Geweldige foto dit.
Ik dacht precies hetzelfde, geniale foto
Verwijderd
Dat is een Griffin Powermate. Kan je mee door vanalles bladeren (foto's, documenten,...) , fancy volumeknop en nog veel functies waar ik geen weet van heb.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:59:
[...]
Wat is dat ding met die blauwe gloed links op de foto ?
Precies! Trouwens is dat "kleine" toetsenbord echt waardeloos!!! Tering, maar goed ik had al een "gewone" aluminum toetsenbord, dus heb ik die maar weer aangesloten.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:06:
[...]
Dat is een Griffin Powermate. Kan je mee door vanalles bladeren (foto's, documenten,...) , fancy volumeknop en nog veel functies waar ik geen weet van heb.
Wat vind je er slecht aan? Ik zit namelijk te kijken naar dat toetsenbord en zou wel wat ervaringen willen lezen.
Verwijderd
Niet moeilijk uit te vogelen wat hij er slecht aan zou vinden toch?
Tussen het gewone keyboard en dit is er namelijk maar 1 verschil. Geen numeriek toetsenbord. Welke ervaringen verwacht je dan precies?
Tussen het gewone keyboard en dit is er namelijk maar 1 verschil. Geen numeriek toetsenbord. Welke ervaringen verwacht je dan precies?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 13:03 ]
Dus omdat er geen numpad op zit, is het toetsenbord waardeloos (quote)? Leuke beredenering heb jij...Tussen het gewone keyboard en dit is er namelijk maar 1 verschil. Geen numeriek toetsenbord.
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom hij het toetsenbord waardeloos vindt (dat hoeft niet eens het numpad als oorzaak te hebben lijkt mij), ervaringen zijn bij mij altijd welkom voor ik een aankoop doe.
Dit is niet precies te omschrijven. Het voelt gewoon niet lekker. Op een of andere manier ligt mijn rechterhand meer aan de zijkant van het toetsenbord, waarmee met het kleine bordje mij hand er af valt ofzo ... nou ja.. ik vind het niet prettig..Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:03:
Niet moeilijk uit te vogelen wat hij er slecht aan zou vinden toch?
![]()
Verwijderd
Hoi, ik heb het kleine toetsenbordje vrij snel gekocht na dat ik mijn macbook pro had. En moet zegggen super. Als ik de laptop op tafel zet effe toetsenbord erbij geen draden en typt super licht. Het nummerieke deel heb ik niet nodig en zo voor de laptop past het precies mooi met de muis ernaast. Als je meer ruimte hebt en vaste plek lijkt mij de grotere ook logischer.
Heb wel vandaag mijn mighty mouse in de kast gezet en nu een mxrevolution..nadeel is wel de usb ontvanger maar deze licht zo fijn in de hand klikken is ook veel beter..de mighty mouse klikt erg zwaar vind ik en de mx gaat ook veel soepeler over de muis mat:)
Heb wel vandaag mijn mighty mouse in de kast gezet en nu een mxrevolution..nadeel is wel de usb ontvanger maar deze licht zo fijn in de hand klikken is ook veel beter..de mighty mouse klikt erg zwaar vind ik en de mx gaat ook veel soepeler over de muis mat:)
Nee hoor, dat is niet het enige verchil.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:03:
Tussen het gewone keyboard en dit is er namelijk maar 1 verschil. Geen numeriek toetsenbord.
Het kleine bordje is véél smaller dan alleen dat ontbrekende numpad, de home-end- page up-down en pijltjes toetsen zijn samen geperst om er bij te kunnen.
Niet iedereen vindt het fijn dat alles zo bij elkaar gepropt zit.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik geef het nog 1 kans, ik denk dat ik te snel terug heb gegrepen naar het oude TB. Ach ja wat maakt het ook uit... ik heb ze alle twee...
Erm ik heb het toetsenbordje voor me liggen, maar zie geen home en end knop. Ik gebruik zelf altijd 'cmd' plus pijltjes als home en end.Spike_wolf schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:17:
[...]
Nee hoor, dat is niet het enige verchil.
Het kleine bordje is véél smaller dan alleen dat ontbrekende numpad, de home-end- page up-down en pijltjes toetsen zijn samen geperst om er bij te kunnen.
Niet iedereen vindt het fijn dat alles zo bij elkaar gepropt zit.
My bad. Zijn idd helemaal weg gelaten.ZpAz schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:26:
[...]
Erm ik heb het toetsenbordje voor me liggen, maar zie geen home en end knop. Ik gebruik zelf altijd 'cmd' plus pijltjes als home en end.
Alleen de pijltjes zijn er onder geperst.
Humankind… be both.
Beetje off-topic, maar ik heb dus het nieuwe toetsenbord (wel wireless).
Kan ik met Leopard een toetscombinatie toewijzen die dan 'Insert' of 'Delete' uitvoert?
Kan ik met Leopard een toetscombinatie toewijzen die dan 'Insert' of 'Delete' uitvoert?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Fn Backspace is delete. Insert wordt een ander verhaal wat waarschijnlijk mogelijk via de system prefs -> keyboard/mouse -> keyboard shortcuts gedaan kan worden. Wellicht beter om hierover verder te gaan in het topic die Utopist aangeeft
[ Voor 3% gewijzigd door ppl op 14-03-2009 18:41 ]
Delete als in 'bestand verwijderen' of delete als in 'de letter NA de cursor verwijderen'? dat laatste kan met fn + BackspaceTHE_BASE schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:29:
Beetje off-topic, maar ik heb dus het nieuwe toetsenbord (wel wireless).
[Edit]
spuit11 enzo
Mocht je het nog niet weten, bestand verwijderen is CMD + Backspace
[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 14-03-2009 18:42 ]
Humankind… be both.
Komop mensen, dit is een foto-topic, geen slowchat topic.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Niet veel verandert sinds de laatste keer maar der komt iig weer een foto voorbij
Macbook 2.1 Ghz Intel core 2 duo, 4Gb geheugen
Apple wireless Keyboard
Apple Wired Mighty Mouse
Microsoft Arc Mouse
Acer x203h Tft
Apple Remote
Logitech X-230 Speakers
Iphone 1e Gen 8Gb
2,5" 160 Gb Schijfje
Even een hele stomme vraag maar ik zie het steeds vaker terug komen hier:
Veel mensen zetten de 'control' speaker van de x-230 links neer terwijl dit de rechter speaker is. Heeft dit een reden ofzo?
Veel mensen zetten de 'control' speaker van de x-230 links neer terwijl dit de rechter speaker is. Heeft dit een reden ofzo?
één is geen, twee is één
Verwijderd
Haha nou je het zegt ja 
zelf heb ik ze 'normaal' staan..
maar kan je niet via een driver/programmatje (op Windows) instellen dat het signaal 'omgedraaid' wordt?
zelf heb ik ze 'normaal' staan..
maar kan je niet via een driver/programmatje (op Windows) instellen dat het signaal 'omgedraaid' wordt?
Te korte kabels, ik spreek uit ervaringWackoz schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:03:
Even een hele stomme vraag maar ik zie het steeds vaker terug komen hier:
Dat is inderdaad de reden dat ze zo staan bij mij, de rechter speaker haalt de andere kant van het scherm gewoon niet.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Grappig hoe het lijkt alsof je wallpaper (behang) overgaat op je wallpaper (achtergrond van je Mac)
Hope you're jokingShrien schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:37:
[...]
Grappig hoe het lijkt alsof je wallpaper (behang) overgaat op je wallpaper (achtergrond van je Mac)
Maar euh, is dat niet de XMB van de PS3 die achtergrond?
Ik denk dat hij wel door heeft dat die strepen op de monitor een reflectie zijnBloodDragon schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:57:
[...]
Hope you're joking
Maar euh, is dat niet de XMB van de PS3 die achtergrond?
Maar het is idd grappig hoe ze bijna precies in elkaar door lopen
Humankind… be both.
Ik weet dat iDisk vrij traag is, maar het was de enige plek waar ik het snel kon uploaden.
In het .ZIP-je vindt je ook andere kleuren!
http://idisk.mac.com/niels-Public?view=web
In het .ZIP-je vindt je ook andere kleuren!
http://idisk.mac.com/niels-Public?view=web
Je maakt wel erg mooie foto's. Ziet er keck uit. Maar heb je die wallpaper?RD schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:51:
Nog een fotootje ... ik ben inmiddels meer gewend aan de grote ... hehe.
[afbeelding]
Hi, dat zijn foto's van mij, zie hier meer;THE_BASE schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:07:
[...]
Je maakt wel erg mooie foto's. Ziet er keck uit. Maar heb je die wallpaper?
http://www.beeldparade.nl/BeeldParade.nl/EXTRA.html
Keurig!RD schreef op maandag 16 maart 2009 @ 07:53:
[...]
Hi, dat zijn foto's van mij, zie hier meer;
http://www.beeldparade.nl/BeeldParade.nl/EXTRA.html
Verwijderd

haha, de nokia 6310 heb ik voor 5€ op de applebeurs gekocht (zaterdag 14 mrt) (LOL
ook meteen een nieuwe baterij voor de mini gehaald. Je ziet een iMac en een MacBook.
Niet te zien:
Maxtor firefire schijf 80G
nokia 6300 die dient als fototoestel en wekker (moet nog simlockvrij worden gemaakt)
G4 Cube
de rest van mijn Apple verzameling
Machines die ik nog aan ga schaffen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 17:31 ]
Mijn tweede monitor is ook aangesloten met de vandaag ontvangen usb to dvi adapter.

Lekkere mini-studio zoflyboarder schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:06:
Mijn tweede monitor is ook aangesloten met de vandaag ontvangen usb to dvi adapter.
[afbeelding]
Verwijderd
Dat ziet er inderdaad erg smakelijk uitflyboarder schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:06:
[afbeelding]
Wat doe je precies in je studio, en is dat Logic wat ik zie ?
Die KRK's zijn inderdaad zeker aan te bevelen voor iedereen met een homestudio of als je gewoon superieur geluid wil
Wat voor usb to dvi heb je genomen en werkt het een beetje goed ?flyboarder schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:06:
[afbeelding]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
wat ik altijd zo jammer vindt zijn die lelijke V voeten van de LCD schermen van tegenwoordig gewoon te leijk zijn die.
Het is inderdaad Logic wat je ziet. Logic Studio 8 om precies te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:33:
[...]
Dat ziet er inderdaad erg smakelijk uit
Wat doe je precies in je studio, en is dat Logic wat ik zie ?
Die KRK's zijn inderdaad zeker aan te bevelen voor iedereen met een homestudio of als je gewoon superieur geluid wilWat een beesten zijn dat.
Waar ik mij vooral mee bezig houdt experimenteren met muziek en geluid. Ook wil ik de opleiding Sounddesign gaan doen aan de HKU (deze week hoor ik of ik ben toegelaten). Ik wil zorgen dat ik thuis zo veel mogelijk op het gebied van muziek en geluid, zelf kan doen.ronwiel schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:37:
[...]
Lekkere mini-studio zo. Kan begrijpen dat er naast het mac spul een mooi setje rokits staan, erg lekker geluid komt er uit die gele kasten. wat van muziek maak je trouwens?
Ik heb de volgende Usb to Dvi adater gekocht. En tot nu toe werkt hij perfect voor wat ik er mee wil doen. En dat is voornamelijk Logic superwidescreen gebruiken.LoneWolf schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:54:
[...]
Wat voor usb to dvi heb je genomen en werkt het een beetje goed ?
PowerMac eruit, mini terug. Staat meteen heel anders.

U ziet:

U ziet:
- Canon Pixma iP4000
- My Book Studio iTB @FW800
- Kaartlezer
- Mac Mini C2D 2.0 met 4GB en 320 7200rpm schijf
- ACD 23" met custom-made ambi-light (Ikea dioder)
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Nice Nice Nice. Wist niet dat dat kon met zo'n USB adapter.flyboarder schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:06:
[afbeelding]
Wat voor AD-converter/interface heb je?
Over die KRK's. Daar verschillen de meningen over. O.a. de mijne
Ik vind de KRK's opzich prima en lekker direct. Maar met kritisch luisteren zijn ze (alle soorten, hoe lager het typenummer hoe minder erg) een beetje lomp/ongedefinieerd in het laag en er mist wat in het hoog.
Mijn voorkeur gaat uit naar Adam monitoren. Maar voor mijn budget (waar de KRK's perfect in kunnen) vind ik de Mackie MR5's toch de beste keuze.
Gelukkig verschillen de smaken!
Op de foto staat een Tascam FW-1082, maar die heb ik gister verkocht. Deze word vervangen door een Apogee Duet ism een Euphonix MC Control.J0sTJos schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:59:
[...]
Nice Nice Nice. Wist niet dat dat kon met zo'n USB adapter.
Wat voor AD-converter/interface heb je?
Aaaah is dat zo'n Tascam? Ik dacht dat dat alleen een MIDI-controller/mixer was.flyboarder schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:02:
[...]
Op de foto staat een Tascam FW-1082, maar die heb ik gister verkocht. Deze word vervangen door een Apogee Duet ism een Euphonix MC Control.
Pfoe. Apogee en Euphonix. Echt mooi spul! Perfect voor Apple en Logic! Die Euphonix is zooo vet! Heb 'm laatst bij MacHouse Amsterdam gedemonstreerd gezien. Echt veeeel mogelijkheden en perfecte sync met Logic. Nice!
Zou het graag hier hebben staan als ik het geld had..
Maar waarom die je alles nog met een MacBookje terwijl je zoveel geld besteedt aan die randapparatuur?

Wat je ziet:
- MacBook Pro Unibody 2.4GHz 4GB
- 2x Lacie HDD (250GB & 500GB)
- iPod dock + iPod Classic 80GB
- Oud bedraad Apple Keyboard
- Logitech G9 Muis
- Logitech Microfoon
- Logitech X-540
- HP w2448hc 24" scherm, met webcam
- PS3 (achter scherm)
- Creative Soundblaster Extigy (verscholen onderaan, verbindt mijn MacBook en PS3 met Logitech 5.1 set
- Simpele switch voor optische audio kabels
Zie ik daar ook Warhammer?BloodDragon schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 22:19:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- MacBook Pro Unibody 2.4GHz 4GB
- 2x Lacie HDD (250GB & 500GB)
- iPod dock + iPod Classic 80GB
- Oud bedraad Apple Keyboard
- Logitech G9 Muis
- Logitech Microfoon
- Logitech X-540
- HP w2448hc 24" scherm, met webcam
- PS3 (achter scherm)
- Creative Soundblaster Extigy (verscholen onderaan, verbindt mijn MacBook en PS3 met Logitech 5.1 set
- Simpele switch voor optische audio kabels
Ik zal die van mij ook even delen 

Wat je ziet:

Wat je ziet:
- Macbook Pro 2.53
- Rain Design mStand
- Logitech diNovo Keyboard Mac Edition (US import)
- Logitech VX Revolution
- Western Digital My Studio 500 GB
- QNAP TS-109 II (500 GB - o.a. iTunes Server)
- Creative Gigaworks T3 (teveel geluid voor de kamer waar ik nu inzit
)
- Ikea klok
- Nokia E51
- Een bureau wat grondig een nieuwe verfbeurt kan gebruiken...
- Rain Design iLap (voor wanneer het weer mooi weer is en in de tuin gezeten kan worden)
- LaRoBe sleeve (black)
- Western Digital My Studio Passport (500 GB)
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::
Verwijderd
Die monitorverhoging is wel heel erg debiteuren/crediteuren achtigmessi schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 18:42:
Vooruit dan maar
Deze is van het werk.
[afbeelding]
U ziet:
een macbook c2d 1.83 2gb
een dell 24" scherm
een logitech laser
en mijn gepattenteerde monitor verhoging
Yup, Vampire Counts/Skaven, helaas tegenwoordig geen tijd meer voor en het staat er nu al een paar jaar zo bij.
Sinds enkele dagen in het bezit van de Logitech Z-2300. Heerlijke set!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik vind het burootje alleen wat minderRivanov schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:48:
[afbeelding]
Verwijderd
Mooie muismat ... bij youmac in eindhoven weeste shoppen ?Rivanov schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:48:
[afbeelding]
Maar goed dat je er dan niet voor hoeft te zitten, toch?
Mijn tijdelijk setupje:
[ Voor 16% gewijzigd door Frietsaus op 20-03-2009 10:45 ]
Ook een duit in het zakje, mijn vaste werkplek:

Je ziet:
iMac 20" 2,16Ghz C2D met 2GB ram
MacBook late '08 2Ghz
Squeezbox remote
Nespresso kopje - een dag geen koffie is een dag niet geleefd

Je ziet:
iMac 20" 2,16Ghz C2D met 2GB ram
MacBook late '08 2Ghz
Squeezbox remote
Nespresso kopje - een dag geen koffie is een dag niet geleefd
Vind ik ook. Maar geen zin om nog een nieuwe te kopen aangezien ik over een tijdje toch wil gaan samenwonen met m'n vriendin. Dus dan zien we wel verder voor een nieuw bureau!
Wil namelijk een mooie grote en dat past nu niet helaas..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo, vanmorgen ff misbruik gemaakt van de 10% openingskorting bij de nieuwe A Mac hier in Eindhoven. Met onderstaande als gevolg;

De mac mini best gaat dienst doen als media center/fileserver ter vervanging van een oversizede P4 windows bak. En het cinema display is ter uitbreiding van mn unibody macbook wat ik inmiddels al had. Moet alleen nog wel ff wachten tot mn nieuwe bureau binnenkomt...(dat worden een lange 5 weken).
Final setup piccies volgen later...

De mac mini best gaat dienst doen als media center/fileserver ter vervanging van een oversizede P4 windows bak. En het cinema display is ter uitbreiding van mn unibody macbook wat ik inmiddels al had. Moet alleen nog wel ff wachten tot mn nieuwe bureau binnenkomt...(dat worden een lange 5 weken).
[ Voor 12% gewijzigd door Shiverzz op 21-03-2009 13:36 . Reden: nieuwe host voor piccie ]
Plaatje doet het niet hier.Shiverzz schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:52:
Zo, vanmorgen ff misbruik gemaakt van de 10% openingskorting bij de nieuwe A Mac hier in Eindhoven. Met onderstaande als gevolg;
[afbeelding]
n.a.
Hier ook niet... Ik ga zo ook richting Eindhoven, dus ik zal ook maar even bij de A Mac langs gaan. Misschien dat ik nog wat leuks kan scoren.
Vreemd, hier wel. Anywho, plaatje ergens anders gehost nu.arjen9551 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:57:
Plaatje doet het niet hier.
Is er echt ontzettend druk, dus weet niet hoeveel leuks er nu nog over is. Was er om 10.15u. Anderhalf uur later was ik pas aan de beurt...Moejo schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:15:
Hier ook niet... Ik ga zo ook richting Eindhoven, dus ik zal ook maar even bij de A Mac langs gaan. Misschien dat ik nog wat leuks kan scoren.
Verwijderd
Wat je ziet iMac 20" en een Sharkoon met 2 HDD van 500GB
Eindelijk een machine die de goedkeurig heeft om in de huiskamer te staan
Verwijderd
Echt een zalige speakerset:) Heb hem zelf ook en geeft echt subliem geluid !Rivanov schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:48:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik neem aan dat het dan specifiek om deze Sharkoon QuickPort gaat? Is een erg handig apparaatje voor de knutselaar die vaak verschillende schijven aan z'n computer wil hangen, zonder dat hij elke keer hoeft in en uit te bouwen. En het staat natuurlijk veel Tweakeriger dan een gewoon extern opslagmediumVerwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:05:
[afbeelding]
Wat je ziet iMac 20" en een Sharkoon met 2 HDD van 500GB
Eindelijk een machine die de goedkeurig heeft om in de huiskamer te staan
Verwijderd
Misschien een domme vraag; Waarom heb jij een Airport Express EN een TimeCapsule gekocht?Shiverzz schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:52:
Omdat een Express Airtunes ondersteund en de TC niet lijk mij...Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:09:
[...]
Misschien een domme vraag; Waarom heb jij een Airport Express EN een TimeCapsule gekocht?
M.a.w. de TC als back-up/internet dinges....en de Express als Airtunes dinges aan de Stereo/Receiver
Verwijderd
Weer wat geleerd, wist ik nietFlatwhite schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:13:
[...]
Omdat een Express Airtunes ondersteund en de TC niet lijk mij...![]()
M.a.w. de TC als back-up/internet dinges....en de Express als Airtunes dinges aan de Stereo/Receiver
(excuus voor offtopic
Plus dat een Express ook mooi als repeater kan dienen zodat je de blindspots in huis kunt aanpakken.
Zo'n hdd in een dock ziet er toch best wel wat mooier uit dan zo'n externe schijf die ze in een behuizing hebben gepropt. Op de een of andere manier staat het stoerder. Plus dat het mooier is om de techniek die erachter schuil gaat te zien
Zo'n hdd in een dock ziet er toch best wel wat mooier uit dan zo'n externe schijf die ze in een behuizing hebben gepropt. Op de een of andere manier staat het stoerder. Plus dat het mooier is om de techniek die erachter schuil gaat te zien
Verwijderd
Plus, als je nogal paranoia bent met backups, kan je elke dag een backup maken en die schijf daarna in een brandwerende kluis bewaren. Hoef je niet telkens de kabels los te koppelen.Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:59:
[...]
Ik neem aan dat het dan specifiek om deze Sharkoon QuickPort gaat? Is een erg handig apparaatje voor de knutselaar die vaak verschillende schijven aan z'n computer wil hangen, zonder dat hij elke keer hoeft in en uit te bouwen. En het staat natuurlijk veel Tweakeriger dan een gewoon extern opslagmedium
Ook handig
Nadeel; hij is er niet in het wit
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 20:08 ]

Wat je ziet:
- Apple Cinema 23"
- Macbook Pro 15.4" Core2Duo 2.16 3GB geheugen
- Apple Keyboard
- Logitech muis (sinds alle apple muizen zuigen)
- iPhone 3G
- Lampje
[ Voor 12% gewijzigd door Hiemstra op 23-03-2009 13:05 ]
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
EuhOptix schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:35:
Ziet er nice uit!
Wat voor magazine heb je daar liggen?

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
Dat is helaas vaak zo met die tijdschriften. De markt voor tijdschriften vol met newbie technieken is veel groter.Hiemstra schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:22:
[...]
Euheen impuls aankoop, stond op de cover 'top 50 css technieken', in de winkel had ik geen tijd om te lezen en kwam er daarna achter dat het basis newbie technieken waren
Nice, op het scherm na heb ik dezelfde setup als jij :-).

De ideale studeeropstelling;
Met mn MacBook, een biertje en 'Mr. Scruff - Music takes me up' op de achtergrond, mn marketing leren.
Foto genomen met mn iPhone3G

[ Voor 7% gewijzigd door Spinvis op 25-03-2009 21:19 ]
En eindelijk mag ik dan ook een foto van mijn iMac hier posten
, het is een iMac van de vorige generatie (witte) en nog compleet ook 

Wat u ziet:
iMac
Apple Toetsenbord / Microsoft muis (A)
Logitech Toetsenbord / Logitech G5 muis
Muismat
Wekker
Wuppie op lamp
Zalman headset
Logitech microfoon
Beeldscherm van windows computer

Wat u ziet:
iMac
Apple Toetsenbord / Microsoft muis (A)
Logitech Toetsenbord / Logitech G5 muis
Muismat
Wekker
Wuppie op lamp
Zalman headset
Logitech microfoon
Beeldscherm van windows computer
[ Voor 38% gewijzigd door Dahlia op 26-03-2009 09:18 ]
Ik zie... WINDOWS!
Grapje, op de zaak ben ik verdoemd tot dat verdomde systeem!

Grapje, op de zaak ben ik verdoemd tot dat verdomde systeem!
[ Voor 10% gewijzigd door Spinvis op 25-03-2009 22:12 ]
Ach tja, moet toch iets hebben om Team Fortress 2 op te spelen XD
http://farm4.static.flick...85456019_a83485713c_o.jpg
Wat je ziet:
Macbook late 2007
KRK Rokit RP5 (powered) speakers, met Auralex mo pads tegen vervelende bassen
Focusrite Saffire geluidskaart
Sony MDR-7509HD koptelefoon.
Dell 2408 monitor
WD 320 GB schijf voor Timemachine
G-tech Mini 250 GB schijf
Wacom Intuos3 tablet
Apple keyboard (oude versie)
iPhone 3G 16GB (met just mobile stand)
iPod 5G 80GB (Airdock)
Nokia N73
Siemens gigaset als huis telefoon
IKEA Ioder (LED verlichting strips achter scherm
Boston RedSox cap!!!
Wat je niet ziet:
Playstation 3
Guitarhero!
Apple Airport Express
Apple Mighty Mouse
Graag een thumbnail plaatsen en dan linken naar het origineel, dit plaatje is een beetje groot
Wat je ziet:
Macbook late 2007
Dell 2408 monitor
Wacom Intuos3 tablet
iPod 5G 80GB (Airdock)
Nokia N73
Boston RedSox cap!!!
Wat je niet ziet:
Playstation 3
Guitarhero!
Apple Airport Express
Apple Mighty Mouse
Graag een thumbnail plaatsen en dan linken naar het origineel, dit plaatje is een beetje groot
[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 26-03-2009 08:43 ]
Ziet er vet uit! Lijkt op mijn setup. Alleen dan andere merken voor de verscheidene apparatuur. En ook niet zo steriel op het bureau.mvmoock schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 00:02:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Macbook late 2007
Dell 2408 monitor
Wacom Intuos3 tablet
iPod 5G 80GB (Airdock)
Nokia N73
Boston RedSox cap!!!
Wat je niet ziet:
Playstation 3
Guitarhero!
Apple Airport Express
Apple Mighty Mouse
Muziekproductiedoeleinden?
Team Fortress 2 draait onder Crossover dacht ik (betaald) dus onder darwine (gratis) zal het ook wel werken.Dahlia schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:07:
Ach tja, moet toch iets hebben om Team Fortress 2 op te spelen XD
Draait het dan ook op de videokaart in de iMac zelf ?, ik dacht dat die namelijk het spel niet aankon..
Waarbij ik mij afvraag hoe nodig dat is. In mijn betonnen huis met de Wireless Extreme beneden, heb ik plots prima signaal boven. Dat was totaal anders toen ik een B/G netwerkje had liggen. De repeaters konden de deur uit.ppl schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:14:
Plus dat een Express ook mooi als repeater kan dienen zodat je de blindspots in huis kunt aanpakken.
[ Voor 3% gewijzigd door vgroenewold op 26-03-2009 10:03 ]
Sommige mensen schijnen nogal een groot huis en een grote tuin te hebben, weer anderen wonen in een onwijs dik betonblok wat meer weg heeft van een bunker en er zijn mensen die 802.11g spul hebben en geen gebruik (kunnen/willen) maken van 802.11n. In alle genoemde gevallen is het heel erg fijn om dan iets van een Airport Express te gebruiken
Het gebruik van 802.11n schijnt ook nogal wat verschil uit te kunnen maken maar ja als jij verder alleen 802.11g spul hebt dan heb je daar helaas niets aan.
Tussen darwine en crossover kan best nogal wat verschil zitten dus ik zou er niet al te snel ervanuit gaan dat iets onder darwine en crossover werkt. Met name op gebied van graphics wil hier nog wel eens wat verschil in zitten.
Tussen darwine en crossover kan best nogal wat verschil zitten dus ik zou er niet al te snel ervanuit gaan dat iets onder darwine en crossover werkt. Met name op gebied van graphics wil hier nog wel eens wat verschil in zitten.
niet echt, meer soms voor de leuk iets opnemen... Ik werk in een post productie studio, waar ik video-edit en soms wat mee naar huis neem... Maar liefde voor goed geluid blijftJ0sTJos schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 06:58:
[...]
Ziet er vet uit! Lijkt op mijn setup. Alleen dan andere merken voor de verscheidene apparatuur. En ook niet zo steriel op het bureau.
Muziekproductiedoeleinden?
Verwijderd
Hierbij mijn iMacje
2,4 GhZ - 20'' - 2 GB ram
Moet ik misschien maar eens uitbreiden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 16:20 ]

Klik op de afbeelding voor een vergroting!
Na een paar weken heb ik dan mijn bureau redelijk ingedeeld zoals ik het hebben wil:
- Wacom Bamboo
- Samsung SyncMaster 245b (24")
- Bose Companion 3 boxen
- Draadloos Bluetooth Toetsenbord van Apple
- Logitech MX Revolution muis icm zwarte Icemat
- Apple MacBook 13" 2.4ghz, 4gb ram
- Senseo New Generation (voor thee en chocomel
)
- Brother MFC-490CW
Verwijderd
Hey,
Ik heb een Bose Companion 5 set. en zou eventueel de speakers wel los willen hebben van de standaard, ik zie hier een Companion 3 die ook los is. hoe deed je dit??
Ik heb een Bose Companion 5 set. en zou eventueel de speakers wel los willen hebben van de standaard, ik zie hier een Companion 3 die ook los is. hoe deed je dit??
Verwijderd
Heb je die rechtstreeks bij Steelpad bestelt? Zou namelijk eindelijk eens een goede muismat hebben en van wat ik er van gehoord heb lijkt me die perfect
Dank
ik gok dat die hem via een sk heeft waar ik hem ook via hebVerwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:49:
[...]
Heb je die rechtstreeks bij Steelpad bestelt? Zou namelijk eindelijk eens een goede muismat hebben en van wat ik er van gehoord heb lijkt me die perfect.
Dank
maar volgens mij is die ook bij genoeg nederlans winkels te bestellen.
persoonlijk vind ik de steelpad 4D beter.
Onder de voet zit een schroefje, die haal je eruit. Dan haal je de voet er vanaf, daarna trek je de kabel naar achter zodat de achterkant van de poot los komt. Dan zit er volgens mij bovenin de poot nog een schroef en als je die eruit haalt kan hij los.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:30:
Hey,
Die heb ik op de HCC dagen gekocht een paar jaar terugVerwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:49:
[...]
Heb je die rechtstreeks bij Steelpad bestelt? Zou namelijk eindelijk eens een goede muismat hebben en van wat ik er van gehoord heb lijkt me die perfect.
Dank
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.