Oh noes.. addiction kicks inVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:37:
dagboekje,
Nu klinkt het gek maar ik kan de komende 3 weken niet spelen ivm vakantie naar hongkong en ergens vind ik dat best jammer
In hongkong hebben ze ook internetVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:37:
Nu klinkt het gek maar ik kan de komende 3 weken niet spelen ivm vakantie naar hongkong en ergens vind ik dat best jammer
Goedemorgen allemaal,
Gisteravond niet zo heel veel wow voor mij. Even mijn T7,5 headpiece voorzien van enchant en gems, daarna mijn 71 rogue gelogged om samen met een guildie tankje AN te doen. De 74 en 73 retridins kwamen niet in de buurt van mijn dps maar kwamen in ieder geval wel hoger dan de tank. Verder was de run snel en de boom die we mee hadden was dolblij. Alle bazen dropten upgrades voor hem
Ik denk wel dat ik mijn rogue als laatste naar de 80 ga helpen. Eerst mijn tankadin, dan heb ik net als in TBC een healer, een tank en een dps op het maximale level. Vanavond gaan we waarschijnlijk even wipen op S3D, ik hoop dat Ulduar snel komt, de 3D achievement doet me niet zo heel veel, de draak die je krijgt boeit me niet en het is ook niet zo dat je door de kill doorkan naar een nieuwe encounter. Het gevecht zelf is wel uitdagend, maar tegelijk frustrerend
Gisteravond niet zo heel veel wow voor mij. Even mijn T7,5 headpiece voorzien van enchant en gems, daarna mijn 71 rogue gelogged om samen met een guildie tankje AN te doen. De 74 en 73 retridins kwamen niet in de buurt van mijn dps maar kwamen in ieder geval wel hoger dan de tank. Verder was de run snel en de boom die we mee hadden was dolblij. Alle bazen dropten upgrades voor hem
Ik denk wel dat ik mijn rogue als laatste naar de 80 ga helpen. Eerst mijn tankadin, dan heb ik net als in TBC een healer, een tank en een dps op het maximale level. Vanavond gaan we waarschijnlijk even wipen op S3D, ik hoop dat Ulduar snel komt, de 3D achievement doet me niet zo heel veel, de draak die je krijgt boeit me niet en het is ook niet zo dat je door de kill doorkan naar een nieuwe encounter. Het gevecht zelf is wel uitdagend, maar tegelijk frustrerend
Verwijderd
hahaha ja ik denk het wel 
Ik koop toevalligerwijs een laptop in hongkong dus dat word wowwen in het weekend haha ^^
*anyway back ontopic
Ik koop toevalligerwijs een laptop in hongkong dus dat word wowwen in het weekend haha ^^
*anyway back ontopic
Ik weet het zo net nog niet. Uiteraard is hit belangrijk voor steady dps en het niet verneuken van rotations, maar het lijkt wel of hit minder belangrijk is dat het was in TBC.Bosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:48:
[...]
* DPS spellcasters should have 12% to hit on the normal 10-man version "
Dit is compleet afhankelijk van faction, raid-setup en talents. 12% is echt duimzuigerij. Sterker nog, 12% lijkt me in veel gevallen veelste weinig op 10man, aangezien de kans op een Shadow Priest/Boomkin veel kleiner is. Zelfs met een draenei + 3% talents (wilde gok), zou je dan nog 13% moeten hebben ipv 12%.
Ik werd laatst bijv gesummond naar een Naxx 10 alt run geroepen werd om te helpen in mijn heroic/farm gear SP/Crit/Haste set(8-9% hit, lager kom ik gewoon niet) en heb schijnbaar de hele run gedaan zonder naar mijn pve raid SP/hit/crit/haste set te wisselen.
Heel de run bijna geen verschil op DPS gemerkt, lijkt er toch op dat Crit/Haste vs Hit (1 op 1 in procenten) bijna gelijk zijn qua overall dps increase. Mischien dat het theoretisch een redelijk verschil is, maar praktisch viel het me toch tegen na die run. Misschien dat ik dit een vaker ga testen met WWS ernaast. Op sommige bosses had ik zelfs het gevoel dat mijn dps een stuk hoger was (zal natuurlijk gewoon een gevoel geweest zijn). Kwam er pas achter toen bij een van de laatste bosses een drop viel die misschien een upgrade was voor me, dus ik ging even mijn gear vergelijken.
Tevens gister EINDELIJK van mijn laatste lvl 70 gear af. Na 3+ maand was Malygos eindelijk zo lief om Hood of Rationality te droppen. Guild teller nu: 2x Hood en 0x Gothik Cowl, Crap T7.(25) tel ik maar even niet mee, waardeloze helm. Toch een leuke upgrade van Hood of the Malefic naar Hood of rationality 80 ilvl's ftw
Mijn gear begint nu eindelijk weer een beetje serieus te worden:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Agamaggan&n=Chronia
Zit nog wel te twijfelen over mijn spec. Het is een leuke spec om te spelen met zeker lekkere dps, echter in fights als Sarth3d merk ik wel dat Firewalls e.d. de rotatie redelijk om zeep kan helpen (backdrafts voor de helft verspelen, maar 1x conflag per immo in plaats van 2 e.t.c.
Zijn er hier locks die 0/4x/3x of 0/28-3x/4x spelen, die er misschien een lichtje op kunnen werpen of die spec's icm met mijn gear misschien een betere DPS zouden kunnen opleveren. Graag ook even de gebruikte spec linken daar er zoveel varianten zijn op deze specs.
idd fellguard voor lvling is goed. ook voor questng op lvl 80Capa schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:08:
[...]
Demonology, felguard is EZ mode leveling.![]()
Voordat ik felguard kon speccen ben ik affli geweest, dotten ftw en nooit oom
http://www.wowhead.com/?talent=I0xbZ0gszsgMAcsgzZi0hq
zoiets als deze build
Zo! na maanden lezen op dit forum post ik ook maar eens iets.
Sinds een paar weken mijn account gereactiveerd en weer lekker aan het spelen met mijn fury warrior (Eilif). Inmiddels zit hij op 80 en redelijk in de gear. Een paar jaar geleden ben ik gemigrated naar Outland, waar het me tot op heden niet is gelukt om in een casual, gezellige guild te komen.
Zijn er hier mensen die ook op Outland spelen en nog wel een plekje open hebben voor een relaxte doed die af en toe eens een keertje dan geen PUG hoeft te doen?
Sinds een paar weken mijn account gereactiveerd en weer lekker aan het spelen met mijn fury warrior (Eilif). Inmiddels zit hij op 80 en redelijk in de gear. Een paar jaar geleden ben ik gemigrated naar Outland, waar het me tot op heden niet is gelukt om in een casual, gezellige guild te komen.
Zijn er hier mensen die ook op Outland spelen en nog wel een plekje open hebben voor een relaxte doed die af en toe eens een keertje dan geen PUG hoeft te doen?
Ben er ook bang voor. Gelukkig doen ze zo iets maar een paar keer en dan invite je gewoon anderen er voor in de plaats.
Eerst maar eens kijken hoe moeilijk het allemaal wordt.
Nu met de PTR wordt er al aardig wat platgefarmed, wat me eigenlijk helemaal niet zint. Die guilds die doen er dalijk 3 weken over om de content te clearen, en dan misschien 1-2 extra maanden over om de hardmodes te doen.
Vroeger deed je tenminste lekker lang over Bwl/Mc/Aq/Naxx, voordat je dat op farm had, was je wel effe zoet mee. Eind tbc ging het alweer de goeie kant op met boss encounters(en Kael'thas ook wel, pre pre pre nerf), dat waren nog eens bosses waar je weken op kon wipen(zelfs als hardcore raiding guild).
Nu maar hopen dat dat in Ulduar ook zo is, minstens 2-3 weken tactics leren voor een boss, heb er dan wel weer zin in!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Wat een waardeloze build.HStyles schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:36:
[...]
idd fellguard voor lvling is goed. ook voor questng op lvl 80
http://www.wowhead.com/?talent=I0xbZ0gszsgMAcsgzZi0hq
zoiets als deze build
Als je dan toch 80 bent, pak dan de proper FG/ES. Ben je tenminste niet waardeloos in dungeons/heroics/raid. Daarnaast zijn veel van de talents die je gekozen hebt simpelweg zinloos.
