Toon posts:

[HP PW478ET] goede keuze voor zakelijk gebruik?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een PC aan het selecteren voor zakelijk gebruik. Ik heb de volgende op het oog:
http://h10010.www1.hp.com...6721-3429268-3734899.html

Ik weet wel een en ander van hardware, maar lang niet alles vandaar dat ik graag ook de mening van de experts eens zou horen:)
Met andere woorden, is dit dus een goede keuze als het gaat om het volgende:

- De pc wordt puur zakelijk gebruikt, games etc. zijn dus niet van toepassing
- De pc moet wel een behoorlijke capaciteit hebben, enkele zwaardere programma's zoals bijvoorbeeld Photoshop, Dreamweaver en de laatste versie van Office moeten probleemloos tegelijkertijd kunnen draaien
- De pc wordt gebruikt als ontwikkelpc voor websites, er wordt dus ook gewerkt met databases (mysql)
- De pc wordt ook voor graphics design (in photoshop)

Ik zelf dacht dat ik geen grafische kaart nodig heb, omdat ik las dat Photoshop deze nauwelijks gebruikt en dit pas vanaf versie CS4 gaat doen.

Verder dacht ik met de genoemde configuratie zo goed als ineens klaar te zijn, alleen een monitor ontbreekt mijns inziens nog (wat hardware betreft dan).

Graag hoor ik of:

- mijn keuze een goede is voor de genoemde eisen
- er wellicht nog andere/betere opties zijn in dezelfde prijsklasse (of lager mag ook natuurlijk)
- of een monitor inderdaad het enige is dat me nog ontbreekt hier

Alvast bedankt!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] Multimediasysteem januari 2009. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.