Samsung Omnia HD (i8910) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 185.595 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier blijft de update hangen op 27%
winXP, geen fratsen verder. is hier wat bekend over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschillende mensen zeggen dat ik thema's en applicaties van Google moet halen maar ik heb tot pagina 8 zo'n beetje alle links aangeklikt en niks goeds gevonden. Is er iemand die wat leuke thema's weet of applicaties? wil je die even postten of een goede site geven.
Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:33:
[...]

Ik heb hem zowel proberen te herstellen als opnieuw te installeren, maar geen update mogelijkheid :s
Vreem ik heb de oude pc studio verwijderd en daarna de nieuwe gedownload van samsung.com
daarnaa werkte alles weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:14:
Ook hier blijft de update hangen op 27%
winXP, geen fratsen verder. is hier wat bekend over??
Heb ik ook gehad heb pc studio verwijderd met de cd die erbij zit en daarna de nieuwe gedownload van samsung.com daarna lukte het wel

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:52:
[...]

Vreem ik heb de oude pc studio verwijderd en daarna de nieuwe gedownload van samsung.com
daarnaa werkte alles weer
Ik heb hem gewoon weer vanaf de dvd geinstalleerd.
Als ik hem op de site download geeft ie aan dat ik als administrator aangemeld moet zijn in Windows, terwijl ik dat gewoon ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:55:
[...]

Als ik hem op de site download geeft ie aan dat ik als administrator aangemeld moet zijn in Windows, terwijl ik dat gewoon ben...
Heb gebeld met Samsung.
Moest batterij loshalen en aanzetten, mocht dit niet werken dan opsturen...
gedaan en ging weer aan. eigenwijs als ik ben heb ik de update opnieuw gestart en tot mijn verbazing liep deze nu gewoon helemaal door, back-up net terug gezet en alles is weer oké....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dan moet je de beveiligings instellingen op de comp wijzigen daarna moet je de nieuwe downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:44:
Verschillende mensen zeggen dat ik thema's en applicaties van Google moet halen maar ik heb tot pagina 8 zo'n beetje alle links aangeklikt en niks goeds gevonden. Is er iemand die wat leuke thema's weet of applicaties? wil je die even postten of een goede site geven.
Alvast Bedankt!
je moet natuurlijk wel op de goede termen zoeken als "s60v5" "5800" "applicatie" "software" "theme" "download" "free" of combinaties hiervan.

mocht je er nou echt niet uit komen dan kan je altijd forums doorspitten:
http://www.opda.net.cn/forum-134-1.html
http://samsungi8910omnia.com/forum/

alsjeblieft, .. en deze waren niet zo heel moeilijk om te vinden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Lethal schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:18:
[...]

gizmogates.com is ook een goeie en ook http://samsungi8910omnia.com/ dan moet je naar forum gaan is in
het engels en nl

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast Bedankt!
op gizmogates kan je ook films op je comp zetten en dan op je tel enige nadeel dat ze geen ondertiteling
hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verschillende mensen zeggen dat ik thema's en applicaties van Google moet halen maar ik heb tot pagina 8 zo'n beetje alle links aangeklikt en niks goeds gevonden.
Ik sluit me bij Lethal aan wat betreft het zoeken;
Je kan trouwens een 'handleiding' op Goolge bekijken hoe je meer resultaten krijgt bij een zoekopdracht ;)

Maar als ik zoek op 'Themes for Nokia 5800, N97, Samsung Omnia HD' dan krijg ik bij elke hit toch één of een aantal thema's en zelfs een iPhone thema voor op je Samsung..
O.a. op Mobile Geeks, Symbianworld, Nokiafanboy om er maar een paar te noemen.
Smaken verschillen, maar je hebt in ieder geval keuze genoeg.

Wat de applicaties betreft moet je eens vanaf pagina 68 of 69 in dit topic gaan lezen, dan kom je het vanzelf tegen ;)

Een beetje moeite doen mag wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
(jarig!)
catt4u schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:54:
[...]

Wat de applicaties betreft moet je eens vanaf pagina 68 of 69 in dit topic gaan lezen, dan kom je het vanzelf tegen ;)
Ik heb 50 posts per pagina en ben pas op pagina 41 8)

Wie onthoud deze pagina? (om in de toekomst naar te verwijzen ;))

Overigens zijn er nu 2000 posts.. ik denk dat ik maar begin met een TS voor een nieuw topic vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iphone thema gedownload en toen ik hem op mijn telefoon zette en wilde instaleren gaf de telefoon aan dat het mogelijk schadelijk was om dit te instaleren terwijl ik dat met shazam niet kreeg
ik heb hem van deze site http://www.instablogs.com...7-and-omnia-hd-2009-05-30
Zijn er mensen die gewoon doorgegaan zijn of hier ervaring mee hebben ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Lethal schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:52:
[...]

