[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 1)

Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste
Acties:
  • 612.357 views

Onderwerpen

Alle 76 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Ik heb een donkergrijze muur in mijn huis waar mijn huidige lcd aan hang, nu wil ik overstappen op een ambilight model, maar heeft iemand ervaring met het effect van ambilight op een donkergrijze muur? Overal waar ik kijk wordt het op een witte, of ligt grijze wand gedemonstreerd.

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
DaMayan schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:23:
[...]Ben benieuwd of je wat meer van je ervaringen over de 9664 wilt vertellen. Volgens mij ben je (een van?) de eerste hier die er een heeft.
Nog een paar dagen en dan wordt ie gebracht...

[ Voor 18% gewijzigd door Tweddy op 03-07-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry LG
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Zojuist de 42pfl9664 opgehaald in Belgie voor 1465 euro bij een gewone winkel. Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Zijn er al winkels in NL gesignaleerd waar de 9664 voor bovenstaande prijs te koop is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
2frankie schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:19:
Zijn er al winkels in NL gesignaleerd waar de 9664 voor bovenstaande prijs te koop is ?
Zo ver ik weet niet niet laagste wat ik gezien heb is 1529,-, ik heb hem voor 1609,- afleverprijs.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
Mooie prijzen.

Zou je de winkel(s) misschien willen noemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
2frankie schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:48:
Mooie prijzen.

Zou je de winkel(s) misschien willen noemen ?
Ik heb hem van Eshop.nl voor 1609,-, op dit moment is hij daar niet meer leverbaar. En bij triderium was hij toen 1529,- zij hebben ondertussen de prijs verhoogd naar 1599,- maar wel leverbaar.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, die webshop vs winkel-op-de-hoek discussie is welliswaar erg interessant maar m.i. een beetje offtopic :z Fototjes? Meer ervaringen? Prijzen? 9704? Ziggo cams? ;)

Over Ziggo cams gesproken: ik kreeg zojuist de Ziggo Nieuwsbrief binnen waar het volgende in stond:
Primeur: de Digitale Televisie Module
Deze zomer kun je eindelijk profiteren van CAM CI+. Dan introduceert Ziggo namelijk de Digitale Televisie Module. Een compacte module voor HDTV die je heel eenvoudig direct in een daarvoor geschikte tv installeert. Zonder extra apparatuur, afstandsbedieningen, kabels en ontvangers. Makkelijker kan niet!
Meer info staat hier...

Nog steeds geen woord over gecertificeerde modellen helaas:
Voor de CI+ oplossing dien je in het bezit te zijn van een CI+ gecertificeerde televisie en een Digitale Televisie Module. Als je zeker wilt zijn dat de TV en de CAM CI+ Technologie goed zijn getest, hou dan de Ziggo portal in de gaten voor meer informatie over de gecertificeerde TVs. Zodra deze zijn gekeurd maken we deze informatie bekend.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:26
Sh*t, net te laat :P
Linkje dan maar:

KLIK!

edit: Stond er ook al zie ik :X

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter! op 04-07-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Ziggo digitale televisie module is voor 80 euro incl. btw te koop bij www.plasma-discounter.nl
Helaas nog niet op voorraad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:42:
De Ziggo digitale televisie module is voor 80 euro incl. btw te koop bij www.plasma-discounter.nl
Helaas nog niet op voorraad.....
Ehh..heb je dan ook een linkje naar de productpagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zit ie:
Plasma-discounter>digitale decoder>ziggo digitale decoder>ziggo digitale televisie module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een dag of vijf de 37PFL9604H in mijn bezit.

Mooie LCD, praktisch in het gebruik en goed geluid.
Ik kijk nog Analoog (Ziggo kabel omgeving Den Haag) aangezien ik (veel te lang) zit te wachten op de Ziggo gecertificeerde CI+ Cam module.

Wat mij nu opvalt t.o.v. mijn oude Toshiba 32WL66P is dat het analoge beeld veel minder is.
Heb al van alles gebrobeerd maar krijg het beeld net niet ECHT scherp?
De juiste instelling voor anoloog kijken heb ik nog niet uitgedokterd?
Heeft iemand al de juiste instellingen voor analoog kijken voor deze 9604H al gevonden?
De genoemde instellingen een paar bladzijde terug in dit topic zijn bij niet echt formidabel.

Wat mij verder opvalt is dat ik net na het zappen op geen enkele zender de programmatitel meer in beeld krijg van het uitgezonden programma?
Had ik bij mijn oude Toshiba wel? Heb ik iets verkeerd ingesteld?
De guide knop geeft ook geen enkele programma info weer (= alleen bij digitaal zeker?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:59:
Hier zit ie:
Plasma-discounter>digitale decoder>ziggo digitale decoder>ziggo digitale televisie module.
Je bedoelt deze pagina dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die....
Ik vind 80 euro voor een CI+ cam module niet duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:17:
Ja die....
Ik vind 80 euro voor een CI+ cam module niet duur!
Dat was ook de prijs die ik al gehoord had tijdje terug. Inderdaad niet duur.....goedkoper dan een HD Decoder :+ en veel praktischer..hehe...ik moet zeggen btw dat NED 1 HD wel vaag doet op he moment (da'sd e enige die werkt zonder de CI+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 42pfl9664 binnen helaas nog geen digitale tv maar wel net tv echt ideaal om youtube op je tv te kijken. Het is niet de ideale game tv voor bv xbox 360 of ps3 maar Gekocht bij qplaza top service!! Er werd telefonisch aangegeven dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden helaas kwam dit de bezorger niet goed uit en is daardoor door tnt bezorgd de 3e dag.

Maar wat is aan te raden om het beste beeld er uit te krijgen, is dat die alphacrypt of digitale televisie van ziggo.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:11:
Vandaag de 42pfl9664 binnen helaas nog geen digitale tv maar wel net tv echt ideaal om youtube op je tv te kijken. Het is niet de ideale game tv voor bv xbox 360 of ps3 maar Gekocht bij qplaza top service!! Er werd telefonisch aangegeven dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden helaas kwam dit de bezorger niet goed uit en is daardoor door tnt bezorgd de 3e dag.

Maar wat is aan te raden om het beste beeld er uit te krijgen, is dat die alphacrypt of digitale televisie van ziggo.
Volgens mij maakt het niet uit : alphacrypt of Digitale TV ding van Ziggo. Wel weet ik dat die Alphacrypt zomaar eens niet meer kan werken, die Digi TV van Ziggo wel natuurlijk :+

De Digitale TV van Ziggo is nog niet beschikbaar, maar die zal in de komende weken wel beschikbaar komen. Ook heb ik begrepen dat deze oplossing goedkoper (80 euri) ipv een Alphacrypt module (ong. 120 euri geloof ik) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ook de prijs die ik al gehoord had tijdje terug. Inderdaad niet duur.....goedkoper dan een HD Decoder :+ en veel praktischer..hehe...ik moet zeggen btw dat NED 1 HD wel vaag doet op he moment (da'sd e enige die werkt zonder de CI+)
Stomme vraag misschien, maar hoe kan je NED 1 HD dan ontvangen? Heb een 32PFL9604 maar hij vraagt om een frequnetie als ik digitale tv wil instellen. Welke moet ik dan opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:13:
[...]

Stomme vraag misschien, maar hoe kan je NED 1 HD dan ontvangen? Heb een 32PFL9604 maar hij vraagt om een frequnetie als ik digitale tv wil instellen. Welke moet ik dan opgeven?
Ehh...je moet de frequentie ingeven die geldt voor de regio waar jij woont. Het meest invoudig is even kijken hoe je instellingen zijn in je SD Decoder. Vervolgens voer je die frequentie in en laat je hem naar zenders zoeken. Hij zal dan alle zenders vinden (digitaal en analoog) en als je dan naar kanaal 71 zapt heb je Nederland 1 HD. Omdat Nederland 2 HD en Nederland 3 HD zijn alleen te ontvangen als je dus een Ziggo Digitale TV Module in je TV hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:11:
Het is niet de ideale game tv voor bv xbox 360 of ps3 maar Gekocht bij qplaza top service!!
Hoezo is dit niet de ideale tv voor gaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry LG
Kijk nu een dag naar de 9664 met hdtv van UPC. Ik moet zeggen fantastisch beeld, net tv werkt maar ik denk niet dat ik het veel ga gebruiken en het mooie aan dit type is datie lekker dun is en hele dunne randen heeft. Ondanks de 42 inch valt de grootte toch nog mee (zelfs mijn vriendin vond het een mooi formaat).

Enige minpuntje is dat er een geel/groene verticale lijn voortdurend in beeld is, zal wel een pixellijn zijn. contact opgenomen en scherm wordt omgeruild zodra ze er weer een binnen hebben. Jammer maar goed opgelost lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tweddy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 20:46:
[...]

'k heb ook een 360 enneh..een 42PFL8404...hoezo is dat dan idd dan geen ideale tv voor gaming :+ gaming werkt super op deze tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurian
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik heb een 37pfl5603.

Simpel probleem:
Externe speakers werken prima, maar ik kan het geluid niet regelen via de TV.
Als ik dat probeer, dan wordt het volume van de interne speakers van de TV aangepast.

Heb zelfs nog geprobeerd het op de hoofdtelefoon uitgang aan te sluiten, maar dat volume is ook niet -direct- aan te passen via de TV.

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
  • Laatst online: 06-09 20:30
Barry LG schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:16:
Enige minpuntje is dat er een geel/groene verticale lijn voortdurend in beeld is, zal wel een pixellijn zijn. contact opgenomen en scherm wordt omgeruild zodra ze er weer een binnen hebben. Jammer maar goed opgelost lijkt mij.
Is die verticale lijn er in elke mode, of lijkt het op dit probleem?
A vertical green line appears on the left side of the screen in “Unscale” picture format
through HDMI connection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry LG
nlrb schreef op zondag 05 juli 2009 @ 10:02:
[...]

Is die verticale lijn er in elke mode, of lijkt het op dit probleem?
A vertical green line appears on the left side of the screen in “Unscale” picture format
through HDMI connection.
Nee die lijn is er altijd, dus ook als de hdmi kabel niet aangesloten is, lijkt dus een defecte connector of pixellijn oid te zijn. Verkoper begon geeneens over reparatie maar besluit gelijk tot omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry,
Waar ergens gekocht in België? In de meeste belgische winkels staat deze 1799 euro geprijsd.
Iemand een idee wanneer de 47PFL9664 geleverd kan worden? De meeste winkels hebben al een prijs (2200) maar kunnen nog geen richtdatum voor levering geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweddy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 20:46:
[...]

Ik speel eigenlijk alleen maar halo 3 en tijdens de game gaat het draaien/bewegen/richten langzaamer dan voorheen, wat best veel invloed heeft op het resultaat. En vooral wanneer je op het hoogste niveau wil blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry LG
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:38:
Barry,
Waar ergens gekocht in België? In de meeste belgische winkels staat deze 1799 euro geprijsd.
Iemand een idee wanneer de 47PFL9664 geleverd kan worden? De meeste winkels hebben al een prijs (2200) maar kunnen nog geen richtdatum voor levering geven.
In de buurt van Antwerpen, kan de naam niet noemen want anders krijgen ze problemen met Philips. Er wordt ook niet met de prijs geadverteerd. Maar met googelen en contact opnemen moet je er wel achter kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook eigenaren van een 8000/9000 serie die hun toestel wel eens als PC-monitor gebruiken? Ik vraag me af of je op een 42 inch vanaf een metertje of 2 comfortabel websites kunt lezen. En iemand toevallig de input-lag van deze modellen al getest? (Guitar Hero-calibratie is misschien een handig programma daarvoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:58:
Zijn er ook eigenaren van een 8000/9000 serie die hun toestel wel eens als PC-monitor gebruiken? Ik vraag me af of je op een 42 inch vanaf een metertje of 2 comfortabel websites kunt lezen.
Op full HD is het een beetje op de rand, afhankelijk van je font-instellingen natuurlijk en hoe priegelig je bent gewend te werken. Reken maar eens na wat de pixelpitch/kijkafstand is voor je huidige PC monitor, en wat dat voor de TV oplevert, dan heb je een idee aangezien dit ook per persoon zal verschillen.

Persoonlijk zit ik op vrij aardig 2 meter van een 42" scherm, en voor 'normaal' PC gebruik vind ik dat eigenlijk net te ver, maar met iets opgeschaalde fonts tov mijn normale computermonitor werkt het dan weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij nader inzien kan ik beter wat dichterbij gaan zitten dan. Ik vroeg me alleen af of de scherpte van het beeld in verhouding hetzelfde zou zijn als bij normale monitoren. Bij televisieuitzendingen lijken letters of lijnen een beetje smudgy, maar ik neem aan dat bij het aansluiten van een PC de pixelmapping er voor zorgt dat dit niet zal gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-09 15:00
Heb sinds woensdag een 9604. Er is wel 1 puntje wat me opvalt zodra ik het scherm aan of uitzet: Beeldvullend blauw met PHILIPS erin. Weet iemand of en zo ja waar je dat kunt uitzetten. Ben niet zo'n voorstander van voortdurend in standby en dat blauw doet zo'n pijn aan mijn ogen. Tenslotte weet ik wel dat ik een philips heb gekocht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:40
TheVMaster schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 19:26:
[...]

Ehh...je moet de frequentie ingeven die geldt voor de regio waar jij woont. Het meest invoudig is even kijken hoe je instellingen zijn in je SD Decoder. Vervolgens voer je die frequentie in en laat je hem naar zenders zoeken. Hij zal dan alle zenders vinden (digitaal en analoog) en als je dan naar kanaal 71 zapt heb je Nederland 1 HD. Omdat Nederland 2 HD en Nederland 3 HD zijn alleen te ontvangen als je dus een Ziggo Digitale TV Module in je TV hebt zitten.
Nee hoor, hier heb ik Ned1, Ned2 en Ned3 HD + Eurosport HD icm Samsung DCB H360. Met een standaard digitale tv abbo van Ziggo dus geen extra zenders/kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:15
kasteleman schreef op maandag 06 juli 2009 @ 08:09:
Heb sinds woensdag een 9604. Er is wel 1 puntje wat me opvalt zodra ik het scherm aan of uitzet: Beeldvullend blauw met PHILIPS erin. Weet iemand of en zo ja waar je dat kunt uitzetten. Ben niet zo'n voorstander van voortdurend in standby en dat blauw doet zo'n pijn aan mijn ogen. Tenslotte weet ik wel dat ik een philips heb gekocht ;-)
Sommige mensen maken ook overal een probleem van... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
bangnl schreef op maandag 06 juli 2009 @ 08:24:
[...]

Nee hoor, hier heb ik Ned1, Ned2 en Ned3 HD + Eurosport HD icm Samsung DCB H360. Met een standaard digitale tv abbo van Ziggo dus geen extra zenders/kosten.
Uiteraard, maar die opmerking ging over een nieuwe Philips TV mèt of zonder CAM. Zonder CAM werkt alleen Nederland 1 HD. De SD-ontvangers ontvangen de HD-kanalen überhaupt niet trouwens (en logischerwijs al helemaal niet in HD). Daarvoor moet je wel een HD-ontvanger hebben en daar is de Samsung 360 er één van.

[ Voor 18% gewijzigd door Wouter! op 06-07-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:42:
Ik zag de 37pfl8684 (37pfl8404 met glazen voet ed) voor 798€ :P
Meteen maar besteld want veel goedkoper zal deze op korte termijn niet worden :) :) :)
Hoi, volgens mij ben jij de eerste die een 8684 heeft besteld en misschien in die tussen tijd al heeft.
Wil je je ervaringen met ons delen, als ze me bevallen dan ga ik over van de 8404 naar de 8684 :)

Ik hoor van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen bij pick2pay zie ik de pfl8684. Zijn er ook nog andere winkels waar ze hem verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:30:
[...]

Hoi, volgens mij ben jij de eerste die een 8684 heeft besteld en misschien in die tussen tijd al heeft.
Wil je je ervaringen met ons delen, als ze me bevallen dan ga ik over van de 8404 naar de 8684 :)

Ik hoor van je
Ik ga m waarschijnlijk woensdag halen. Ik zal laten weten hoe ie bevalt. Voor de rest is de 8684 bijna niet online te krijgen, ook vanwege het feit dat dit model eigenlijk bedoeld is voor "echte" winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:20:
[...]

Ik ga m waarschijnlijk woensdag halen. Ik zal laten weten hoe ie bevalt. Voor de rest is de 8684 bijna niet online te krijgen, ook vanwege het feit dat dit model eigenlijk bedoeld is voor "echte" winkels.
ik heb hem pas over een maand of 2 nodig. Ja een raar toestand :). Zal ik nog even wachten nu ik hem toch niet kan gebruiken of gelijk kopen dit ivm uitverkoop/ niet verkrijgbaar etc.?

PS. maak jew wel gelijk effe fotos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al meer of uitzending-gemist op net-tv beschikbaar zal worden?
Ik kwam vanmorgen ergens een comment van iemand tegen dat dit binnenkort beschikbaar zal zijn, maar kan het niet meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:20:
[...]

