And it goes BRAAAAAPP!
Intentionally left blank
Ik krijg een Pop-up met de opmerking "Ongeldige webiconlocatie". Dat is alles op het eerste gezicht. Ik gebruik FF 3.0.3 en in de error console zie ik van alles over de pagina opmaak en gedropte declarations maar daar kan ik niks mee.crisp schreef op maandag 29 september 2008 @ 01:00:
wat is de volledige foutmelding?
And it goes BRAAAAAPP!
Intentionally left blank
Dat veld is helaas leeg ja. Ik heb nu al gepoogd ea te veranderen in mijn profiel maar helaas telkens de zelfde error.crisp schreef op maandag 29 september 2008 @ 01:34:
En het veld achter 'Webiconlocatie' is ook echt leeg? Ik kan het hier namelijk niet reproduceren in Firefox 3.0.3 en met een leeg veld voor 'Webiconlocatie'...
edit: Ook het aan en afvinken van "toon webicons" onder voorkeuren helpt niet
[ Voor 9% gewijzigd door ROFLASTC op 29-09-2008 01:40 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Intentionally left blank
Ik zou niet weten wat. Ik heb niks in mijn profiel wat er niet al stond voor de laatste Forum verandering. Ik gebruik ook niks als extra bij Firefox.crisp schreef op maandag 29 september 2008 @ 01:39:
Dat lijkt toch sterk op een clientside issue dan, wellicht veroorzaakt door een extensie?
restart en Crap cleaner draaien (evenals wat andere progs) helpt ook niet.
[ Voor 10% gewijzigd door ROFLASTC op 29-09-2008 01:51 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
arf.... Dat hielp....Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 02:06:
Ik heb even een webicoon in je profiel gezet. Probeer het nu nog eens? Mss sluit dat wat uit
And it goes BRAAAAAPP!
yupVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 02:10:
En je kunt nu zonder icoon weer gewoon je profiel editten?
edit:
Mijn nickname verschijnt nu in het veld voor webiconen (waar helpdesk dus een icon locatie had gezet) Als ik die laat staan krijg ik de error pop-up zonder echte error. Haal ik m weg dan werkt alles.
Elke keer dat ik iets doe met mijn profiel staat mijn nick in het veld voor webiconen.
[ Voor 47% gewijzigd door ROFLASTC op 29-09-2008 02:14 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Ik verwijder het uit het veld en kan wel aanpassen.
Verwijderd

En dat gebeurd dus al default wanneer ik naar Profiel wijzigen ga
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Waarom merk ik het nu pas dan? Ik heb dit nog nooit gehad-NMe- schreef op maandag 29 september 2008 @ 02:26:
Dit gebeurt volgens mij al een tijdje. Ik heb het in de oude template in elk geval ook gezien, maar dacht dat het aan mij lag.
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Intentionally left blank
Verwijderd
1) het wachtwoord veld ( name="data[pwd]" ) ook een andere name geven; mogelijk wordt deze bug dan niet meer getriggered
2) autocomplete="off" gebruiken
Ik zal nog eens kijken of een dergelijke bug al gemeld is
Intentionally left blank
Ik had nog gezocht met Webicon en profiel maar dit topic kwam niet boven water
Elke keer als ik mijn haar heb laten knippen. En dat is best vaak.
And it goes BRAAAAAPP!
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()