Bijvoorbeeld:
http://www.wowhead.com/?talent=IZbhIzsgMq0sxzZVchVrzuV
Ik heb het gevoel dat Ulduar gewoon binnen 1 reset gecleared isjarnotjuh schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:03:
[...]
Ben er ook bang voor. Gelukkig doen ze zo iets maar een paar keer en dan invite je gewoon anderen er voor in de plaats.
Eerst maar eens kijken hoe moeilijk het allemaal wordt.
Nu met de PTR wordt er al aardig wat platgefarmed, wat me eigenlijk helemaal niet zint. Die guilds die doen er dalijk 3 weken over om de content te clearen, en dan misschien 1-2 extra maanden over om de hardmodes te doen.
Vroeger deed je tenminste lekker lang over Bwl/Mc/Aq/Naxx, voordat je dat op farm had, was je wel effe zoet mee. Eind tbc ging het alweer de goeie kant op met boss encounters(en Kael'thas ook wel, pre pre pre nerf), dat waren nog eens bosses waar je weken op kon wipen(zelfs als hardcore raiding guild).
Nu maar hopen dat dat in Ulduar ook zo is, minstens 2-3 weken tactics leren voor een boss, heb er dan wel weer zin in!

"Don't let your dreams be memes"
1 a 2 dagen is uldaur clear op 25 mans. De hardcore mode bosses kunnen wel eens tegenvallen.Wootlock schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:20:
[...]
Ik heb het gevoel dat Ulduar gewoon binnen 1 reset gecleared is
YS zal naar verlluid een timecard voor http://www.hellokittyonline.com droppen, zodat de hardcore raiders ook nog wat te doen hebben 
Casual != slechte speler, dus het is echt niet zo dat omdat je een beperkte hoeveelheid speelt je blij bent met slechte content (van de casual raiders in mijn guild is juist een groot gedeelte gestopt/on hold vanwege wotlk's gebrek aan uitdaging)Dat is voor zover ik het zie de bedoeling van blizzard. Casuals kunnen alle content zien maar er is genoeg te doen voor de hardcore guilds.
[ Voor 60% gewijzigd door blouweKip op 10-03-2009 13:37 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Dat is voor zover ik het zie de bedoeling van blizzard. Casuals kunnen alle content zien maar er is genoeg te doen voor de hardcore guilds.ImdaMned schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:29:
[...]
1 a 2 dagen is uldaur clear op 25 mans. De hardcore mode bosses kunnen wel eens tegenvallen.
(Als iemand nu antwoord met no shit sherlock hebben ze gelijk
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 13:33 ]
Sterker, hardcore lui, nemen de patch woensdag vrij, (misschien zelf ook de donderdag), en gaan zodra de server online is er meteen in, en stoppen waarschijnlijk pas als een clear is wat niet verwacht dat het lang zal durenImdaMned schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:29:
[...]
1 a 2 dagen is uldaur clear op 25 mans. De hardcore mode bosses kunnen wel eens tegenvallen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ze moeten gewoon die shit niet door iedereen laten testen, maar gewoon random mensen er naar laten kijken.
Dus geen uren en dagen laten testen, maar gewoon online gooien en dan zien hoe de guilds het er van maken.
Nu kan iedereen alvast lekker alles controleren en laten finetunen en dan kan de rest er als makke schaapjes achteraan lopen. En later maar whinen "de content is te makkelijk, boohoo!" 3 jaar geleden zat je ook niet in Naxx40 maar was het janken "de content is te moeilijk, boohoo!"
Word er moe van.. tis ook nooit goed
Trouwens, ik denk dat de echte raiders de oude Twins en C'thun nog kennen en Naxx40 ook nog wel.. dat was pas leuk, lekker alles ontdekken en week na week maar blijven proberen om de fight onder de knie te krijgen. Maargoed, my 2 cents.
Dus geen uren en dagen laten testen, maar gewoon online gooien en dan zien hoe de guilds het er van maken.
Nu kan iedereen alvast lekker alles controleren en laten finetunen en dan kan de rest er als makke schaapjes achteraan lopen. En later maar whinen "de content is te makkelijk, boohoo!" 3 jaar geleden zat je ook niet in Naxx40 maar was het janken "de content is te moeilijk, boohoo!"

Trouwens, ik denk dat de echte raiders de oude Twins en C'thun nog kennen en Naxx40 ook nog wel.. dat was pas leuk, lekker alles ontdekken en week na week maar blijven proberen om de fight onder de knie te krijgen. Maargoed, my 2 cents.
Hier heb je zeker een punt, volgens mij werd die troep vroeger alleen getest op fouten en niet op content. Daardoor hadden mensen meer moeite met bosses omdat ze het niet al tig keer gecleared hadden. maarja.. vroegah.. had je ook nog ilvl65 spul ipv de ilvl200 die iedereen nu heeft op lvl 80 ;-) denk dat dat ook wel een flink verschil maakt.RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:44:
Ze moeten gewoon die shit niet door iedereen laten testen, maar gewoon random mensen er naar laten kijken.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Sartharion 3D doe je ook niet met 2 vingers in de neus : PRaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:44:
Na maanden meegelezen te hebben is het tijd om te reageren hoe ik genoten heb van jullie verhalen over WoW, ik speel zelf als warrior (paar maanden terug ben ik gererolled van mage naar protection warrior en nu is het mijn mainchar) op Dragonmaw waar ik al ruim 2,5 jaar speel. Ik heb op dit moment geen guild sinds 2 weekjes terug, ben zelf uit de guild gestapt omdat de raidingtijden niet naar mijn zin is, ze raiden van 23:30 uur tot rond 2:00 uur wat onmogelijk is vanwege mijn baan. Wel heb ik genoten van mijn oude guild, maar de laatste tijd waren ze steeds minder bereid om guildies te helpen en dat frustreerde me soms. En nu ben ik Baron runs aan het doen om die ver**de mount te bemachtigen
en ook de reputatie van alle factions omhoog te krikken
.
Welnu heb ik een vraag, als ik een servertransfer doe ben je dan 85% van je gold kwijt (dat heb ik ergens gelezen)? En kan dat ook zonder creditcard? Mijn char is Beschermheer (vrij originele naam, I know
), Human Warrior.

Welnu heb ik een vraag, als ik een servertransfer doe ben je dan 85% van je gold kwijt (dat heb ik ergens gelezen)? En kan dat ook zonder creditcard? Mijn char is Beschermheer (vrij originele naam, I know
Dat is 1 hele fight in de huidige content.. maar.. toen MC uitkwam was het geen steamroll. Idem met BWL, ZG, Ony, AQ20, AQ40 en Naxx. Alle content die nu uitkomt is gewoon steamrollen en de lastige dingen zoals Sarth +2/3D is na een paar weken ook weer onder de knie.ImdaMned schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:48:
Sartharion 3D doe je ook niet met 2 vingers in de neus : P
Kom op, zelfs jij moet toch wel snappen wat ik bedoel met mn post
Volgens mij kan het niet zonder creditcard en van je gold raak je geen cent kwijt. Er is wel een limiet aan de hoeveelheid die je mee kan nemen. Is onlangs verhoogd naar 20.000 gold voor een level 70 (80?) character. Lees even de FAQ op de WoW website, daar is vast veel meer over te vindenEbonite schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:49:
Welnu heb ik een vraag, als ik een servertransfer doe ben je dan 85% van je gold kwijt (dat heb ik ergens gelezen)? En kan dat ook zonder creditcard? Mijn char is Beschermheer (vrij originele naam, I know), Human Warrior.
Tuurlijk, maar in uldaur schijnen 11 van de 13 bosses een sarth 3D actie te hebben. Ben wel heeel erg benieuwd hoe lang de pro's daar over doen. Oh en vergeet niet dat C'thun na de nerf (lees: niet meer onmogelijk zijn) ook binnen een dag door nihilum down ging (fully flasked en al)RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:50:
[...]
