Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:41

mr_petit

opperprutser

En bij de apps waar je kan kiezen vervalt die keuzemogelijkheid indien je dat via pcsuite doet?
Dat zou namelijk niet moeten.

[ Voor 14% gewijzigd door mr_petit op 19-02-2010 20:10 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 11:22
Ik vind dat Nokia aardig stil staat qua softwareverbeteringen. Heb afgelopen weken de software geupgrade (tot 2x toe zelfs) met de hoop de verbeteringen te krijgen waar ik op gehoopt heb, maar het is er alleen maar slechter op geworden.

Wat heb ik gedaan: Eerst een backup gemaakt, Daarna factory default en hard reset, zoals beschreven eerder in deze threat. Toen de software upgrade gedaan. Daarna backup teruggezet.

Oude problemen:
- trage emailclient
- GPS-fix duurt lang (5-10 minuten)
- Camera nog niet op volwaardige kwaliteit
- Menu wat traag opgebouwd wordt

Nieuwe problemen, of problemen die gebleven zijn:
- na 1 uur nog steeds geen GPS-fix
- Emailclient werkt nu helemaal niet meer. en door de "slimme" wizard van Nokia die je via een soort Nokia communicatiepoort loost. Waarom zo ontzettend moeilijk! Waarom niet gewoon een POP3 client, hoe moeilijk kan het zijn!
- Menu nog steeds traag van opbouw.
- Webbrowser sluit regelmatig gewoon af. (Gmail)
- Applicaties starten niet meer op (NOS Mobiel)
- Pictogram verandert in map-icoon (Muziek)
- Scherm springt zo nu en dan (ieder uur wel een paar keer) aan, terwijl telefoon in standby staat (onnodig stroomverbruik)
- Satellietstatus bij "GPS-gegevens" is verdwenen, dus kan niet eens meer zien of de telefoon satellieten ontvangt.
- Beltonen verdwenen na de update.
- Batterijduud is verminderd. (eerst ruim 2 dagen, nu 1,5 dag)

Wat is verbeterd:
Camera is scherper.

Ik denk dat ik er alles maar afhaal en een factory reset doe. Dan maar alles handmatig opnieuw erop zetten. Eens kijken wat dat oplevert, maar ik ben niet tevreden over de updates. Voor de upgrade werkte het veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Inderdaad alles handmatig eropzetten.
Als je een backup terugzet, moet je ervoor kiezen dat hij alleen contactpersonen e.d. terugzet, geen specifieke telefooninstellingen (die kan je handmatig doen)

Voor de rest ben ik het met je eens dat de gps fix niet bijzonder snel is zonder netwerk / assisted gps.
En ja, die emailclient is echt ruk; naast die rare dienst van nokia kan je geen prioriteit van verbinding aangeven (hij kan maar op 1 aangegeven manier verbinden), en als je die verbinding wijzigt, moet je weer je email wachtwoord intypen..... zeer buggy.
De browser is ook niet top (al hoewel ie embedded video aardig doet), maar opera is een aardig alternatief (ook niet top overigens).
Irritant: ik zou niet weten hoe je een andere browser (opera) als standaardbrowser aangeeft, zodat deze geopend wordt bij html weergave in emails ipv de ingebouwde browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_petit schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:09:
En bij de apps waar je kan kiezen vervalt die keuzemogelijkheid indien je dat via pcsuite doet?
Dat zou namelijk niet moeten.
Yup, klopt als een bus... Helaas.

Zoals gezegd, bij eerdere versies van PC Suite schijn je die keuze wel te hebben gehad maar om wat voor (onverklaarbare) reden ook kan dit niet meer bij de huidige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Wat is dan de laatste versie?
Ik draai zelf 7.1.30.9 en daarbij kan het gewoon.
Nokia geeft aan dat de huidige versie 7.1 is (ze geven op hun site kennelijk niet de werkelijke versie)
heb je een bron voor die info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:29:
[...]

Ik heb versie 7.1.40.6 en net via de application installer N-Gage geinstalleerd maar ik krijg geen optie te zien "install to" en hij gaat naar C: gezien de overgebleven MB's...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op versie 7.1.40 krijg bijna 90% van alle gevallen waar ik wil installeren, maar bijv bij ovi suite enzo gaat het automatisch naar c:. na de updates is mijn telefoon wel sneller en beter geworden. gps fix duurt niet eens 30sec bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Het hangt ook heel erg af van hoe vaak en waar je je gps gebruikt voordat een gps een fix krijgt.
Een gps heeft afaik namelijk 4 opstartmodi voor het verkrijgen van een gps, waarbij de modus bepaald wordt door actualiteit van de almanac en ephemeris data die in het geheugen van de gps zijn opgeslagen (van de laatste fix dus).
Als je dus gisteren nog je gps op vrijwel dezelfde locatie hebt gebruikt krijg je veel sneller een fix dan als de laatste fix een week geleden 50km verderop was.
Een echte cold start van een gps duurt meer dan 10 minuten.
Van wat ik van gps'en begrijp geldt dit voor alle gps'en omdat de ontvangen datarate hetzelfde is, en het complete dataset een bepaald aantal bits omvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee waarom bij de optie niet getoond wordt. Maar zolang ik het via de telefoon kan doen maakt het me niet zoveel uit. Ik vind die Ovi en PC suite sowieso vrij brak. Zo kan ik bijvoorbeeld geen software updates uitvoeren, de applicatie blijft hangen (en dat is een bekend probleem, ik ben zeker niet de enige).

