemand me hiermee helpen, ik was van plan om een 37" philips tv uit de 5 serie te kopen, (37pfl5604)

Maar ik las net dit in deze topic:

• Niet ondersteunen DVB-C Nederland
De door Philips in de H modellen gebruikte DVB-C oplossing wordt niet door de Nederlandse kabelaars, Ziggo en UPC als grote partijen, ondersteund.

Betekent dit nou dat ik met de tv die ik op het oog heb geen digitale tv via dvb-c signaal binnen kan krijgen ? Dat moet toch een grap zijn?

Een philips tv die geen signaal van ziggo ondersteund?

Mijn vraag is eigenlijk simpelweg, kan ik gewoon digitaal tv ontvangen op deze tv met een Humax HD decoder en een smartcard? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dat niet zou werken.

Ik probeer het zelf te zoeken, maar ik kan niet helemaal bevatten hoe dat nou zit met alphacrypts en modules etc.

Sorry als dit verkeerd staat, ik ben net nieuw, en de vraag slaat op deze topic in ieder geval!

Edit: Nu ik die zin nog even goed doorlees, snap ik het misschien al. De DVB-C tuner die er IN zit word niet ondersteund, maar het zou dus geen probleem opleveren als ik een externe tuner gebruik? Kan iemand dit voor mij bevestigen? Hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
In een deelgemeente van Antwerpen (Belgie) is er een winkel die de 40PFL9704 eind van deze maand in beperkte aantal binnenkrijgt en de andere maten eind van volgende maand. (is mij telefonisch bevestigt). Dus ik denk dat het verhaal dat de 52inch eerst komt niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 20:37
Teh_uberer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:48:
Kan iemand me hiermee helpen, ik was van plan om een 37" philips tv uit de 5 serie te kopen, (37pfl5604)

De door Philips in de H modellen gebruikte DVB-C oplossing wordt niet door de Nederlandse kabelaars, Ziggo en UPC als grote partijen, ondersteund.

Betekent dit nou dat ik met de tv die ik op het oog heb geen digitale tv via dvb-c signaal binnen kan krijgen ? Dat moet toch een grap zijn?

Een philips tv die geen signaal van ziggo ondersteundt?

Mijn vraag is eigenlijk simpelweg, kan ik gewoon digitaal tv ontvangen op deze tv met een Humax HD decoder en een smartcard? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dat niet zou werken.

Ik probeer het zelf te zoeken, maar ik kan niet helemaal bevatten hoe dat nou zit met alphacrypts en modules etc.

Sorry als dit verkeerd staat, ik ben net nieuw, en de vraag slaat op deze topic in ieder geval!

Edit: Nu ik die zin nog even goed doorlees, snap ik het misschien al. De DVB-C tuner die er IN zit word niet ondersteund, maar het zou dus geen probleem opleveren als ik een externe tuner gebruik? Kan iemand dit voor mij bevestigen? Hartelijk dank
Het certificeringsproces voor de XXX4-modellen is nog niet afgerond maar de verwachting is in principe wel dat ze CI+ gecertificeerd worden. Daarmee is de DVB-C-tuner dan dus ook officieel bruikbaar op in elk geval het Ziggo-netwerk. Waarschijnlijk ging het om een oud bericht m.b.t. de XXX3H-modellen van vorig jaar. Met een losse decoder werkt het uiteraard wel gewoon (zolang die ook officieel gecertificeerd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Teh_uberer schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:48:

Een philips tv die geen signaal van ziggo ondersteund?

Mijn vraag is eigenlijk simpelweg, kan ik gewoon digitaal tv ontvangen op deze tv met een Humax HD decoder en een smartcard?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dat niet zou werken.

Ja dat kan.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,

ik ben al een tijdje aan het kijken voor een philips, nu is mijn oog gevallen op de 42pfl7864H.
Maar weet iemand het verschil met de 42pfl7404? ik kom er ma niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:59:
beste mensen,

ik ben al een tijdje aan het kijken voor een philips, nu is mijn oog gevallen op de 42pfl7864H.
Maar weet iemand het verschil met de 42pfl7404? ik kom er ma niet uit...
o.a.:
Glass Stand (glazen voet)
Perfect Natural Motion (beeldverbeteraar)
BBE sound
2x12 watts
paar kleine optische details zoals de speakergrill maar bovenstaande zijn de voornaamste.

Check 42pfl7864h vs 42pfl7404h

Succes!

[ Voor 14% gewijzigd door Roydriguez op 17-08-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop s een hdmi kabel erin voor de gein. Beeld is 100x beter, maar geen teletekst helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit een tijdje terug al aangekaart, maar heb nog niemand gehoord die hetzelfde ervaart met de 9664: als ik voetbal kijk, zit er een waas om de poppetjes, soort geestje zeg maar. Ook bij atletiek trouwens. Iemand hier ook last van? En nog belangrijker, hoe krijg ik dit weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:52:
Ik heb dit een tijdje terug al aangekaart, maar heb nog niemand gehoord die hetzelfde ervaart met de 9664: als ik voetbal kijk, zit er een waas om de poppetjes, soort geestje zeg maar. Ook bij atletiek trouwens. Iemand hier ook last van? En nog belangrijker, hoe krijg ik dit weg?
Via hdmi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roydriguez schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:27:
[...]

o.a.:
Glass Stand (glazen voet)
Perfect Natural Motion (beeldverbeteraar)
BBE sound
2x12 watts
paar kleine optische details zoals de speakergrill maar bovenstaande zijn de voornaamste.

