Ook hier blijft de update hangen op 27%
winXP, geen fratsen verder. is hier wat bekend over??
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Vreem ik heb de oude pc studio verwijderd en daarna de nieuwe gedownload van samsung.comVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:33:
[...]
Ik heb hem zowel proberen te herstellen als opnieuw te installeren, maar geen update mogelijkheid
Verwijderd
Heb ik ook gehad heb pc studio verwijderd met de cd die erbij zit en daarna de nieuwe gedownload van samsung.com daarna lukte het welVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:14:
Ook hier blijft de update hangen op 27%
Verwijderd
Ik heb hem gewoon weer vanaf de dvd geinstalleerd.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:52:
[...]
Vreem ik heb de oude pc studio verwijderd en daarna de nieuwe gedownload van samsung.com
daarnaa werkte alles weer
Verwijderd
Heb gebeld met Samsung.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:55:
[...]
Ik heb hem gewoon weer vanaf de dvd geinstalleerd.
Als ik hem op de site download geeft ie aan dat ik als administrator aangemeld moet zijn in Windows, terwijl ik dat gewoon ben...
Verwijderd
dan moet je de beveiligings instellingen op de comp wijzigen daarna moet je de nieuwe downloadenVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:55:
[...]
Als ik hem op de site download geeft ie aan dat ik als administrator aangemeld moet zijn in Windows, terwijl ik dat gewoon ben...
je moet natuurlijk wel op de goede termen zoeken als "s60v5" "5800" "applicatie" "software" "theme" "download" "free" of combinaties hiervan.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:44:
Verschillende mensen zeggen dat ik thema's en applicaties van Google moet halen maar ik heb tot pagina 8 zo'n beetje alle links aangeklikt en niks goeds gevonden. Is er iemand die wat leuke thema's weet of applicaties? wil je die even postten of een goede site geven.
Alvast Bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
op gizmogates kan je ook films op je comp zetten en dan op je tel enige nadeel dat ze geen ondertitelingVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:44:
Verschillende mensen zeggen dat ik thema's en applicaties van Google moet halen maar ik heb tot pagina 8 zo'n beetje alle links aangeklikt en niks goeds gevonden. Is er iemand die wat leuke thema's weet of applicaties? wil je die even postten of een goede site geven.
Alvast Bedankt!
Ik sluit me bij Lethal aan wat betreft het zoeken;Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:44:
Verschillende mensen zeggen dat ik thema's en applicaties van Google moet halen maar ik heb tot pagina 8 zo'n beetje alle links aangeklikt en niks goeds gevonden.
Ik heb 50 posts per pagina en ben pas op pagina 41catt4u schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:54:
[...]
Wat de applicaties betreft moet je eens vanaf pagina 68 of 69 in dit topic gaan lezen, dan kom je het vanzelf tegen
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 13:05 ]
Dat zou cool zijn.Lethal schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:52:
[...]
Ik heb 50 posts per pagina en ben pas op pagina 41![]()
Wie onthoud deze pagina? (om in de toekomst naar te verwijzen)
Overigens zijn er nu 2000 posts.. ik denk dat ik maar begin met een TS voor een nieuw topic vanavond?
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Mijn zegen heb je voor een nieuwe TS. Ik heb dit al een keer of 3 aangegeven. Het is geen luiheid ofzo, maar ik ben gewoon geen held in al die codes en dergelijke. Het is dan ook een godskwarwei voor mij om het te fixenLethal schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:52:
[...]
Overigens zijn er nu 2000 posts.. ik denk dat ik maar begin met een TS voor een nieuw topic vanavond?
Verwijderd
Wat zou ik moeten wijzigen dan?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:05:
[...]
dan moet je de beveiligings instellingen op de comp wijzigen daarna moet je de nieuwe downloaden
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Yesss, heel goed idee.Lethal schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:52:
[...]
Verwijderd
Niemand weet precies hoe dat zit. Ik ken 4 mensen met deze telefoon en 3 daarvan hebben een 16GB versie, dus hij is er wel gewoon. Ik heb er niet specifiek om gevraagd, of meer voor betaald.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:23:
Wat ik eigenlijk wil weten is wanneer komt de 16GB versie uit? Ik weet hij is er bijna maar ik wordt onderhand toch een beetje ongeduldig, zeker omdat er geen bericht is van Samsung over deze telefoon.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Je kan via Google images gaan zoeken op afbeeldingen met een specifieke grootte.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:44:
Alvast Bedankt!
Verwijderd
Even rechter muis klikken en kiezen voor installeren Admin.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:55:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door wdulli op 27-07-2009 16:10 ]
Ja je weet het niet
Verwijderd
Zoals ik enige tijd geleden heb gemeld wordt de Samsung i8910HD pas vanaf 1 augustus wereldwijd uitgeleverd.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:23:
Wat ik eigenlijk wil weten is wanneer komt de 16GB versie uit? Ik weet hij is er bijna maar ik wordt onderhand toch een beetje ongeduldig, zeker omdat er geen bericht is van Samsung over deze telefoon.
waar zit de mogelijkheid dan om een email account in te stellen ?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:14:
Ik kan echt geen e-mail versturen met mijn hotmail account, hebben jullie een betaald hotmail account ofzo?
Ja je weet het niet
Verwijderd
Berichten--> Mailwdulli schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:39:
[...]
waar zit de mogelijkheid dan om een email account in te stellen ?
Mailboxtype : Pop3Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:42:
[...]
Berichten--> Mail
Maar helaas blijven alle mailtjes die ik wil versturen in de wachtrij staan.
[ Voor 31% gewijzigd door wdulli op 27-07-2009 17:34 ]
Ja je weet het niet
Verwijderd
Als het goed is moet je naar configuratiescherm en dan naar gebruikersaccounts en dan beheer in of uitschakelen dan schakel je die uit en start je de comp opnieuw op en dan moet je pc studio proberen
Verwijderd
Zoals hier ook al gezegd... het werkt via installeren admin. Kreeg die tip van een vriend van me. Software update is nu dus mooi geluktVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:57:
[...]
Als het goed is moet je naar configuratiescherm en dan naar gebruikersaccounts en dan beheer in of uitschakelen dan schakel je die uit en start je de comp opnieuw op en dan moet je pc studio proberen
te installeren laat maar weten of het lukt
gr
Verwijderd
Apop moet bij mij ook uitstaan, anders haalt ie niet eens mail op. Ik heb precies hetzelfde geprobeerd als jij, maar het werkt gewoon niet helaas.wdulli schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:51:
[...]
Mailboxtype : Pop3
Beveiliging : SSL/TLS Deze MOET je instellen.
Apop beveiligd inloggen MOET ook aan.
Apop moest uit staan bij mij anders werkte die niet ga zo even testen wat ie doet met uitgaande mail.
@hardcore_bass : Heb je die poort verandert naar port 25 ?
same problem here. Hij blijft ook in de wachtrij staan bij mij
heb het idee dat je er voor moet betalen kreeg dit via google naar voren
Microsoft Hotmail charges some extra bucks for push mail services which Google doesn't
[ Voor 94% gewijzigd door tomhster op 27-07-2009 18:25 ]
Daar ben ik ook ingestonken terwijl ik al onderweg naar italie was. Leverde behoorlijk wat stress op totdat ik door had dat je daarvoor niet de 'route' optie moet gebruiken.ht20 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:02:
Hallo,
Net route 66 ontvangen. Geinstaleerd en het werkt. Maar nu een instel vraag?
stel ik wil van straat a naar straat b. straat a is de straat waar ik woon. Als ik a bij vertrek instel en b als bestemming. Vervolgens op rijden naar. Moet ik eerst terug de straat in naar een bepaald punt in de straat a en dan gaat ze me vervolgens naar straat b sturen. Als ik de eerste instructie negeer, wil ze me per se eerst terug naar het beginpunt hebben. Ik moet per se een vertrekpunt definieren. Als ik bij vertrek en bestemming straat b invoer doet ze het wel, hoor je het zo in te stellen??? het lijkt een beetje een vaag verhaal hoop dat julie het snappen, heb de handleiding ook nagelezen.
de vraag is eigenlijk. ik wil van de huidige locatie naar een bestemming in kunnen stellen, kan dat? en hoe?