Ik heb net contact gehad met ze (pick2pay) ze gaf door dat ze hem niet meer op voorraad hadden.pas misschien over 1,5 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graafas
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 15:48
Net een week de 47PFl8404 binnen. De TV is helemaal te gek. Ik kijk op dit moment nog analoog op afwachting van de CI+ CAM van Ziggo. Beeld lijkt wel iets minder te zijn dan mijn vorige 32 inch lcd van philips ( komt waarschijnlijk door groter scherm + Full HD)
Gamen met de PS3 gaat voortreffelijk. NetTV werkt ook zonder problemen. Media streamen lijkt mij dat daar bij Philips nog even aan moet worden gewerkt: foto's en music gaan goed, Video AVI en diverse HD materiaal gaat niet naar behoren. Gelukkig heb ik mijn PS3 nog die ism PS3 media server bijna alles kan steamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:40:
Ik kwam vanmorgen ergens een comment van iemand tegen dat dit binnenkort beschikbaar zal zijn, maar kan het niet meer terugvinden.
Dat zou wel erg stoer zijn als dat zo was :) Al vraag ik me af of dat echt gaat gebeuren aangezien Ziggo (en UPC vast ook) een 'programma gemist' abonnement hebben. Al moet ik wel zeggen dat die kwaliteit natuurlijk beter is, maar goed....ik hoop dat het wel zo is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 14:15:
[...]

Ik speel eigenlijk alleen maar halo 3 en tijdens de game gaat het draaien/bewegen/richten langzaamer dan voorheen, wat best veel invloed heeft op het resultaat. En vooral wanneer je op het hoogste niveau wil blijven spelen.
En je hebt alle beeldbewerkingen ook uitgezet?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

graafas schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:24:
Ik kijk op dit moment nog analoog op afwachting van de CI+ CAM van Ziggo.
Nog even geduld dan :)
nieuws: Ziggo CAM CI+-module voor hdtv's eind juli leverbaar

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voske8x
  • Laatst online: 28-02-2021
Nou, in plaats van allemaal reacties over prijzen en waar we onze tv kopen even een "ervaring" reactie.

Week of 5 geleden de 37PFL9604 gekocht.

Pluspunten:
-Erg mooi design met geweldige afstandsbediening (is natuurlijk een smaak)
-Geluid kwaliteit van de TV is erg goed! Voor standaard in een TV wel te verstaan!
-Ambilight vind ik geweldig, ik heb dit nooit eerder mogen ervaren en mij bevalt het heel goed (is ook weer eigen smaak).
-Erg handig menu, maar wel beetje traag soms.
-Voldoende aansluitingen! Waaronder dus ook gewoon draadloos!
-Afstandbediening kan de taak van andere afstandsbedieningen overnemen, handig!

Echte mening over het beeld heb ik nog niet, want:
Ik kijk nu tv van digitenne, maar dast is zoiezo crap... (binnenkort iTV van kpn glasvezel)
Als je de pc aansluit op je tv om als beeldscherm te gebruiken heb ik gemerkt dat je alle (beeld) hulpmiddelen uit moet zetten, want de tv reageert hier steeds op, waardoor bijvoorbeeld tekst dan weer scherp is en dan wat "blurry".

HD materiaal nog iet afgespeeld, althans, wel 1080p materiaal via de VGA aansluiting naar de tv, weet niet of dat al onder HD afspelen valt, maar dat zeg er ERG goed uit!

Natuurlijk ook min punten, maar niet veel.

Al wel bekend dat NetTV traaaag is. Verder zie ik persoonlijk niet de meerwaarde van NetTV in, op buienradar na dan :D

Het menu zelf is soms ook wat langzaam, maar sinds laatse update is dit aanzienlijk verbeterd.

Als ik avi/divx rechtstreeks stream van USB of NAS, dan speelt hij deze schokkerig af, tegen het vervelende aan, net niet snel genoeg. Dit is wel jammer, maar voor mij niet erg, want straks gaat de PS3 en/of de PC als mediaserver werken en dus het rekenwerk doen. Een TV moet gewoon goed beeld geven en niet nog eens gaan decoderen of wat dan ook.

Foto's? Nee die heb ik niet, maar we weten wel hoe de 37PFL9604 eruit ziet, erg goed namelijk!

Als er in de loop der tijd nog meer + of - puntjes uit komen rollen, dan zal ik deze vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:09:
Alleen bij pick2pay zie ik de pfl8684. Zijn er ook nog andere winkels waar ze hem verkopen?
De pfl8694 is toch is toch het zelfde (of lees ik iets over het hoofd) die verkopen ze bij de plasma discounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Laatst online: 06-09 13:03
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:40:
Ik kijk Uitzending gemist via mijn Popcorn Hour icm onderstaande link:

http://www.jorisvdstraten.nl/uzg/ of
http://www.jorisvdstraten.nl/uzg/Default.aspx

Misschien dat je dit ook via Net TV kan gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:30
Een "leuk" berichtje van het ziggo forum betreffende CI+:
(Mediamarkt) Tot mijn niet geringe verbazing wisten 2 verkopers (los van elkaar) het volgende te melden en kwam de info rechtstreeks van Ziggo. Kunt er hele dikke kantekingen en vaagtekens bij plaatsen, maareh, don’t shoot me, I’m only the messenger he

-De enige TV die je zonder zorgen zou kunnen kopen is de Philips xx04 serie. Deze zou Ziggo hebben gecertificeerd. (De complete lijst zou pas komen als alle testen voltooid zijn.)

-De Samsung modellen die tot nu toe in de winkel staan zouden wel CI+ hebben, maar een hardware-upgrade nodig hebben. Deze zou nog op de huidige modellenreeks worden doorgevoerd en binnenkort in de winkel moeten staan. Je zou je huidige toestel niet kunnen laten upgraden.

-Sony 5500 zou ook een hardware-upgrade nodig hebben, maar Sony zou gemeld hebben dat zij dat pas op de volgende modellenreeks (van volgend jaar?) gaan doorvoeren. De 'Ziggo'-CAM zou op deze modellen zéker niet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowwan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 07:59:

[...]
nou lekker is dat, ik zit goed met m'n 9604 maar het lijkt me slimmer als ziggo iig. compatibel met wat meer huidige tv's zou zijn.

edit: waarschijnlijk krijgen die mediamarkt boys meer 'winst'/'premie'/'bonus' over verkochte producten van philips......zomaar een gok!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Ik heb nog nooit een MediaMarkt medewerker gesproken die wist waar hij het over had.. Meestal van die arrogante gastjes die maar wat roepen. (er zullen er vast zijn die wel verstand hebben, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen). Dus ik zou er niet te veel waarde aan hechten.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
burgt schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:55:
Ik heb nog nooit een MediaMarkt medewerker gesproken die wist waar hij het over had.. Meestal van die arrogante gastjes die maar wat roepen. (er zullen er vast zijn die wel verstand hebben, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen). Dus ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
Pfff.....inderdaad 'k wist niet dat er bij de MediaMarkt mensen werken die er verstand van hebben :+ Maar ja..mocht ('k denk dat de kans 1% is) het wel kloppen, dan zit ik in ieder geval goed met m'n 8404...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graafas
Gisteren heb ik op dit forum gelezen dat er een software upgrade zou zijn voor de 8404 series.
Nu heb ik dat gisteren meteen gedaan toen ik thuis was alleen wilde de upgrade niet lukken via internet, hij gaf aan dat de recente software er al op stond.
Daarna heb ik het geprobeerd via een usb-stick en dat ging wel.
Hebben er hier meer mensen last van, ook mensen met andere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:12:
[...]

De pfl8694 is toch is toch het zelfde (of lees ik iets over het hoofd) die verkopen ze bij de plasma discounter.
Hij staat wel op de site maar ik heb m nog nooit op voorraad gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akelder schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:35:
Heb vorige week de 37pfl9604 aangeschaft.
Geweldig design, zware afstandsbediening, top.
Nettv werkt en is handig om ff buienradar te checken.
Ik kijk nu via scart2 met een samsung 9401R decoder naar digitale tv en wat mij opvalt is bv
bij RTL4 dat als het logo op een witte achtergrond valt dat het logo heel blokkerig is.
Verder met tv kijken vooral bij ondertiteling en bewegend beeld wordt de ondertiteling blokkerig.
sommige zenders zoals sbs6 zijn haarscherp.
Gister tennis gekeken op net5 maar dat zag er goed uit.
Ik weet niet of dat aan mijn decoder ligt maar goed.
Ik wacht op de cam ci+ van ziggo hoop dat het dan beter is.
Ik heb trouwens ook de instellingen ingesteld van zoef40 maar dat maakt niet uit
Analoog tv kijken vindt ik dat de kanaalnummers er ook niet perfect uit zien.
Ik heb ook een Wii, en heb hiervoor een component kabel gekocht omdat de andere scart ingebruik is
door mijn HTS. Nu zat ik net wii sports te spelen en bij het bowlen valt me op dat de kegels helemaal
niet scherp zijn maar een blokkerig zooitje.
Ik heb ook een mediacenter via HDMI aangesloten en die geeft wel een mooi beeld.
Een dvd kijken via mijn HTS........had de eerste de beste dvd gepakt eentje van mijn vriendin. Dolly dots live
concert....hmmmm blokkerig. bewegend beelden beroerd........ :'(

Ik weet niet of ik gelukkig ga worden met deze tv.
Ik mag geloof ik binnen 8 dagen ruilen maar ja want koop je dan..........
Zijn er meerdere mensen die dit ervaren met deze tv.
heb de tv trouwens ook geupdate en dat ging zonder problemen via usb,
want via internet was er geen update.
Bij mij het zelfde probleem maar wel aangesloten op een humax hd decoder het beeld bleef in mijn belevenis te flets!alle instellingen geprobeerd maar steeds het zelfde probleem.volgens de service dienst was de tv oke!
Ik ben uiteindelijk naar de It's teruggegaan en de tv omgeruild met een nieuw top model van Panasonic de TX37V10.Kan deze tv zeker aanraden beeld is absoluut een klasse beter dan de 9604 serie.alleen het geluid van de philips is beter.zowel met sd,hd kabel tv en de ps3 is deze panasonic super. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

Heeft er iemand een foto van de PHILIPS 42 PFL 5604H/12 ik ben met name benieuwd naar de randen.
(de foto's op de philips site vertekenen zo)
alvast bedankt

PSN: sjaak99 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar dagen de Panasonic TX-L32V10 in huis met de LOEWE Alphacrypt CAM CI+-module, en met een Ziggo Smartcard, dus zonder settupbox. Een erg mooi HD beeld, zonder enige correctie van de standaard instellingen. Panasonic is nog niet gecertificeerd door Ziggo voor CAM CI+, daarom moest bij de installatie Zweden of Finland als land ingegeven worden. De taalinstelling is Nederlands. De menustructuur is overzichtelijk. De Viera Link (“Net TV”) is WiFi met een Konig CMP Homeplug25 Adapter Kit. Het geluid is middelmatig, maar de TV is verbonden met de BeoSound 3000, dus bij film of muziek wordt de B&O link gebruikt. Vergeleken met de Bang&Olufsen Beo4, is de Afstandsbediening erg matig.

Ik heb lang nagedacht over de 32PFL6404 maar de Panasonic Blu-Ray DMP-BD60 speler in combinatie met de TV was doorslaggevend. Volgens de reviews, is dit apparaat beter dan het laatste Blu-Ray model van Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burgt schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:55:
Nee inderdaad. Ik was van het weekend hier in Utrecht ff naar de 9604 gaan kijken, en ik vraag aan die verkoper 'wanneer krijgen jullie de 9704 geleverd?'. Hij zo: 'we hebben de 9604'. Tikt ie in zijn computer '9704' in en krijgt 'no result', zegt ie 'vind je de 9604 niet leuk?'. Euh 'best leuk maar ik wil de 9704', 'wij hebben alleen de 9604'. Volgens mij weet hij helemaal niets van de Philips modellen en is hij sowieso niet op de hoogte van de 9704 (laat staan alle andere modellen)... wat een r*k zaak is het toch...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwacht je überhaupt dat ze wat weten daar?

Ik heb weleens met een vriend (beide werkzaam in de electroretail) een gast enorm laten zweten daar, met allemaal kutvragen. En 'm de hele tijd verbeteren ook enzo, hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
graafas schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:11:
Gisteren heb ik op dit forum gelezen dat er een software upgrade zou zijn voor de 8404 series.
Nu heb ik dat gisteren meteen gedaan toen ik thuis was alleen wilde de upgrade niet lukken via internet, hij gaf aan dat de recente software er al op stond.
Daarna heb ik het geprobeerd via een usb-stick en dat ging wel.
Hebben er hier meer mensen last van, ook mensen met andere series.
Eh.....alweer een upgrade?! Van welke datum is die file?

Ik zie dat er inderdaad een nieuwe update beschikbaar is voor de 8404. Deze is van 2 juli!

Release Notes:
Q5481_0. 26.33.15
• A vertical green line appears on the left side of the screen in “Unscale” picture format
through HDMI connection.
• Video drop-out when you change channel on the Philips/Pace set-top-box through HDMI
connection.
• TV hang-up while navigating in Net TV environment.(Only applicable for Net TV models)
• No audio & video in TV mode after TV lost signal from the website while watching a movie
from the Net TV services.(Only applicable for Net TV models)
• The radio channel background disappeared with a message “Video not supported”
displayed when you change the radio channels.
Overigens lukt het hier via internet ook niet, via USB daarentegen gaat het hier ook perfectos!

[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 07-07-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:50:
...de LOEWE Alphacrypt CAM CI+-module...
Die bestaat helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
Rowwan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 07:59:

[...]
Dat is natuurlijk wat betreft de philips tv's geen enkel probleem aangezien de 04 modellen de eerste en enigen zijn met CI+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De correcte naam: LOEWE Satelite Receivers Alphacrypt CAM Module (Prijs 150 Euro bij RAF)
jorgen83 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:57:
[...]

Die bestaat helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan de firmware van 8404 ook op de 8684???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:28
Waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:33:
kan de firmware van 8404 ook op de 8684???
Elk model heeft zn eigen firmware. Kan je gewoon vinden op de Philips website. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een link naar de firmwares van philips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm misschien om het te installeren?? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:04:
De correcte naam: LOEWE Satelite Receivers Alphacrypt CAM Module (Prijs 150 Euro bij RAF)
[...]
Prima, punt was dat CI+ modules nog niet verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK

PK

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:36:
heeft er iemand een link naar de firmwares van philips?
Als je weet hoe een forum werkt kan je ook zoeken op een site als Philips..... :P

Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PK schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:22:
[...]

Hij staat wel op de site maar ik heb m nog nooit op voorraad gezien.
zaterdag morgen hadden ze er een en in de middag was ie alweer weg. :) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:04:
[...]
Ja die naam heb ik ook op mijn bon staan. Maar is gewoon hun benaming voor de Alphacrypt Classic/TC module. In mijn geval heb ik van RAF de TC versie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie eigenlijk van de opstarttijden van de nieuwe serie? Ik vind het niet zo fijn dat ik eerst een halve minuut moet wachten tot ik beeld heb (ander beeld dan het Philips logo) en vervolgens ook nog een tijdje tot de afstandsbediening volledig werkt (8404H). Hoe is jullie ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zojuist de 37" 8404 besteld via Bol.com :) Bestelling bij Azerty geannuleerd omdat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren. Bij Bol.com was ie nog goedkoper ook (excl. bezorgkosten)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Laatst online: 07:30
Vindt de opstarttijd nog acceptabel... Ben meer ontevreden over NetTV. Van de 10x lukt het me 9x niet om verbinding te krijgen (wireless), terwijl het netwerk zelf aangeeft dat er verbinding is.. Ook zou de Philips Server gewoon in de lucht moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voske8x
  • Laatst online: 28-02-2021
Opstarten vind ik nog net gaan, maar inderdaad NetTV is niet alles, maar ik heb dan weer totaal geen problemen met de wireless verbinding, die is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stean
  • Laatst online: 14-07 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:52:
Wat vinden jullie eigenlijk van de opstarttijden van de nieuwe serie? Ik vind het niet zo fijn dat ik eerst een halve minuut moet wachten tot ik beeld heb (ander beeld dan het Philips logo) en vervolgens ook nog een tijdje tot de afstandsbediening volledig werkt (8404H). Hoe is jullie ervaring hier mee?
ja bij mij ook, soms duurt het wel erg lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 23:24
Sinds 4 weken heb ik de 37pfl8404, tevreden over de beeldkwaliteit, maar je ziet toch een groot verschil met mijn 32pfl5404 die ik op de slaapkamer heb hangen. Dat komt dus voornamelijke door het grotere scherm bij de zelfde resolutie. zeker omdat ik in afwachting van de CI+ modules nog tijdelijk analoog kijk.

Gisteren toch geprobeerd om digitale zenders te laten zoeken met behulp van de freqentie en het netwerk id van de Ziggo Website en hij vond zowaar 256 digitale zenders en 32 analoge zenders.

Bij die digitale zenders staat ook Nederland 1 HD, en dat ziet er echt super uit!! De overige digitale zenders zijn beveiligd, maar Ned 1 niet.

Helaas zijn alle analoge zenders op zendernr 2001 en verder gezet waardoor ik gisteren 1 uur lang de zenders verschoven heb naar Nr 2 tm 32.

Heeft iemand daar een snellere methode voor??

Ik heb nu dus:

op 1 : Ned 1 - digitaal en HD!
op 2 : Ned 2 analoog
op 3 : Ned 3 analoog
op 4 tot 32 : de overige analoge zenders.

Wel gaaf om dat verschil te zien als je aan het Zappen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb het zelf nog niet kunnen checken: Is NL1 HD nu 720p of 1080i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
Heb de 42pfl9664 binnen en het beeld vind ik echt verassend goed, zeker als ik het vergelijk met LCD-schermen die ik bij andere mensen thuis heb gezien. Het geluid is prima, maar voor films gaat dat natuurlijk via de surroundreceiver. Voor gewoon tv kijken vind ik dat overkill.

De ingebouwde digitale decoder is echt een verademing; geen dubbele ab meer. Zappen gaat nog steeds niet zo snel als vroeger maar het is net te doen. De ab is zoals ik dat van Philips gewend ben: ergonomisch en gebruikersvriendelijk. Behalve dat de programmagids (guideknop) altijd bij Ned1 begint, ook als je naar kanaal 405 kijkt. Zal misschien wel een oplossing voor zijn. Hoop ik.

42" vind ik een prima maat voor 3 meter kijkafstand, alhoewel 47" ook had gekund. De tv is 5cm dun en staat ook gewoon fraai in de woonkamer.

Het belangrijkste is toch het beeld. Digitaal sd-signaal is al echt prima. Ook snelle sporten worden goed weergegeven zonder veegeffecten. Geupscalede dvd's, bluray en hd-signaal is helemaal wennen, zo goed is het.

Al met al dus een uitstekende tv met door o.a. de ingebouwde decoder veel gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo. schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:11:
Gisteren toch geprobeerd om digitale zenders te laten zoeken met behulp van de freqentie en het netwerk id van de Ziggo Website en hij vond zowaar 256 digitale zenders en 32 analoge zenders.
Hoe werkt dit precies? Kijk je al analoog via Ziggo? En kan bovenstaande ook met UPC?

Heb zelf namelijk de fout gemaakt om voor Tele2 te kiezen, en over die beeldkwaliteit ben ik verre van tevreden. Heb wel de beschikking over het analoge signaal van UPC, waarschijnlijk omdat de vorige bewoner van mijn appartement nog een abonnement heeft lopen.. Dit signaal is net zo goed als digitale tv van Tele2. Maar ik zou graag willen kijken of het de moeite is om digitale tv van UPC te nemen. Liefst zou ik Ziggo nemen zodat ik van dat extra kastje af ben, maar dat is helaas niet te ontvangen in A'dam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Raymond schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:19:
Ik heb het zelf nog niet kunnen checken: Is NL1 HD nu 720p of 1080i?
Volgens mijn humax is het 1080i (Ziggo hier).

Today's subliminal thought is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:43:
[...]

Hoe werkt dit precies? Kijk je al analoog via Ziggo? En kan bovenstaande ook met UPC?

Heb zelf namelijk de fout gemaakt om voor Tele2 te kiezen, en over die beeldkwaliteit ben ik verre van tevreden. Heb wel de beschikking over het analoge signaal van UPC, waarschijnlijk omdat de vorige bewoner van mijn appartement nog een abonnement heeft lopen.. Dit signaal is net zo goed als digitale tv van Tele2. Maar ik zou graag willen kijken of het de moeite is om digitale tv van UPC te nemen. Liefst zou ik Ziggo nemen zodat ik van dat extra kastje af ben, maar dat is helaas niet te ontvangen in A'dam...
Hoe groot is jouw televisie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren naar Ziggo gebeld ivm de CI+ module, tot mijn verbazing werd me verteld dat ze deze zelf niet zullen gaan verkopen 8)7 , maar dat ze al wel in de winkel liggen bij o.a. Expert. Ik vandaag vrolijk naar expert word me door een vriendelijke medewerker verteld dat deze nog niet leverbaar is, vervolgens bel ik ziggo weer en nu geven ze aan dat ze wel in de winkel liggen maar niet weten welke |:( , ik word doorverbonden naar de technische dienst, nu word er ineens aangegeven dat ze eerst via ziggo zelf te koop zijn en daarna pas via de winkel's :O . Uiteindelijk werd ik doorverbonden naar iemand van de administratie die aangaf dat ze pas eind juli dus ga maar uit van begin augustus dat ze dan pas leverbaar zijn, en dan in het begin uitsluitend via ziggo en later via de winkels _/-\o_ .

Kortom 3 verschillende verhalen van medewerkers van Ziggo die helaas totaal niet goed zijn ingelicht over de CI+ module.

Heeft iemand nog een ander alternatief zodat ik niet tot eind juli hoef te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

Ik keek zojuist even op BCC.nl en daar hebben ze nu een LCD 4 daagse. Zie hier een lijstje met Philips TV's.

Heb zelf geen idee of dit nou dan ook erg lage prijzen zijn, wil zelf de 9664 kopen... en de 9000 serie zit nou nét weer niet in die actie :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:45:
[...]

Hoe groot is jouw televisie dan?
Heb een 37PFL9604...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Niet geldig bij de Philips 9000 series en de samsung 7000 en 8000 series.

Beeeeeeeetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:48:
Ik heb gisteren naar Ziggo gebeld ivm de CI+ module, tot mijn verbazing werd me verteld dat ze deze zelf niet zullen gaan verkopen 8)7 , maar dat ze al wel in de winkel liggen bij o.a. Expert. Ik vandaag vrolijk naar expert word me door een vriendelijke medewerker verteld dat deze nog niet leverbaar is, vervolgens bel ik ziggo weer en nu geven ze aan dat ze wel in de winkel liggen maar niet weten welke |:( , ik word doorverbonden naar de technische dienst, nu word er ineens aangegeven dat ze eerst via ziggo zelf te koop zijn en daarna pas via de winkel's :O . Uiteindelijk werd ik doorverbonden naar iemand van de administratie die aangaf dat ze pas eind juli dus ga maar uit van begin augustus dat ze dan pas leverbaar zijn, en dan in het begin uitsluitend via ziggo en later via de winkels _/-\o_ .

Kortom 3 verschillende verhalen van medewerkers van Ziggo die helaas totaal niet goed zijn ingelicht over de CI+ module.

Heeft iemand nog een ander alternatief zodat ik niet tot eind juli hoef te wachten?
hahaha klinkt hetzelfde als mijn verhaal. Gelukkig heeft Ziggo naar buiten gebracht dat ze eind juli via de winkels leverbaar zullen zijn (als ik het goed heb). De klantenservice bij Ziggo weet helemaal niets. Overigens zit de vriend van mijn tante hoog in de boom bij Ziggo en hij heeft mij verzekerd dat de Ziggo DigiTv modules eind juli leverbaar gaan worden (via de bekende verkooppunten...HarenseSmid, Expert, etc).

Maar eh..wel fout van de helpdeskmedewerkers dat ze een zelf-verzonnen (?) verhaal gaan ophangen. Officieel schijnen ze daar dus niet op de hoogte te zijn en gaan ze dus blijkbaar af op hun eigen geruchten mbt de levering/levertijd/beschikbaarheid van die Ziggo DigiTV Modules...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
LabRat-NL schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:52:
Ik keek zojuist even op BCC.nl en daar hebben ze nu een LCD 4 daagse. Zie hier een lijstje met Philips TV's.

Heb zelf geen idee of dit nou dan ook erg lage prijzen zijn, wil zelf de 9664 kopen... en de 9000 serie zit nou nét weer niet in die actie :(
Best 'n nette prijs: 37PFL8404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

LabRat-NL schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:52:

Het lijkt eerder dat ze hun oude meuk aan het dumpen zijn nu de nieuwe modellen toch wel aan het doordringen zijn. Ik heb de 47PFL9703 gekocht en deze was al niet meer te bestellen, kon de verkoper mijn melden. Ik had één van de laatste van de winkels in de omgeving.

[ Voor 6% gewijzigd door RoyK op 08-07-2009 13:48 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
RoyK schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:47:
[...]

Het lijkt eerder dat ze hun oude meuk aan het dumpen zijn nu de nieuwe modellen toch wel aan het doordringen zijn. Ik heb de 47PFL9703 gekocht en deze was al niet meer te bestellen, kon de verkoper mijn melden. Ik had één van de laatste van de winkels in de omgeving.
Niet echt. Als je in het lijstje kijkt zie je alleen maar nieuwe XXX4-modellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graafas
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:52:
De opstart tijd vind ik redelijk, ik heb na het philips logo snel beeld ( analoog en ongeveer 5 a 10 sec). Ik hoef dus niet nog eens 30 sec te wachten. Wat me wel opvalt dat de afstandsbediening na het opstarten laat reageerd. Later is dat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Wouter! schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:09:
[...]

Niet echt. Als je in het lijstje kijkt zie je alleen maar nieuwe XXX4-modellen :).
Stom van mij, je hebt helemaal gelijk.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Laatst online: 14-09 14:58
Vandaag de 37PFL8404 binnen gekregen. Heel erg mooi. Beeld is super, geluid vrij goed ook nog (heb beter gehoord). Playstation 3 aangesloten en gamen op een Full HD is in een woord geweldig!! Hiervoor had ik nog een oude CRT televisie, dus het verschil is gigantisch.

Wat inputlag van de 37PFL8404 betreft... ik heb FIFA 09 en Street Fighter 4 zitten spelen en ik merk totaal geen lag (waar ik toch bang voor was). Nu ben ik geen pro gamer dus wellicht dat het mij gewoon niet opvalt... maar als ik in SF4 op de punch knop klik dan puncht Ryu ook direct met een lag van 0,0 (zo lijkt het).

Wat mij opvalt is dat wanneer ik naar de PS3 schakel, dat de televisie automatisch het display profiel op 'Game' zet! Nice. Ga ik weer terug naar televisie dan gaat hij terug naar het profiel waar hij daarvoor op stond.

Als je het profiel op bijvoorbeeld 'Standard' zet dan is inputlag wel iets merkbaar maar in 'Game' mode dus absoluut niet. Dus voor degene die nog tegen een aankoop aan zitten te hikken om deze reden. Don't worry, je kunt gewoon lag-free gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:43:
[...]

Ik kijk dus gewoon alle zenders analoog behalve de zenders die digitaal worden uitgezonden waar je geen smartcard voor nodig hebt.

Aangezien de Philips tv's een ingebouwde digitale ontvanger hebben lijkt het me logisch dat je ook het UPC net kan "scannen". Ik weet niet of UPC ook nederland 1 unencrypted verstuurd. (eventueel HD)

Gewoon bij het installatie menu DVB-C kiezen en daarna de juiste frequentie en netwerk ID invullen die voor jouw regio geldt. Dit moet je terug kunnen vinden op de UPC website lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag waar ik bijna voor schaam,

ik heb hier een 9703 en die laat een klokje zien elke keer als je hebt gezapt. best handig opzicht maar dat klokje loopt een uur achter. Ik heb het hele menu zitten omspitten en ook de handleiding. Zomer en wintertijd staat goed (op wintertijd loopt die dus twee uur achter) maar waar kun je in godsnaam dat klokje instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:19:
maar waar kun je in godsnaam dat klokje instellen
Als dat hetzelfde werkt als bij een serie eerder: Nergens

Gewoon zorgen dat het land goed ingesteld staat en dat je naar zenders kijkt met teletekst met nederlandse tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:40:
[...]

Als dat hetzelfde werkt als bij een serie eerder: Nergens

Gewoon zorgen dat het land goed ingesteld staat en dat je naar zenders kijkt met teletekst met nederlandse tijd :)
het land is goed ingesteld en teletekst geeft een andere tijd weer.
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.