Dit is het werklog van mijn nieuwe project, genaamd Terminator. Het is een eerbetoon aan de
speelfilms waarin Arnold Schwarzenegger zijn grootste bekendheid heeft verdiend. Zijn
beroemste uitspraak; "I'll be back" is uit deze films. In juni van dit jaar, komt de vierde
Terminator film uit in Nederland, dit keer met Christan Bale in de hoofdrol. Mijn plan is om de
case vóór de premiere van de film af te hebben ( ik ga het in ieder geval proberen ).
Jullie kennen mij van mijn rare kasten, niet iedereen's smaak, dat weet ik heel goed. Het zal
nu echt niet anders worden, want de kast waarmee ik ga beginnen is al een groot discussie punt zonder dat er aan gemod is ! Het is namelijk de ANTEC Skeleton.

Een soort open kast voor mensen die snel van hardware willen wisselen of voor
overklokkers. Óf voor hele gekke casemods !

Dankzij de mensen van Antec ( thanx Maurice! ) was de kast heel snel binnen en kon ik hem zelf aanschouwen.

Ik heb van het laatste kampioenschap van de tBCL nog wat hardware overgehouden, onder andere een BeQuiet! Dark Power voeding van 650 Watt.

Ik gebruik for the time being, een INTEL moederbordje met een mini-processor, tot ik wat
beters heb gevonden.

Wat er wél op komt is ook iets speciaals wat ik met de crew van BouwEenPC.nl heb kunnen regelen;

Een Scythe Oriche CPU cooler.

even ter vergelijking;

Een e n o r m e cooler, die IMO niet veel verkocht zal worden. Ik hoop alleen dat ik hem in/onder de Skeleton top-fan kan krijgen, de reviews gaven aan dat dit een groot probleem is in de skeleton.
De kleurstelling die ik aangenomen heb is zilver/blauw. De kop van de T-1000 cyborg is
uitgevoerd in chroom, maar ik heb de middelen niet om dit zo na te maken. Ik heb wel een spuitbus met zgn. chroom-verf, maar ik geloof het pas als ik het zie.

[ Voor 9% gewijzigd door Frenkie123 op 06-03-2009 11:56 . Reden: Logo added ]
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc