Heeft iemand enig idee waarom het zo lang duurt om in je windows folder te komen met de standaard verkenner? Ik dacht dat dit na R1 opgelost was. Na R3 geinstalleerd te hebben was het ook snel, maar nu je wat dingen geinstalleerd hebt duurt het mega lang. Vreemd, want Resco Explorer bijvoorbeeld kan er wel snel in komen.
*weg* we gaan je niet helpen bij fraude
[ Voor 88% gewijzigd door pven op 12-06-2009 12:10 ]
Inderdaad. Je kan hem het beste uit laten wanneer je vloeistof over iets elektronisch krijgt en goed droog en schoonmaken. Ik denk niet dat je zomaar een nieuwe krijgt, het is 100% je eigen fout en niet iets met garantie.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als de fotocamera zo belangrijk voor je is raad ik je aan naar de custom ROMs te gaan. Die van Smaberg of itje hebben in ieder geval automatische flits en ook nog zoomen op 3MP. De nieuwe officiele nog uit te komen R3 firmware gaat dit nl ook niet oplossen.catt4u schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:43:
Niks spectaculairs en als die led flits ook weer met de hand moet worden ingeschakeld kunnen ze die beterecamera ook wel weg laten.
Ik heb het met de hele foto funkties van de SEX1 in ieder geval helemaal gehad
Sowieso is naar custom ROMs overstappen het beste wat je kan doen met een Xperia. Zou er niet aan moeten denken dat ik 't nog met de officiele ROMs zou moeten doen...
Liever geen bloemen.
Verwijderd
Geen matches
Ik heb nu S2U2 en Galarm draaien.
Nu gaat het alarm van Galarm wel af, maar het alarm wat na 5 minuten snoozen zou moeten komen, gaat niet af. Iemand enig idee hoe ik dit weer werkend krijg?
Want die 5 minuten 's ochtends is wel heel erg lekker.
Alvast bedankt voor de info.
P.s.
zoeken op dit probleem niets kunnen vinden.
Nu gaat het alarm van Galarm wel af, maar het alarm wat na 5 minuten snoozen zou moeten komen, gaat niet af. Iemand enig idee hoe ik dit weer werkend krijg?
Want die 5 minuten 's ochtends is wel heel erg lekker.
Alvast bedankt voor de info.
P.s.
zoeken op dit probleem niets kunnen vinden.
Verwijderd
Geen matches
Ik heb de Touch IT Blackstone dialer ooit een keer gedeinstalleerd, nu wil ik hem weer installeren maar dat lukt niet meer. Moet ik ergens nog files handmatig weghalen die misschien zijn blijven hangen na het deinstalleren?
Verwijderd
Geen matches
Na mijn probleem (niet werkende windows media player en niet werkende beltonen) opgelost te hebben door gebruik te maken van een harde reset, zt ik met een nieuw probleempje.
Uiteraard heb ik alles opnieuw moeten instellen. Zo probeer ik dat ook met mijn email. Wil mijn hotmail synchroniseren. Wanneer ik op email instellen klik en vervolgens mijn email adres + wachtwoord in tik, krijg ik een link waar ik word doorverwezen naar mijn windows live hotmail account. Weet iemand welke stappen ik vervolgens moet ondernemen om mijn hotmail adres in te stellen?
Uiteraard heb ik alles opnieuw moeten instellen. Zo probeer ik dat ook met mijn email. Wil mijn hotmail synchroniseren. Wanneer ik op email instellen klik en vervolgens mijn email adres + wachtwoord in tik, krijg ik een link waar ik word doorverwezen naar mijn windows live hotmail account. Weet iemand welke stappen ik vervolgens moet ondernemen om mijn hotmail adres in te stellen?
Verwijderd
Geen matches
Nou na ruim 25 x in en uit halen van de stekker, nog steeds geen reactie van de telefoon/seus.Magicjjk schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:27:
[...]
Dit probleem had ik van de week ook. Na 5x USB los halen en weer opnieuw verbinden, dit terwijl SEUS draait en zoekt naar de telefoon, herkende hij eindelijk mn telefoon.
Dus ik zou zeggen blijf het proberen en ineens wordt hij herkend...
Ik draai met windows vista en heb zelfs de firewall uitgeschakeld.
Is de update niet ergens gewoon te downloaden, zoals bij HTC, dit werkt veel beter.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2009 17:01 ]
Jawel, kijk maar eens op xda-developers.comVerwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:57:
[...]
Nou na ruim 25 x in en uit halen van de stekker, nog steeds geen reactie van de telefoon/seus.
Ik draai met windows vista en heb zelfs de firewall uitgeschakeld.
Is de update niet ergens gewoon te downloaden, zoals bij HTC, dit werkt veel beter.
Verwijderd
Geen matches
Heb je al geprobeerd je email in te stellen via MSN? Als je daar de gegevens invult kan je er voor kiezen om je email te synchroniseren. Dan komt deze automatisch bij je emailaccounts te staan. Ik zou alleen wel even de optie "contactpersonen overnemen" of iets dergelijks uitvinken. Hierdoor komen namelijk al je MSN contacten tussen je telefooncontacten te staan. Mocht je dit wel willen dan hoef je het uiteraard niet uit te vinken. Het nadeel is alleen wel dat dit naderhand niet aan te passen is en je al die personen er handmatig uit moet gooien.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:23:
Na mijn probleem (niet werkende windows media player en niet werkende beltonen) opgelost te hebben door gebruik te maken van een harde reset, zt ik met een nieuw probleempje.
Ja dat met die contact personen overnemen had ik ookal... en dan zit je met iets van 100 email adressen in je contacten lijst en kun je niet meer normaal iemand zoeken...Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 19:34:
[...]
Heb je al geprobeerd je email in te stellen via MSN? Als je daar de gegevens invult kan je er voor kiezen om je email te synchroniseren. Dan komt deze automatisch bij je emailaccounts te staan. Ik zou alleen wel even de optie "contactpersonen overnemen" of iets dergelijks uitvinken. Hierdoor komen namelijk al je MSN contacten tussen je telefooncontacten te staan. Mocht je dit wel willen dan hoef je het uiteraard niet uit te vinken. Het nadeel is alleen wel dat dit naderhand niet aan te passen is en je al die personen er handmatig uit moet gooien.

je kan het ook wegkrijgen door gewoon je msn account weer van de telefoon te verwijderen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Geen matches
heb je een link?running man schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:51:
[...]
Jawel, kijk maar eens op xda-developers.com
Verwijderd
Matched: xperia
Dat snap ik ff niet, dit hele forum barst van de linken naar dat forum, echt waar ga maar zoeken en je komt ze in ruime mate tegen, en nu ik het vraag, krijg ik het antwoord "Doe maar niet
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2009 00:49 ]
Het heeft me vorige week een OW opgeleverd toen ik wel hulpvaardig wilde zijn. Je mag blijkbaar wel verwijzen naar de site XDA-developers, en ook de naam noemen van bepaalde roms, maar niet een link geven naar de rom zelf of de thread waarin die rom staat. Ik vond het ook niet duidelijk, maar een OW helpt om er even over na te denkenVerwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:31:
[...]
Dat snap ik ff niet, dit hele forum barst van de linken naar dat forum, echt waar ga maar zoeken en je komt ze in ruime mate tegen, en nu ik het vraag, krijg ik het antwoord "Doe maar niet" en ik lees al een behoorlijk tijdje mee!!!! Bijv dit Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 8.com&data%5Bboolean%5D=AND of deze HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 11.com&data%5Bboolean%5D=AND en zo ken ik nog wel een paar voorbeelden. Daarbij is niet iedereen de geschreven Engelse taal machtig
.
Om toch iets meer in de richting te helpen: er is een rom library op xda waar je ook de officiele updates kan vinden. Zoek de romnaam met NL erin en je hebt de Nederlandse uitvoering. Volgens mij staat er ook een korte omschrijving bij om je makkelijker te laten kiezen
Er mag inderdaad wel over custom ROMs worden gepraat, maar er mag NIET naar custom ROMs worden gelinkt. (Ook indirecte verwijzingen, zoals bv een link naar Google, staan we niet toe.)gwystyl schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 09:45:
[...]
Het heeft me vorige week een OW opgeleverd toen ik wel hulpvaardig wilde zijn. Je mag blijkbaar wel verwijzen naar de site XDA-developers, en ook de naam noemen van bepaalde roms, maar niet een link geven naar de rom zelf of de thread waarin die rom staat. Ik vond het ook niet duidelijk, maar een OW helpt om er even over na te denken.
Nu graag weer ontopic. Een discussie hierover past beter in het feedback-topic.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Geen matches
ik heb sinds een tijdje het probleem dat wanneer ik bel of dat mensen mij bellen, dat zij mij niet verstaan ( onduidelijke en heel ver weg ) en ik hen wel gewoon. Opnieuw bellen lost dit probleem op.pven schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 09:53:
[...]
Er mag inderdaad wel over custom ROMs worden gepraat, maar er mag NIET naar custom ROMs worden gelinkt. (Ook indirecte verwijzingen, zoals bv een link naar Google, staan we niet toe.)
Nu graag weer ontopic. Een discussie hierover past beter in het feedback-topic.
iemand dit ooit meegemaakt?
Verwijderd
Geen matches
Ik had laatst ff een moeilijkheid met opnemen, terwijl ik de toetsvergrendeling erop had staan (d.m.v. het hoorntje ophangen) hoe kan je de vergrendeling ontgrendelen als je gebeld word? Nu moest ik eerst wachten tot ik een voicemail bericht ontvang. Ik zal wel iets niet goed doen, maar wat?
In de handleiding kan ik het niet vinden.
Proberen jullie illumineria eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501001
Kun je je eigen LED lichteffecten maken en gebruiken!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501001
Kun je je eigen LED lichteffecten maken en gebruiken!
[ Voor 5% gewijzigd door sjans op 13-06-2009 14:30 ]
Ik heb sinds kort een xperia, nu heb ik nog geen data abbo (en ga ik binnenkort op vakantie) dus wil ik mn data volledig uitschakelen, maar om een of andere duistere reden werkt dit niet...
Ik heb nodata geinstalleerd, en bij dit programma ingesteld dat ik geen data wil verzenden, er bleef gewoon vrolijk een 3g icoontje bovenin staan, vervolgens heb ik in ieder mogelijk menu data verbindingen uit geschakeld.
dit mocht ook niet baten, toen heb ik mn internet instelling gesaboteerd, EN NOG heb ik internet
Leuk dat internet, maar dat wil ik nu niet want dat kost klauwen met geld.
Ik heb ondertussen wel een G icoontje, maar dat houd dus in dat mn telefoon vrolijk over GPRS nog data binnen hengeld, en dus ook als ik in het buitenland ben.
en daar ben ik niet van gediend.
heeft iemand enig idee hoe ik de boel dusdanig onderuit kan halen dat ik gewoon helemaal geen mogelijkheid meer heb tot internet?
Want mn weerbericht update ook de hele tijd, klein beetje data, maar in het buitenland dus mooi wel een eurotje of 5 per dag.
Ik heb nodata geinstalleerd, en bij dit programma ingesteld dat ik geen data wil verzenden, er bleef gewoon vrolijk een 3g icoontje bovenin staan, vervolgens heb ik in ieder mogelijk menu data verbindingen uit geschakeld.
dit mocht ook niet baten, toen heb ik mn internet instelling gesaboteerd, EN NOG heb ik internet

Ik heb ondertussen wel een G icoontje, maar dat houd dus in dat mn telefoon vrolijk over GPRS nog data binnen hengeld, en dus ook als ik in het buitenland ben.
heeft iemand enig idee hoe ik de boel dusdanig onderuit kan halen dat ik gewoon helemaal geen mogelijkheid meer heb tot internet?
Want mn weerbericht update ook de hele tijd, klein beetje data, maar in het buitenland dus mooi wel een eurotje of 5 per dag.
Je moet in de Comm Manager ook je dataverbinding uitschakelen. NoData voorkomt dat het ingeschakeld wordt maar schakelt een reeds bestaande verbinding niet uit.HKS-Skyline schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:57:
Ik heb sinds kort een xperia, nu heb ik nog geen data abbo (en ga ik binnenkort op vakantie) dus wil ik mn data volledig uitschakelen, maar om een of andere duistere reden werkt dit niet...
dit mocht ook niet baten, toen heb ik mn internet instelling gesaboteerd, EN NOG heb ik internet![]()
Als je gebeld wordt, en je raakt het scherm aan, dan vraagt het toestel nog steeds of je het scherm wilt ontgrendelen. Dit kan je dan ook gewoon aantikken op het scherm (linker en rechter onderhoek).Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:33:
Ik had laatst ff een moeilijkheid met opnemen, terwijl ik de toetsvergrendeling erop had staan (d.m.v. het hoorntje ophangen) hoe kan je de vergrendeling ontgrendelen als je gebeld word? Nu moest ik eerst wachten tot ik een voicemail bericht ontvang. Ik zal wel iets niet goed doen, maar wat?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Geen matches
En daar reageert het toestel niet op.ppaddo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:27:
[...]
Als je gebeld wordt, en je raakt het scherm aan, dan vraagt het toestel nog steeds of je het scherm wilt ontgrendelen. Dit kan je dan ook gewoon aantikken op het scherm (linker en rechter onderhoek).
Ik heb al gezocht en de vraag is ook al eerder naar voren gekomen, maar een antwoord niet. Ik heb gekeken of ik mijn telefoon kon updaten (op dit moment R1AA020), dus SEUS gedownload en geinstalleerd. Aantal keren in de bootloader gekomen en aangekoppeld, maar de telefoon werd niet gevonden. Nu ben ik er achter gekomen dat ik het vinkje (alle pc's synchroniseren via deze verbinding) niet aan had staan en dat een probleem bij activesync opleverde, dus aangevinkt. Maar nu kom ik niet meer in de bootloader, omdat de volumeknop het niet meer doet. Zowel omhoog als omlaag (ongeacht in welk programma) geen enkele reactie. Is dit een hardwareprobleem, of zie ik iets over het hoofd?
Tweede probleem dat ik heb, is dat de bluetooth zichzelf uitschakeld. Enigszins irritant gezien mijn carkit. Is hier iets aan te doen?
Tweede probleem dat ik heb, is dat de bluetooth zichzelf uitschakeld. Enigszins irritant gezien mijn carkit. Is hier iets aan te doen?
Bedoel je dat kleine G icoontje boven je bereik of het icoontje ernaast. Indien het 2de het geval is dan wil dit niet zeggen dat je verbonden bent, het is alleen een indicatie dat het beschikbaar is.HKS-Skyline schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:57:
PSN id: NL_SToRM
Heb je al een soft-reset gedaan?MarcSchuring schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:18:
Ik heb al gezocht en de vraag is ook al eerder naar voren gekomen, maar een antwoord niet. Ik heb gekeken of ik mijn telefoon kon updaten (op dit moment R1AA020), dus SEUS gedownload en geinstalleerd. Aantal keren in de bootloader gekomen en aangekoppeld, maar de telefoon werd niet gevonden. Nu ben ik er achter gekomen dat ik het vinkje (alle pc's synchroniseren via deze verbinding) niet aan had staan en dat een probleem bij activesync opleverde, dus aangevinkt. Maar nu kom ik niet meer in de bootloader, omdat de volumeknop het niet meer doet. Zowel omhoog als omlaag (ongeacht in welk programma) geen enkele reactie. Is dit een hardwareprobleem, of zie ik iets over het hoofd?
Bluetooth probleem is bekend voor de R1 Rom. Hier ben je vanaf bij de R2 of R3 Rom.
heb ik gedaan, en ik had ook mn internet gesaboteerd door alle mogelijke verbindingen in te stellen, en verkeerde proxys in te stellen enz en dat was succesvol, maar na het opnieuw starten van mn telefoon heeft hij gewoon de instellingen weer terug en kan ik weer internetten.running man schreef op zondag 14 juni 2009 @ 01:27:
[...]
Je moet in de Comm Manager ook je dataverbinding uitschakelen. NoData voorkomt dat het ingeschakeld wordt maar schakelt een reeds bestaande verbinding niet uit.
doodmoe word ik er van.
Iemand nog leuke trucjes?
soft reset heb ik al gedaan, maar mocht niet baten. Hard reset nog niet. Zal waarschijnlijk wel gebeuren bij een update, maar als ik niet kan updaten vind ik het zonde om de telefoon opnieuw te moeten instellen.running man schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:32:
[...]
Heb je al een soft-reset gedaan?
Bluetooth probleem is bekend voor de R1 Rom. Hier ben je vanaf bij de R2 of R3 Rom.
Verwijderd
Geen matches
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131HKS-Skyline schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:26:
[...]
heb ik gedaan, en ik had ook mn internet gesaboteerd door alle mogelijke verbindingen in te stellen, en verkeerde proxys in te stellen enz en dat was succesvol, maar na het opnieuw starten van mn telefoon heeft hij gewoon de instellingen weer terug en kan ik weer internetten.
doodmoe word ik er van.
Iemand nog leuke trucjes?
Verwijderd
Geen matches
Heeft iemand nog een dialer waar je een grotere phote te zien krijgt? Een aandere dan de S2P en de Touch-IT dialer, want die kan ik niet meer installeren.
Mijn tijd in m'n taskbar is tegenwoordig anders dan m'n tijd in SPB
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2009 16:18 ]
En dan is er dus serieus iets mis..
Vaag, werkt bij mijn (VF branded) toestel prima. Die menu opties kan ik dan gewoon aantikken. Het gesprek heb ik dan wel aangenomen door op het telefoonhoorntje te drukken (linker toets zeg maar). Zodra ik verbnding heb krijg ik de menu optie "ontgrendelen" links onderin en die kan ik dan gewoon aantikken. Vervolgens krijg ik weer andere keuzes te zien. (menu en nog wat geloof ik).
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Geen matches
Hoezo kan je die 2 niet meer installeren dan?Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:58:
Heeft iemand nog een dialer waar je een grotere phote te zien krijgt? Een aandere dan de S2P en de Touch-IT dialer, want die kan ik niet meer installeren.
De 2 programma's die ik ken zijn Iconsoft PhonEx en Inesoft Phone. Dit zijn alleen geen freeware programma's Heb de laatst zelf ook een tijdje gebruikt alleen daarbij kon ik destijds geen nummers intoetsen in keuzemenu's. Kan me ook herinneren dat ik ooit zo'n applicatie tegen ben gekomen op XDA. Weet alleen niet meer hoe die heet.
Verwijderd
Geen matches
S2P kan ik nog wel installeren, maar de Blackstone dialer niet meer. Deze had ik ooit een keer geinstalleerd en er weer afgehaald via programma's verwijderen. Nu wil hem weer installeren, maar geeft hij steeds de melding 'installatie mislukt'. Ik heb echt geen idee. Ik heb al gevraagd of ik misschien handmatig ergens een file moet deleten, maar nog niks gehoord en kunnen vinden.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:19:
[...]
Hoezo kan je die 2 niet meer installeren dan?
De 2 programma's die ik ken zijn Iconsoft PhonEx en Inesoft Phone. Dit zijn alleen geen freeware programma's Heb de laatst zelf ook een tijdje gebruikt alleen daarbij kon ik destijds geen nummers intoetsen in keuzemenu's. Kan me ook herinneren dat ik ooit zo'n applicatie tegen ben gekomen op XDA. Weet alleen niet meer hoe die heet.
Verwijderd
Geen matches
Ok vandaar. Dat zou ik zo ook niet weten. Maar wat is er mis met S2U2 dan?Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:29:
[...]
S2P kan ik nog wel installeren, maar de Blackstone dialer niet meer. Deze had ik ooit een keer geinstalleerd en er weer afgehaald via programma's verwijderen. Nu wil hem weer installeren, maar geeft hij steeds de melding 'installatie mislukt'. Ik heb echt geen idee. Ik heb al gevraagd of ik misschien handmatig ergens een file moet deleten, maar nog niks gehoord en kunnen vinden.
thnx maar ook dat werkt niet, die zet alleen 3g uit tijdens een wifi verbinding zover ik kan uitvinden, er valt ook niets in te stellen in t programma zelf.
Ik heb het nu voor elkaar door mn proxy te saboteren, gewoon een verkeerde proxy instellen en alle andere verbindingsmethoden weggooien.
beetje omslachtig maar het werkt.
Ik heb overigens een ander probleem, ik heb er alleen niet op gelet sinds wanneer dit is.
Ik zie in de balk bovenin wel of ik nieuwe mail of sms heb, maar in de panelen zie ik dat niet, de icoontjes voor mail en sms blijven grijs als ik nieuwe berichten heb, dit heb ik in ieder pannel dat deze functie ondersteund, en ook in SPB mobile shell 3 welke ik ook geinstalleerd heb staan (fantastisch stukje software btw)
Ik zie dus wel dat ik nieuwe berichten heb, krijg daar ook melding van enz, maar ik zie het alleen niet in t pannel aangegeven.
Verwijderd
Geen matches
Niks mis mee, maar het is niet echt een dialer. Je keypad blijft hetzelfde toch. Bij de Touch Blackstone veranderd dat ook mee meen ik mij te herinneren...Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:39:
[...]
Ok vandaar. Dat zou ik zo ook niet weten. Maar wat is er mis met S2U2 dan?
- kreator
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 21-04 21:05
Wie niet waagt, verliest niet
:strip_icc():strip_exif()/u/16898/Fok2.jpg?f=community)
Geen matches
Ik heb een probleem...
Ik kan geen MMS ontvangen of versturen met m'n X1. Heeft iemand toevallig een idee waarom dat kan zijn? Ik heb een Vodafone abbo. en die instellingen zijn wel goed (automatisch gedownload), maar als ik MMS wil ontvangen of versturen zie ik dat hij via GPRS of 3G wil verbinden en vervolgens een melding geeft dat er geen verbinding mogelijk is, is dit wel de bedoeling? Of moet ik ergens instellen dat MMS via het gsm netwerk ontvangen moet worden oid?
Alvast bedankt!
Ik kan geen MMS ontvangen of versturen met m'n X1. Heeft iemand toevallig een idee waarom dat kan zijn? Ik heb een Vodafone abbo. en die instellingen zijn wel goed (automatisch gedownload), maar als ik MMS wil ontvangen of versturen zie ik dat hij via GPRS of 3G wil verbinden en vervolgens een melding geeft dat er geen verbinding mogelijk is, is dit wel de bedoeling? Of moet ik ergens instellen dat MMS via het gsm netwerk ontvangen moet worden oid?
Alvast bedankt!
Bij mij stonden de mss-instellingen standaard verkeerd. Hij verwees bij mij naar vodafone MMS, terwijl hij Vodafone Live moet pakken voor het ophalen. Check je MMS settings eens.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
- kreator
Geen matches
Ja, maar dat is gewoon de naam die je eraan geeft. Ik heb geen vodafone Live in die lijst staan... maar wel de goede instellingen bij vodafone MMS.... zit nu door de handmatige lijst te werken en zag dat de proxy niet goed stond... na reboot werkt dat echter nog steeds niet...MsG schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:53:
Bij mij stonden de mss-instellingen standaard verkeerd. Hij verwees bij mij naar vodafone MMS, terwijl hij Vodafone Live moet pakken voor het ophalen. Check je MMS settings eens.
Ik zie wel dat hij verbinding maakt met 'vodafone MMS' nu, maar dat helpt dus niet...
- kreator
Geen matches
Aaaaaaaaah... ik zie het al.
Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Die stond bij mij op office.vodafone.nl en die deed het niet. Op live.vodafone.com gezet en whoppa. Het werkt...
Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Die stond bij mij op office.vodafone.nl en die deed het niet. Op live.vodafone.com gezet en whoppa. Het werkt...
Verwijderd
Geen matches
Oow het ging je vooral ook om die dialer. Ik dacht dat het je vooral om die grotere foto te doen was. In dat geval zou je die 2 programma's die ik al noemde eens kunnen bekijken. Nadeel is alleen wel dat die niet gratis zijn. Alhoewel daar vast ook wel wat op te vinden is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:30:
[...]
Niks mis mee, maar het is niet echt een dialer. Je keypad blijft hetzelfde toch. Bij de Touch Blackstone veranderd dat ook mee meen ik mij te herinneren...
-Edit- Het gratis programma dat ik eerder tegen was gekomen op XDA is iContact. Dit is wel freeware maar weet niet of dit precies is wat jij zoekt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2245963
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 13:02 ]
Verwijderd
Geen matches
De foto was inderdaad een van de redenen. Die andere programma's zijn vast wel ergens te vinden iddVerwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:38:
[...]
Oow het ging je vooral ook om die dialer. Ik dacht dat het je vooral om die grotere foto te doen was. In dat geval zou je die 2 programma's die ik al noemde eens kunnen bekijken. Nadeel is alleen wel dat die niet gratis zijn. Alhoewel daar vast ook wel wat op te vinden is.
-Edit- Het gratis programma dat ik eerder tegen was gekomen op XDA is iContact. Dit is wel freeware maar weet niet of dit precies is wat jij zoekt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2245963
Kon je met S2U2 ook via de hardware button opnemen of moest je per se met de slide opnemen? Ach en anders bij de volgende hard reset installeer in de blackstone dialer weer, want dan kan ik hem wel weer installeren.
Verwijderd
Geen matches
Ik zou niet weten of je met S2U2 ook met de hw button op kan nemen. Gebruik zelf altijd de slider. Kan het momenteel ook niet voor je testen omdat mijn toestel momenteel bij Dynafix aan het logeren is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:08:
[...]
De foto was inderdaad een van de redenen. Die andere programma's zijn vast wel ergens te vinden iddiContact heb ik ook wel eens geinstalleerd gehad, al was dat nog op de R1. Daar werkte hij niet helemaal soepel en op de R3 nog niet geprobeerd.
Kon je met S2U2 ook via de hardware button opnemen of moest je per se met de slide opnemen? Ach en anders bij de volgende hard reset installeer in de blackstone dialer weer, want dan kan ik hem wel weer installeren.
Mijn branded telefoon is nu de R3AA013 aan het installeren. Ben benieuwd of er spannende wijzigingen zijn.
Verwijderd
Geen matches
Waar zat ook alweer de sms instelling, nieuwste bericht onderaan?, zoek me nu suf bij een contactpersoon na de rom-update naar v3 (die nog steeds moest)
Zoeken op sms is een beetje lastig in al deze topics.
Verwijderd
Wat bedoel je precies met: nieuwste bericht onderaan? Dat je de smsjes niet meer ziet in conversatiestijl? In dat geval moet je even xperiatweak of advanced config tool installeren en de optie threaded sms style uitschakelen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:39:
Waar zat ook alweer de sms instelling, nieuwste bericht onderaan?, zoek me nu suf bij een contactpersoon na de rom-update naar v3 (die nog steeds moest)
Verwijderd
Geen matches
Rechtsboven in je SMS inbox sorteren op ontvangen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:39:
Verwijderd
Ik had altijd al threaded vind dat wel handig, bemerkte dat de volgorde niet meer klopte na een romupdate en teruggezette back-up. Scrolde me dus gek, zoekende naar dat nieuwe bericht. Volgens mij heb ik daar ooit 1 instelling voor gedaan maar dat weet ik niet zeker. Het leek nu wel of ie sorteerde op tijd, nieuwe berichten in het midden (geen idee hoe ik dat goed uitleg)Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:20:
[...]
Wat bedoel je precies met: nieuwste bericht onderaan? Dat je de smsjes niet meer ziet in conversatiestijl? In dat geval moet je even xperiatweak of advanced config tool installeren en de optie threaded sms style uitschakelen.
Een google search, welke niet meeviel met het woord 'sms' en 'sorteren' natuurlijk leverde dit op en het ziet er goed uit nu:
http://www.mccune.nl/threaded-sms-terugzetten-ppc
Verwijderd
Geen matches
Dat probleem had ik ook last van ja. Na het terugzetten van de backup klopte de volgorde voor geen meter meer. Op de één of andere manier had ik eerst een aantal verzonden smsjes en dan pas de ontvangen smsjes in plaats van om en om. Heb dat toen ook hier aangekaart maar kreeg geen reactie en kon er ook niet echt iets over vinden. Als ik mijn toestel weer terug heb eerst maar eens kijken of die methode werkt. Super!Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:33:
[...]
Ik had altijd al threaded vind dat wel handig, bemerkte dat de volgorde niet meer klopte na een romupdate en teruggezette back-up. Scrolde me dus gek, zoekende naar dat nieuwe bericht. Volgens mij heb ik daar ooit 1 instelling voor gedaan maar dat weet ik niet zeker. Het leek nu wel of ie sorteerde op tijd, nieuwe berichten in het midden (geen idee hoe ik dat goed uitleg)
Een google search, welke niet meeviel met het woord 'sms' en 'sorteren' natuurlijk leverde dit op en het ziet er goed uit nu:
http://www.mccune.nl/threaded-sms-terugzetten-ppc
Hoi allen,
Hier een tip voor een goede browser, Netfront browser v3.5
Deze browser is naar mijn inziens veel beter als opera.
Zeker met pagina’s met veel foto’s erop, bij opera komen er maar 10 van de 20 foto’s in beeld en Netfront laat gewoon de gehele pagina zien.
Hier een link naar de site http://www.access-company...ile/browser/35_wm_tp.html
Hij kan tot 31 augustus gebruikt worden, maar is zeker de moeite waard om te proberen.
Zeker met pagina’s met veel foto’s erop, bij opera komen er maar 10 van de 20 foto’s in beeld en Netfront laat gewoon de gehele pagina zien.
Hier een link naar de site http://www.access-company...ile/browser/35_wm_tp.html
Hij kan tot 31 augustus gebruikt worden, maar is zeker de moeite waard om te proberen.
Ik gebruik gewoon de normale internet explorer op mijn Xperia.
Die werkt prima
Die werkt prima
Volgens mij zijn er niet veel mensen die dat ook denken, weetje zeker dat je internet explorer gebruikt en geen standaard ingebouwde opera?jeroendh schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:15:
Ik gebruik gewoon de normale internet explorer op mijn Xperia.
Die werkt prima
Dat linkje zou ik maar even weghalen... Is niet toegestaan!
Praten over ROMs mag wel, linken niet.
Praten over ROMs mag wel, linken niet.
Ik word een beejte leip van die nieuwe firmware. Ik heb namelijk geen internet meer. Ik heb live.vodafone.com opgegeven. Alleen HSDPA en de proxy uitgevinkt. Authenticatie staat op CHAP. Wat moet ik nog meer doen? De verbindingen staan natuurlijk aan bij communicatie. Ik gebruik V10 van Touch-IT
edit: ok gevonden. BlueTooth zit in deze versie via DHCP GRPS in de weg. Via onderstaande key kun je dat oplossen.
Under HKLM/Comm/BTPAN1/Parms/Tcpip and change EnableDHCP to 1
Voor de mensen die niet in het register kunnen/durven moeten dus helaas Bluetooth uitschakelen als ze willen internetten met de nieuwe Touch-IT v10.
edit: ok gevonden. BlueTooth zit in deze versie via DHCP GRPS in de weg. Via onderstaande key kun je dat oplossen.
Under HKLM/Comm/BTPAN1/Parms/Tcpip and change EnableDHCP to 1
Voor de mensen die niet in het register kunnen/durven moeten dus helaas Bluetooth uitschakelen als ze willen internetten met de nieuwe Touch-IT v10.
[ Voor 36% gewijzigd door Kenny_026 op 18-06-2009 10:46 ]
Verwijderd
Geen matches
Ik vind ook eigenlijk dat er een apart topic moet komen betreft ROMs voor de X1, want voor de 'normale' gebruiker is dit allemaal niet meer te volgen.
Ook software/instelling etc werkt op de ene ROM wel en op de andere weer niet. Als leek wil je gewoon weten wat er met de standaard ROM mogelijk is.
Ook software/instelling etc werkt op de ene ROM wel en op de andere weer niet. Als leek wil je gewoon weten wat er met de standaard ROM mogelijk is.
Verwijderd
Geen matches
ik heb net het TF3d panel geinstalleerd op mijn x1 maar het werkt maar voor de helft.
Als ik het toetsenbord openklap veranderd het beeld wel naar landview, alleen met storingen in het beeld.
Ook bij foto's en video's krijg ik geen foto's te zien terwijl deze wel op mijn x1 staan.
Als ik filmpjes bekijk op youtube dan is de TF3d panel een compleet menu.
Bij mij is dat niet, als ik een menu verder inga springt mijn x1 weer over naar windows mobile en blijft deze niet in het menu van TF3D panel.
Heb ik iets niet goed geinstalleerd?
Enig idee hoe ik dit verhelp?
alvast bedankt
Als ik het toetsenbord openklap veranderd het beeld wel naar landview, alleen met storingen in het beeld.
Ook bij foto's en video's krijg ik geen foto's te zien terwijl deze wel op mijn x1 staan.
Bij mij is dat niet, als ik een menu verder inga springt mijn x1 weer over naar windows mobile en blijft deze niet in het menu van TF3D panel.
alvast bedankt
Zelf gebruik ik Opera 9.5, maar sinds kort heb ik nu ook IRIS browser erop staan. De IRIS browser gebruikt dezelfde engine als de apple safari, zie: http://www.allaboutphones...-voor-Windows-Mobile.htmlDavidvB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:37:
Hoi allen,
Internet explorer vind ik niet zo best...
Verwijderd
Geen matches
Is dat filmpje dat je gezien hebt wel van een TF3D panel en niet van een TF3D rom?Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:25:
ik heb net het TF3d panel geinstalleerd op mijn x1 maar het werkt maar voor de helft.
alvast bedankt
Ik zag op xda dat radio version 1.14 al een tijdje uit is. Zelf draai ik nu valkery 1.8, maar ik zie dat mijn X1 nog altijd radio version 1.10.25.18 draait.
Kan iemand mij duidelijkheid geven wat er precies verbeterd wordt? Daadwerkelijk betere ontvangst, gps-fix, WiFi, Bluetooth? Andere ervaringen uiteraard ook welkom
Edit:
Zie voor huidige radio version: Settings > System > Device Information > Version.
Kan iemand mij duidelijkheid geven wat er precies verbeterd wordt? Daadwerkelijk betere ontvangst, gps-fix, WiFi, Bluetooth? Andere ervaringen uiteraard ook welkom
Edit:
Zie voor huidige radio version: Settings > System > Device Information > Version.
[ Voor 13% gewijzigd door Ste7en op 18-06-2009 15:33 ]
Verwijderd
Geen matches
Ik draai nog steeds met een VF ROM.
Vind dat spul steeds trager worden.
Wat is nou een goeie (snelle) ROM?
Pas sinds de Rhodium (Touch Pro 2) roms is de landscape mode gefixt, bij Touch IT is dat pas vanaf versie 8 zo. Ik weet niet of landscape-mode al wordt ondersteund in de losse panel though...Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:52:
Dit is het filmpje wat ik heb gezien...
http://www.youtube.com/watch?v=4j4WhwhpNKo
gr
We zitten hier met veel mensen die geilen op versies maar ik heb ze nu allemaal gehad en merk er nog geen reet van. De versie van itje worden natuurlijk wel veel beter omdat die gewoon veelal vol zitten met bugs. Als je die continue installeert dan merk je wel verbetering. Maar de originele software die van R1AA naar nu R3AA is gegaan is weinig tot niets veranderd. Niet in mijn ervaring in elk geval. Touch ziet er wel relaxed uit dus die gebruik ik nu....Ste7en schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:28:
Ik zag op xda dat radio version 1.14 al een tijdje uit is. Zelf draai ik nu valkery 1.8, maar ik zie dat mijn X1 nog altijd radio version 1.10.25.18 draait.
Edit:
Verwijderd
Geen matches
Als ik dat zo zie dan denk ik dat dat een custom rom is. Mijn broertje heeft ook een tijdje een TF3D panel gehad maar toen hij zag dat het bij mij allemaal veel soepeler liep en ook uitgebreider was is hij ook overgestapt op een custom rom.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:52:
Dit is het filmpje wat ik heb gezien...
http://www.youtube.com/watch?v=4j4WhwhpNKo
gr
Tja dat ligt er een beetje aan wat jij wil. Wel of geen TF3d, WM6.1 of 6.5 enz. Als ik jou was zou ik gewoon eens op XDA kijken. Touch-It en Touch X zijn sowieso redelijk bekende. Heb zelf altijd een Touch-It rom gehad en ben hier erg tevreden over. Enige nadeel is wel dat hier heel veel updates van komen (alhoewel dit de laatste tijd wel een stuk minder snel gaat) waardoor je nogal snel geneigd om toch maar weer even te updaten.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:56:
Ik draai nog steeds met een VF ROM.
Wat jij hier bedoelt is de rom versie. Ste7en heeft het echter over de radio versie. Dit zijn 2 verschillende dingen. Geloof dat dit afhankelijk is van de rom die je gebruikt maar is dit volgens mij ook apart te installeren. Heb echter nog nooit echt duidelijke verschillen opgemerkt.kbloem schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:22:
[...]
We zitten hier met veel mensen die geilen op versies maar ik heb ze nu allemaal gehad en merk er nog geen reet van. De versie van itje worden natuurlijk wel veel beter omdat die gewoon veelal vol zitten met bugs. Als je die continue installeert dan merk je wel verbetering. Maar de originele software die van R1AA naar nu R3AA is gegaan is weinig tot niets veranderd. Niet in mijn ervaring in elk geval. Touch ziet er wel relaxed uit dus die gebruik ik nu....
Verwijderd
Geen matches
Heeft iemand de touch keyboard geinstalleerd? Prima ding, maar nu komen er niet meer genoeg namen tevoorschijn als je een naam intypte bij een SMS. Bij de opties kom ik niet en van de WM instelling staat een max van 4 suggesties. Maar als je bijvoorbeeld 10x Tim in je telefeoon hebt staan geeft hij er dus maar 4 weer. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Geen matches
Ah oke
maarre ff vraagje ben er allemaal niet zo in thuis....wat houd het precies in een custom rom? overschrijft dat dan een deel van windows mobile?
waar haal ik die custom rom vandaan ? ook van xda developers?
thnxx alvast....:)
maarre ff vraagje ben er allemaal niet zo in thuis....wat houd het precies in een custom rom? overschrijft dat dan een deel van windows mobile?
Verwijderd
Geen matches
Een rom kan je eigenlijk zien als een image van een besturingssysteem. Standaard is je telefoon voorzien van een rom van SE zelf of van je provider van bijvoorbeeld VF of T-Mobile (de stock rom). Er zijn echter mensen die niet echt blij zijn met deze roms en die dus eigen versies gaan maken (de custom rom). Voorbeeld hiervan is Itje met zijn Touch-It serie. Als je deze eropzet vervang je het complete besturingssysteem. Zie het als een installatie van bijvoorbeeld XP naar Vista op een pc.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:56:
Ah oke
Er mag hier niet gelinkt worden naar roms maar die zijn inderdaad op die site te vinden. Er is een apart gedeelte dat zich richt op zo ongeveer alles wat met de X1 te maken heeft. Ik kan je echter wel dringend aanraden om je eerst goed in de materie te verdiepen! In het rom gedeelte van XDA staan verschillende tutorials en ook filmpjes over het installeren van een custom rom. LEES DEZE GOED DOOR! Vooral de video tutorials van Biovolt vond ik erg handig. Het installeren hoeft helemaal niet moeilijk te zijn maar het kan wel heel vervelende gevolgen hebben als er iets mis gaat.
Inderdaad heb ik het hier niet over een ROM maar over de radio versie. Ik ben wat terughoudener over het flashen hiervan, omdat als het fout gaat je telefoon kan bricken. Maar goed, dat is wat ik er vanaf weet. Daarom wilde ik graag wat duidelijkheid hierover.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:13:
[...]
Wat jij hier bedoelt is de rom versie. Ste7en heeft het echter over de radio versie. Dit zijn 2 verschillende dingen. Geloof dat dit afhankelijk is van de rom die je gebruikt maar is dit volgens mij ook apart te installeren. Heb echter nog nooit echt duidelijke verschillen opgemerkt.
Maar als ik het goed begrijp heb je dus verschillende radio versies op je telefoon gehad? En geen merkbare verbeteringen?
En verder is een radio versie apart te flashen naast een huidige rom install.
Verwijderd
Ik heb gister een restore moeten doen vanaf een backup van een maand geleden. Nu zijn als ik gebeld wordt de softkeys precies hetzelfde als de hardware toetsen, namelijk 'beantwoorden' en 'negeren'. Voorheen kon ik kiezen voor 'stilte' en 'tekst verzenden'. Weet iemand waar dit aan kan liggen.
Ik meen me te herinneren dat dit niet het standaardgedrag was van de xperia, het kan dus zijn dat ik een programma of instelling nu niet heb geinstalleerd/veranderd.
Ik meen me te herinneren dat dit niet het standaardgedrag was van de xperia, het kan dus zijn dat ik een programma of instelling nu niet heb geinstalleerd/veranderd.
Verwijderd
Geen matches
wanneer je het flashen via de geheugenkaart doet kan er veel minder misgaanSte7en schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:11:
[...]
Ik ben wat terughoudener over het flashen hiervan, omdat als het fout gaat je telefoon kan bricken. .
je zet dan eerst de rom op de geheugenkaart en laat de tel dan zelf flashen
op die manier kan het niet misgaan doordat de kabel los gaat of de pc vastloopt enz.
Verwijderd
Geen matches
Of mijn radio versie mee veranderde met de rom weet ik niet zeker. Ik zag het weleens bij een rom vermeld staan en ging er dan vanuit dat deze radio versie ook geinstalleerd werd. Heb vanaf Touch-It 4.5 zo ongeveer elke rom van Itje geprobeerd en heb geen enkele keer opgemerkt dat ik slechter bereik oid had.Ste7en schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:11:
[...]
Inderdaad heb ik het hier niet over een ROM maar over de radio versie. Ik ben wat terughoudener over het flashen hiervan, omdat als het fout gaat je telefoon kan bricken. Maar goed, dat is wat ik er vanaf weet. Daarom wilde ik graag wat duidelijkheid hierover.
Maar als ik het goed begrijp heb je dus verschillende radio versies op je telefoon gehad? En geen merkbare verbeteringen?
En verder is een radio versie apart te flashen naast een huidige rom install.
Op een of andere manier werkten mijn volumeknoppen in eens weer. Ik heb dus direct geupdate, maar tot mijn verbazing kon ik updaten tot R3. Waarom tot mijn verbazing, omdat ik een t-mobile telefoon heb. Is het mogelijk dat ik toevalligerwijs een telefoon heb die niet gelockt is ofzo?
Ik heb een vodafone branded en simlocked toestel, en ik kon ook gewoon via de SE Updater R3 erop zetten.MarcSchuring schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:27:
Op een of andere manier werkten mijn volumeknoppen in eens weer. Ik heb dus direct geupdate, maar tot mijn verbazing kon ik updaten tot R3. Waarom tot mijn verbazing, omdat ik een t-mobile telefoon heb. Is het mogelijk dat ik toevalligerwijs een telefoon heb die niet gelockt is ofzo?
Heb alleen nog geen verschil gemerkt met versie R2.
Ik heb 1.14 hier nu draaien, nadat ik paar dagen geleden naar Touch-IT ben overgestapt. Ik heb er denk ik één, soms 2 balkjes bij GPRS ontvangst bij gekregen. Het is er in ieder geval op vooruit gegaan.Ste7en schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:28:
Gisteren weer eens geprobeerd of de NS reisplanner xtra inmiddels ook beschikbaar is voor de xperia x1. Dat bleek het geval te zijn. Je kunt het installeren door in het toegezonden sms-je op de hyperlink te klikken. Let daarbij wel op dat je de hyperlink in internet explorer opent. Bij mij is opera als standaard browser ingesteld. Met opera krijg je de applicatie niet geinstalleerd met ie daarentegen wel.
De reisplanner functioneert goed, maar stelt bij het opstarten telkens twee vragen. De eerste is of hij info naar en van een ip-adres mag zenden/ontvangen. De tweede is of hij toegang tot het net mag krijgen. Op zich prima vragen, behalve dat je ze ook daadwekelijk elke keer bij het starten van de applicatie moet beantwoorden. Je kunt niet instellen dat hij de vragen in het vervolg achterwege kan laten.
De applicatie kent ook de optie om met 'ilocal' je actuele positie te bepalen met behulp van de GPS-voorziening in je xperia. Bij mij lijkt dat echter niet goed te werken, terwijl andere applicaties die de gps functie benutten daar geen problemen mee hebben.
Werkt ilocal bij anderen wel goed op hun xperia?
De reisplanner functioneert goed, maar stelt bij het opstarten telkens twee vragen. De eerste is of hij info naar en van een ip-adres mag zenden/ontvangen. De tweede is of hij toegang tot het net mag krijgen. Op zich prima vragen, behalve dat je ze ook daadwekelijk elke keer bij het starten van de applicatie moet beantwoorden. Je kunt niet instellen dat hij de vragen in het vervolg achterwege kan laten.
De applicatie kent ook de optie om met 'ilocal' je actuele positie te bepalen met behulp van de GPS-voorziening in je xperia. Bij mij lijkt dat echter niet goed te werken, terwijl andere applicaties die de gps functie benutten daar geen problemen mee hebben.
Werkt ilocal bij anderen wel goed op hun xperia?
Verwijderd
Volgens mij kan je niet eens gemakkelijk een playlist maken met windows media player op de xperia?
Alleen een playlist met alle nummers, maarja dat wil ik natuurlijk niet. Als ik dan een nummer verwijder uit de lijst, komt ie gewoon weer terug als ik weer op de playlist klik -_-.
En als ik opera opstart en vervolgens weer afsluit, dan kan ik daarna opera niet meer openen. Ik blijf mn achtergrond zien...als ik mn phone opnieuw opstart doet opera het wel weer, weet iemand hoe dit op te lossen is? Andere versies van opera helpen ook niet
Alleen een playlist met alle nummers, maarja dat wil ik natuurlijk niet. Als ik dan een nummer verwijder uit de lijst, komt ie gewoon weer terug als ik weer op de playlist klik -_-.
En als ik opera opstart en vervolgens weer afsluit, dan kan ik daarna opera niet meer openen. Ik blijf mn achtergrond zien...als ik mn phone opnieuw opstart doet opera het wel weer, weet iemand hoe dit op te lossen is? Andere versies van opera helpen ook niet

Hoe sluit je Opera dan? Wel via menu Exit?
Verwijderd
Geen matches
@ThaBullet, dat vind ik ook irritant van opera 9.5. Zoals MsG het aangeeft moet je via het menu afsluiten en niet via het kruisje. Dus rechtsonder op het pijltje --> exit --> ok. Bij de Opera die al is geinstalleerd is er geen andere mogelijkheid dan afsluiten via het menu. Ook vind ik het jammer dat de zoomfuncties met volumeknoppen niet gebruikt kan worden bij 9.5.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 16:26 ]
Verwijderd
Geen matches
Hoe bedoel je? Ik kan m'n Opera (die al op m'n phone stond) gewoon met het kruisje rechtsbovenin afsluiten. En ook gewoon weer opstarten daarna.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:26:
@ThaBullet, dat vind ik ook irritant van opera 9.5. Zoals MsG het aangeeft moet je via het menu afsluiten en niet via het kruisje. Dus rechtsonder op het pijltje --> exit --> ok. Bij de Opera die al is geinstalleerd is er geen andere mogelijkheid dan afsluiten via het menu. Ook vind ik het jammer dat de zoomfuncties met volumeknoppen niet gebruikt kan worden bij 9.5.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 17:39 ]
Denk dat er dan toch iets niet goed zit met jouw Opera. Ik kan in 9.5 gewoon de zoomfunctie gebruiken, werkt zelfs erg soepel. En het afsluiten (via kruisje of via het menu) werkt ook perfect. Daarna kan ik Opera gewoon weer normaal opstarten. Als ik met het kruisje afsluit wordt het programma geminimaliseerd(zoals al mijn programma's, tenzij ik het lange tijd ingedrukt houdt) en als ik via het menu afsluit krijg ik de keuze minimaliseren of helemaal afsluiten.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:26:
Maakt niet uit hoe ik afsluit maar Opera start daarna weer vrolijk normaal op...
Edit: Heb de R3AA007 ROM. Misschien dat het daar aan kan liggen
[ Voor 3% gewijzigd door Magicjjk op 21-06-2009 17:47 . Reden: Rom versie toegevoegd ]
Hoe gemakkelijk is het om met een Sony Xperia X1 te internetten via een laptop? Heb dit nog nooit ingesteld maar ben net naar een nieuwbouwwijk gegaan en daar heb ik nog geen internet. Dus tot die tijd om even te surfen en mijn mail te checken lijkt het mij handig om even mijn X1 daarvoor in te zetten gekoppeld aan de laptop.
Nu levert Sony een USB kabel en je kan Bluetooth doen. Is het mogelijk om het met USB te bewerkstelligen of dien je het altijd via bluetooth uit te voeren?
En dan de vraag is er een beschrijving wat er ingesteld moet worden om dit werkend te krijgen?
Nu levert Sony een USB kabel en je kan Bluetooth doen. Is het mogelijk om het met USB te bewerkstelligen of dien je het altijd via bluetooth uit te voeren?
En dan de vraag is er een beschrijving wat er ingesteld moet worden om dit werkend te krijgen?
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Irisbrowser is voor mij echt DE browser....
Sinds mijn abbonement is ingegaan bij Tmobile heb ik echt veel problemen met de X1.
Zomaar verbindingen die weg vallen. UMTS die weg valt.
Meldingen dat er geen netwerken beschikbaar zijn.
En het is ook echt random dat het gebeurd.
Zo zit je op de snelweg, dan weer thuis, en dan weer totaal ergens anders.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Kijk bij alle programma's of in Instellingen - Connecties naar 'internet delen'. Als je dat programmaatje opstart, kan je kiezen of je laptop via USB of Bluetooth verbonden moet worden. Bij sommige roms krijg je een popup wanneer je de X1 via de USB kabel aan de computer hangt met de keuzes: ActiveSync, Diskdrive of Internet Sharing. Deze popup heet usbtopc.exe, en is in te stellen via Instellingen - Connecties - USB naar PCWicked-Game schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:25:
Hoe gemakkelijk is het om met een Sony Xperia X1 te internetten via een laptop? Heb dit nog nooit ingesteld maar ben net naar een nieuwbouwwijk gegaan en daar heb ik nog geen internet. Dus tot die tijd om even te surfen en mijn mail te checken lijkt het mij handig om even mijn X1 daarvoor in te zetten gekoppeld aan de laptop.
Via Bluetooth is iets langzamer maar werkt in principe wel. Let er wel op dat bij je BT instellingen 'Bluetooth PAN' ook geactiveerd moet staan, anders werkt het niet.
Okay Top, want zonder internet is het toch wel weer behelpen (moet je nagaan hoe internet een standaard levensbehoefte is gewordengwystyl schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:18:
[...]
Kijk bij alle programma's of in Instellingen - Connecties naar 'internet delen'. Als je dat programmaatje opstart, kan je kiezen of je laptop via USB of Bluetooth verbonden moet worden. Bij sommige roms krijg je een popup wanneer je de X1 via de USB kabel aan de computer hangt met de keuzes: ActiveSync, Diskdrive of Internet Sharing. Deze popup heet usbtopc.exe, en is in te stellen via Instellingen - Connecties - USB naar PC
Via Bluetooth is iets langzamer maar werkt in principe wel. Let er wel op dat bij je BT instellingen 'Bluetooth PAN' ook geactiveerd moet staan, anders werkt het niet.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Okay, ik had hem zelf naar 1.11 geupdated maar ik heb niet zo veel gemerkt eigenlijk....shadownetwork schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 10:01:
[...]
Ik heb 1.14 hier nu draaien, nadat ik paar dagen geleden naar Touch-IT ben overgestapt. Ik heb er denk ik één, soms 2 balkjes bij GPRS ontvangst bij gekregen. Het is er in ieder geval op vooruit gegaan.
1.14 schijnt wel je accu sneller leeg te trekken, daar nog iets van gemerkt?
Zo hey.. wat kan de X1 warm worden na 2,5 uur met de tom-tom gereden te hebben.. Had niet verwacht dat ie zo warm kon worden. Maar X1 icm met tom-tom is echt top!
Het voordeel dat hij zo warm geworden is is dat mijn hardware-toetsenbord het ook weer doet
deze was namelijk defect geraakt op één of andere manier! Een zelf reparerende phone, kan niet beter. Wat is deze phone toch geniaal...
Iemand btw met het onscreen toetsenbord (xt9) ook het probleem bij het invullen van een contactnummer; je alleen de bovenste kan selecteren, oftewel die hele naam moet intoetsen, en niets met de vingers kan selecteren wat eronder staat?
Neo
Het voordeel dat hij zo warm geworden is is dat mijn hardware-toetsenbord het ook weer doet
Iemand btw met het onscreen toetsenbord (xt9) ook het probleem bij het invullen van een contactnummer; je alleen de bovenste kan selecteren, oftewel die hele naam moet intoetsen, en niets met de vingers kan selecteren wat eronder staat?
Neo
- The Neo and Only -
Verwijderd
Hij browst lekker ja, maar laadt wel super traag!kbloem schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:32:
Irisbrowser is voor mij echt DE browser....
Wat is de link in het SMSje? Dan ga ik het even proberen.Politoer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:51:
Gisteren weer eens geprobeerd of de NS reisplanner xtra inmiddels ook beschikbaar is voor de xperia x1. Dat bleek het geval te zijn. Je kunt het installeren door in het toegezonden sms-je op de hyperlink te klikken. Let daarbij wel op dat je de hyperlink in internet explorer opent. Bij mij is opera als standaard browser ingesteld. Met opera krijg je de applicatie niet geinstalleerd met ie daarentegen wel.
Bij mij geeft hij helemaal geen suggestie meer na de installatie van de XT9NeoFoX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:36:
Neo
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 11:47 ]
Pas maar op!NeoFoX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:36:
Zo hey.. wat kan de X1 warm worden na 2,5 uur met de tom-tom gereden te hebben.. Had niet verwacht dat ie zo warm kon worden. Maar X1 icm met tom-tom is echt top!
Had je hem ook tegelijk aan de lader hangen?
Hierdoor is mijn X1 kapot gegaan.
Heb hier speciaal nog een ander type batterij voor gekocht zodat het mij niet weer gebeurd.
Hij wordt nu een stuk minder warm
Lijkt me stug dat ie de X1 kapot gaat van '' langdurig '' aan de lader hangen, 'heb hem gisterne ruim 16 uur op de lader gehad ( al sla je me dood waarom
) en hij wordt dan idd wel warmpjes, maar om nou te zeggen dat ie er kapot van zou moeten gaan, denk het niet.
Misschien had je gewoon een rotting exemplaar ? je zou de eerste niet zijn dunkt me.
Misschien had je gewoon een rotting exemplaar ? je zou de eerste niet zijn dunkt me.
Ik heb toch nog een probleem met mijn X1. Toetsenvergrendeling werkt niet. Na een paar hard-resets kan het zijn het werkt, maar na één dag is het alweer raak. Als ik de knop met het sleuteltje lang in hou, opent de agenda zich. Ook de telefoon-opnemen-knop werkt niet bij een inkomend gesprek. 
Er zit niks anders op dan opsturen?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Heb je al geprobeerd om een Long_End.lnk toe te voegen aan windows\, waarin je linkt naar het vergrendelen?PD2JK schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:17:
Ik heb toch nog een probleem met mijn X1. Toetsenvergrendeling werkt niet. Na een paar hard-resets kan het zijn het werkt, maar na één dag is het alweer raak. Als ik de knop met het sleuteltje lang in hou, opent de agenda zich. Ook de telefoon-opnemen-knop werkt niet bij een inkomend gesprek.
Waar vind je "alle programma's of in Instellingen - Connecties naar 'internet delen' ?"gwystyl schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:18:
[...]
Kijk bij alle programma's of in Instellingen - Connecties naar 'internet delen'. Als je dat programmaatje opstart, kan je kiezen of je laptop via USB of Bluetooth verbonden moet worden. Bij sommige roms krijg je een popup wanneer je de X1 via de USB kabel aan de computer hangt met de keuzes: ActiveSync, Diskdrive of Internet Sharing. Deze popup heet usbtopc.exe, en is in te stellen via Instellingen - Connecties - USB naar PC
Denk eerder dat het probleem bij T-mobile ligt. Precies wat jij nu beschrijft heb ik met mijn TyTN II gehad en was de reden dat ik mijn contract mocht ontbinden met T-mobile.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:00:
Sinds mijn abbonement is ingegaan bij Tmobile heb ik echt veel problemen met de X1.
Een beetje rondzoeken /. begrijpend lezen bij wat je op het scherm ziet. Ik weet niet precies hoe het er bij jou uit ziet..... heb je een nederlandse of engelse rom?danny1909 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:53:
[...]
Waar vind je "alle programma's of in Instellingen - Connecties naar 'internet delen' ?"
Alle programma's vind je als je op start drukt en dan op programma's. Als je een rom hebt met touchflo en je krijgt een programmatab (12 iconen met programma's), dan staat 'alle programma's' linksonderin. Ik vermoed dat dit niet helemaal duidelijk was, maar ik hoop dat je er hiermee uit komt.
Bij een nederlandse rom zonder manila/touchflo vind je instellingen als onderste optie in je start menu. Daar heb je drie tabbladen, persoonlijk, systeem en connecties. In dat derde tabblad staat bij mij USB naar PC (iig de engelse variant daarvan), en Internet delen.
Zoek desnoods met windows verkenner naar 'usbtopc.exe' in de windows map. Zorg er dan wel voor dat je alle bestanden weergeeft, anders is hij misschien verborgen. Ik weet niet precies hoe het programma internet delen heet.
Weet je wel hoe je een Bluetooth PAN moet maken, en is dit gelukt?
[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 22-06-2009 19:33 ]
Verwijderd
Geen matches
Maar had je dan ook 16 uur lang een navigatie draaien? Want als je je GPS gebruikt wordt hij nog eens extra warm... na een uur of 2 hoef je hem dan echt niet tegen je gezicht te houden, of je moet eelt op je wangen hebbenFatal Mind schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:29:
Lijkt me stug dat ie de X1 kapot gaat van '' langdurig '' aan de lader hangen, 'heb hem gisterne ruim 16 uur op de lader gehad ( al sla je me dood waarom) en hij wordt dan idd wel warmpjes, maar om nou te zeggen dat ie er kapot van zou moeten gaan, denk het niet.