thx for the reply

dat wist ik nog niet,dat van de patch kwam ik idd gisteren achter toen begon steam ineens te downloaden haha

heb gisteren nog even een nieuwe gun gescoord voor avitus heb avitus maar uit de terminator armor gelaten want vind hem in gewone power armor veel en veel beter
heb alle missies uitgespeeld op de laatste na dan aangezien ik wat mooie gear wil farmen in de optional missions die steeds spawnen voor als ik verder ga in de expansion morgen

zit er over te denken om wel loyal te blijven maar zal lastig worden heb ik gehoord aangezien er hele vette items komen die je naar chaos lokken haha..maarja dan zorg ik dat ik de vetste gear ge-equipped heb voordat ik de expansion heb geinstalleerd haha
heb trouwens maar 3 setjes terminator armor is dit het maximale wat je kan halen?ik gebruik trouwens als setup meestal:
"Tarkus" in terminator armor + flamer
"Avitus" in power armor met een dikke supression gun

"Thule the Dread" met een ranged setup"
"force commander" melee in terminator armor
werkt als een trein haha Thule&avitus knallen als een gek, Tarkus doet close suport en gebruikt die raketten werper als item en flamer+powerfist en de force commander gebruik ik als tank,heerlijk als je een hoop vijanden bij elkaar hebt en je Dread dan zn speciale ranged attack laat doen..mobs worden letterlijk verpulverd
ga de expansion denk ik via steam binnenhalen morgen

of kan je hem al downloaden via steam?
dit is weer een lekker warmhouderdje to 2012 dan komt de Warhammer 40.000 Mmorpg uit! wordt door vigil games gemaakt in opdracht van THQ dus dat komtdenk ik wel goed,in iedergeval velen malen beter dan de warhammer (fantasy) online die we nu al kennen en op de komende E3 in juni gaat THQ de game officieel bekendmaken en wat meer info erover loslaten

thq heeft in ieder geval de aandeelhouders en geldschieters uitgenodigt op de E3 en de baas noemde het project al liefkozend hun goudhaantje

kan ik eindelijk iets naast wow gaan spelen of mischien wel helemaal overgaan als ie echt zo goed wordt
[
Voor 20% gewijzigd door
Vivaladen op 11-03-2010 09:15
]