Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
welke vinden jullie beter en waarom ik zit namelijk erg tussen deze 2 te twijfelen doordat de classic een heleboel gig heeft maar de zen dingen als wifi heeft die dr tegenop wegen.

Mvg. Hassle

EditL: geen fanboys please

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 15:12 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Apple fans zullen zegen de iPod!!
Creative fans zullen zeggen ZEN!!

Ik zou zeggen. leg de specs naast elkaar, en kijk welke je het meest aanspreeken.
Beide apperaten zijn goed, persoonlijke voorkeur van mij is toch de iPod..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
waarom heb je die voorkeur?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Simple.. Ik vind het makkelijk werken.

Daarnaast heb ik een iPhone, MacBook PRO en een TimeMachine..
Dan is het makelijker om iets in dezelde genre te kopen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gewoon uitgaan van je eigen voorkeur. Ga even langs de winkel en probeer ze beide even uit, speel er wat mee en kies diegene die je het beste bevalt. Dingen als wifi ed. zal ik zelf niet zoveel waarde aan hechten, als je dat dan wilt gebruiken zal je de speler toch eerst moeten pakken om wifi aan te zetten, in dezelfde tijd heb je ook al een usb kabel er in zitten.

Mijn keus zou overings ook de iPod zijn. Waarom? Design en bedieningsgemak.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:01
Mijn persoonlijke ervaringen met de iPod Classic (160GB) zijn goed. Gebruiksvriendelijk (ClickWheel), grote capaciteit (nu dan 120GB), eenvoudige integratie met iTunes (of desgewenst met WinAmp door ml_iPod te downloaden ;) ), lange accuduur en natuurlijk een beeldschoon uiterlijk. Minpunten zijn soms wat trage respons (opspinnen van de HDD) en gebrek aan radio.

De X-Fi heb ik alleen maar gezien, maar mooi vind ik hem persoonlijk niet. Sterker nog, ik dacht dat het een telefoon was. :D Maar daar staat tegenover een mooi groot scherm (wellicht video's?), radio, WiFi en wellicht SD-slot. Minpunten daarvan zijn het beperkte opslaggeheugen (max. 32GB intern) en de korte gebruiksduur.

Verwijderd

Topicstarter
is de kwaliteit van een classic goed qua films maar ook geluid?

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:43:
is de kwaliteit van een classic goed qua films maar ook geluid?
Vast wel, ipods klinken over het algemeen best redelijk. Maar daar zijn ongetwijfeld wel reviews over te vinden lijkt mij?

Verwijderd

Topicstarter
klopt;) ik zal ff zoeke

Verwijderd

Ik zou de keus laten afhangen qua file management. Laatst nog hele discussies gehad met een vriend over hoe een iPod werkt.

Een iPod heeft in principe een gehele database in zich. Deze database 'bestuur' je met iTunes. Wil je gewoon simpel .mp3 files kopieren naar een mp3 speler en geef je niet om ID3 tags neem dan aub de Zenn. Ben je een gestructureerd iemand die ID3 Tags in orde heeft en je kan met iTunes overweg neem dan aub de iPod.

iTunes is zo stront eenvoudig dat je te moeilijk denkt, daarom hebben veel mensen best moeite met iTunes.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:42:
Ik zou de keus laten afhangen qua file management. Laatst nog hele discussies gehad met een vriend over hoe een iPod werkt.

Een iPod heeft in principe een gehele database in zich. Deze database 'bestuur' je met iTunes. Wil je gewoon simpel .mp3 files kopieren naar een mp3 speler en geef je niet om ID3 tags neem dan aub de Zenn. Ben je een gestructureerd iemand die ID3 Tags in orde heeft en je kan met iTunes overweg neem dan aub de iPod.

iTunes is zo stront eenvoudig dat je te moeilijk denkt, daarom hebben veel mensen best moeite met iTunes.
iTunes is inderdaad een waardeloos programma met een grotere database op Windows. Op mijn Mac gebruik ik het niet. Maar via de ml_iPod plugin voor WinAmp kun je gewoon je audio, video, podcasts én scrobbles managen. :)

Verwijderd

Maar via de ml_iPod plugin voor WinAmp kun je gewoon je audio
Klopt. Terwijl iTunes geweldige dingen kan. Ik heb de mening dat als je iTunes een ruk programma vind dat je dan beter geen iPod kan kopen.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:41
Hassie, je bent er al eerder op gewezen dat we op GoT wat eigen inzet verwachten. Nu zijn "wat moet ik kopen?" topics op zich geen bezwaar. Maar we verwachten wel wat inzet. Gewoon twee spelers noemen en daar dan ervaringen over vragen is dus niet de bedoeling. Er zijn namelijk al genoeg ervaringen over de spelers te vinden in De Creative Zen X-Fi, ervaringen en discussie & [iPod classic 2G] Discussies en ervaringen :)

Zet voor jezelf de voor en nadelen van de twee spelers op een rijtje, mocht je nog over punten twijfelen, dan kun je daarover een topic openen. Maar op deze manier is dus niet de bedoeling.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.