Check 42pfl7864h vs 42pfl7404h

Succes!
Thanks! nu weet ik vrijwel zeker dat ik voor dit model ga.

Weet iemand de beste manier om een tv aan te sluiten op de PC? De beste manier is natuurlijk via HDMI, maar mijn (3jaar oude pc) heeft geen HDMI uitgang. Nu is mij verteld dat ik ook een DVI - HDMI kabel ertussen kan zetten. Dit lijkt mij ook de beste oplossing, klopt dit?
Daarnaast vraag ik me af of mijn PC ook echt 1080P beelden kan zenden naar mijn TV, Hoe kan ik dat zeker weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen die een 8684 model hebben (uitzondering van lid PK? Ik denk dat ik hem binnenkort binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:31:
[...]

Thanks! nu weet ik vrijwel zeker dat ik voor dit model ga.

Weet iemand de beste manier om een tv aan te sluiten op de PC? De beste manier is natuurlijk via HDMI, maar mijn (3jaar oude pc) heeft geen HDMI uitgang. Nu is mij verteld dat ik ook een DVI - HDMI kabel ertussen kan zetten. Dit lijkt mij ook de beste oplossing, klopt dit?
Daarnaast vraag ik me af of mijn PC ook echt 1080P beelden kan zenden naar mijn TV, Hoe kan ik dat zeker weten?
Als er DVI op zit is dat inderdaad de beste optie, Let wel op dat DVI alléén beeld doorgeeft.

Of je PC 1080p kan uitsturen hangt volgens mij volledig af van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:52:
Probeer eens de Perfect Natural Motion uit te schakelen. Als de aangeleverde beeldkwaliteit van de bron niet zo best is, treedt bij snel bewegende objecten/mensen een soort waas/schim op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:38
Hoe kan je de Natural Motion beïnvloeden dan ik kan het niet vinden in het menu, nu heb ik trouwens de 9604

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
JJmac schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:33:
Hoe kan je de Natural Motion beïnvloeden dan ik kan het niet vinden in het menu, nu heb ik trouwens de 9604
Ik heb momenteel zelf een 37PFL7403. Ik had ook dat probleem met die wazige kringetjes rond de personages en niet enkel met sport maar ook in films enz.
Heb de HD natural motion op minimum gezet en nu is het veel beter.
Hoe heb ik dit gedaan? menu --> beeld --> pixel plus --> HD natural motion op minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
Bedankt, ik had al gezocht maar kon het niet vinden, ik denk dat de 9604 een iets andere menu heeft, nu is het zo dat ik daar geen last van had, maar was benieuwd wat het effect heeft van de Perfect Natural Motion, ik laat het zo maar staan, is gewoon mooier hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 9604: Configuratie -> Beeld -> Perfect Pixel HD -> HD Natural motion (en dan op uit of minimum proberen). Tevens als je op de ab op DEMO drukt (rode knop onder TV) roep je het demo scherm op, hier kun je de verschillen tussen de verschillende modussen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:40:
Voor de 9604: Configuratie -> Beeld -> Perfect Pixel HD -> HD Natural motion (en dan op uit of minimum proberen). Tevens als je op de ab op DEMO drukt (rode knop onder TV) roep je het demo scherm op, hier kun je de verschillen tussen de verschillende modussen zien
verschilt deze instelling per kanaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rst77
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05-2024

rst77

mega-frotter :o)

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:48:
Ik heb een Philips 32PFL9604H. Ik heb ondertiteling (OT) 'aan' staan in configuratie en ik dacht dat dan automatisch de OT aan zou gaan (indien van toepassing bij een programma), maar mooi niet... Ik moet iedere keer handmatig selecteren via TT en 888. Suggesties?
Het werkt iets anders als je zou denken. Ten eerste moet je eerst een keer op alle kanalen de ondertitel-teletekstpagina oproepen, waarna de tv dit onthoudt. Daarna stel je op de configuratie in: ondertitels "aan".
Vanaf zul je altijd ondertitels zien (indien beschikbaar), maar daarvoor moet je nog iets extra's doen, namelijk de mute-knop op de afstandsbediening indrukken. Als je mute weer uit zet, verdwijnen de ondertitels ook weer.

Wil je geluid horen en tegelijk ondertitels zien, dan moet je het doen zoals je nu al deed.

[ Voor 5% gewijzigd door rst77 op 19-08-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:29:
[...]

verschilt deze instelling per kanaal???
Geen idee zul je zelf even moeten proberen.. bij de Smart voorkeuze legt hij dit in ieder geval wel vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Net een 32PFL8404H in huis gezet.

Over het beeld heb ik niets te klagen, maar het geluid valt me toch bitter tegen. Ik had eerst een crt waarvan het geluid ook al niet super was, maar dit is nog veel erger. Ik ben echt geen audiofiel, maar ook ik heb mijn grenzen.

Ik doel voornamelijk op achtergrondgeluid, zoals applaus of wind dat door de bomen waait. Dat klinkt zo vervormd, net als op van die low-bitrate filmpjes van vroeger als je eens iets ging streamen op je inbelverbindinkje.

Bass en treble settings halen niet veel uit en de surround setting ook niet. Misschien is een cheape stereo dat easylink ondersteunt een oplossing (bestaat dat)?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23
Ik heb ook de 32PFL8404H en ik kan je vertellen dat dit nog mee valt.
Oke, het geluid van mijn andere 9603 is beter, omdat deze twee ingebouwde subwoofers heeft, maar de 8404 is in ieder geval een stuk beter dan de 7803 en de 7404. Vooral de 7803 was erbarmelijk slecht. Daar klonk het alsof iedereen met een handdoek voor zijn mond praatte.

Maar goed, voor echt redelijk geluid ben je gewoon aangewezen op een los speaker systeem helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
Ik hoor eigenlijk weinig over de Teletekst van de 9604, ik heb last van dat er andere regels tussen door zitten en ook dat het niet opstart op welke zender ik kijk, als ik het juiste nummer intoets gaat het wel goed maar vind het vreemd. Ook als het op de digitale ontvanger staat kan ik geen TT kijken ik moet dan eerst op TV drukken en dan de TT.
Wie heeft dit ook en wat kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:38
Kijk je via HDMI?

Zo ja: zie een paar posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
Nee, gewoon via scart, het gekke is had hier voor een Loewe wel een glasbak maar daar had ik geen problemen met het selecteren van de TT, het maakte niet uit of ik via de digitale of van de TV zelf keek en had er ook geen rare regels tussen door.

• Slugster
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05-2024
Inmiddels staat de 9704 ook op de NL website van Philips:
http://www.consumer.phili...UMER/LCD-TV+46PFL9704H-12

• Dusk72
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-12-2021
Dan zal het toch niet lang meer mogen duren voordat ie in de winkels ligt! d:)b

• Dudeness
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 08:58
Maar waar blijft de 40PFL9704???

[ Voor 6% gewijzigd door Dudeness op 20-08-2009 15:34 ]

Verwijderd

PK schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:20:
[...]

Ik ga m waarschijnlijk woensdag halen. Ik zal laten weten hoe ie bevalt. Voor de rest is de 8684 bijna niet online te krijgen, ook vanwege het feit dat dit model eigenlijk bedoeld is voor "echte" winkels.
En PK??? Je heb hem nu al zo'n 1,5 maand hoe bevalt het je?? O-)

• HaZee
  • Laatst online: 10:57
Vandaag wezen vragen in een paar winkels, maar nog geen levertijd & prijzen bekend (officieel).

Verwijderd

Ik heb een 37pfl9604 en heb een vreemd beeldverschijnsel.

Wanneer er een gezicht close up in beeld is lijkt het erop dat het gezicht en de ogen afzonderlijk van elkaar bewegen. Oftewel de positie van de ogen worden veranderd en de het gezicht zelf niet. Het is een eigenaardige effect en geloof eigenlijk mijn eigen ogen niet als het gebeurt.

De beeld instellingen zijn niet aangepast sinds de tv uit de doos gehaald is. verder heb ik dit via hdmi en antenne.

Iemand hier die dit ook heeft, of opgevallen is?

• Remco123
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Dusk72 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:50:
[...]

Vraag me af of die 360 foto wel juist is de tv lijkt meer zwart dan het grijs wat tie op gewone foto's lijkt. Ik wacht trouwens ook op 40pfl9704 maar dat duurt wel erg lang. Hij zou eigenlijk al in juli komen oorspronkelijk.
Ik vind de 46 inch te groot en te duur.......

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:25:
Ik heb een 37pfl9604 en heb een vreemd beeldverschijnsel.

Wanneer er een gezicht close up in beeld is lijkt het erop dat het gezicht en de ogen afzonderlijk van elkaar bewegen. Oftewel de positie van de ogen worden veranderd en de het gezicht zelf niet. Het is een eigenaardige effect en geloof eigenlijk mijn eigen ogen niet als het gebeurt.

De beeld instellingen zijn niet aangepast sinds de tv uit de doos gehaald is. verder heb ik dit via hdmi en antenne.

Iemand hier die dit ook heeft, of opgevallen is?
Ik heb een 32pfl9604h en dit is mij nog nooit opgevallen, net nog even gecheckt.
Heb je het wel eens geprobeerd met Perfect Natural Motion uit? Misschien dat dit scheelt..

• Wouter!
Ik meen zo'n zelfde soort effect waar te nemen als ik ruisonderdrukking op maximaal zet. Probeer die eens lager of uit te zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Wouter! op 20-08-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oleeyyyyy ik kan mijn 37pfl8684 ophalen!!!!! ik denk dat ik hem morgen ga ophalen. zijn er nog andere leden die deze model hebben??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Hallo,

Ik zit eigenlijk te twijvelen tussen 2 toestellen

de 37" 8404H of, de 37" 9404H.

wat raden jullie mij aan.

MVG,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 14:05

tweakraiser

I have such sites to show you

Ik heb de 7404h/12 binnen!
Ik ben er tot nu toe erg blij mee, scherp beeld en de vloeiende bewegingen zijn een verademing.
De kleurinstellingen (witbalans) zijn nog niet goed. Hij staat nu ingesteld op "warm".
Heeft iemand deze kleurtemperatuur al gecalibreerd? Ik ben benieuwd naar de kleurwaardes in combinatie met de contrast en helderheid instellingen.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 46PFL9704 staat inderdaad nu op de philips website, maar nog nergens een prijs te vinden....
Ik ben benieuwd wat de 40 inch moet gaan kosten (ik zie overal alleen indicaties, 2200, maar geen harde prijzen) En wanneer komt deze TV ook werkelijk in de winkels?

http://www.consumer.phili...UMER/LCD-TV+46PFL9704H-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiepBiep
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-07 12:49
Heb even bij de Harense Smid gevraagd.
De 40PFL9704 gaat bij hun kosten... €1999,99!
Nette prijs.
En de verwachte leverdatum? Ergens in oktober...
Tja, beide beentjes weer op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
met een beetje geluk haal ik hem met een anderhalve week bij een winkel voor een bedrag om en nabij de 1850 euro. (40pfl9704)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
En jullie hebben het beeld nog geen eens gezien :P. Of eerst bekijken en dan beslissen? Heb zelf geen Philips maar vind bijvoorbeeld het beeld van de 37PFL9603 mooier dan die van de nieuwe 37PFL9604. Wel een beetje rare maat voor Philips (40"), als er maar geen Samsung paneel in zit :P.

[ Voor 27% gewijzigd door WidgetTWW op 21-08-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:04:
En jullie hebben het beeld nog geen eens gezien :P. Of eerst bekijken en dan beslissen? Heb zelf geen Philips maar vind bijvoorbeeld het beeld van de 37PFL9603 mooier dan die van de nieuwe 37PFL9604. Wel een beetje rare maat voor Philips (40"), als er maar geen Samsung paneel in zit :P.
Ja het is natuurlijk niet zo dat ik hem meteen wil hebben (eerst zien dan geloven :) ), maar ik ben erg benieuwd naar de nieuwe LED technologie. Indien dit echt zichtbaar mooier is maakt de 9704 wel een grote kans ja. En 2000 euro vind ik nog een vrij nette prijs. Nog effe wachten tot oktober dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
appeltje eitje schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:35:
met een beetje geluk haal ik hem met een anderhalve week bij een winkel voor een bedrag om en nabij de 1850 euro. (40pfl9704)
Nu weer oktober ? vraag me af of tie op deze manier nog wel in dit jaar uit gaat komen eigenlijk maar goed. Ben benieuwd wat de prijzen bij de verschillende webwinkels gaat worden trouwens hoop rond de 1700 als die 1999 euro tenminste klopt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes eindelijk mijn 8684 staat thuis.mijn eerste indruk?goed geluid,mooi beeld maar niet bij alle kanalen.ik wil mijn instellingen wijzigen maar het lijkt er op dat ik er nix aan heb omdat het per kanaal verschilt.wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gebeld met een winkel in België, blijkt dat ze de 40pfl9704 eerstdaags beperkt gaan binnenkrijgen (deze maand alleszins), de prijs konden ze nog niet met zekerheid zeggen, maar die 1850 van harensmid leek ze ongeveer correct te zijn. Ze vertelden me ook dat er nog een model ging bijkomen nl de 40pfl8664 met LED side lights, de exacte prijs daarvan konden ze vanaf volgende week pas weten te vertellen (richtprijs 1599 euro). ik ga ze in ieder geval maandag opnieuw bellen of ze al iets meer weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
ik heb de prijs net gezien van de 40pfl 9704, zal hier in belgie 2200 euro gaan kosten(ik begrijp niet vanwaar die 1850 komt?)

is de officiele verkoopprijs dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sry hoor, heb me vergist in prijs, moest inderdaad rond de 2000 euro zijn, maar de juiste prijs gingen ze mij volgende week laten weten... ben alvast benieuwd. In ieder geval was het vrij zeker dat ze volgende week 3 of 4 stuks gingen binnenkrijgen (of de week daarop). De volgende levering ging pas voor einde september zijn... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
Ik vind 2000 eigenlijk nog best wel veel je kan een LED tv van een ander merk soms al rond de 1500 euro krijgen dus waarom de Philips 40pfl9704 zo duur moet worden weet ik niet. Zal niet door die ambilight komen mag ik hopen.
Wat ik wel erg jammer vind is dat er nog steeds Halo effecten zijn te zien had gehoopt dat dat wel weg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Remco123 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:39:
Ik vind 2000 eigenlijk nog best wel veel je kan een LED tv van een ander merk soms al rond de 1500 euro krijgen dus waarom de Philips 40pfl9704 zo duur moet worden weet ik niet. Zal niet door die ambilight komen mag ik hopen.
Wat ik wel erg jammer vind is dat er nog steeds Halo effecten zijn te zien had gehoopt dat dat wel weg zou zijn.
Hou er dan wel rekening mee dat bijvoorbeeld een B7000 van Samsung edge lit led backlight heeft, wat in principe een minder goed effect moet geven dan het local dimming led backlight van de 9704!

Ik kan echt niet wachten tot die 9704 in de winkel staat!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Laatst online: 23:18
Ik heb een pfl8404. Prachtige tv, maar 1 ding snap ik niet. Waar is de sleeptimer optie op de afstandsbediening? :'( Ongelofelijk dat je dat niet via 1 knop op de afstandbediening kan instellen.
Nu moet je eerst naar menu, configuratie etc. 8)7 |:(

Mijns inziens moet zo'n optie altijd op de afstandsbediening staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Ph046ph op 23-08-2009 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
Ph046ph schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 04:13:
Ik heb een pfl8404. Prachtige tv, maar 1 ding snap ik niet. Waar is de sleeptimer optie op de afstandsbediening? :'( Ongelofelijk dat je dat niet via 1 knop op de afstandbediening kan instellen.
Nu moet je eerst naar menu, configuratie etc. 8)7 |:(

Mijns inziens moet zo'n optie altijd op de afstandsbediening staan.
Gebruik jij dan dagelijks de sleeptimer? In gebruik gewoon de aan en uit knop _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:08
Roydriguez schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:20:
[...]

Gebruik jij dan dagelijks de sleeptimer? In gebruik gewoon de aan en uit knop _O- .
als je in slaap bent gevallen heb je weinig aan die aan/uit knop _O- :+

overigens, ik heb ook een fpl8404 en zon beetje dagelijks (vooral overdag nu ik vrij ben) heb ik regelmatig last van het feit dat het volume van de televisie spontaan oploopt maar maximaal terwijl je zit te kijken. erg handig als je niet in de woonkamer bent en het geluid van de tv gaat naar max. je moet dan direct naar de kamer sprinten om het volume lager te zetten

hebben meer mensen dit :? nieuwste firmware staat erop btw

[ Voor 43% gewijzigd door Zwelgje op 23-08-2009 08:36 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
ppaddo schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:10:
[...]

Hou er dan wel rekening mee dat bijvoorbeeld een B7000 van Samsung edge lit led backlight heeft, wat in principe een minder goed effect moet geven dan het local dimming led backlight van de 9704!

Ik kan echt niet wachten tot die 9704 in de winkel staat!
Nee oke das waar en het geluid is crap van de Samsung meestal maar goed bijna iedereen gooit er een setje op dus wat dat betreft. Ik ga hem wel kopen in ieder geval ik heb een flinke meevaller van het werk (bonus) dus daar kan ik mooi die tv van kopen. Vraag me af wat de web winkels gaan vragen als de richtprijs 2000 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
Powershell schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:34:
[...]

als je in slaap bent gevallen heb je weinig aan die aan/uit knop _O- :+

overigens, ik heb ook een fpl8404 en zon beetje dagelijks (vooral overdag nu ik vrij ben) heb ik regelmatig last van het feit dat het volume van de televisie spontaan oploopt maar maximaal terwijl je zit te kijken. erg handig als je niet in de woonkamer bent en het geluid van de tv gaat naar max. je moet dan direct naar de kamer sprinten om het volume lager te zetten

hebben meer mensen dit :? nieuwste firmware staat erop btw
Volgens mij heeft iemand anders dit ook als eens gehad en toen zijn ze van e-care geweest en hebben ze een printplaat vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powershell schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:34:
... heb ik regelmatig last van het feit dat het volume van de televisie spontaan oploopt maar maximaal terwijl je zit te kijken. erg handig als je niet in de woonkamer bent en het geluid van de tv gaat naar max. je moet dan direct naar de kamer sprinten om het volume lager te zetten
Heb ik ook wel eens gehad toen ik boven lag te slapen (en dat de TV dus aan was gegaan). Ik dacht nog, wat hebben de buren hun TV hard staan zeg en ook nog op dit tijdstip. Was de kat beneden op de AB gaan zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:36:
[...]

Heb ik ook wel eens gehad toen ik boven lag te slapen (en dat de TV dus aan was gegaan). Ik dacht nog, wat hebben de buren hun TV hard staan zeg en ook nog op dit tijdstip. Was de kat beneden op de AB gaan zitten :+
* Zwelgje heeft inderdaad een kat.... maar die ligt niet op de AB :P

eens kijken of het de komende tijd nog optreed (had er vandaag geen last van :? ) en zo ja> dan neem ik wel contact op met e-care

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen kunnen jullie hier jullie ingestelde instellingen noteren misschien dat we zo de verschillen kunnen zien van onze Philips tv's. Ingesteld door mij maar nog steeds niet echt tevreden:

Persoonlijke instellingen
Contrast :75
Helderheid :55
Kleur:48
Helderheid :3
Ruisreductie :minümum
tint:Normal
Pixel Precise HD : HD Naturel motion : maximum
100 hz clear lcd :AAN
Geavanceerde ....:AAn
Dinamische contrast: minümum
Dinamische achtergrond...:UIT
mpeg ...:uit
Kleur verbetering:UIT
Lichtsensor...:UIT
Beeldformaat :breedbeeld

Nog een paar vragen:

Kan je met NET tv ook op andere sites dan alleen maar youtube, nu.nl enz.
Als ik op youtube zit dan weet ik niet welke toest een backspace is op mijn afstandsbediening.
Mijn tv stond ongeveer 6 uur aan en werd best wel warm kunnen jullie kijken/voelen of het bij jullie ook warm word?
Tijdens een update via internet komt er een foutmedling met' kan geen verbinding maken met Philps server?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een Philips 37PFL5604H/12. Maar de informatie over usb feed vind ik nogal vaag. Kunnen jullie me helpen?
Hij ondersteund AVI files, maar ondersteund hij ook het bijhorende srt bestand om de ondertitels af te spelen? Nu ik een full HD tv heb is het leuker om alles in HD te bekijken, ondersteund hij ook MKV bestanden?
Hoe zit het met de updates van firmware? aan te raden of is het niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe Philips lcd tv gekocht 42PFL8404 107cm.

