"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dawn of War 2 en alle expansions maken gebruik van Steam dus je moet zelfs de key activeren. Retribution is echter de enige die 100% gebruik maakt van Steam; Dawn of War 2 en Chaos Rising maken voor achievements en multiplayer gebruik van Games for Windows LiveMadje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:04:
Indien je het spel koopt via een (web) winkel, is het dan mogelijk om de CD-key toe te voegen in Steam zodat je gebruik kan maken van SteamWorks?
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Als je de game in de winkel koopt MOET je deze via Steam installeren. Het lijkt me dus heel erg frappant dat het via een online key niet via Steam zou lopenMadje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:04:
Indien je het spel koopt via een (web) winkel, is het dan mogelijk om de CD-key toe te voegen in Steam zodat je gebruik kan maken van SteamWorks?
Ik heb namelijk de complete editie van Warhammer 40K Dawn of War 2 op het oog, maar ik wil wel graag gebruik maken van Steam (het gemak en achievements)
Lijst van keys die geactiveerd kunnen worden in Steam, dus ja
Nog mensen die the last stand - retribution spelen?
Denk dat het leuker is als je met mede tweakers speelt
Uiteraard, ik ben nu bezig alle unlockable wargear vrij te spelen dmv de bijbehorende achievements.. Steam naam is DeNicolaBloodclot schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:17:
Nog mensen die the last stand - retribution spelen?
tnx! ik heb nu een lvl9 captain met relic armor en de shield. Als ik weer tijd heb zal ik je toevoegen op steam.M4DMan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:00:
[...]
Uiteraard, ik ben nu bezig alle unlockable wargear vrij te spelen dvm de bijbehorende achievements.. Steam naam is DeNicola
Korte vraag ik ben met de chaos rising campaign bezig(als iemand wilt co-open altijd). En die corruptie. IS er een groot verschil tussen 100% corrupted spelen of 100% pure? Ik speel nu pure, maar volle bak voor corruptie gaan lijkt me ook leuk maar die campaign is nie echt boeiend genoeg om 2x te spelen. Mis ik wat of valt het wel mee? Iemand die wat ervaring heeft?
(overigens ook nog retribution liggen)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik denk dat voornamelijk de power, abilities en wapens anders zijn.. Ook het einde is anders als je op pure of corrupt speelt.. Of het de moeite is om 2 keer te spelen, tja dat is heel persoonlijkPostius schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:57:
Korte vraag ik ben met de chaos rising campaign bezig(als iemand wilt co-open altijd). En die corruptie. IS er een groot verschil tussen 100% corrupted spelen of 100% pure? Ik speel nu pure, maar volle bak voor corruptie gaan lijkt me ook leuk maar die campaign is nie echt boeiend genoeg om 2x te spelen. Mis ik wat of valt het wel mee? Iemand die wat ervaring heeft?
Ik weet dat de wapens abilities en armour anders is en het einde ook uiteraard. Dat het anders is kan ik zelf vrij goed mee inkomen, daarom vroeg ik aan iemand die het hopelijk gedaan heeft om wat ervaring te delen. OF het echt uitmaakt etc etc. Dat er verschil is kan ik ook wel verzinnen.M4DMan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:58:
[...]
Ik denk dat voornamelijk de power, abilities en wapens anders zijn.. Ook het einde is anders als je op pure of corrupt speelt.. Of het de moeite is om 2 keer te spelen, tja dat is heel persoonlijkIk persoonlijk zou het best 2 keer kunnen spelen hoor, niet direct achter elkaar uiteraard..
Edit: Ach spuit 11...
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Mijn welgemeende excuses voor het door u ervaren ongemak inzake mijn reactie volgend op uw vraag. Ik hoop dat u een bekwaam persoon vind die alle onduidelijkheden voor u wegneemt en u verheldert in uw queeste.
Retribution met 50% korting op steam. €9,99 Alle DoW spellen met 50% korting trouwens 
http://store.steampowered.com/app/56437/
http://store.steampowered.com/app/56437/

Voor de mensen die last stand leuk vonden/vinden er is nu nog een hero togevoegd de necron lord. Beetje over de top tank. Hij was schijnbaar van 10-14 maart gratis, helaas zag ik hem gister pas in de steam store. Maar goed weinig moeite mee om te betalen voor die commander al meer dan genoeg uren uit dit spel gehaald.
Iemand zin om een DoW3 TS te maken?
De beelden sijpelen langzaam binnen.
[PC] Warhammer 40,000: Dawn of War IIIeL_Jay schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:09:
Iemand zin om een DoW3 TS te maken?
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro