Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opera 963 onder Win XP SP3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na downloaden van Opera_963_in_Setup.exe van de site van Opera, wordt in Win XP Pro SP3 de installatie na kiezen van de taal (Dutch) direct afgebroken.Foutmelding na afsluiten installatie:
Windows Installer
Kan dit installatiepakket niet openen ....... controleren of het pakket een geldige Windows Installer-pakket is.
. Ook na installatie van de nieuwste W-installer blijft dit probleem zich voordoen. 8)7
Van IE7 van Win word ik gek, Firefox 3 werkt goed, Opera heeft mijn voorkeur.
Installatie en werking van Opera onder W2000 geen enkel probleem (dual boot).

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:22

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als de installatie onder Windows 2000 prima is, kan je de installatiemap overnemen. Of zelfs direct uit die locatie draaien. Je settings komen toch standaard in appdata. Ik heb zelf Opera op een aparte schijf staan, en als ik Windows opnieuw installeer, hoef ik het niet opnieuw te installeren.

Je kan ook gewoon de engelse installer gebruiken, en later de taal op Nederlands zetten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie. De opeara.exe, zoals in W2K geïnstalleerd, in Win XP als shortcut op deze desktop gezet. Dat werkt goed en ik kan Opera volledig gebruiken. Echter heb ik nu niet mijn gehele <Favorieten> bestand zoals ik dat in Firefox had opgebouwd in Win XP. Ik weet niet of het in Opera mogelijk is de gehele inhoud daarvan te importeren, anders dan alle adressen stuk voor stuk. Zoveel tijd heb ik niet.

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21

GeekK

Rag Mama Rag

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:34:
Ik weet niet of het in Opera mogelijk is de gehele inhoud daarvan te importeren, anders dan alle adressen stuk voor stuk.
Bestand -> Importeren en exporteren -> Netscape/Firefox-bookmarks importeren...

[ervaringen] Opera 9.5x / 9.6x / 10.x

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:22

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Pak anders gewoon je profielmap uit 2000 en knal deze over je XP profiel heen. Om deze reden heb ik ook een single user profile, die komt dan in de installatie map van Opera terecht. Op een andere schijf staan, zodat deze niet weg is na een reinstall van Windows, werkt prima. Je moet hiervoor wel je Opera6def.ini aanpassen en "multiuser" op "0" zetten. Opera forum/help pagina geeft meer/beter uitleg.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Was voor mij even zoeken maar importeren is gelukt en heb alles nu compleet.
Opera op een aparte schijf zetten bewaar ik als een oefening voor later. Dank _/-\o_
Pagina: 1