Overigens zijn er nu 2000 posts.. ik denk dat ik maar begin met een TS voor een nieuw topic vanavond?
Dat zou cool zijn.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Mijn zegen heb je voor een nieuwe TS. Ik heb dit al een keer of 3 aangegeven. Het is geen luiheid ofzo, maar ik ben gewoon geen held in al die codes en dergelijke. Het is dan ook een godskwarwei voor mij om het te fixen :P

Mocht je hulp nodig hebben van mijn kant dan moet je maar even laten weten. En nogmaaals voor de moderators, hij mag van mij de TS overnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:05:
[...]

dan moet je de beveiligings instellingen op de comp wijzigen daarna moet je de nieuwe downloaden
Wat zou ik moeten wijzigen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2016
Hallo,

Net route 66 ontvangen. Geinstaleerd en het werkt. Maar nu een instel vraag?

stel ik wil van straat a naar straat b. straat a is de straat waar ik woon. Als ik a bij vertrek instel en b als bestemming. Vervolgens op rijden naar. Moet ik eerst terug de straat in naar een bepaald punt in de straat a en dan gaat ze me vervolgens naar straat b sturen. Als ik de eerste instructie negeer, wil ze me per se eerst terug naar het beginpunt hebben. Ik moet per se een vertrekpunt definieren. Als ik bij vertrek en bestemming straat b invoer doet ze het wel, hoor je het zo in te stellen??? het lijkt een beetje een vaag verhaal hoop dat julie het snappen, heb de handleiding ook nagelezen.

de vraag is eigenlijk. ik wil van de huidige locatie naar een bestemming in kunnen stellen, kan dat? en hoe?

alsvast bedankt...
groet

ps. is ig2 al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Voor iedereen die vraagt of IG2 al uit is; wacht rustig af, en vertrouw erop dat méér dan genoeg tweakers hier alle mogelijke bronnen van nieuws in de gaten houden. Ook zonder het telkens te vragen weet je het waarschijnlijk hier als één van de eersten.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
[...]

Yesss, heel goed idee.

En dan mss een mooie met een paar foto's, technische specs, faq met links naar reviews/(vergelijkings)tests, applications/wallpapers/themes, navigatie, accesoires en andere symbian/Samsung sites met info over de i8910HD ;)

Een deel met links naar accesoires is mss teveel werk omdat die regelmatig ge-updated moet worden :?
(ik denk hierbij aan Ebay e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik eigenlijk wil weten is wanneer komt de 16GB versie uit? Ik weet hij is er bijna maar ik wordt onderhand toch een beetje ongeduldig, zeker omdat er geen bericht is van Samsung over deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:23:
Wat ik eigenlijk wil weten is wanneer komt de 16GB versie uit? Ik weet hij is er bijna maar ik wordt onderhand toch een beetje ongeduldig, zeker omdat er geen bericht is van Samsung over deze telefoon.
Niemand weet precies hoe dat zit. Ik ken 4 mensen met deze telefoon en 3 daarvan hebben een 16GB versie, dus hij is er wel gewoon. Ik heb er niet specifiek om gevraagd, of meer voor betaald.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barvok
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-07 13:23
Alvast Bedankt!
Je kan via Google images gaan zoeken op afbeeldingen met een specifieke grootte.
Zo kan je dus gaan zoeken op wallpapers voor onze i8910HD.
een voorbeeld: http://bit.ly/2b8bmk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 10-09 20:59
Zo... heb mijn mobiel afgegeven aan de winkel, over 3-4 weken heb ik mijn toestel weer binnen >_<" Nu zit ik nu weer van terug af aan aan mijn oude E900 :P

@ de Google newb, ik snap echt niet hoe het zoeken naar o.a. themes moeilijk is. Als je ff op "i8910 themes" zoekt kom je op de eerste pagina al de eerste beste sites tegen voor themes voor S60v5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Even rechter muis klikken en kiezen voor installeren Admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
even over mensen die een vastloper hadden en alle data kwijt/of bang zijn dit kwijt te raken kwam ik achter een handig tooltje wat er al standaard bij zit.

