Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Matched: xperia
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:52:
Ik heb een beetje een lastig probleem, en ik ben bang dat er geen kant en klare oplossing voor is, maar here goes:

(n.b: probleem is al gemeld bij de leverancier, met een beetje geluk krijg ik binnenkort een nieuwe x1.)
Mijn xperia snapt niet meer dat er geen headset in zit. Het headseticoontje staat altijd bovenaan het scherm, en als ik gebeld word moet ik de headset inpluggen om uberhaupt te kunnen bellen.

Waar ik naar op zoek ben is een softwarematige manier om windows mobile te vertellen dat hij de "spookheadset" moet negeren. In het begin werkte een beetje met de stylus in de audiojack poeren nog wel, maar inmiddels mag dit ook niet meer baten.

Uurtje googlen heeft niets opgeleverd, eeuwige roem voor degene die me op het juiste pad weet te wijzen.
reden is simpel, oplossing niet ;-)

Reden is dat de interne schakelaar van de headset aansluiting het bij je laat afweten. De oplossing is het laten repareren of vervangen van je toestel...

maar voor tijdelijk kan je deze proberen in t register:

HKLM/System/State/Hardware/Headset naar 0 zetten

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21

Matjan

:D

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:52:
Ik heb een beetje een lastig probleem, en ik ben bang dat er geen kant en klare oplossing voor is, maar here goes:

(n.b: probleem is al gemeld bij de leverancier, met een beetje geluk krijg ik binnenkort een nieuwe x1.)
Mijn xperia snapt niet meer dat er geen headset in zit. Het headseticoontje staat altijd bovenaan het scherm, en als ik gebeld word moet ik de headset inpluggen om uberhaupt te kunnen bellen.

Waar ik naar op zoek ben is een softwarematige manier om windows mobile te vertellen dat hij de "spookheadset" moet negeren. In het begin werkte een beetje met de stylus in de audiojack poeren nog wel, maar inmiddels mag dit ook niet meer baten.

Uurtje googlen heeft niets opgeleverd, eeuwige roem voor degene die me op het juiste pad weet te wijzen.
Ik heb dat probleem ook gehad met mijn htc wizard... Het pinnentje in de telefoon waar je headset in zit zit vast zodat je toestel denkt dat er een headset in zit...

Een paar keer snel headset induwen en uittrekken kan het pinnetje misschien los laten schieten

Suc6!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
The PyroPath schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:23:
[...]

reden is simpel, oplossing niet ;-)

Reden is dat de interne schakelaar van de headset aansluiting het bij je laat afweten. De oplossing is het laten repareren of vervangen van je toestel...

maar voor tijdelijk kan je deze proberen in t register:

HKLM/System/State/Hardware/Headset naar 0 zetten
No dice helaas, value naar 0 zetten levert niets op. Schiet ook gewoon weer naar 1 na een powercycle. Een beetje pielen met de stylus in de audiojack zorgde er inderdaad in het verleden voor dat ik weer even normaal kon bellen, maar inmiddels werkt dat nog maar een seconde of vier.

Toch bedankt, zal nog een tijdje een headset bij me moeten blijven hebben :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:30

Snippertje

Light up your life

Geen matches
DaSaN schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:52:
[...]

Dat is er! Moet je wel je phone op je pc aansluiten via bluetooth of usb.

Google maar eens op: Efficasoft Mobile Express
Dankje! Werkt perfect :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:28:
Hey bedankt voor de 2 snelle reactie's . Hij doet het nu perfect.

Ik heb de proxy uitgezet, maar wat is houdt dit nou precies in? Als er nadelen aan zijn wil ik het graag zoals Magicjjik het zegt :
Uitzetten van de proxy is een optie maar je kan ook het volgende toevoegen, werkt MSN ook gewoon met proxy aan:

Socks:
Server 127.0.0.1
Poort 1080
Type Socks4

Maar ik heb geen idee hoe je dit kan toevoegen moeten ;-)

en nog een klein vraagje, als ik hem effe niet gebruikt en zit wel in het menu gaat die in soort slaapstand, waardoor ik me toetsenbord weer effe open en dicht moet schuiven kan dit ook nog op een andere manier?
Het enigste nadeel wat ik ondervonden heb met het uitzetten van de proxy is dat je live.vodafone.com niet kan bezoeken. Nu is deze site, naar mijn mening, op het moment niet echt boeiend maar ik verwacht dat de X1 wel Vodafone TV gaat ondersteunen dus wil de site wel kunnen bezoeken en heb geen zin om dan de hele tijd met de proxy te gaan klooien.

Om de instelling toe te voegen ga je naar het volgende:
Instellingen/Verbindingen
daar kies je voor "verbindingen"
Hierin staat bij mij onder het kopje Vodafone GRPS: "bestaande verbindingen beheren" Daar klik je op...dan kies je onderin voor proxyinstellingen en daar kies je weer voor geavanceerd.
Daar zie je de optie Socks tussen staan, klik erop en de rest spreekt voorzich...

OVer de slaapstand:
Als je X1 in slaapstand valt kan je ook even op de powerknop drukken, dan sprint hij ook aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:39:
'k heb de xperia nu een week ongeveer, maar ik ben niet tevreden over de accuduur.

Ik neem dat dat ding mee naar m'n werk, leg hem in me kluisje en dan ligt ie in principe 8 uur '' idle ''
Enige wat er dan mee gebeurd is:
- Het programma '' batti '' draait om de accu status weer te geven
- De telefoon staat ingesteld om elke 30 min mijn mail op te halen ( indien uberhaupt aanwezig natuurlijk )
- Status van het weer door middel van SPB Weather

Voor de rest staat bluetooth, wifi gewoon uit.

Is dit een bekend probleem ( wat ik trouwens niet heb kunnen vinden op google ? ) of vreet er ergens iets stroom ?
Een aantal dingen.

1: Batti schijnt echt een stroomvreter van jewelste te zijn.
2: Heeft je telefoon in het kluisje wel bereik? Zo niet dan zal hij dus naar ontvangst blijven zoeken wat altijd stroom kost.
3: Waarom haalt een telefoon die 8 uur lang in een kluis ligt om het half uur mail op? Dit kost in mijn ogen onnodig stroom.
4: Punt 3 maar dan voor SPB Weather.
5: Iets met het optimaliseren van de batterij door hem de eerste weken goed op te laden en te ontladen.
6: Er is in de afgelopen pagina's ergens een vergelijkbare post geplaatst door Miss-Behave. Een aantal mensen waaronder ikzelf hebben hier al uitgebreid op gereageerd. Zoekfunctie was dus misschien een optie geweest? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:49:
[...]

Een aantal dingen.

2: Heeft je telefoon in het kluisje wel bereik? Zo niet dan zal hij dus naar ontvangst blijven zoeken wat altijd stroom kost.
3: Waarom haalt een telefoon die 8 uur lang in een kluis ligt om het half uur mail op? Dit kost in mijn ogen onnodig stroom.
5: Iets met het optimaliseren van de batterij door hem de eerste weken goed op te laden en te ontladen.
6: Er is in de afgelopen pagina's ergens een vergelijkbare post geplaatst door Miss-Behave. Een aantal mensen waaronder ikzelf hebben hier al uitgebreid op gereageerd. Zoekfunctie was dus misschien een optie geweest? :X
Wat ik zelf heb opgemerkt:

-Slecht UMTS/HSDPA bereik=slecht voor de batterij, als je 1 streepje bereik hebt kan je beter umts uitzetten tenzij je het nodig hebt (tenzij je natuurlijk een vervent videobeller bent). Grote kans dat je telefoon namelijk zonder dat je het doorhebt constant aan het schakelen is tussen UMTS/GPRS waardoor hij ongemerkt constant handjes aan t schudden is met de zender.
-Als je t bijna niet gebruikt is UMTS een stroomvreter, ik zet persoonlijk UMTS aan als ik ga surfen/video kijken. Verder zet ik het gewoon uit. Scheelt een slok op een borrel qua standby tijd.

Als je de comm manager aanpast kan je een G knop erop zetten waarmee het snel aan en uit valt te zetten. Ik zelf woon op randje bereik, als ik thuis ben is mijn batterij snel leeg. Als ik in Amsterdam ben met veel beter UMTS bereik heb ik er een heel stuk minder last van.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:23:
[...]

Nope, wordt gebruik gemaakt van de interne GPS. Als je kan leven met het relatief kleine scherm ten opzichte van een "echte" TomTom, dan werkt het prima!

Moet zeggen dat ik ook echt happy ben met dit toestel. browsen, bellen, sms'en, mail lezen werkt allemaal perfect! Na verloop van tijd raak je echt gewend aan het toetsenbord van de X1 en kan je vliegensvlug mails tikken. Dit vind ik zo heerlijk ten opzichte van een T9 toestel...
Als de gesproken instructies maar duidelijk zijn heb ik geen scherm nodig. Maar helaas ontbreekt het daar nou net aan met TomTom. :+

Atm m'n Xperia even aan de duurtest: even een paar GB downloaden via wifi. Ding wordt lekker warm, maar door het metaal raakt 'ie z'n warmte tenminste kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Geen matches
Hier nog een paar screenshots van itjes touch-it rom met enkele simpele aanpassingen, dit is de nieuwste versie (v5.05)

Het homescreen (is gewoon een aangepaste "blauwgrijze" touchflo)
Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/8793/x1screenshot1.jpg

Nieuwe startmenu van de touchpro2 en touch diamond2, werkt super relax (geen stylus nodig), het is gewoon de program tab dus ook hier kan je zelf alles indelen. Hetgeen wat ik zelf vaak gebruik staat bovenaan maar je kan nog 5 rijen naar onderen scrollen en evt op "All programs" klikken om de rest te zien.
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/9779/x1screenshot2.jpg

Hier het finger menu ook van de touchpro2 en diamond2, dit vervangt al die kleine windows mobile menutjes zodat je overal makkelijk met je vinger op kan drukken, ook hier dus geen stylus meer voor nodig
Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/1511/x1screenshot3.jpg

Willen mensen nog andere screenshots zien (deze screenshots zijn niet de volledige resolutie overigens, op je x1 zal het er logischerwijs allemaal wat scherper uitzien) van iets specifieks laat het dan weten. Ik raad de rom iig erg aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:49:
[...]

Een aantal dingen.

1, Nou je het zegt, dit heb ik idd gelezen, batti is bij deze verwijderd, kijken of dit helpt.
2. Bereik, volgens mij is dat geen probleem, aangezien ik gewoon mail ontvang als hij daar ligt.
3. Heb de telefoon inmiddels aangepast zodat hij 1x per uur de mail ophaald. Moet me niet te lang duren.
4. SPB Weather update 1x per dag, dus dat lijkt me niet erg stroomvretend ?
5. Sinds de tijd dat ik hem heb, heb ik hem elke keer laten melden dat hij gaat uitvallen( ergens tussen de 10 en 15%), en toen op de oplader gegooit ? lijkt me toch de juiste methode of mis ik iets ?
6. Ik heb bij 1 ook gezegd dat je daarin gelijk heb, zal nog even wat pagina's terug lezen voor ideeen.

Mocht bovenstaande niet helpen, zal ik eens een dienst vliegtuigmodus aanzetten, kijken of dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 22:18

Tubbietje

Illegaal!

Geen matches
Mag schreef op maandag 06 april 2009 @ 08:23:
Hier nog een paar screenshots van itjes touch-it rom met enkele simpele aanpassingen, dit is de nieuwste versie (v5.05)

[afbeelding]

Nieuwe startmenu van de touchpro2 en touch diamond2, werkt super relax (geen stylus nodig), het is gewoon de program tab dus ook hier kan je zelf alles indelen. Hetgeen wat ik zelf vaak gebruik staat bovenaan maar je kan nog 5 rijen naar onderen scrollen en evt op "All programs" klikken om de rest te zien.
[afbeelding]

Hier het finger menu ook van de touchpro2 en diamond2, dit vervangt al die kleine windows mobile menutjes zodat je overal makkelijk met je vinger op kan drukken, ook hier dus geen stylus meer voor nodig
[afbeelding]

Willen mensen nog andere screenshots zien (deze screenshots zijn niet de volledige resolutie overigens, op je x1 zal het er logischerwijs allemaal wat scherper uitzien) van iets specifieks laat het dan weten. Ik raad de rom iig erg aan :)
Hoe kom je aan die mooie icoontjes bovenaan op de eerste screenshot?

