Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil eindelijk ook eens mijn hele filmcollectie, die op de computerdisk staat, wireless kunnen streamen naar mijn TV.

Mijn zoektocht naar een mediaplayer die dit kan bracht me bij:
1) HDX-1000 Networked Media Tank
2) Tvix HD M-6500A
3) Plextor PX-MX1000WL

Alle 3 hebben ze hun eigen voor- en nadelen: prijs TVix nogal hoog, maar wel handige display bijvoorbeeld.
Wie heeft ervaring met één van deze players en kan mij helpen in mijn keuze?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Ik weet niet of je dit topic Networked Media Tank - deel 3 al gevonden had, maar daar staat werkelijk een berg ervaringen bij elkaar. Misschien dat je daar ook wat meer geluk zal hebben om eigenaars van de verschillende opties te vinden. In elk geval is er ook een HDX topic in datzelfde forum.HDX-1000 Networked Media Tank Player

[ Voor 8% gewijzigd door DexterBelgium op 13-02-2009 10:46 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. In dit geval heb je dat (iig op GoT) klaarblijkelijk niet gedaan aangezien je meerdere topics over juist de apparaten die je noemt over het hoofd gezien hebt. Daarbij open je ook een topic in Overige Hardware, waar alleen dingen in thuishoren die nergens anders op GoT een plek hebben. TV-gerelateerde zaken horen in LPPR, waar dan ook de genoemde topics staan. Dat had je gelijk gevonden als je de moeite gedaan had te zoeken naar het juiste subforum :o

Daarnaast verwachten we op GoT dat als je zegt zelf gezocht te hebben je ook meldt waar, op welke zoektermen en wat je exact vond (links!). Ook dat laat je achterwege.

Ik verplaats dit topic naar LPPR, de moderatoren daar beslissen of het open blijft of niet, maar gezien de gebrek aan inzet zou ik niet al te optimistisch zijn.

Move OH -> LPPR

Oslik blyat! Oslik!