Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Net de game unlocked via Steam, en het spel is gaaaaf zeg!
Spel een 2 uur gespeeld en voelt zo compleet anders aan, meer actie, leuke missie's, de omgevingen, librarian teamlid, meer diepte met mission briefing's en echt veel meer dingen!
Met de Talentpoints zit in elke sectie echt handige skills, wordt haast moeilijk om te kiezen waar ik voor ga :P

Originele game is zo ongelooflijk simpel kwa alles, vergeleken met Chaos Rising.
Ik had echt gehoopt dat het spel zo zou worden als dat het nu is, Hulde aan Relic.

Trouwens ik had een 80% van de gear nog in mijn inventory zitten, was zo'n beetje 2 levels xp punten als ik dat inwisselde :D

[ Voor 4% gewijzigd door motormuus op 12-03-2010 02:17 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

oooow gaaf :D gisteren nog net eventjes mn 4e terminator setje gescoord in een optional defense en een lvl 20 assault cannon voor Thule :) moest vroeg beginnen vdaag dus vanacht CR nog niet kunnen spelen,heb hem wel al gekocht via steam :) maar nadat ik hem gekocht had ging ie niks downloaden :S terwijl ie voordat ik CR gekocht had nog wel een download binnen had gehaald die de 2 nieuwe helden al liet zien in the last stand en onder de normale campaign van DOW2 stond ook al het plaatje van CR maarja vanmiddag maar eens gauw kijken dan :D

maareh zoals motormuus het in bovenstaande post bracht lijkt het me echt supervet en is het niet alleen een expansion van "ras erbij + wat nieuwe units en wat meer verhaal" maar is het echt een waardige sequel die vernieuwing brengt :)ga de gear die ik niet kan equippen gewoon inruilen voor XP :D

kan iemand trouwens bevestigen dat je je terminator armor die je niet geequipped hebt ook kan gebruiken?en dat het niet kapot is ofzo en het niet kan equippen?? oow zag gister in de normale dow2 ook onder ieder item staan hoeveel schade het wapen tegen welke soort units het doet met van die balkjes :D gaaaf :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Net de electronische versie gekocht via THQ (nouja stiekem Metaboli).

Wel weer een lekker Metaboli-like emailtje met codes; dus nog even voor alle duidelijkheid:

de eerste is je game key voor steam

de tweede is je key voor het Librarian Pack voor games for windows marketplace

Weet trouwens of iemand hier ook die fijne "je mag maar 5 keer activeren" DRM op zit a la Bioshock 2?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 09:01
En wat vinden mensen tot nu toe van CR?

Ik heb de campaign nog maar half uurtje gedaan en gelijk op multiplayer gestort :P

FFA en TFFA zijn echt geniaal :D heb gisteren zo rond de 15 potjes gespeelt en het speelt echt lekker weg, vanmiddag maar is even met the last stand kijken hoe de nieuwe heroes het doen ^^

Mensen zin om vanavond een spelletje te doen?

Ingame nick: Verxillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-05-2010
Totaal niet op de hoogte dat deze uitbreiding er was :)

Toch maar weer de game oppakken, geen idee meer of ik mijn uber-squads nog heb, had echt zolang zitten spelen totdat ik voor elke squad de beste gear had. :P

Hopen dat MP wel wat beter is, die vond ik duidelijk tegenvallen t.o.v. deeltje 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ja helemaal geweldig tot nu toe ;) heb alleen gelezen dat er bij deze uitbreiding geen oneindige "optional mission/defence" mogelijk is om vlak voor de laatse missie nog ff wargear te gaan grinden :P

ben net begonnen in de single player campaign en het verhaal is al om te smullen,weet alleen niet goed wat ik met die librarian aan moet dus die mag lekker ons vlaggeschip de Retribution bewaken als de echte mannen op pad zijn :P mn favo setup blijft tot nu toe "force commander,Tarkus,Avitus,Thule"

stond trouwens op de site dat je je terminator armor gewoon kon equippen...niet dus! kon maar 1 setje aantrekken van de 4 die ik had meegenomen uit de vorige campaign!heb m wel gister gesaved vlak voor ik een optional mission moest gaan doen voor een nieuw setje :) die is voor tarkus hehe

ik heb zelf trouwens vroeger niet van die modelletjes gespaard voor de wargame maar wel de codexen gekocht omdat ik een beetje geintereseert raakte in de lore nadat ik de eerste Dawn of war + expansions had gespeeld en vind vooral de nieuwe "Sternguard veterans" die tarkus in zn team heeft heel vet! hoop trouwens wel dat de random verader Cyrus is ofzo en niet 1 van mijn geliefde space marines haha

wel ruk trouwens dat als je zo'n omruilbaar stuk wargear hebt en je doneert hem een paar keer dat er uiteindelijk een Chaos wapen/armor van wordt gemaakt :P wil hem eerst namelijk als loyale marine spelen maarja wie weet verdwijn ik wel van gedachten en ga ik toch bezwijken voor de krachtige items..btw Thule de Dread kan niet door chaos beinvloed worden :)

iemand trouwens al ervaringen met de chaos factie in multiplayer?speelt het hetzelfde als de spacemarines?of zijn de units sterker/zwakker/bouwtijd langer/korter etc?

[ Voor 5% gewijzigd door Vivaladen op 16-03-2010 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-07 16:30
Wat betreft die traitor, het is niet altijd dezelfde;

spoiler:
De teammember met de meeste corruption zal het zijn. Indien allemaal 100% pure, dan is het Martellus

Verder wel een gaaf spel, moet nu een demon om zeep helpen maar hij one-shot Thule/FC. Nuke it from orbit dus :-)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren het orgineel maar wees es online gespeelt. Heb al aardig wat chaos gecrushed, niet gek als 80% van de spelers chaos is :) . Tegen mijn ork leger zijn ze nog best goed. Die hertic's pwn met slugga's in 1v1 en werd veel geraakt door aoe dmg. Maar toch kon de kommando nob overwinnen :)

Leuk trouwens dat je ook nog "profijt" ervan hebt als jet de add-on hebt. Respect voor de makers, ga zo maar eens naar de lokale game winkel.

Over de Ork Wierdboy heb ik beetje gemixte gevoelens, een wartruck is toch een een veel beter keuze in T2. Maarja wel nieuwe shit erin :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:10

Vrijdag

De Zwarte

Heeft iemand dit al gedaan, en weet wat voor gear je krijgt?

http://www.thq.com/uk/gamenews/show/9990/5673/

Oh, en is het trouwens ook mogelijk om als ik de uitbreiding koop, eerst de normale campaign te spelen? Beetje stomme vraag maar ik kan het nergens vinden :P

[ Voor 42% gewijzigd door Vrijdag op 17-03-2010 09:56 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Wat me wel opvalt als je online speelt, bijna niemand gebruikt de librarian/weirdboy. Als ik eldar/tyranid zie gebruiken ze wel vaak de nieuwe units.

Speel zelf chaos, volledig geupgrade CSM schieten echt alles kapot met die corrupte plasma, Bloodletters vreten tanks/walkers op alsof het niets is, geweldige ability dat worship :D en als ze enigszins dood lijken te gaan kan je een ability aanzetten waardoor ze tijdelijk niet geraakt worden en kan je ze rustig een stuk weg van het gevecht laten lopen om vervolgens op retreat te klikken.

De bloodcrusher is geweldig om vanaf de flank in te zetten en die stationary anti vehicle troepen uit te schakelen, ze zijn alleen heel snel kapot als er een beetje op word gefocused.

