[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1)

Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste
Acties:
  • 612.362 views

Onderwerpen

Alle 76 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Vandaag mn 37pfl8684 opgehaald. Zeer mooi ding Mooi beeld als je al die beeldverbeteraars uitzet. Rest aan het uitvogelen.

Hier wat foto's:
Allemaal met popcorn hour
Klik
Klik
Klik
De laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosTM
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 10:47
Een review van de 46PFL9704, maar wel in het Grieks:
http://www.fullhd.gr/2008...61-philips-46pfl9704.html

Met Google translate kunnen we het ook in het Engels of Nederlands lezen, maar dat werkt toch niet geweldig:
http://translate.google.c...61-philips-46pfl9704.html
http://translate.google.c...61-philips-46pfl9704.html

Wat ik eruit kan afleiden is dat dit de beste LCD TV van 2009 is, samen met de Samsung UE46B8000.
Deze 9704 is een duidelijke verbetering t.o.v. de 9803.

De prijs van € 2.700 voor de 46" wordt hier ook bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwin78
  • Laatst online: 09-09 21:54
Kopie uit Guide:
In bepaalde landen wordt geen UTC (Coordinated Universal Time) verzonden via digitale TV. Daarom worden winter- en zomertijdverschillen mogelijk genegeerd. U kunt dit corrigeren met behulp van de klokinstellingen.
Als de TV de tijd niet goed weergeeft, drukt u op home > Configuratie > Installatie > Klok > Autom. klokmodus en selecteert u Handmatig..Selecteer in het menu Zomertijd de optie Wintertijd of Zomertijd (afhankelijk van uw lokale tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwin78
  • Laatst online: 09-09 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:26:
[...]

het land is goed ingesteld en teletekst geeft een andere tijd weer.
Kopie uit Guide:
In bepaalde landen wordt geen UTC (Coordinated Universal Time) verzonden via digitale TV. Daarom worden winter- en zomertijdverschillen mogelijk genegeerd. U kunt dit corrigeren met behulp van de klokinstellingen.
Als de TV de tijd niet goed weergeeft, drukt u op home > Configuratie > Installatie > Klok > Autom. klokmodus en selecteert u Handmatig..Selecteer in het menu Zomertijd de optie Wintertijd of Zomertijd (afhankelijk van uw lokale tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankwin78 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:22:
[...]

Kopie uit Guide:
in eerdere post heb ik gemeld dat die goed staat, als ik deze op zomertijd zet dan loopt de tijd alsnog 1 uur achter, op wintertijd loopt deze 2 uur achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02

CodeIT

Code IT

PK schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:32:
Vandaag mn 37pfl8684 opgehaald. Zeer mooi ding Mooi beeld als je al die beeldverbeteraars uitzet. Rest aan het uitvogelen.

Hier wat foto's:
Klik
Klik
Klik
De laatste
Dat ziet er mooi uit. Welke beeldverbeteraars heb je uitgezet? Alleen degene die het analoge signaal opkrikken of ook andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romoni
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:13
Tip: Mocht er iemand geinteresseerd zijn in de Philips 47PFL9603D (Ambilight LCD TV 119 cm) en je hebt een spaarrekening bij de ING? Dan kan je voor 1200 euro deze TV kopen met ING-Rentepunten. Kijk voor de aanbieding hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

CodeIT schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:15:
[...]

Dat ziet er mooi uit. Welke beeldverbeteraars heb je uitgezet? Alleen degene die het analoge signaal opkrikken of ook andere?
Ik heb alles op minimum of uitgezet. Ik moet er nog wat tijd in steken om het nog beter te krijgen.
Als je alles aan hebt staan krijg je meteen artifacten en andere ongein. Dat zie je ook bij de Philips tv's in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ringlord_oc
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 14:00
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:19:
ik heb een vraag waar ik bijna voor schaam,

ik heb hier een 9703 en die laat een klokje zien elke keer als je hebt gezapt. best handig opzicht maar dat klokje loopt een uur achter. Ik heb het hele menu zitten omspitten en ook de handleiding. Zomer en wintertijd staat goed (op wintertijd loopt die dus twee uur achter) maar waar kun je in godsnaam dat klokje instellen
Ik heb die vraag eens aan de Philips chat service gesteld want dat was 1 van de vragen die ik eerder ook al gesteld heb:
Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/5477/philipschat2.jpg
Als ik de TV op DVB-T gebruik, met een binnenantenne, dan wordt de klok gelijk goed gezet. Ik kijk echter voorlopig nog analoog en dan gaat de klok na verloop van tijd meerdere minuten afwijken.
Kan me trouwens inbeelden (heb dit nog niet getest) dat de klok ook gaat afwijken als je naar een satelliet ontvanger kijkt via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ringlord_oc schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:34:
[...]

Ik heb die vraag eens aan de Philips chat service gesteld want dat was 1 van de vragen die ik eerder ook al gesteld heb:
[afbeelding]
Als ik de TV op DVB-T gebruik, met een binnenantenne, dan wordt de klok gelijk goed gezet. Ik kijk echter voorlopig nog analoog en dan gaat de klok na verloop van tijd meerdere minuten afwijken.
Kan me trouwens inbeelden (heb dit nog niet getest) dat de klok ook gaat afwijken als je naar een satelliet ontvanger kijkt via HDMI.
Thnxs hier heb ik wat aan. ik weet dat ze het logisch en simpel willen houden, maar het pakt vaak wat raar uit op een of andere manier. En hoe kan een digitale klok nou achterlopen, neemt hij het gemiddelde van alle tijden die hij binnenkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ringlord_oc
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:30:
[...]Hoe kan een digitale klok nou achterlopen, neemt hij het gemiddelde van alle tijden die hij binnenkrijgt?
Ik neem aan dat de klok in een TV niet de belangrijkste 'feature' is.
Waarschijnlijk zit daar geen echt uurwerk achter en wordt dat enkel in software gerealiseerd, zoals de klok in uw PC. Vandaar dat deze ook zal gereset worden als je hem van de stroom haalt, ik weet het niet.
Zeker als je via DVB-T kijkt wordt de klok door een extern signaal 'in sync' gehouden, misschien wel door NTP, dus dan is de precisizie al helemaal niet zo belangrijk vermits hij dan regelmatig kan gesynced worden.

Ik vind dat klokje soms handig als je naar een ander programma wil kijken op een andere zender, dan weet je wanneer je moet zappen zonder naar een andere tijd te moeten kijken.

BTW Sorry dat we hierover in de xxx4 topic bezig zijn, maar misschien hebben deze modellen dit 'euvel' ook nog ...

[ Voor 6% gewijzigd door ringlord_oc op 09-07-2009 11:42 . Reden: offtopic ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik herken het euvel niet, dus lijkt mij dat je gewoon maar KS moet bellen.

Verder is de tijd voor het zappen niet nodig, aangezien je in de guide een programma kan 'reserveren', waarna hij wanneer het programma begint een melding toont met de vraag of je wilt 'zappen'.....en doet dit dan voor je.

erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:32:

Hier wat foto's:
Klik
Klik
Klik
De laatste
Bedankt PK hier wachtte ik al een poosje op. Kan je misschien ook een foto nemen in de avond met ambilight aan? Ik zou graag willen zien hoe de ambilight schijnt :P

Ten 2e heb je er over dat je de beeldverbeteraars uit heb gezet? Hoe heb je dit gedaan? Is dit gewoon in de instellingen aan te passen? Kijk jij analoog of digitaal?

Ten 3e hoe ging het afhalen/betalen bij pick2pay? Ik heb vandaag nog een mailtje ontvangen dat ze misschien morgen(vrijdag) nieuwe binnen krijgen. Moet je al betaald hebben voor dat je het gaat ophalen?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:10:
[...]

Bedankt PK hier wachtte ik al een poosje op. Kan je misschien ook een foto nemen in de avond met ambilight aan? Ik zou graag willen zien hoe de ambilight schijnt :P

Ten 2e heb je er over dat je de beeldverbeteraars uit heb gezet? Hoe heb je dit gedaan? Is dit gewoon in de instellingen aan te passen? Kijk jij analoog of digitaal?

Ten 3e hoe ging het afhalen/betalen bij pick2pay? Ik heb vandaag nog een mailtje ontvangen dat ze misschien morgen(vrijdag) nieuwe binnen krijgen. Moet je al betaald hebben voor dat je het gaat ophalen?

Thnx
Geen dank. Ik kijk digitaal vai scart maar als je de standaard settings gebruikt zie je allemaal vervormingen bij bepaal de beelden. De scherpte naar beneden brengen helpt al een heleboel. Dit kan allemaal via het menu. Het is gewoon een kwestie van proberen en veel fora lezen ;) . Ambilight is wel even wennen maar ik vind het wel leuk. Ik zal binnenkort wel even een foto uploaden.
Bij Pick2pay zetten ze de bestelde tv gewoon voor je klaar (2 weken lang) en je betaalt gewoon met pin als je het afhaalt. Is wel zo relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:04:
[...]

Geen dank. Ik kijk digitaal vai scart maar als je de standaard settings gebruikt zie je allemaal vervormingen bij bepaal de beelden. De scherpte naar beneden brengen helpt al een heleboel. Dit kan allemaal via het menu. Het is gewoon een kwestie van proberen en veel fora lezen ;) . Ambilight is wel even wennen maar ik vind het wel leuk. Ik zal binnenkort wel even een foto uploaden.
Bij Pick2pay zetten ze de bestelde tv gewoon voor je klaar (2 weken lang) en je betaalt gewoon met pin als je het afhaalt. Is wel zo relaxed.
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
weet iemand ergens een review over deze Philips 47PFL7603D tv die nu bij die 4-daagse bij BCC te koop staat? Kan geen reviews vinden alleen maar sites die em verkopen.En er stat bij dat deze ambilight heeft terwijl ik dacht te hebben gezien in de beginpost van dit topic dat de 7000 serie geen ambilight heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

mananddog schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:27:
weet iemand ergens een review over deze Philips 47PFL7603D tv die nu bij die 4-daagse bij BCC te koop staat? Kan geen reviews vinden alleen maar sites die em verkopen.En er stat bij dat deze ambilight heeft terwijl ik dacht te hebben gezien in de beginpost van dit topic dat de 7000 serie geen ambilight heeft?
Dit topic gaat over de 2009/2010 modellen. Dus je zit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:05:
Verder zijn ze vandaag van E-care geweest om mijn probleem v.w.b. het spontaan opstarten van de TV vanuit stand-by op te lossen.
Is het probleem nu opgelost bij je? Heb hier ook een TV die vanzelf aangaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, zie de 42pfl9664 al voor 1349 op kieskeurig, hoop dat de 47" ook snel onder de 1800 komt als ie uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:07:
Wow, zie de 42pfl9664 al voor 1349 op kieskeurig, hoop dat de 47" ook snel onder de 1800 komt als ie uit is.
Heeft iemand al de 42pfl9664 via internet verkregen? Ik hoor de hele tijd dat de 9 serie niet via de internetshops verkocht mogen worden. Het verbaast me derhalve dan ook dat ze ruim onder de adviesprijs worden aangeboden. Dat ze het toestel op voorraad hebben lijkt me dan ook sterk, indien philips de verkoop via internet boycot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bericht gehad van Philips Consumer Services de 40pfl9704 wordt in augustus leverbaar, adviesprijs konden ze nog niet geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31
Ik heb sinds een dag of 2 de 37PFL8404 en ik heb 2 rare dingen ontdekt.

1) Soms gaat tijdends een televisie programma het scherm ongeveer een 10e van een seconde op zwart en daarna is het direct weer terug. Ik weet nog niet zeker of het aan de televisie ligt of niet...
Het rare is dat het niet op alle kanalen gebeurd, vooral bij National Geographic. Misschien dat de televisie het schermformaat probeert aan te passen op basis van wat de zender doorstuurt en dat daardoor het scherm even knippert.

2) Soms loopt het beeld vast, dan loopt het geluid door en het beeld 'freezed'. Even door naar het volgende kanaal en weer terug en het is weer in orde. Dit lijkt mij wel een probleem van de televisie.
Wellicht een probleem in de software. Dit is in 2 dagen (waarin de tv min of meer nonstop aan stond) 2 keer gebeurd.

Trouwens dit alles is met analoge televisie, ik heb geen digitale televisie.
Iemand anders deze fenomenen waargenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulic
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:13
Dit kan niet kloppen maar het staat er wel
40pfl9704 €1522,--
46pfl9704 € 2150,--
Kijk hier maar eens
http://pagesperso-orange....-_flat_tv_serie_9700.html
Wie durft er te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Dit zie ik staan:
TV LCD 102cm Emporté: 1522,€
réf Philips 40PFL9704H

TV LCD 107cm Emporté: 2150,€
réf Philips 46PFL9704H

TV LCD 107cm Emporté: 2350,€
réf Philips 52PFL9704H
Blijkbaar is 52 inch net zoveel als 46 inch en is dat beide maar 5cm groter dan 40 inch.

En je zou wel gestoord zijn om een 46 inch te halen, als je voor 200 euro meer de 52 inch versie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:56:
[...]
Heeft iemand al de 42pfl9664 via internet verkregen? Ik hoor de hele tijd dat de 9 serie niet via de internetshops verkocht mogen worden. Het verbaast me derhalve dan ook dat ze ruim onder de adviesprijs worden aangeboden. Dat ze het toestel op voorraad hebben lijkt me dan ook sterk, indien philips de verkoop via internet boycot.
Dat werd mij gisteren ook verteld bij de Expert. Heb de 42pfl9664 daar dan ook gekocht (mede i.v.m. de goede service). Vanmiddag komen ze hem brengen! :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16

Videopac

Rommelt wat aan.

Iemand al draadloos HD content naar een 9xx4 TV gepompt?
(er zit toch wel draft-N Wifi in?)

Dat lijkt mij nl. ideaal: content download op mijn NAS en dan dat draadloos op de televisie bekijken.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosTM
Hydraulic schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:58:
Dit kan niet kloppen maar het staat er wel
40pfl9704 €1522,--
46pfl9704 € 2150,--
Kijk hier maar eens
http://pagesperso-orange....-_flat_tv_serie_9700.html
Wie durft er te bestellen?
Waarom kan dit niet kloppen? Een (webwinkel) korting van 20% op advies is toch normaal...
Advies / -20% / Franse site:
40PFL9704: € 2.200 / € 1760 / € 1522
46PFL9704: € 2.700 / € 2160 / € 2150
52PFL9704: € 3.000 / € 2400 / € 2350

Alleen de 40" lijkt dus erg laag te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:56:
[...]

Het is gewoon via internet verkrijgbaar hoor, mijne komt ook via een online shop.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Roydriguez schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:13:
[...]

Het is gewoon via internet verkrijgbaar hoor, mijne komt ook via een online shop.
De goedkoopste via kieskeurig staat ook bij nederlands model, hoe weet jij dat nu echt?

Volgens mij heb ik dat eerder gelezen dat ze de 9 serie niet via het internet verkocht wilden hebben. Mocht ik die wel via internet kopen komen ze dan gewoon nog bij me langs in een garantie geval?

Die 9664 voor 1350 lijkt me een super scherpe prijs of ben ik gek :D?

Wilde voor de 8404 gaan maar kan gewoon geen keuze maken.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Roydriguez schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:13:
[...]

Ja maar tegen welke prijs. Alle stunters die bijv de 32 inch (9604 model) aanboden voor 850 euro konden niet voor die prijs leveren. Later wel voor 950+, maar dat konden de andere webshops toen ook al.

Kortom, de quote die je aanhaalt klopt volgens mij: prijsvechters krijgen niet geleverd en moeten prijs aanpassen om een levering te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Kees_frl schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:16:
[...]

Die 9664 voor 1350 lijkt me een super scherpe prijs of ben ik gek :D?

Lijkt me zeker scherp. Ik wacht op de 47", maar ben zeer benieuwd of iemand die 42" voor die prijs krijgt bij die zaak.

Het overigens logisch dat Expert e.d zeggen dat ie online niet verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 13:48

Robinski76

The one and only

Ik heb mijn 42pfl9664 3,5 weken geleden besteld bij een webshop waarbij ik gewoon kan afhalen.
Destijds besteld voor een prijs van 1477 euro. Een paar dagen daarna stond hij op de site voor 1599 euro.

Vanmiddag ben ik gebeld dat ik hem morgen kan komen ophalen.
Lijkt er dus op dat ik mazzel heb qua prijs (ik vindt het althans geen slechte prijs voor dit model).

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 32PFL7404 staat bij pixmania (B) op 599. Een koopje lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
Robinski76 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:36:
Ik heb mijn 42pfl9664 3,5 weken geleden besteld bij een webshop waarbij ik gewoon kan afhalen.
Destijds besteld voor een prijs van 1477 euro. Een paar dagen daarna stond hij op de site voor 1599 euro.

Vanmiddag ben ik gebeld dat ik hem morgen kan komen ophalen.
Lijkt er dus op dat ik mazzel heb qua prijs (ik vindt het althans geen slechte prijs voor dit model).
Op kieskeurig staat hij voor 1349 en als je dat bij Pick 2 Pay aangeeft zullen ze je een beter bod doen ;) .
Geen mazzel helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
patathome schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 00:02:
[...]

Op kieskeurig staat hij voor 1349 en als je dat bij Pick 2 Pay aangeeft zullen ze je een beter bod doen ;) .
Geen mazzel helaas!
bij p2p staat de 42pfl9664 voor 1999! denk je echt dat ze zoveel kunnen/willen zakken?

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Kees_frl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 01:11:
[...]

bij p2p staat de 42pfl9664 voor 1999! denk je echt dat ze zoveel kunnen/willen zakken?
Heb al meerdere keren bij p2p via de website om een andere prijs gevraagd. Zelf ga ik binnenkort een 37pfl9604 kopen en twee weken geleden stond deze op kieskeurig voor 1140. P2P deed mij toen een aanbod van 1125 terwijl zij toen ook onderaan het lijstje stonden!

Geachte heer/mevrouw ******

Wij danken u voor de navraag van d.d.25.06.2009.

We hebben de door u genoemde prijs gecontroleerd en onze mogelijkheden bekeken. We kunnen u de onderstaande aanbieding doen voor het door u aangevraagde artikel:

Artikel | Prijs
(incl. BTW)

----------------------------------------------------------------------------
Philips 37PFL9604 | 1125.00 Euro

Deze aanbieding is geldig van 25.06.2009 tot 28.06.2009 , gebruik hiervoor de onderstaande link:

Ik wil gebruik maken van de aanbieding

Op de site zal dan deze aanbieding direct zichtbaar zijn zodat een eventuele bestelling via de site geplaatst kan worden. De aanbieding is alleen zichtbaar als u gebruik maakt van deze link.

Bij de aanbieding zijn eventuele verzendkosten nog niet opgenomen, deze worden na het plaatsen van het artikel in de winkelwagen aangegeven. Indien u een bestelling zelf afhaalt worden er uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

De aanbieding geldt zolang leverbaar binnen de hierboven genoemde tijd en is alleen voor u persoonlijk.

Pick2pay Electronic Outlet bv
Einsteinweg 15
6662 PW Elst (Overbetuwe)
Kamer van Koophandel Arnhem: 09127192
Telefoon: 0481 – 366510
E-mail: shopmaster@pick2pay.nl

[ Voor 0% gewijzigd door patathome op 11-07-2009 11:30 . Reden: typfout prijs.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
We Are Borg schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:36:
[...]

Ja maar tegen welke prijs. Alle stunters die bijv de 32 inch (9604 model) aanboden voor 850 euro konden niet voor die prijs leveren. Later wel voor 950+, maar dat konden de andere webshops toen ook al.

Kortom, de quote die je aanhaalt klopt volgens mij: prijsvechters krijgen niet geleverd en moeten prijs aanpassen om een levering te krijgen
Voor de 42pfl9664 heb ik 1609,- betaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Roydriguez op 11-07-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
patathome schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:26:
[...]

Heb al meerdere keren bij p2p via de website om een andere prijs gevraagd. Zelf ga ik binnenkort een 37pfl9604 kopen en twee weken geleden stond deze op kieskeurig voor 1140. P2P deed mij toen een aanbod van 1125 terwijl zij toen ook onderaan het lijstje stonden!

Knip
Het lijkt me sterk dat ze zoveel kunnen zakken maar ik kan natuurlijk altijd eens een aanvraag doen :)

1999 - 1349 = 650 dalen (voorkeur meer want anders geen verschil met andere shop.

650/1999*100= 32,5 % zakken?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roydriguez schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:31:
[...]

Voor de 42pfl9664 heb ik 1609,- betaald.
Via een webshop of gewone winkel?

[ Voor 72% gewijzigd door Kees_frl op 11-07-2009 13:51 . Reden: Post wat kleiner gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
[quote]Kees_frl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Het lijkt me sterk dat ze zoveel kunnen zakken maar ik kan natuurlijk altijd eens een aanvraag doen :)

1999 - 1349 = 650 dalen (voorkeur meer want anders geen verschil met andere shop.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eerst wilde ik de 8404 en heb toen ook bij p2p gevraagd tegen welke prijs zij deze konden leveren. Zij stonden toen bij kieskeurig ook onderaan het lijstje en na mijn vraag stonden ze de dag erop bovenaan.
Je kan het inderdaad gewoon proberen, baat het niet dan schaadt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maaw
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 17:01
Iemand een idee of de tv's via de netwerk bereikbaar zijn vanaf een pc? Kun je zo bijvoorbeeld configuraties/instellingen/firmware/opties wijzigen?

Is iemand al met de "service uart" aansluiting aan de slag geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski76

Robinski76

The one and only

Ik vindt die 1349 euro bij p2p op kieskeurig overigens ook een wel erg groot verschil met de prijs bij alle andere shops.

Ik vindt 1477 nog steeds geen slechte deal hoor ;-)

Heb de tv trouwens vanmorgen opgehaald en ik zit nu de Tour te kijken.
Goed kijken naar de instellingen moet ik nog ff doen, het lukte me helaas ook ff niet zo snel om NED 1 HD te vinden dus zit nu nog ff naar het gewone digi signaal te kijken.

Morgen maar ff wat verder spelen want zo eerst ff naar de kermis.
Ik zal eerdaags wel ff wat fotootjes maken en plaatsen.
Nu eerst nog ff een converter regelen voor Displaypoort naar HDMI (had er al 1 gevonden via kabeltje.com). Weet iemand of geluid dan ook meeverstuurd wordt?

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
patathome schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:56:
[quote]Kees_frl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Eerst wilde ik de 8404 en heb toen ook bij p2p gevraagd tegen welke prijs zij deze konden leveren. Zij stonden toen bij kieskeurig ook onderaan het lijstje en na mijn vraag stonden ze de dag erop bovenaan.
Je kan het inderdaad gewoon proberen, baat het niet dan schaadt het niet!
Net een mailtje de deur uit en ben nieuwsgierig.