Verder ben ik niet echt kapot van het geheugenbeheer van dit toestel; c: is relatief klein gezien het feit dat sommige applicaties (NGage, Ovi store, Ovi maps) daar verplicht geinstalleerd moeten worden. :(

Positief ben ik over de snelheid over het algemeen en ben zeer te spreken over de kwaliteit van de camera 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

tsja, ik weet niet.
Ik heb nooit problemen met software/firmwareupdates (ik draai 21.006.54.1), en heb 39,1MB vrij op C en heb redelijk wat programma's van allerlei looi geinstalleerd (37 applicaties staan er bij geinstalleerde toepassingen). Geen flauw idee of 39,1MB veel of weinig is. Ik heb nooit meer nodig gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door mr_petit op 20-02-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40 MB vrij lijkt me prima, het houd niet echt over maar goed. Maar zeker met het oog op de gemiddelde gebruiker heeft Nokia het geheugenbeheer met dit toestel verre van goed aangepakt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Hoeveel vrij geheugen heb je dan nodig?
Ik dacht dat ik een bovengemiddelde intensieve gebruiker was (alternatieve navigatie, 2 alternatieve browsers, meerdere alternatieve mediaplayers (2 audio, 1 video), alternatief bestandsbeheer, alternatieve calculator, alternatieve office client enfin, ik kan al die apps wel bij naam gaan noemen).
Ik heb nog nooit ook maar enig gevoel gehad dat ik te weinig geheugen had, of een dergelijke melding gehad.
Bij mij houdt het dus prima over :+
Het is bij mij juist dat m'n massageheugen en geheugenkaart serieus gaan vollopen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door mr_petit op 21-02-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet precies wat normaal is. Voordat ik wist hoe ik applicaties op D: moest zetten had ik nog maar een kleine 8 mb over op de C: en ik had niet veel extra proggies geinstalleerd. Shozu, Xtra Reisplanner, Fring en 1 Ngage spelletje, that's it. Met die 8 MB kreeg ik om de haverklap meldingen... :(

Nu heb ik veel meer geinstalleerd en heb 55 MB vrij echter nog geen Ovi Store update gedaan en Ngage staat er ook nog niet op. Samen kost dat zeker 15 MB dus hou je rond de 40 MB over. Wel heb ik het idee dat als je bijvoorbeeld Ovi Store of Ovi Maps upgrade dat daarmee het geheugen vol loopt omdat er bovenop de oude versie geinstalleerd wordt. Misschien dat iemand daar iets zinnigs over kan zeggen?

Als bij jou het mass memory vol loopt dan moet je wel heel veel geinstalleerd hebben, ik heb nog 7.4 GB over en praktisch alles geinstalleerd wat ik nodig heb 8)

Verder vraag ik me het nut van Ovi Store op je mobiel af, je kunt toch alles via je PC installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar je een oude versie van Ngage kunt downloaden? De huidige versie (1.40-1557) maakt bij het opstarten een geluid dusdanig dat ze 3 straten verderop nog kunnen horen... :(

De enige manier om dat te ontlopen is om de phone op silent te zetten |:(

De vorige versie had dit probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo,n zwarte Speed Touch.....
Maar hoe kan ik een extra router aansluiten???
Alvast bedankt.
robertwebbe schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:51:
[...]
Heb je wellicht zo'n zwarte (SpeedTouch) Experiabox router van KPN? Want in dat geval zul je nooit gebruik kunnen maken van WLAN, de chipsets van beide apparaten zijn niet compatible. Ik los dat meestal op door een oude of goedkope router extra aan te sluiten en het WLAN verkeer dan zo te laten verlopen.

[afbeelding]

[...]
In de OVI store zijn gratis items en betaalde items te vinden. Aanrader is bijvoorbeeld Shazam, een applicatie die enkele seconden muziek opneemt, herkent en vervolgens je bij dit nummer in de Nokia Music Store brengt. Met Comes With Music kun je dat dan gratis downloaden. Nu is die nog gratis te downloaden maar binnenkort niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:33:
In een ander Tweakers topic las ik een tip over de applicatie Maps Booster in de OVI Store.

Tired of waiting around for your phone to find your location? Know how it often puts you in the wrong place? Maps Booster solves these issues, finding your location within seconds and improving the accuracy of any map or location app on your phone. Our location system works indoors and in cities, where the GPS on your phone normally struggles the most. Compared to GPS, it even uses much less battery power. Find out more at www.skyhookwireless.com/mapsbooster.

Mijn oordeel: absolute aanrader! Het zou gewoon standaard op iedere Nokia moeten staan.
Uit nieuwsgierigheid heb ik ook deze app ook gedownload en an sich werkt het want Mapbooster zelf heeft heel snel een fix echter dit vertaald zich bij mij (Nokia maps 3.1) niet in een snelle fix, in tegendeel. Ik sta nog steeds met de mobiel te zwaaien 8)7

Doe ik iets verkeerd?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 12:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:35
ik heb sinds gisteren ook de n86 maar bij mij blijft er naast de indicatie streepjes van mijn accu een icoontje van een simkaart in beeld staan.

weet iemand wat dit inhoudt en hoe je dit weg krijgt?

edit: ik zie dat het te maken heeft met het sdhc kaartje. Als ik die eruit haal is het icoontje weg, doe ik hem er weer in dan ziek ik weer rechtsboven in beeld dat geheugenkaart icoon.

Hoe krijg ik dit weg??

edit2: in welk menu vind ik de games?

[ Voor 99% gewijzigd door Qosmic op 23-02-2010 14:27 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit icoontje krijg je niet weg. Mijn vraag is eigenlijk: waarom zou je dat icoontje weg willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
nou was in eerste instantie benieuwd waar het voor was en waarom.

en ten tweede hou ik van een "clean" overzicht / desktop met zo min mogelijk zooi erop.

Weet jij trouwens waar ik de map games kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:16:
nou was in eerste instantie benieuwd waar het voor was en waarom.

en ten tweede hou ik van een "clean" overzicht / desktop met zo min mogelijk zooi erop.

Weet jij trouwens waar ik de map games kan vinden?
Als de map Games niet bij je in het menu staat zul je Ngage moeten downloaden en installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrm ngage installeren, ngage gaming is al jaren dood, het vertraagt je telefoon enorm en neemt ook nog eens heel veel ruimte in, het eerste wat ik deed was toen ik me tel had gelijk ngage verwijderen. heb liever java games or gwn symbian sis platform games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DD07
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2010
@Qosmic
Dat icoontje heb ik ook in beeld, maar dat geeft aan dat ik een Xtra geheugenkaart gebruik. Dus bij mij is het geen simkaart-aanduiding.

En de map Games staat bij mij onder Toepassingen. Niet dat ik er ooit gebruik van maak ...wat een herrie als het opstart zeg.. :N

[ Voor 40% gewijzigd door DD07 op 23-02-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DD07 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:18:
@Qosmic
Dat icoontje heb ik ook in beeld, maar dat geeft aan dat ik een Xtra geheugenkaart gebruik. Dus bij mij is het geen simkaart-aanduiding.
Het is ook geen simkaart aanduiding maar een aanduiding of je een SD geheugenkaartje in the phone hebt zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:42:
wrm ngage installeren, ngage gaming is al jaren dood, het vertraagt je telefoon enorm en neemt ook nog eens heel veel ruimte in, het eerste wat ik deed was toen ik me tel had gelijk ngage verwijderen. heb liever java games or gwn symbian sis platform games
Jammer, ik vond het Brothers in Arms (Gameloft) spel wel leuk maar dat is volgens mij alleen (nog maar) voor de iphone te krijgen. Graphics waren in elk geval heel fraai.

Dus Nokia trekt de stekker uit Ngage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup zeer waarschijnlijk wel (According to Reuters Nokia will close its battered gaming service N-Gage next year, acknowledging failure in its first major services offering) weet niet precies wanneer maar weet wel dat het in 2010 gaat gebeuren, de hele ngage gaming was een fiasco. maarjah er zijn geneog leuke java en sis games voor op de symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DD07
Nog een vraag:
Een vriending van me heeft de N72. Is daar ook ergens een gratis Nokia Maps voor te downloaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem aan dat je weet dat de nokia 72 geen interne gps heeft en het is wel alom bekend dat nokioa maps niet zo fijn werkt met een externe gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Waarom werkt nokia maps niet fijn met een externe gps?
(voor zover nokiamaps fijn werkt natuurlijk :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DD07
@GenC

Nee dat wist ik dus niet... whahahaha wat dom zeg. Ik heb die zelf nooit gehad, dacht "N-serie.. zal wel goed zitten". Not. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_petit schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:57:
Waarom werkt nokia maps niet fijn met een externe gps?
(voor zover nokiamaps fijn werkt natuurlijk :+)
Wat is er mis met Nokia maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha er is niks mis met nokia maps, ik wilde even aangeven dat ik wel vaker heb gehoord dat het pairen met extern gps en nokia maps niet zo soepel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:03:
[...]

Wat is er mis met Nokia maps?
Je kan 'm niet in 3d navigatiemodus (dus geen kaartmodus) zetten zonder route te plannen, je kan bij navigatiemodus de displayweergaven niet goed configureren....dat soort dingen.
Ik vergelijk het programma dan met andere routenavigatiesystemen die dus allemaal dergelijke opties wel hebben.
Laat staan de 'volwassenere opties' als drive lane assist e.d.
Het is leuk omdat het gratis is, het werkt redelijk goed als voetgangersnavigatie vanwege de intergratie met kompas (dat is wel een geweldig punt), maar voor de rest zou ik er geen geld aan spenderen als ik voor die keuze zou moeten staan.

[ Voor 11% gewijzigd door mr_petit op 24-02-2010 23:49 ]

Verwijderd

Interessant, ik ben een voetganger dus tot zover geen problemen met de maps ;)

Weet iemand een goede navigator waar het fietspaden betreft?

Verwijderd

Ik heb een Nokia N86.
Tot vorige week mijn hotmail er goed op kunnen gebruiken... opeens werkt ie niet meer?!
Via email.nokia.com account verwijderd en opnieuw erop gezet, maar hotmail doet het niet meer.
Ander emailaccount (hetnet) gepakt. Die doet het prima.
Wilde hotmail account nu verwijderen krijg dan de melding:
"u moet verbonden zijn om de mailbox te verwijderen, probeert u het later nog eens".

Snap het niet echt meer...

Nu dacht ik: ik zet alles terug in fabrieksinstellingen, maar dan vraagt ie een wachtwoord en die weet ik niet (las hier 12345)

Wat kan ik doen om hotmail te laten werken of om er helemaal vanaf te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe versie uit voor ovi maps

Changelog: v3.04 Build91 (26-02-2010)

We have made a few tweaks to improve the performance of Ovi Maps:

* Improved positioning speed and accuracy
* Map zooming with faster speed
* Improved search for cities with zoom out to city level

To get the latest map data, we recommend you to use Map Loader. It will detect which version of maps you have and update accordingly. Just follow the on-screen instructions.

morgen even testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik belangrijk vind is de kwaliteit van de zoekfunctie; die is helemaal zoek met de laatste (gratis) versies van Ovi maps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je dat vergelijkt met de rest van de navigatie wat gratis is dan vind ik hem nog niet zo slecht.. ik type gewoon de straat en daar achter de plaats in en hij vindt het altijd direct!
ben zeer tevreden over de navigatie, het is voor mij voldoende om op me werk van het eene plek naar het andere te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DD07
Helemaal mee eens, dennis_rsd

Hoewel.. op mijn werk kan ik de weg meestal wel vinden zonder.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 07:21:
Maar als je dat vergelijkt met de rest van de navigatie wat gratis is dan vind ik hem nog niet zo slecht.. ik type gewoon de straat en daar achter de plaats in en hij vindt het altijd direct!
ben zeer tevreden over de navigatie, het is voor mij voldoende om op me werk van het eene plek naar het andere te gaan.
Maar zoeken vanuit je contactenlijst is verdwenen (tenzij dat nu weer is toegevoegd), en je krijgt evenmin opties voorgeschoteld als je een paar letters (van een straat) hebt ingetoetst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd jammer dat je niet naar een paar letters te hebben getypt meteen de straat in beeld krijgt.. maar verders is alles super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DD07
Ik had vanmiddag even de navigatie nodig en moest vrij lang "wachten op GPS". Nog nooit eerder gehad (duurde langer dan 3 minuten). Is dat een bug? Of zat ik misschien in een achtergebleven gebied? Was ergens tussen Eindhoven en Nijmegen van de snelweg af (A50). Ik dacht eigenlijk dat de sateliet je altijd direct weet te vinden... of in ieder geval vrij snel. Of heeft het ook te maken met 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:40
Ik heb sinds enige tijd dat het hotmailoverzicht niet meer actueel is. Op het stand-by scherm wordt standaard niet meer het nieuwste e-mailbericht getoond maar een bericht dat al erg oud is. Wel is het zo als ik nieuwe e-mail krijg dat ik de volgende oude email krijg te zien. Weet iemand of dit te wijzigen is?

[ Voor 30% gewijzigd door TiSaE op 01-03-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
als ik het profiel "stil" kies en wel de trilfunctie aanzet, dan trilt m'n tel niet.
Zet ik het belvolume op niveau 1 in het profiel stil, dan trilt hij wel maar goed dan is het hele nut van profiel "stil" weg.

Heb ook al zelf een nieuw profiel aangemaakt, maar zodra ik het belvolume op 0 zet en de tril aan, dan trilt hij niet.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

edit: kan je niet bij de contactweergave naam en nr laten zien?

[ Voor 8% gewijzigd door Qosmic op 02-03-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Het profiel stil hoort stil te zijn.
Dus geen beltonen, geen trillen.
Wat jij zoekt is volgens mij vergadering: geen tonen, wel trillen. (althans, op m'n vorige symbian werkt het zo; dit toestel heb ik altijd op algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook profiel "Stil" met trillen aan en dat gaat goed. Je kunt je profielen aanpassen naar eigen voorkeur en heeft weinig te maken met de standaard ingestelde "voorkeuren". Ik weet niet precies wat het probleem veroorzaakt, maar in zo'n geval zou ik eerst resetten en daarna nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-03-2023
nieuwe versie uit voor ovi maps

To get the latest map data, we recommend you to use Map Loader. It will detect which version of maps you have and update accordingly. Just follow the on-screen instructions.
Hoi,
Ik heb hiervoor Map Loader 3.0.28.0, de laatste voor zover ik kan zien, gedowload en geïnstalleerd.
Na het starten krijg ik het volgende te zien:

You have connected at least one phone (MEMORYKEY) without a valid Maps drive.
Either you are using an old Maps version - then you must update your Maps application or reconnect your phone in mass storage mode - or you have never started your Maps application - then you have to start the Maps application once and restart Map Loader.

Als ik de telefoon in mass storage mode aansluit krijg ik het volgende te zien:

You connected at least one phone in mass storage mode. Reconnect your phone and select PC Suite mode.

Dat schiet niet op dus; van het kastje naar de muur.

Map loader geeft vervolgens aan dat ik Map versie 0.1.23.112 heb, dat staat ook in de telefoon, met eveneens de nummers: v3.01 09 wk 44 b01. Welke versie nummer hoort nu waar bij?
En dit is toch geen oude versie? Ik heb een paar dagen geleden een update binnengekregen!
De bovengenoemde versie (v3.04 Build91) wordt niet aangeboden.

Bovendien wacht ik nog op de "gratis" navigatie, bij mijn huidige versie moet ik nog betalen.

Allemaal heel onduidelijk, naar mijn mening.

Kan iemand mij uitleg en goed raad geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een vraagje aan jullie.

Ik had gisteren avond mijn accu van m'n N86 volledig opgeladen.

Na het vanmorgen ontwaken kwam ik tot mijn verbazing een zwart scherm tegen op me telefoon... accu was volledig leeg...en dat terwijl ik niks aan had staan als actieve verbinding ofzo!!:S

Iemand enig idee hoe dat dit kan?

Telefoon is van september... en wat vinden jullie beter?

De Nokia N86 8Mp of een nieuwe X6 16GB?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldm3 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:41:

Na het vanmorgen ontwaken kwam ik tot mijn verbazing een zwart scherm tegen op me telefoon... accu was volledig leeg...en dat terwijl ik niks aan had staan als actieve verbinding ofzo!!:S

Accu kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:37
Mijn scherm is kapot.
Op wintersport geweest, gevallen en toen ik s' avonds mijn telefoon uit de zak haalde bleek dat er aan de bovenkant van het scherm een ster in de ruit zit die doorloopt tot onder.

Morgen eens langs het service center om te kijken wat de kosten gaan zijn, hopelijk is het te verhalen op de reisverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Heb een N86 aangeschaft, alleen klein probleemje hier. Thuis probeer ik connectie te maken met het draadloos netwerk, krijg alleen steeds de melding: "Ongeldige servernaam"

Wat doe ik verkeerd? Op de N82 werkt het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Lijkt me toch een beetje snel.... accu kapot na 8maandjes...

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janavh schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:05:
[...]

Hoi,
Ik heb hiervoor Map Loader 3.0.28.0, de laatste voor zover ik kan zien, gedowload en geïnstalleerd.
Na het starten krijg ik het volgende te zien:

You have connected at least one phone (MEMORYKEY) without a valid Maps drive.
Either you are using an old Maps version - then you must update your Maps application or reconnect your phone in mass storage mode - or you have never started your Maps application - then you have to start the Maps application once and restart Map Loader.

Als ik de telefoon in mass storage mode aansluit krijg ik het volgende te zien:

You connected at least one phone in mass storage mode. Reconnect your phone and select PC Suite mode.

Dat schiet niet op dus; van het kastje naar de muur.

Map loader geeft vervolgens aan dat ik Map versie 0.1.23.112 heb, dat staat ook in de telefoon, met eveneens de nummers: v3.01 09 wk 44 b01. Welke versie nummer hoort nu waar bij?
En dit is toch geen oude versie? Ik heb een paar dagen geleden een update binnengekregen!
De bovengenoemde versie (v3.04 Build91) wordt niet aangeboden.

Bovendien wacht ik nog op de "gratis" navigatie, bij mijn huidige versie moet ik nog betalen.

Allemaal heel onduidelijk, naar mijn mening.

Kan iemand mij uitleg en goed raad geven?
Download de gratis nokia maps.. er staat een paar berichtjes terug een link.. (v3,03 10wk01 map version 0.1.23.112
die heb ik naar me computer gedownload en vervolgens kon ik via de rechtermuisknop een optie aanklikken om hem op me n86 te installeren, ik heb verder niks gedownload op me nokia zelf en ook nog geen update gedaan.. kaarten en gps zijn perfect en het is helemaal gratis

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
Download de gratis nokia maps.. er staat een paar berichtjes terug een link.. (v3,03 10wk01 map version 0.1.23.112
die heb ik naar me computer gedownload en vervolgens kon ik via de rechtermuisknop een optie aanklikken om hem op me n86 te installeren, ik heb verder niks gedownload op me nokia zelf en ook nog geen update gedaan.. kaarten en gps zijn perfect en het is helemaal gratis
Dat heb ik geprobeerd.
De installatie begon inderdaad hoopvol, maar het blijkt dat deze versie zich NAAST de bestaande versie wil installeren en de bestaande versie NIET update/ wist.
Daardoor is er geheugentekort.
Wellicht eerst de huidige versie wissen?
WieWeetWat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Gisteren heb ik in de auto gebruik gemaakt van de interne gps en ovi maps.
Dit werkte allemaal prima, alleen toen ik maps ging gebruiken voor gesproken navigatie kreeg ik de vraag of ik mijn eerste navigatiedag oid van de 10 wilde gebruiken. Dat accepteerde ik maar.

Maar houdt dit in dat ik nog maar 9 keer gratis gesproken navigatie heb en dat ik anders een nieuwe licentie moet kopen?

want hier hier staat dat het gratis is, voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooropgesteld dat de mailfunctie van de N86 compleet WAARDELOOS is, toch graag hulp gevraagd. Ik heb na uren prutsen etc eindelijk mijn POP3-account werkende via dat hosting.nokia.com-gekloterij dat door je strot wordt geduwd. Op mijn oude N79 kon ik feilloos direct naar mijn POP3 connecten, ook het wissen van mail werkte perfect. Zolang ik het op mijn telefoon liet staat bleef het op de server, deed ik het wissen op mijn telefoon dan was het pas van de server af, zoals het hoort.

Mijn provider is Vodafone, maar ik kan nog steeds geen mail versturen. Wat ook jammer is is dat je maar eenmalig je uitgaande mailprovider kunt instellen (als je de mailbox aanmaakt). Later wijzigen kan niet meer, dan moet je de mailbox verwijderen en opnieuw instellen. Het probleem zit hem in het feit dat je een gebruikersnaam/wachtwoord nodig hebt voor authsmtp.vodafone.nl. Gebruikersnaam is mail06xxxxxxxx en het wachtwoord is je My Vodafone-wachtwoord. Echter kun je nergens die gebruikersnaam opgeven, alleen je wachtwoord. Gevolg is dat ik geen mail kan versturen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia maps is officieel nog niet gratis voor de n86.. maar via de link die hier is terug te vinden kun je toch de gratis versie downloaden..
ik heb geen probleem gehad met de installatie.. ik heb niks verwijderd van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
waar kan ik die link vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina 32
16e bericht