Great Unclean One ook al een paar keer gebruikt en eenmaal op lvl 4 is ie niet te stoppen met de sorcerer als hero. Mocht hij bijna dood zijn gewoon de mass teleport ability gebruiken om vervolgens een paar heretics te laten worshippen en hij zit in mum van tijd weer vol hp :D

En daarnaast het beste van alles, de ability van de sorcerer om een vijandelijke unit over te nemen. Totale chaos als je die attack termies overneemt terwijl ze midden in een grote blob van de tegenstander staan _/-\o_

Ik speel nu vooral custom TFFA/FFA en dan ranked 3vs3's waar je constant tegen de lvl 60 class players komt te staan wat weinig nut heeft als je zelf met 2 randoms zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weet iemand hoe het zit met de exclusieve wargear die je unlocked hier: http://www.thq.com/uk/gamenews/show/9990/5673/

Ik heb de code gebruikt maar ik zie niks? Gek genoeg ben ik een nieuwe Chaos campaign begonnen maar heb nergens iets gezien dat ik de gear heb in mijn inventory na de eerste missie :? Of moet ik ergens tijdens het spelen die items krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 17-03-2010 15:32 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verxx schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:43:

Ik speel nu vooral custom TFFA/FFA en dan ranked 3vs3's waar je constant tegen de lvl 60 class players komt te staan wat weinig nut heeft als je zelf met 2 randoms zit :P
mijn windows live id: Mansolein
Als je ook een lvl 60 speler in je team wilt :)

Ga vanavond eerst maar eens CR coop spelen. In de 900+ potjes die ik gespeelt heb heb ik ehh 899 met Orks gespeeld. Nooit een ander team aangeraakt. Heb de uitbreiding ook 100% voor de sp (coop) gekocht. Ik blijf trouw aan me orkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

Vrijdag schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:32:
Weet iemand hoe het zit met de exclusieve wargear die je unlocked hier: http://www.thq.com/uk/gamenews/show/9990/5673/

Ik heb de code gebruikt maar ik zie niks? Gek genoeg ben ik een nieuwe Chaos campaign begonnen maar heb nergens iets gezien dat ik de gear heb in mijn inventory na de eerste missie :? Of moet ik ergens tijdens het spelen die items krijgen?
Hmmm is alleen voor de eerste 50k exemplaren zie ik. Hopelijk schiet play.com een beetje op met leveren van mijn exemplaar... is al op de 11e op de post gegaan en nog steeds niets op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

XXlerator schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:14:
[...]

Hmmm is alleen voor de eerste 50k exemplaren zie ik. Hopelijk schiet play.com een beetje op met leveren van mijn exemplaar... is al op de 11e op de post gegaan en nog steeds niets op de mat.
Nuja, toen ik vanmiddag de code invoerde stond dat het was unlocked. Ik heb alleen geen flauw idee wanneer ik die gear te zien krijg :? Volgens sommige fora moet je het vinden in het spel zelf alleen kan niemand zeggen wanneer precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Die code is bedoeld voor de Librarian Gear, als je Chaos Rising gaat spelen heb je nog niet meteen de Librarian.. Ik vermoed dus dat je die gear krijgt op het moment dat de Librarian aan je team toegevoegd is.. Nog niet bevestigd tho, ben ook net pas begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb de choas campaign nog niet aangeraakt. Iemand die mij wil vergezelen in coop ermee? Op hard moeilijksgraad :)

Na aardig wat potjes dit weekend kan ik toch niks anders dan concluderen dat de tijden van de machtige Ork Wargh redelijk over zijn. Alle races hebben toch wel hun uber units die toch iets meer “solide” aanvoelen dan de Ork Weirdboy (maar minder fun) De eldar Wrathguard hoeft bv maar 2 shooten te lossen en heeft dan al bijzonder veel schade gedaan.

Toch met het nodige micro bijvoorkeur gecombineerd met de kommando nob is er wel veel grote schade te doen. Verschil is echter dat de rest van de partij’en vrijwel gewoon een atack move kunnen geven om je een pak donder te geven. Bij Ork komt er nu planning (je sluggas scheiden van je shootas en blobben met je weirboy), timing (eerst een leger stunnen of pinnen) en micro (veel klikken :P ) bij kijken. Een blob chargen was natuurlijk nooit een goed idee maar is nu door de komst van sterke units gelijk aan zelfmoord.

Helaas als je dan slaagt met je mooie actie drukt de tegenstander op x en was het allemaal om wat tijd te winnen. Ik vind het een super zware nerf dat ik geen units meer dan stunnen die terugtrekken met me kommando nob. Vrijwel de enige manier om goede schade te doen aan space of choas marine leger. Je kan nog zulke mooi acties hebben als de tegenstander op x drukt is het nu allemaal voor nop nu, en ik was zoooo goed in retreating units raken met me stun boms :S

Maar de weirboy maakt veel goed. Alhoewel ik moet zeggen dat de weirdboy meten maken in T2 niet een goed idee is tegen eldar en helemaal tegen choas als je geen lootas hebt gemaakt. Deze gaan vrijwel zeker als anti tank funcioneren ivm met snelle voertuig rushes. Maar de skills :D Heerlijk om een leger te stunnen of te pinnen met een kommando squad en je orcs heerlijk tussen de ranged units te gooien. Een succesvolle warp vomit en een retreat is gegarandeerd. Vooral met “hide da boys” alibility een echte killer met zijn vomit , in team games is die helemaal de bomb. Maargoed ik geloof dat hier vrijwel amper iemand online speelt en ik in mezelf loop te praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
evilpin0,

je bent niet de enigste hoor :P,

Ik heb dit weekend bij elkaar een potje of 20 gespeeld, heb ook nog regelmatig gekeken of je online was maar helaas

Gisteravond als laatste potje toch maar is terug naar me roots en met SM gespeelt. Die terminators met lightning claws zijn echt te goed... Was een 3vs3 potje en de tegenstander maakte zich op voor een tegenaanval in 1 grote blob, ik gooi daar zo me terminators in het midden(1e tank viel na een seconde of 3/4 :P) ik denk 75 % van hun leger de verwoesting in geholpen. Gelukkig worden ze met 2.2 redelijk generfed(35% minder damage zoiets)

Verder ook nog meegemaakt dat ik tegen 12 Wraithgaurds sta te vechten, het leek meer op UT instagib me squads hadden geen schijn van kans, gooi je er wat melee tegen aan schieten de gaurds die 10 meter verderop staan je wel kapot.

Ik ga vanavond wel weer spelen maar heb de campaign eigenlijk nog niet aangeraakt moet ik zeggen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik ben rond een uurtje of 6 online vanavond, kunnen we vast wel wat potjes doen :)

Heb je dit weekend ook niet online gezien (geloof dat je me had toegevoegd?) ben nl vrij veel online geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 11:51
Ik moet zeggen dat Chaos Rising op Primarch nu makkelijker lijkt dan het in DoW2 was... maakt niet uit het blijft gewoon een geniale game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik zal er vanavond zijn :), valt me ook wel op dat er veel (nieuwe?) spelers zijn die er echt niets van bakken. Iedereen moet het leren hoor maar als je na 10 minuten alleen nog maar met je warboss en slugga's rond loopt doe je toch echt iets fout :o Al zeker weten 4/5 potjes dit weekend alleen daarom verloren :(

Hier zijn trouwens de patchnotes voor 2.2:

2.2 Balance Patch Notes (WIP)
Chaos
- - Inferno Bolters damage has been reduced from 39 to 35
- - Chaos Predator max speed increased to 5.7 from 5.2
- - Chaos Lord has had his armour type changed from Heavy Infantry to Commander
- - Removed melee resistance from the Bloodcrusher
- - Increased the in combat ranged modifier to 1 from 0.5 for the Bloodcrusher
- - Bloodcrusher size has been changed to Large from Huge

Space Marines
- - Predator Tank max speed increased to 5.7 from 5.2
- - Assault Terminators with Storm Hammers and Thunder Shield
- Increased damage to 90 from 75
- Increased special attack damage to 67 from 65
- - Assault Terminators with Lightning Claws
- Change damage type from Melee Heavy to Power Melee
- Decrease damage to 70 from 95
- Decrease special attack damage to 57 from 72
- Decrease splash damage to 12 from 20
- Removed additional 360 degree damage (20) from special attack
- - Force Commander Terminator Lightning Claws
- Change damage type from Melee Heavy to Power Melee
- Decrease damage to 70 from 100
- Decrease special attack damage to 57 from 72
- Decrease splash damage to 12 from 20
- Removed additional 360 degree damage (20) from special attack
- - Librarian’s Smite ability will no longer sometimes instantly cooldown after firing

Eldar
- - Fire Prism max speed increased to 5 from 4.5
- - Wraithguard can no longer fire on the move
- - Shuriken Cannon Guardian HP has been reduced to 225 from 275 per member

Orks
- - Looted Tank max speed increased to 5.5 from 5

Tyranids
- - Ravener Tunnel HP has been reduced to 175 from 250

Bug Fixes
- - Bloodcrusher now has appropriate upkeep cost
- - Stikkbomb_pvp damage type has been modified to damage units in buildings
- - Plague Marine Champion death explosion will no longer hurt invulnerable units
- - Force Commander and Assault Terminator lightning claw special attack changed from a 0.5 second sweep to an instant pie attack.
- - Ravener Alpha no longer reduces his AV damage modifier by re-equipping the corrosive devourer multiple times
- - The received range damage modifier while fleet of foot is active on a Banshee squad with an Exarch is now exclusive and will no longer stack with other received range damage modifiers
- - The received range damage modifier from Distortion field is now exclusive and will no longer stack with other received range damage modifiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Vraagje:
Als ik DoW2 opnieuw installeer, met CR en ik ga voor de Single Player. Krijg ik dan een keuze welke campaign ik wil doen? Of moet ik eerste die van DoW2 doen en dan aansluitend die van CR?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Je krijgt een keuze menu en hoeft ook niet perse je oude character te importeren. Hoe het dan echter qua gear/units zit weet ik niet. Heb gewoon mijn eigen chars meegenomen (imba gear :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Gisteren een heel mooi potje gehad :D, gelijk in het begin dropte er al 2 spelers van mijn team... fijn 1 tegen 3 ik zal wel genadeloos afgeslacht worden (A) Toch maar een poging gewaagd en heel agressief gaan spelen.

Ik liet de computers alle punten maar pakken ik ging hun power wel even onderuit halen, ze zagen het volgens mij alleen niet echt aankomen :o ik had dat potje 240 kills en zelf maar 30 units lost. Ze bleven er maar in trappen om me heretics aan te vallen terwijl ze aan het worshippen waren. Hadden alleen totaal niet door dat tijdens het worshippen ze een cloak field oproepen waar onder 2 bloodcrushers, havocs en 2 tcsm + me sorcerer stonden, heb me zeal nog nooit zo hard binnen zien komen :D kon gewoon globals spammen :O Na een tijdje maar de GUO in het veld geroepen en toen was het feest helemaal afgelopen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gisteren voor de verandering maar weer eens Warboss gespeelt. Wat erg goed bleek te werken was een fast tech naar t2 en alleen de weirdboy te maken en 2 upgrades te kopen. Vervolgens een fast tech naar T3 en asap heavy armor te kopen + power claw.

Vervolgens kan het “gooien” beginnen. Begin er behoorlijk goed in te worden, als je asap een heavy armor warboss hebt die je in de blob kan gooien is dit echt een win situatie. Het is ook altijd vrijwel een directe mass X gevalletje als je de warboss+ sluggas (of later nobs) in een blob gooit en dan meteen warp vomit eroverheen voor een 5 sec stun. Ook warp patch is een heerlijke skill, goede speed boost als je snel ergens moet zijn. Ik liep gisteren met 2 nobs squads en met warboss dat was toch wel bijzonder grappig om te zien hoe kansloos choas was toen ik keer op keer me units precies in zijn blob gooide.

Afgezien dat het leuk is om de warboss rond te gooien met de weirdboy blijft de kommando nob toch echt een stuk beter. Ook zijn globals’s zijn echt vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Je was gisteren dus wel online? :P Volgens mij gaat er iets niet goed tussen ons over Windows Live...

Ik heb eigenlijk totaal geen problemen tegen Orks als chaos, met 2 tcsm squads krijg je de Nobs meestal wel redelijk snel plat. Mochten ze vlakbij me space marines gegooid worden gebruik ik meestal die fear skill van een bloodcrusher waardoor ik afstand kan namen en ze van een afstand met chaos bolters wel plat krijg. Daarnaast heb je met sorcerer zoveel aoe skills tot je beschikking dat je blobs vrij snel dood heb of laat retreaten. De weirdboy doet alleen wel flink pijn heb ik gemerkt.

Enigste waar ik echt problemen mee heb zijn goede choas spelers, goede nid spelers en de FC LC/AT LC t3 rushende SM spelers zodra ze dat hebben heeft een GUO ook niet zo veel zin meer. 3/4 tcsm squads zijn wel effectief maar dan houden de mogelijkheden om predators die erna meestal komen te counteren nogal op.

Ik ga vanavond denk ik is met de Plaque Champion spelen, globals schijnen wel goed te zijn maar het valt zo zwaar om me sorcerer achter te laten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
Is er ook een manier om de skills van de squad leiders aan te passen? Ik heb bijvoorbeeld de skils van mijn Librarian een beetje verkeerd, zodat ik op lvl30 net de laatste trait van de Will tree niet kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Volgens mij kun je dat alleen na de eerste missie van de SP doen :) daarna is er geen mogelijkheid meer om dat aan te passen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
Ja daar ben ik helaas ook achter gekomen. Wel jammer dat er geen respec mogelijkheid is...

Maar is er ook geen cheat/hack/trainer om de skills te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verxx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:46:
Je was gisteren dus wel online? :P Volgens mij gaat er iets niet goed tussen ons over Windows Live...

Ik heb eigenlijk totaal geen problemen tegen Orks als chaos, met 2 tcsm squads krijg je de Nobs meestal wel redelijk snel plat.
was 2x online gekomen, je was elke keer net een half uurtje offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Van het weekend weer aardig los gegaan in 2vs2 SM/Chaos,

TS van 21 atm and rising :P (3vs3 blijft hij rond de 17/18 hangen, altijd last van mensen die het of niet kunnen of leaven de helft van de tijd) als SM is het gewoon naar T3 rushen en aanmaal je commander in TA met LC hakken hakken hakken, na 300 zeal je AT oproepen en dan kan het helemaal los :P

Enigste potje dat we hebben verloren was tegen 2 plague champions, ik heb nog nooit zoveel chaos marines in het veld gezien, samen met de heretics die erachter aan het worshippen waren zijn ze niet kapot te krijgen. Begon je er door heen te komen was het snel retreat en na een minuut kwamen er weer 8 squads aan met chaos bolts die door alles heen gaan :P Achteraf nog wel paar tips van ze gehad was wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Deze uitbreiding is toch een stand-alone? Ik zie het nergens officieel staan maar je hebt dus niet DoW2 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Dat klopt, maar dan kan je enkel met Chaos spelen. En in The last stand met tyranid/chaos. Ik zou gewoon de orginele erbij kopen :) hij is vrij goedkoop te vinden tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gisteren gebeurde mij dit.... http://www.gamereplays.or...47&show=details&id=117315

Zwaar irritant, noobs kunnen je gewoon verslaan nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik ken het probleem ja.... Gelukkig heb ik me OP chaos bolters nog deze patch :o of gewoon zelf AT termies er tegen aan gooien.

Misschien dat dit werkt voor je? :
I feel like i should share this with you guys. but ive found a way to counter lightning claw terminators(Space Badgers) with orks. And it's with a real army that anyone can accumulate in a game. its actually my standard build order now.
what you need:
Warboss:klaw, 'eavy armor, trophy rack or bosspole.
3 sluggas fully upgraded
1-2 stikkbomma(for dealing with supporting artillery)
0-2 tankbustas(this is just for dealing with supporting tanks)
weirdboy with foot of gork and more importantly Warpath upgrade
250 req 200 waaagh
and to be honest you dont need the stikks and bustas for the space badgers, but they are good to have, for dealing with the supporting army, which they will have. also change the weirdboy to melee stance, unless you are like awesome with microing him, he will probably end up doing more harm than good. anyway here is how it plays out.
get him to blow his teleport. then immediately turn on warpath with your weirdboy and charge with your boss+3 sluggas and wierdboy. the result of the rack+warpath means your sluggas will take 50% less dmg from the badgers. once one of your squads get low, pop call da boyz. if they are goin after your warboss start running him around. With warpath up he will be running way faster than everything else. Also for good measure, after the call da boyz is popped you can puke on them for the stun. by that time he will realize he is in trouble so thats when he is gonna run for it. it takes roughly 20-30 seconds to kill them and the cd on teleport is 45 seconds.
if he has support artillery then foot of gork them and stikkbomb. if they got a dreadnaught then put your boss and bustas on it.
the beautiful thing about this strat, is that more often than not, the foot of gork will kill a supporting dev team, the stikks will severely damage anything else. And lastly your sluggas will probably make it out with 1 or 2 losses.
if you all think of a way for a space marine to counter this let me know so i can rework the strat
http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/39220

Kwam het en paar dagen geleden tegen, speel geen Ork dus niet echt kunnen testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

Dit weekend geprobeerd 3v3 matches te spelen, maar ik kan rustig een half uur per keer wachten tot er eindelijk een match is. Hebben jullie hier ook last van? Waar ik vooral van baal is dat mijn TS rank (zat op 17) is gereset naar 1 en dat terwijl ik een paar dagen voor de threshhold datum nog gespeeld heb. Niet zozeer omdat ik nou zo op ranks kick, maar ik heb het idee dat je met een lagere rank gewoon veel langer moet wachten op een match. Zonde, want ik vind de MP van dit spel juist de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik moet gemiddeld zo'n 2 tot 5 minuten wachten voor een 3vs3, maar speel het de laatste dagen een stuk minder. Ben 2vs2 gaan spelen met een maat en daar hebben we een potje binnen 1/2 minuten :) Waren vanaf rank 1 begonnen, zitten nu op 21. Je loopt alleen wel meer kans om tegen goede teams te komen. Regelmatig potjes gehad met mensen die 10/15 TS hoger zitten als ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verxx schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:30:
Ik ken het probleem ja.... Gelukkig heb ik me OP chaos bolters nog deze patch :o of gewoon zelf AT termies er tegen aan gooien.

Misschien dat dit werkt voor je? :

[...]

http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/39220

Kwam het en paar dagen geleden tegen, speel geen Ork dus niet echt kunnen testen :P
Probleem is dat je sluggas geraped worden door termies door AOE damage en een zeer waarschijnlijk nog een terminator force commander bij is. Als 2x upgrades nobs het afleggen is het beetje kansloos het met sluggas te proberen :P Warboss helpt wel, vooral met Ard boys en Use yer Choppas. Opzich wel te doen als je termies kan stunnen met warp vomit. Maar dan alsnog heb je je halve (zoniet hele) leger nodig om 1 squad te killen, “beetje” unbalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ja dat weet ik :P ik kwam het alleen tegen en het klonk aanneembaar :P Omdat je door je weirdboy 50% minder damage pakte en daarnaast die reinforce skill gebruikt :P Maar aangezien de gemiddelde slugga squad binnen 2 seconden dood is helpt het idd niet echt :P

Nog een weekje volgens mij dan doen ze minder damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Voor de orc spelers een replaytjes van mij met vast wat bruikbare ticks :) Vooral de "combos" die orcs kunnen zijn erg sterk.

http://www.gamereplays.or...47&show=details&id=118719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Gisteravond voor het eerst wave 20 bereikt met mijn lvl 12 eldar.
Speelde met 2 lvl 20 chaos knakkers die ongeloofelijke schade deden die "rode vlam :X " spell, als mobs spawnde spamde ze die spell en het was voorbij.. heel bizar.
Moet wel eerljk zijn dat wave 20 heel moeilijk was voor het eerst en we alle snel de pijp uitgingen.

Eldar is een gave klasse, maar je bent zo breekbaar als nat wc papier ;(
Doe mij maar de Ork.. WAAAAAAAGH :9

Edit: Net een game als Ork gedaan en wave 20 bereikt, had een Chaos en Eldar teammaat, volgens mij kan je wave 20 nooit overleven zonder Eldar?

[ Voor 14% gewijzigd door motormuus op 08-04-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Ben sinds kort ook begonnen met DoW2, erg leuk spel.
Alleen krijg ik nu online nog erg vaak me ass gekicked.

Zijn er tweakerts die graag keer MP willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik speel het al sinds de beta dus denk dat dat een beetje en mismatch is kwa niveau :)

Veel replays kijken helpt erg goed, heb je rustig tijd om te kijken wat bepaalde skills nu precies doen ect.

Eindelijk sta ik nu de populair replay section van gamereplays.org :D
http://www.gamereplays.or...47&show=details&id=119478

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben voornamelijk goed in 1 ding: kanonnenvlees zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Ok mooi Pin0, je bent goed.
Waarom spelen we dan niet juist samen?

Je kan me direct input/tactics/etc geven waardoor ik het spel doorkrijg.
Nu krijg ik de helft van de tijd een gast tegen die nog slechter is als ik (Niet gelogen.)
En dan moet je tegen 2 pro team mates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 44492 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:36:
Ok mooi Pin0, je bent goed.
Waarom spelen we dan niet juist samen?

Je kan me direct input/tactics/etc geven waardoor ik het spel doorkrijg.
Nu krijg ik de helft van de tijd een gast tegen die nog slechter is als ik (Niet gelogen.)
En dan moet je tegen 2 pro team mates.
Omdat het als goede speler wel irritant is om een veel slechtere teammate te hebben willekeurig welk spel en je haalt het zelf ook al aan ;). Maar je leert er wel wat van al is neit iedereen die beter dan jou is en waarmee je speelt automatisch een goede leerschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Van de week gekocht, net beogonnen. Eerste indruk is zeer positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ook dit weekend gekocht, op steam. Single player campaing eerst eens even proberen, daarna zie we multiplayer wel. Eerste indruk is leuk verhaal, jammer van het gelimiteerde aantal maps waarop gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb het afgelopen weekend ook gekocht (incl Chaos Rising.) Heb nu 3 missies Chaos Rising gedaan, maar toen kwam ik er achter dat het logischer is met het gewone spel te beginnen.

Erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07 10:39

Maduth

Probeersel

Ook net aangeschaft... vanavond installeren en dan eens kijken... heb hoge verwachtingen _/-\o_

UPDATE: Gisteren al 3 uur gespeeld en vanavond ook weer aan de bak :+

[ Voor 28% gewijzigd door Maduth op 23-06-2010 16:33 . Reden: typfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 09:11

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Heb hem afgelopen week ook binnen gehaald toen steam 50% korting gaf op de gold edition.
Ben positief verrast, vind het very nice gedaan in single player dat je met units echt cover kunt zoeken iin je omgeving en skills zoals surpressing fire kunt gebruiken om echt een bottleneck op te zetten om enemy units af te slachten.
Heb de single player op dit moment even gelaten voor wat het is, vermaak me op dit moment met The Last Stand, lvl 11 atm.
Kom alleen de laatse tijd wel met veel low levels in een game terecht waar ik dus echt altijd wipe op wave 9 met al die eldars.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Hans.Solo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:47:
Heb hem afgelopen week ook binnen gehaald toen steam 50% korting gaf op de gold edition.
Ben positief verrast, vind het very nice gedaan in single player dat je met units echt cover kunt zoeken iin je omgeving en skills zoals surpressing fire kunt gebruiken om echt een bottleneck op te zetten om enemy units af te slachten.
Heb de single player op dit moment even gelaten voor wat het is, vermaak me op dit moment met The Last Stand, lvl 11 atm.
Kom alleen de laatse tijd wel met veel low levels in een game terecht waar ik dus echt altijd wipe op wave 9 met al die eldars.
Om eerlijk te zijn vind ik de game veel te simpel en te "console achtig" kwa rts.
Als je Company of Heroes ziet (ook van de makers van DoW2) krijg je echt een vloedgolf aan sfeer en realisme over je heen, moet wel eerlijk zijn dat ik ik langzamerhand hand allergisch ben geworden voor WW2 games, echt teveel uitgebracht.
DoW2 is leuk en Chaos Rising bracht verbeteringen maar kon zoveel beter zijn als ze het dezelfde aanpak als CoH gaven.

Op de diverse fansites zie je eigelijk alleen maar de zelfde idee'n en meningen over hoe DoW2 beter kon zijn, misschien dat de volgende Add-on verandering brengt.

[ Voor 6% gewijzigd door motormuus op 29-06-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ga vanavond ook voor het eerst met wat gasten van de clan, de last stand doen... zat tot nu toe alleen in de campagne.

Trouwens wel een uitvinding dat lvl-en met campagne, houd je bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
motormuus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:26:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik de game veel te simpel en te "console achtig" kwa rts.
Als je Company of Heroes ziet (ook van de makers van DoW2) krijg je echt een vloedgolf aan sfeer en realisme over je heen, moet wel eerlijk zijn dat ik ik langzamerhand hand allergisch ben geworden voor WW2 games, echt teveel uitgebracht.
DoW2 is leuk en Chaos Rising bracht verbeteringen maar kon zoveel beter zijn als ze het dezelfde aanpak als CoH gaven.

Op de diverse fansites zie je eigelijk alleen maar de zelfde idee'n en meningen over hoe DoW2 beter kon zijn, misschien dat de volgende Add-on verandering brengt.
Ben ik het niet mee eens, heb het spel online volgens steam al bijna 800 uur gespeelt en blijf het leuk vinden. Dat je het te simpel vind kan ik me nog wel iets bij voorstellen, je hebt weinig units. Echter muliplayer is nooit simpel tegen goede tegenstanders, de units die je hebt kunnen wel meer dan in units in standaard rts games. Je opmerking over console achtig is ook vrij loos, ruik totaal geen console invloed, neem aan dat je dat basseert op het feit dat je niet kan bouwen.

Daar bovenop ben je nu meer tactishe aant denken ivp strategishe, je scout, ziet wat er gebeurt en handelt direct met de units die je hebt. Er is geen tijd om je leger uit te breiden. Dat vind ik zelf zeer leuk aan deze game, gewoon vol-op actie.

Weinig sfeer? Snap niet dat je dat zegt, speel je op de laagste settings ofzo? Game is naar mijn mening juist zeer sfeervol, ben dan ook groot Ork fan :)
En tsja over realisme hoeft je het natuurlijk niet te hebben want dat heeft niks mer warhammer te maken. Game is voor mij iig veel vermakelijk dan CoH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-07 10:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ach, ik kan me wel vinden in de bezwaren van motormuus. De sfeer en de rauwe actie van het spel spreken me zeer aan, maar ik mis de diepgang in de gameplay die deel 1 wel had. Ik heb zowel v/DoW2 en de uitbreiding gespeeld, maar beide spellen heb ik na het uitspelen van de SP campagne niet meer aangeraakt. DoW2 is gewoon niet meer een game voor echte hardcore rts fanaten. Dat is geen ramp, want een ander publiek is juist weer wel gecharmeerd van deze aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Mischien heb je een punt, maar voor DoWII speelde ik altijd supcom. Dat is een van de meeste die-hard rts games die je zo ongeveer kan spelen. Het is anders, en waarschijnlijk het feit dat ik het gewoon super vermakelijk vind om met een ork leger te spelen blijft het leuk voor mij.

Eigenlijk vind het wel beter dan DoW1, die was zeer goed. Maar in DoWii is naar mijn mening gewoon meer gameplay. Moet wel zeggen dat ik een echte warhammer fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik ben absoluut geen hardcore RTS gamer maar momenteel speel ik nog steeds de SP. Dat is op zich al een prestatie aangezien er maar max. 5 games zijn waar ik ooit de SP heb uitgespeeld. Heel goed ben ik niet en doe er langer over dat ik waarschijnlijk moet doen. Maar daar komt straks nog de MP bij en de LStand, dus ik vermaak me prima met deze game. Als er iemand een keer pot wil knokken, co-oppen of Last standing... let me know :+

Alleen deze week is het te mooi weer en te voetballend om veel te gamen :P

NOTE:

Link 3 & 4 werken niet en misschien deze even toevoegen aan de SP 8)

http://dow2.info/Main_Page

[ Voor 11% gewijzigd door Maduth op 05-07-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Edmin schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:41:
Ach, ik kan me wel vinden in de bezwaren van motormuus. De sfeer en de rauwe actie van het spel spreken me zeer aan, maar ik mis de diepgang in de gameplay die deel 1 wel had. Ik heb zowel v/DoW2 en de uitbreiding gespeeld, maar beide spellen heb ik na het uitspelen van de SP campagne niet meer aangeraakt. DoW2 is gewoon niet meer een game voor echte hardcore rts fanaten. Dat is geen ramp, want een ander publiek is juist weer wel gecharmeerd van deze aanpak.
ik heb gisteren ook maar weer eens Dawn of War t/m Dawn of War soulstorm en Dawn of war 2 + chaos rising erop gegooid!

voor de mensen die meer gecharmeerd zijn van de oude aanpak heb ik 2 enorm gave mods gevonden die de speelduur enorm oprekken en je weer wat units/armies erbij geeft

-Dawn of War Firestorm over Kronus:
enorm uitgebreide mod voor Dawn of War Dark Crusade! geeft een hoop nieuwe legers/chapters en een aantal nieuwe units zoals de Chapter master,captain,company champion,honor guard,sternguard veterans,een aantal nieuwe dread's en een hoop sm chapters en chaos legions!
voor chaos zijn vooral de nieuwe chaos god specific units gaaf zoals bijv die van de Thousand sons legion (met die egyptische hoofdtooi haha) tevens zijn zo'n beetje alle models opgepoetst en ziet alles er zeer vet uit! huidige versie is 3.6!

http://fok.dow-mods.com

-Inquistion Daemonhunter Mod
die is er geloof ik voor Dark crusade en Soulstorm en geeft je een compleet Grey Knight leger!
voorbeeldjes zijn greyknight justicar's ,terminators en dread's tevens heb je nog gewone infanterie (menselijk) leuke mod!kan je van dawn of war filefront halen ze zijn trouwens ook bezig met een dawn of war 2 mod die ook als capain te spelen zal zijn..maarja wil je er wat van zien?check dan ff youtube en voor Firestorm over kronos zijn ook de units 1 voor 1 duidelijk te zien op youtube via de army painter :D

Oook nog ff een Dawn of War 2 Vraagje :
in de last stand heb ik al een keer een character naar lvl 20 gelvld en toen ik voor elite status koos kon ik dus weer vanaf lvl 1 beginnen en as ik al mn wargear kwijt :S wat voor voordeel heeft dat eigelijk?kreeg alleen een soort van equippable commander ding waarmee ik 5% bonus xp ofzo kreeg van kills..
leverd het wat op als ik straks weer lvl 20 ben om weer vanaf lvl 1 beginnen?of kan dat niet eens?

[EDITJE]: even wat vette screenies voor de geintereseerde:

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/6246/relic00211cx7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/9276/relic00363wz4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/1213/relic00708xm6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/2659/relic00030m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/7048/relic00032.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Vivaladen op 21-07-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
De nieuwe uitbreding DoW 2 Retribution die eraan komt met de piraten-orks en nog een ander ras" onbekend maar geruchten gaan uit naar Imperial Guard" zal de laatste uitbreiding zijn voor DoW2.

Er wordt ondertussen gewerkt aan een DoW3 http://www.eurogamer.net/...q-on-everything-interview

Ik hoop niet dat Retribution een opwarmertje is voor het DoW3 feestmaal.

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

oow leuk man dat wist ik nog niet :) ga gelijk even kijken hehe

voor de Warhammer 40k fans komt er naast de games die je noemde nog meer leuks aan:

-Space marine (een soort van 3rth person action rpg/shooter)
-Ultramarines (jaaa een film,soort van 3d/animatie film geloof ik)
-Warhammer 40k online: Dark millenium (een mmorpg net als world of warcraft)

kijk vooral zeer uit naar de laatste waar tot nu toe helaas niets meer dan een trailer en wat intervieuws over zijn,ze hebben wel al beloofd dat je je character zo uitgebreid kan customizen zoals nog nog in een mmorpg is vertoond (met purity seals enzo en tropheen)

die mmorpg zullen vol zitten met alle rassen die bekend zijn en de slagvelden zullen inmens groot zijn en niet te vergeten..hij komt van THQ dus niet nog zo'n ruk mmorpg als warhammmer age of reckoning haha want THQ staat voor kwaliteit! en werkt nauw samen met games workshop! ik ben nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Inmiddels is Retribution te preorderen bij onder meer THQ en Steam.

Nids wargear is exclusief te koop via THQ, Orks wargear bij Steam en voor de rest verkopen ze allebei alle overige edities (Space Marines, Imperials etc.)

Maar wil je echt alles hebben dan zou ik even wachten met de preorder en de shops in de UK, Duitsland etc. in de gaten houden. De CE die in de US exclusief via THQ verkocht wordt en alle wargear bevat zal in Europa via geselecteerde winkels verkocht gaan worden. Welke dat zijn is nog niet helemaal duidelijk, maar blijkbaar zal dat onder meer Play en Amazon Deutschland zijn. (Bij Play kun je je nu trouwens voorinschrijven voor de CE, zodat je een seintje krijgt wanneer hij besteld kan worden).

De wargear voor alle rassen zal overigens ook later via Steam te koop zijn. Of dit ook voor Nids en Orks het geval is (vanwege de exclusiviteit) is op dit moment nog niet echt duidelijk.

Daarnaast komt er ook een doos met daarin de vanilla versies van DoW2, DoW2: Chaos Rising, en DoW2: Retribution zónder extra DLC/wargear

[ Voor 26% gewijzigd door mindcrash op 15-01-2011 14:39 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-07 13:40
Deze jongen gaat voor het IG pack natuurlijk. Dat zijn de echte helden in 40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Play heeft zo te zien de bundel met alles er in. Die maar doen dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Notlupus schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:27:
Deze jongen gaat voor het IG pack natuurlijk. Dat zijn de echte helden in 40k.
Pffff camper! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Vrijdag schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:31:
Play heeft zo te zien de bundel met alles er in. Die maar doen dan :9
Amazon.co.uk heeft de Collectors Edition voor omgerekend een euro of 35. Heb hem begin van de maand al direct op de pre-order gegooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Laatst online: 15:08

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

De Final beta is de 8ste in omloop gegaan. Ben hem nu aan het downloaden.
Iemand al ervaringen er mee?
En Yeeeeeeaaaaahhhhhh! They got rid of Windows Live games... Oef! *O*

[ Voor 25% gewijzigd door ElCondor op 14-02-2011 23:41 ]

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ElCondor schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:41:
De Final beta is de 8ste in omloop gegaan. Ben hem nu aan het downloaden.
Iemand al ervaringen er mee?
En Yeeeeeeaaaaahhhhhh! They got rid of Windows Live games... Oef! *O*
De hele game? of alleen de retri uitbreiding? In het eerste geval zou dat inderdaad fantastisch zijn! Wellicht dat ik 'm dan weer oppak. Wat een afschuwelijke imitatie van xbox live was dat op de pc zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Il 2 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:29:
[...]

De hele game? of alleen de retri uitbreiding? In het eerste geval zou dat inderdaad fantastisch zijn! Wellicht dat ik 'm dan weer oppak. Wat een afschuwelijke imitatie van xbox live was dat op de pc zeg..
THIS

Echt niet normaal hoe lang ik heb lopen kloten om met een via steam aangekocht spel een keer te kunnen multiplayen. 1x gedaan, daarna alle windows live troep weer verwijderd. Wat een bagger is dat zeg.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Retribution is nu verkrijgbaar op Steam, tevens kun je voor zo'n 5 euro alle (dus ook Nids en Orcs) Wargear DLC erbij kopen (elk Wargear pack los kost 0,99 euro).

Dit betekend dat je ongeveer 5 euro goedkoperuit bent dan bij een random gameshop in Nederland (heb de CE hier in Nederland voor zo'n 39,99 euro zien liggen, waarbij je ook de game plus alle wargear krijgt). Het enige wat je mist is fysieke media plus de extra goodies als de poster en postcards.

Trouwens ook de eerste keer dat ik gezien heb dat je een nieuw spel inclusief ingame goodies goedkoper kan kopen op Steam dan in de winkel :)

[ Voor 10% gewijzigd door mindcrash op 01-03-2011 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Waar ligt de CE dan? Ik ben 'm nog nergens tegengekomen. Heb wel al op Amazon.co.uk en play.com gezien voor rond de 30/40 euro maar als ik 'm hier kan halen voor hetzelfde bedrag doe ik dat. Ik hou wel van fysieke CE's :)

Hmm, het is vast niet mogelijk om de fysieke CE te kopen en dan op steam de extra packs aan te schaffen zeker? Of wacht, op de site van THQ staat wel dat steam nodig is.

[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 01-03-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Vrijdag schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:43:
Waar ligt de CE dan? Ik ben 'm nog nergens tegengekomen. Heb wel al op Amazon.co.uk en play.com gezien voor rond de 30/40 euro maar als ik 'm hier kan halen voor hetzelfde bedrag doe ik dat. Ik hou wel van fysieke CE's :)

Hmm, het is vast niet mogelijk om de fysieke CE te kopen en dan op steam de extra packs aan te schaffen zeker? Of wacht, op de site van THQ staat wel dat steam nodig is.
Als je de CE koopt hoef je die Extra packs niet aan te schaffen dacht ik... In de CE zit namelijk alle wargear van alle factions!

Dit weekend is het Warhammer time! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Maar weer gekocht :S

Campaign is wel vermakelijk, binnenkort maar weer eens online. jammer dat ik me 1v1 TS kwijt ben, zat op 33 :).

Eindelijk geen live mee poe-wie!

edit ivm met geen replies in topic...:)

Iemand zin om de campaign coop door te lopen?

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 04-03-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Werkt de matchmaking voor coop nog steeds zo kut?

Vind dat windows live maar omslachtig werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 10:31
Anoniem: 26986 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:36:
Werkt de matchmaking voor coop nog steeds zo kut?

Vind dat windows live maar omslachtig werken....
Zes berichten boven je:

"En Yeeeeeeaaaaahhhhhh! They got rid of Windows Live games... Oef!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo, dit weekend volop DoWII zitten spelen, heb nu bijna alles gedaan. De Wailing Doom was eigenlijk veel makkelijker dan ik dacht. Gewoon heen en weer rennen en met de FC ver genoeg staan dat hij jou niet ziet en dan orbital strikes en artillery uitvoeren. Daarna afmaken met flamers en hatsjee :P

Krijg nog wel om de zoveel tijd een "defend" missie maar die laat ik even voor wat het is. Nu de laatste missie nog doen. Heeft er iemand tips? Ik heb nu drie Terminator pakken maar ik gebruik ze niet allemaal. Sommige andere combinaties zijn veel effectiever.
In elk geval is iedereen nu level 20 maar dat mag ook wel met een titel als Angel of Death 8-) Heb Cyrus geleveld van 14 tot 20 alleen maar door het wegdoen van wargear.

Als ik dit uit heb maar weer verder met Chaos Rising en Retribution moet er ook maar komen. Maar dan wil ik wel de CE. Eens even de shops afstruinen voor een goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Ik heb Retribution bij de Game Mania gekocht, Collectors Edition voor 35 euries :) Maar 5 euro duurder dan Steam maar je hebt wel het hele pakket, lovely! Heb de SP campaign al 2 keer uitgespeeld, nog maar 4 keer te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 20:05
Ligt het aan mij moeten er meer nogal wennen aan hoe Retribution opgezet is... Elke keer kiezen, of een item voor je heroes, of een wapen, of een nieuwe unit unlock... Tot nu toe ( ongeveer 5 levels gedaan als Blood Ravens) speel ik eigenlijk alleen maar met de 3 heroes (Ja drie, ik heb altijd een hekel aan Cyrus gehad...Sneaky stuff < Guns blazing!

Nog meer met diezelfde ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 02:37
Rann schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:34:
Ligt het aan mij moeten er meer nogal wennen aan hoe Retribution opgezet is... Elke keer kiezen, of een item voor je heroes, of een wapen, of een nieuwe unit unlock... Tot nu toe ( ongeveer 5 levels gedaan als Blood Ravens) speel ik eigenlijk alleen maar met de 3 heroes (Ja drie, ik heb altijd een hekel aan Cyrus gehad...Sneaky stuff < Guns blazing!

Nog meer met diezelfde ervaring ?
Yep. En zeker als een blauwe wargear te krijgen is ben ik toch geneigd om niet voor een unit te gaan met het idee dat dat altijd later kan. Al is dat misschien niet helemaal tactisch aangezien je na een paar levels ook niets meer aan je wargear hebt...

Ook wil ik zoveel mogelijk met de heroes spelen voor zoveel mogelijk XP. Dat krijg je vast niet als je met de honor guard speelt of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
M4DMan schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:10:
Ik heb Retribution bij de Game Mania gekocht, Collectors Edition voor 35 euries :) Maar 5 euro duurder dan Steam maar je hebt wel het hele pakket, lovely! Heb de SP campaign al 2 keer uitgespeeld, nog maar 4 keer te gaan :P
Zag het spel (CE) voor 3 tientjes liggen bij de free record shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zit mij al een tijdje te intresseren in Warhammer. Nu retribution uit is vraag ik mij af: Is het handig dit als eerste 40k te kopen of is het beter bij Dawn of War 2 te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00

M2M

medicijnman

Gropah schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:07:
Ik zit mij al een tijdje te intresseren in Warhammer. Nu retribution uit is vraag ik mij af: Is het handig dit als eerste 40k te kopen of is het beter bij Dawn of War 2 te beginnen?
het is wel een doorlopend verhaal. En ik vind het verhaal nog eigenlijk best wat voorstellen, dus als je niet enkel voor de actie het spel koopt, zou ik beginnen bij het begin. Het is niet alsof je een spel uit 2000 koopt :).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

M2M schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:10:
[...]

het is wel een doorlopend verhaal. En ik vind het verhaal nog eigenlijk best wat voorstellen, dus als je niet enkel voor de actie het spel koopt, zou ik beginnen bij het begin. Het is niet alsof je een spel uit 2000 koopt :).
Dus gewoon beginnen bij Dawn of War 2? Of 1? Hmmz... Denk dan dat ik gewoon begin bij 2.

Dank voor het advies! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het verhaal van deel 1 heeft geen verband met deel 2. Er worden hier en daar wat hints en suggesties gegeven die als je het eerste deel hebt gespeeld wat beter waardeerd, maar dat is het ook wel het gaat te ver om te zeggen dat je echt iets mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie niet gecharmeerd was van het idee dat je extra troepen kon bouwen. Dit gaf een rommelig overzicht tijdens de battles. Na een tip om je enkel te concentreren op je eerste 3 heros en een terminator squad moet ik zeggen dat het spel voor mij weer de ouderwetse alure heeft. lekker met 4-5 squads de vijand afmaken (ja ik koop altijd 1 extra terminator squad voor de lange afstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

orionpax schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 00:21:
Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie niet gecharmeerd was van het idee dat je extra troepen kon bouwen. Dit gaf een rommelig overzicht tijdens de battles. Na een tip om je enkel te concentreren op je eerste 3 heros en een terminator squad moet ik zeggen dat het spel voor mij weer de ouderwetse alure heeft. lekker met 4-5 squads de vijand afmaken (ja ik koop altijd 1 extra terminator squad voor de lange afstand).
Tip: Speel co-op :) Ik heb nu 2 campaigns co-op uitgespeeld en als je de heroes/units verdeeld is het een stuk overzichtelijker. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds voornamelijk hero-based speel met heel af en toe een unitje voor support.. Vooral bij de Orks heb je geen extra units nodig, die Warboss is een tank na een paar levels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Kan iemand mij de verschillen vertellen tussen Dawn of war 2 vs Retribution?
Dan bedoel ik meer de mutiplayer verschillen.

en als je een potje co-op wil doen, hoe gaat dat in zijn werking?
Ik wou altijd graag co-op doen, maar ivm met windows live die bijna niet heeft heb ik het nog nooit kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Anoniem: 26986 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:22:
Kan iemand mij de verschillen vertellen tussen Dawn of war 2 vs Retribution?
Dan bedoel ik meer de mutiplayer verschillen.

en als je een potje co-op wil doen, hoe gaat dat in zijn werking?
Ik wou altijd graag co-op doen, maar ivm met windows live die bijna niet heeft heb ik het nog nooit kunnen doen.
Multiplayer zal niet veel verschil in zitten, behalve dat er weer een extra ras faction bij zit, de Imperial Guards.

Als je co-op wil spelen start je singleplayer en helemaal rechts bovenaan heb je een icoontje staan met 2 poppetjes. Hier kan je een friend uit je Steam lijst inviten. Daarna heb je ieder 2 units die je kan besturen. Je kan switchen tussen heroes etc.

Voeg me toe op Steam, naam is DeNicola, kunnen we een keer co-op spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gropah schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:21:
[...]

Dus gewoon beginnen bij Dawn of War 2? Of 1? Hmmz... Denk dan dat ik gewoon begin bij 2.

Dank voor het advies! :)
Ook leuk is dit boek er bij te lezen:

Afbeeldingslocatie: http://www.csgoto.com/omnibus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verdorie, ik krijg mijn graphic settings maar niet voorbij "LOW".

In steam heb ik de optie -disable32bitcheck al ingevuld. Heb het geprobeerd via steam (dan gaat het trouwens eerst ongeveer 10 keer heen en terug naar venster/fullscreen) en ook door er daarna een snelkoppeling van te maken.

Alle oplossingen van deze site ook al geprobeerd: http://filenetworks.blogs...hammer-40000-dawn-of.html

Werkt helaas niet. Settings worden op hoog gezet en daarna krijg ik het loading scherm en staan ze weer vrolijk op "low/off" :(

Mijn systeem:
C2D E8400
4870 512mb
8gb ram
Vista 64 bits

Ik had er eigenlijk nooit zoveel aandacht aan besteed maar ik kwam er pas sinds kort achter dat ik dus hele lage graphics aan het bekijken was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Iemand zin om Chaos Rising campaign in coop te spelen met mij? Ik heb deze nog nooit uitgespeeld maar het is iets te "Chaotisch" om in mn eentje te spelen :P

Voeg me toe op Steam, accountnaam is DeNicola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:58

Bloodclot

Jawier!

Ook maar eens DOW2 aangeschaft op steam voor een 10tje. DOW1 vond ik zeer geslaagd.
Aangezien als warhammer fan mag dow2+ ook niet onbreken. Altijd goede sfeer in de warhammer series.

Warhammer40K games zijn echt goed, zelf ben ik meer fan van de Fantasy gerne, helaas zijn de rts-games hiervan minder goed. Mark of Chaos was op zich leuk, maar komt niet in de buurt van de DOW-series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Heerlijk spel. Speelt lekker weg. Campaign is leuk om te doen.

Wordt "the last stand" nog wel gespeeld met Dawn of War2? of alleen met de uitbreidingen?
Na dow2 ga ik ook "chaos rising" aanschaffen, ook een 10tje op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bloodclot schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:59:
Ook maar eens DOW2 aangeschaft op steam voor een 10tje. DOW1 vond ik zeer geslaagd.
Aangezien als warhammer fan mag dow2+ ook niet onbreken. Altijd goede sfeer in de warhammer series.

Warhammer40K games zijn echt goed, zelf ben ik meer fan van de Fantasy gerne, helaas zijn de rts-games hiervan minder goed. Mark of Chaos was op zich leuk, maar komt niet in de buurt van de DOW-series.
Shadow of the horned rat en Dark Omen!

EN inderdaad de normale titels van Warhammer niet Warhammer 40k op de PC zuigen nogal hard. Veel 40k titels ook trouwens maar die zijn we weer vergeten.

Last stand is heel er populair altijd genoeg volk. Verder is de uitbreiding Retribution ook een aanrader, meer rassen en geen GFWindowsLive meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Postius schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:02:
[...]

Shadow of the horned rat en Dark Omen!

EN inderdaad de normale titels van Warhammer niet Warhammer 40k op de PC zuigen nogal hard. Veel 40k titels ook trouwens maar die zijn we weer vergeten.

Last stand is heel er populair altijd genoeg volk. Verder is de uitbreiding Retribution ook een aanrader, meer rassen en geen GFWindowsLive meer.
Shadow of the horned rat en dark omen inderdaad gespeeld.
Dark Omen uitgespeeld, vorig jaar nog zelfs.

Shadow of the horned rat weet ik niet meer hoe ver ik ben gekomen, dat was tig jaar geleden :D
Mark of Chaos was gewoon saai, helaas. Veel potentie, goeie graphics. Helaas te makkelijk en geen diepgang.

Geef een goede warhammerfantasy rpg singleplayer of rts!

Postius. Gebruikt DOW2 nog wel windows live? werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nope steam en het werkt minder goed dan GFWL....

edit: denk verkeerd gelezen, dunno of de oude DoW2 nog GFWL gebruikt.

[ Voor 43% gewijzigd door evilpin0 op 04-08-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
edit: fout

[ Voor 81% gewijzigd door evilpin0 op 04-08-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bloodclot schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:09:
[...]

Shadow of the horned rat en dark omen inderdaad gespeeld.
Dark Omen uitgespeeld, vorig jaar nog zelfs.

Shadow of the horned rat weet ik niet meer hoe ver ik ben gekomen, dat was tig jaar geleden :D
Mark of Chaos was gewoon saai, helaas. Veel potentie, goeie graphics. Helaas te makkelijk en geen diepgang.

Geef een goede warhammerfantasy rpg singleplayer of rts!

Postius. Gebruikt DOW2 nog wel windows live? werkt dat een beetje?
DoW2 gebruikt Games for windows live. Wat ronduit de duivel is, meest rotte KUT programma ooit echt waar. HOLY....dat ze dat ooit hebben uitgebracht.
Dawn of war 2: CHoas rising: ook games for windows live(die programeurs komen in de 9de laag van hel, gereserveerd voor kindermisbruikers en mensen die praten in het theater.)
Dow2: Retribution: Geen games voor windows live, distributie via steam.(steam is een digitaal distributie platform en community in 1. De eerste en de beste, en nog steeds de grootste).

Overigens zijn alle Dawn of war 2 delen afzonderlijk te spelen. Het zijn allemaal stand alone dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Tnx for the info.
Zal binnenkort toch proberen online te spelen.

Ik ga de DoW2 games 1 voor 1 kopen, gaat nog wel een tijdje duren, vooral als ik Multiplayer ook nog wil proberen. Maar het is een leuke casual singleplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Uitgespeeld.
Laatste level was erg fun. wat een zerg van beesten.
Mijn terminators+dreadnaught konden het vrij makkelijk aan. knalde er dwars doorheen.
Moeilijkheidsgraad niet spannend genoeg blijkbaar :). (normal modus)

The last stand multiplayer nog wat vaker doen voordat ik naar chaos rising ga.

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:46
Indien je het spel koopt via een (web) winkel, is het dan mogelijk om de CD-key toe te voegen in Steam zodat je gebruik kan maken van SteamWorks?

Ik heb namelijk de complete editie van Warhammer 40K Dawn of War 2 op het oog, maar ik wil wel graag gebruik maken van Steam (het gemak en achievements 8) )

• maartend
Madje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:04:
Indien je het spel koopt via een (web) winkel, is het dan mogelijk om de CD-key toe te voegen in Steam zodat je gebruik kan maken van SteamWorks?

Ik heb namelijk de complete editie van Warhammer 40K Dawn of War 2 op het oog, maar ik wil wel graag gebruik maken van Steam (het gemak en achievements 8) )
Ik zal het eens proberen, heb nl. de volledige versie.

Het lijkt van wel. Echter is de mijne al op een ander account geactiveerd. Dat snap ik dan weer niet. geloof ik.

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 11-08-2011 15:16 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste