[Browser MMOG] Erepublik

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:08
't is een spel van ups en downs; Vorige week is eNetherlands berooft van al z'n geld en goud, de president is afgetreden, we lopen 't risico van een politieke overname en we zijn mogelijk 't doelwit van een van de andere landen om van de kaart geveegd te worden ;)

Dus alle hulp van nieuwe spelers is welkom :) Voor de mensen die mee gaan doen, vergeet je niet te registreren op 't eNetherlands forum, waar veel kennis over 't spel te krijgen is;

en mensen die zich registreren, hier is een referral linkje, 't is natuurlijk niet eerlijk dat kixtart alle referrals op z'n naam krijgt ;) Ik wil ook eens goud kunnen doneren ;)

http://www.erepublik.com/en/referrer/RikW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
De nieuwe change is trouwens wel leuk. Het is wat duur initieel, maar dubbele strenght per training is wel geweldig. Q2 training *O*

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Er is weer eens een nieuwe update geweest. In dit geval maakt de change het voor nieuwe spelers makkelijk en voor ervaren spelers minder divers. De mogelijkheid om buitenlandse munten te verkopen/aankopen is namelijk verwijderd. Op de 'market' krijg je nu vanzelf de 'converted price' zonder dat je hoeft te hannesen tussen munteenheden en gold. De spelers en landen die winst maakte door in en verkoop van munteenheden zijn wel hun handel kwijt hierom.

Zie de topicstart mocht je eens rond willen kijken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 06-03-2012 16:49 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Meh, ik meld mij ook maar eens hier. :+

JamesB009 in game, speel het spelletje nu een jaar.

Laatste changes zijn wel leuk, en sinds vandaag weer nieuwe missies erbij, genoeg om extra strenght te krijgen! :D

http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4467673

Oh, en uiteraard mijn reflink:
\o/ http://www.erepublik.com/en/referrer/JamesB009 \o/

[ Voor 14% gewijzigd door JamesB009 op 15-03-2012 20:55 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:20

odan

The dark side is within all!

Citizenship: Poland :X

WHY?? :?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Puur voor landbonus. :P
Ik zit eigenlijk bij de UK, een vriend van mij heeft mij hierheen gebracht, maar UK is beetje gewiped, dus toen maar Poland gedaan voor de land bonus, maar ik verhuis met een beetje gluk binnenkort naar America voor nog meer land bonus.. ;-)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 12:45

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

rik86 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:38:

en mensen die zich registreren, hier is een referral linkje, 't is natuurlijk niet eerlijk dat kixtart alle referrals op z'n naam krijgt ;) Ik wil ook eens goud kunnen doneren ;)

http://www.erepublik.com/en/referrer/RikW
k heb me zojuist geregistreerd.

ingame naam: WishmasterNL. alle hulp is welkom.

ps. ik heb je referral linkje gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Hopelijk doneert hij het verdiende gold ook aan eNL, want dan heeft het land er ook nog wat aan ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
och, bij de fundraise nog 50G gedoneerd ;)

Op dit moment zijn we trouwens in oorlog met onze zuiderburen, waarbij we op een gegeven moment hun helemaal hadden veroverd, maar inmiddels is 't weer de andere kant op aan 't gaan; 't golft wat heen en weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442573

Hey allemaal,

Als er nog mensen interesse hebben om zich aan te melden op erepublik:
http://www.erepublik.com/en/referrer/VeggitoNL

Ik kan wel wat referrals gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Voor de volgende users. Let er wel op dat het geen referral-fest hier wordt, want ik verwacht anders dat het topic dicht zal gaan. Speciaal registeren voor een referral te plaatsen wordt gewoonlijk niet gewaardeerd.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442573

Sorry het was niet de bedoeling dat dit mijn eerste post zou zijn (heb het account vooral om zaken buiten het forum te doen).
Ik zal er in de toekomst op letten dat het niet meer op deze wijze overkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ondertussen zit ik in America, 100% landbonus, dus gaat lekker met de productie. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Sowieso is het best slim om in Amerika te wonen. Zelf heb ik NL citizenship, maar woon in Amerika voor bonussen en zit in de US army. Ze supplyen voedsel en wapens om lekker te kunnen trainen :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik zit in Amerika voor landbonus, dus produceer ruim genoeg eten en tanks. Verder zit ik in UK army en krijg daar Q6 tanks supplied. Ik verkoop mijn eigen tanks en voedsel om extra Q6 tanks te kopen, zo vecht ik altijd met Q6 wapens. Werkt best goed.

Verder nog beetje winst proberen te maken om daarna goud te kopen voor training. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
volgens mij hangt 't van de citizenship af wat voor bonus je krijgt, niet waar je woont;

geprobeerd de goud bonussen van de referrals aan de staat te doneren, maar ik krijg telkens foutmelding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ja, doneren is 'even' niet mogelijk. Heb er ook al een ticket voor liggen bij de admins daar.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Vandaag kan je goedkoop gold kopen (nog 46 uur) en er is een actie dat een training-upgrades (Nieuwe Q3- nog 70 uur) 44% minder gold kost. Zelf ben ik niet van plan om gold aan te kopen dus daarvoor in plaats mijn Q5 weapons moeten downgraden voor 100 gold. Erg jammer, maar hogere strength heeft meer effect en kan hogere Q wapens natuurlijk gewoon in de market kopen. Ook zijn er genoeg acties en armies waar je gratis wapens krijgt.

Vandaag zijn ook weer de congresverkiezingen, goed voor mensen die 'denken' dat ze ingame een verschil kunnen maken. Het voordeel is wel dat deze positie meer rechten geeft op het forum van eNederland waar wel invloed uit te oefenen is. Daarnaast lijkt het erop dat er weer een oorlog gaat beginnen met eBelgie, vanwege de lekkere bieren daar ;) Het is een beetje lastig om te zien dat beide landen het ermee eens zijn, vanwege verschillende meningen, maar vechten is altijd leuk + geeft een extra bonus.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Waar de trainingsupgrades nog voornamelijk gold koste (goed voor game eigenaren ;) ) is er vandaag een nieuwe medal toegevoegd waar je aan het begin best snel inkomsten uit kan halen. Zie http://wiki.erepublik.com/index.php/True_Patriot_Medal

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

De nieuwe medal is wel erg lekker! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Jammer dat je hem niet mee mag nemen naar een ander land :) Twijfel om US citizenship te nemen om even snel medals te sparen ipv NL, aangezien ik daar in het leger zit.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:13

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Had nog een account liggen bij eRepublik.
Maar ik heb nu gewerkt en getrained, dat waren mijn "Daily Tasks".

Maar wat nu?
Gewoon wachten tot morgen, of wat valt er meer te doen?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Het meeste gebeurt op het forum (www.enetherlands.nl). In het spel kan je verder nog vechten en artikelen lezen/schrijven ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, dank je wel!!
Ik ga eens een kijken ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Mocht je aan het begin gold hebben dan is het nu weer slim om training te upgraden. 44% korting op upgrades :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Nee heb helaas geen geld beschikbaar (ivm uitkering) voor gold...
Maar heb me wel even aangemeld op het forum, en een eNL Burgerschap aangevraagd.

Greetz. Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Mocht iemand nederland kwijt zijn dan kan dat kloppen :+ We zijn overgenomen door Polen en er wordt naar gekeken wanneer de beste tijd is om resistance wars te starten. Hierbij hebben we hulp nodig van onze alliances met andere landen, want alleen halen we het sowieso niet met de huidige inwonersaantallen.

edit:
Op het forum zijn trouwens verschillende welkomstbonussen aan te vragen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 07-05-2012 11:28 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, dus we staan nu onder het Poolse regime? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Inderdaad :( Maar samen eNL weer bevrijden binnenkort wordt wel weer leuk :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447007

Kixtart, ik heb me geregistreerd met jouw linkje. Ik zit inderdaad ook bij Polen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Even een vraagje, hoe kan ik food produceren.
Ik heb raw materials gekocht, maar niet genoeg medewerkers.
Dus hoe pak ik dat het beste aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447007

eNL Army ben ik gejoined, daarbij voer ik heletijd de missions uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
rikdegraaff schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:37:
Even een vraagje, hoe kan ik food produceren.
Ik heb raw materials gekocht, maar niet genoeg medewerkers.
Dus hoe pak ik dat het beste aan?
Je kunt eenmaal per dag in jou eigen bedrijven werken voor -10% wellness per keer (meerdere bedrijven (food of raw) wordt dan -10%*aantal). Dit kan je doen door poppetje bij 'Work as Manager' aan te zetten :) Extra werknemers aannemen is niet zo handig, zolang je niet een hogere kwaliteits-bedrijfje hebt. Ik denk dat het beter is om RAW te produceren aan het begin voor verkoop en food gewoon te kopen.
Anoniem: 447007 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:46:
eNL Army ben ik gejoined, daarbij voer ik heletijd de missions uit.
Yep, dagelijks een nieuwe DO (Daily Order) waar je onderdelen voor bazooka's krijgt en een health bar.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké, dank je wel voor de uitleg Kixtart!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zorg er trouwens voor dat je aan het begin vooral voor training gaat en trainingcompanies upgrade. Op dit moment is er weer een aanbieding dus mocht je het nu kunnen dan zou ik het aanraden. Het runnen van een bedrijf kost meer voor wat je er voor terug krijgt en is nogal lastig. Voor training krijg je per 250strength een medaille + 5g en je doet meer damage ingame. Mocht je wel een bedrijf willen ga dan voor RAW die je kunt kopen voor NLG en waar je op het enetherlands.nl forum een subsidie kunt krijgen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Kixtart schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:12:
Jammer dat je hem niet mee mag nemen naar een ander land :) Twijfel om US citizenship te nemen om even snel medals te sparen ipv NL, aangezien ik daar in het leger zit.
Ja, het meenemen is inderdaad lastig. Ik heb US CS namelijk en heb ruim 5 miljoen gedaan nu, maar als ik ooit terug ga naar UK dan moet ik die 5 miljoen wel opnieuw doen. :-(

Maarja, voorlopig blijf ik lekker in USA hangen voor de landbonus, bevalt mij prima daar. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
http://www.erepublik.com/...012-2038233/1/20#comments
Lijkt jou het leuk om wat eRepublik spelers te ontmoeten in Real Life?
Kom dan naar de RL Meeting op 9 juni 2012 in Utrecht!

Het plan is om 14.00 samen te komen en rond 18.00 een hapje te eten. Verder staat alles nog open, dus mocht je leuke ideeën hebben dan horen we die graag.
edit:
Inmiddels 9 aanmeldingen en een paar twijfelaars :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 21-05-2012 16:00 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Hmm, grappis idee. Zal eens kijken of ik kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
We zitten inmiddels alweer op 15 mensen die mee gaan. Misschien nog wat op het laatste moment :)
http://www.erepublik.com/...une-9th-2012-2048883/1/20

Vandaag zijn alweer de verkiezingen voor country-president tussen Garmr (uit de partij waar ik ook in zit) en Mr. Sphere. Onderstaand de plannen van beide.
Opmerking: Het spel wordt gespeeld in het Engels, maar het forum en de meeste artikelen in eNL zijn gewoonlijk bilingual, dus zowel NL als EN.
I have set achievable and measurable goals for these ministries, which is key to form a successful administration. There is no time for vagueness in a already short presidential term.

Home Affairs
There has been a wiki project set up, which has still not been finished. It will be a priority for this ministry to finalize the main part of this project, to increase historical reference for newer citizens.
The second task for this ministry is the improvement of governmental communication. I have deduced from my census (in which almost 25% of our total population responded) that there is still much room to improve on the process of transparency. Government communication will not include repetitive nonsense (indicating ministers actually did not do anything), and adding an explanation for certain decisions. Articles will be written, and citizens will be individually informed through personal messages.

Recruitment and Coaching
I will personally start recruitment on June 9, during our RL meeting in Utrecht. I will also make an attempt to restart our sticker program in coordination with ChristiaanB94. The ministry itself will mainly focus on finding and contacting newer citizens, and providing them with the information they need. Short guides will be written on specific subjects, so it will be easy to find the information one needs.

Foreign Affairs
Ambassadors should become active or they will be removed. The ministry will bring a weekly report to the population on the changes on global level and the probable effects this will have on our country. Together with myself and the ministry of Defense we will improve military coordination with our neighboring countries and the TERRA and EDEN alliances, making sure we fight in top priority battles and keep close relations with our international friends.
Die van Mr Sphere zijn wat langer dus maar ingame links:
http://www.erepublik.com/...ter-tomorrow-2048203/1/20
http://www.erepublik.com/...ad-shoulders-2050408/1/20

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Nieuwe change sinds vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.erepublik.com/images/c/c5/New_Military_CmpgnDet.png
http://wiki.erepublik.com/index.php/Military_Module_Update

Nieuwe spelers hebben nu in battles veer meer invloed, want een battle wordt niet meer gewonnen door een paar mensen die lang spelen /veel hebben getrained, maar door middel van punten. Deze punten worden onder verdeeld in divisies waar de lagere divisies samen meer invloed uitoefenen dan een paar sterke tanks.

'We need you'-dus :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik moet zeggen, goed nieuw systeem! Mensen met een creditcard hebben nu iets minder invloed! :D

Wel lastiger om aan te sturen vanuit een MU aangezien het lastiger te zien is wat er nou gebeurt.

Oh, en super relax dat je per enemy nog maar 1 keer hoeft te klikken, schiet lekker op! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Je kunt een beetje zien hoe het ervoor staat met die vage pijlen per divisie, maar je kunt idd het beste een army-commander hebben in elke divisie. Het is een interessante change, maar voor de kleinere landen erg lastig. Vroeger kon je nog wat regelen met sterke tanks, maar nu moet je dus continu nieuwe inwoners krijgen. In grote landen zijn de absolute aantallen nieuwe spelers vanzelf groter.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Inderdaad, grote aantallen bewoners is nu van belang, net zoals coordinatie.

Gisteren hadden we een battle, stonden we 80- nog iets voor.
Dan kunnen tanks als Romper enzo helemaal niks meer beginnen, want we wonnen divisie 3 met gemak, dus battle gewonnen. Goed voorbeeld van de verbetering.

Ik vind het zeker een goede verandering, het maakt het soort van eerlijker, en mensen in lagere divisies kunnen nu ook beter een Battle Hero halen en hebben ook het gevoel invloed te hebben nu. Dus zeker goed gedaan admins. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Alleen de indeling op experience is niet zo heel handig, want zo heb je alsnog een scheve damage in de dividies. Zelf ben ik wel blij met mijn 11.750 strength en level 34, want zo zit ik in div3. Het zou eerlijker zijn als ze het op hoogte van de hit hadden opgedeeld.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

XP is inderdaad niet de beste indeling, maar wel beter dan geen indeling.
Ik zit namelijk in divisie 4 en heb net iets onder de 10k str. Jij heb dus meer per hit, maar zit een divisie lager..

Mooi voor jou, kan je redelijk goedkoop BH medals halen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Idd, maar op dit moment denken meer mensen dat nog en zie vaak 2mil+ damages. Zal eens rondkijken ;)

edit - korte impressie :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aq-ucJwDoVM]

[ Voor 74% gewijzigd door Kixtart op 14-06-2012 22:50 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img804.imageshack.us/img804/8231/0cb14414e99e4602a1bee4c.png
Jammer dat we de RW in West niet hebben gewonnen, maar met 669 tegen 10902 is dat ook nogal lastig. Voor elke Nederlander waren er zestien Polen. In elk geval hebben we laten zien dat we nog steeds een sterk land zijn *O*

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Jah, vond het jammer dat ik niet in div 3 zat omdat ik nog vrij lage damage doe maar hoge xp :( Anders konden we tenminste die div tanken en hadden we hem gewonnen.

Ach ja, was leuk :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Idd, erg netjes! \o/

Ik heb vandaag de 10k str gehaald! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Feli *O*

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
http://www.erepublik.com/en/military/battlefield/29513
Met een paar man soms een keer hitten de vorige battle (alle divisies) gewonnen :D Polen heeft een paar belangerijke battles dus ik denk dat het wel mogelijk is om het noorden van Nederland te bevrijden!

Huidige stand NL - PL (campaign eindigt op 83 punten):
11 - 0

edit:
20-2

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
inmiddels 55-44; We kunnen door de laatste veranderingen ook heel goed nieuwelingen gebruiken, dus schrijf je in!

Als je je aanmeldt, gebruik dan de referral-link in de topic-start!

[ Voor 12% gewijzigd door rik86 op 21-06-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
http://wiki.erepublik.com/index.php/Rocket_Factory
Weer wat nieuws: raketten. Best leuk, maar alleen weer best duur in aanschaf. Eerst moet er een rocketfactory gemaakt (10gold tot 200gold) worden en daarna nog alle vormen wapens inkopen. De prijzen zijn alweer erg hard omhoog het schieten.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.erepublik.com/images/2/29/Build_Rocket.png

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Het is wel goed voor de Erep economie. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 21:49
Ik heb dit ooit wel gespeeld, misschien moet ik de draad weer eens oppakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Er zijn in elk geval veel aanpassingen geweest sinds Beta, V1, etc. Ongeveer elke paar weken :+
Ik vind het best goed gedaan, behalve de huidige economy module / monetary market.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

De war module en rockets enzo zijn wel goed gedaan. Je merkt dat als er een missie komt met rockets dat de markt weer even aantrekt, maar die is dan ook zo weer ingezakt.

Hopen dat ze daar iets aan kunnen doen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:14

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Het is toch een spel dat toch steeds kriebelt om weer te beginnen met klikken. Het wordt wel weer tijd dat eNL weer bevrijd wordt, het is intussen al maanden geleden dat we de helft van het land zijn kwijtgeraakt aan de ePolen. Hiervoor hebben we wel een fors leger nodig, aangezien ePL behoorlijk sterk is.

Bijdeze een oproep aan de oudgedienden om tóch nog eens te kijken of je account nog te reanimeren valt om het ingekakte eNL en 'onze' I&W partij een flinke boost te geven. Het wordt wel weer eens tijd dat de bezetting wordt opgeheven.

Natuurlijk zijn nieuwe spelers ook meer dan welkom, meld je aan via de link van mij of Kixtart, dan wordt de goudbonus gestort in de staatskas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Hear hear! :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Inmiddels bestaan eNederland niet meer vanwege Polen. Er is wel een resistance war bezig om te proberen om ons landje weer op de kaart te zetten, maar we zijn een beetje onderbezet om te kunnen winnen :) Polen heeft wel het nadeel dat ze meerdere gevechten tegelijk hebben, dus we hebben hoop.

Afbeeldingslocatie: http://www.kixtart.tweakdsl.nl/Erepublik/erepublikNLfight.png

edit:
Verloren met 57 punten..

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 18-11-2012 01:16 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Laat wel zien dat extra help welkom is ;)

Voor mensen die overwegen dit te gaan spelen, door updates in het afgelopen half jaar zijn juist ook heel nieuwe spelers heel belangrijk in de battle module.

Per ronde zijn 11 punten te verdienen, waarvan 55% gehaald wordt door mensen die < 1 jaar spelen;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ja, het zit vooral in de aantallen inwoners :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Er zijn vanwege het vijfjarig bestaan van erepublik een week lang acties waarmee je extra groeit als eCitizen. 5 dagen achtereen inloggen levert je een lading extra bazookas / boosters, candybars en goud op. Zeker als nieuwe citizen kan je dit enorm goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Aangemeld voor dit spel onder 1 van de referrals, kijken of het wat is ;)

Nickname: jespertje

[ Voor 13% gewijzigd door jespertje op 20-11-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
De community zit op www.enetherlands.nl en op irc.rizon.net - #eUNL mocht je je afvragen waar iedereen zit ;)

☻/
/▌
/ \

Anoniem: 436360

Yoooo, ik ging maar weer keertje kijken.. blijkt dat ik nog een level 18 accountje heb :p weet niet of hoog is, maargoed.. Ik kan geen werk krijgen want Nederland is blijkbaar overgenomen door Polen. Ik ga nog ff doorkijken!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Je kunt eventueel http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/2926596 even een bericht sturen. Je krijgt dan een laag loon, maar 5x Q7 wapen voor in plaats. Anders even rondkijken welke bedrijven een leuk loon geven :)

☻/
/▌
/ \

Anoniem: 436360

Dan moet ik verhuizen, toch?
Ik heb nu werk bij een pool.. heb me ook aangemeld voor eNL military unit ofzo?
en ben inmiddels al level 20 volgensmij.. er is best wat verandert of ik ben alles vergeten haha

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Er is veel veranderd ja. Voor die baan moet je inderdaad verhuizen, maar daarna kan je overal naartoe verhuizen zonder dat je deze verliest. Dit is de eNL military unit: http://www.erepublik.com/en/main/group-show/471

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:26

ZenTex

Doet maar wat.

Heb ook maar een keer ingelogd op erepublik. Had nog een level 23 accountje.
Werk nu bij een pool, koop wat food en wapens, en doe wat wars tegen Polen.
Ik vind het maar onduidelijk hoe de gevechten werken. Ik kom elke keer tegenover een pool te staan met 100 energy, een bazooka en meer strength dan ik heb, (heb zelf max 500 energie en 200 str, range is majoor ***) en toch is het elke keer weer "enemy defeated" zelfs met een simpel wapen.

Wat kan ik het beste doen. Zit nu in Noord Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Zentex *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

ZenTex schreef op zondag 25 november 2012 @ 05:41:
Heb ook maar een keer ingelogd op erepublik. Had nog een level 23 accountje.
Werk nu bij een pool, koop wat food en wapens, en doe wat wars tegen Polen.
Ik vind het maar onduidelijk hoe de gevechten werken. Ik kom elke keer tegenover een pool te staan met 100 energy, een bazooka en meer strength dan ik heb, (heb zelf max 500 energie en 200 str, range is majoor ***) en toch is het elke keer weer "enemy defeated" zelfs met een simpel wapen.

Wat kan ik het beste doen. Zit nu in Noord Nederland.
Je kunt beter in de commune van Dave Brinkman gaan werken. Je krijgt dan slechts 5 CC (currency), maar wel 5 Q7 wapens, die een waarde vertegenwoordigen van bijna 100CC.

De gevechten zijn inderdaad wat vreemd, moet je niet teveel op focussen. Wat momenteel het belangrijkst is om zo snel mogelijk (op het moment dat ze in de aanbieding zijn) je training-grounds te upgraden. Strength is namelijk een van de belangrijkste statistieken momenteel.

Lees ook de artikelen van de verschillende ministeries en struin eens een tijdje door (recente) topics op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

:o

Iemand herinnert mij? 8)
SandaX schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:40:
[...]

Je kunt beter in de commune van Dave Brinkman gaan werken. Je krijgt dan slechts 5 CC (currency), maar wel 5 Q7 wapens, die een waarde vertegenwoordigen van bijna 100CC.
En dat is waar? Moet ik verhuizen, waarheen? En zo ja, hoe werkt dat precies in Erpublik nu? Tickets zijn stervens duur maar onbeperkt geldig?

Oja, vandaag net m'n training grounds naar Q2 verhoogd. Nu nog 26 gold in kas.

[ Voor 6% gewijzigd door ZenTex op 25-11-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Stuur hem even een berichtje aan Dave Brinkman waar je heen moet. Waarschijnlijk is dit in Argentinië. Je kunt nu verhuizen zonder ticket, maar het kost wel behoorlijk wat inderdaad. Dus goed uitkijken of je überhaupt moet verhuizen naar een land om je daily order te kunnen halen. Vaak kun je ook naar Duitsland / Ierland om via een MPP te vechten. Dit scheelt behoorlijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Vechten is niet echt raar. Je killed hem altijd, maar afhangend van kwaliteit wapen kost het 10% of meer aan wellness. Het is even wennen, maar je kunt het beste wel met goede wapens vechten als mogelijk. Tickets inderdaad negeren en gewoon betalen voor het verhuizen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik begrijp het nog steeds niet helemaal...
Voor de DO's moet ik elke keer verhuizen volgens de site, tenzij ik voor polen wil vechten.
Dan is er die missie voor 25 enemies killed voor de missie. Echter, met een loon van 28 NLG gaat dat niet lukken. Heb wel enkele energie repen, maar die bewaar ik voor als het echt nodig is.