Ik zie dat je zelf voor de 37pfl9604 gaat, lijkt mij ook een mooi model. Zie weinig verschillen met de 9664? Misschien overheen gelezen maar komt de 9604 ook in 42?

edit: lees dat de 9604 alleen in 32 &37 leverbaar is,jammer.Iemand een idee waarom dit zo is?

[ Voor 4% gewijzigd door Kees_frl op 11-07-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 22:45
Kees_frl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:16:
[...]

Ik zie dat je zelf voor de 37pfl9604 gaat, lijkt mij ook een mooi model. Zie weinig verschillen met de 9664? Misschien overheen gelezen maar komt de 9604 ook in 42?

edit: lees dat de 9604 alleen in 32 &37 leverbaar is,jammer.Iemand een idee waarom dit zo is?
de 42 en groter heten 9664 ipv 9604. Ze zijn dan ook iets meer gepimped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Kees_frl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:16:
[...]

Hier de verschillen van 9604 en de 9664 naast elkaar

de 9664 heeft een responstijd van "1 (BEW-equivalent) ms" en de 9604 "2 (BEW-equivalent) ms".
Schermdiameter scheelt 5Inch, verder zie ik geen verschil.

BTW, door dit forum ben ik van mijn eerdere keuze op de 8404 afgestapt en wil ik de 9604 kopen..... Nu gebeurd mij weer hetzelfde want ik begin verliefd te worden op de 40PFL9704. Bedankt tweakers!

[ Voor 7% gewijzigd door patathome op 11-07-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
Kees_frl schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:48:
[...]

[...]

Via een webshop of gewone winkel?
Via een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
patathome schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:00:
[...]

de 9664 heeft een responstijd van "1 (BEW-equivalent) ms" en de 9604 "2 (BEW-equivalent) ms".

BTW, door dit forum ben ik van mijn eerdere keuze op de 8404 afgestapt en wil ik de 9604 kopen..... Nu gebeurd mij weer hetzelfde want ik begin verliefd te worden op de 40PFL9704. Bedankt tweakers!
haha ik heb hetzelfde... Ik wilde ook voor de 8404 gaan.

Nu maak ik een keuze uit de 9604/9664 denk ik

Bedankt voor het linkje, had ik zelf ook al even gekeken en vond weinig verschillen

Echter denk ik dat de 9604 alles heeft wat ik wens, echter twijfel ik aan het max formaat 37... 40 inch zou perfect zijn maar dan kom ik bij de 9704 en dat is een andere prijsklasse. Dus dan de 9664 maar die is weer een stukje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosTM
Welkom bij de club; nu is er nog weinig info over de 40PFL9704, maar over een maandje zullen de eerste tests/reviews van deze superLCD beschikbaar zijn. Het kost wat, maar dan heb je ook het summum op LCD TV gebied: het beste van plasma en LCD in één....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik moet idd ook toegeven dat de 9704 mij ook heel erg aanspreekt. Ik ben wel heel benieuwd naar 2 zaken: De afmetingen en de prijs.
Die 9664 modellen zijn wel prachtig dun, da's wel cool.

De prijs vind ik ook nog maar spannend, adviesprijzen en die franse website liggen nogal uit elkaar. Maar stel dat die €2350 voor die 52" realistisch is, dan begin ik nu vast te sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:21:
[...]

de nederlandse versies hebben allemaal die sticker er op staan. Zegt overigens vrij weinig volgens mij, aangezien er nog door niemand mee getest is. Ik ben benieuwd wanneer ziggo eindelijk met die dingen komt, ik ben mijn humax kastje aardig zat en verlang naar hd content !
Ik ben nu bij iemand die de 9604 aangeschaft heeft. We probeerden digitale TV aan de gang te krijgen via CAIWAY, zonder de CAIWAY kabel ontvanger.
Begrijp ik goed dat dit helemaal niet gaat werken?? Op de sticker aan de achterkant van de TV staat bij DVB-C alleen Ziggo.

Als dit zo is vind ik dit toch raar. Is het dan zo dat Philips alleen Ziggo via DVB-C ondersteund? Waarom niet gewoon alles? Waar heeft zoiets mee te maken? Ik heb een Sony v4500, prik de kabel erin in en het werkt. Zelfs Nederland 1, 2 en 3 in HD nu.

Ik hoor het graag.

EDIT: Sorry dat ik wellicht iets opnieuw vraag wat al hierboven staat. Maar ik had op bepaalde woorden gefilterd en toen gepost, dus bepaalde berichten niet gezien.

Ik begrijp dus dat CAIWAY TV op een Philips 9604 gewoon moet werken zonder kastje en zonder zo'n module?

Zo ja, ik hoor graag wat voor handelingen ik daarvoor moet uitvoeren, want zodra ik de kabel direct in de TV steek, zonder extra apparaten ertussen en ik ga naar digitale ontvanger via de knop met het huisje, staat er alleen zoiets als 'signaal aan het zoeken'. Dit blijft continue staan, verder gebeurd er niks.

[ Voor 29% gewijzigd door Buffalo op 11-07-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Buffalo schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:17:
Als dit zo is vind ik dit toch raar. Is het dan zo dat Philips alleen Ziggo via DVB-C ondersteund? Waarom niet gewoon alles? Waar heeft zoiets mee te maken?
't is niet Philips die Ziggo moet ondersteunen, maar juist andersom: Ziggo/UPC/enz moeten Philips ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Nou de kogel is door de kerk, er moet hier ook 'z,s,m.' een andere TV komen. Net verhuisd, nieuwe meubels dus mijn oude TV past niet meer, (heel simpel, hij is echt te diep voor het nieuwe TV meubel) dus nu doen we het even met de Samsung 55cm(!) (die wel op 't TV meubel past). Maar wegens het snel verkleuren van het meubel en het behang er achter moet die HDTV (waar ik me al wel een half jaar op aan t orienteren ben) er toch komen.

Tot nu toe is 't een nog al moeilijke keus; het design is belangrijk voor m'n vrouw (dat glimmende vindt ze maar niets), het formaat mag niet te groot zijn (32" is OK, 37" zal ik heel lief voor moeten zijn en >40" is een NoGo (met dat laatste kan ik wel redelijk leven trouwens al valt plasma daar door af, muv van de 37" Panasonic )) Mij gaat het natuurlijk om wat de kwaliteit daadwerkelijk is en als samen gaat met een mooi design is dat helemaal mooi. Voor mij is belangrijk dat het ding goed geschikt is om op te gamen (voornamelijk XBOX360 online CoD4:MW, GoW2 en straks CoD:MW2 en wat WII gedoe) en dat je er fatsoenlijk sport (voetbal/tennis/F1) en DVD/BR mee kunt kijken.

Het sport gedeelte en DVD/BR is door alle technische snufjes geen probleem, alleen kan ik, zoals vast meer met mij, echt heel weinig vinden w.b.t. de game ervaringen op de 32PFL9604, dat is namelijk een van de modellen die op dit moment op de short list staat (wellicht de belangrijkste kandidaat, formaat, design en technische foefjes zijn OK, nu nog in hoe verre je dit weer uit kunt zetten)

Dus zijn er tweakers die iets zinnigs kunnen melden over de (online) game ervaring met de 9604? Of moet ik toch maar naar de W5500 oid gaan kijken (jaja, vloeken in de kerk ik weet t)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen ik wil de 37PFL8684 met de 9604 vergelijken maar op de philips site staat de 8684 niet eens bij alleen de 8404. Of weten jullie al in een paar zinnetjes uit te leggen wat de verschillen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:04:
[...]