Dat is 1 hele fight in de huidige content.. maar.. toen MC uitkwam was het geen steamroll. Idem met BWL, ZG, Ony, AQ20, AQ40 en Naxx. Alle content die nu uitkomt is gewoon steamrollen en de lastige dingen zoals Sarth +2/3D is na een paar weken ook weer onder de knie.
Kom op, zelfs jij moet toch wel snappen wat ik bedoel met mn post
Max 20k goud (kan ook 10 zijnEbonite schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:49:
Welnu heb ik een vraag, als ik een servertransfer doe ben je dan 85% van je gold kwijt (dat heb ik ergens gelezen)? En kan dat ook zonder creditcard? Mijn char is Beschermheer (vrij originele naam, I know), Human Warrior.
Als je land op nl staat, dan kun je met ideal, wally card en andere nl betaal middelen betalen,
als dat niet hebt dat zit je metteen aan een cc vast ja.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Het is echt niet vanwege PTR dat mensen zo snel door content heen gaan (sunwell was op 2 bazen na ook volledig op de ptr te vinden, idem voor BT maar echt niet ieder guild was in 1 dag bij m'uru), de moeilijkheid is gewoon echt flink naar beneden geschroefd en dat treft alle spelers die van een uitdaging houden (zowel de casuals als de mensen die zichzelf als hardcore beschouwen - en nee, die groep is geen 5% van de raiders - eerder de helft als het niet meer is).Nu kan iedereen alvast lekker alles controleren en laten finetunen en dan kan de rest er als makke schaapjes achteraan lopen. En later maar whinen "de content is te makkelijk, boohoo!" 3 jaar geleden zat je ook niet in Naxx40 maar was het janken "de content is te moeilijk, boohoo!"
Verwijderd
Ja heb paar keer al transferred je raakt alleen goud kwijt als je meer dan 20.000g hebt.Teunis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:54:
[...]
Max 20k goud (kan ook 10 zijnweet ik niet)
Als je land op nl staat, dan kun je met ideal, wally card en andere nl betaal middelen betalen,
als dat niet hebt dat zit je metteen aan een cc vast ja.
dus als je 23.000g hebt en je transferred heb je nog 20.000g over na de transfer.
Je raakt geen 85% kwijt zoals ik eerder las.
Aaahhh, thnx voor snelle reply. En nu maar op zoek naar leuke alliance guild die me kan gebruiken, ik hoop dat het lukt. Hebben jullie een paar tips voor me hoe ik een leuke guild kan vinden of weten jullie er 1tje?
LIES! ik need maar 1 hand voor die fight!ImdaMned schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:48:
Sartharion 3D doe je ook niet met 2 vingers in de neus : P
Mja, dat kwam ook omdat ze al tijden bezig waren met wipen en er verder niets veranderde aan de fight...ImdaMned schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:54:
[...]
Tuurlijk, maar in uldaur schijnen 11 van de 13 bosses een sarth 3D actie te hebben. Ben wel heeel erg benieuwd hoe lang de pro's daar over doen. Oh en vergeet niet dat C'thun na de nerf (lees: niet meer onmogelijk zijn) ook binnen een dag door nihilum down ging (fully flasked en al)
Hardmode @ bosses is allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon standaard lastige bosses die niet door de eerste de beste pug kunnen worden gekilled... ik snap wel waarom blizz 't doet (monies!
Ik zat 3 jaar geleden wel in naxx40, dankbaar dat niet iedereen en hun moeder er kon komen.Nu kan iedereen alvast lekker alles controleren en laten finetunen en dan kan de rest er als makke schaapjes achteraan lopen. En later maar whinen "de content is te makkelijk, boohoo!" 3 jaar geleden zat je ook niet in Naxx40 maar was het janken "de content is te moeilijk, boohoo!"
Nu zijn er geen atunements meer, en kan alles gepugged worden. Vroeger was ik trots op het halen van naxx 40, nu ik er aan terug denk met het lachertje wat ze er nu van gemaakt heb word ik er toch een beetje triest van; er zit geen uitdaging meer in.
Als je na het clearen van die hardmode bosses dan speciale content krijgt, ja dan heeft het imho zin.ImdaMned schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:54:
Tuurlijk, maar in uldaur schijnen 11 van de 13 bosses een sarth 3D actie te hebben. Ben wel heeel erg benieuwd hoe lang de pro's daar over doen. Oh en vergeet niet dat C'thun na de nerf (lees: niet meer onmogelijk zijn) ook binnen een dag door nihilum down ging (fully flasked en al)
Maar die paar items en die drake die je nu krijgt zijn toch niet echt dat je zegt van "Nou, daar gaan we op focussen want daar zitten echte dikke upgrades in!"
Maar, C'thun heb je gelijk in.. maar die jongens hadden ook uren en uren pre-nerf op C'thun geoefend.
Ik weet nog wel dat wij echt weken bezig zijn geweest met het proberen om uberhaupt in Phase2 te komen
De realmforums afstruinen op zoek naar een leuke guild. Of gewoon naar een leuke server van je keuze transferren en daar je zoektocht verder voortzetten.Ebonite schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:04:
Aaahhh, thnx voor snelle reply. En nu maar op zoek naar leuke alliance guild die me kan gebruiken, ik hoop dat het lukt. Hebben jullie een paar tips voor me hoe ik een leuke guild kan vinden of weten jullie er 1tje?
Recent op ons realm forum gepost :

realm is Outland ...
[ Voor 13% gewijzigd door redfoxert op 10-03-2009 14:11 ]
Verwijderd
ik heb wat rond zitten snuffelen en ben tot de conclussie gekomen dat ik voor deze talent built wil gaan
http://www.worldofwarcraf...0550301200000000000000000
Het is een DPS only built. wat vinden jullie hiervan voor een Nelf feral druid? erg handig met raids lijkt mij deze setup
Het is een DPS only built. wat vinden jullie hiervan voor een Nelf feral druid? erg handig met raids lijkt mij deze setup
Vooral langs de twins komen was al een kunst, dat heeft al veel guilds de das om gedaan.RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:07:
[...]
Als je na het clearen van die hardmode bosses dan speciale content krijgt, ja dan heeft het imho zin.
Maar die paar items en die drake die je nu krijgt zijn toch niet echt dat je zegt van "Nou, daar gaan we op focussen want daar zitten echte dikke upgrades in!"
Maar, C'thun heb je gelijk in.. maar die jongens hadden ook uren en uren pre-nerf op C'thun geoefend.
Ik weet nog wel dat wij echt weken bezig zijn geweest met het proberen om uberhaupt in Phase2 te komen
Om daarna op trashpacks te komen die harder waren dan menig boss.
En dan natuurlijk als klap op de vuurpijl, volledig buffen voor C'thun, staat er 1 te dicht bij de doorgang,
Instantly 40 man dood.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Auch die gast moet pijn hebben chopper voor 17g verkopen lolredfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:07:
[...]
De realmforums afstruinen op zoek naar een leuke guild. Of gewoon naar een leuke server van je keuze transferren en daar je zoektocht verder voortzetten.
[afbeelding]
realm is Outland ...
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Loopt ook al 2 daagjes op general, 8 pagina's sterk: http://forums.wow-europe....8246388047&sid=1&pageNo=1redfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:07:
[...]
De realmforums afstruinen op zoek naar een leuke guild. Of gewoon naar een leuke server van je keuze transferren en daar je zoektocht verder voortzetten.
[afbeelding]
realm is Outland ...
Geniaal.sabriel schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:11:
[...]
Vooral langs de twins komen was al een kunst, dat heeft al veel guilds de das om gedaan.
Om daarna op trashpacks te komen die harder waren dan menig boss.
En dan natuurlijk als klap op de vuurpijl, volledig buffen voor C'thun, staat er 1 te dicht bij de doorgang,
Instantly 40 man dood.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Die 85% kwam van het feit dat deze persoon die het melde, de maximale hoeveelheid gold had op zijn character. Dus iets van 214748g 36s 47c (maar was daar 45 of 46 copper dacht ik).Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:59:
[...]
Ja heb paar keer al transferred je raakt alleen goud kwijt als je meer dan 20.000g hebt.
dus als je 23.000g hebt en je transferred heb je nog 20.000g over na de transfer.
Als je dan maar 20k mag meenemen verlies je veel
Die opmerking van 85% was ook van iemand die heel veel meer had dan 20K en dan wordt het toch even vogelen of het wel de moeite waard is.. Je kunt je main bankslot meeverhuizen geloof ik, dus die kun je volstoppen met waardevolle items.. maar de vraag is dan wat het meest efficient isVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:59:
[...]
Ja heb paar keer al transferred je raakt alleen goud kwijt als je meer dan 20.000g hebt.
Van mij mag er inderdaad best content zijn die je waarschijnlijk toch niet zult halen. Het zit een beetje in de aard van het beestje om altijd beter te willen. Nu kan je met vrij minimale inspanning alles bereiken en verslaan in wow. Dat leidt er ook toe dat niet iedereen geprikkeld wordt om alles uit zichzelf en zijn character te halen. De discussie van een paar pagina’s terug is een goed voorbeeld. Waarom gemmen/ enchanten met het beste wat er is als je het toch wel redt met goedkoop spul! 
Ik ben zelf ook een stuk minder geprikkeld om mijn main optimaal te speccen en te gearen. Ik ben best blij met de T7,5 priest hoofddeksel in plaats van die van Malygos, looks zijn tegenwoordig belangrijker dan stats... Ook ben ik al weken discipline ook al is mijn output beter als ik holy spec. Het is voor de content die we nu clearen toch niet van belang.
Ik merk om me heen dat veel mensen minder gaan spelen en steeds meer weglopen van het spel door het gebrek aan uitdaging, er is geen echt doel meer in het spel. Niet iets episch, niets is bijna onmogelijk om te zien, niets is nu dat waar je misschien ooit nog eens zult komen als mazzel hebt.
Wat mij betreft is unlocken van hardcore raidbosses als je achievement X hebt gehaald helemaal niet zo een slecht plan. Ik hoop zelf op de terugkeer van 5mans heroics. En dan wel van het caliber waar je - laten we zeggen - Tier7,5+ gear nodig hebt en goed teamwerk/ crowed control.
(Mijn guild raid slechts 3 dagen per week, op dit moment 2 omdat alles dan dood is, ik heb een attendance van tussen de 60 en 80%, hardcore ben ik dus zeker niet!)
Ik ben zelf ook een stuk minder geprikkeld om mijn main optimaal te speccen en te gearen. Ik ben best blij met de T7,5 priest hoofddeksel in plaats van die van Malygos, looks zijn tegenwoordig belangrijker dan stats... Ook ben ik al weken discipline ook al is mijn output beter als ik holy spec. Het is voor de content die we nu clearen toch niet van belang.
Ik merk om me heen dat veel mensen minder gaan spelen en steeds meer weglopen van het spel door het gebrek aan uitdaging, er is geen echt doel meer in het spel. Niet iets episch, niets is bijna onmogelijk om te zien, niets is nu dat waar je misschien ooit nog eens zult komen als mazzel hebt.
Wat mij betreft is unlocken van hardcore raidbosses als je achievement X hebt gehaald helemaal niet zo een slecht plan. Ik hoop zelf op de terugkeer van 5mans heroics. En dan wel van het caliber waar je - laten we zeggen - Tier7,5+ gear nodig hebt en goed teamwerk/ crowed control.
(Mijn guild raid slechts 3 dagen per week, op dit moment 2 omdat alles dan dood is, ik heb een attendance van tussen de 60 en 80%, hardcore ben ik dus zeker niet!)
*flush geluid* 12K aan matsShadowBumble schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:20:
[...]
Auch die gast moet pijn hebben chopper voor 17g verkopen lol
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Waarom transfer je je character met het maximum terwijl in de FAQ duidelijk 20k gold aangegeven staat .... dan vraag je toch om problemencannibal schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:31:
[...]
Die 85% kwam van het feit dat deze persoon die het melde, de maximale hoeveelheid gold had op zijn character. Dus iets van 214748g 36s 47c (maar was daar 45 of 46 copper dacht ik).
Als je dan maar 20k mag meenemen verlies je veel
Verwijderd
Hmm nu ben ik het even kwijt? Waarom raid je?RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:07:
[...]
ls je na het clearen van die hardmode bosses dan speciale content krijgt, ja dan heeft het imho zin.
1. Je raid voor de gear, omdat je de beste gear wil hebben. Dan focus je dus op hard modes voor de beste gear.
2. Je raid voor de lol en het sociale gebeuren, normal mode is een leuke tijd vulling. En voor de uitdaging kan je als je normal mode hebt gedaan wat hard modes proberen.
3. Je raid voor de uitdaging om moeilijke gevechten te doen. Dan ga je voor de hard modes en is de betere loot een leuke bijzaak.
4. Je raid omdat je wilt kunnen opscheppen dat je bosses hebt gedaan die anderen niet hebben gedaan. Dan zal je nu de hardmodes moeten doen om op te kunnen scheppen.
Hard modes zijn je speciale content, het is alleen een stuk economischer voor blizzard om het op deze manier te doen dan om een heel gescheiden traject in te voeren. En tenzij ik een reden heb gemist om te raiden zie ook je probleem niet.
Verwijderd
Noob vraagje..
Maar wat is het gemmen/speccen van je gears? kun je, je huidige gears zelf upgraden door er iets aan toe tevoegen oid?
Eind noob vraagje...
Maar wat is het gemmen/speccen van je gears? kun je, je huidige gears zelf upgraden door er iets aan toe tevoegen oid?
Eind noob vraagje...
Haha, heeft sanmar daar even geluk mee gehadredfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:07:
[...]
[afbeelding]
realm is Outland ...
Raid hij tegenwoordig nog of is hij nog steeds casual?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Het gemmen van je gear houd in dat je de gem slots die je hebt (als je die hebt) vult met een goede gem die aansluit op de spec die je hebt.
Gems kan je kopen van een Jewl Crafter en zijn er in alle kleuren van de regenboog om daar je gear mee te pimpen yo!
Speccen van je gear? Ik heb geen flauw idee.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hogere level items hebben 'sockets', waar je gems in kunt plaatsen voor het verbeteren van dat item. Daarnaast kun je items enchanten met speciale eigenschappen of stats.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:51:
Noob vraagje..
Eind noob vraagje...
Al met al wordt er bij raids wel van je gevraagd je gear maximaal te gemmen/enchanten, logischerwijs. Het is het stukje eigen investering, toegevoegd aan de gear die je uit de raid-effort bemachtigt.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2009 14:59 ]
Verwijderd
to slowVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:51:
Noob vraagje..
Eind noob vraagje...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 14:58 . Reden: minder hard werken meer tweakers lurken ]
Wie zegt dat ie dat gedaan heeft?redfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:47:
[...]
Waarom transfer je je character met het maximum terwijl in de FAQ duidelijk 20k gold aangegeven staat .... dan vraag je toch om problemen
Wat zijn eigenlijk de beste gems voor een priest tegenwoording.
Persoonlijk ga ik voor een combi van spellpower/spirit en int.
Mijn char is:
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Quel'Thalas&n=Cidora
en om me ff in de discussie over raids etc te mengen.
Zelf vind ik het heerlijk dat de raids niet al te hardcore meer zijn.
In mijn guild raiden we meestal 1 a 2 dagen 25 man. Inmiddels zijn we bij kel thuzad aan beland.
We zijn een paar weken geleden begonnen en het lijkt nu wat makkelijker te worden. Wij zullen nooit aan sarth 3d toe komen en dat vind ik eigenlijk wel prima.
Maar op deze manier zie ik iig wat van de bosses, zonder dat ik er 5/6 dagen per week voor moet raiden.
Natuurlijk zijn de huidige raids te makkelijk voor alle hardcore raiders. Maar in the end is het vooral wat je er zelf van maakt kwa achievements etc.
Ik verwacht dan ook dat de volgende tiers weer een stuk moeilijker / spannender zullen worden. We zitten nog aan het begin van de ontwikkelen met content patches.
Persoonlijk ga ik voor een combi van spellpower/spirit en int.
Mijn char is:
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Quel'Thalas&n=Cidora
en om me ff in de discussie over raids etc te mengen.
Zelf vind ik het heerlijk dat de raids niet al te hardcore meer zijn.
In mijn guild raiden we meestal 1 a 2 dagen 25 man. Inmiddels zijn we bij kel thuzad aan beland.
We zijn een paar weken geleden begonnen en het lijkt nu wat makkelijker te worden. Wij zullen nooit aan sarth 3d toe komen en dat vind ik eigenlijk wel prima.
Maar op deze manier zie ik iig wat van de bosses, zonder dat ik er 5/6 dagen per week voor moet raiden.
Natuurlijk zijn de huidige raids te makkelijk voor alle hardcore raiders. Maar in the end is het vooral wat je er zelf van maakt kwa achievements etc.
Ik verwacht dan ook dat de volgende tiers weer een stuk moeilijker / spannender zullen worden. We zitten nog aan het begin van de ontwikkelen met content patches.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Daar ging ik gemakshalve even van uitBosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:00:
[...]
Wie zegt dat ie dat gedaan heeft?De discussie ging er alleen om dat als je zoveel gold hebt transferen eigenlijk geen optie is. Tenzij je je main-bank vol met mecano-choppers e.d. wilt stoppen. Dan kan het misschien net
Maar inderdaad lijkt me transferren bij meer dan 20k gold geen optie. Zelf zit ik met het probleem dat ik een bankalt-guild heb met 4 slots en die zit tot de nok toe vol met nog eens een kleine 15k gold. Een eventuele (free) migration zie ik dus ook totaal niet zitten.
Dan moet je ze niet verkopen voor 17g zoals onze Daveyx op mijn server deedBosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:00:
[...]
Wie zegt dat ie dat gedaan heeft?De discussie ging er alleen om dat als je zoveel gold hebt transferen eigenlijk geen optie is. Tenzij je je main-bank vol met mecano-choppers e.d. wilt stoppen. Dan kan het misschien net
Die mage gewhisperd met Gz on ur chopper, kreeg een tnx terug.
Daveyx gewhisperd met Can I by a chopper for 17g plx? Kreeg een Can i kiss your ass for 17g terug van een guildie
hahahaha. .. prachtigCapa schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:10:
[...]
Dan moet je ze niet verkopen voor 17g zoals onze Daveyx op mijn server deed![]()
Die mage gewhisperd met Gz on ur chopper, kreeg een tnx terug.
Daveyx gewhisperd met Can I by a chopper for 17g plx? Kreeg een Can i kiss your ass for 17g terug van een guildie
Was het nou een typo uiteindelijk? Ik kon het door alle posts niet echt terug vinden
Waarom ik raid? Voor de uitdaging van de encounters en een beetje overwinningsgevoel te hebben om na een aantal weken proberen eindelijk de encounter onder de knie te hebben en te zien dat alles goed loopt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:49:
Hmm nu ben ik het even kwijt? Waarom raid je?
Hard modes zijn je speciale content, het is alleen een stuk economischer voor blizzard om het op deze manier te doen dan om een heel gescheiden traject in te voeren. En tenzij ik een reden heb gemist om te raiden zie ook je probleem niet.
Maar, ik neem uit je posts aan dat je nu nog in Naxx25 rondhobbelt en nog geen clear doet op 1 avond?
Hardmodes zijn speciale content? Vroeger was alles hardmode.. moest je niet speciale drakes laten leven, maar moest je gewoon _altijd_ volle bak aan de gang. Incl flasks en juiste specs en enchants.
Lekker generaliserend en gemotiveerdredfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:11:
Wel mooi hoe stom jullie alliance soms kunnen zijn
[ Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 10-03-2009 15:24 ]
Nee aan de horde kant heb je niet van zulke figurenredfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:11:
[...]
Wel mooi hoe stom jullie alliance soms kunnen zijn
Volgens mij moet je een keer langs de <Journeyman Sarcasm Trainer>ShadowBumble schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:22:
Lekker generaliserend en gemotiveerd.
Dat was evenmin noodzakelijk pre-wotlk, nu ben je (zelfs als je het langzaam aan doet als raidingguild) in max 2 dagen klaar...alsof dat leuk is, het tweaken van je char voor optimale prestaties, tc-en om je class te leren kennen, een doel hebben wat niet triviaal is om te bereiken, dit is allemaal weg en wat is er dan leuk aan zo'n boss zien, dat kan ook met de wow modelviewer..Maar op deze manier zie ik iig wat van de bosses, zonder dat ik er 5/6 dagen per week voor moet raiden
Echte hardmode zooi is ergens in TBC al verloren gegaan toen Blizzard de instances retuned heeft zodat niet van iedereen verwacht werd dat je fully potted/flasked/whatnot aan een raid begon. Dit was nog voor de grote TBC boss nerf.RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:21:
[...]
Hardmodes zijn speciale content? Vroeger was alles hardmode.. moest je niet speciale drakes laten leven, maar moest je gewoon _altijd_ volle bak aan de gang. Incl flasks en juiste specs en enchants.
Blizzard probeert een herhaling van Naxxramas (level 60) te voorkomen dat slechts een klein deel van de playerbase de content gezien heeft. De hardmode opties zijn voor de hardcore guilds wat dat betreft iets waar ze zich (voorlopig) lekker in stuk kunnen gaan bijten. We hebben nu een voorproefje gehad met Sartharion en zn 3 vriendjes maar het zal zo nog wel een eindje verder gaan.
NPC not foundRaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:23:
[...]
Volgens mij moet je een keer langs de <Journeyman Sarcasm Trainer>
neuh maar het valt me op dat redfoxert er gewoon een handje van heb
Althans in de laatste 3 topics valt het bijzonder op
Erh ... dit is de eerste keer in alle topics? En toevallig gaat het om mijn eigen server waar Capa ook op zit ... vandaar de opmerking. Als het je niet bevalt, lees je het toch lekker niet.ShadowBumble schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:25:
[...]
NPC not found
neuh maar het valt me op dat redfoxert er gewoon een handje van hebom alles te bashen wat niet horde is, waardoor hij me eigenlijk doet denken aan onze kiddy alliance die voor 10 en in bed moeten liggen.
Althans in de laatste 3 topics valt het bijzonder op
Point provenredfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:27:
[...]
Erh ... dit is de eerste keer in alle topics? En toevallig gaat het om mijn eigen server waar Capa ook op zit ... vandaar de opmerking. Als het je niet bevalt, lees je het toch lekker niet.
Dat je maar 2 Elixirs of 1 Flask kan hebben (en de rest ook eigenlijk) en dus niet alle buffs kan stacken, vind ik imho een goede chance aangezien anders elke try het best wel een duur geintje kon gaan worden. Ook werd het daarna behoorlijk makkelijk om op Buffs een encounter te bruteforcen.redfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:25:
Echte hardmode zooi is ergens in TBC al verloren gegaan toen Blizzard de instances retuned heeft zodat niet van iedereen verwacht werd dat je fully potted/flasked/whatnot aan een raid begon. Dit was nog voor de grote TBC boss nerf.
Er zit een verschil tussen Naxx40 te herhalen en de huidige manier die Blizzard aanhoudt.Blizzard probeert een herhaling van Naxxramas (level 60) te voorkomen dat slechts een klein deel van de playerbase de content gezien heeft. De hardmode opties zijn voor de hardcore guilds wat dat betreft iets waar ze zich (voorlopig) lekker in stuk kunnen gaan bijten. We hebben nu een voorproefje gehad met Sartharion en zn 3 vriendjes maar het zal zo nog wel een eindje verder gaan.
Maar dan nog, 1 hele encounter in de alle huidige content waar je je stuk op moet bijten is, imho, veel te weinig.
Malygos heb je dan ook nog yo!
Klopt ... en daar zijn ze nu dan ook hard mee bezig in UlduarRaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:28:
[...]
Er zit een verschil tussen Naxx40 te herhalen en de huidige manier die Blizzard aanhoudt.
Maar dan nog, 1 hele encounter in de alle huidige content waar je je stuk op moet bijten is, imho, veel te weinig.
Sinds wanneer heeft die een hardmode ?MrVegeta schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:29:
Malygos heb je dan ook nog yo!
[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 10-03-2009 15:34 ]
Verwijderd
hey mensen ik zoek nog een nederlandse guild op trollbane.
Ben casual speler op dit moment lvl 71 ms warrior.
Ben casual speler op dit moment lvl 71 ms warrior.
Ik zou exact dezelfde built gebruiken als ik DPS zou zijn. Maar ik ben een beetje van alles, dus ik gebruik deze built:Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:10:
ik heb wat rond zitten snuffelen en ben tot de conclussie gekomen dat ik voor deze talent built wil gaan
http://www.wowhead.com/?talent=0ZxGGsfrzceRchuqo0E0z
Verwijderd
haha grappig ik heb met die zelfde built zitten te spelen in de built calculator. ik ga alsnog voor de dps alleen de 2 punten die ik voor 30% aan snelheid in catform heb wil ik wel gaan behouden vooralsnog is het erg fijn met het questen. en ik denk dat het in gevechten ook fijn kan zijn als ik snel weg kan rennen of naar een mob toe oid.Slogra schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:37:
[...]
Ik zou exact dezelfde built gebruiken als ik DPS zou zijn. Maar ik ben een beetje van alles, dus ik gebruik deze built:
http://www.wowhead.com/?talent=0ZxGGsfrzceRchuqo0E0z
Vorige week nog Etched Monarch Topaz design gekocht op de AH voor 9GWootlock schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:23:
[...]
Nee aan de horde kant heb je niet van zulke figuren
Volgende dag verkocht voor 1000G (wilde hem snel weer kwijt).
Week eerder overigens ook al design gekocht van iemand voor 550G en zelfde dag nog verkocht voor 1500
Overigens vanmorgen geboden op een Hyacinth Macaw voor 2500G, dus hoop dat ik die gewonnen heb. Toch een van de zeldzaamste pets. En gezien bovenstaande gelukjes bijna gratis
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2009 15:50 ]
Dat is ons plan, en gezien onze ervaringen op de PTR zal het niet lang gaan duren.Teunis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:40:
[...]
Sterker, hardcore lui, nemen de patch woensdag vrij, (misschien zelf ook de donderdag), en gaan zodra de server online is er meteen in, en stoppen waarschijnlijk pas als een clear is wat niet verwacht dat het lang zal duren
En even om het MC gedoe te ontkrachten, toendertijd was het spel en raiden nieuw, bijna iedereen was clueless, uiteraard waren de bosses simpel maar dat waren de spelers ook en dus duurde het een tijdje. BWL en AQ waren ook relatief snel gecleared, met uitzondering van Viscidus en C'thun. En denk eraan dat Naxx vergelijkbaar is met Karazhan en Malygos met bijvoorbeeld Magtheridon, ze zijn bedoeld om makkelijk te zijn.
Ik ben het er niet echt mee eens maar zolang er leuke "perks" blijven voor de wat meer toegewijde raiders vindt ik het leuk blijven. Ik wil bijvoorbeeld niet in dezelfde gear rondlopen als iemand die maar een vijfde van mijn tijd investeert in raiden. En Sarth 3D is echt niet moeilijk, dat het de minst makkelijke encounter is in WotlK is een feit, maar dat betekent niet dat het moeilijk is.
Het kan zijn dat je dit idd uit mijn post van een paar dagen terug hebt opgemaakt (tevens is het nu 9% dat ik maar kan meenemen in echt goudEbonite schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:49:

En nee, er valt dus ook niets te regelen...Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:25:
[...]
20.000 gold (de reden waarom ik op mijn server vast zit... ik laat echt niet 85% op mijn oude server).
Hele server maar leeg kopen dan?Hello Robert,
Thank you for your email. The limit that a character can have when transferring at level 80 is 20,000 gold. While we understand your reasonings for your request, we regret to let you know that we do not make exceptions and unfortunately will be unable to assist you in by-passing this restriction.
For a full list of restrictions applying to this service please read our FAQ:
http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20416
Should you have any further questions please do not hesitate to contact us again.
Kind regards,
Andrew. L
Billing Support
Blizzard Entertainment Europe
http://eu.blizzard.com/support

Maar jij bent dan ook heel erg goed natuurlijk.Panicmonger schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:59:
[...]
Dat is ons plan, en gezien onze ervaringen op de PTR zal het niet lang gaan duren.
En even om het MC gedoe te ontkrachten, toendertijd was het spel en raiden nieuw, bijna iedereen was clueless, uiteraard waren de bosses simpel maar dat waren de spelers ook en dus duurde het een tijdje. BWL en AQ waren ook relatief snel gecleared, met uitzondering van Viscidus en C'thun. En denk eraan dat Naxx vergelijkbaar is met Karazhan en Malygos met bijvoorbeeld Magtheridon, ze zijn bedoeld om makkelijk te zijn.
Ik ben het er niet echt mee eens maar zolang er leuke "perks" blijven voor de wat meer toegewijde raiders vindt ik het leuk blijven. Ik wil bijvoorbeeld niet in dezelfde gear rondlopen als iemand die maar een vijfde van mijn tijd investeert in raiden. En Sarth 3D is echt niet moeilijk, dat het de minst makkelijke encounter is in WotlK is een feit, maar dat betekent niet dat het moeilijk is.
Doe wat je niet laten kunt, maar ga dan achteraf weer niet roepen dat het o-zo simpel allemaal is.Panicmonger schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:59:
Dat is ons plan, en gezien onze ervaringen op de PTR zal het niet lang gaan duren.
Je hebt nu weer uren en uren aan speeltijd besteed aan het leren van encounters om daarna van de PTR terug te gaan naar Retail en daar binnen de korts mogelijke tijd alles te clearen. Look im that good!
Je ontkracht maar wat je wilt, maar in Vanilla WoW en ook in TBC was niet de gehele server al Kara/Gruul/Magtheridon aan het puggen en nu alles aan het leegstrippen en stond niet iedereen in vol T4/5.En even om het MC gedoe te ontkrachten, toendertijd was het spel en raiden nieuw, bijna iedereen was clueless, uiteraard waren de bosses simpel maar dat waren de spelers ook en dus duurde het een tijdje. BWL en AQ waren ook relatief snel gecleared, met uitzondering van Viscidus en C'thun. En denk eraan dat Naxx vergelijkbaar is met Karazhan en Malygos met bijvoorbeeld Magtheridon, ze zijn bedoeld om makkelijk te zijn.
Nu kan echt bijna elke PuG Naxx25 doorlopen en vol T7.5 staan voor de gates van Ulduar.
Ik zou het nog wel eens leuk vinden om gevechten terug te zien zoals de 2de boss in BWL.RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:21:
[...]
Dat was toen een gevecht, waar je gewoon op kon whipen als je healers als eerste buring adriline kregen.
elke 15s een persoon minder (natuurlijk had je er altijd iemand tussen zitten die de debuff burning adreline niet zag en gewoon 7 man opblies
In WoW was dat pas een echte DPS-race, slacking was dodelijk
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Doe eens een wilde gok... Zou jij met opzet zo'n duur ding op de AH zetten voor maar 17g BO?redfoxert schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:11:
[...]
hahahaha. .. prachtig
Was het nou een typo uiteindelijk? Ik kon het door alle posts niet echt terug vindenWel mooi hoe stom jullie alliance soms kunnen zijn
Ennuh, horde is ook niet altijd snugger... Mij als ele shaman in leven laten bij de Naxx sum stone

Naar mijn mening is het idee van Blizzard om ook raids op zowel 'normal' als 'heroic' plaats te laten vinden een goed idee. Ook de hardmodes zijn een goed idee. Zo ziet iedereen, als het even mogelijk is, alle content en vergroten ze de mogelijkheden en het plezier voor vele mensen.
Het is echter wel zo, dat de raids op 'heroic' wel moeilijker moeten zijn (dus wellicht een heroic 10 mans, waarbij je dus hetzelfde idee hebt als bij heroic 5 mans --> meer hp, moeilijkere bossfights). Ook moet de hardmode dusdanig uitdagend zijn, dat het een echt hardcore guild veel tijd (veel whipen) moet kosten maar ook de beste gear zou moeten opleveren.
De hardcore raiding guilds (mensen) moeten ook door krijgen dat de normal raids vooral van instapniveau zijn en dat de hardmode voor hen is.. Dat voorkomt dat mensen de normale raids als te gemakkelijk bestempelen en de hardmode raids als 'extratje' zien
.
Het is echter wel zo, dat de raids op 'heroic' wel moeilijker moeten zijn (dus wellicht een heroic 10 mans, waarbij je dus hetzelfde idee hebt als bij heroic 5 mans --> meer hp, moeilijkere bossfights). Ook moet de hardmode dusdanig uitdagend zijn, dat het een echt hardcore guild veel tijd (veel whipen) moet kosten maar ook de beste gear zou moeten opleveren.
De hardcore raiding guilds (mensen) moeten ook door krijgen dat de normal raids vooral van instapniveau zijn en dat de hardmode voor hen is.. Dat voorkomt dat mensen de normale raids als te gemakkelijk bestempelen en de hardmode raids als 'extratje' zien
Verwijderd
Dat is de uitdaging die ik verwacht van de hard modes. Vashj was zo'n mooie in TBC flink op lopen wipen en iedere avond wat progress zien en iets verder komen. De eerste bosses in MH en BT waren daarna flinke teleurstellingen.RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:21:
[...]
Waarom ik raid? Voor de uitdaging van de encounters en een beetje overwinningsgevoel te hebben om na een aantal weken proberen eindelijk de encounter onder de knie te hebben en te zien dat alles goed loopt.
Maar, ik neem uit je posts aan dat je nu nog in Naxx25 rondhobbelt en nog geen clear doet op 1 avond?
Helaas ben ik tussen toen en nu van baan veranderd en is mijn huidige baan incompatible met hardcore raiden. De meeste guilds stellen het niet op prijs als je op het laatste moment een post op het forum plaatst met helaas ik moet vanavond werken veel succes. Of ik moet morgen erg vroeg op voor mn werk ik kan helaas maar tot 23:00, zijn ze ook blij mee.
Het gevolg is dat ik met wat vrienden casual ben gaan spelen en erg blij ben dat de content in de basis nu makkelijker is. Ja ook van mij mag het best iets moeilijker en ik hoop dat Ulduar in de basis ook wat meer uitdaging is. Ik weet van mezelf dat ik die hard modes best kan leren en doen, maar ik weet ook dat dat helaas voor een deel van de mensen waarmee ik raid niet geldt. Dus ja ik modder nog wat aan in Naxx 25 en naxx 10 en naxx 10 wordt in twee avonden van 3 uur niet eens gecleared soms.
Dat laatste is overigens iets waar ik zelf wel flink de balen van heb, want dat komt gewoon door een aantal mensen die echt flink onder de maat presteren (ook van casual spelers mag je wel wat verwachten als ze willen raiden). Als mensen gaan klagen dat naxx 10 moeilijk is zijn ze bij mij echt verkeerd. Het is werkelijk de makkelijkste raid (10, 20 en 25 mans) ooit in WoW. Ik heb helaas nooit 40 mans gespeeld ben te laat begonnen met raiden, waardoor we net twee keer in MC hebben gestaan met de guild toen TBC uitkwam.
Op level 70 voor de fun nog eens wa level 60 raids ingeweest maar dat was niet echt een uitdaging meer, wel leuk om te zien.
Ik laat ze staan hoor, maar ik ga wel zo staan dat ik naxx ingegooid wordt en niet uitCapa schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:11:
[...]
Doe eens een wilde gok... Zou jij met opzet zo'n duur ding op de AH zetten voor maar 17g BO?
Ennuh, horde is ook niet altijd snugger... Mij als ele shaman in leven laten bij de Naxx sum stoneDenk dat ik al zo'n 1000g aan repairbills heb verzorgd daar, zoveel horde hebben er al gevlogen zonder mount
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 16:31 ]
Jij bent dan ook enorm slecht natuurlijk.Bosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:08:
[...]
Maar jij bent dan ook heel erg goed natuurlijk.
En op de poster daaronder, PTR testing is gewoon een must als je voor een tamelijk hoge world ranking wilt gaan. Waarom zou je je niet voorbereiden als je de kans ervoor hebt? Het is niet alsof er nog veel andere dingen te doen zijn daarnaast.
Dat hele vanity pet gebeuren snap echt niet, ik vrees dat ik een paar weken terug een Hyacinth Macaw heb gevendored op een altje. Vond hem ergens in STV geloof ik. Zou best kunnen dat ik hem zelfs wel heb destroyed voor bagspace voor een item dat meer waard was :x
Ik hoop dat Ulduar snel komt. En ik hoop dat de volgende nieuwe instance komt als wij nog 1 a 2 bazen in Ulduar niet down hebben met de guild. Kortom altijd iets om naartoe te leven, altijd net niet goed genoeg zijn voor het ultieme doel in het spel!
Ik hoop dat Ulduar snel komt. En ik hoop dat de volgende nieuwe instance komt als wij nog 1 a 2 bazen in Ulduar niet down hebben met de guild. Kortom altijd iets om naartoe te leven, altijd net niet goed genoeg zijn voor het ultieme doel in het spel!
Je lokt het ook gewoon uit met zulke posts, imho.Panicmonger schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:30:
Jij bent dan ook enorm slecht natuurlijk.
En op de poster daaronder, PTR testing is gewoon een must als je voor een tamelijk hoge world ranking wilt gaan. Waarom zou je je niet voorbereiden als je de kans ervoor hebt? Het is niet alsof er nog veel andere dingen te doen zijn daarnaast.
En die must zou gewoon weg moeten zijn. Niet kijken wie de meeste tijd er in kan stoppen en dan maar hopen dat voor jou de RNG wel gelukkig valt. Daardoor komen alle tactics ook nog eens beschikbaar op het internet en worden alle encounters veel te makkelijk ingesteld, om zo toch de 'guilds' door de hele PTR te kunnen laten lopen. Maargoed, voordat je weer post : je hebt gelijk en je zal inderdaad beter zijn
Sorry hoor maarPanicmonger schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:59:
[...]

... wat bedoel je?
Ik zie het probleem niet? Ik vlieg altijd zonder mountCapa schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:11:
[...]
Mij als ele shaman in leven laten bij de Naxx sum stoneDenk dat ik al zo'n 1000g aan repairbills heb verzorgd daar, zoveel horde hebben er al gevlogen zonder mount
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Guilds lopen niet door de hele PTR heen, bepaalde bosses worden opgesteld en ze mogen deze dan voor een avondje proberen. Juist door PTR testen worden bosses moeilijker ingesteld, helaas zijn de guilds die op de PTR spelen geen goede afspiegeling van de gemiddelde wow-speler, dus als je bosses zo maakt dat ze moeilijk zijn voor deze guilds, krijg je ook weer een hoop gezeik over je heen. Gelukkig kunnen bepaalde irritante bugs wel nog worden gecorrigeerd.RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:34:
[...]
En die must zou gewoon weg moeten zijn. Niet kijken wie de meeste tijd er in kan stoppen en dan maar hopen dat voor jou de RNG wel gelukkig valt. Daardoor komen alle tactics ook nog eens beschikbaar op het internet en worden alle encounters veel te makkelijk ingesteld, om zo toch de 'guilds' door de hele PTR te kunnen laten lopen. Maargoed, voordat je weer post : je hebt gelijk en je zal inderdaad beter zijn
En het zal altijd zo in WoW blijven dat je niet goed of beter hoeft te zijn dan anderen, maar er gewoon meer tijd moet insteken om bepaalde resultaten te halen.
[ Voor 5% gewijzigd door SouLmaN op 10-03-2009 17:16 ]
schitterend hoe hier weer gesproken wordt.
This is the Way.
Er is ook nog wat anders dan alleen WoW spelen he.. maar dat zal je vast niet veel doen ;-)Panicmonger schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:30:
[...]
Jij bent dan ook enorm slecht natuurlijk.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Sorry hoor maar hier mensen voor no-lifers uitmaken is wel erg matig, ik wed dat de helft van de mensen hier redelijk veel gamed en dat het voor die mensen ook vrij belangrijk is om in die game wat voor te stellen.
Anderen proberen zwart te maken en dan zeggen dat je naast PTR eigen toch niet veel te doen heb.. dat is niet uitmaken.. dat is gewoon een constatering van zijn eigen schrijvenVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:27:
Sorry hoor maar hier mensen voor no-lifers uitmaken is wel erg matig, ik wed dat de helft van de mensen hier redelijk veel gamed en dat het voor die mensen ook vrij belangrijk is om in die game wat voor te stellen.
Daarnaast is het niet zo belangrijk wat je voorsteld in zo een game.. Ik speel met vrienden en vind hun mening belangrijker dan welke speler dan ook op de server.. of eigenlijk om het anders te zeggen.. wat de rest eigenlijk vind, is niet zo spannend.
Uiteraard is het wel leuk om lekker social bezig te zijn binnen een spel en op fora's over spellen.
sjonge, pittige discussie allemaal. Hoog tijd om het weer over een echt belangrijk onderwerp te hebben: Warlock builds! 
Ik heb een lockje die net de 50 heeft aangetikt; ik dus van aff naar demo speccen om de felguard uit te proberen, maar om eerlijk te zijn valt dit me toch wat tegen. (heb het idee meer downtime te hebben dan ik had met draintank + succy spec)
Mijn vraag; wat raden jullie aan als levelspec? Terug naar aff draintank spec, of doorzetten en felguard onder de knie krijgen?
Ik heb een lockje die net de 50 heeft aangetikt; ik dus van aff naar demo speccen om de felguard uit te proberen, maar om eerlijk te zijn valt dit me toch wat tegen. (heb het idee meer downtime te hebben dan ik had met draintank + succy spec)
Mijn vraag; wat raden jullie aan als levelspec? Terug naar aff draintank spec, of doorzetten en felguard onder de knie krijgen?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
je zou met FG eigenlijk geen downtime hoeven hebben, zeker niet als je ook imp LT hebt. Fel armor regent je hp de hele tijd, af en toe lifetap, FG laten tanken en targets neer nuken / Dot'en (wat je wilt).Seraphin schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:42:
sjonge, pittige discussie allemaal. Hoog tijd om het weer over een echt belangrijk onderwerp te hebben: Warlock builds!
Zorg dat je zo weinig mogelijk op max hp zit, zodat je max voordeel uit fel armor haalt.
Verder, welke build gebruik je?
Ik neem aan zoiets voor level 50: http://www.wowhead.com/?talent=IZ0gIzsg0qcsMz
edit: aangepaste build
Hierna doorgaan met punten in affliction stoppen, tot uiteindelijk zoiets http://www.wowhead.com/?talent=IbxrbhruoVZ0gIzsg0qcsMz
Al wil je op level 80 al omspeccen naar 0/41/30, zodat je direct een sterke raid/heroic build hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2009 17:53 ]
Verwijderd
Ik vond de Felguard ook niet zo relax, maar ik heb een respecje gedaan en nu.. Is hij nog niet geweldig!Seraphin schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:42:
de Voidwalker is goed door z'n Consume Shadows (healing winz0r), daardoor hoef je geen Health Funnel te gebruiken (iig minder), dat mist de felguard een beetje. Maar ik denk dat een felguard uiteindelijk wel meer DPS zal doen dan een voidie. Desondanks gebruik ik op mijn warlock (Daedryn @ Wildhammer) atm een Felguard, omdat aoe 'threat' wel fijntjes is. Ook heb ik de talent gemaxed dat mn pet 100% van mijn Life Tap / Drain Mana, mana krijgt, want Cleave wil nogal wat mana consumeren.
Maar ik level in RAF met een healende Shaman dus daarom is het voor mij een stuk makkelijker vol te houden met een Felguard.
Hmm moet eerlijk zeggen dat ik nog een keer ga respeccen (denk ik) nu ik naar de build van Bosmonster kijk, ziet er ook wel leuk uit. Overigens krijg je Fel Armor pas op 62
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 17:55 ]
Wat mensen aan de voidwalker vinden blijft mij een raadsel. Dat ding maakt levelen zoooooooooo traag..Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:52:
[...]
Ik vond de Felguard ook niet zo relax, maar ik heb een respecje gedaan en nu.. Is hij nog niet geweldig!
de Voidwalker is goed door z'n Consume Shadows (healing winz0r), daardoor hoef je geen Health Funnel te gebruiken (iig minder), dat mist de felguard een beetje. Maar ik denk dat een felguard uiteindelijk wel meer DPS zal doen dan een voidie. Desondanks gebruik ik op mijn warlock (Daedryn @ Wildhammer) atm een Felguard, omdat aoe 'threat' wel fijntjes is. Ook heb ik de talent gemaxed dat mn pet 100% van mijn Life Tap / Drain Mana, mana krijgt, want Cleave wil nogal wat mana consumeren.
Maar ik level in RAF met een healende Shaman dus daarom is het voor mij een stuk makkelijker vol te houden met een Felguard.
Neem dan Felhunter met Dark Pact ofzo.
Ow daar had ik even geen rekening mee gehouden, dan kan ik me voorstellen dat FG wat minder prettig is. (Fel Armor is pas later toegevoegd toen ik al lang en breed 70 was).
Dan zou ik eerder voor deep-affliction gaan met buffed Felhunter en DP. Wat je voor levelen wilt is een build met oneindige mana.
http://www.wowhead.com/?talent=Ibxrbhruoi0o
edit: verkeerde build gelinked.... Dit kan al vanaf level 42.
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2009 18:04 ]
Verwijderd
Ik vind een VW persoonlijk gewoon een goeie tanking pet, leveling speed kijk ik atm nog niet naar aangezien RAF toch al snel zat gaat (en de Shaman met wie ik RAF doe, ook niet onder doet qua DPSBosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:56:
[...]
Wat mensen aan de voidwalker vinden blijft mij een raadsel. Dat ding maakt levelen zoooooooooo traag..
Neem dan Felhunter met Dark Pact ofzo.
Moet toegeven dat ik nog nooit een Felguardhunter of Succubus gesummoned heb, though
Als je zo weinig damage doet dat je VW een goede tanking pet is, dan doe je sowieso iets niet goedVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:59:
[...]
Ik vind een VW persoonlijk gewoon een goeie tanking pet
Lekker SL/Corr/CoA rond spammen op 4-5 targets en draintanken

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2009 18:02 ]
Verwijderd
Ik stem m'n damage er op af, kan ook wel Shadow Bolt gaan staan spammen maar da's niet echt mijn dingBosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:00:
[...]
Als je zo weinig damage doet dat je VW een goede tanking pet is, dan doe je sowieso iets niet goed
Lekker SL/Corr/CoA rond spammen op 4-5 targets en draintankenDP/LT en op naar de volgende batch.
Same met zoveel mobs tegelijk pakken, zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten overleven
Vanavond proberen!
Verwijderd
Kleine progressie update,
Mijn Ebonweave gloves kunnen craften, de achievement Loremaster of Outland en Northend afgerond.
De wipscloack gemaakt en op AH gezet om eens een paar gold te verdienen met tailoring.
En.. mijn eerste 25 HC raid gedaan, ok ok VoA... maar toch, was leuk. Alle drops plate/mail, dat was dan weer niet leuk.
Binnenkort eens kijken naar een 10 man Naxxramas.
Mijn Ebonweave gloves kunnen craften, de achievement Loremaster of Outland en Northend afgerond.
De wipscloack gemaakt en op AH gezet om eens een paar gold te verdienen met tailoring.
En.. mijn eerste 25 HC raid gedaan, ok ok VoA... maar toch, was leuk. Alle drops plate/mail, dat was dan weer niet leuk.
Binnenkort eens kijken naar een 10 man Naxxramas.
Eindelijk 8/8 Valor... Sinds december had ik 7/8, maar Chest wilde maar niet droppen (General Drakkisath in UBRS). Na 51 kills eindelijk gedropped:

Hahaha dank je, ik pis zo wat in me broek van dat belangrijk onderwerp..Seraphin schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:42:
Maar wat is er zo moeilijk aan Felguard? Ik weet het niet meer precies maar ik stuurde hem er op af, wat dots er op, en als de mob op de helft was naar de volgende sturen, en dat herhalen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dit topic is gesloten.