Welke videokaart is goed voor moederbord.

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• shaodowxd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 00:58
hallo allemaal xD

Ik ben namelijk op zoek naar een videokaart voor moederbord voor mijn PC. Ik wil namelijk gewone spelletjes mee spelen zoals Call of duty 4 en GTA san andreas. Maar als ik zulke games ga spelen gaat het beeld steeds haperen en daar vind namelijk nogal hinderlijk. Ik ben al een tijdje gaan zoeken voor een nieuwe videokaart maar ik weet niet erg goed wat nou een goeie moederbord is. Zelf heb ik een Asus P4P800-VM moederbord. Een Intel Celeron processor met 2.4GHz en een 1.27 GB ram.

Nog vast bedankt voor de moeite
ShaodowxD

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT.

Helaas denk ik dat ik je moet teleurstellen; zowel je CPU als je RAM zijn ietwat onvoldoende om hedendaagse spellen "lekker" te kunnen spelen. Het plaatsen van een nieuwe videokaart helpt hier niet bij omdat deze dan niet snel genoeg kan worden aangestuurd door CPU. Het klinkt wat simpel maar mijn eerlijke mening is dat je geen nieuwe videokaart koopt maar mogelijk eerst je PC in het algemeen wat upgrade.

/edit
Geen idee wat je huidige videokaart is?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 09-02-2009 21:10 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Je geeft wat weinig informatie en hebt zelf ook niet zoveel gezocht.
Als ik jouw was zou ik sparen voor een ander systeem, hier kan je namelijk de huidige spellen (cod4) niet eecht lekker mee draaien. Helaas

• shaodowxd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 00:58
Ik heb nog geen videokaart op mijn PC. Maar nog badankt voor jullie advies

[ Voor 3% gewijzigd door shaodowxd op 09-02-2009 21:36 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

een P4P800-VM heeft een AGP slot (volgens mij AGP 3.0). AGP kaarten worden bijna niet meer verkocht (en de webshops die nog wel AGP kaarten verkopen, verkopen ze voor veel te veel geld). Kijk daarom in V&A (vraag en aanbod) op tweakers.net en kijk naar een geforce 6 / 7 videokaart of ati radeon X800 en verder. Kijk goed of ze een AGP interface hebben, die passen. PCI-E niet. (als ze meer dan 50 euro vragen voor een kaart dan is het echt de moeite niet).

-_-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)
M2M schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:38:
een P4P800-VM heeft een AGP slot (volgens mij AGP 3.0). AGP kaarten worden bijna niet meer verkocht (en de webshops die nog wel AGP kaarten verkopen, verkopen ze voor veel te veel geld). Kijk daarom in V&A (vraag en aanbod) op tweakers.net en kijk naar een geforce 6 / 7 videokaart of ati radeon X800 en verder. Kijk goed of ze een AGP interface hebben, die passen. PCI-E niet. (als ze meer dan 50 euro vragen voor een kaart dan is het echt de moeite niet).
Erg goed advies van M2M :)

Het op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voor je hier een topic opent. In dit geval is op GoT alleen al veel dat je kunt doornemen om vooruit te komen voor je toe bent aan een topic. Neem eens hier en hier een kijkje.

Kom je er na zelf flink op zoek te gaan niet uit, dan mag je gerust hier een topic openen, maar laat dan duidelijk zien waar je zelf gezocht hebt, en exact waar je op vastloopt - wij gaan geen kaart voor je uitzoeken, maar we willen jou graag helpen zelf genoeg kennis te krijgen dat je het zelf kunt doen :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.