Toon posts:

Nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Na 5 jaar trouwe dienst ben ik nu toch echt aan een nieuwe PC toe omdat de huidige games veel en veeeeels te zwaar zijn voor mijn PC'tje. Ik ben daarom ook op zoek naar een nieuwe, ik ben niet echt een zware game freak of dat ik met extreem zware programma's werk maar wil iets met wat ik weer een aantal jaar toe kan. Ik speel zo nu en dan Cs source maar er zijn zoveel mooie nieuwere spellen die niet meer draaien dus dat moet ie zo ie zo aankunnen, uiteraard verwacht ik niet dat alles op de hoogste resolutie kan draaien. Wie kan me helpen aan een leuke PC rond de 6/7/800 euro, en dan alleen een desktop want de rest is allemaal prima. Ik dacht zelf aan de Acer M3641N, is dit wat denken jullie of weten jullie een beter alternatief ??!?

Ik hoor jullie reacties graag tegemoet,

Groeten

Sander Dijkman

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:26
Kijk even in Wat is er, in 2009, anders in CSL? & [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht ;)

Een goed startpunt is HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?, combineer dat met benchmarks en je budget en je zou al redelijk ver moeten komen met vergelijkingen of deze pc de beste prijs/kwaliteit heeft voor jou toepassingen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door asfaloth_arwen op 24-02-2009 19:27 ]

Specs

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nou geen Acer in ieder geval.

Kijk eens in de Best Buy Guide. Daar staat wat je op dit moment het beste kan kopen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] Multimediasysteem januari 2009. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 24-02-2009 19:53 ]

Dit topic is gesloten.