[Browser MMOG] Erepublik

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duitsland is gisteren gevallen en dus bestaat er geen Duitsland meer. PHOENIX had een mooie muur opgebouwd in de laatste regio van Duitsland maar vanwege het rare uur (4u in de ochtend) was er niemand van PHX bij het einde van de strijd. Amerika had wel ongeveer 300 soldaten hoorde ik die in de laatste minuten flink ging tanken en dus de veldslag wonnen.

Frankrijk had wel een klein succes tegen Polen het won namelijk een Resistance War (RW) en heeft daardoor 2 regios ipv 1. Maar Spanje is al direct druk met het aanvallen van die regios en de verwachting is dat ze daar ook succesvol mee zijn.

De media in de landen van EDEN laten meer en meer zien dat ze van plan zijn de UK aan te vallen. En aangezien de USA Polen hielp tegen Duitsland zal dat dan zeker gaan gebeuren. Dit betekent voor Nederland dat wij zullen worden aangevallen in de komende dagen. Persoonlijk denk ik al morgen aangezien Polen nu klaar is en toch nog op Spanje moet wachten. Dus hebben ze mooi tijd om over Nederland te walsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mezelf zojuist (uurtje geleden) aangemeld. Ben gestart in het westelijk deel van Nederland.
Ik vraag me alleen iets af. Ik heb nu werk, heb voedsel gekocht en ben gaan trainen bij het militaire deel.

Maar wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nu wacht je, je kan pas meer doen als je lvl 5 bent.

En ik ga precies vrij weinig verdienen.
Ik kreeg het advies om voor q3 eten te gaan.
Ik hou per dag dus maar 0.01 NLG over.
Hopelijk betert dit in een paar dagen.
Want ik ben nu skill 1, maar alle bedrijven betalen maar het minimum (4 NLG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Je kunt beter geen Q3 voedsel kopen, want het heeft niet zoveel zin. Je kunt het beste er voor zorgen dat je als je level 5 bent op 40% of hoger zit. Op dat moment kan je namelijk vechten en ook makkelijker je wellness onder controle houden. Zodra je level 5 wordt moet je ervoor zorgen dat je in een regio woont met een Q5 hospital (west netherlands) en dan 1x vechten. Door het vechten zal je 10% wellness verliezen, maar je kunt dan ook 'healen' en 50% erbij krijgen. Wanneer je op 40% zat zit je hierna op 80% en als je het de dag erna ook doet op 100%. Hogere wellness zorgt ervoor dat je meer productivity hebt bij het werken en hogere damage bij gevechten, dus het is slim om dit elke dag op 100% te houden d.m.v. food, houses of vechten.

Je kunt hier trouwens zien wat je bij welk level kunt doen: http://www.erepublik.com/en/career-path.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Hmmm.. Geen oorlog om in te vechten momenteel.
Gaat het toch allemaal wat langzamer met de EP's ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even rondgevraagd waarom er geen oorlog is in Nederland op dit moment en dat komt omdat de Turken iets fout hebben gedaan en daarom een 24 uur straf hebben gekregen. Ze hadden net weer gewonnen van de grieken dus de grieken kunnen ook niet aanvallen. Ik hoorde dat rond 1900 de straf is afgelopen dus dan kunnen we weer een oorlog verwachten. Probeer wel altijd zo laat mogelijk te vechten dus pas op je laatste log in want er kunnen altijd nieuwe heel belangrijke battles worden geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Das lekker dan van die Turken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Wat bedoel je met ze hebben iets verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee maar wel iets dat de admins minder leuk vonden. Trouwens er is weer gewoon oorlog hoor dus je kan weer vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik kan donderdag pas vechten.
En heb je toevallig een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk even links boven op je scherm (home page) daar zie je dat Greece attacked your ally Turkey. Klik daarop.
Het is altijd dus het beste om zo laat mogelijk te vechten dus doe dat op je laatste of vroegste (voor 0900) log in.

Even daarnaast een update voor de andere mensen. Vanochtend is een groot offensief begonnen van Phoenix tegen Polen en Kroatië. Er zijn verschillende Resistance Wars (RW) in Duitsland en tegelijk is Hongarije het bezetten Slovenie ingevallen. Slovenie is onderdeel van Phoenix maar werd een maand geleden door Kroatie overgenomen omdat Slovenie een aantal keer Kroatië heeft aangevallen om hun te blocken. Phoenix heeft nu Resistance Wars in alle regios van Slovenia geopend en met de aanval van Hongarije is dit een groot offensief dat hopelijk succes zal hebben.

Voor Nederland betekend dit dat Polen waarschijnlijk nog even wacht met een aanval op ons land om eerst de RWs in de kop te drukken en hun leger naar Kroatië te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mitch Rapp, ik had het eerder over waar je gelezen hebt waar ze iets uitgespookt hebben.
En Turkije is goed bezig in hun oorlog.
En donderdag kan ik eindelijk meevechten.

Btw zijn er plannen om Vlaanderen terug te winnen?
Spanje is toch elders bezig.

[ Voor 19% gewijzigd door Simon Verhoeven op 12-01-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen link is via IRC gegaan met wat PHX mensen overgesproken en nee er zijn geen plannen om Vlaanderen of een andere Belgische regio. Ten eerste kunnen we niet van Spanje winnen zonder open MPPs en ten tweede als we wel zouden winnen zijn die regios niet beschermt door onze MPP's. We zouden dus Spanje 1op1 vechten. Daarnaast moeten we Spanje ook eerste de oorlog verklaren wat 235 goud kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat is precies nogal duur.
Wat zijn de plannen dan eigenlijk buiten mensen laten verhuizen naar West-Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien heeft Frankrijk weer even het initiatief tegen Spanje, dus daar zal wel gebruik van worden gemaakt. Misschien kan daarmee ook het Belgische deel worden teruggewonnen (al zal Polen daar wel een stokje voor proberen te steken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is het grote offensief van Phoenix succesvol verlopen aangezien er 4 regios van Slovenie werden bevrijdt. Er zijn er nog 2 bezet door Kroatie en die zullen snel volgen. Slovenie heeft ook direct een kleine babyboom gehad want direct hebben ze er 261 mensen bijgekregen. Rusland is zo aardig om gratis een Q5 ziekenhuis aan Slovenie te geven zodat ze weer hun land kunnen gaan opbouwen.

Phoenix was ook succesvol in Bulgarije waar ook regio werd bevrijdt en daardoor verscheen Bulgarije ook weer op de kaart. Het zal alleen heel wat lastiger worden voor Bulgarije om al hun regios terug te krijgen omdat ze door Roemenie worden bezet en omdat EDEN bezig is naar Turkije te gaan zodat ze naar Azie kunnen gaan waar veel rijke regios zijn.

Servie heeft ook weer een babyboom nadat de Metro (krant) daar een artikel over Erepublik heeft geschreven. Ze hebben er rond de 4000 nieuwe mensen bij.

Het is ook al een aantal dagen stil in Polen dus we verwachten toch snel dat daar iets gaat gebeuren want al die nieuwe spelers daar willen oorlog. Polen kan drie dingen doen: Nederland aanvallen, Rusland aanvallen of Hongarije. We zijn de makkelijkste van de drie dus dat is de verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wanneer krijgen wij eens een flinke babyboom door een krant ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49

rapture

Zelfs daar netwerken?

Reken erbij dat arme landen geen betaalde games en sneller dan Intel Atom pc's kunnen permitteren. Browsergames zijn mogelijk het zwaarste spel dat ze kunnen draaien, vandaar grote aantallen en babybooms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rapture schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:56:
Reken erbij dat arme landen geen betaalde games en sneller dan Intel Atom pc's kunnen permitteren. Browsergames zijn mogelijk het zwaarste spel dat ze kunnen draaien, vandaar grote aantallen en babybooms.
Het is zeker zo dat veel 'Westerse' speler liever achter hun xbox zitten, maar er zijn nog twee redenen:

1. Nationalisme. In sommige landen is de rivaliteit erg groot waardoor een babyboom sneller ontstaat (Kroatie vs Servie is het beste voorbeeld). Zo zijn er ook spelers die vele duizenden euro's voor hun land uitgeven aan bijvoorbeeld het kopen van ingame geld of facebook adds.

2. De meeste grote landen, vooral de babybooms, zijn ontstaan door aandacht van grote media (vaak in combinatie met een belangrijke gebeurtenis, zoals een invasie of het bezet zijn). Enerzijds door grote websites met tienduizenden/honderdduizenden bezoekers. Anderzijds door meer traditionele media, zoals het in Servie bijvoorbeeld bekendheid heeft gekregen door kranten en zelfs (lokale) tv.

Hier trouwens een klein filmpje van de veldslag om Prekmurje:

Rusland nam deze battle op zich. De resistance was uiteindelijk niet echt hoog, hoewel ze de dag ervoor nog flink gevochten hadden zagen ze wel in dat ze hier niet gingen winnen dus het was vooral Rusland die de wal ff het diepe in wierp (Kroatische vlaggen links zijn ook voornamelijk van russen, is iets flauws wat veel gebeurt om mensen in verwarring te brengen bij RWs).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
haha das wel vet zeg, maar dan nog Nederlanders moeten toch ook wel te porren zijn voor dit spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn er druk meebezig om meer spelers te krijgen. Als we een groter aantal mensen hebben in ons land kunnen we ook meer doen. Nu kunnen we eigenlijk haast nooit aanvallen omdat de rest allemaal veel groter is. We hebben ook erg veel potentie omdat als je naar de gemiddelde sterkte van een Nederlandse speler kijkt wij heel hoog zitten. We hebben heel veel tanks maar niet genoeg om ze veel wapens te geven en ten oorlog te gaan tegen Noorwegen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Gister ook maar even ingeschreven.. Even kijken of het me bevalt :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik zit in Vlaanderen en het is blijkbaar erg kaal zonder hospitaal en verdedigingssysteem. Zal een sprong naar Nederland moeten maken voordat ik echt in gevechten kan storten. Dan is de wellness ook goed voor hogere levels werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
rapture schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:19:
Ik zit in Vlaanderen en het is blijkbaar erg kaal zonder hospitaal en verdedigingssysteem. Zal een sprong naar Nederland moeten maken voordat ik echt in gevechten kan storten. Dan is de wellness ook goed voor hogere levels werk.
Vlaanderen is op moment ook in Spaanse (en dus vijandelijke) handen. Je kunt bij het Ministerie van Defensie een Moving Ticket aanvragen om naar Nederland te verhuizen. Als je verhuist, ga dan naar West Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heeft Polen de UK aangevallen en dat gaat niet erg succesvol aangezien de muur al 1,8 miljoen is wat heel erg hoog is. Het betekend dat Polen zo goed als verloren heeft in die veldslag. Maar er is iets aan de hand want Polen is helemaal niet gemotiveerd aan het vechten en we zien ook geen tanks van Polen in het gevecht deelnemen dus we denken dat dit een test was. Als de invasie van de UK begint dan zullen er veel meer landen mee doen zoals: USA, Canada, Noorwegen, Polen, Zweden en Spanje.

De verwachting is ook nog steeds dat ze eerst Nederland aanvallen voordat een echt offensief begint want anders kunnen we ze blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ach ik heb me poppetje maar weer eens tot leven verwekt. Wordt trouwens nog steeds erg moe van de makers van het spel merk ik nu al :O

[ Voor 41% gewijzigd door Chip. op 17-01-2010 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik hoop dat we genoeg goud verzamelen om ons MDP met turkije te vernieuwen.
Anders ga ik terug een stuk trager levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
We hebben al genoeg en wordt al verlengd volgens mij. En het is MPP (oude naam) of alliance (nieuwe naam), maar gewoonlijk blijven we MPP gebruiken, omdat alliance weer wat anders betekend :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach, Mutual Defence Pact of Mutual Protection Pact komt op hetzelde neer.
Enkel wordt het 1ste meer gebruikt.

En vechten levert nogal wat experience op.
Enkel zou ik eens een paar mensen moeten referren zodat ik in een paar levels een organisation kan maken en een company kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Heikanu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:53:
Vlaanderen is op moment ook in Spaanse (en dus vijandelijke) handen. Je kunt bij het Ministerie van Defensie een Moving Ticket aanvragen om naar Nederland te verhuizen. Als je verhuist, ga dan naar West Nederland ;)
Ik heb nog altijd geen reactie op een message. Is er geen actief recrutingprogramma om zoveel mogelijk spelers te krijgen en beginners snel in dienst te krijgen? Daarop steun je lange termijn sterkte.

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 17-01-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapture schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:54:
[...]
Ik heb nog altijd geen reactie op een message. Is er geen actief recrutingprogramma om zoveel mogelijk spelers te krijgen en beginners snel in dienst te krijgen? Daarop steun je lange termijn sterkte.
Na vele maanden van verwaarlozing ben ik als nieuwe Minister van Recruitment & Coaching weer begonnen dit nieuw leven in te blazen. Als je wil helpen is dat altijd fijn dus pm me dan even ingame. Er moet nog veel gebeuren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik ben een verse recruut, maar heb wat ervaring met bv statistieken/slagveldanalyse in het GoT-imperialisme in oGame.nl en met de enorme (over 1000 man in 1 scherm/lokatie pvp'en) fleet battles in EVE meegevochten.

In eender welke MMO dat ik gespeeld heb, is er altijd een komen en gaan van spelers. Je veteranen worden oud met been there, done that ervaring. Het kan zelfs te saaie routine worden en ze zwaaien af. Verse recruten kwijlen op de propaganda en stromen binnen in de hoop om wat awesomeness te vinden. Hoeverre een organisatie de recruten kan trainen bepaalt lange termijn succes. Onvoldoende training/opvoeding zorgt ervoor dat je naar legendarische troepen zit te roepen die allang op pensioen zijn.

Doormiddel van moving tickets en snel XP/levelling kansen aan te bieden zou je hele gebieden kunnen leeghalen. Welk nut heeft het nu voor de 255 spelers in Vlaanderen? Zonder hospitaal blijven we hier maar traag aanmodderen. 300 Walen recruiteren zal wel moeilijker zijn. ;) 213 Brusselaars (zal wel Franstalig zijn zeker) onder Belgische vlag. Door Vlaanderen leeg te halen zou Nederland van 1177 tot 1432 kunnen aangroeien.

De meerwaarde van Q5 hospitaal moet wel duidelijk gecommuniceerd worden met ad's. De aantrekkingskracht van een "grote sprong vooruit guide" laat duidelijk zien wat de toegevoegde waarde van een beter georganiseerde groep is.

Het irritante aan de erepublik GUI is het gebrek van doorzoekbaarheid. Probeer maar eens de status van Brussel op te zoeken. Op de landkaart kan je het zien, maar niet klikbaar voor status. Dan moet je achterhalen of Brussel momenteel in Spaanse, Britse of Belgische handen is.

[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 17-01-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik denk dat de simpelste manier om mensen van het nut te overtuigen is, is door uit te leggen dat elk quality level van een hospitaal gelijk is aan 2 EP/dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:05:
Ik denk dat de simpelste manier om mensen van het nut te overtuigen is, is door uit te leggen dat elk quality level van een hospitaal gelijk is aan 2 EP/dag.
Daarbij moet je het nut van die 2 EP/Q/dag wel uitleggen. Een compleet nieuwe gebruiker heeft wel een sterk vermoeden dat EP belangrijk is maar het duurt vaak even voordat men zich dit realiseert.

Daarbij: 2EP/Q/dag is hartstikke mooi maar als nieuwe gebruiker zul je wel eerst in lvl omhoog moeten om te kunnen vechten en het hospitaal te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

In hoeverre is dit waar en wat voor schade kan dit uitrichten?
Link: http://www.erepublik.com/...k-discovered-1150224/1/20

Of begrijp ik het document niet? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2010 12:17 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zodra de site terug werkt zal ik eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Momenteel zit ik battle ready te stagneren wegens het tekort aan 1 moving ticket. In plaats van een exponentiële vooruitgang, moet ik 0,71 ESP aan brood besteden en werken voor ongeveer 1 ESP. 0,3 ESP per dag sparen voor 7 en nog iets ESP voor een moving ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb het zelfde maar dan met food q3 en wapens q1 per dag :( zit al maanden rond de 1100nlg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Rapture, je kan toch een ticket aan het MoD vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:17

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Als het je problemen oplevert moet je me ff een berichtje sturen, ik heb ze ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb er ook altijd wel een paar op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zal eens meerdere spelers in-game PM'en om een redelijke kans op een antwoord te krijgen.

Mijn in-game naam: Rapture_GoT
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:56:
Daarbij moet je het nut van die 2 EP/Q/dag wel uitleggen. Een compleet nieuwe gebruiker heeft wel een sterk vermoeden dat EP belangrijk is maar het duurt vaak even voordat men zich dit realiseert.
Recruting snelheid en sneller op de exponentiële groei inspringen.
Daarbij: 2EP/Q/dag is hartstikke mooi maar als nieuwe gebruiker zul je wel eerst in lvl omhoog moeten om te kunnen vechten en het hospitaal te kunnen gebruiken.
Kost maar 5 dagen vanaf een verse account.

[ Voor 90% gewijzigd door rapture op 18-01-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rapture ik heb je even een gratis Moving Ticket gegeven van het ministerie van defensie. Verhuis aub naar de West Regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Nu nog snel op de mpp met Turkije wachten voor een gevecht en wellness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapture schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:08:

[...]
Recruting snelheid en sneller op de exponentiële groei inspringen.
[...]
Kost maar 5 dagen vanaf een verse account.
Lol, mij hoef je die uitleg niet te geven. Wat ik juist duidelijk wil maken is dat onze informatievoorziening aan nieuwe spelers beter kan. Een nieuwe speler die "maar 5 dagen moet wachten" kan vrij snel afhaken omdat de eerste dagen niet interessant genoeg zijn. Wanneer je de statistieken bekijkt (aantal citizens en nieuwe citizens per dag) kan je zien dat er behoorlijk wat spelers sterven doordat ze na registratie niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Klopt, ik speel het spel nog niet zo lang en de mail die ik toen van UNL kreeg was niet echt nuttig buiten een verwijzing naar de site.
Wat het nut uitleggen/verwijzen naar de officiële wiki zou toch een goede toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik hoop dat de Turkse spelers snel geunblockt worden zodat er terug oorlog is.
Ik ben eigenlijk verbaasd dat Griekenland nog geen oorlog is gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad het is op eens erg stil in Erepublik maar dat komt volgens mij omdat er een storm aankomt. Ik denk dat EDEN even geld aan het sparen is om een aantal grote aanvallen te doen. Een aantal PHOENIX landen (Servie, Hongarije en Brazilie) heeft de afgelopen dagen een babyboom (3000 nieuwe spelers elk) gehad en dus zullen EDEN iets willen gaan doen voor dat die nieuwe spelers te sterk worden. Ik kan me niet voorstellen dat EDEN de UK niet meer gaat aanvallen want nu dat Polen en Zweden MPP's tegen zich hebben moeten ze bijna wel.

Vanavond in de gov meeting ga ik trouwens voorstellen dat we een MPP met de UK gaan sluiten alleen is het grote probleem dat we niet genoeg goud hebben als land om zoveel MPPs elke maand af te sluiten. We zullen dus weer een stukje zelf moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Nieuwe donatie ronde?

For the cause! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me toch af of het slim is een MPP af te sluiten met een land dat binnenkort zwaar aangevallen zal worden. Bij een enkele tegenstander heeft dit zeker voordelen maar UK kan een flinke invasie verwachten. Als eNL onder vuur komt te liggen dan is UK al te druk om bij te springen. Onze 4 regio's zijn lunch voor zulke oorlogsmachines als Zweden, Polen, Spanje en USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik heb me zojuist aangemeld voor dit spel. Iemand die zin heeft om me opweg te helpen? Heb net het nieuws e.d. gelzen ook over de multi's enzo. Hoe zit dit precies? Welke partij kan ik veilig joinen zonder dat het eigenlijk een partij is die niet in nederlandse handen is?

Ik ben trouwens gestart in west nederland, naam is biefstuk!

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Iron & Wine is een goede partij in Nederlandse handen, oa Mitch_Rapp en Kixstart en ik zelf zitten erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In eNL is eigenlijk geen partij in niet-nederlandse handen. Allen LP heeft een incidentje gehad dat inmiddels is opgelost.

Zolang we toch aan het partij spammen zijn: kijk eens bij Dutch National Democats. We zijn begin deze week gestart en we kunnen wel wat hulp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Franck en welkom bij Erepublik. Ik zie dat je alleen geen referrer hebt gebruikt. Dat is wel jammer omdat dan krijgt de staat 5 goud. Maakt voor de rest niet uit hoor.

Over die multis moet je niet al te druk maken dat gebeurd wel vaker en ze worden altijd uiteindelijk gepakt. LP, GLD en op het moment ook BP kunnen ze overnemen als Party President (PP) maar voor de rest kunnen ze niks. Als PP kan je ook haast helemaal niks dus maak je er niet druk om. Ze kunnen nooit het Congress of President in handen krijgen want dan hebben ze meer dan 150 multis nodig wat echt wel opvalt in een land met 1100 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Ok cool. Zag de referrel te laat helaas.
Eerst maar ns de eerste dagen uitzitten dan. Kan nu nog niet zo veel.
Er zijn geen wars om EP's te krijgen (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is juist.
Goed moment om je te registreren op het enetherlands.nl forum en je in te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SInds een paar uur ben ik ook een nederlander in de nieuwe wereld. Kheb gewerkt, gegeten en getrained. Wat moet ik nu doen.
Ik ben al lid op het forum. en al in de irc channel geweest.
Maar wat nu?

Edit: Ohjah me ingame name is Gulpener

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de nieuwere speler dit is over de nieuwe module die binnenkort moet uitkomen:

http://www.erepublik.com/...s-a-busy-day-1102135/1/20

Er zal dus dan ook wat meer te doen zijn elke dag dan 1x werken en vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zou je het een klein beetje kunnen samenvatten mitch, ik kan hier erepublik niet bereiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Achja, ze moeten eens wat tips aan tweakers vragen ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

“ The annoying sound of the alarm hardly managed to wake up Johnny. He was so tired.. The day before was a pretty straining one, mainly because he worked more than usual. He did that because he was in great need of money. Of course, more working hours means more money, but also less wellness. Hence, he was tired. But the chance to buy that tank factory was a once in a lifetime opportunity and he just could not miss it.

He made some coffee and grabbed the newspapers. His fellow compatriots were still surrounded near that damn mountain since yesterday. This does not look good, but hopefully a stroke of genius coming from somewhere, from somebody, will change the fate of that battle. On the economic page he saw an interview of a reputed businessman advising everybody to “Customize! Customize! Customize!”. An intriguing title, but what followed seemed logical: “If you want to survive nowadays, your only chance is to customize your products, no matter what you produce. But of course, so will all the other businessmen, so your products must be different, must be special. Customize your products such that you offer the best balanced benefits for the money. The balancing is extremely important. Would you buy a house that offers you everything, wellness, happiness, but which is very expensive and will collapse in just one week? Think about it.”

He indeed thought about it. Once he'd bought that tank factory, he would implement some modifications to the tanks it produced. Maybe increase their accuracy, so that it would be more likely to hit the target, in detriment of other characteristics. Or something else, but for sure he must do something, to turn the factory profitable.

He was still dreaming with his eyes opened, when he had arrived at the office. He was hired as a project manager, a job that he truly liked. The need for money convinced him to work a lot today too, more than 8 hours actually. In the afternoon, in spite the tiredness, he decided to study and improve his architecture skill, for another 2 hours. He enjoyed studying architecture, so the time passed really quick. Moreover, he was feeling a bit refreshed. So he decided to work another two hours to improve his infantry skill. Someday he would be there, near that mountain, fighting for his country. Someday..but for now, after such a full day he needed some relaxation. So he bought a ticket to the cinema, and after watching a comedy his happiness was restored.

He allocated the remaining hours for sleeping. A wise decision, as there is always a “tomorrow”, waiting right around the corner. ”

This is a story of a citizen living in the new economic module. It's a story to illustrate the concept, but you`ll not have to be online 24/7, to work x hours, to study y hours, etc. The game will still be open for 2-clickers logging on just once (ok, 10-clickers), but those that would like to occupy more time, will be able to do that. Starting in January, a series of Insiders will start presenting the new economic and war modules, from general concepts to detailed in-game situations. Given the huge complexity of these modules, the new concepts and changes in the game-play compared to today's eRepublik, there will be many such dedicated articles. So watch out for the Insiders, to stay informed.

Regards,
The eRepublik Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Oh dat is zeer nice eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:11:
Vraag me toch af of het slim is een MPP af te sluiten met een land dat binnenkort zwaar aangevallen zal worden. Bij een enkele tegenstander heeft dit zeker voordelen maar UK kan een flinke invasie verwachten. Als eNL onder vuur komt te liggen dan is UK al te druk om bij te springen. Onze 4 regio's zijn lunch voor zulke oorlogsmachines als Zweden, Polen, Spanje en USA.
Het leuke aan dit spel is dat je in een gevecht niks te verliezen hebt. Gewoon -10 welness en XP graaien. Je kan dus niet door superieure tegenstanders in elkaar getimmerd worden. We hebben gewoon dagelijkse portie gevechten en XP nodig.

Als Nederland aangevallen wordt, dan kunnen de spelers in de alliantie allemaal bij ons XP komen graaien. En wij doen dat bij eender welk gevecht. Zonder gevechten stagneert de groei van iedereen.
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:29:
Inderdaad het is op eens erg stil in Erepublik maar dat komt volgens mij omdat er een storm aankomt. Ik denk dat EDEN even geld aan het sparen is om een aantal grote aanvallen te doen. Een aantal PHOENIX landen (Servie, Hongarije en Brazilie) heeft de afgelopen dagen een babyboom (3000 nieuwe spelers elk) gehad en dus zullen EDEN iets willen gaan doen voor dat die nieuwe spelers te sterk worden. Ik kan me niet voorstellen dat EDEN de UK niet meer gaat aanvallen want nu dat Polen en Zweden MPP's tegen zich hebben moeten ze bijna wel.
Hoeveel van de 9k accounts zijn na 5 dagen battle ready en blijven in het spel?
Franck schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:13:
Ik heb me zojuist aangemeld voor dit spel. Iemand die zin heeft om me opweg te helpen? Heb net het nieuws e.d. gelzen ook over de multi's enzo. Hoe zit dit precies? Welke partij kan ik veilig joinen zonder dat het eigenlijk een partij is die niet in nederlandse handen is?
Koop een rij goedkoopste broden. Upload avatar en pak een job zodat je al aan 10 XP geraakt. Dan elke dag met enkele kliks werken en trainen voor 3 XP per dag. Na 5 dagen zit je op 25 XP en battleready met ietsje meer dan 40 wellness.

Je eet elke dag een brood en dat levert in het begin +1 wellness. Werk neemt -1 wellness eraf. Kies geen jobs met meer dan 1 ster, dat vreet wellness. Staat de wellness te laag, blijven werken, maar niet trainen.

Als je battle ready bent, dan ga je vechten. Van 40 wellness daal je naar 30 wellness, maar de Q5 hospitaal in West-Nederland kan je gebruiken voor +50 wellness om aan 80 wellness te geraken. Op zo'n manier krijg je de wellness omhoog zonder teveel geld in brood of huis te steken. Wellness heeft invloed op productiviteit van werken.

[ Voor 26% gewijzigd door rapture op 20-01-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapture schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:52:
[...]
Het leuke aan dit spel is dat je in een gevecht niks te verliezen hebt. Gewoon -10 welness en XP graaien. Je kan dus niet door superieure tegenstanders in elkaar getimmerd worden. We hebben gewoon dagelijkse portie gevechten en XP nodig.
Behalve dat je als companyowner niet naar bepaalde landen kunt exporteren. Ook kan het een aantal landen triggeren om eNL ook maar even in te lijven: weg eNL, weg partijen, weg congress, weg vrijheid...
Mwah.... ik vindt dat toch best wel wat. (hoewel alles natuurlijk relatief is tov RL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Omdat het vechten nu is gestopt, kunnen de meeste nieuwe spelers hun wellness niet boven de 70 houden... Beetje jammer, omdat je als beginnende speler niet echt geld kan uitgeven aan huizen, gifts of duur eten. Dat is toch wel lastig, aangezien je zo snel mensen kan verliezen..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
je kan altijd vechten als je goede informatie hebt gehad in het begin en moving tickets krijgt/koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

HamburgerHenk schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:51:
je kan altijd vechten als je goede informatie hebt gehad in het begin en moving tickets krijgt/koopt
Als er geen oorlogen zijn en je wil in NL blijven wonen, hoe pak jij dat aan? MT kopen en dan weer vechten?
Als je geen geld hebt en niemand geeft je een MT, kan je dus vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Wat dat betreft, heeft er iemand misschien een ticket en een tip waar ik naartoe moet verhuizen als ik morgen genoeg exp heb om te mogen vechten? Alvast Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry jongens dat er geen gevechten zijn op het moment. Ik wist niet dat we zoveel bange spelers hadden in ons congress die volgens mij nog schrikken van hun eigen schaduw. Ze willen geen MPP met de UK omdat we dan mogelijk een open oorlog met Spanje krijgen als Spanje de UK aanvalt. Dit snap ik niet omdat het kost Spanje 235 goud omdat nu te doen wat helemaal niks voor hun is aangezien ze honderden goud per dag verdienen. Daarnaast kost een aanval van Spanje op een regio van de UK rond de 200-300 goud dus daar doen ze het niet voor.