Nu Krijg ik met rode kleuren lopende horizontale strepen door het scherm.
Lopen van beneden naar boven.

Is aangesloten op een Samsung digitale ontvanger via Ziggo.
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen en waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:15:

Welke Samsung-ontvanger heb je en wat voor kabels zitten tussen TV en ontvanger? Als het de Samsung HD-ontvanger is (360R) dan moet je er z.s.m. een HDMI-kabel tussen hangen (als dat nog niet het geval is) en bij iedere andere ontvanger die geen HDMI-aansluiting heeft moet je zorgen dat je goede kabels gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door Wouter! op 24-08-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:15:

Hoi,

ik heb precies hetzelfde gehad! (zie ook dit forum)

Dit lag bij mij aan de gebruikte scartkabel (heb geen hdmi op mijn box)

Heb de scartkabel vervangen en het probleem was/is opgelost.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Philips 40PFL8664 met Side led hebben ze blijkbaar al meer info gekregen, hierbij linkje naar de voorlopige specsheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:34:
Voor de Philips 40PFL8664 met Side led hebben ze blijkbaar al meer info gekregen, hierbij linkje naar de voorlopige specsheet
Stroomverbruik ziet er goed uit maar als het geluid ook goed is valt te betwijfelen.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:34:
Vraag mij af of het beeld van deze Philips tv's ook zo weerspiegelen, net zoals de Samsung LED tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
40PFL9704H/12 2199,-
46PFL9704H/12 2699,-
52PFL9704H/12 2999,-

Officiele adviesprijzen Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hierbij de beeld instellingen van mijn 47pfl8404 (UPC digitaal SD):

contrast 90
helderheid 45
kleur 53
scherpte 4
ruis medium
tint normaal
hdnr max
100hz aan
geav scherpte aan
dyn contrast min
dyn achtergond optm stroom
mpeg art aan
kleurverb. uit
lichtsensor uit

Ben ook nog niet helemaal tevreden, beeld is nogal 'fel" (niet de kleuren, maar de tv geeft veel "licht")
komt denk ik omdat je de backlight niet kan dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je de lichtsensor inschakeld zul je merken dat de backlight minder fel wordt wanneer het in je kamer ook donkerder is. Zou dat een oplossing voor je zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:34:
Wanneer je de lichtsensor inschakeld zul je merken dat de backlight minder fel wordt wanneer het in je kamer ook donkerder is. Zou dat een oplossing voor je zijn?
Heb ik net even geprobeerd. Het beeld wordt dan zelfs nog feller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3-Junky schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:38:
Ben ook nog niet helemaal tevreden, beeld is nogal 'fel" (niet de kleuren, maar de tv geeft veel "licht")
Normaal dim je de backlight indirect via de helderheid of het contrast (varieert nog wel eens tussen apparaten). Je ziet dit ook terug aan het stroomverbruik. Vaak kun je door de juiste instelling te verlagen en de andere dan eventueel wat te verhogen een instelling krijgen met vrijwel dezelfde beeldkwaliteit maar een veel lager verbruik. Overigens geldt dat misschien niet voor de mensen die een perfect gecalibreerd scherm willen hebben, maar voor de meeste mensen kan het aardig wat uitmaken.

Aan je instellingen te zien heb je het contrast wel erg hoog staan. Voor een 'neutraal' beeld zouden deze instellingen volgens mij rond de 50 moeten uitkomen. Allicht dat je dan ook een wat minder fel beeld hebt. Maar er zal inderdaad een minimum aan zitten waar je niet (fatsoenlijk) onder komt. Je kunt natuurlijk altijd nog je TV uitzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulgozer
  • Laatst online: 15-11-2021
Ik wil een LCD tv aanschaffen en deze analoog op de kabel aansluiten. Ik twijfel tussen de 37pfl8404 en en de 37pfl9604.

Zit er in deze modellen dezelfde analoge tuner?
Heeft er Iemand ervaring met het analoog TV kijken met (1 van) deze modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulgozer schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:34:
Ik wil een LCD tv aanschaffen en deze analoog op de kabel aansluiten. Ik twijfel tussen de 37pfl8404 en en de 37pfl9604.

Zit er in deze modellen dezelfde analoge tuner?
Heeft er Iemand ervaring met het analoog TV kijken met (1 van) deze modellen?
Ik heb een 8404 en kijk digitaal. Maar ik heb me verbaasd over de beeldkwaliteit van de analoge zenders. Deze is namelijk erg goed. Maar het is wel een 32".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je 24p true cinema aan moet zetten op de 37PFL9604? Ik heb nog geen blu ray speler, maar ik ben deze functie niet tegengekomen in de menu's. Hij zou het moeten ondersteunen. Of schakelt de televisie automatisch naar de 24 hz die de speler uitzendt (of een veelvoud daarvan)?

En ik neem aan dat je 100 Hz Clear LCD bij het kijken van een blu ray dan uit moet laten? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3-Junky schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:38:
Hierbij de beeld instellingen van mijn 47pfl8404 (UPC digitaal SD):

contrast 90
helderheid 45
kleur 53
scherpte 4
ruis medium
tint normaal
hdnr max
100hz aan
geav scherpte aan
dyn contrast min
dyn achtergond optm stroom
mpeg art aan
kleurverb. uit
lichtsensor uit

ik neem vanavonj je instellingen over, maar te veel contrast is niet mooi merkte ik. Als iedereen zo effe zijn instellingen opschrijft dan kunnen we vergelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie o wie kan mij helpen???

ik heb de 7404 en die tv met een HDMI kabel aangesloten op de HDMI poort van mijn pc.
Echter ik krijg geen beeld op mijn tv. Als ik op de afstandbediening ok OK klik zie ik een overzicht met alle zenders, maar niet de HDMI poorten (die tv heeft er 3). Dus ik kan de HDMI niet selecteren.
Op mijn pc heb ik wel zodanig ingesteld dat ie 2 beeldschermen moet herkennen, mijn computerbeeldscherm en dus die tv.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:25:
wie o wie kan mij helpen???

ik heb de 7404 en die tv met een HDMI kabel aangesloten op de HDMI poort van mijn pc.
Echter ik krijg geen beeld op mijn tv. Als ik op de afstandbediening ok OK klik zie ik een overzicht met alle zenders, maar niet de HDMI poorten (die tv heeft er 3). Dus ik kan de HDMI niet selecteren.
Op mijn pc heb ik wel zodanig ingesteld dat ie 2 beeldschermen moet herkennen, mijn computerbeeldscherm en dus die tv.

Anyone?
ik gebruik de source knop daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Noodle schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:31:
[...]

ik gebruik de source knop daarvoor
ok thanx, nu kan ik hdmi1 selecteren.
Echter ik krijg geen videosignaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 40PFL9704 is vanaf eind deze week zeer beperkt verkrijgbaar.

Ik heb ondertussen een aanbod van 2179 euro voor de 46pfl9704 (die komt pas eind sept. helaas). _/-\o_

Dat lijkt mij een erg mooie prijs gelet op de adviesprijs van 2699,00.

Wellicht dat ik overga tot reservering. Ben nog in afwachting van een paar andere prijsopgaves, maar ruim 500 euro onder adviesprijs lijkt mij haast maximaal haalbare...

Dan heb ik nu nog een paar weken om mijn haast nog nagelnieuwe volledig met doos, 10 maanden oude 42pfl9703 te verkopen.

Ga voor 50% van de adviesprijs... ongeveer 1200,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dudeness
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:55:
De 40PFL9704 is vanaf eind deze week zeer beperkt verkrijgbaar.
Hoe kom je aan deze info? Ik sta bij Philips handelsbelangen op de lijst om een 40PFL9704 te krijgen als omruiling voor mijn huidige TV. Kan dus haast niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:55:

Ik heb ondertussen een aanbod van 2179 euro voor de 46pfl9704 (die komt pas eind sept. helaas). _/-\o_

Dat lijkt mij een erg mooie prijs gelet op de adviesprijs van 2699,00.

Wellicht dat ik overga tot reservering. Ben nog in afwachting van een paar andere prijsopgaves, maar ruim 500 euro onder adviesprijs lijkt mij haast maximaal haalbare...
Waar heb je dit aanbod gekregen als ik vragen mag? Ik ben zelf namelijk in de markt voor 2x de 46pfl9704 en 1x de 40pfl9704 (voor mijn broer, een vriend en mijzelf), dus ik hoop een beetje een mooie prijs te kunnen regelen bij de aanbieders als de tv's eindelijk uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dudeness
Net bericht van Philips gekregen dat de 40pfl9704 half september uit gaat komen. Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco123
pipo01 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:42:
[...]

Waar heb je dit aanbod gekregen als ik vragen mag? Ik ben zelf namelijk in de markt voor 2x de 46pfl9704 en 1x de 40pfl9704 (voor mijn broer, een vriend en mijzelf), dus ik hoop een beetje een mooie prijs te kunnen regelen bij de aanbieders als de tv's eindelijk uitkomen.
Ben ik ook benieuwd naar haha maar ik vind 46 inch te groot en teveel stroom verbruiken. Maar ben wel benieuwd naar de prijs van de 40 inch dan......

• HaZee
  • Laatst online: 10:57
Remco123 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:27:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar ......
Me 2. Ben in de markt voor de 46PFL9704 laagste bod tot nu toe 2199 maar da's heel ver rijden... 2179 in NL en ik ben verkocht. Beter nog: inkoopaktie met z'n drieën (of meer)? voor een scherpe prijs (en met de philips always straight ophangbeugel uiteraard ;-)

Verwijderd

HaZee schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:05:
[...]

Me 2. Ben in de markt voor de 46PFL9704 laagste bod tot nu toe 2199 maar da's heel ver rijden... 2179 in NL en ik ben verkocht. Beter nog: inkoopaktie met z'n drieën (of meer)? voor een scherpe prijs (en met de philips always straight ophangbeugel uiteraard ;-)
2199 is al een heel mooie prijs.... In Duitsland??

Ik gok erop dat ie in NL niet te krijgen is voor onder de 2200 euro... Als ik zie dat de 47pfl9664 vanaf 2098 via internet wordt verkocht nu en in duitsland al voor 1550 euro gewoon in de winkel te krijgen is....

Snap niet dat die hier zo duur is...adviesprijs 2200 euro...waarom gaan die webwinkels daar maar ongeveer 100 euro onder??/ Normaliter is prijsverschil rond de 500 euro.

Ik ben er derhalve maar vanuit gegaan dat de 46pfl9704 advies 2699 hier dan rond de 2300 euro gaat kosten online...

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

HaZee schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:05:
[...]

Als we een leuke prijs weten te bedingen en het scherm is echt zo goed als de specs beloven, dan mag je mij meerekenen voor een 40PFL9704! Die ophangbeugel hoeft voor mij niet. Hij mag bij mij gewoon op zijn pootje komen te staan!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

de Philips 40pfl9704 vanaf eind September leverbaar bij http://www.fvdshop.be voor.... € 1819 incl. btw

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 08:28:
de Philips 40pfl9704 vanaf eind September leverbaar bij http://www.fvdshop.be voor.... € 1819 incl. btw
En de 46pfl9704 voor 2179 incl. btw.

Is de winst t.o.v. adviesprijs nog groter.

Ga aldaar ook een bestellen. Is voor mij "maar" 100 km rijden dus is te doen.

Aardige man ook (niet dat ik daar thuis iets aan heb)

Voor mensen die die bullshit verhalen over garantie horen.

Philips frabrieksgarantie in Belgie is 2 jaar..Hier in NL sedert 1/7/09 ook 2 jaar.

En philips NL honoreert is verplicht ook hier die garantie te verlenen.

Bevestiging binnen van Philips.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 08:34 ]

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:47:
[...]

ik neem vanavonj je instellingen over, maar te veel contrast is niet mooi merkte ik. Als iedereen zo effe zijn instellingen opschrijft dan kunnen we vergelijken. :)
Volgens mij betekent 'contrast' bij deze tv's eigenlijk 'backlight intensiteit". Als je de backlight wil dimmen moet je in het menu het contrast omlaag gooien.

"dynamische achtergrondverlichting" is wat over het algemeen bekend staat als het irritante "dynamic contrast", dat heb ik dan ook lekker uit :P

www.nintendocasemods.com

• holthofw
  • Laatst online: 27-12-2023
Hallo,
Ook ik heb belangstelling voor 46pfl9704 voor 2179 incl. btw.
Als het aantal tot 5 of meer oploopt kan er mogelijk nog wat af vande prijs.
Lijkt mij slim om een lijst op te zetten van wie wil meedoen en dan een prijs opgave op te vragen.
Dit kan evt. samen met de 40 inch versie. Hoe meer hoe gunstiger toch.

Wim

Verwijderd

@ destroyer2usa,

Gaf de belg deze prijzen in een keer of heb je onderhandeld?
Het klinkt zo goed dat ik nu nadenk over 46 inch.

Wil hij ze niet per post versturen?

Alvast bedankt

• Slugster
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 08:28:
holthofw schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:16:
Hallo,
Ook ik heb belangstelling voor 46pfl9704 voor 2179 incl. btw.
Als het aantal tot 5 of meer oploopt kan er mogelijk nog wat af vande prijs.
Lijkt mij slim om een lijst op te zetten van wie wil meedoen en dan een prijs opgave op te vragen.
Dit kan evt. samen met de 40 inch versie. Hoe meer hoe gunstiger toch.
Als we de 40PFL9704 voor die prijs (of lager) kunnen krijgen mag je mij ook op het lijstje zetten :)

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:22:
@ destroyer2usa,

Gaf de belg deze prijzen in een keer of heb je onderhandeld?
Het klinkt zo goed dat ik nu nadenk over 46 inch.

Wil hij ze niet per post versturen?

Alvast bedankt
Hebben we het met 'de belg' dan over Frans uit Denderhoutem ?

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik zit te overwegen om de philips 32pfl5604 te kopen omdat deze vrij hoog scoorde op de meeste gebieden bij de consumentenbond tests van afgelopen zomer, nou geloof ik echter dat de consumentenbond ook niet alles is dus ik vroeg me af wat jullie mening over deze tv zijn? ik heb een verkoper bij de bcc erover gesproken dat ie nogal matig is en die drong mij nogal een samsung op. Ook vertelde hij dat de consumentenbond totaal onbetrouwbaar is omdat ze niet meer testen? is dit waar?
Maar kan ik echt een miskoop maken hiervan? Ik heb namelijk het idee dat het een vrij goede tv is in zijn prijsklasse.
Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.