En PK je hebt hem nu al een paar dagen, heb je nog meer ervaringen opgedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 09:32:
hallo mensen ik wil de 37PFL8684 met de 9604 vergelijken maar op de philips site staat de 8684 niet eens bij alleen de 8404. Of weten jullie al in een paar zinnetjes uit te leggen wat de verschillen zijn ;)
Je kan de product pdf downloaden van de PHilips site en vergelijken:

http://www.p4c.philips.com/files/3/37pfl8684h_12/

http://www.p4c.philips.com/files/3/37pfl9604h_12/

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren de 42PFL9664 in het echie gezien (eindelijk) en een paar meter verderop stond de PES0001,
nog steeds een prachtig mooi toestel.

Moeilijke keuze, de 9664 of de PES0001......................
Of ik de vele functies ga gebruiken op de 9664 is maar de vraag maar in het echt was de 9664 ook een
prachtig mooi toestel.

Jammer dat ik het tv geluid niet kon beluisteren van de 9664 want ik zou graag willen weten of dit
beter is dan het speaker balkje van de PES0001.

Mocht iemand deze vergelijking wel hebben gemaakt hoor ik dit bijzonder graag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet je 100hz vs 200hz niet? ;)
dizzytal schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:54:

Dus zijn er tweakers die iets zinnigs kunnen melden over de (online) game ervaring met de 9604? Of moet ik toch maar naar de W5500 oid gaan kijken (jaja, vloeken in de kerk ik weet t)
Ben ook al een tijdje met deze vraag bezig, nog niemand heeft het getest lijkt het (ik zal niet voor de 3e keer in dit topic vragen of iemand zou willen uitproberen met Guitar Hero, of toch wel? :P). Die-hard-gamers zeggen er wel last van te hebben maar het zal waarsschijnlijk maar een paar miliseconden zijn aangezien de meesten er niet over klagen.
Sony W5500 en Z4500 schijnen toch het beste te zijn voor gamers onder de LCD-tv's. Plasma's (met name Panasonic NeoPDP-schermen) hebben vrijwel geen input-lag en zijn nog beter hiervoor. Ondanks dit alles ga ik denk ik toch ook een Philips nemen vanwege de lichtinval (andere schermen spiegelen meer), het rustige beeld, het design en de gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Hier ook een 8404 die niet via Internet wou upgraden. Via USB ging het goed.
Ligt het trouwens aan mij (of mijn Internet connectie) of wordt de Net TV pagina enorm langzaam gerendered ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski76

Robinski76

The one and only

2frankie schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:24:

Jammer dat ik het tv geluid niet kon beluisteren van de 9664 want ik zou graag willen weten of dit
beter is dan het speaker balkje van de PES0001.

Mocht iemand deze vergelijking wel hebben gemaakt hoor ik dit bijzonder graag :-)
Vergeleken heb ik het niet, maar ik heb dit weekend zitten spelen thuis met de 9664 en ik vindt het geluid erg goed voor een LCD tv!!!
Maar goed, nogmaals de vergelijking kan ik niet maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:52:
[...]

Ben ook al een tijdje met deze vraag bezig, nog niemand heeft het getest lijkt het (ik zal niet voor de 3e keer in dit topic vragen of iemand zou willen uitproberen met Guitar Hero, of toch wel? :P).

Sony W5500 en Z4500 schijnen toch het beste te zijn voor gamers onder de LCD-tv's. Plasma's (met name Panasonic NeoPDP-schermen) hebben vrijwel geen input-lag en zijn nog beter hiervoor. Ondanks dit alles ga ik denk ik toch ook een Philips nemen vanwege de lichtinval (andere schermen spiegelen meer), het rustige beeld, het design en de gadgets.
I.d.d. wij neigen ook nogal naar de Philips, maar 't is nogal een hele aanschaf en met name het prijs verschil is natuurlijk 'redelijk' De gadgets, NetTV e.d. maken mij niet zo veel uit, het weegt in ieder geval totaal niet mee in de aanschaf overweging hier. Het gaat puur om de kwaliteit van 't scherm en 't design.

Plasma wordt het helaas niet, i.v.m de grootte van 't scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Laatst online: 13-09 00:28
Kijk even naar de dikte van de 9664 ;-)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er al kleinere (32'') LED backlight tv's in de planning staan bij philips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordao
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-04-2021
Zou graag wat ervaringen willen lezen over de 7404H. Denk er over de 42" te gaan halen, maar kan er nog maar weinig over vinden. |:(
Iemand hier al een exemplaar in huis die wat kan vertellen over de plussen en minnen vh toestel.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
Robinski76 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:54:
[...]

Vergeleken heb ik het niet, maar ik heb dit weekend zitten spelen thuis met de 9664 en ik vindt het geluid erg goed voor een LCD tv!!!
Maar goed, nogmaals de vergelijking kan ik niet maken ;-)
heb je de 42inch?

Mag ik vragen waar vandaan en wat deze gekost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Jordao schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:48:
Zou graag wat ervaringen willen lezen over de 7404H. Denk er over de 42" te gaan halen, maar kan er nog maar weinig over vinden. |:(
Iemand hier al een exemplaar in huis die wat kan vertellen over de plussen en minnen vh toestel.?
Heb de 7404 nu 2 weken in huis en ben zeer onder de indruk van het beeld.
Heb alle toeters en bellen in het beeld menu uitgezet en geniet nu van een zeer mooi en rustig beeld met indrukwekkende kleurweergave.

Het geluid is met de ingebouwde speakers redelijk ok.

Zit te wachten op mijn xtreamer mediaplayer om te kijken hoe de weergave van HD materaiaal zal zijn.
Ik kan op dit moment alleen Ned1 HD tour de France kijken en dat is absoluut top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27
TPar schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:29:
Kijk even naar de dikte van de 9664 ;-)
[...]
Minder diep en zwaarder :?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordao
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-04-2021
PJzzz schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:15:
[...]

Heb de 7404 nu 2 weken in huis en ben zeer onder de indruk van het beeld.
Heb alle toeters en bellen in het beeld menu uitgezet en geniet nu van een zeer mooi en rustig beeld met indrukwekkende kleurweergave.

Het geluid is met de ingebouwde speakers redelijk ok.

Zit te wachten op mijn xtreamer mediaplayer om te kijken hoe de weergave van HD materaiaal zal zijn.
Ik kan op dit moment alleen Ned1 HD tour de France kijken en dat is absoluut top.
Dat is goed om te lezen..! Volgens mij is het voor de prijs echt een top LCD.. _/-\o_
Was al naar van alles aan het kijken tot dat Ziggo met de CI+ ondersteuning kwam.
Zit zelf bij UPC, maar je weet natuurlijk nooit wat er de aankomende jaren staat te gebeuren. :?

Omdat ik wil dat mijn aankomende tv dit ondersteunt blijft mijn keuze beperkt tot een paar verschillende modellen/merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 09:34:
[...]

En PK je hebt hem nu al een paar dagen, heb je nog meer ervaringen opgedaan? :)
Superding hoor. Erg tevreden. Zeker met hd erg fijn beeld.
Settings beeld is wel een beetje tijdrovend vanwege alle mogelijkheden.
Misschien dat alle 8404 eigenaren hun settings even kunnen posten?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
  • Laatst online: 12:46
Jordao schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:48:
Ik heb sinds 1,5 maand de 42PFL7404. Over het beeld ben ik dik tevreden, echter nog steeds een issue met het aanlsuiten van een PS3 en deze LCD, weergave via HDMI is onmogelijk; melding 'niet-ondersteund videoformaat' (ongeacht welke resolutie) dezelfde PS3 doet het op andere LCD schermen meteen zonder problemen...

Sinds gisteren een verticale zwarte streep op het scherm, 1 pixel breed (zie rood pijltje foto). Zaterdag a.s. wordt 'ie geruild.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/13/1247494027-440.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door steeg370 op 13-07-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski76

Robinski76

The one and only

Kees_frl schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:06:
[...]

heb je de 42inch?

Mag ik vragen waar vandaan en wat deze gekost heeft?
Ja, ik heb de 42 inch.
Ik had hem 3,5 weken geleden besteld bij goedkoopste.nu voor 1477. Afgelopen zaterdag dus opgehaald.
Staat daar nu op de site voor 1599, maar misschien kan je wel een beetje pingelen nog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski76

Robinski76

The one and only

niet zo heel gek volgens mij aangezien het beeldformaat groter is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Nu online
Ook ik heb, na weken van onderzoek, mijn zinnen gezet op een 32PFL7404. Maar omdat ik de TV voornamelijk voor mijn PS3 wil gaan gebruiken schrik ik natuurlijk wel enigszins terug van het onderstaande...
steeg370 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:53:
[...]

Ik heb sinds 1,5 maand de 42PFL7404. Over het beeld ben ik dik tevreden, echter nog steeds een issue met het aanlsuiten van een PS3 en deze LCD, weergave via HDMI is onmogelijk; melding 'niet-ondersteund videoformaat' (ongeacht welke resolutie) dezelfde PS3 doet het op andere LCD schermen meteen zonder problemen...
Nou ben ik op het moment mij ook aan het oriënteren op HDMI-kabels en ik heb via een online kabelboer begrepen dat sommige HDMI-kabels niet goed samengaan met de PS3. Misschien is dat (combinatie specifiek type kabel én dit model TV) de oorzaak dat één en ander niet correct werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 23:36
tuurie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:55:
Na 2 maanden wachten vandaag deze mail gekregen!! :( :(

Beste heer,

Tot onze spijt moeten we u mededelen dat wij u niet de Philips 32PFL9604H/12 kunnen uitleveren. We hebben bericht gekregen dat Philips de levering tegenhoudt. Via serienummerregistratie is de bron van onze leveringen opgespoord. Deze leverancier is door Philips onder druk gezet, waardoor we niet meer worden beleverd op de 32PFL9604H/12

We hebben de afgelopen week intensief gezocht naar alternatieve leveranciers. Helaas kan momenteel geen enkele leverancier de 32PFL9604H/12 leveren. Dit noodzaakt ons om uw order te annuleren. Indien u al heeft betaald, wordt het aankoopbedrag nog deze week teruggestort op uw rekening.

Waarom doet Philips dit?
Philips wilt de zogenoemde 9000 serie niet via Internetwinkels met een lage prijsstrategie verkopen. Met dit beleid beschermt Philips de marge van de winkelier. Deze strategie lijkt verdacht veel op verticale prijsbinding en is verboden. Helaas staan wij hierin tegen een machtige partij als Philips machteloos.

Advies
Het is moeilijk om u een goed advies te geven. We zijn van mening dat Philips eigenlijk uw geld niet verdient, omdat Philips wil bepalen tegen welke prijs (advies € 1199,00) en bij welke winkel u een televisie koopt. Qua productkeuze is de 32PFL9604H/12 echter uitstekend. Indien u dit model echt in huis wilt hebben dan moeten we u toch adviseren om hem in de winkel te kopen en niet bij een Internetwinkel. Onze concullega’s worden namelijk ook geblokkeerd.

Indien u net zo uw buik vol heeft van Philips als ons en toch een top tv wilt, dan adviseren wij u het topmodel van Panasonic; http://www.mokio.nl/Panasonic_TX-L32V10

Excuus
We vinden het zeer vervelend dat wij de tv niet kunnen uitleveren. Zeker, omdat u al geruime tijd wacht. Wij bieden onze oprechte excuses aan en willen u bedanken voor het vertrouwen in Mokio. Dit willen wij ondersteunen met een voordeel op uw volgende aankoop bij Mokio.nl. U ontvangt bij uw volgende aankoop binnen 1 Jaar gratis de Verlengde garantietermijn van Totaal 3 Jaar.

Indien u nog vragen heeft, dan vernemen wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Pernot
Directeur
Nieuws!!
" BRUSSEL - Europees Commissaris Neelie Kroes (Concurrentie) verdenkt producenten van lcd-schermen van het maken van prijsafspraken.
Kroes noemde geen namen van bedrijven die in het kartelonderzoek worden betrokken, maar Philips bevestigde maandag een brief te hebben ontvangen over de kwestie."

Het zou goed zijn als Mokio zijn ervaringen met Philips bij Kroes kenbaar zou maken. En Mokio is waarschijnlijk niet de enige internetwinkel die geen voorraad krijgt als ze niet voldoen aan de minimum verkoopprijs die Philips wenst.
Als alle bedrijven die door Philips worden gedwongen een minimum verkoopprijs te hanteren, zich nu eens zouden melden. Het is toch van de gekke dat Philips niet wil leveren aan bedrijven die een lagere verkoopprijs hanteren dan zij wensen.
Eindelijk een organisatie die een eind wil maken aan zulke praktijken. Dit kan voor consumenten in de toekomst een gunstig effect hebben voor de prijs. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfisti schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:50:
[...]

Is het probleem nu opgelost bij je? Heb hier ook een TV die vanzelf aangaat :(
Probleem is idd opgelost met het vervangen van het SSB-bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buffalo schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:17:
[...]

Ik ben nu bij iemand die de 9604 aangeschaft heeft. We probeerden digitale TV aan de gang te krijgen via CAIWAY, zonder de CAIWAY kabel ontvanger.
Begrijp ik goed dat dit helemaal niet gaat werken?? Op de sticker aan de achterkant van de TV staat bij DVB-C alleen Ziggo.

Als dit zo is vind ik dit toch raar. Is het dan zo dat Philips alleen Ziggo via DVB-C ondersteund? Waarom niet gewoon alles? Waar heeft zoiets mee te maken? Ik heb een Sony v4500, prik de kabel erin in en het werkt. Zelfs Nederland 1, 2 en 3 in HD nu.

Ik hoor het graag.

EDIT: Sorry dat ik wellicht iets opnieuw vraag wat al hierboven staat. Maar ik had op bepaalde woorden gefilterd en toen gepost, dus bepaalde berichten niet gezien.

Ik begrijp dus dat CAIWAY TV op een Philips 9604 gewoon moet werken zonder kastje en zonder zo'n module?

Zo ja, ik hoor graag wat voor handelingen ik daarvoor moet uitvoeren, want zodra ik de kabel direct in de TV steek, zonder extra apparaten ertussen en ik ga naar digitale ontvanger via de knop met het huisje, staat er alleen zoiets als 'signaal aan het zoeken'. Dit blijft continue staan, verder gebeurd er niks.
Ik heb hier een 37PFL9604H/12 thuis en kijk idd Caiway digitaal ZONDER settopbox/decoder.
Caiway is de enige provider die zijn basispakket onversleuteld doorgeeft en dus werkt dat hier perfect zonder decoder.

Klik op je AB op HOME en kies dan configuratie > installatie > installatie zenders > automatische installatie > START.
Overigens werd mij bij het voor het eerst opstarten van de TV gevraagd om de installatie etc. en in 4 stappen was ik klaar.

Je moet ook de volgende instelling goed hebben staan :
Bij installatie zenders moet je ook kiezen voor kabel (DVB-C).
Verder heb je dan aanvullende info nodig van Caiway v.w.b. de frequentie en netwerk_ID :
Die kan je HIER vinden.
Het afstellen van het beeld is het meeste werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
joep meloen schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:49:
[...]

Nieuws!!
" BRUSSEL - Europees Commissaris Neelie Kroes (Concurrentie) verdenkt producenten van lcd-schermen van het maken van prijsafspraken.
Niet helemaal correct, het gaat om fabrikant van de panels, niet van de 'TV's'
AMSTERDAM (Dow Jones)--Koninklijke Philips Electronics nv heeft in mei een brief ontvangen van de Europese Commissie, waarin de onderneming mede- en hoofdelijk aansprakelijk wordt gesteld voor verboden prijsafspraken die in het verleden zijn gemaakt door de voormalige joint venture LG.Philips LCD.

Dat meldt het concern maandag in het persbericht over het tweede kwartaal.

Philips meldt dat het gaat om de periode dat het bedrijf samen met LG Electronics de controle had over de maker van platte beeldschermen.

Philips stelt tegen deze beschuldiging in te zullen gaan.

LG Display gaf eind vorig jaar tegenover de Amerikaanse justitie toe dat het verboden prijsafspraken heeft gemaakt. LG Display werd een boete opgelegd van $400 miljoen. Ook onder meer Sharp bekende schuld.
Je moet dus eerder denken aan bijv. het kunstmatig hooghouden van de prijzen van panels naar de fabrikanten van de monitoren en TV's zelf. Dit heeft dus niet te maken met het niet willen leveren aan webwinkels omdat die te ver afwijken van de adviesverkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
Geleihoofd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:31:
Ook ik heb, na weken van onderzoek, mijn zinnen gezet op een 32PFL7404. Maar omdat ik de TV voornamelijk voor mijn PS3 wil gaan gebruiken schrik ik natuurlijk wel enigszins terug van het onderstaande...

[...]

Nou ben ik op het moment mij ook aan het oriënteren op HDMI-kabels en ik heb via een online kabelboer begrepen dat sommige HDMI-kabels niet goed samengaan met de PS3. Misschien is dat (combinatie specifiek type kabel én dit model TV) de oorzaak dat één en ander niet correct werkt?
Ik heb al 5 verschillende HDMI kabels, low-end en high-end gebruikt en bij geen enkele werkt het.

In de winkel hebben we de PS3 aan eenzelfde 7404 aangesloten, blijft dezelfde melding. De PS3 vervolgens aangesloten op een ander merk LCD en alles werkt meteen! Je zou het eens zelf eens moeten proberen in de winkel, ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn.

Ik heb nu een 'tijdelijke' workaround, alle HDMI aangesloten via m'n Onkyo versterker, nu krijg ik beeld van mijn PS3 op de 7404, alle resoluties werken behalve 1080p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stean
  • Laatst online: 10:26
heb geprobeerd een filmpje te maken van mijn philips 8404 problemen met audio.

Poging 1
wat gebeurd hier: Hij geeft de audio weer via de home cinema set, maar telkens komt er een balk in beeld die zegt dat ''de tv-luidsprekers in het configuratiescherm zijn uitgeschakeld''.
Echter dit doet hij heeeeeeeeeel vaak, maar onregelmatig(zowel koud als warme tv na 1 uur) en daardoor dimt die het beeld en zie ik geen ondertiteling meer. (in filmpje niet goed te zien helaas)

hier alvast een kleine test, is niet heel duidelijk, hopelijk kan ik morgen deel2 posten op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=TVU2sWQQKmk

Poging 2
alleen via de tv gaat het geluid harder en harder zonder dat de afstandsbediening in de hand wordt gehouden.
--link volgt hopelijk nog---

[ Voor 9% gewijzigd door stean op 13-07-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
ik zag dat iemand een reactie had gegeven dat Philips vanaf nu 2 jaar garantie geeft. Echter op hun eigen website vind ik nog steeds 12 maanden terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stean
Kees_frl schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:59:
ik zag dat iemand een reactie had gegeven dat Philips vanaf nu 2 jaar garantie geeft. Echter op hun eigen website vind ik nog steeds 12 maanden terug?
in juni gekocht, hoorde toen nogsteeds een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
TheVMaster schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:29:
[...]

UPDATE: Ik hoor NU van een Philips medewerker dat de tip was : Philips verlengt de garantie op hun tv's met ingang van 1 juli van 1 naar 2 jaar....

Pis ik ff naast de boot zeg maar.....TV is een maand oud :-(
dit bericht bedoelde ik... net een 429664 in bestelling staan maar bedacht me ineens dat ik dit bericht heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

Kees_frl schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:59:
Het is sinds juli 2 jaar. Heb ik gelezen op de Twitter van Philips. Dat de site niet aangepast is natuurlijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees_frl schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:31:
[...]

dit bericht bedoelde ik... net een 429664 in bestelling staan maar bedacht me ineens dat ik dit bericht heb gelezen.
Datum van bestelling is niet van belang voor de garantie, maar de datum van levering. Het zou mooi zijn voor een fabrikant dat indien een product besteld is, maar niet te leveren is, dat de garantie dan zou ingaan. Je kan dan niet van het product gebruik maken en de garantietermijn begint al te lopen.

Meestal zegt de verkoper dat de factuur het garantiebewijs is. Dus goed opletten dat de datum van de factuur ook de datum van levering is, anders pas betalen nadat je een factuur krijgt met de juiste datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:45:
[...]

trouwens heb je nog tijd om een foto te plaatsen van je ambilight(in de avond) :P :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

steeg370 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:53:
echter nog steeds een issue met het aanlsuiten van een PS3 en deze LCD, weergave via HDMI is onmogelijk; melding 'niet-ondersteund videoformaat' (ongeacht welke resolutie)
Dikke kans dat het aan de HDMI kabel ligt. Ik heb een PS3 en Apple TV aan een 9703 hangen en dat ging altijd perfect, behalve met een nieuwe 5 meter HDMI kabel. Ook die geeft bij mij 9 van de 10 keer een 'video mode not supported' melding.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02

CodeIT

Code IT

[...]

Als jij dan ook gelijk je settings post.
Ik heb de settings gebruikt die al eerder zijn gepost. Daar was ik alleen niet erg tevreden over (zeer flets beeld). Ik heb de kleur naar 60 gebracht en heb zelf het kleurprofiel aangepast (minder rood). Ik krijg nog een calibratiedvd binnen waarmee ik de tv nog een keer afstel.
Ook heb ik het contrast wat verhoogd. Ik ben nog niet supertevreden maar ik heb het (37pfl8404) ook nog maar 2 dagen, dus het tweaken zal nog wel even doorgaan.
Verder vind ik de tv echt helemaal super. Mooi beeld (vooral bij HD materiaal). Ook geupscaled digitaal beeld ziet er erg goed uit. Ambilight is wel grappig, je merkt vooral dat het er is als je het uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zelfde voor de 37PFL9604. Kan voor mijn gevoel nog wel wat beter... Zou graag wel settings willen zien van mensen die tevreden zijn om zo te kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

stean schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:55:
heb geprobeerd een filmpje te maken van mijn philips 8404 problemen met audio.

Poging 1
wat gebeurd hier: Hij geeft de audio weer via de home cinema set, maar telkens komt er een balk in beeld die zegt dat ''de tv-luidsprekers in het configuratiescherm zijn uitgeschakeld''.
Echter dit doet hij heeeeeeeeeel vaak, maar onregelmatig(zowel koud als warme tv na 1 uur) en daardoor dimt die het beeld en zie ik geen ondertiteling meer. (in filmpje niet goed te zien helaas)

hier alvast een kleine test, is niet heel duidelijk, hopelijk kan ik morgen deel2 posten op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=TVU2sWQQKmk

Poging 2
alleen via de tv gaat het geluid harder en harder zonder dat de afstandsbediening in de hand wordt gehouden.
--link volgt hopelijk nog---
Uit een Duits forum:

Hallo,

habe den (technisch baugleichen) 7404 nun seit knapp zwei Wochen. Bevor ich demnächst auch meine Eindrücke schildere, habe ich noch ein Problem, bei dem ihr vielleicht Abhilfe wisst.

Seit einigen Tagen ändert der Fernseher ständig seine Lautstärke - ohne mein Zutun. Mal lauter, mal leiser. Manchmal nur über 2-3 Stufen, manchmal auch von Lautstärke 20 bis auf 0 herunter. So als ob jemand heimlich mit der FB spielen würde. Erst habe ich gedacht, dass z.B. die Handystrahlung irgendetwas damit zu tun haben könnte, aber dies ist nicht der Fall.

Könnt ihr mir hierbei helfen?? Ist das Problem vielleicht schon bekannt??

Vielen Dank im Voraus !!!
nephelim
Neuling

#866 erstellt: Gestern, 15:23 Zitat PM Mail
schonb mal batterien aus der FB genommen? um zu testen obs an der liegt..
yamakue
Neuling

#867 erstellt: Gestern, 16:09 Zitat PM Mail
->Toneinstellungen->automatische Lautstärkenivelierung an?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stean
PK schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:00:
[...]

Uit een Duits forum:

Hallo,

habe den (technisch baugleichen) 7404 nun seit knapp zwei Wochen. Bevor ich demnächst auch meine Eindrücke schildere, habe ich noch ein Problem, bei dem ihr vielleicht Abhilfe wisst.

Seit einigen Tagen ändert der Fernseher ständig seine Lautstärke - ohne mein Zutun. Mal lauter, mal leiser. Manchmal nur über 2-3 Stufen, manchmal auch von Lautstärke 20 bis auf 0 herunter. So als ob jemand heimlich mit der FB spielen würde. Erst habe ich gedacht, dass z.B. die Handystrahlung irgendetwas damit zu tun haben könnte, aber dies ist nicht der Fall.

Könnt ihr mir hierbei helfen?? Ist das Problem vielleicht schon bekannt??

Vielen Dank im Voraus !!!
nephelim
Neuling

Beiträge: 2Mitglied seit: Jul 2009 #866 erstellt: Gestern, 15:23 Zitat PM Mail
schonb mal batterien aus der FB genommen? um zu testen obs an der liegt..
yamakue
Neuling

Beiträge: 3Mitglied seit: Jul 2009 #867 erstellt: Gestern, 16:09 Zitat PM Mail
->Toneinstellungen->automatische Lautstärkenivelierung an?
thnx voor posten. Zelfs zonder batterijen in de afstandsb. deed de tv gek.....

Philips Man is net geweest: heeft eerst van USB stick update gedaan (die ik denk dat jij ook al had gedaan) maar goed daarna inderdaad de boel open gehad en kabel vervangen (geloof tussen mb en input control)

Nu TV 5 minuten aan: nog geen melding gehad; dus laten we hopen dat dit het was.
Hij zij zelf dat ie dit wel vaker tegen was gekomen. grappig; typt aantal cijfers op afstandbediening in en dan kom je in de 'hardware configuratie kant" Wie weet de code? :)

even hopen dat die nu fixed is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

stean schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:29:
[...]

thnx voor posten. Zelfs zonder batterijen in de afstandsb. deed de tv gek.....

Philips Man is net geweest: heeft eerst van USB stick update gedaan (die ik denk dat jij ook al had gedaan) maar goed daarna inderdaad de boel open gehad en kabel vervangen (geloof tussen mb en input control)

Nu TV 5 minuten aan: nog geen melding gehad; dus laten we hopen dat dit het was.
Hij zij zelf dat ie dit wel vaker tegen was gekomen. grappig; typt aantal cijfers op afstandbediening in en dan kom je in de 'hardware configuratie kant" Wie weet de code? :)

even hopen dat die nu fixed is....
Misschien werkt deze ook op jouw model?
jkerkhov schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:42:
Om op het servicemenu te komen;

eerst de televisie aanzetten en dan de volgende code invoeren: 062596i

Mocht dit niet lukken, type dan eerst een 0x (Waarbij de x elk getal, behalve de getal uit de reeks 02569 is)

Met de 'menu'-toets kom je er weer uit.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
  • Laatst online: 06-09 20:30
Code werkt inderdaad perfect op een 8404 (062596<info>). Met 'back' ga je weer uit het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stean
nlrb schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:15:
Code werkt inderdaad perfect op een 8404 (062596<info>). Met 'back' ga je weer uit het menu.
ga ik proberen, valt daar nog wat te 'tweaken'? :/

Ik krijg nog een calibratiedvd binnen waarmee ik de tv nog een keer afstel.--> kan je die kopen?/downloaden?

[ Voor 18% gewijzigd door stean op 14-07-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
Exirion schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:06:
[...]
Dikke kans dat het aan de HDMI kabel ligt. Ik heb een PS3 en Apple TV aan een 9703 hangen en dat ging altijd perfect, behalve met een nieuwe 5 meter HDMI kabel. Ook die geeft bij mij 9 van de 10 keer een 'video mode not supported' melding.
Ik heb 4 verschillende merken HDMI kabels van ieder 1,5 meter gebruikt, allen hetzelfde probleem. Welk merk/type HDMI kabel gebruik je nu/heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

steeg370 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:00:
Ik heb 4 verschillende merken HDMI kabels van ieder 1,5 meter gebruikt, allen hetzelfde probleem. Welk merk/type HDMI kabel gebruik je nu/heb je gebruikt?
Ik had een merkloos ding van 3 meter en nu een 5 meter kabel van Konig. Konig is ook budgetspul maar het is verder een keurige kabel afgewerkt met nylon en ferrietkralen erop. Van een collega heb ik even een Profigold van 5 meter te leen (80 euro) dus als die het wel doet dan weet ik genoeg :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
  • Laatst online: 06-09 20:30
stean schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:49:
[...]
ga ik proberen, valt daar nog wat te 'tweaken'? :/
Je kan tweaken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Voor 'read-only' settings kan je de code '123654' gebruiken (3 schermen met info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Nu online
hoe herken ik een nederlands model TV? ik heb de 42pfl9664 gekocht (zitten erg veel opties op en twijfel of ik alles nodig heb, 42pfl8404 leek me ook prima :-) )

Maar kon deze voor een scherpe prijs krijgen. Ik heb aangegeven dat ik een Nederlands model wil ontvangen, maar dit wil ik wel controleren wanneer ik deze ophaal.

Daarnaast heb ik een mail ontvangen van Philips dat de garantie inderdaad per 1 juli naar 2 jaar is gedaan.

[ Voor 2% gewijzigd door Kees_frl op 14-07-2009 17:35 . Reden: duidelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xswitch
  • Laatst online: 08-01-2024
Sinds kort staat de 40PFL9704h op de website van polectro en kan je deze pre-orderen voor een prijs van 2199,- euro. Ik heb ze gebeld en zij gaven aan dat ze per 24-07-2009 leverbaar zijn :9~

linkje hiero!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het tweaken. Iemand gaf in een eerdere reactie aan het blauwe philips logo bij startup zo irritant te vinden. DIt is hier uit te zetten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kan de 40PFL9704 over twee weken in huis hebben voor 2200.
Het oude model 42PFL9803 kan je nog kopen voor 2550 als je je best doet.
Een maand geleden kon je nog 3500 uitgeven.

En blijkbaar verkopen ze dus toch via internetwinkels.

Eerst maar ff wachten tot er meer aanbieders zijn?

Denkt er iemand dat de prijs nog gaat zakken het eerste half jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staan er ook kleinere LED-backlit tv's van Philips in de planning? Zoek namelijk een 32" en ga waarschijnlijk voor de 32pfl9604, maar mocht er na de vakantie een LED komen dan vind ik dat het wachten wel waard.

edit: pardon, repost, dacht dat mn 1e post niet was aangekomen. Echter nog geen antwoord gehad, iemand een idee?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
Ben nu zelf al een tijdje aan het stoeien met de instellingen van de 42pfl9664 mbv de HDTV.Calibration.Wizard DVD & zal binnenkort even de instellingen posten.

Mss zijn er al mensen die ondertussen de perfecte instelling al hebben voor de 42pfl9664, zo ja zou het leuk zijn als je die zou kunnen posten.

Pagina: 1 ... 15 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.