Via :

Menu
Kantoor
Best.Beheer
Kies voor Back-Up

Dan kun je aangeven wat hij moet backuppen

Inhoud Backup > alles
Backup Herhalen - Dagelijks of weekelijks
Backuptijd > ik heb hem op 13:00 gezet
Geheugen voor de backup > ik heb mijn geheugenkaartje gebruikt

Dus vastlopers zijn nu nog minder eng :D en je hebt geen probleem meer emt het vergeten van een backup :D

[ Voor 11% gewijzigd door wdulli op 27-07-2009 16:10 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt geen e-mail versturen met mijn hotmail account, hebben jullie een betaald hotmail account ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:23:
Zoals ik enige tijd geleden heb gemeld wordt de Samsung i8910HD pas vanaf 1 augustus wereldwijd uitgeleverd.
De UAE (Verenigde Arabische Emiraten) lees de laatste post en Singapore zeuren al een paar maanden om de telefoon.
Lees maar ff een paar posts terug in dat Singapore-forum en zie de reactie die ik kreeg toen ik schreef dat ik de telefoon al weken had ;)

Ook Gsm-Arena berichtte er over dat de levering op 1 augustus zou starten.
Er waren gewoon veel te weinig toestellen beschikbaar.
Omdat er contractueel een aantal grote spelers bevoorraad moest worden zijn er i.p.v. de 8GB uitvoering ook een aantal 16GB uitvoering geleverd om toch aan het contract te voldoen.

Samsung zelf doet geen uitspraken over een termijn waarop de 16GB officiëel leverbaar is.

Ik heb ook geluk bij de happy-few te horen die een 16GB uitvoering heeft (samen met het TopGear + Route66 pakket) via T4T :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
8GB is ook best veel =P ;+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:14:
Ik kan echt geen e-mail versturen met mijn hotmail account, hebben jullie een betaald hotmail account ofzo?
waar zit de mogelijkheid dan om een email account in te stellen ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:39:
[...]

waar zit de mogelijkheid dan om een email account in te stellen ?
Berichten--> Mail

Maar helaas blijven alle mailtjes die ik wil versturen in de wachtrij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
  • Laatst online: 22-07-2020
Ik heb ook de 16GB versie gekregen. Mij is verteld dat die uitgeleverd was omdat de 8GB bij Samsung (Nederland) 'op' was omdat ze zo storm liepen, dus mensen met een 16GB hebben geluk.

Vraagje over Route66, top tot nu toe, maar die mogelijkheid om het weer te bekijken kost dat extra 9 euro nogwat.. Of zit dit er ook bij in? Ik moet hem namelijk kopen.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:42:
[...]

Berichten--> Mail

Maar helaas blijven alle mailtjes die ik wil versturen in de wachtrij staan.
Mailboxtype : Pop3

Beveiliging : SSL/TLS Deze MOET je instellen.

Apop beveiligd inloggen MOET ook aan.

Apop moest uit staan bij mij anders werkte die niet ga zo even testen wat ie doet met uitgaande mail.

@hardcore_bass : Heb je die poort verandert naar port 25 ?
same problem here. Hij blijft ook in de wachtrij staan bij mij

heb het idee dat je er voor moet betalen kreeg dit via google naar voren

Microsoft Hotmail charges some extra bucks for push mail services which Google doesn't

[ Voor 31% gewijzigd door wdulli op 27-07-2009 17:34 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Wat zou ik moeten wijzigen dan?
Als het goed is moet je naar configuratiescherm en dan naar gebruikersaccounts en dan beheer in of uitschakelen dan schakel je die uit en start je de comp opnieuw op en dan moet je pc studio proberen
te installeren laat maar weten of het lukt

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:57:
[...]

Als het goed is moet je naar configuratiescherm en dan naar gebruikersaccounts en dan beheer in of uitschakelen dan schakel je die uit en start je de comp opnieuw op en dan moet je pc studio proberen
te installeren laat maar weten of het lukt

gr
Zoals hier ook al gezegd... het werkt via installeren admin. Kreeg die tip van een vriend van me. Software update is nu dus mooi gelukt :)
Toevallig vandaag ook mn Route66 binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:51:
[...]

Mailboxtype : Pop3

Beveiliging : SSL/TLS Deze MOET je instellen.

Apop beveiligd inloggen MOET ook aan.

Apop moest uit staan bij mij anders werkte die niet ga zo even testen wat ie doet met uitgaande mail.

@hardcore_bass : Heb je die poort verandert naar port 25 ?
same problem here. Hij blijft ook in de wachtrij staan bij mij

heb het idee dat je er voor moet betalen kreeg dit via google naar voren

Microsoft Hotmail charges some extra bucks for push mail services which Google doesn't
Apop moet bij mij ook uitstaan, anders haalt ie niet eens mail op. Ik heb precies hetzelfde geprobeerd als jij, maar het werkt gewoon niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Laat maar. Toestel dood, blijft bij balkje hangen bij opstarten. Iemand ervaringen met opsturen/langsgaan/service?

[ Voor 94% gewijzigd door tomhster op 27-07-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Laatst online: 10-09 19:22
ht20 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:02:
Hallo,

Net route 66 ontvangen. Geinstaleerd en het werkt. Maar nu een instel vraag?

stel ik wil van straat a naar straat b. straat a is de straat waar ik woon. Als ik a bij vertrek instel en b als bestemming. Vervolgens op rijden naar. Moet ik eerst terug de straat in naar een bepaald punt in de straat a en dan gaat ze me vervolgens naar straat b sturen. Als ik de eerste instructie negeer, wil ze me per se eerst terug naar het beginpunt hebben. Ik moet per se een vertrekpunt definieren. Als ik bij vertrek en bestemming straat b invoer doet ze het wel, hoor je het zo in te stellen??? het lijkt een beetje een vaag verhaal hoop dat julie het snappen, heb de handleiding ook nagelezen.

de vraag is eigenlijk. ik wil van de huidige locatie naar een bestemming in kunnen stellen, kan dat? en hoe?
Daar ben ik ook ingestonken terwijl ik al onderweg naar italie was. Leverde behoorlijk wat stress op totdat ik door had dat je daarvoor niet de 'route' optie moet gebruiken.
Als je vanaf je huidige positie naar een bestemming wilt navigeren moet je de optie 'zoeken' gebruiken. Als je dan de bestemming geselecteerd hebt krijg je de vraag 'navigeren met auto', 'navigeren te voet', etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 10-09 20:59
-

[ Voor 100% gewijzigd door Amps op 27-07-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf sinds 2 juli trotse eigenaar van de I8910 HD. :*)

Ik ben ook 1 van de gelukkige die de 16 GB gekregen heeft..
en heb vandaag mijn route 66 ontvangen de voucher verzonden op 3 a 4 juli.

Heb ook het zelfde probleem met mijn emails van Live (hotmail).
Ontvangen is geen probleem verzenden wel deze had ik eerst op poort 25 staan maar dan maakt hij korte verbinding met internet en zet hem dan weg als in wacht rij.
Als ik de poort op standaard zet blijft voor een lange tijd "legt verbinding met mailbox" en mijn internet verbinding is open voor gebruik daarna springt tie op algemene time out.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:02:
Ik ben zelf sinds 2 juli trotse eigenaar van de I8910 HD. :*)

Ik ben ook 1 van de gelukkige die de 16 GB gekregen heeft..
en heb vandaag mijn route 66 ontvangen de voucher verzonden op 3 a 4 juli.

Heb ook het zelfde probleem met mijn emails van Live (hotmail).
Ontvangen is geen probleem verzenden wel deze had ik eerst op poort 25 staan maar dan maakt hij korte verbinding met internet en zet hem dan weg als in wacht rij.
Als ik de poort op standaard zet blijft voor een lange tijd "legt verbinding met mailbox" en mijn internet verbinding is open voor gebruik daarna springt tie op algemene time out.
Ik denk dat degene die hier wel verbinding krijgt een hotmail+ account heeft ofzo, anders zou het ons ook allemaal moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Heb hem nu een maand. Zeer tevreden. Heb afgelopen maand mijn at home mail ingesteld. Kan zowel ontvangen als versturen geen problemen. Leuke telefoon. Ik heb dat samsung studiopakketje nog niet geïnstalleerd. Moet ik dit doen voordat ik route 66 installeer?

JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel is veel? Bedoel als de telefoon HD films kan afspelen dan vindt ik 8GB best weinig.
catt4u schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:33:
[...]

Zoals ik enige tijd geleden heb gemeld wordt de Samsung i8910HD pas vanaf 1 augustus wereldwijd uitgeleverd.
De UAE (Verenigde Arabische Emiraten) lees de laatste post en Singapore zeuren al een paar maanden om de telefoon.
Lees maar ff een paar posts terug in dat Singapore-forum en zie de reactie die ik kreeg toen ik schreef dat ik de telefoon al weken had ;)

Ook Gsm-Arena berichtte er over dat de levering op 1 augustus zou starten.
Er waren gewoon veel te weinig toestellen beschikbaar.
Omdat er contractueel een aantal grote spelers bevoorraad moest worden zijn er i.p.v. de 8GB uitvoering ook een aantal 16GB uitvoering geleverd om toch aan het contract te voldoen.

Samsung zelf doet geen uitspraken over een termijn waarop de 16GB officiëel leverbaar is.

Ik heb ook geluk bij de happy-few te horen die een 16GB uitvoering heeft (samen met het TopGear + Route66 pakket) via T4T :)
Kijk wat ze in UAE of Singapore zeggen dat kan mij eigenlijk niks schelen want ik heb er verder niks aan. Ik woon in Nederland en die telefoon zal hier moeten zijn als ik hem ooit wil gebruiken. Ik weet dat Samsung nog niks heeft gezegd maar ik ging er van uit dat de 16GB versie op de officiele launch beschikbaar zou zijn. Hij is overigens wel beschikbaar, expansys zegt zelfs dat ze er 9 op voorraad hebben alleen is hij een stuk duurder dan de 8GB versie wat weer afknappen is. Waarschijnlijk komt die hoge prijs door de slechte beschikbaarheid.

http://www.expansys.com/d.aspx?i=179091

Mijn abo is bijna op en ik moet hem toch echt een keer verlengen dus laat ze maar opschieten met die algemene beschikbaarheid.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 11:09
Hmmm ja ik zeg wel dat me mail prima werkt, maar ik kan ook niet verzenden lol. Dusver alleen gebruikt voor lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Bij verzenden moet je de instellingen van je telefoonprovider invoeren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de 8 Gb versie, de 16Gb had idd wel leuker geweest maar ook dat loopt vol. Ik weet nog goed bij mijn eertse smart phone zat 512 Mb. Ik heb nog niet zo lang geleden een 8 Gb micro kaartje gehaald, ik zag zaterdag bij de Saturn dat een 16 Gb micro nu net zoveel kost als toen.... Ik ben zeer tevreden met de i8910, hopelijk komt de vouger van Route 66 snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Wie heeft em eigenlijk de firmware geflashed naar IG2? (zo ja, zou je me kunnen helpen?
En is dr eigenlijk al een officiele firmware te krijgen via de service punten?
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:54:
[...]

Kijk wat ze in UAE of Singapore zeggen dat kan mij eigenlijk niks schelen want ik heb er verder niks aan. Ik woon in Nederland en die telefoon zal hier moeten zijn als ik hem ooit wil gebruiken. Ik weet dat Samsung nog niks heeft gezegd maar ik ging er van uit dat de 16GB versie op de officiele launch beschikbaar zou zijn. Hij is overigens wel beschikbaar, expansys zegt zelfs dat ze er 9 op voorraad hebben alleen is hij een stuk duurder dan de 8GB versie wat weer afknappen is. Waarschijnlijk komt die hoge prijs door de slechte beschikbaarheid.

http://www.expansys.com/d.aspx?i=179091

Mijn abo is bijna op en ik moet hem toch echt een keer verlengen dus laat ze maar opschieten met die algemene beschikbaarheid.
De laatste keer dat ik naar de UK ben geweest moest ik toch echt een paspoort meenemen.
Dan was het geen NL meer toch :?

Dat de 16GB versie in de UK leverbaar is wil nog niet zeggen dat je m in NL kunt kopen/bestellen.
Daar heb je dus net zo min iets aan als UAE of Singapore ;)
Ik denk daarbij aan garantie en service van de verkoper als je 'm terug moet sturen.
De 8GB versie was in de UK (Orange) ook eerder leverbaar dan bij ons.

En die hogere prijs zal echt niet aan de leverbaarheid liggen.
Kijk eens naar het prijsverschil tussen de oude i900 Omnia met 8GB en de 16GB versie ;)
Nog een voorbeeld? De iPhone3Gs met 16GB of 32GB.

En bij de i900 Omnia werd de 16GB versie ook pas een half jaar later leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
(jarig!)
Mensen we hebben een deel 2 ! Hij is nog niet erg uitgebreid maar er wordt aan gewerkt!

Samsung Omnia HD (i8910) - Deel 2

Dus deze kan op slot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allroms
  • Laatst online: 13-05 15:38
hey, ik heb hotmail werkend gekregen! (ook kan ik mails versturen!)
ik heb het gedaan met de volgende instellingen :

-----------------------------------------------------------------------------
Incoming e-mail settings=
Incoming mail server: pop3.live.com
Mailbox type: POP3
Security: SSL/TLS
Port: Default

Outgoing e-mail settings=
outgoing mail server: smtp.live.com
Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
Security: StartTLS
Port: Default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om over het toestel te praten,

Berichten over 'waar kan ik hem het beste kopen' en 'met welk abonnement' horen hier niet. Houd daar rekening mee als je hier je bericht plaatst.