[Browser MMOG] Erepublik

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
Er zijn de laatste tijd weer een aantal artikelen geplaatst over de komende versie 2 van eRepublik. De belangrijkste waren de overview van de vernieuwde economische module: http://www.erepublik.com/...ots-included-1246265/1/20 en die van de bijna compleet nieuwe militaire module: http://www.erepublik.com/...screenshots--1254123/1/20. Hier ook de screenshots die werden vrijgegeven:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dB2RNSf5lnKilsKOzjkug6z9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dB2RNSf5lnKilsKOzjkug6z9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sBInJWXEzKHena847WBnjV62/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nCcWMIDalI92OuRXfZx6g5FE/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 22:27
Vandaag ook even aangemeld, ben benieuwd wat het spel precies inhoud! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Oh, de V2 ziet er best grappig uit.. Maar hopelijk wordt het later niet teveel tijd deraan besteden :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik kan maar niet aan een baan komen. Ik heb lvl 4.72 manufacturing. Er wordt echter alleen naar 5+ gevraagd :(
Ik hoop dat het binnenkort bijtrekt, want zo kan ik toch niks doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gammro schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:20:
Ik kan maar niet aan een baan komen. Ik heb lvl 4.72 manufacturing. Er wordt echter alleen naar 5+ gevraagd :(
Stuur wat pm's, vraag het op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:20:
Het is momenteel dramatisch. Veel bedrijven hebben een personeelstop.

De oorzaken:
- Afwachten op V2
- Geen wars (nu wel weer) dus lage health.... ongunstig voor companyowners.

Heb je problemen een baan te vinden meldt je dan op het community forum. Wellicht dat ze bij een statecompany een baantje kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
vandaag begonnen, hoop dat 't wat is

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Lijkt me een interessant spel, heb me maar even aangemeld via de referrer. Naam: Bwahahanathan, oost-nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Mooi, dus ook weer +5gold voor eNederland binnenkort ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Hmmm, heb ik iets gemist?
Een maat en ik hebben tot kort ontdekt dat je bij het ziekenhuis alleen maar je verloren welness terugkrijgt na het vechten ipv de volle 50 stuks.

Natuurlijk zijn we in West NL gevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Yup, is veel ophef over.. Vooral voor beginnende spelers die niet genoeg welness kunnen krijgen...

We moeten er maar mee leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Als het goed is wordt er wel een hulpsysteem opgezet door de staat, maar eigenlijk weet ik daar niet zoveel over. Ik wil jullie ook wel een paar keer gratis giften mocht het gewenst zijn :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
wat is eigenlijk de beste manier om je welness een beetje omhoog te krijgen? Ik koop nu level3 food van m'n geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
Exphy schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 01:19:
wat is eigenlijk de beste manier om je welness een beetje omhoog te krijgen? Ik koop nu level3 food van m'n geld
Aangezien het nu niet meer kan door te vechten, moet het door middel van hoge kwaliteit voedsel en een hoog kwaliteit huis. Natuurlijk kun je ook nog gifts gebruiken indien nodig. Op deze website kun je bekijken wat voor voedsel/huis je nodig hebt om je wellness omhoog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
Nu heb ik 5 gold en overweeg ik dat in te ruilen voor een level1 huis. Is dat verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exphy schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:20:
Nu heb ik 5 gold en overweeg ik dat in te ruilen voor een level1 huis. Is dat verstandig?
Huis: Ja
5 Gold voor een Q1 huis: Nee

De prijzen van huizen zijn iets gestegen maar een Q1 huis mag niet meer kosten dan 3 Gold. Als je 5 Gold ter beschikking hebt ga dan meteen voor een Q2 huis.

(post op het community forum dat je een huis zoekt, er wordt genoeg onderhands aangeboden)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:37

rapture

Zelfs daar netwerken?

Sinds de hospitaalnerf ben ik bezig met het goud hamsteren tot aan een Q5 huis en dat werkt alleen met hard worker, lvl up,... rewards te verzamelen. Voor de nerf probeerde ik 20 gold te verzamelen, nu is het eerder 40 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

same here, ik had net 20 gold en genoeg geld om een q5 te halen..komt die nerf..en nu met een lage loon + 80 welness schiet het gewoon niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo en Rapture ik kan jullie wel een huis geven voor 20g en dat je de rest later betaald. Moet nog wel even goedkeuring krijgen van mijn partner maar anders betaal ik het verschil wel zelf.

Laat even weten als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Ok, ben vandaag begonnen en heb een hoop gedaan zonder te lezen, zit nu mer 37 health, dat ik volgend wat ik nu lees, dus met een hospital niet meer hoger kan krijgen straks? Had gehealed en veervolgens gevochten tot 37, ben nu in 10 minuten level 5 (je kan veel eerder vechten dan dat overal staat; je hoeft alleen een profile pic te uploaden, job nemen & trainen, dan kun je meteen vechten). Any advise? Na was gelezen te hebben had ik 1x lvl 3 voedsel gekocht om zo morgen op 40 te komen, dacht: 1x vechten, dan 30 health erbij (zuid), dag erna weer prima, maar dat kan dus niet? Als dat niet meer kan zie ik niet echt een uitweg met een salaris van 6NLD per dag :) Alvast bedankt iig. Ingame nick = "Nick Kusters"

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Dat healen is echt fucked nu, volgens mij doen die smeerlappen het zodat mensen gold gaan kopen voor health. Zeg dan gewoon eerlijk dat je in geldproblemen zit, dan doneren er ook wel wat mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CMG schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:12:
Ok, ben vandaag begonnen en heb een hoop gedaan zonder te lezen,
Welkom!
zit nu mer 37 health, dat ik volgend wat ik nu lees, dus met een hospital niet meer hoger kan krijgen straks? Had gehealed en veervolgens gevochten tot 37, ben nu in 10 minuten level 5 (je kan veel eerder vechten dan dat overal staat; je hoeft alleen een profile pic te uploaden, job nemen & trainen, dan kun je meteen vechten).
Klopt. Een maandje geleden zijn de regels aangepast. Je kan nu sneller vechten maar daarintegen geen extra health opdoen.
Any advise? Na was gelezen te hebben had ik 1x lvl 3 voedsel gekocht om zo morgen op 40 te komen, dacht: 1x vechten, dan 30 health erbij (zuid), dag erna weer prima, maar dat kan dus niet? Als dat niet meer kan zie ik niet echt een uitweg met een salaris van 6NLD per dag :) Alvast bedankt iig. Ingame nick = "Nick Kusters"
Aanmelden op het forum (www.enetherlands.nl)
Je ontvangt dan 20NLG en je kan een coach krijgen. Als je een oproepje daar plaats zijn er ook wel mensen die je wat gifts willen geven (wat ook health geeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:26:
[...]

Welkom!

[...]

Klopt. Een maandje geleden zijn de regels aangepast. Je kan nu sneller vechten maar daarintegen geen extra health opdoen.

[...]

Aanmelden op het forum (www.enetherlands.nl)
Je ontvangt dan 20NLG en je kan een coach krijgen. Als je een oproepje daar plaats zijn er ook wel mensen die je wat gifts willen geven (wat ook health geeft).
Top, had me al aangemeld, maar nog niet helemaal verdiept daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
yaaaay dankzij die erep admins ben ik al bijna onder de 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Hoe lang duurt het normaal voordat het voedsel 'geconsumeerd' is? Zit al even te wachten, maar komt maar niks bij...

Edit:

Het duurt dus ongeveer 20 minuten, weten we dat ook weer :)

[ Voor 25% gewijzigd door CMG op 08-04-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:54

murphsy

Product Monkey

Aangemeld: 'murphsy' west nederland.

Nog helemaal niets gedaan, ik zal er vanavond eens voor gaan zitten. Tips voor wat ik als stap 1 en 2 moet doen? Hoe kom ik de eerste week het beste door bijv?

::edit::

Toch nu maar even wat rondgekeken, ook even op dat e-nl forum geregistreerd. Ik denk dat ik een beetje richting economie wil gaan, eigen bedrijfje oid, hoe kan ik dan het beste beginnen? Ik neem aan dat 'war' de normale gang van zaken is en zou daar juist graag van breken.

::edit 2::

Baantje gevonden waar ik redelijk verdien, training gedaan, 2x q1 food gekocht, voor vandaag klaar denk ik? Ik denk dat ik me inderdaad ga richten op het oprichten van een bedrijf, dat lijkt me wel mooi.

[ Voor 60% gewijzigd door murphsy op 08-04-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het oprichten van je eigen imperium is een van de leukste dingen maar het vraagt wel geduld. Q1 en Q2 bedrijven zijn degene waar de minste winst inzit maar zijn wel het eerste te doen. Het beste is wat vrienden uitnodigen (en goud voor invites krijgen) en dan samen met hun een bedrijf/imperium op te richten.

@hamburgerhenk op je al een huisje?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Mitch, weer vergeten dat ik op irc als ThanatosNL zit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Inmiddels dag 2 gehad, weer wat getraind, wat gewerkt en merk dat m'n health wel achteruit gaat. Dat wordt q2 food proberen morgen. Goud heb ik nog helemaal niet, dit valt wel ingame te verdienen? Wat vrienden uitnodigen doe ik wel zodra ik het spel zelf een beetje in de smiezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
jah goud valt te verdienen bij elke 5 levels strenght/werkskills en door int congres te komen, 30 dagen achter elkaar werken en bij bepaalde levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:37

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

HamburgerHenk schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:07:
jah goud valt te verdienen bij elke 5 levels strenght/werkskills en door int congres te komen, 30 dagen achter elkaar werken en bij bepaalde levels
plus dat je het natuurlijk kan 'kopen' op de monetary market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Nou leuk.

Admins hebben wegens "gecheat" alle Norweegse regio's die in UK bezit waren teruggeven aan Norway, inclusief de hospitals. Dat heeft tot gevolg dat een aantal UK'ers(waaronder de CP) tijdelijk bugged waren, en dat UK véél gold kwijt is:

http://forum.erepublik.co...our-quot-programmers-quot

Heel flauw :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar we hebben wel in Western Australia gewonnnen dus zo slecht was de week nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Western Cape en Western Australia maakt 't opzich wel goed, maar ik blijf 't een naaistreek vinden.
Als administrator van een game waar 400K spelers op zitten hoor je NIET zomaar partij te kiezen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben er mee opgehouden, het spelletje kan mij eigenlijk weinig bekoren. Het speelt veel te langzaam en ik kan er weinig voldoening uit halen. Ik heb al mijn geld naar Mitch doorgestuurd, misschien dat hij het in de staat kan pompen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Inmiddels mijn eerste gevechten meegedaan en me opgewerkt naar 2 skill in construction. Verder is er nog steeds vrij weinig te doen, dus het is vooral een beetje rondklikken. In elk geval geen zware investeering qua tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Er zit iig een grote update aan te komen, zie:
http://www.erepublik.com/...reasure-maps-1296017/1/20 (en eerdere artikelen van die krant)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I want treasure!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Kixtart, leuke persoonlijke titel :P

Inmiddels wil USA België weer PTOen, ondanks de afspraken die PHOENIX met ze gemaakt heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag moet het Poolse Parlement stemmen over een oorlogsverklaring aan Mexico en het ziet er naar uit dat Polen wilt vechten: reeds 32 congresleden hebben voor een oorlog gestemd terwijl 2 tegenstemden. Ondertussen bereidt Mexico zich voor op het conflict.

Terwijl het Poolse parlement over een mogelijke oorlogsverklaring stemde, was het Poolse leger al druk in de weer. De Poolse Oostzeevloot heeft zijn basis in Gdansk verlaten en ligt nu voor anker in de haven van Las Palmas de Gran Canaria, de hoofdstad van de Canarische Eilanden. Deze Spaanse regio is door Madrid in bruikleen gegeven aan Polen en dient als transporthub naar Noord-Brazilië, Guyana in Venezuela en Zuid-Oost Mexico. Vermoedt wordt dat de laatst genoemde regio onder aanval zal komen van de Poolse mariniers.

Waarom Polen Mexico zou aanvallen, is niet bekend, maar grote vermoedens zijn er wel. Ten eerste wordt er gekeken naar de olieplatformen van Campeche en de olieraffinaderijen van Mexico Stad. In deze steden wordt veel olie verzameld en vandaaruit over de hele wereld verdeeld. Polen bezit op dit moment geen olierijke gebieden en moet alles importeren uit bevriende EDEN landen. De Poolse staat wilt daarom waarschijnlijk op zijn minst Zuid-Oost Mexico inlijven om daar de oliereserves van Campeche te misbruiken om zijn eigen staatskas te spijzen en zijn bevolking te voorzien van olieproducten.

Maar er is meer. De relatie tussen Polen en de Verenigde Staten zijn op dit moment bar slecht. Pools president adios_pl heeft zijn kiezers beloofd om de Verenigde Staten een lesje te leren. Met de beloftes om Karnatika, Florida en California te onderwerpen aan het Poolse gezag, is het mogelijk dat het Poolse leger later noordelijk gaan oprukken. Sommige analysten spreken dit echter tegen en wijzen erop dat Polen via het Spaanse Galicië de Verenigde Staten rechtstreeks konden aanvallen zonder een kostelijke 3 à 4000 goud te betalen voor een oorlog met het kleine Mexico. Amerikaans president Woxan zei alvast dat, mocht Polen na de verovering van Zuid-Oost Mexico nog noordelijker oprukken, dat Amerika dit zou bezien als "an offensive action against our security."

Maar Polen heeft nog meer opties. Na een verovering van dat kleine deeltje Mexico is ook een aggressieve daad tegen Colombia mogelijk. Dat jonge Zuid-Amerikaanse landje heeft ook vele olieplatforms aan zijn noordelijke kusten en dieper in het binnenland een bloeiende maïsteelt en grote regenwouden om te kappen. Bovendien zijn er dan ook nog enkele bescheiden ertsmijntjes. Ook Venezuela, dat veel olie bezit, kan maar best de Poolse kat uit de boom kijken. En dan blijft PHOENIX-lidstaat Brazilië over, dat nu een rechtstreekse grens met Polen heeft en bovendien geen zin heeft in deze Europese bemoeienissen in de Braziliaanse achtertuin.

In Mexico zorgt de oorlogsverklaring voor enige opschudding. Mexico was een neutraal land en had geen banden met EDEN of PHOENIX. Mexico was lid van de ALA, maar deze Alliantie heeft zichzelf een maand geleden opgehoffen wegens een probleem met doelstellingen en interne werkingen. De Entente, waarvan Mexico een geassocieerd lid is, heeft reeds toegezegd steun te zullen verlenen. Dat betekent concreet steun van Italië, Oekraïne, Paraguay en Frankrijk. Op dit moment reiken allerlei PHOENIX landen de hand aan Mexico. De presidenten van Turkije, Rusland, Frankrijk, Brazilië, Paraguay, Argentinië en het Verenigd Koninkrijk hebben allemaal gevraagd aan het Mexicaanse parlement of Mexico hun steun wilt hebben. De Mexicanen aanvaarden alle hulp. Tevens goed nieuws voor wapenhandelaars: de Mexicaanse overheid opent hun markt volledig voor goede kwaliteit wapens. De Mexicaanse bevolking staat in elk geval als één blok achter hun president en staan klaar om "los imperialistas polaco" hartelijk te verwelkomen. Wordt vervolgd.

(mede dank aan Sammy Tanghe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honderdjaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:31
Ik zit ook nog steeds te wachten op mijn eerste treasure map,
Maar mogelijk met de volgende verkiezingen krijg ik er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Germany attacked Eastern Netherlands, Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Toch wel? Dacht dat die vieze Duitsers een fake oorlogsverklaring deden om de russen te fokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

HamburgerHenk schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:44:
Toch wel? Dacht dat die vieze Duitsers een fake oorlogsverklaring deden om de russen te fokken?
Dat doen ze ook.. Ze moeten alleen eerst aanvallen voordat dat werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De alliantie zit nu in zwaar weer. De belangrijkste regio van Hongarije, misschien wel het sterkste land van Phoenix, is op twee fronten aangevallen door vrijwel heel EDEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Jazar, mijn werk.. :P

Hongarije is terug op de kaart. Het nadeel is alleen dat ze bijna blut zijn.
Bulgarije is door Romania enorm gebackfired, Garabeda had aan 't einde van z'n mandaat terwijl hij dronken was Romania aangevallen en wordt nu door 17 MPPs ingenomen. Serbia neemt nu de Bulgaarse regio's over totdat er niks van over is zodat de MPPs van romania weg zijn, en dan RW't men het allemaal terug op de kaart.

Mijn periode als PHOENIX leider verloopt nog wel goed, schulden die we aan landen hebben zijn bijna weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Héééle rustig dag @ work, dus ik ga dit eens uitproberen.

Heb me geeregistreerd, ook bij enetherlands.nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou welkom Erwin. Als je vragen hebt vraag het hier of ergens anders gerust. Kom ook is op IRC langs irc.rizon.net #eUNL.

Hier nog een update:

Het conflict in de balken verspreidt zich. Terwijl het Hongaarse leger erin geslaagd is om zijn thuisgebieden te verdedigen en te heroveren, heeft Bulgarije de volle Roemeense furie over zich heen gekregen. Ondanks enkele heroïsche acties, zoals het wonder van Varna, kon Bulgarije niet de Roemeense horde tegenhouden. PHOENIX-medestander Servië moet nu Bulgarije uit de nood helpen, door het land zelf te bezetten.

Bulgarije en Roemenië behoren respectievelijk tot gezworen aartsvijanden PHOENIX en EDEN, en hebben zelf onderling al geen goede verhouding, voornamelijk door oude Roemeense aggressie tegen Bulgarije. Deze gevoelens zullen hoogst waarschijnlijk mee hebben gespeeld toen de Bulgaars ex-president Garabeda, van de Bulgaarse Verzetspartij, 10 dagen geleden in een dronken bui het Bulgaarse leger opdracht gaf Roemenië aan te vallen. Deze aanval had als doel het afleiden van het Roemeense hoofdleger, dat toen gevaarlijk dicht bij de verovering van het Hongaarse Boedapest kwam. Ofschoon in principe de Hongaren het toen niet erg vonden dat Bulgarije zijn nek uitstak, kon PHOENIX hoofdkwartier niet lachen met deze aanval: mocht Roemenië nu met EDEN steun het kleine Bulgarije aanvallen, dan kon PHOENIX, dat toen al zijn troepen op andere fronten nodig had, zijn Bulgaarse vrienden niet ter hulp komen.

Roemenië werd een beetje wel gestoord door de vliegtuigbombardementen op de forten rond Craiova in zijn grensregio Oltenia en door de kustraids van de Bulgaarse marine op de kusten van Dobrogea, maar toen Bulgaarse mariniers en paracommando's een kleine week geleden de havenstad Constante konden bezetten, besloot het Roemeense opperbevel een tegenaanval te lanceren. Roemeense militieeenheden gingen over tot de bevrijding van Dobrogea, wat gemakkelijk gebeurde, terwijl hun zware pantsereenheden met EDEN steun de noordelijke Bulgaarse provincie Ruse binnenvielen en de gelijknamige hoofdstad veroverden. De bedoeling van het Roemeense leger was om daarna een tangaanval uit te voeren op de kustregio Varna, maar het Bulgaarse leger en PHOENIX vrijwilgerseenheden slaagden erin om deze legers af te weren, wat een grote moraalboost was voor de Bulgaren. Het Roemeense leger viel echter daarna de hoofdstad Sofia aan en slaagden erin deze te veroveren, wat een demoraliserende klap gaf voor Bulgarije.

PHOENIX hoofdkwartier besloot daarna om het probleem in Bulgarije hardhandig op te lossen. Servië zou tijdelijk het bestuur overnemen in Bulgarije en met zijn machtig leger de Roemenen buitenzetten. Dit konden zij omdat de huidige niet-Roemeense EDEN troepen in Bulgarije geen mandaat hebben om het op te nemen tegen de Servische strijdmachten. Bijgevolg mogen zij van hun opperbevelhebbers niet strijden tegen Servië. Een ander deel van het Reddingsplan was dat Servië ook volledig Bulgarije zou overnemen. Zolang het Bulgaarse Tweede republiek nog zou voortbestaan (het eerste republiek kwam ten val in januari 2010), kan Roemenië blijven rekenen op EDEN steun om Bulgarije opnieuw en opnieuw te koeioneren. En Roemenië zal dit blijven doen, de kans op een apart vredesverdrag midden in deze wereldoorlog is erg klein. Zodra Bulgarije echter volledig bezet is geweest en er een nieuwe Bulgaarse staat zou opkomen, moet Roemenië weer wachten op een officieel en kostelijk mandaat, waardoor Bulgarije even veilig zou zijn. Daarom moet nu geheel Bulgarije door Servië bezet worden. Dit lijkt al het geval te zijn: de laatste reguliere Bulgaarse eenheden geven zich nu over aan hun voormalige Servische kameraden terwijl de laatste Roemeense troepen rond Varna, dat ze toch nog hebben kunnen bemachtigen na een nieuwe strijd, gedesorganiseerd zijn. EDEN heeft niks meer te winnen in Bulgarije en laat Servië nu doen.

Rond de voormalige hoofdstad Sofia worden ondertussen kleine milities opgericht die binnenkort het Nieuwe Bulgaarse leger zullen vormen en dan Sofia zullen moeten overnemen van de Servische troepenmacht om zo het Derde Bulgaarse Republiek te stichten. Ondertussen zijn er in de Bulgaarse media harde woorden gevallen over oudpresident Garabeda. Zijn beslissing om Hongarije ter hulp te komen, een hulp waarvan nu wordt afgevraagd hoe nodig hij was, heeft de natie veel gekost. Zijn opvolger, Melliores van de Bulgaarse Eenheidspartij, heeft reeds gezegd het PHOENIX plan te steunen en de bevolking opgeroepen tijdelijk naar het Servische Liaoning te vluchten voor het oorlogsgeweld. Hij betreurde hoe de zaken zijn verlopen maar verklaarde dat dit nog de makkelijkste oplossing was. Makkelijk zal de situatie in elk geval niet blijven: in de komende administratieve chaos die zal volgen, is de kans groot dat EDEN agenten een vijfde colonne zullen creeëren in Bulgarije. Bovendien zullen vele staatsstructuren opneiw heropgebouwd moeten worden, inclusief de vele hospitaals die de Bulgaarse staat heeft gebouwd. Ofschoon PHOENIX heeft toegezegd om een groot deel van de heropbouw en herovering van Bulgarije uit eigen kas te betalen, heeft Bulgarije een zware tol betaald voor het helpen van een bondgenoot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Mooie update Mitch.
Ik ga de komende periode maar weer eens vechten. Mag ook wel met mijn strenght onderhand :) Congress is leuk, maar deze periode is alleen forum-congress niet meer mogelijk dus andere keuze dit keer.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Ik volg de ontwikkelingen niet zo in erepublik, ik ben een '7 clicker' geworden (1x werk, 1x trainen en 5x vechten). Is er intussen al meer bekend over wanneer de nieuwe economie module wordt doorgevoerd? Ik heb inmiddels namelijk een flinke berg goud achter de hand om te gaan verbrassen aan / te investeren in de nieuwe module, ik heb geen zin om het nu nog uit te geven terwijl het onzeker is wat er straks allemaal precies gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kixtart schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:58:
Mooie update Mitch.
Ik ga de komende periode maar weer eens vechten. Mag ook wel met mijn strenght onderhand :) Congress is leuk, maar deze periode is alleen forum-congress niet meer mogelijk dus andere keuze dit keer.
Ik denk dat Servië je vandaag wel wil inhuren. ;)

@Sandax: geen idee. Wat voor bedragen praten we over? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik heb zelf nog 46g over, maar nieuwe training is best duur :)
edit: Trouwens af te raden voor nieuwe spelers om voor gold te trainen.

edit2 *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.kixtart.tweakdsl.nl/Erepublik/SerbiaFight.png
Afbeeldingslocatie: http://www.kixtart.tweakdsl.nl/Erepublik/SerbiaFight2.png

[ Voor 78% gewijzigd door Kixtart op 25-05-2010 22:49 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hier nog drie tanks die namens Nederland voor Servië strijden.

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/3481/dutchtankshitting.jpg
- DanielB1989
- Refl3x
- Epix

De wall staat nu op 2182566 met nog minder dan 4 uur te gaan en reeds duizenden gold besteed aan beide kanten. Vooral China gaat relatief gezien helemaal los in deze battle, waarschijnlijk is het ook de belangrijkste battle in het spel tot noch toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het wordt wel spannend tanken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VFOBwOTtqoT6qt6iU2uD2a6v/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Lekkere damage!

@Jazar: Ik heb zo'n 220G op mijn digitale rekening staan, ik verdien momenteel aardig bij een Duits bedrijf waardoor ik dagelijks zo'n 1,5G kan bijschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Liaoning is gewonnen! De grootste battle ooit, de meeste damage ooit gedaan door een land en de meeste damage ooit gedaan in een battle. En dat terwijl er maar twee landen direct konden strijden!
Zie ook de frontpage van http://www.24sata.rs/ , wat ook staat in hun (ik dacht gratis) dagblad met een oplage van 150.000 in Belgrado. Heeft vandaag al 823 nieuwe spelers voor Servië opgeleverd.

India wil waarschijnlijk zijn provincie Karnataka weer terug van de VS. Dit kan nog zeer interessant worden politiek gezien. Houdt de VS zijn belofte en geven ze de regio terug? Misschien ontwikkelt India betere relaties met Phoenix, gezien haar natuurlijke bondgenoot Iran die in Phoenix zit?

@ Sandax: dat is een lekker bedrag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
De presidentskandidaten hebben net een irc debate gehad van 3 uur lang!!! :+ Zo te zien wordt het een goede maar gezellige strijd gebaseerd op goede punten ipv moddergegooid. Ik denk dat het dit keer een leuke periode wordt wanneer alle kandidaten die verliezen wel zo sportief zijn om goed mee te helpen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Updateje: De betatest voor V2 is actief voor een heel stel mensen die wat langer in de game zitten. Het ziet er al aardig goed uit, dus verwacht niet dat het heel lang gaat duren :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Bumpje, ben ik de enige die hier nog komt?

NL to the rescue
Nou, Poland viel Schotland/UK aan om naar USA te komen(USA heeft toegestaan dat Polen een aantal Oil regions te huur krijgt.) Plan was dus dat wij(NL) door UK heen gingen om Polen te Blocken, maar wat nou zo leuk is; UK kon Scotland niet terugtrekken, dus wij(NL) worden nu door USA en Poland aangevallen, terwijl UK door Polen afgemaakt wordt.

Helaas is NL vrij inactief, zijn nog maar een aantal mesnen die wat doen en forum is ook steeds doodser.

Frerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Kixtart schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:40:
Updateje: De betatest voor V2 is actief voor een heel stel mensen die wat langer in de game zitten. Het ziet er al aardig goed uit, dus verwacht niet dat het heel lang gaat duren :)
Zelfs ik heb weer een invite hiervoor \o/

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Iedereen tegenwoordig ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Hé, wanneer zien we jou terug? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Wanneer ik zin heb :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar V2 want het ziet er allemaal wel goed uit alleen gaat er wel heel veel veranderen. Ik denk dat het vechten leuker wordt met person vs person (pvp) fights. En het word dan ook wat meer tactisch interresanter aangezien jij al kleine soldaat echt het verschil kan maken door goed te kijken.

Ik zal is even wat screenshots maken voor jullie want ik denk zeker dat het een stap vooruit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Maar er zitten ook wat nadelen aan naar mijn mening, zoals deze twee:
- Teveel goldboosters overal. Wanneer je gold hebt ga je veel te snel vooruit volgens mij. Net als dat stomme plusje bij de wellness nu die opeens gold uit je account snoept als je niet oplet.
- In pvp-war zelf moet je te lang wachten en je kunt eigenlijk alleen wat als je een tijdje online kan zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens heel belangrijk: We hebben een Erepublik bijeenkomst in Utrecht op Zaterdag 10 Juli om 1500.
Iedereen hier is natuurlijk van harte uitgenodigd om langs te komen en samen met ons te genieten van een koud biertje op het terras in de zon.

@Osxy en Jazar als jullie komen trakteer ik jullie op een biertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Heb een hele tijd terug deze game ook gespeeld. Wilde net inloggen ben ik dood. Moet weer ff helemaal inkomen :$. Heb Exp level 15. Heb nu 50 health. Moet eerst zorgen dat dat weer opkrikt :D

EDIT: Ik geloof dat er geen wars zijn :(

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 01-07-2010 11:28 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:43:
Heb een hele tijd terug deze game ook gespeeld. Wilde net inloggen ben ik dood. Moet weer ff helemaal inkomen :$. Heb Exp level 15. Heb nu 50 health. Moet eerst zorgen dat dat weer opkrikt :D

EDIT: Ik geloof dat er geen wars zijn :(
Jammer genoeg niet nee. Polen wilde naar Amerika en dat mocht niet van ons en onze alliancie. Oplossing was dat wij hun zouden aanvallen om ze te blocken maar dan moeten we door onze ally the UK heen wat ons in oorlog bracht met al onze vrienden. We kunnen dus niet meewerken aan oorlogen tot dat we vrede hebben. Maar ja onze (RL) Amerikaanse President is niet zo actief dat we die ooit gekozen hebben is wel heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Heb vandaag even de beta gespeeld, maar vind het hele war systeem maar niks. Het is onduidelijk en duurt veel te lang in vergelijking met hoe het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Vergeet niet de skills over te zetten naar de V2 skills, gister zag ik dat je nog maar 3 dagen had om deze migratie door te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 3 dagen gaan we over naar V2. De warmodule is idd even wennen maar ik vind het wel een vooruitgang. Je kan nu echt een verschil maken in een battle en als klein land ook winnen tegen een groter land. Het ligt er gewoon aan hoe groot je motivatie is. Bijvoorbeeld in de Beta van V2 vielen we Duitsland aan en ondanks dat we tegen hun en 4 andere grote landen speelde deden we 1.5 keer zo veel damage en denk ik dat we zelfs hadden kunnen winnen als we wat beter georganizeerd te werk waren gegaan. Wij als klein land hebben gewoon heel veel sterke en actieve spelers en kunnen dus echt een groter land aan. Belgie zou bijvoorbeeld te makelijk zijn.

Spacemouse lees de Insider van de Admins nog even na of kom gewoon even op irc dan leggen we het direct uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik dit spel heb gemist zeg. Ik wist van het bestaan niet eens af!
Hoe dan ook, ik heb me geregistreerd en wacht op enetherlands.nl om de activate mail te sturen en dan ben ik daar ook actief.

Erg gaaf dat er een wereldwijde economie in het spel zit en dat je d.m.v. diplomatie een heel eind kunt komen om andere landen in het gareel te houden!

Het is allemaal nog een beetje abra-cadabra maar ik begrijp dat je er dag 24 uur hebt om in te delen en daarvan kun je kiezen uit hoeveel je wilt werken, studeren, trainen en relaxen, correct?
Relaxen geeft je weer happyness en vermindert je vermoeidheid, terwijl de andere bezigheden dat juist verbruiken. Ook lijk je met eten e.d. rekening te moeten houden? Maar je kunt toch net zo goed met goed geplande rust je waardes weer goed krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Hoe meer rust hoe minder je kunt werken/trainen e.d. dus food en houses zijn ook erg nuttig. Het klopt dat je gewoon eenmaal per dag de 24 uur moet indelen. Mocht je geen activatiemail trouwens krijgen, dan kan je mij een bericht sturen (ingame of hier).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inderdaad nog steeds geen activatie mail. Normaal is die binnen 10 seconden binnen toch? Dus ik vermoed dat hij niet meer komt.
Mijn forum naam daar is ook Yskonyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Als het goed is heb je nu wel een reminder :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom Yskonyn ik heb je even ingame een welkomspakket gegeven. Als je vragen hebt horen we dat graag maar ook als je een baan of zo zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top dank jullie wel!
Ja ik heb inderdaad nu kunnen activeren!
Ik moet vandaag nog even inloggen om dat welkomst pakket te zien, dus dat ga ik nu meteen maar even doen.

EDIT: Bedankt voor de donaties, friendrequest is geaccepteert.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel nu weer een dag of 10 sinds ik het een jaar niet gespeeld heb. Toen kon het me niet zo boeien omdat je niet veel kan. Nu nog niet.

Elke dag het zelfde ritueel: Eerst 12 uur entertainment om m'n happiness iets omhoog te krijgen. Vervolgens 12 uur werken voor 5,16 NLG, waarmee ik om de dag een brood met +10 happiness kan kopen. Daar ben ik nu al een weekje mee bezig en met gemiddeld +6 happiness per dag zit ik al bijna op 40 happiness.

Dat is ongeveer het enige wat ik kan doen. Als ik een keer geen entertainment doe, keldert alles zo hard, dat je weer weken bezig bent om het op te waarderen. Alles wat enige meerwaarde heeft, kost gigantisch veel goud. Één goud kost ongeveer 80 NLG (2,5 week werken zonder te eten).

Oftewel: Ik kan niets anders dan proberen mezelf in leven te houden. Ik zit in experience level 14 en ben level 4 senior harvester. Ik heb geen idee wat de lol van het spel is en als ik niet snel het licht zie waarom ik elke dag een paar keer klik om mezelf in leven te houden, stop ik er denk ik weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
De lol zit voornamelijk in de community. Wanneer je een beetje actief bent in artikelen en op het forum, dan zijn er veel meer dingen waar je actief in kan zijn. De echte ingame actief zijn beperkt, maar wel uitgebreid in het nieuwe military systeem.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
Kixtart schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:17:
De lol zit voornamelijk in de community. Wanneer je een beetje actief bent in artikelen en op het forum, dan zijn er veel meer dingen waar je actief in kan zijn. De echte ingame actief zijn beperkt, maar wel uitgebreid in het nieuwe military systeem.
Ik heb de nieuwe versie een kans gegeven, maar ben zeer teleurgesteld in de mogelijkheden. Ik heb het spel heel lang gespeeld, zowel actief als passief (clickers) maar ben er nog steeds klaar mee.

De nieuwe militaire aanval methode is achterlijk en maakt het niet leuker.... Het enige wat de nieuwe versie voor heeft gezorgd is meer inkomsten voor het bedrijf. Meer gebruik van Gold..... Nee ik ben er nu voorgoed vanaf.

Day 482 of the New World

Definitief gedag:
Aug 17, 2010
Day 1,001 of the New World

;w

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er zelf nog niet uit of ik door blijf gaan. Ben nu van actief naar passieve modus gegaan maar de nieuwe modules (ook de economische) kan me niet boeien.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Dbm12 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:26:

De nieuwe militaire aanval methode is achterlijk en maakt het niet leuker.... Het enige wat de nieuwe versie voor heeft gezorgd is meer inkomsten voor het bedrijf. Meer gebruik van Gold..... Nee ik ben er nu voorgoed vanaf.
Ik heb afgelopen weekend eRepublik ook vaarwel gezegd. Ben 4 januari begonnen, maar vind er niet veel meer aan. Met name de battle module kan mij niet bekoren.

Ben rond dezelfde datum begonnen met Trukz en dat bevalt nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Vandaag mijn account definitief opgeheven (net als dat van mijn vrouw en mijn zoon) en het geld en goud gedoneerd aan eNetherlands. Hopelijk dat ze er een goede bestemming voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik ben er weer o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ben er nog steeds \o
Het blijft lastig om een goede mix te vinden trouwens tussen house, food en relaxing. Vooral je nu meerdere foods per dag kunt gebruiken.

[ Voor 77% gewijzigd door Kixtart op 01-09-2010 07:16 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Oh, tot nu toe at ik gewoon superveel Q1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Gevechten worden EVE-achtig wegens de lagfestijnen. Gewoon zoveel Amerikanen in Far East Russian gooien, dat je als laatkomende speler niet de warmodule kan laden omdat de initiële camerastandpunt op een grote concentratie aan Amerikanen staat. En de client wilt elke zet tonen en als er teveel zetten zijn, dan duurt het langer dan een ronde. In grote fleetbattles in EVE is het een race om zoveel mogelijk spelers in een zonnestelsel te smijten zodat de vijand niet ingeladen kan worden.

• Frerk

Frerk

*bliep*

Goed nieuws allemaal!

De admins hebben een nieuw beleid aangekondigd, met vooral de bedoeling het spel leuker en makkelijker te maken, ook voor nieuwe mensen.
En dat niet alleen, maar op het moment loopt ook een vote in het congress om de officiële taal weer Nederlands te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Nou, dat is het dus, eNederland is officiëel weer Nederlands.
De volgende stap is nu het recruteren van nieuwe spelers, het liefst mensen die niet na 5 dagen ophouden :P
Eigenlijk is de politiek zwaar onderbezet, dus eigenlijk iedereen kan wel het congress inkomen nu :)
We gaan nog wat dingen doorvoeren zoals beloningen(medailles etc, soort achievements) om meer aanmoediging voor nieuwe spelers te hebben.

Dus, als iemand dit toch wel leuke spel wil proberen, ik zeg geef het een kans, wat verlies je ermee :P

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
En er zijn ook leuke meetings :+

☻/
/▌
/ \

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eindelijk een begin aan de nationale identiteit ipv just another English speaking corp/alliance/guild/clan.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Het was gewoon nodig ten tijde van de merge met Belgie.

☻/
/▌
/ \

• Frerk

Frerk

*bliep*

En de TS is updated *O*

Nu weer verder met Nederlands vertalen B)

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Feest :D Behalve dat ze waarschijnlijk weer dat hele oorlogsysteem zullen omverschoppen :D

• Frerk

Frerk

*bliep*

FikkieHo schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:13:
Feest :D Behalve dat ze waarschijnlijk weer dat hele oorlogsysteem zullen omverschoppen :D
Geen idee, ik hoop het niet want het is zeer vermakelijk zo, oorlog voeren :P

Ik snap niet dat mensen zeggen dat ze slecht naar community luisteren, ik heb een aantal op facebook, emails van het halve team en een zooi op Skype :s

Hoe heet je trouwens ingame? :3

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, ben je me nu al weer vergeten? Ingame ben ik ook gewoon FikkieHo en heb een tijdje ook op IRC gezeten met jullie. Maar nadat ik mirc van mijn pc heb gegooid kom ik er nooit meer :P

Wat de insider zegt:

Step 3
Improve the military module based on learning from past mistakes as well as research and feedback from the community:
→ We will remove: turns, flash player, critical chance, tiles, many of the boosters;
→ We will keep: PvP, various types of weapons, military skills, military rank;
→ We will add: speed of play, experience points, more hero medals, more free fights for every player, more intense battles.

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik ben een tijdje weg geweest :P

Ik hoop dat ze een andere manier toe gaan passen van het maken van gevechten, want toegegeven, flash zuigt, maar het heeft wel iets zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het is weer even geleden maar er is veel veranderd. Erepublik heeft een aantal nieuwe grote veranderingen meegemaakt. Ipv pvp gevechten zijn we terug naar het oude systeem met een muur. Alleen is het verschil dat de muur in verschillende delen van 2 uur elk is gehakt. Deze "mini-battles" van twee uur moeten 8 keer gewonnen worden om de veldslag te winnen.

+ Meer kans op een Battle Hero medaille.
+ De muur is simpler voor nieuwere spelers
+ Kost weer veel minder tijd

De Admins hebben ook de kostten van het aanvallen veranderd waardoor er meer battles zijn. Daarnaast zijn de regels van het MPP systeem veranderd. Als je aanvalt doen je bondgenoten door middel van de MPPs ook mee aan de veldslag ipv vroeger toen alleen de verdediger zijn bondgenoten kon gebruiken.

+ Veel meer gevechten
+ NL kan nu ook is weer aanvallen aangezien de kostten lager zijn (ik zeg belgie here we come)
+ De economie doet het weer beter.

Het resultaat van deze twee veranderingen is een super groot aantal van belangrijke battles op een dag. Erepublik zit nu op speed wat het spel wel leuker maakt. Alleen worden we momenteel onder de voet gelopen. Rusland, Hongarije, Servie en Slovenie zijn voor grote delen bezet door onze vijanden.

NL doet eindelijk weer mee met wat gevechten en we hopen nu weer langzaam te gaan groeien nadat het spel weer leuker wordt.

Het is tijd voor iedereen weer even terug te komen en de nieuwe veranderingen te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 08:50
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:55:
NL doet eindelijk weer mee met wat gevechten en we hopen nu weer langzaam te gaan groeien nadat het spel weer leuker wordt.

Het is tijd voor iedereen weer even terug te komen en de nieuwe veranderingen te bekijken
Dit gaat zeker gebeuren :) Ik zag vandaag dat het aantal spelers eindelijk weer eens is gestegen in nederland. War brings more citizens! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
En zoveel updates dat het haast een nieuwe game lijkt :+ Nouja, back to pre-V1 beta voornamelijk wat toch het leukste was vanwege simpelheid en mogelijkheid tot het zelf indelen van de tijd die je erin steekt.

edit:
Moet de topicstart alweer geupdate worden :(

[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 14-10-2010 21:34 ]

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste