Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen! :)
ik ben nieuw hier,en heb sinds gisteren een zen xfi gekocht,de 16 gb versie voor 150 euro bij de bcc.
Nu gaat alles soepel.behalve 2 dingen.
!ste probleem zijn video's,ik kan geen grote video's erop zetten en ook niet converteren met dat progje van de creative site.
Hij geeft dan een foutmelding zoals video met deze bitsnelheid kan niet worden afgespeeld.
Ook nog een andere,maar die weet ik nu niet zo 1,2,3 wat deze wasa,hier kom ik later op terug want ik ben nu bij mijn vriendin.

Probleem twee is dat hij niet met mijn computer kan streamen,hij vind hem wel maar als ik hem dan selecteer krijg ik als foutmelding 'er zijn geen bestanden in deze map oid.:S)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Nicky

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
pyrofire, welkom op GoT :) Ik heb je bericht even afgesplitst van De Creative Zen X-Fi, ervaringen en discussie. We zien namelijk probleemvragen liever in een eigen topic. Dan blijft het wat overzichtelijk allemaal. Wat betreft je video-probleem; lees Video coderen voor je PMD: Tips en trucs eens door. Ik denk dat je daarmee een heel eind komt. :)

Wat betreft het streamen. Lukt het met een andere pc wel? Weet je zeker dat je verbinding hebt?

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 13-02-2009 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Met een andere pc lukt het ook niet,ik zal vanavond na karate een foto maken van de melding.
Hartstikke bedankt voor de snelle reactie!