[ Voor 100% gewijzigd door Amps op 27-07-2009 18:26 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 19:19 ]
Verwijderd
Ik denk dat degene die hier wel verbinding krijgt een hotmail+ account heeft ofzo, anders zou het ons ook allemaal moeten lukken.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:02:
Ik ben zelf sinds 2 juli trotse eigenaar van de I8910 HD.![]()
Ik ben ook 1 van de gelukkige die de 16 GB gekregen heeft..
en heb vandaag mijn route 66 ontvangen de voucher verzonden op 3 a 4 juli.
Heb ook het zelfde probleem met mijn emails van Live (hotmail).
Ontvangen is geen probleem verzenden wel deze had ik eerst op poort 25 staan maar dan maakt hij korte verbinding met internet en zet hem dan weg als in wacht rij.
Als ik de poort op standaard zet blijft voor een lange tijd "legt verbinding met mailbox" en mijn internet verbinding is open voor gebruik daarna springt tie op algemene time out.
Verwijderd
Hoeveel is veel? Bedoel als de telefoon HD films kan afspelen dan vindt ik 8GB best weinig.julianus schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:38:
8GB is ook best veel =P ;+)
Kijk wat ze in UAE of Singapore zeggen dat kan mij eigenlijk niks schelen want ik heb er verder niks aan. Ik woon in Nederland en die telefoon zal hier moeten zijn als ik hem ooit wil gebruiken. Ik weet dat Samsung nog niks heeft gezegd maar ik ging er van uit dat de 16GB versie op de officiele launch beschikbaar zou zijn. Hij is overigens wel beschikbaar, expansys zegt zelfs dat ze er 9 op voorraad hebben alleen is hij een stuk duurder dan de 8GB versie wat weer afknappen is. Waarschijnlijk komt die hoge prijs door de slechte beschikbaarheid.catt4u schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:33:
[...]
Zoals ik enige tijd geleden heb gemeld wordt de Samsung i8910HD pas vanaf 1 augustus wereldwijd uitgeleverd.
De UAE (Verenigde Arabische Emiraten) lees de laatste post en Singapore zeuren al een paar maanden om de telefoon.
Lees maar ff een paar posts terug in dat Singapore-forum en zie de reactie die ik kreeg toen ik schreef dat ik de telefoon al weken had![]()
Ook Gsm-Arena berichtte er over dat de levering op 1 augustus zou starten.
Er waren gewoon veel te weinig toestellen beschikbaar.
Omdat er contractueel een aantal grote spelers bevoorraad moest worden zijn er i.p.v. de 8GB uitvoering ook een aantal 16GB uitvoering geleverd om toch aan het contract te voldoen.
Samsung zelf doet geen uitspraken over een termijn waarop de 16GB officiëel leverbaar is.
Ik heb ook geluk bij de happy-few te horen die een 16GB uitvoering heeft (samen met het TopGear + Route66 pakket) via T4T
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 21:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
De laatste keer dat ik naar de UK ben geweest moest ik toch echt een paspoort meenemen.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:54:
[...]
Kijk wat ze in UAE of Singapore zeggen dat kan mij eigenlijk niks schelen want ik heb er verder niks aan. Ik woon in Nederland en die telefoon zal hier moeten zijn als ik hem ooit wil gebruiken. Ik weet dat Samsung nog niks heeft gezegd maar ik ging er van uit dat de 16GB versie op de officiele launch beschikbaar zou zijn. Hij is overigens wel beschikbaar, expansys zegt zelfs dat ze er 9 op voorraad hebben alleen is hij een stuk duurder dan de 8GB versie wat weer afknappen is. Waarschijnlijk komt die hoge prijs door de slechte beschikbaarheid.
http://www.expansys.com/d.aspx?i=179091
Mijn abo is bijna op en ik moet hem toch echt een keer verlengen dus laat ze maar opschieten met die algemene beschikbaarheid.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq