Toon posts:

Low budget kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat is ongeveer de beste game low budget video kaart die ik kan krijgen rond de 80 a 90 euro?

Zelf zat ik te denken aan Asus ATI EAH 4670 1GB DDR3 PCI-e Retail 90-C1CLPA-L0UAN00Z die ik kan krijgen voor 90 euro.

Dank u.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat ga je ermee doen dan, wat is jouw definitie van "beste"? Hier kan toch niemand iets mee?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45
Heb je al reviews gelezen?
Benchmarks vergeleken?

Eerste link als ik even op google kijk:
Al joins an excellent price performance for gaming, low power consumption and noise, and excellent qualities in decoding video.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Ik niet extra betalen voor 1GB. De kaart is te lanzaam om te gamen op de resoluties waar je 1GB nodig hebt.

Verwijderd

Bereid je maar alvast voor op driver problemen. Het is verder wel een Ok kaart. Ik draai alle spellen op 1440x900 op medium/high vloeiend zonder problemen. Alleen ik heb wel last van bepaalde driver problemen. Vista boot up loopt bijv. vast als ik een 2e monitor heb aangesloten.

Problemen met Sapphire HD4670.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 22:18 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:02
Voor 2 euro meer heb je een HD4830, die toch een heel stukkie sneller is. Die zou ik dus halen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:15:
Bereid je maar alvast voor op driver problemen. Het is verder wel een Ok kaart. Ik draai alle spellen op 1440x900 op medium/high vloeiend zonder problemen. Alleen ik heb wel last van bepaalde driver problemen. Vista boot up loopt bijv. vast als ik een 2e monitor heb aangesloten.

Problemen met Sapphire HD4670.
Oh ja, omdat jij probblemen heeft heeft IEDEREEEEEN dat.

productreview: Club3D HD 4670 512MB GDDR3 review door gijsiej
productreview: Sapphire HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E review door PowerUp

*gasp* hoe kunnen deze mensen geen problemen hebben?! :o

Nogmaals, ligt gewoon aan jouw hardware/software combinatie.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 22:28 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Geen vraag op GoT is te dom, maar we verwachten wel dat je doet wat je kunt om zelf je vraag te beantwoorden, en als je er zelf niet uitkomt dat je duidelijk laat zien wat je zelf opgezocht hebt en waar je exact vastloopt.

Daar komt bij dat je veel te weinig info geeft om een eenduidig antwoord op je vraag te geven. Wat "de beste" is hangt af van je eisen, de rest van je systeem, en of je 2e hands een optie vindt of niet etc.

Sta zelf eens stil bij al die zaken en ga eens gericht benchmarks opzoeken in spellen die jij speelt.

Nog meer tips kun je hier vinden:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.