downloaden naar een map op je pc en dan nokia met usb kabel verbinden met je pc en vervolgens op het gedownloade bestand met je rechtermuisknop klikken op kopieren naar: S60 handset (dat staat er bij mij)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook al een aantal keertjes gehad, steeds als ik ging slapen zette ik hem op energiespaarstand en vervolgens als ik wakker werd stond hij uit terwijl de accu de avond daarvoor nog vol was.. vreemd.. als ik hem gewoon op het zelfde profiel laat staan is er niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders met het zelfde probleempje

na het gebruik van ovi maps(nieuwe versie) blijft het gps tekentje/symbooltje naast het batterij zeg maar aan. sluit het proggie af maar hij blijft gwn daar staan. aan en uit zetten van het mobiel is de enige oplossing blijkbaar..tel reset gedaan heeft ook niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis_rsd, misschien een hele kleine moeite om die link alsnog een keer te plaatsen ipv wat je nu doet?

@all, iemand al een idee over hoe mail te versturen vanaf de N86 met Vodafone? Ik heb geen zin in een externe SMTP, dat zou nergens voor nodig hoeven te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is tie dan

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier het officele en latest version van ovi maps

http://uploaded.to/file/7i2kdn

edit:
niemand hier met hetzelfde als ik ? gps symbooltje blijft aan staan na het gebruik van ovi maps. om weg te krijgen moet ik een restart doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik ben bang dat ik mijn (gisteren binnengekomen) N86 nu al bricked heb.

Firmwareupdate met de officiële Nokia software, volgens de software ging alles goed, maar nu wil hij niet meer aan. Hij trilt wel even als ik hem met de powerbutton aan zet, maar er gebeurt verder niets.

Zelfs de 'last resort' reset (*, 3, [groen], [power]) werkt niet, hij trilt alleen maar even en er gebeurt verder niets :'(

Als ik tijd heb maar met het schaamrood op de kaken naar een NSP (waar ik zelfs ooit gesolliciteerd heb in het verleden)

[ Voor 13% gewijzigd door Resistor op 07-03-2010 13:39 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janavh
niemand hier met hetzelfde als ik ? gps symbooltje blijft aan staan na het gebruik van ovi maps. om weg te krijgen moet ik een restart doen.
Me Too!!

Ook gemerkt dat het alleen weggaat door de telefoon uit/aan te zetten.

(MAAR dat is niet alleen bij de nieuwe versie van Maps, want die heb ik er tot nu toe niet op gekregen.
Ik denk dat ik eerst de huidige versie van Maps moet verwijderen voor de nieuwe er op gaat, om de een of andere vage reden. Moet ik nog ff tijd voor vinden.)

Dus ik kan je probleem alleen bevestigen, niet oplossen . . . . . .

P.S.

Het is de laatste tijd wel een dooie boel hier . . . . . .

[ Voor 6% gewijzigd door janavh op 08-03-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:40:
[...]

Ik heb dit ook al een aantal keertjes gehad, steeds als ik ging slapen zette ik hem op energiespaarstand en vervolgens als ik wakker werd stond hij uit terwijl de accu de avond daarvoor nog vol was.. vreemd.. als ik hem gewoon op het zelfde profiel laat staan is er niks aan de hand
Vandaag maar eens een software reinstall gedaan en hopelijk helpt dat... in ieder geval goed om te weten dat ik niet de enige ben met dit irry probleem:(

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Laatst online: 10-09 18:14

Steve79

wie weet!?

Ik heb inmiddels de N86 bijna 3 maanden in het bezit, maar ben inmiddels niet zo tevreden meer met het toestel.
De volgende problemen zijn tot nu toe ontstaan:

- Speakertje kraakt enorm tijdens bellen ( is bijna geen gesprek meer me te voeren)
- Zeer veel stof onder m'n scherm
- Rode (led?) lamp gaat soms spontaan branden achter op het toestel, en kan alleen worden uitgezet door de accu te verwijderen. (leuk als je het niet door hebt en je bent aan het bellen) :'(
- schuif tbv camera werkt vaak niet.
:(

Binnenkort maar eens langs een NSP, in de hoop de ze me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 18:22
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 06:57:
@all, iemand al een idee over hoe mail te versturen vanaf de N86 met Vodafone? Ik heb geen zin in een externe SMTP, dat zou nergens voor nodig hoeven te zijn.
Je zult wel moeten. Dit hangt namelijk samen met opsporingswetgeving en spambeperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Laatst online: 08-09 11:22
robertwebbe schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:49:
[...]

Je zult wel moeten. Dit hangt namelijk samen met opsporingswetgeving en spambeperking.
Irritant inderdaad dat mailprobleem. Ik heb het opgelost door een Gmailaccount aan te maken en daarmee m'n POP mailboxen daaraan te koppelen. Dan werkt het dus via een onnodige omweg wel. Het minste wat ik kan verwachten van een smartphone is (naast bellen) een goed werkende email client. Nokia blijft hier in mijn ogen zeer ernstig in gebreke! Voor mij een reden om nooit meer een Nokia te kopen terwijl ik altijd pro-Nokia was.

Verder bevalt het toestel mij ook steeds minder. Batterij gaat tegenwoordig steeds minder lang mee, GPS werkt nog steeds voor geen meter, krassen op de cameralens., softwareproblemen.

Ik ga in juni toch maar voor de iPhone 4G. Heeft ook een OLED scherm. Tot die tijd nog effe afzien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten de batterij werkt bij mijn alles perfect! zeer snelle GPS ontvangst en zeker geen krassen op lens of beeldscherm.. heb verschillende merken smartphones gehad maar die hadden steeds wat of gingen kapot! ben echt blij dat ik nu weer voor nokia heb gekozen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@robertwebbe & The Stimp!

Het blijft voor mij nog altijd onduidelijk waar ik mijn gebruikersnaam van de SMTP-account kan instellen op de N86??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het stil hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via de software update in je N86 is nu ook de gratis navigatie beschikbaar
versie 3.3 week 8 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus werkelijk niemand hier verstuurt mail op zijn N86 met Vodafone?? T-Mobile heeft bv geen smtp authentication nodig, dus dat is geen probleem...

Andere vraag: weet iemand een goede mail client voor de N86 (Symbian 60 3rd edition)? ProfiMail ja, maar ik ben op zoek naar een gratis variant. Is echt een super simpel stukje software in feite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft de oplossing voor mijn probleem

ik heb een vodaphone abbo zonder internet maar nu denk ik dat het gebruik van de maps de internetverbinding opengooit want ik zie net men rekening en veelvuldig zie ik live.vodafone.offnet 0,63ct en dat heeft denk ik met het gebruik van de MAPS te maken.

Hoe kan ik dit uitschakelen en is dit uberhaupt wel mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Heeft wellicht met je manier van gps positiebepaling te maken:
ga naar instellingen->algemeen->positiebepaling->methode pos. bepaling en schakel assisted GPS uit, en wellicht ook 'op basis van netwerk'.
Wat die laatste precies doet weet ik niet, en berichten hier en daar zijn daar imo ook niet echt duidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
op basis van netwerk wil zeggen dat er gekeken wordt naar via welke zendmasten je verbinding maakt en wa je je dan dus bevind.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij nokia service punt in rijssen geweest.
Had last van stof onder mijn scherm en dit werd steeds erger. Nu met de zon op je scherm zie je helemaal niks dan en was er zo zat van.
Binnen 5min was de klus geklaard en mijn scherm weer brandschoon. Goede zaak en goede service dus en uiteraard koste dit niks. +punten voor service point rijssen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de functie van het lampje tijdens opladen? Kan deze uitgezet worden of ook op een andere manier gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen functie is gwn cool :D en nee kan niet worden uitgeschakeld.. tenzij je het kapot maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik ben de N86 aan het overwegen als nieuwe telefoon voor mijn vrouw.. Ze is in de keuze van telefoon iets beperkt vanwege compatibiliteitsmogelijkheden met haar Ford Fiesta Bluetooth. De N86 zou hierin prima werken met alle mogelijkheden die het Ford Systeem biedt. Ze heeft nu een Nokia 6233, maar die is inmiddels al aardig wat jaartjes oud en wat beperkt in multimedia mogelijkheden.

Wat wil ze er ieder geval mee:

- Bellen en sms'en (goh ;) )
- DivX kijken
- Mp3's afspelen
- Foto's en filmpjes maken van bijvoorbeeld de kids als ze niet onze spiegelreflex bij de hand heeft

Ik heb zelf de N82 en volgens mij is de N86 nog net iets beter in het fotograferen (behalve de flits).

De reviews over de N86 zijn overal best lovend en benoemen niet zo heel veel minpunten. Wat zeggen de eigenaren hier? Telefoon aanschaffen? Of zijn er veel problemen mee? Of is ie z'n geld niet waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frans Bauer zou zeggen: DOEN! ;)
Ik ook. Het is zeker een fijn toestel met een schitterend scherm en heeft weinig tekortkomingen (zeker voor de wensen van je vrouw). Volgens mij heb jij ook nog wel een versie van Sygic liggen (=bekend uit ander topic) :Y) die je er ook op kunt zetten, zodat vrouwlief ook nog eens kan navigeren.

Goede foto's maakt deze camera zeker. Toch is het met een (Xenon)flits (in bijvoorbeeld kroegen) beter dan met een Led flits omdat Xenon het moment beter verlicht. Toch kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat de kwaliteit desondanks zeer acceptabel is (als je een stille hand hebt).

Problemen ben ik ook nog niet tegengekomen en heb nog geen vastloper oid gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Ik vind de xenonflits van de n82 niet per sé beter (uitgebreidt uitgetest).
De flits an sich is wel beter, maar de cmos van de n86 is heel veel lichtgevoeliger.
De kleurcorrectie op de ledflitser is aardig, maar dat is het enige punt waar de n82 het op wint, met name bij de langere afstanden (voor zover mogelijk)

Een aantal aardige reviews van een of andere gast op youtube die zeer kijkt naar camerakwaliteiten:
http://www.youtube.com/watch?v=0A9QyWWFKc4
http://www.youtube.com/watch?v=6w6zMRB9tVQ
http://www.youtube.com/watch?v=gTc_Iucjvtk
http://www.youtube.com/watch?v=uDbzQWJP1RQ

Voor de rest vind ik de prestaties voor divx en mp3's een beetje onder de maat. Mede door de slechte standaard players (de beste players van dit moment zijn imo wel voldoende, maar moet je los kopen), en mede doordat goede 3rd party divx players net wat te zwaar zijn om een pdtv xvid af te spelen (dus zonder aanpassen/verwerken van resolutie; zeg maar de 350mb tv serie aflevering van een uur die je downloadt :+)
Met de ingebouwde player werkt het aardig. Heeft die eigenlijk ondersteuning van subs? (mij nog niet gelukt)

Ik weet niet of de nieuwere/andere telefoons en OS en wel krachtig genoeg hiervoor zijn

[ Voor 8% gewijzigd door mr_petit op 08-04-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ik heb inderdaad nog wel een Sygic versie liggen ;) Dus dat komt vast wel goed. En wat DivX (in gewoon 'gedownload' AVI formaat) betreft, speelt de N86 die dan out-of-the-box? Nee toch? Daar heb je toch een aparte player voor nodig?

Wat de fotokwaliteit betreft gaat ze er in ieder geval heel erg veel op vooruit vergeleken met de 6233 en is de fotokwaliteit zeker te vergelijken met mij N82 voor zover ik overal kan zien.

En ook belangrijk is dat ze de ingebouwde Ford Bluetooth volledig kan blijven gebruiken in haar nieuwe Fiesta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Het lukt me nu idd niet om een divx te openen met de standaard apps..
Ik ben misschien in de war dat ik destijds de divx bekeek met de ingebouwde videoplayer van x-plore oid (en dus vergelijk met de performance van smartmovie, imo de beste player maar dus iets te log)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

mr_petit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:25:
Het lukt me nu idd niet om een divx te openen met de standaard apps..
Ik ben misschien in de war dat ik destijds de divx bekeek met de ingebouwde videoplayer van x-plore oid (en dus vergelijk met de performance van smartmovie, imo de beste player maar dus iets te log)
Oke, ik heb op mijn N82 Coreplayer staan die ik af en toe gebruik voor DivX. Die doet het op zich prima, alleen heb ik een geh***te N82.. en een nieuwe N86 zal vast de laatste firmware hebben en daarmee lukt dat dus niet. Maar goed daarover zal ik het verder hier niet hebben.

Er is nog een freeware DivX player toch. Maar die is dus te traag en te log vind je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week of 2 heb ik hetzelfde; telefoon is volledig opgeladen en wordt overdag gebruikt voor maximaal 15 minuten internet + 10 minuten bellen + 1 SMS-je. Na circa 8 uur is de batterij indicator 1 blokje gedaald en de telefoon wordt verder de hele avond/nacht niet gebruikt maar is 's morgens wel leeg :?

WLAN scanning en Bluetooth staan uit, ik snap er niets van want ik heb geen settings gewijzigd en voorheen ging de telefoon 2 tot 3 dagen mee zonder opladen...

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Zo'n korte standby tijd bij zo'n minimaal gebruik per dag vind ik echt onacceptabel voor een mobiel in deze prijsklasse :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zoekfunctie van die nieuwe Ovi Maps is minder, je kan niet meer op adres zoeken of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zoeken is idd wat midder, maar als je de straatnaam in toetst en drukt dan op zoek dan vindt hij de dichtsbijzijnde straat met die naam
En als je de stad er achter zet dan kan je verder zoeken dan alleen je omgeving waar je dan bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hij vindt echt nauwelijks nog iets..alleen straten binnen straal van een paar KM :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 18:24:
Nou, hij vindt echt nauwelijks nog iets..alleen straten binnen straal van een paar KM :S
Om die reden gebruik ik de oude versie en niet de nieuwe, de gratis versie ziet er misschien iets gelikter uit maar voor mij is het ontbreken van een goede zoekfunctie een misser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Firmware versie 30.009 is nu verkrijgbaar.
Ik heb nog geen veranderingen kunnen vinden (maar ook nog niet gezocht ;)) behalve dat je opnieuw de email moet instellen en je foto's in de galerij opnieuw geïndexeerd moeten worden, waarbij ze bij mij nu weg zijn bij vastgelegd, en nog wel in 'alle' staan...

Nog genoeg te doen dus voor de nokia developers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_petit schreef op zondag 18 april 2010 @ 04:09:
Klopt, raare is dat ik het niet via de router ( internet) kan instaleren. de vorige update's wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Bedoel je ota?
Of via de nokia software updater (via de pc)
Dat laatste werkte bij mij gewoon normaal; ota doe ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nieuwe update van ovi maps 3.04 met enkele verbeteringen aangezien deze nog beta is
http://betalabs.nokia.com/apps/ovi-maps-beta-for-mobile

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:51:
[...]

Om die reden gebruik ik de oude versie en niet de nieuwe, de gratis versie ziet er misschien iets gelikter uit maar voor mij is het ontbreken van een goede zoekfunctie een misser
denk dat ik de oude ook weer ga installeren, telefoongeheugen loopt nu sowieso erg vol :S nog maar 4 mb over en heb nauwelijks apps geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar eens een hard reset gedaan, maar nu staan alle foto's die ik gemaakt heb niet meer bij Vastgelegd maar bij Alle. Nog iemand met dit "probleem"? Verder is het telefoongeheugen wel flink toegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_petit schreef op zondag 18 april 2010 @ 04:09:
Ik heb nog geen veranderingen kunnen vinden (maar ook nog niet gezocht ;)) behalve dat je opnieuw de email moet instellen en je foto's in de galerij opnieuw geïndexeerd moeten worden, waarbij ze bij mij nu weg zijn bij vastgelegd, en nog wel in 'alle' staan...

Nog genoeg te doen dus voor de nokia developers :+
Verbeterd die nieuwe firmware toevallig ook het binnen 24 leeglopen van de phone bij minimaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Dat weet ik niet want dat probleem had ik in 1e instantie al niet. Ik zou zeggen probeer het uit....

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste