Ah, een limbabwaan. Daar in dat stukje ontwikkelingsgebied vind je inderdaad bitterweinig. Crap, hebben ze wel een computerwinkel? Beter kan je dan naar Antwerpen gaan kijken (saturn in wilrijk mediamarkt in't stad, vandenborre,...)
Als je toch in limbabwe wilt kijken: Hasselt bij de MM, Vandeborre in Genk, Cinedream Hasselt perhaps? Hoe dan ook: het is Limbabwe, het ontwikkelingsland.
* Chevy454 woont in Limbabwe en doet aan ontwikkelingswerk
Dat klopt, maar weet je ook wat dat inhoud die optie? De NXP chip gaat dan minder bufferen voor de HDNM. Ergo: wat is het nut van HDNM als je de optie van HDNM uitzet / de poten van de stoel afzaagt?Ackbar schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:43:
Er zit een speciale game optie op de 9000 serie, dus is geen enkel punt, weet niet waar je die 50ms wachttijd op krijgt of welk typ tv dat is, maar het heeft veel te maaken met verkeerde instelingen, dus mijn vraag is op welke tv type je die problemen hebt en 50ms wachten om het resultaat te zien?
Als Philips morgen mij een TV met een goede prijskwaliteit kan leveren dan koop ik ze. Ik wil namelijk een mooie 50" kopen. Momenteel biedt Philips mij dat domweg niet, noch de rest van de LCD producenten, maar Panasonic dat wel met hun Plasma's. Maar als je door ogen van een fanboy kijkt dan is de objectiviteit van een azijnpisser like me een raar iets.
[ Voor 46% gewijzigd door Chevy454 op 05-02-2009 17:54 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.