Beste Kasteleman,
helaas nog niet genoeg tijd voor gehad (gisteren maar even Live van de TT assen genoten....altijd mooier!).
Ik gebruik de humax HD en vooral de film 1 kanalen zijn verbluffend mooi. De scherpte is erg fijn en inmiddels met wat standaard aanpassingen op de instellingen goede kleurwaarden uit te krijgen.
Daarna nog een blu-ray gedraaid, waarbij ik vooral verrast was door de uitstekende zwartwaarden (live optreden van john mayer). De scherpte kan hier en daar nog wat beter, dus daarvoor moet ik nog wat meer instellen/afstellen. Foto's volgen zsm (mijn camera is helaas per ongeluk door mede tt bezoeker meegenomen....)
Ik moet zeggen dat de tv zelf er erg fijn uitziet, de geborstelde rand is mooi en vrij donker (had een lichtere variant ergens zien hangen, 9664 ofzo? Dus dat viel me alles mee. De ambilight heb ik zo 'actief' mogelijk ingesteld en dat doet zijn werk verder prima. De 4 verschillende lichten aan een kant zijn wat rustiger dan de 2 die ik gewend was van de 9603, daar had je soms gewoon een rode en groene spot achter je tv zo leek het. Dat is nu gelukkig over.
Een overig pluspunt is de ab, die echt erg degelijk (zwaar) aanvoelt en ook de humax decoder prima kan aansturen. Totdat de ziggo cams komen wacht ik nog maar even met deze set-up.
Het geluid uit de tv is prima, zoals ik al uit de 9603 gewend was. De bass-waarden zijn echt goed en over het algemeen is het geluid denk ik een echt voordeel t.o.v. bijvoorbeeld de huidige sony en samsung tv's.
Wat tevens opvalt is dat de tv zelf kleiner oogt dan de andere philips 32 serie van vorig jaar en een oudere samsung 32 (r71). De randt is duidelijk smaller rond het beeld, wat voor een prettigere opstelling in de woonkamer zorgt (valt minder op).
Aangezien ik de tv nog ga ophangen met een vogels 6245 beugel zal dit helemaal netjes er uit komen te zien. Als de tv eenmaal hangt zal ik wat foto's plaatsen.
Tot zover een aanrader