Afgelopentijd dagboekje ofzo,
Afgelopen weekend niet zo heel veel gedaan in WoW, wel veel IRL gedaan

. Mijn apply voor Warlock classleader is gehonoreerd, eens kijken hoe dat gaat bevallen. Zoals gezegd heb ik nog maar 1 collega Warlock in de guild, dus het zal allemaal wel meevallen. Je wordt als classleader ook geacht om mee te denken als er dingen spelen in de guild en dat vind ik altijd wel leuk.
Gisteren was het weer Naxx25 tijd. De Plague wing, de laatste 2 bosses van de Spider wing, de 4 Horsemen en uiteraard Saph en KT moesten nog neergelegd worden. Wij zijn nog niet zover als veel guilds die Naxx25 in 3 tot 3,5 uur clearen. Voor ons was het een goede prestatie dat we de resterende wings in 2 uur gecleared hebben. Het is te merken dat iedereen steeds betere gear aan het krijgen is. Bijvoorbeeld: bij de 4 Horsemen was het in eerdere runs zo dat de 1e boss ons nog 4 marks kon geven voor hij dood was, gisteren lag hij snel nadat het 3e mark kwam.
Loatheb dropte 2 T7.5 tokens waaronder 1 voor Warlocks. Het eerste token was o.a. voor Hunters. Op het Hunter token werd flink over elkaar heen geboden, dus uiteindelijk ging hij voor 100 DKP over de "toonbank". Op het Warlock token was ik de enige bieder, dus ik had hem voor 30 DKP (minimum voor T7 tokens).
Bij de 4 Horsemen dropte Damnation (caster staff). Niemand wilde hem, dus heb ik maar 10 DKP geboden. Het was voor mij geen mega upgrade aangezien ik op de main- en offhand bij elkaar zo'n 70 hit rating heb zitten.
Uiteindelijk hebben we nu de 4 wings leeg. Op Sapph hebben we 2 tries gedaan, maar dat ging op de een of andere manier nog niet goed. Helaas kreeg een healer connectie- en inlogproblemen. We hadden geen vervanger beschikbaar, dus we moesten de raid verder afblazen. Als we nog een paar tries gehad hadden was hij zeker neergegaan.
Bij deze heb ik m'n T7 set compleet (2x T7.5 en 3x T7). Ik ga nog wel door om alles naar T7.5 te krijgen, maar ik vind het al heel wat dat ik nu in 5x T7 rondloop. In TBC ben ik nooit verder gekomen dan 1x T4. In de T7.5 shoulders heb ik een +16 hit gem gezet en de staff ge-enchant met Accuracy. Dit compenseert het verlies aan hitrating van de main- en offhand die ik had voldoende ('k zit nu op een comfortabele +16,xx% hit chance), dus alles bij elkaar ben ik er toch weer op vooruit gegaan. De offhand ga ik wel bewaren aangezien er meerdere one-handed caster wapens droppen met evenveel spellpower (461) als de staff die ik nu heb.
Het valt me trouwens vies tegen wat je voor de Valor emblems aan gear kunt kopen. Het enige wat voor mijn Warlock nu interessant is, is het T7.5 legs token voor 75 emblems en dan houdt het wel zo'n beetje op.
Vanavond ga ik het helaas niet redden om op tijd te zijn voor Naxx25. Als ik mazzel heb kan ik rond 20.30 nog aanhaken als Sapph en KT dan nog niet neergelegd zijn. Mocht het snel gaan morgen dan kan het zijn dat we Malygos 25 eens gaan proberen, zou leuk zijn

.
[
Voor 0% gewijzigd door
Dricus op 02-03-2009 08:49
. Reden: zpelling ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...