Heb nu wel wat geld gespaard zodat ik evt kan verhuizen voor een toekomstige DO, maar dan nog kan ik maar eens in de 3 dagen vechten voor de NL als er verhuisd moet worden.
Hoe moet ik uitkomen van 28 NLG per dag als daarvoor verhuisd moet worden, en ik nog geld en wapens moet kopen ook?
Die baan in Argentina met betaling in wapens ipv geld klinkt leuk, maar elke keer verhuizen en food moeten kopen? Daar heb ik dus niets aan.

Heb wel 31 gold, maar daar blijf ik vanaf voorlopig.
Een bedrijfje lijkt me ook niet echt winstgevend zonder de land bonusen van resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 19:20
Aangemeld omdat ik me regelmatig verveel, Teyno87 :)

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Je kunt voor de DO ook een een bevriend land wonen zoals Ierland. Gewoonlijk kan je vanuit hier in alle landen vechten, behalve als de DO op een resistance war van Nederland staat. In dat geval zul je naar Polen moeten verhuizen. Die baan in Argentinie kun je nemen en erna hoef je daar niet te blijven wonen.

Mocht je wat problemen hebben met geld om te verhuizen in het algemeen dan is het forum (www.enetherlands) of de irc (irc.rizon.net - #eUNL) een goede plek. Meestal is er wel iemand die wilt sponseren ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Even kort:
Meeting op 8 december. Op dit moment zijn er al 10 aanmeldingen en het zou leuk zijn als dat er meer zullen zijn :) http://www.erepublik.com/...ber-8th-2012-2164739/1/20 & http://enetherlands.nl/viewtopic.php?f=11&t=10839

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Weer een spannende battle om eNederland weer op de kaart te zetten. Het is niet officieel gestart, maar aangezien Polen het druk heeft met Turkije is er wel een kans http://www.erepublik.com/en/military/battlefield/36531 Op dit moment staat het 33 - 0 voor eNederland. Battle duurt tot 83, dus nog wat uurtjes te gaan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Na een aantal weken een deel van ons land bevrijd te hebben van de Poolse onderdrukkers, liggen we inmiddels onder weer onder vuur om van de kaart geveegd te worden. Juist door de updates van het afgelopen half jaar zijn nieuwe spelers erg welkom, dus als er mensen zin hebben om dit spel eens uit te proberen, jullie hulp is nu zeer welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:59

Oxigeon

En zo is dat!

Ik hoor bij deze dat Nederland weer "bevrijd" moet worden.

Level 20 Oxigeon meld zich.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik ben ook maar eens begonnen met dit spel. Het enigste rare op dit moment is dat die zegt dat ik pools ben ondanks dat ik overal nederland heb gekozen. Komt dit soms doordat we onderdrukt worden of is dat door de baan?

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:59

Oxigeon

En zo is dat!

Yagermeister schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:52:
Ik ben ook maar eens begonnen met dit spel. Het enigste rare op dit moment is dat die zegt dat ik pools ben ondanks dat ik overal nederland heb gekozen. Komt dit soms doordat we onderdrukt worden of is dat door de baan?
Ik ben ook pools, en dat komt omdat Nederland op dit moment in poolse handen is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb gister zonder problemen de hele dag kunnen spelen maar vandaag is de performance om te huilen. Hebben andere hier ook last van? De hele tijd knalt de pagina eruit als ik iets wil doen. Ik heb het zelfs met meerdere browsers en vanaf verschillende locaties, os etc geprobeerd.

Als ik op die manier een game moet spelen gaat het wel heel erg snel stoppen :S

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 527764

(Een ontzettende bump, maar toch)
Dit is ook niet bedoeld als spam, maar slechts een update van een spel/topic dat vroeger goed onthaald werd op GoT. Daarnaast zal deze post ook geen 'referral links' bevatten.

eNederland, dag 2059

De presidentsverkiezingen zijn zojuist verstreken, en nieuwe kansen lijken te ontstaan voor eNederland na een wisseling van de macht van de vorige machtshebbers, die maar liefst 12 termen aan de macht is gebleven en veel kritiek verduren heeft gehad, omdat eNederland zich immers nog steeds in een miserable situatie bevindt.

De problemen zijn dan ook nog steeds groot: Nederland is bezet door de Polen, die haast heel Europa onder haar macht heeft en geen enige teken van zwakte vertoont. Maar de problemen binnen Nederland zijn misschien nog wel groter. Er zijn slechts 600 burgers (in vergelijking: Polen heeft er meer dan 15.000!) maar het land is verdeeld door inactiviteit en politieke machtsgevechten. De drang naar 'nieuw bloed' is dan ook groot, om deze impasse te doorbreken.

Geïnteresseerd? www.erepublik.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Geen beste reclame, die post. Ik lees er in: de kern van eNL bestaat uit een aantal kliekjes die elkaar de tent uitvechten waardoor het eLand niks klaarmaakt. En binnen Europa is de Nederlandse community gedoemd een achterhoedegevecht te leveren zonder directe invloed want er zijn simpelweg niet genoeg spelers (en die komen er ook nooit want er zijn nu eenmaal niet heel veel Nederlanders).

Of lees ik er te negatieve dingen in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
er zit wel enige overdrijving in inderdaad ;) Maar het is wel een beetje een kliekjesgebeuren helaas. Er zijn bijvoorbeeld maandelijks presidentsverkiezingen en de laatste 12 verkiezingen hebben 7/8x dezelfde president opgeleverd, 1x z'n RL-vrouw, 1x z'n partijgenoot die vaak Vice-President was en 3x iemand van een andere groep. (waarvan 2 van die 3 het laatste kwartaal waren).

Het grote probleem dat we hebben is dat 1 van onze regio's een gewilde grondstof heeft en we qua inwoners een klein landje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 12:50
Speelt iemand dit spel nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

yep. we zijn helaas nog steeds bezet.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Ik ben zojuist begonnen zit nu in level 18. bezet door polen x_x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Maar volgensmij leefft het niet echt? Ik zie namelijk niemand in het verzet enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

lees de recente nieuwsberichten ;)

en het meeste interessante gebeurd hier: http://enetherlands.nl/portal.php

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Dit topic op Tweakers is inderdaad niet echt meer actief de laatste tijd, maar het leeft wel nog :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Klopt, helaas

Ze zijn inmiddels wel tournament-gek geworden bij erep, nu 1tje waarbij het speelveld gelijker is voor iedereen, in plaats van om de hoeveelheid damage gaat 't om de hoeveelheid hits. Bevoordeelt mensen die goud kopen nog altijd, maar of je nu lang of kort speelt maakt veel minder uit.

En hopelijk komende periode weer een poging doen om ons landje (deels) te bevrijden en ook daarvoor geldt, nieuwe spelers zijn welkom en kunnen ook goed helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470191

Heb nog in Beta gespeeld, ik hoorde bij de top van Griekenland samen met Capelli King, wij twee waren de personen die de hyperinflatie gestart waren toen de Goons van SA ons land kwamen overnemen.

Fantastische tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

en we hebben weer regio's. dus nu is de tijd om terug te komen :)

speciaal voor alle oud I&W leden ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Waar wacht je op Kixtart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Al zou ik niet meer bij I&W gaan hoor ;)

Morgen eindelijk weer congress-verkiezingen voor 't eerst in meer dan een half jaar denk ik, hopelijk zorgt t voor wat meer levendigheid in eNL;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

rik86 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:58:
Al zou ik niet meer bij I&W gaan hoor ;)

Morgen eindelijk weer congress-verkiezingen voor 't eerst in meer dan een half jaar denk ik, hopelijk zorgt t voor wat meer levendigheid in eNL;
blasphemy!

I&W is de partij voor mensen met een brein ;)

Pulse mee voor GoT!

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste