Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:21:
[...]
de nederlandse versies hebben allemaal die sticker er op staan. Zegt overigens vrij weinig volgens mij, aangezien er nog door niemand mee getest is. Ik ben benieuwd wanneer ziggo eindelijk met die dingen komt, ik ben mijn humax kastje aardig zat en verlang naar hd content !
Ik ben nu bij iemand die de 9604 aangeschaft heeft. We probeerden digitale TV aan de gang te krijgen via CAIWAY, zonder de CAIWAY kabel ontvanger.
Begrijp ik goed dat dit helemaal niet gaat werken?? Op de sticker aan de achterkant van de TV staat bij DVB-C alleen Ziggo.
Als dit zo is vind ik dit toch raar. Is het dan zo dat Philips alleen Ziggo via DVB-C ondersteund? Waarom niet gewoon alles? Waar heeft zoiets mee te maken? Ik heb een Sony v4500, prik de kabel erin in en het werkt. Zelfs Nederland 1, 2 en 3 in HD nu.
Ik hoor het graag.
EDIT: Sorry dat ik wellicht iets opnieuw vraag wat al hierboven staat. Maar ik had op bepaalde woorden gefilterd en toen gepost, dus bepaalde berichten niet gezien.
Ik begrijp dus dat CAIWAY TV op een Philips 9604 gewoon moet werken zonder kastje en zonder zo'n module?
Zo ja, ik hoor graag wat voor handelingen ik daarvoor moet uitvoeren, want zodra ik de kabel direct in de TV steek, zonder extra apparaten ertussen en ik ga naar digitale ontvanger via de knop met het huisje, staat er alleen zoiets als 'signaal aan het zoeken'. Dit blijft continue staan, verder gebeurd er niks.
[
Voor 29% gewijzigd door
Buffalo op 11-07-2009 20:32
]