Ik heb net ThomasRED onze President opgeroepen om een voting te beginnen ingame zodat we dit kunnen laten gebeuren dus hopelijk lukt het vanavond en kunnen we morgenavond weer vechten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 17:11 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ole, misschien een einde aan onze welness < 50 in zicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Geen oorlogen en MPP's aangaan is gegarandeerd verliezen. Onze vijanden fietsen dolleuk exponentieel voorbij Nederland in geld, XP, spelersterkte, speleraantallen,... Onze beginners gaan vrij snel overlopen om aan groei te geraken. Geen beginners kunnen vasthouden, betekent dat er geen vervangers voor de aftredende veteranen zijn. Vergrijzing en doorstroom heb je altijd.

Als je niks aan de spelers te bieden hebt, dan heb je niet eens een bestaansrecht. Zonder bestaansrecht, besta je niet. Laat die oorlogen maar snel komen. Land laten doodbloeden, uithongeren, leeglopen,... mag een papieren vrede zijn, terwijl het een strategische methode is om een land uit te schakelen.

[ Voor 11% gewijzigd door rapture op 21-01-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een MPP is absoluut nodig en Wars net zo. Maar een MPP met UK is gewoon niet handig. Er zijn tientallen andere landen waarmee we een MPP aan kunnen gaan en een war forceren zonder dat we de 2e of 3e natie van heel eRep tegen ons krijgen.

Vechten is goed om te overleven maaruh..... je denkt toch in de kroeg hopelijk ook wel 2 keer na voordat je een profboxer tegen de vlakte wilt slaan? (niet dat slaan in een kroeg uberhaubt een goed idee is maar het illustreert het verschil tussen praktisch aanvallen en zelfmoord)

Als je de kaart van eRep bekijkt kan je goed zien (active battles) welke landen met elkaar in gevecht zijn. Kies daar eentje van en we zijn geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ja precies, vechten is nodig. Al moet ik zeggen dat ik het niet erg vind om weer even wat extra geld binnen te krijgen omdat ik altijd breakeven draai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb alles geregeld, de UK gaat akkoord met een MPP, een meerderheid in het congress lijkt er voor te zijn en ik heb 20 goud gedoneerd om te helpen met betalen. Dus nu nog even een actieve President die het even voorstelt en het is eindelijk rond.

Mensen zoals RetroX lijken niet te snappen dat dit een spel is. Alle grote landen in Erepublik heb een ding gemeen dat ze een tijd helemaal of gedeeltelijk zijn bezet. Een land komt altijd veel sterker terug dan ervoor dus zelfs als we worden aangevallen dan nog is dat niet erg want het is niet RL.

Daarnaast moet je ook aan het volgende denken. Een Declaration of War (DoW) kost 235 goud voor elke land en dat is veel goud voor een klein land zoals wij. Neem bijvoorbeeld Spanje even die maken 400 goud ELKE dag met ALLEEN het printen en verkopen van geld!!!!!!!! Dus dat is geen belasting inbegrepen want belasting is nog veel en veel meer voor een land zoals Spanje met een High Iron region.

Denk je dan werkelijk dat een land dat meer dan 1000 goud per dag verdient zich zorgen gaat maken om een DoW van 235 goud? Dat hebben ze binnen 4 uur terug verdient. En dan is er nog iets anders namelijk we krijgen alleen oorlog met Spanje of een ander land als ze buren van ons zijn en de UK aanvallen. Een aanval op de regios van de UK kost tussen de 200-1500 goud (aantal bewoners in de regios bepaald de kosten van de aanval) dus ze gaan niet de UK aanvallen om ons vervolgens goedkoper aan te vallen.

We hebben al een open oorlog met Polen het grootste land ter wereld, en we zijn buren, en nog steeds hebben ze ons niet aangevallen dus waarom moeten we bang zijn voor een mogelijke aanval van een ander land als het grootste land dat niet wil doen?

We hebben niks te verliezen en alleen maar iets te winnen door een MPP met de UK daarom gaat het uiteindelijk ook gebeuren omdat we oorlog nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:10:
Mensen zoals RetroX lijken niet te snappen dat dit een spel is.
Mitch, wat heeft het nu voor zin te veronderstellen dat ik iets niet snap. Het is je goed recht een andere mening te hebben maar dit is een beetje kinderachtig.

on-topic:

Je berekeningen zijn juist maar de conclusie is puur hypothetisch en niet onderbouwd. Stellen dat Spanje niet zal aanvallen omdat Polen het tot nu to ook nog niet gedaan heeft is onlogisch.

Nieuws van 2 weken terug: ""Wallonia was conquered by Poland in the war versus Netherlands"" ....voor zover je conclusie over polen.

Wat niemand tot nog heeft kunnen uitleggen, waarom UK? Een MPP met ander land bereikt heltzelfde doel maar dan met minder risico.

We hebben net een nieuwe MPP met Turkije. Aangezien Turkije regelmatig overhoop ligt met Griekenland verwacht ik hier wel weer nieuwe battles. Dus een MPP met UK voor battles is hierdoor een stuk minder nodig.

(het terugkomen na een bezetting: ja, voor grote landen wel. eNL valt hier (nog) niet onder. We zouden eerder een soort belgie worden, constant bezet door anderen)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 10:54 . Reden: info MPP Turkije toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen andere PHX land word op het moment elke dag aangevallen dus er is geen ander land dan de UK op het moment.

Wallonia was hoe dan ook verloren omdat ze dat konden aanvallen zonder onze MPPs te activeren maar ze hebben sinds dien ons niet meer aangevallen dus waar zijn we bang voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
jammer eigenlijk dat we niet heel de benelux zouden kunnen krijgen in erepublik. Dan zouden we een heel stuk sterker staan omdat je dan 1 provincie erbij zou krijgen en dan de belgische provincies ook voor MPP activatie.
Bovendien mogen de antillen ook wel eens int spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat bijna de hele NL en Be community wel een eBenelux wil. Helaas zijn de erep admins/ontwikkelaars niet zo snel/welwillend. Als je het eRep forum bekijkt zijn daar ook talloze aanvragen om bepaalde landen toe te voegen.

Op Zuid-Afrika na mist heel Afrika. Daarintegen is een klein land als Singapore (1 region) wel weer aanwezig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 12:42 . Reden: iets duidelijker zo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Wel leuk dat de belgen vlaanderen weer hebben en duitsland weer bestaat.. Maar voor hoelang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:41:
Op Zuid-Afrika na mist heel Afrika. Daarintegen is een klein land als Singapore (1 region) wel weer aanwezig.
Een ander land waarvan je niet verwacht dat het aanwezig zou zijn is Noord-Korea.

Overigens het gebrek om te kunnen vechten in Nederland heeft mij en een aantal collega's doen besluiten om uit te wijken naar Brazilië en Engeland. Met werken en trainen scoor je maar 3 XP's en het kost moeite om boven de 90 wellness te blijven.

[ Voor 12% gewijzigd door spacemouse op 22-01-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is eindelijk de MPP met de UK voorgesteld aan het congress na veel pijn en moeite en een meerderheid heeft ja gestemd. Ons President ThomasRED zit midden in zijn examens in RL dus hij is daar erg druk mee en daarnaast regelt hij ook veel voor de Belgen en hun acties om weer baas te worden in eigen land.

We lijken net op tijd te hebben getekend want direct nadat wij de vote begonnen is Canada de UK in Wales aangevallen. Zodra die battle dus eindigt kunnen we eindelijk weer is vechten in ons land. De MPP brengt ook veel gevaren met zich mee voor ons land want als de UK onder de voet word gelopen dan is de kans heel groot dat wij dat ook worden want we hebben dan een open oorlog met de landen die de UK bezetten.

Kortom eindelijk weer is wat actie in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met de NL construction job markt?
unl q1 food is het enigste skill 0-3.99 bedrijf.
En er zijn maar 2 skill 4-4.99 bedrijven waarvan 1 inactief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eindelijk mijn eerste gevechtje. 10 damage zonder wapens en wellness op 80. Morgen kan het verder groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Rapture, je gaat best tot welness 50 en dan een bezoekje aan de kliniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, dat kan niet, als je net als velen van ons, de hele tijd onder welness <50 hebt gezeten.. Ik kan zelfs niet eens vechten omdat ik geen Q2 voedsel heb gekocht en daardoor onder de <40 ben gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Simon Verhoeven schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:03:
Rapture, je gaat best tot welness 50 en dan een bezoekje aan de kliniek.
Kan je niet over 100 gaan? Dan wat vechten om het terug ergens in de 90 te laten eindigen?

Nu heb ik 80, morgen zou ik na het vechten 70 hebben en met +50 kan ik 120 hebben? Dan 2x vechten om het terug op 100 neer te zetten.

Nu een extra klopje uitdelen is verleidelijk, 2 XP tekort voor lvl 6.

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 24-01-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Je kan niet over 100 gaan (beschouw het als een percentage van je gezondheid).
En je kan per dag meer dan 1 keer vechten.

Dus ik vecht meestal tot 4x of 5x welness (het hangt af van hoe laag x is) en dan ga ik naar het hospitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik ben al in de hospitaal geweest om wellness op 80 te krijgen. Nu ga ik die extra klop uitdelen om lvl 6 te halen. Morgen vechten tot onder 50, hospitaal bezoeken en met hoge wellness werken voor productiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg dat je de dag met min. wellness 90 begint want dan kan je altijd gewoon 5x vechten. Als je de dag met bijvoorbeeld 50 begint en dan 1x vecht naar het ziekenhuis gaat, werken en dan nog is 4x vechten doe je veel minder damage en zit je altijd met het risco dat als er geen gevecht is je een lage wellness hebt.

FikkieHo hoe heet je ingame? Ik kan je wel even giften dan kan je wel een keer vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hmmm. Ik zit ineens in het congress blijkbaar. Ik wist niet eens dat ik meedeed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hey Mitch Rapp, ik heb al Q3 voedsel gebruikt om even mijn welness op te krikken, en ik was op tijd met het vechten, dus het gaat nu weer goed :) Lvl 8 ondertussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:36:
Hmmm. Ik zit ineens in het congress blijkbaar. Ik wist niet eens dat ik meedeed? :+
Dan kan je komende maand gaan voor "Politician of the Month"!

http://www.erepublik.com/en/article/eunl-awards-here-are-the-winners-1165490/1/20

(en even klikken op vote he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:36:
Gefelicteerd Zentex. Als je in het congress bent moet je wel het forum (www.enetherlands.nl) in de gaten houden want veel van de discussies en ook stemmingen vinden daar plaats. Zorg dus wel dat je stem gehoord word :)

Trouwens even voor de andere vanavond is er weer een battle waar we in kunnen vechten dus hou even je ogen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een update voor alle mensen over de wat er gaande is in Erepublik.

De grootste alliantie in Erepublik genaamd EDEN heeft nog al last van wat interne problemen. De communicatie tussen de landen is niet zo goed meer en er worden veel fouten gemaakt. Zo moest Canada inspringen om Zweden te helpen tegen de UK omdat Zweden een fout had gemaakt. Dit houdt in dat Canada nu een open oorlog heeft met de UK en zijn 15 MPPs (waaronder Nederland).

Roemenie en Kroatie zijn ook alles behalve blij met hun EDEN partners op het moment. Die twee landen hebben veel opgeofferd in het verleden om hun vrienden Polen, Spanje en de USA te helpen maar worden nu vergeten door die landen. Terwijl Roemenie druk bezig is om hun veroverde regios in Bulgarije te beschermen tegen Servie zijn de USA, Polen en Spanje druk bezig met hun eigen projects van weinig belang.

Hetzelfde geld voor Kroatie dat nog steeds delen van Slovenie bezet en dat ook het alleen moet doen zonder de mobiele eenheden en tanks van de USA, Polen en Spanje. Zowel Roemenie en Kroatie hebben het daarom erover om uit EDEN te stappen wat geweldig voor Nederland zou zijn aangezien wij lid zijn van PHOENIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:25:
Zowel Roemenie en Kroatie hebben het daarom erover om uit EDEN te stappen wat geweldig voor Nederland zou zijn aangezien wij lid zijn van PHOENIX.
In hoeverre zou dat geweldig voor ons zijn? Zij vallen ons niet aan en als ze eruit stappen hebben wij geen 'knokpartijtjes' meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als EDEN minder sterk word dan worden Polen en Spanje ook minder sterk wat inhoud dat wij hun weer kunnen gaan aanvallen. Roemenie en Kroatie geven steun aan die landen doormiddel van bescherming en mobiele eenheden als dat weg valt dan kan PHX weer terrein winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

In hoeverre bestaat de dreiging over een eventuele inval door spanje en Polen in UNL nog?

En wat is er geregeld voor een eventuele aanval af te slaan? Is er nog een potje om wapens te kunnen kopen voor iedereen met een redelijke strength? Lang niet iedereen heeft genoeg geld om elke battle een wapen te kunnen kopen.
Ikzelf ben een spaarpotje daarvoor aan het aanleggen, en zelfs dan kan ik maar een paar battles financieren.
En al zouden we niet binnengevallen worden, België moet ook nog bevrijdt worden.

Is er een lijst van actieve spelers met een redelijke level die de staat kan financieren mochten we in het nauw gedreven worden? Dat scheelt toch flink wat qua "slagkracht", dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 09:17

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Die 'lijst' is er idd, dat zijn de EUNL-elite troepen, waar ik zelf ook deel van uitmaak (niet heel actief, maar ben er zo nu en dan bij). Hier zijn meestal wel Q4 en Q5 wapens voor beschikbaar. Hoewel het afgelopen maand wel op het laatst liep met het potje hiervoor had ik het idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Today we are going to present you an interview with the “admin”. Without further introductions, here we go:

Reporter: Thank you for appearing in this interview.

Admin: Any time.

Reporter: I have so many questions but I don't know where to start!

Admin: Let's try with the beginning.

Reporter: OK. When will you guys launch the new modules? :D

Admin: C`mon, don't push it!

Reporter: What do you think about the two main alliances, EDEN and PHOENIX, as compared to their forerunners, ATLANTIS and PEACE?

Admin: There's not much of a difference. Just like before, today both EDEN and Phoenix are saying that they are the “good” guys fighting the “evil” enemies, but there's no such thing. Any rope has two ends. One thing is clear: without the “good versus evil” propaganda and war, eRepublik would be much less fun.

Reporter: But you're biased! Admit it!

Admin: Yes, we bias both alliances all the time. Sometimes, within just 12 hours, the top-secret eRepublik Bias Department favors PHOENIX in the morning, a few hours later EDEN; then it will bias PHOENIX again in the afternoon, just to switch back to favoring EDEN in the evening according to some open letters.

Reporter: Wow, do you really have such a department?

Admin: No, of course not. It's just a joke. It's a matter of perspective, really. It's our way to say that everyone plays "victim" all the time.

Reporter: About the new modules ...

Admin: Yes?

Reporter: Is it going to be really that awesome?

Admin: Well, had we not believed that, we wouldn't have worked so hard until now.

Reporter: What are the cool things we can expect?

Admin: As we deliberately leaked through those two “stories”, the new modules will bring new products, new attributes, new skills, new professions, new industries, and new concepts like “time management”. The battle fields will be completely different, turning the fighting experience into both a personal one (you fight against another citizen) and a group one (together with your army squad, if you want a greater “impact”). New elements of strategy will make wars so much more interesting.

Reporter: BUT WHEN?

Admin: This spring you'll be able to play with the new modules :) Soon we will start publishing a long series of Insider articles which will present the new concepts.

Reporter: How about babies and keeping them in-game?

Admin: As we all know, the heart and the soul of eRepublik is what we can call the “social interactions”. We encourage these interactions, but the babies don't interact that much in the first week. So he/she might wonder what is this game all about: just two clicks a day and you`re done? Well, this will change. Not that much; you won't need 100 clicks per day, but there will be several more things to do with your character and your little virtual universe. There will be more variables to adjust, more opportunities to grow, and more fun to have. Of course, all of this this will keep interest up. And then, together with the social integration, the baby will have more chances of getting involved, making friends, and interacting with the surrounding New World. Also, there are other plans regarding the babies.

Reporter: Dear “admin”, thank you very much for your answers. Say hello to headless chicken for me! :D

Admin: Ah, you're a funny one! What was your citizen ID?

Reporter: Got to run, bye, keep up the good work!
Wel leuk en handig om te lezen. De nieuwe modules komen er dus binnenkort wat aan, om het speelplezier te behouden en te verbeteren. En ik hoop dat er genoeg aanvallen komen deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ze mogen echt iets aan dat forum daar doen... :{ zelfde met de kranten ze zijn nog steeds te dom om simpele bb codes te programmeren.

[ Voor 46% gewijzigd door Chip. op 28-01-2010 13:48 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste