Terminator on Drugs? whaha, wel weer mooi el cheapo opgelost. die ogen!
Keep on the good work!
Keep on the good work!
Verwijderd
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Verwijderd
Zucht...
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Ach als hij de wenkbrouwen aanpast zal het al een heel ander uitstraling geven.i7x schreef op donderdag 30 april 2009 @ 12:24:
Die ogen wat meer naar achter laten hem al een stuk minder verbaast kijken. Waar komt de skull trouwens op je case?
Damn, niet eens geziennick_haak schreef op donderdag 30 april 2009 @ 12:41:
en stiekem ff showen met je 1337 schuifmaat heviel me ineens op
[ Voor 22% gewijzigd door BGB4rn op 30-04-2009 16:24 ]
Signature
[ Voor 16% gewijzigd door Darkstar op 30-04-2009 16:33 . Reden: typo ^^ ]
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
[ Voor 26% gewijzigd door BGB4rn op 30-04-2009 16:46 ]
Signature
[ Voor 32% gewijzigd door diedazz op 30-04-2009 18:53 ]
Get Airflow, save the world.
Signature
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
[ Voor 35% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-05-2009 20:55 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Signature
Misschien om het meteen vast te zetten en om te kijken hoe het zou staan ofzo.SouLLeSSportal schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:54:
looking good! dacht eerst heel even van omg, alleen zo'n plastic randje maar viel gelukkig mee
Hoezo heb je trouwens op dat stukje karton ook folie gedaan? zie je toch niks van met die plamuur erover?
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Ja, die kreukels blijven wel. Ik ga nog een keer erover met een zacht houtje, maar het wordt toch nooit zo mooi als een verchroomde schedel. Ik zal ermee moeten leren leven....Fastex schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:38:
Ga je hem straks nog spuiten met aluminium verf? want nu zie je best wel wat kreukels in de aluminium folie..
Die kreukels hebben wel wat. Lijkt nu of er allemaal scheuren en bobbels in de schedel zitten door de vele gevechten die deze terminator gevochten heeftFrenkie123 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:55:
[...]
Ja, die kreukels blijven wel. Ik ga nog een keer erover met een zacht houtje, maar het wordt toch nooit zo mooi als een verchroomde schedel. Ik zal ermee moeten leren leven....
[ Voor 39% gewijzigd door Calamor op 07-05-2009 15:21 ]
[ Voor 11% gewijzigd door nAffie op 10-05-2009 01:04 . Reden: fotootjes toegevoegd... ]
meh.
Ik kan zo'n arm niet snel vinden op ebay, wat voor zoekzoorden heb je gebruikt?Lennart26 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:20:
Leuk om dit allemaal te zien! ben er ook helemaal weg van. De Endo skull zit er mooi uit succes ermee.
Ik heb gelijk even een plaatje van me Endo arm 1:1 erbij gezet. Een rainsin kit kan je van E-bay afhalen, wat ik dus gedaan heb. Heb hem daarna gespoten en nog een paar leds aan de onderkant gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
link of linkBaRF schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:42:
[...]
Ik kan zo'n arm niet snel vinden op ebay, wat voor zoekzoorden heb je gebruikt?Geweldig ding man!
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Goed koper is duurder dan slecht koper
Signature
Signature
Verwijderd
Die zal wel niet van Sideshow zijn dan, maar je hebt wel de kans voor een 1:2 modelnAffie schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:37:
In de pitbox hadden ze dus een life sized Terminator, die er toch aardig verweerd en een beetje verroest uitzag. Dus geen shiny chrome gedoe.
Dat zag er best wel vet uit, misschien iets voor jouw mod: het hoeft niet zo shiny te zijn...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 21:27 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Lubbers92 op 12-05-2009 21:48 ]
[ Voor 50% gewijzigd door BGB4rn op 12-05-2009 23:11 ]
Signature
Signature
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
Hmm, had ik nog niet aan gedacht, ik zal eens proberen.natasdiamon schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:26:
Die fake dempers zien er gaaf uit, kun je die niet iets meer naar achteren zetten, meer als een detail, zoiets denk ik.
Ja, die tanden zijn bagger he. Ik zal eens mijn vriend Kevin raadplegen, die werkt als tandtechnicus. Misschien heeft hij nog wat liggen wat ik kan gebruiken.M a r c o schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:50:
wanneer ga je ons verklappen wat je met de tanden van plan bent? want ik geloof nooit dat jij die zo gaat laten.
Die kaakactuators zijn goed gelukt trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Frenkie123 op 13-05-2009 23:00 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik ben er ook nog niet weg van, maar ik wacht het afFirePuma142 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:05:
Het spijt me, maar ik vind de schedel erg slecht gelijken en spuuglelijk. Je besteedt er wel veel tijd aan en je hebt een aardige reputatie op CM-gebied. Het lijkt er op dat je hier de plank volledig misslaat.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Maar goed, het blijft jouw case mod.Neobahamuth schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:34:
Je kan ook altijd voor amper $17 een Terminator T-800 Head Skull 1/1 Vinyl Model Kit kopen op eBay en beginnen knutselen:
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Kleine correcties; het is 24 euro met verzending en dan krijg je een flinterdun plastic roomwitte schedel.Neobahamuth schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:36:
Ik vind de schedel eigenlijk ook ontzettend jammer.![]()
Ik snap nog steeds niet waarom je mijn suggestie van vorige maand niet gevolgd hebt.
Voor amper $ 17 had je een perfecte scheldel gehad
[...]
Maar goed, het blijft jouw case mod.
Signature
Stadia was beter....
Mee eensTERW_DAN schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:24:
Ik vind die schedel juist gaaf. Niet het zeer strakke, maar een beetje verweerd uiterlijk.
Als ik dit zo zie krijg ik ook weer zin om te modden
Thanx man, ik weet dat je niet vaak post, maar je slaat toch wel spijkers op koppen.Cartman! schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:36:
Een van mn enkele posts in CM maar weer s
Ik vind het een prachtig project, props voor hoe je alles from scratch aan het maken bent. Ik vind echter de schedel ook nog iets missen. Is het geen idee om de schedel eerst te spuiten met het chrome-achtige spul en daarna te bewerken met een soort "roestspray" oid (zoiets van vast wel bestaan toch?) om dat versleten effect te maken? Ik vind het nu niet echt 1 geheel en denk dat als je de boel sprayed het meer bij elkaar past zegmaar. Zomaar een idee, keep up the good work
Verwijderd
Signature
+1 on that
Goed koper is duurder dan slecht koper
Lennart, zou je mij eens kunnen mailen? Heb even een vraagjeLennart26 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:20:
Leuk om dit allemaal te zien! ben er ook helemaal weg van. De Endo skull zit er mooi uit succes ermee.
Ik heb gelijk even een plaatje van me Endo arm 1:1 erbij gezet. Een rainsin kit kan je van E-bay afhalen, wat ik dus gedaan heb. Heb hem daarna gespoten en nog een paar leds aan de onderkant gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die optie had ik idd ook in mijn achterhoofd gehouden, maar ik kreeg net van mijn vriend Kevin een prachtig kunstgebit met een volle bek tanden. Die ga ik op mijn gemak in de schedel frotten, moet lukken.AlexanderB schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 11:24:
met de dremel tanden uitsnijden in de plamuur (?) die dr nu op zit?als je het netjes doet, en ze dan lakt (oid) dat ze de goede kleur hebben, moet wel kunnen denk ik..
I'm impressed.
ik denk dat je die wel van de achter/onderkant kan plaatsen... anders maakt het nog niet veel uit of je daar een stuk eruit freest want daar bevestig je hem toch...Nls87 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:07:
iets wat mij zo even opviel, krijg je zo nog wel de oude ogen in de kassen?
Verwijderd
Tof ding. Wat kost zo'n schedel eigenlijk?Frenkie123 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:02:
Mooie foto's die kon ik nog niet, thanx ! Ben "effe" naar Belgie geweest en een iets andere Markus Mayer schedel opgehaald. Deze heeft standaard al "boze" wenkbrauwen, helaas is het gebit helemaal fout. Daar zal ik het meeste werk aan gaan hebben.
[afbeelding]
Verwijderd
alles helpt, zou zeker screenshots ervan postenVerwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 23:34:
ik heb net terminator salvation the game gespeeld en tijdens het laden heb je daar de schedel van terminator die je kan draaien met de muis. daarbij heb ik een mooi plaatje gemaakt van de tanden, echt in detail. is dit handig voor je mod denk je?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq