Geschil met marktplaats verkoop

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.000 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286844

Ik vind het niet leuk om ala JP B. de kletsen maar waar zijn hier de normen en waarden? Als je iets verkoopt, particulier of niet en jij maakt een fout dien je dat ook te herstellen. Het getuigt gewoon van een, in mijn ogen, normaal fatsoen.

Neem je verantwoordelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:26

MsG

Forumzwerver

Nemen jullie wel in het achterhoofd dat de koper mogelijk geen idee had dat er een type Blackberry was met een iets ander nummer en geen GPS? Dit valt imo buiten het onderzoek, anders blijf je bezig. Normaal is het namelijk een erg open deur om te vragen naar een functie van een telefoon die obvious op dat type zit. "Heeft deze N96 ook DVB-H?"
alienfruit schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:54:
De koper mag al blij zijn dat hij het geld terug krijgt. Een winkel hoeft een klant als het product niet goed is (bijv. verkeerde type gekocht) echt geld teruggeven. Een tegoedbon zou dan ook prima zijn.
Als je als particulier afspreekt dat persoon X van persoon Y product A koopt, is er geen onderscheid maar ben je ook verplicht A te leveren en niet B. Het gaat hier niet om een ontevredenheid oid, maar een geheel anders geleverd product. Ben wel benieuwd wat de reacties waren als de verkoper juist de GPS-loze te koop had staan en per ongeluk zijn andere Blackberry mét GPS opstuurde :).

[ Voor 50% gewijzigd door MsG op 26-01-2009 15:57 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:16

alienfruit

the alien you never expected

De koper mag al blij zijn dat hij het geld terug krijgt. Een winkel hoeft een klant als het product niet goed is (bijv. verkeerde type gekocht) echt geld teruggeven. Een tegoedbon zou dan ook prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:45
Ik volg dit topic nu al enige tijd met verbazing. Wanneer IK een cruciale typefout in mijn advertentie maak en iemand opzadel met iets wat hij niet wil dan neem IK het produkt gewoon terug. Verder vind ik niet dat de koper de verzendkosten hoort te dragen.

Het feit dat je daarover twijfelt als je weet dat je fout zit begrijp ik niet. En dat je dan ook nog aangeeft dat je 'misschien' een typfout gemaakt hebt terwijl je zeker weet dat je dat gedaan hebt, dude... Het is gewoon een foutje, maar wentel dat niet op de koper af. Wellicht was hij niet eens op de hoogte dat er ook een uitvoering was zonder GPS.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Nee; jij koopt bij de dealer een Mercedes dealer als occasion; ad zei dat het diesel is.
Je komt thuis, flikkert er diesel in, blijkt het een benzine blok te zijn........krijg je dan ook een tegoed bon van 10.000 euro? Nee, tuurlijk niet.......verkoper maakt de fout, niet de koper. De koper wist wat hij DACHT te kopen, de verkoper wist NIET wat hij als verkoop aanbood.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12
evEndzhar schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Je kan niet onbewust iemand oplichten, dat kan alleen met opzet (artikel 326 van strafrecht). Dit soort vergelijkingen en de TS uitmaken uitmaken voor oplichter is dus totaal niet gepast, want hij was zich niet eens bewust van zijn fout.
1) Ik ging door op een theoretisch voorbeeld van strijk, de TS kwam daar niet direct in voor geloof ik
2) Ik heb het woord oplichten nergens gebruikt
3) Dat de TS zich nergens van bewust was snap ik ook, ik zou dan ook niet op het idee komen om hem een oplichter te noemen

De TS was al lang van plan om het product terug te nemen, de rest van dit topic is uitgelopen in een theoretische discussie waar ik ook even mijn mening tussen wilde slingeren. Denk er maar van wat je wilt...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als de klant zelf een verkeerde type pakt wel, maar als een klant duidelijk vraagt om een bepaald type en de verkoper zegt dat hij dat type geeft maar per ongeluk een ander type geeft dan is het echt de schuld van de verkoper.
Als jij specifiek vraagt om 512MB geheugen en de verkoper geeft 256MB geheugen en verteld jou dat het 512MB is dan heb je echt recht om je geld terug te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Seesar. Ik geef een reactie op hoe bij een winkel gaat als een koper een verkeerd product heeft gekocht. Op zulke momenten hoeft de verkoper niet geld terug te geven maar mag ook een tegoedbon geven. Had de koper maar beter moet nadenken welk product hij wilde. Maar in dit geval spoort het niet helemaal zou ik gewoon geld teruggeven en de verzendkosten delen met de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

alienfruit schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:04:
Seesar. Ik geef een reactie op hoe bij een winkel gaat als een koper een verkeerd product heeft gekocht. Op zulke momenten hoeft de verkoper niet geld terug te geven maar mag ook een tegoedbon geven. Had de koper maar beter moet nadenken welk product hij wilde. Maar in dit geval spoort het niet helemaal zou ik gewoon geld teruggeven en de verzendkosten delen met de koper.
Je case is totaal irrelevant, je gaat er nu van uit dat de koper zelf iets fout uitzoekt oid, dat hij dacht bijvoorbeeld dat de Blackberry 1101 GPS heeft. Maar in dit geval levert de verkoper particulier of niet, irrelevant, niet wat de overeenkomst tussen beide afspreekt. Dit maakt deze nietig, waardoor deze ongedaan gemaakt kan worden, resulterend in koper z'n geld terug, en geen tegoedbon, ook bij een winkel niet. Gaat alleen op zoals Tsunary het bescrhijft.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

alienfruit schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:04:
ook dat is niet waar; want als jij bij een computerwinkel een C2D E8400 besteld, maar je krijgt de E8200 geleverd; dan heb jij gewoon recht op je geld terug; zeker als ze je niet WEL de E8400 kunnen leveren.

Nogmaals; de koper wist wat hij dacht te bestellen en maakte geen vergissing; hij ging op de juiste info af. De verkoper daarentegen neit; winkel heeft dus een leveringsfout gemaakt en mag je daarom je geld terugvragen en krijg je dan ook. Zeker als het model wat je geleverd krijgt minder functies heeft dan het model dat je voorbetaald denkt te hebben.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-06 20:25

tijmeng

Panasonic 7J

kan dit topic gewoon niet dicht??

problem solved - case closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zo werkt dat niet op GoT, de discussie blijft namelijk bestaan en had zelfs bestaansrecht met een fictieve case. Je bent niet verplicht te reageren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zou hem gewoon zijn geld terug geven en de telefoon opnieuw op Marktplaats zetten. Hij heeft geen fout gemaakt, maar jij. In dat geval is het wel zo eerlijk om het geld terug te geven.

Als je zelf de telefoon gekocht had zou je dat ook erg graag willen. Anders zou er hier een topic staan dat jij je geld niet terug krijgt, terwijl je de verkeerde telefoon gekocht hebt.

Je hoeft natuurlijk niets, maar ik zou zeker het geld terug geven en de telefoon opnieuw verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Erkens schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 23:39:
...
Anyway, het feit dat hij al zijn geld terug wilt betalen vind ik al erg netjes (had hetzelfde ook wel gedaan) maar verzendkosten? Nee dat niet, ik ga toch niet betalen voor het feit dat die ander zo ver weg woont?
Dat begrijp ik niet. Het argument werkt twee kanten op. De verkoper heeft er toch zelf voor gekozen het ding op te willen sturen/verkopen aan iemand die ver weg woont? Niet willen versturen of verkopen met inmand verder weg is zeker een mogelijkheid. Je zou misschien kunnen zeggen: ik ga toch niet betalen voor het feit dat die ander mij iets anders toestuurt dan was afgesproken. Iets laten toesturen is geen fout, iets verkeerds toesturen wel.

De verkoper betaald gewoon voor zijn eigen fout.

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 26-01-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 18:56
Het valt me op dat de TS al een een tijdje niks meer van hem heeft laten horen,
Misschien hebben ze samen allang een deal en zitten we hier voor niks te discusseren :P

Overigens ben ik het er ook mee eens dat dit gewoon de fout is van de TS.
Ook voor de verzendkosten vind ik dat de kosten voor de TS zijn. Hij maakt een fout en niet de verkoper.

Het is te gek voor woorden dat er hier mensen rondlopen die vinden dat hij maar had moeten testen of GPS werkt.
De samenleving is redelijk verrot maar toch niet zo erg dat je alles zou moeten controleren omdat je overal opgelicht word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies Eximius!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:01

Twazerty

AVCHDCoder developer

Wat zou een rechter hierover zeggen?

Nog wat. Waarom zou de TS verzendkosten moeten betalen aangezien hij het ding nooit opgestuurd heeft?
In een winkel is dat volgens mij ook niet. Je krijgt gewoon het geld terug wat je betaald hebt? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld de Mycom

[ Voor 7% gewijzigd door Twazerty op 26-01-2009 16:28 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
Wat ik mij eigenlijk afvraag, de TS geeft aan dat hij met het maken van de advertentie een tikfout gemaakt heeft, maar wanneer kwam de TS achter de tikfout? Voor of na de verkoop?

Aangezien de advertentie er 5 januari opgezet is en de verkoop dus pas afgelopen dinsdag (20 januari) plaatsgevonden heeft.

Als de TS de fout dus voor de verkoop (in die 15 dagen) opgemerkt heeft, heeft hij imo dus wel degelijk doelbewust de telefoon onder een ander type nummer verkocht.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Twazerty schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:28:
Wat zou een rechter hierover zeggen?

Nog wat. Waarom zou de TS verzendkosten moeten betalen aangezien hij het ding nooit opgestuurd heeft?
Omdat die kosten ontstaan zijn door een fout van de verkoper?

Persoonlijk vind ik het belachelijk dat de TS probeert om de koper de dupe te laten worden van zijn fout.
Zo ga je toch niet met elkaar om |:(

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 26-01-2009 16:51 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:22

paQ

sja... maar als ie om de hoek had gewoond.....

ik denk datjuist díe kosten nou wel zijn te vergoeilijken met : "sja... het is A een foutje, en B je hebt bij het kopen ook niet HEEL goed opgelest"

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

ook dat is niet waar; want als jij bij een computerwinkel een C2D E8400 besteld, maar je krijgt de E8200 geleverd; dan heb jij gewoon recht op je geld terug; zeker als ze je niet WEL de E8400 kunnen leveren.
Ik heb het erover dat je een E8200 koopt maar eigenlijk toch de E8400 wil hebben. Ik hoef jouw dan als winkelier geen geld terug te geven. Maar kan een tegoedbon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

alienfruit schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:03:
[...]

Ik heb het erover dat je een E8200 koopt maar eigenlijk toch de E8400 wil hebben. Ik hoef jouw dan als winkelier geen geld terug te geven. Maar kan een tegoedbon geven.
en dat is eenhele andere discussie die maar weinig draagvlak heeft binnen deze en dus snap ik niet waarom dit aangekaart wordt (een autodealer hoef na een kopstaart botsing ook geen garantie te leveren, amar das toch een andere discussie)

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:43

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Meneer komt vanavond vanuit eigen woonplaats weer naar me toe om het toestel terug te brengen...

Terugsturen, zodat ik geld overmaak vond meneer geen optie. Dus de reiskosten neemt meneer zelf voor lief.

Vanavond ff goed kijken of het ding niet beschadigd is, en daarna is het klaar voor mij.

Stel, het toestel is beschadigd, dan mag ik gewoon weigeren neem ik aan?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
freddyathlon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:18:
Lastig, want je moet zeker weten dat hij het heeft beschadigd en dat kan je niet bewijzen. Net zo min als dat hij kan bewijzen dat hij hem onbeschadigd mee heeft genomen.

Al lezen heb ik het gevoel dat het toestel niet beschadigd is, omdat die man min-of-meer weet waar hij mee bezig is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 21:09
Meneer komt vanavond vanuit eigen woonplaats weer naar me toe om het toestel terug te brengen...

Terugsturen, zodat ik geld overmaak vond meneer geen optie. Dus de reiskosten neemt meneer zelf voor lief.

Vanavond ff goed kijken of het ding niet beschadigd is, en daarna is het klaar voor mij.

gezien het nette mailtje van die man lijkt het me sterk dat je een hoopje stof terugkrijgt...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bent wel heel erg wantrouwend Freddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Laatst online: 13:45
Zou wel zo galant zijn om meneer een goedmakertje voor je fout te geven, een ingepakt flesje wijn bijvoorbeeld. Hij heeft nu (mede) door jouw fout 2x reiskosten gehad...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waarom probeer je de hele tijd een reden te vinden om dat ding niet terug te nemen? Het begint er op te lijken alsof het van begin af aan je bedoeling om te doen alsof het een 8110 was om zo meer geld er voor te krijgen en ben je nu gewoon boos dat die man daar niet in trapt?

Schijnbaar snap je een hoop posts uit dit topic niet, maar er zijn geen wetten die regelen of jij die telefoon terug moet nemen of niet. Common sence en ethiek spelen hierin een belangrijke rol.

Probeer niet de hele tijd die man de schuld in de schoenen te schuiven voor een fout die jij gemaakt hebt. Bied je verontschuldigingen aan en probeer die man zo veel mogelijk te compenseren voor de gevolgen van jouw fouten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

fsfikke schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:06:
Waarom probeer je de hele tijd een reden te vinden om dat ding niet terug te nemen?
Opzich wel logisch, want je zit dan nogsteeds met een toestel wat je verkocht had willen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

<sarcastische_mode> Als ik de koper was geweest van dat toestel en deze posts door Freddy had gelezen dan had ik een knuppel meegenomen ;) </sarcastische_mode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 19-06 20:58

ikbenwouter

! w t R

Erkens schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:07:
Opzich wel logisch, want je zit dan nogsteeds met een toestel wat je verkocht had willen zien ;)
Het is niet logisch maar ontzettend onbeschoft om redenen te gaan zoeken om het toestel in dit geval niet terug te hoeven nemen.

Het is ook niet logisch om geld te jatten omdat je nou eenmaal je eigen portemonnee graag gevuld ziet...

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:43

aap

fsfikke schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:06:
[...]

Waarom probeer je de hele tijd een reden te vinden om dat ding niet terug te nemen? Het begint er op te lijken alsof het van begin af aan je bedoeling om te doen alsof het een 8110 was om zo meer geld er voor te krijgen en ben je nu gewoon boos dat die man daar niet in trapt?

Schijnbaar snap je een hoop posts uit dit topic niet, maar er zijn geen wetten die regelen of jij die telefoon terug moet nemen of niet. Common sence en ethiek spelen hierin een belangrijke rol.

Probeer niet de hele tijd die man de schuld in de schoenen te schuiven voor een fout die jij gemaakt hebt. Bied je verontschuldigingen aan en probeer die man zo veel mogelijk te compenseren voor de gevolgen van jouw fouten.
100% mee eens. Het verbaast me dat dit topic al 6 pagina's lang is.

Als je het netjes wilt oplossen, geef je die man zonder mitsen en maren zijn geld terug en bied je nog driemaal je excuses aan omdat hij twee keer voor niets heeft moeten langskomen.

Mocht je zo onbeschoft zijn dat je de koper maar een lastige zeikerd vind waar je het liefst van af wilt, zeg dat dan duidelijk in je TS, dan weet men hier tenminste op wat voor soort tips je zit te wachten (en dan hadden de moderators dit topic op pagina 1 al kunnen sluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:08
aap schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:09:
[...]

100% mee eens. Het verbaast me dat dit topic al 6 pagina's lang is.
ja man, ik zit hier iedere keer te kijken van :X
Jong, je hebt gewoon fout geadverteerd, teruggeven dat geld, en niet al te moeilijk doen. Hai toch, wat zou je anders doen, is toch niet meer als fatsoenlijk..
Period...
Als je het netjes wilt oplossen, geef je die man zonder mitsen en maren zijn geld terug en bied je nog driemaal je excuses aan omdat hij twee keer voor niets heeft moeten langskomen.
check!
Mocht je zo onbeschoft zijn dat je de koper maar een lastige zeikerd vind waar je het liefst van af wilt, zeg dat dan duidelijk in je TS, dan weet men hier tenminste op wat voor soort tips je zit te wachten (en dan hadden de moderators dit topic op pagina 1 al kunnen sluiten).
En wederom check

Je hebt voor mijn part nu echt wel genoeg meningen gehad, en iedereen zit hier maar te lullen over hoe en wat, laat het nu toch gewoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Jij leert er wel van he: In je sig: Macbookje te koop !
In die ad: Advertentie onder voorbehoud van fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mooi is dat, bestel ik dat ding krijg ik een witte laptop thuis die half werkt, tja foutje.
@ts, je bent gewoon aan 't oplichten al neem je dit niet terug, en als koper kun je niet alles testen of je moet er een dag voor uit trekken (en dan alsnog, in de handleiding staat niet elke functie bij 9 v/d 10 toestellen).
Je levert gewoon 't verkeerde product en wil 't eigenlijk niet ruilen maar besluit dit toch wel te doen en dan hoor je gewoon verzendkosten te vergoeden, het is jouw fout en niet die van de koper.
Jammer voor je dat bijna iedereen d'r net zo over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-06 20:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GoldenSample schreef op zondag 01 februari 2009 @ 01:41:
mooi is dat, bestel ik dat ding krijg ik een witte laptop thuis die half werkt, tja foutje.
@ts, je bent gewoon aan 't oplichten al neem je dit niet terug, en als koper kun je niet alles testen of je moet er een dag voor uit trekken (en dan alsnog, in de handleiding staat niet elke functie bij 9 v/d 10 toestellen).
Je levert gewoon 't verkeerde product en wil 't eigenlijk niet ruilen maar besluit dit toch wel te doen en dan hoor je gewoon verzendkosten te vergoeden, het is jouw fout en niet die van de koper.
Jammer voor je dat bijna iedereen d'r net zo over denkt.
Ondanks dat ik het met je eens ben:

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat iemand dit überhaupt overweegt, met ook maar een beetje normen en waarden zou je hier niet eens over na hoeven te denken. Terugnemen en wederom op Internet zetten, ik ben het overigens met coyote1980 eens; een fles wijn of een ander teken van excuses zijn op zijn plaats. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:08
Jorian29 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 01:24:
Jij leert er wel van he: In je sig: Macbookje te koop !
In die ad: Advertentie onder voorbehoud van fouten
Man :x

die ad staat al kweet niet hoe lang zo online, en ik wou zowiezo al problemen voorkomen als er toevallig toch eens een foutje ingeslopen kwam.

en ik zeg toch in mijn post dat ik het net omgekeerd zou doen,khad al wijd en breid die BB terug laten komen of gehaald of laten opsturen en het geld teruggestort...

en met die poster die onder je staat: koop 'm en zeg dan ens dat er iets mis mee is, mag je eens meten hoe snel ik laat weten dat je het ding mag terugdoen en dat je je geld terug hebt....

Jezus man, stelletje achterdochtigen hier.

En ik blijf erbij, de TS doet er niet slecht aan om zonder problemen het ding terug te nemen. En voor de moeite kan je nog vragen hoeveel je 'm één keer schuldig bent ofzo, of een doosje pralines oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Exorcist schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:59:
Dat iemand dit überhaupt overweegt, met ook maar een beetje normen en waarden zou je hier niet eens over na hoeven te denken. Terugnemen en wederom op Internet zetten, ik ben het overigens met coyote1980 eens; een fles wijn of een ander teken van excuses zijn op zijn plaats. Bah.
Ik vind het al heel wat dat hij navraag doet naar wat anderen er van vinden!!!!! Waarom doet iedereen zo heilig hier joh? Ik denk dat 90% van de verkopers op MP zou zeggen: "He, jammer joh! Stik lekker in je tel zonder GPS"

Er zijn 2 partijen en dat die vent dan een telefoon koopt en niet weet wat hij koopt is ook gewoon dom.. net als een verkeerd typenr in een ad zetten trouwens...

En die kerel boven je met z'n oplichting.. doe normaal man :D Oplichting is iets heel anders..

Dat de TS kritisch kan zijn naar zichzelf toe en wederhoor doet vind ik een flink pluspunt en getuigt van een zeker niveau. Dus, prima opgelost. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 03-02-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-06 00:32
*knip* Grappig bedoelde maar totaal offtopic en ongepaste reacties zijn ongewenst.

[ Voor 181% gewijzigd door Orion84 op 03-02-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 17:50

-d-

Begint volgens mij tijd te worden voor een slotje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Belachelijk dat je een adverteert met een verkeerde telefoon en dan nog gaat zeiken over het terugnemen ook. Mensen zoals jij zijn nu precies waarom marktplaats af en toe zo'n ellende is. Teruggeven die poen, terugnemen dat toestel, en wees blij dat de andere persoon WEL een net persoon is (zo te horen). En ga je even heel diep schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het is wel mooi geweest. Volgens mij is het nu wel vaak genoeg duidelijk gemaakt aan de TS dat hij het gewoon netjes af dient te handelen.

Aangezien het schijnbaar voor sommigen nogal lastig is om on-topic en op een fatsoenlijke toon te reageren gaat dit topic op slot. Sprake van een interessante discussie is er bovendien sowieso nauwelijks geweest in dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 03-02-2009 13:24 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.