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
het is niet alleen de eerste screenshot. anyways het zijn de sex1cons F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 08:34
Geen matches
Beste mensten,

Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat als ik de power knop indruk (vlug, dus niet afsluiten) de GPS ook uitgaat??
Ik wil een track laten maken, maar om baterij te besparen moet wel m'n scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubbietje schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:23:
[...]

Hoe kom je aan die mooie icoontjes bovenaan op de eerste screenshot?
install dit: ftp://x1:x1@spikedsoftware.co.uk/XperiaX1/APPS/sdkcerts.cab

en daarna install:

- SEX1cons "F" series v3
OF
- SEX1cons "F" series v2

die je hier vind: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=488676

soft reset

klaaaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Geen matches
DavidvB schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:29:
Beste mensten,

Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat als ik de power knop indruk (vlug, dus niet afsluiten) de GPS ook uitgaat??
Ik wil een track laten maken, maar om baterij te besparen moet wel m'n scherm uit.
ik gebruik trackr,maar tot zover ik weet gaat die gewoon door als uiteindelijk het scherm vanzelf uitgaat.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Het is waarschijnlijk al (te) vaak gevraagd. Wat is de beste player voor films? Ik had altijd op mijn Nokia CorePlayer gedraaid, is dat ook de beste optie voor de Xperia of zijn er betere alternatieven beschikbaar? Ik neem aan dat de Xperia niet sterk genoeg is om films op 800x480 af te spelen? Wat is een geschikte resolutie die zonder schokken werkt?

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 22:31
BvK P4 schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:59:
Het is waarschijnlijk al (te) vaak gevraagd. Wat is de beste player voor films? Ik had altijd op mijn Nokia CorePlayer gedraaid, is dat ook de beste optie voor de Xperia of zijn er betere alternatieven beschikbaar? Ik neem aan dat de Xperia niet sterk genoeg is om films op 800x480 af te spelen? Wat is een geschikte resolutie die zonder schokken werkt?
Ja gewoon coreplayer op WM werkt wel (ik gebruik versie 1.30) video's spelen goed met een bitrate tot 900kbp's je kunt video's ook compressen met deze tool "Click"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sinds paar dagen X1 in huis. Bevalt erg goed, WM is wennen na een aantal jaar Nokia gebruikt te hebben. Panels is op zich een leuke toevoeging, mits er meer gratis en interessante nieuwe panels op het net komen.

Even een korte vraag. Met welk programma backuppen jullie je telefoon, voordat jullie een firmware update doen?

Ik wil namelijk al m'n telefooninstellingen, etc. bewaren. Merci alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:34:
Sinds paar dagen X1 in huis. Bevalt erg goed, WM is wennen na een aantal jaar Nokia gebruikt te hebben. Panels is op zich een leuke toevoeging, mits er meer gratis en interessante nieuwe panels op het net komen.

Even een korte vraag. Met welk programma backuppen jullie je telefoon, voordat jullie een firmware update doen?

Ik wil namelijk al m'n telefooninstellingen, etc. bewaren. Merci alvast!
Ik vind [url]deze[/url] wel handig.

/ Verkapte UTFS post

Lees je ook even in over het updaten van firmware. Als je een officiele update wilt doen van Vodafone/T-mobile of ander branded apparaat kan dat met SEUS (Sony Ericsson Updates Service), anders moet je HardSPL doen. Ik ga niet uitleggen wat dat is, want dat is handig om even wat uitgebreider te lezen dan waar ik nu puf voor heb om uit te leggen (heb net 14u klussen achter de rug). Zoek in dit topic of op forum.xda-developers.com voor meer info.
Chaosstorm schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:54:
[...]
Ja gewoon coreplayer op WM werkt wel (ik gebruik versie 1.30) video's spelen goed met een bitrate tot 900kbp's je kunt video's ook compressen met deze tool "Click"
Ziet er handig uit, die ga ik proberen!

[ Voor 42% gewijzigd door gwystyl op 06-04-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mag schreef op maandag 06 april 2009 @ 08:23:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe krijg je zo een transparante flipclock, ik heb een andere clock en ik heb ook v5 van itje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:55:
[...]

Hoe krijg je zo een transparante flipclock, ik heb een andere clock en ik heb ook v5 van itje.
smabergs clock, is een cab van xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
gwystyl schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:49:
[...]

Ik vind [url]deze[/url] wel handig.

/ Verkapte UTFS post

Lees je ook even in over het updaten van firmware. Als je een officiele update wilt doen van Vodafone/T-mobile of ander branded apparaat kan dat met SEUS (Sony Ericsson Updates Service), anders moet je HardSPL doen. Ik ga niet uitleggen wat dat is, want dat is handig om even wat uitgebreider te lezen dan waar ik nu puf voor heb om uit te leggen (heb net 14u klussen achter de rug). Zoek in dit topic of op forum.xda-developers.com voor meer info.
[...]

Ziet er handig uit, die ga ik proberen!
Thanks! Je link is alleen gebroken. Zou je hem nog een keer willen posten? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:39:
[...]

Thanks! Je link is alleen gebroken. Zou je hem nog een keer willen posten? Bedankt.
Google!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zoek op xda developers

is zoeken echt zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Geen matches
Act-One schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 00:08:
[...]

Google!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zoek op xda developers

is zoeken echt zo moeilijk?
Even opkomen voor Act-One... :O

Er vordt nergens over de naam van het programma gepraat dus kan er ook niet gegoocheld worden...
Ik heb namelijk ook interesse en ben ook jarenlang gebruiker van Nokia (Symbian) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:02

St@m

@ Your Service

Geen matches
gram501 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:01:
[...]

Er vordt nergens over de naam van het programma gepraat dus kan er ook niet gegoocheld worden...
Ik heb namelijk ook interesse en ben ook jarenlang gebruiker van Nokia (Symbian) >:)
Zoek eens op wm + backup met google, dan zul je vast wel 1 of 2 opties tegenkomen.
Zoek eens in deze topic (of de 7 vorige delen) dan zul je vast wel 1 of 2 opties tegenkomen.
Zoek eens op GoT, dan kom je vast wel 111111111111111111 opties tegen..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Geen matches
gram501 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:01:
[...]

/offtopic.....

Feit is het blijft dat als je al wat langer mee doet in dit topic je steeds weer de zelfde vragen of vragen met de zelfde strekking ziet staan.... Iedereen is akkoord gegaan met de forum regels... ook daar wordt beschreven hoe zoekfuncties werken.... Er is al tig keer informatie gegeven over plekken waar je meer info kan vinden over back-up software oid... Als men even iets meer moeite neem om terug te lezen of te zoeken komt men dit vanzelf tegen.... Je moet er alleen wat meer moeite voor doen.....

Vragen die inhoudelijk over back-ups en de SE X1 gaan vallen natuurlijk in een andere categorie.... maar die worden gesteld.... het is altijd van, ik kan het zien vinden, wil je een link posten..... mensen zijn erg lui.... laat ik het daar maar op houden... Wil niemand persoonlijk afflamen.... maar gebruik de zoekknop maar eens.... houden we dit topic veel schoner...

/ontopic....

Ben nog wel blij met jullie hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 19:20
Geen matches
@mag en @SE X1

Leuk die icons, heb ze eropgezet, en ziet er best oke uit. Maar ik liep
tegen het probleem aan, dat mijn batterij indicator balkje op 100% vol
bleef staan. Dus nu de icons er weer af, en helaas, bij de orginele
batt. indicator, blijft hij ook op 100% - ooit eerder gezien ? wat zou ik fout doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nadat ik mijn X1 heb geupdate heb ik in het menu Programma's last van flikkerende pictogrammen. Dat zijn de pictogrammen van programma's die ik met de backup (Spb) heb terug gezet. Alle programma's doen het prima, maar het flikkeren is erg irritant. Heeft iemand een idee, hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
Geen matches
ppeterr schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:00:
@mag en @SE X1

batt. indicator, blijft hij ook op 100% - ooit eerder gezien ? wat zou ik fout doen....
waarschijnlijk ligt dit dus niet aan de icoontjes en had je dit ervoor al heb je nog andere applicaties geinstalleerd ?

de iconen zijn super veel mooier als de standaard witte wm dingen :D

[ Voor 6% gewijzigd door the boiler op 07-04-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 19:20
Geen matches
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen, dat het eerder al was. Naja, laat ik mij
er maar even niet druk over maken - binnenkort ga ik toch weer flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Geen matches
ppeterr schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:00:
@mag en @SE X1

Heb ik ook gehad, kwam bij mij door "FInixNOver VGA Battery" proggie wat batterij percentage weergaf. Uninstall loste het op bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:40
Geen matches
Ik zag net dat gisteren op XDA-Forum het CAB bestand is vrij gegeven van TouchFlo3d Beta3 en nu wel met ondersteuning van landscape mode. Heb het geinstalleerd en tot nu toe kan ik zeggen dat hij sneller is als Beta 2 en beter reageert. Landscape werkt perfect. Na installatie wel even opnieuw Youtube X1 installeren want die werkte niet meer.

Verder een leuke vooruitgang.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 01:12:
[...]

Je ringtones kopiëren naar je X1 en in \My Documents\Mijn Ringtonen zetten.
Heel eenvoudig eigenlijk....
ja dat heb ik al voorelkaar, alleen de SMS toontjes ken ik niet instellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nah, gisteravond telefoon aan de lader gehangen, en vanmorgen is 'ie dood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:30:
[...]

volgens mij staan die in de rootmap van windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:29

Licko

ZVDK

Geen matches
Wicked-Game schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:18:
Ik zag net dat gisteren op XDA-Forum het CAB bestand is vrij gegeven van TouchFlo3d Beta3 en nu wel met ondersteuning van landscape mode. Heb het geinstalleerd en tot nu toe kan ik zeggen dat hij sneller is als Beta 2 en beter reageert. Landscape werkt perfect. Na installatie wel even opnieuw Youtube X1 installeren want die werkte niet meer.

Verder een leuke vooruitgang.
ben je zo op het eerste gezicht al (ernstige) bugs tegen gekomen?

is dit qua uiterlijk dezelfde interface als de touchit rom van itje? beetje domme vraag misschien:P

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:40
Geen matches
Licko schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:01:
[...]

ben je zo op het eerste gezicht al (ernstige) bugs tegen gekomen?

is dit qua uiterlijk dezelfde interface als de touchit rom van itje? beetje domme vraag misschien:P
Tot op heden geen bugs gevonden, naar mijn weten identiek aan die van Itje aangezien die als basis is genomen voor deze .cab

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Geen matches
Gebruiken jullie ook de NOS Mobiel applicatie op de X1? Werkt wel goed op zich, ik kan alleen de teletekst functie niet vinden, die moet er volgens de site wel op zitten :S

Ik heb me kapot gezocht maar ik zie hem niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:39:
[...]

Hier dan nog een keer de goede link; volgens mij wel redelijk overbodig inmidels. Ik wilde ook even wat subtieler aangeven dat je in dit topic had kunnen zoeken naar "backup". Je komt dan uit bij programma's als SPB Backup, Sprite backup (meegeleverd bij T-mobile?), PPC Pimbackup. Elk heeft zijn voor- en nadelen, maar die zijn prima terug te vinden.
In het algemeen geldt dat als je een programma / functie zoekt voor de xperia, dat je kan kijken/googlen naar 'programma/functie' + xperia of 'programma/functie' + windows mobile. Bijna alle programma's die voor windows mobile gemaakt zijn werken namelijk op de xperia. Sommige hebben problemen met de hoge resolutie, maar vaak is er een nieuwere versie of vergelijkbaar programma die wel werkt.
Veel algemene info is ook terug te vinden in de startpost van populaire telefoons zoals de htc diamond, touch (HD), P3300 enz. Dat zijn ook Windows Mobile toestellen.
Een andere site had ik al genoemd in mijn vorige post, namelijk forum.xda-developers.com. Daar is per toestel ongeveer een specifiek subforum waar je vragen kwijt kan en een algemeen gedeelte waar veel algemene programma's bedacht en/of besproken worden. Ook daar wordt wel van je verwacht dat je eerst zoekt voor je een vraag stelt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Geen matches
Freshnezz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:20:
Gebruiken jullie ook de NOS Mobiel applicatie op de X1? Werkt wel goed op zich, ik kan alleen de teletekst functie niet vinden, die moet er volgens de site wel op zitten :S

Ik heb me kapot gezocht maar ik zie hem niet!
Bij de vorige versie zat ie er inderdaad niet op, paar weken geleden heb ik de nieuwste versie geinstalleerd en nu zit de tt applicatie er wel bij.
In het menu naar links scrollen.
Hij werkt trouwens niet fijn (geen volledig scherm enzo). Probeers eens de tt applicatie van ward.nu
http://www.google.co.uk/s...q=ward.nu+teletekst&meta=

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:30:
[...]

Tsja...wat voor *.file gebruik jij als sms-toon?
Ik heb een mp3tje en die staat gewoon in het "lijstje"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb een rare bug;

er staat dat ik een nieuw ongelezen sms bericht heb
Maar ik heb er geen.. :S
Ik heb al meerdere malen een soft reset uitgevoerd echter zonder resultaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:26
Geen matches
http://gathering.tweakers...n%20sms&data[boolean]=AND

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Zo heel raar is die bug niet.

[ Voor 68% gewijzigd door HendrikN op 07-04-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:18:
ik heb een rare bug;

er staat dat ik een nieuw ongelezen sms bericht heb
Maar ik heb er geen.. :S
Ik heb al meerdere malen een soft reset uitgevoerd echter zonder resultaat :(
Kijk eens in je berichten box, en ga naar de inbox van de outlook account. Dikke kans dat daar (of bij een andere account die je niet gebruikt) een berichtje van Microsoft zit met 'nieuwe features in deze windows messaging' of iets van die strekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Geen matches
St@m schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:48:
[...]

Bij de vorige versie zat ie er inderdaad niet op, paar weken geleden heb ik de nieuwste versie geinstalleerd en nu zit de tt applicatie er wel bij.
Hij werkt trouwens niet fijn (geen volledig scherm enzo). Probeers eens de tt applicatie van ward.nu
ja idd bij de NOS applicatie moet je het menu naar links schuiven, beetje vaag :S maar goed hij is inderdaad wel erg klein daarin, wat slecht!

Die Ward applicatie is dan wel beter maarja ook niet helemaal fullscreen..!

Wel jammer dat WM hier geen goede applicatie voor heeft, die van de iPhone is wel erg goed..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 20:41
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:31:
Nah, gisteravond telefoon aan de lader gehangen, en vanmorgen is 'ie dood :X
Heb je hem opgeladen met de orginele lader of een ander usb kabeltje? Sommige kabels willen hem wel eens leegtrekken. 8)7

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Een willekeurige kabel van m'n bureau waarmee ik hem een dag eerder heb volgeladen ;)

Het enige wat er gebeurd is dat er een rood lampje achter de powerbutton gaat branden als ik hem aan de lader / computer hang. Na een paar minuten (!) ziet hij dat er hardware is ingeplugd, maar hij gaat nog steeds niet aan. Als ik dit zo lees:
http://forum.xda-develope...402&highlight=dead&page=2
lijkt het op een dode accu. Fijn..

Anyway; hij hangt nu aan de PC en als ik de powerbutton 1 keer indruk gaat er rood lampje aan de zijkant drie keer knipperen. :?

En voila. Wat heen en weer pluggen en nu net druk ik hem weer in het stopcontact en hij gaat aan :?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Geen matches
Dan is ie echt leeg... dan moet je hem minimaal een half uur opladen.... op de oplader en niet aan je usb poort. (lader van Se doet 700mah ipv usb powered) en dan doet hij het weer.
Had ik ook in het begin.

[ Voor 25% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 07-04-2009 16:17 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
I see ja. Maar waarom heeft hij hem dan leeggetrokken vannacht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
Geen matches
dat weet je nooit.

Maar USB poort laden wil soms wel eens lang duren, helemaal bij laptops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.stanneveld
  • Laatst online: 06-03 07:27
Geen matches
Gisteren mijn telefoon binnengehad van Vod.
Na aanlijding van he "andere" topic maar eens goed naar mijn telefoon gekeeken.
En ja hook scheurtje aan de onderkant, en ook was het stukje plastic niet goed de spuitgiet machine uitgekoomen er zat een deukje in :P
Opgebeld en ze komen een nieuwe brengen (wow).

Telefoon zelf werkt echt wat sneller in WM als ik van mijn HTC S710 met wm6.1 gewend was.
Was aleen wat omslachtig om de camera van de phone te vinden...
(was 5 minuten met de camera knop an het rommelen maar nix)
Het USB laden had ik al gezien da's 1 dag werk om hem een beetje te laaden.
En dat batterij klepje wat een rampding, zeker als je meerdere SD kaartjes heb (zoals ik)
Ontvangst van de telefoon is iets minder als mijn HTC mar hij had geen problemen om een GPS fix te krijgen.
Geluid van de speaker van de telefoon is een stuk minder als mijn HTC.
Telefoon zit vol lampjes maar ik zie er geen een die mij verteld dat de teleofon aan staat ? :P
Telefoon zelf zeer tevreden, over de afwerking een stuk minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
USB leverd 500 mAh, wat niet zo veel minder is dan 700 van de SE lader (als dat 700 is).

Ik hang hem het liefst gewoon elke nacht aan de laptop, want die SE lader maakt een takkeherrie; kan ik niet bij slapen.

Speciaal voor de gelegenheid USB power on inactive powerstates aangezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:02:
Ik hang hem het liefst gewoon elke nacht aan de laptop, want die SE lader maakt een takkeherrie; kan ik niet bij slapen.
Mijn lader maakt geen geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Beter luisteren.

En wellicht zijn jouw oren meer versleten :P

Ik ben er in ieder geval aardig gevoelig voor. Een groot deel van de wekkers is ook niet om uit te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Geen matches
Hij maakt wel een klein beetje geluid, maar dan moet ik echt de oplader bij mijn oren doen. Maybe is jou ding kapot ofzo?

Maare, weet echt niemand hoe je fullscreen kan veranderen met uitzendinggemist programma? Ik test em op een touch HD en daar draaid het wel normaal (landscape). Maar op mijn eigen X1 doet het dus fullscreen in portrait. Doodgezocht naar instellingen (heb je dus niet), opnieuw geinstalleerd, met toetsenbord uitgeschoven geprobeerd, dubbel klikken of met *. Niks werkt??

[ Voor 60% gewijzigd door BoyzNDaHood op 07-04-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-09 22:52
Geen matches
Ware verademing die touch-it 5.04! Heerlijk gewoon. Krijg alleen me push niet aan de praat, meer mensen problemen of iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Geen matches
MaZe schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:17:
Ware verademing die touch-it 5.04! Heerlijk gewoon. Krijg alleen me push niet aan de praat, meer mensen problemen of iemand een oplossing?
Idd die Touch IT rom is meesterlijk... is pas mijn tweede ROM die ik geflashed heb (eerste was een JackROM) maar ik moet zeggen dat TouchFlo errruggg soepel loopt, eigenlijk alles loopt soepel met die ROM... heel Windows Mobile ziet er 10x beter uit ook doordat bijna alles in de TouchFlo style is (menu's, contacptersonen, alarm etc) ik raad iedereen aan die ROM te flashen!

Enige minpunt voor mij is misschien dat het Engels is maar de voordelen compenseren dit ruim...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
Bedoel je ms exchange of opera's push internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
Geen matches
Mag schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:37:
[...]

Bedoel je ms exchange of opera's push internet?
Ms Exchange...snap er niks van. In active sync bij schedule bovenste vinkje aangezet. En eventuele register-changes nagelopen maar dit staat gewoon goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
Geen matches
Wow, het werkt. Is dus idd dat vinkje bij active sync. Wel even opnieuw push starten!

Fijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
MaZe schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:55:
[...]

Ms Exchange...snap er niks van. In active sync bij schedule bovenste vinkje aangezet. En eventuele register-changes nagelopen maar dit staat gewoon goed...
Het bovenste vinkje als in vinkje bij 'Use above settings when roaming' ? Dat zal niet helpen, behalve als je roamed dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Chaosstorm schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:54:
[...]

Bedankt voor reactie, ik heb coreplayer er inmiddels opgezet. Het valt me op dat de telefoon niet sneller is dan mijn oude Nokia N82, hij is zelfs langzamer met dezelfde bestanden. Staat er misschien een instelling verkeerd of is dat normaal? Als ik "benchmark" met beide toestellen, dan is de N82 sneller terwijl die maar een 330MHz cpu heeft (itt 530MHz Xperia).

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 12:09
Geen matches
Wat is jullie ervaring met de Brando Screenprotector voor de X1? Lees er veel goede dingen over!

Past deze screenprotector goed op het scherm van de X1, maw, kan er geen vuil achter de randen komen?
Hoe dik is de screenprotector?

Ik vind het scherm toch wel een onwijs minpunt van de X1, omdat het dus iets dieper ligt en er zo onwijs veel rotzooi tussen kan komen (Ja, ik erger mij daar bont en blauw aan). Heb laatst een paar HTC toestellen gezien die het scherm op gelijk niveau hebben zitten als de rest, maar dat ziet er veel beter uit (En is beter schoon te houden!!).

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Even naar aanleiding van mijn eerdere post betreffende mijn zwakzinnige accuduur heb ik de volgende dingen geprobeerd:

- Batti gedeinstalleerd
- updaten van spb weather uitgezet
- Email update van 30 min naar 1 uur gezet

Dit mocht allemaal niet baten, en heeft de accuduur niet verlengt

Daarnet heb ik volgende geprobeerd:
- de xperia op vliegtuigmodus gezet, dus geen gezoek naar signalen etc etc ( voor de rest stond bluetooth etc etc ook uit )

Dit heeft minimaal effect in de zin dat het 10% op de accu scheelt, oftewel redelijk verwaarloosbaar.

'k ga morgen maar bellen naar vodafone wat ze er aan gaan doen, zie het liefste een nieuwe accu binnenkomen want dit schiet niet op als ik eens dagje weg ben ofzo.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
Inderdaad een erg mooie rom, maar waar zit de fm-radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
Roelos schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:14:
[...]

Inderdaad een erg mooie rom, maar waar zit de fm-radio?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479572

Dat had je zelf ook kunnen vinden, kostte mij ongeveer 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 00:51

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik heb de nodige reviews gelezen, en hier redelijk wat gebruikerservaringen, maar waar ik nou echt benieuwd naar ben is de stabiliteit, ik heb een Motorola q9, die heb ik in een hoek gesmeten omdat deze achter elkaar vast liep, uit viel enz, ik was het helemaal zat.
Hoe zit dat met de Xperia? valt deze vaak uit? is er verschil tussen verschillende revisies in stabiliteit?
Ik vind het voor mij qua specs de meest geschikte telefoon, maar de fout die ik eerder heb gemaakt met telefoons is om niet goed uit te zoeken of deze wel fatsoenlijk werken en niet al te veel kinderziektes hebben, dus vandaar mijn vraag.
Hij zal vast niet zo stabiel zijn als mn W810, maargoed, dat kan ik niet verwachten van zo'n complex toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
HKS-Skyline schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:42:
Ik heb de nodige reviews gelezen, en hier redelijk wat gebruikerservaringen, maar waar ik nou echt benieuwd naar ben is de stabiliteit, ik heb een Motorola q9, die heb ik in een hoek gesmeten omdat deze achter elkaar vast liep, uit viel enz, ik was het helemaal zat.
Hoe zit dat met de Xperia? valt deze vaak uit? is er verschil tussen verschillende revisies in stabiliteit?
Ik vind het voor mij qua specs de meest geschikte telefoon, maar de fout die ik eerder heb gemaakt met telefoons is om niet goed uit te zoeken of deze wel fatsoenlijk werken en niet al te veel kinderziektes hebben, dus vandaar mijn vraag.
Hij zal vast niet zo stabiel zijn als mn W810, maargoed, dat kan ik niet verwachten van zo'n complex toestel.
De mijne is stabiel. Het lijkt me dus dat hij net zo stabiel is als jou W810. Stabieler dan stabiel bestaat niet he >:)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Geen matches
Ik ervaar de stabiliteit ook als een positief punt van dit toestel. Als je echter andere gebruikerservaringen leest, dan is dat wel sterk afhankelijk van het aantal programma's (en de kwaliteit daarvan) dat je op je toestel hebt staan. Zelf heb ik maar een paar programma'tjes er op en dat gaat dus prima!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Geen matches
Jassy schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:56:
Wat is jullie ervaring met de Brando Screenprotector voor de X1? Lees er veel goede dingen over!

Past deze screenprotector goed op het scherm van de X1, maw, kan er geen vuil achter de randen komen?
Hoe dik is de screenprotector?

Ik vind het scherm toch wel een onwijs minpunt van de X1, omdat het dus iets dieper ligt en er zo onwijs veel rotzooi tussen kan komen (Ja, ik erger mij daar bont en blauw aan). Heb laatst een paar HTC toestellen gezien die het scherm op gelijk niveau hebben zitten als de rest, maar dat ziet er veel beter uit (En is beter schoon te houden!!).
Deze zijn in aardige getalen terug te vinden in dit topic / vorige topics. Zoek even op Brando of Screenprotector.
Ook hier niets anders dan lof over de stabiliteit. Nu is dat natuurlijk meer afhankelijk van de software die je installeerd / van Windows Mobile en zal de telefoon grotendeels aan dezelfde euvels leiden als andere Windows Mobile telefoons (mits de rom niet compleet aangepast is / de telefoon is overladen met custom software), maar de default rom met default apps die bijgeleverd worden en een extra applicatie hier en daar zorgt niet voor instabiliteit. Draait hier al ontzettend lang als een zonnetje :)

[ Voor 28% gewijzigd door PeterSelie op 08-04-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Laatst online: 25-09 22:31
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:27:
Beter luisteren.

En wellicht zijn jouw oren meer versleten :P

Ik ben er in ieder geval aardig gevoelig voor. Een groot deel van de wekkers is ook niet om uit te staan.
Die van mij maakt ook geen geluid hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 00:51

HKS-Skyline

Vroooom ?

Geen matches
super! thnx voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:00:
[...]

Tsja...wat voor *.file gebruik jij als sms-toon?
Ik heb een mp3tje en die staat gewoon in het "lijstje"...
Gebruikte gewoon Mp3 files,
en mijn beltonen staan in my documents dus dacht sms tonen ook :)
en sms tonen staan: windows/rings

dus een verschillend lijstje,
maar heb het gevonden thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
Heeft iemand een goede manier gevonden om teletekst te bekijken via de x1?
Ik heb de nosmobiel app geinstalleerd maar om een of andere reden zie ik teletekst met 1 vierkantje = 1 pixel, het is dus enorm klein zeg maar, ongeveer een achste van mn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

HKS-Skyline schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:42:
Sinds dat ik mijn X1 heb (oktober 2008 ofzo) is hij volgensmij 2 keer vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:18
Geen matches
Mag schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:57:
Via internet met Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
Werkt niet echt lekker, zijn er niet gewoon apps voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
Geen matches
Mag schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:06:
[...]

Het bovenste vinkje als in vinkje bij 'Use above settings when roaming' ? Dat zal niet helpen, behalve als je roamed dan...
Die roaming staat bij mij standaard aan, driekhoekje bovenaan. Geen idee waarom, misschien telfort via kpn umts netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
Geen matches
Mag schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:23:
[...]

Je je kan die nos app downloaden, maar die is heel bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:28

The Zep Man

🏴‍☠️

Geen matches
Mag schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:23:
[...]

Hetzelfde nieuws als wat Teletekst biedt is ook beschikbaar via NOS mobiel. Je kan ook kijken naar de NOS mobiel-applicatie.
Met de NOS Mobiel applicatie vindt u nieuws, het laatste journaal, sportnieuws, weersverwachtingen, buienradar, file-informatie en de complete teletekstomgeving op uw toestel.
Voor Teletekst moet je in de applicatie het bovenste menubalkje naar links toe slepen. Ziet er echter slecht uit, omdat het van statische plaatjes gebruik maakt van een resolutie van 240x240 (ofzoiets). M.a.w.: erg klein op het scherm.

[edit]
De video streaming kwaliteit in het programma is echt om te huilen. :')

[ Voor 56% gewijzigd door The Zep Man op 08-04-2009 15:48 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
Ik heb de nosmobiel app geinstalleerd maar om een of andere reden zie ik teletekst met 1 vierkantje = 1 pixel, het is dus enorm klein zeg maar, ongeveer een achste van mn scherm.
MaZe schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:35:
[...]

Je je kan die nos app downloaden, maar die is heel bagger...
The Zep Man schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:38:
[...]
Hetzelfde nieuws als wat Teletekst biedt is ook beschikbaar via NOS mobiel. Je kan ook kijken naar de NOS mobiel-applicatie.

[...]

Voor Teletekst moet je in de applicatie het bovenste menubalkje naar links toe slepen. Ziet er echter slecht uit, omdat het van statische plaatjes gebruik maakt van een resolutie van 240x240 (ofzoiets). M.a.w.: erg klein op het scherm.

[edit]
De video streaming kwaliteit in het programma is echt om te huilen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Freshnezz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:26:
[...]

Idd die Touch IT rom is meesterlijk... is pas mijn tweede ROM die ik geflashed heb (eerste was een JackROM) maar ik moet zeggen dat TouchFlo errruggg soepel loopt, eigenlijk alles loopt soepel met die ROM... heel Windows Mobile ziet er 10x beter uit ook doordat bijna alles in de TouchFlo style is (menu's, contacptersonen, alarm etc) ik raad iedereen aan die ROM te flashen!

Enige minpunt voor mij is misschien dat het Engels is maar de voordelen compenseren dit ruim...!!
Ik wil ook zo graag maar word hier niet veel verder geholpen dan met een verwijzing naar de website. En daar begrijp ik er helemaal niets van, daardoor vind ik het te link om het te proberen.
Ik vraag me eigenlijk af waarom op dit forum niet stap voor stap en in goed :o nederlands die flash methode uit de doeken wordt gedaan zodat wat meer mensen kunnen meeprofiteren, of is dit forum alleen een territorium voor gebruikers die eigenlijk alles al weten?? Dus wie trekt de stoute schoenen aan en voel je niet te goed.
Van dat Itje flashen snap ik vooralsnog dus helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:02:

[...]

Ik wil ook zo graag maar word hier niet veel verder geholpen dan met een verwijzing naar de website. En daar begrijp ik er helemaal niets van, daardoor vind ik het te link om het te proberen.
Ik vraag me eigenlijk af waarom op dit forum niet stap voor stap en in goed :o nederlands die flash methode uit de doeken wordt gedaan zodat wat meer mensen kunnen meeprofiteren, of is dit forum alleen een territorium voor gebruikers die eigenlijk alles al weten?? Dus wie trekt de stoute schoenen aan en voel je niet te goed.
Op XDA zijn movies te vinden waarin ze stap voor stap laten zien hoe je moet flashen..... Filmpjes kijken kan iedereen toch???
Waarom vertalen naar het nederlands als de software waar voor en waarmee je het doet toch in WWE zijn?
Een Nederlandse ROM bijvoorbeeld, een van Itje zou veel leuker zijn... Maar jah, a hell of a job.....

Zoek op XDA maar eens op " Video Tutorials (Backing Up & Installing A Rom + Hard_SPL or Stock_SPL) "

[ Voor 4% gewijzigd door Act-One op 08-04-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
Geen matches
haha, maar reageerde ook alleen op die reactie bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook een maandje mijn xperia, moet zeggen top, maar nu heb ik een vraagje:
ik heb al gezocht in de forums maar kan niet specifiek mijn probleem vinden:
telkens als ik de standaard voorgeinstaleerde muziekpanel open, en ik druk op play bij muziek, loopt het hele panel vast. en bij een paar liedjes niet. iemand meer deze problemen? gaat om een X1 van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches

[...]

Een rom flashen is niets anders dan je telefoon in bootloader zetten (door volume naar beneden ingedrukt te houden terwijl je hem aanzet), usb kabel erin douwen, op de .exe van de rom klikken en dan te wachten tot het 100% is.
Er zijn maar weinig dingen makkelijker.
Voor mensen die het dan alsnog moeilijk vinden is er echter wel een topic op XDA met iemand die een filmpje van 1,5 uur heeft waarin die een rom flashed (het flashen duurt vaak maar 2 min oid en de acties daarvoor zo'n 10 seconden, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mag schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:25:
[...]

Een rom flashen is niets anders dan je telefoon in bootloader zetten (door volume naar beneden ingedrukt te houden terwijl je hem aanzet), usb kabel erin douwen, op de .exe van de rom klikken en dan te wachten tot het 100% is.
Er zijn maar weinig dingen makkelijker.
Voor mensen die het dan alsnog moeilijk vinden is er echter wel een topic op XDA met iemand die een filmpje van 1,5 uur heeft waarin die een rom flashed (het flashen duurt vaak maar 2 min oid en de acties daarvoor zo'n 10 seconden, maar goed)
1 vraagje... je toestel moet simlock vrij zijn toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:28:
[...]

1 vraagje... je toestel moet simlock vrij zijn toch...?
Nee, heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
HendrikN schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:31:
[...]

Nee, heeft er niks mee te maken.
dan stiekum nog 1 vraag --> Al je data ben je wel kwijt? of ga je me blij maken een ook daar nee op antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:32:
[...]

dan stiekum nog 1 vraag --> Al je data ben je wel kwijt? of ga je me blij maken een ook daar nee op antwoorden
Je telefoongeheugen wordt geformatteerd.

iets met zoekfunctie enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Geen matches
Maak dan een TR in plaats van in het topic te ranten.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:32:
[...]

Je kan je contacten, smsjes, etc met PPCPimBackup backuppen naar je sd kaart en na de flash weer terugzetten. Of synchroniseren met MS Exchange (in mijn geval Gmail/Google) en dan download ik zo al mijn contacten en afspraken weer. Ik heb op mijn sd kaart een backup van mijn opera favorieten en alle cabs van de programmas die ik gebruik. Na een flash ben in in enkele minuten weer klaar met alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Geen matches
Mag schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:40:
[...]

Je kan je contacten, smsjes, etc met PPCPimBackup backuppen naar je sd kaart en na de flash weer terugzetten. Of synchroniseren met MS Exchange (in mijn geval Gmail/Google) en dan download ik zo al mijn contacten en afspraken weer. Ik heb op mijn sd kaart een backup van mijn opera favorieten en alle cabs van de programmas die ik gebruik. Na een flash ben in in enkele minuten weer klaar met alles :)
Welke file is dat ook al weer? (favorieten Opera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dit soort reacties heeft niemand wat aan. Heb je klachten over reacties, maak dan een TR aan.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
*weg* niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Modbreak:Nu weer ontopic aub. Het is hier geen helpdesk, dus graag eerst zelf zoeken voordat je hier een vraag neerplempt. Gefrustreerde reacties mogen echter wel achterwege gelaten worden. Laat dat gewoon aan een moderator over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Geen matches
running man schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:43:
[...]

Welke file is dat ook al weer? (favorieten Opera)
opera6.adr in de telefoon geheugen: \Application Data\Opera9 map

[ Voor 10% gewijzigd door GKW op 08-04-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Geen matches
St@m schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:48:
[...]

Freshnezz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:19:
[...]

ja idd bij de NOS applicatie moet je het menu naar links schuiven, beetje vaag :S maar goed hij is inderdaad wel erg klein daarin, wat slecht!

Die Ward applicatie is dan wel beter maarja ook niet helemaal fullscreen..!

Wel jammer dat WM hier geen goede applicatie voor heeft, die van de iPhone is wel erg goed..!
Mag schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:31:
[...]

Dat had je zelf ook kunnen vinden, kostte mij ongeveer 2 seconden.
Wat wilde je precies vragen :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Geen matches

[...]

St@m schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:26:
[...]

Prima, begin jij maar vast met het vertalen van de handleidingen dan kijk ik wel na of het goed is.
Het flashen van ROMS is voor zover ik weet niet helemaal legaal en ik denk dan ook niet dat tweakers het op prijs zou stellen. Je kan het altijd even vragen aan een mod.
Zoals ik vorige keer antwoordde op dezelfde vraag van jou. Dus, voel je niet te goed en trek je stoute schoenen aan :+
Niet lullig bedoelt, maar je weet zelf ook wel dat Tweakers je niet aan het handje houdt als je iets nieuws wilt proberen. Vertel nou eens wat je niet snapt en tot hoever je komt en waar gaat het mis, misschien dat iemand je dan wilt helpen (zodra je toestemming hebt gevraagd aan een mod)

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 08-04-2009 17:38 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste