ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Zie:
[bug] Nickname in Webiconlocatie bij wijzigen profiel
en
Profiel wijzigen lukt niet meer
Bekend probleem dus
[bug] Nickname in Webiconlocatie bij wijzigen profiel
en
Profiel wijzigen lukt niet meer
Bekend probleem dus
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Lijkt mij het gedrag van een browser of plugin die je gebruikersnaam en wachtwoord wilt invullen, geen buck in React iig.
Aan de reactie hierboven te zien lijkt het toch een bug
[ Voor 20% gewijzigd door CrashOne op 19-01-2009 14:54 ]
Jup, maar eigenlijk niet in react, maar in FF.CrashOne schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:53:
Wel geinig, ik heb dit ook al een tijdje, maar dacht dat ik de enige was
Gewoon de opgeslagen username/password combo voor gathering.tweakers.net verwijderen als je je er erg aan stoort.
De login zit tegenwoordig toch direct onder tweakers.net, dus degene die opgeslagen is voor gathering.tweakers.net wordt niet meer gebruikt bij het inloggen. Je moet dan alleen bij het aanpassen van je profiel even zelf je wachtwoord invullen, maar dat doe je toch niet dagelijks.
De login zit tegenwoordig toch direct onder tweakers.net, dus degene die opgeslagen is voor gathering.tweakers.net wordt niet meer gebruikt bij het inloggen. Je moet dan alleen bij het aanpassen van je profiel even zelf je wachtwoord invullen, maar dat doe je toch niet dagelijks.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Sorry, niet goed gezocht (alleen ff de open topics gescand).
"Won't fix" dus
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Meer een "Can't fix" omdat het een browserprobleem is.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
nou ja, ik zal daar eens een autocomplete="off" op zetten. Fixed in SVN.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()